česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  184  185  186  187  188  189  190  191  192  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: RAdek1212      IP: uživatel368    
Zdar lidi tak teď nevím jestli sem to neposral složil sem motor a těď koukám že píst se má dávat šipkou dolu já sem ten píst študoval podrobně a žádnou šipku sem tam nevyděl tak sem ho tam prdnul jak mi přišel pod ruku. A teď se ptám jak poznám jak tam ten píst mám dát ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zámek kroužku má být nahoře kvůli tomu aby nejezdil přes výfukový kanál, kde by se o něj mohl uštípnout, kamrádovi se takhle po výbrusu zadřel motor kvůli tomu, tak bacha na to!!!!
 
 
Datum: 09. října 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212      IP: uživatel368    
Tak to je v pohodě ten první zámeček nahoře mám
 
 
Datum: 09. října 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel1214    
čus hale tak to by si moch zadřít i kdyš nevydíš šipku tak by ale měl bejt první zámeček na pístu dycky nahoře
 
 
Datum: 09. října 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel6334    
Čus seso mám otázku budeš mít ještě někdy v krámku tu hvězdicovou hlavu na fichtla díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: MarekS. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar hoši, jak sundám a nandám píst na fiku 20? prosím popište mi to detailně, dělám to poprvý! mám vše orig! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2597    
všetko je jednou poprvé
 
 
Datum: 10. října 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vezmi si gola sadu, znej 10ku kluc, odmontuj 4 matky co drzia hlavu o valec... zloz ju dole... odmontuj koleno vyfuku zo spodu valca (asi tiez 10ka kluc) neroztrhni tesnenie... vezmi si 8ku kluc odmontuj prirubu karburatora z vrchu valca... tiez neporus tesnenie... teraz zloz valec (tahaj dopredu a zlezie z takych styroch dlhych sroub... tak a piest vysi na ojnici... vezmi si klieste a zloz segerky z bocnich stran piesta( pozor aby nestrelili) :-D ... teraz potrebujes stahovak piestoveho capu... alebo ak je velmi vybehany ten piest a nezalezi ti nanom ze sa poskodi.. tak si vezmi nieco co ma priemer capu a opatrne buchaj kladivom a on vybehne von... ak nepojde tak popripade ak mas teplovzdusnu pistol tak ten piest nahrej.. ale nemier na cap aby sa neroztiahol aj on :-D a pojde dolu.. potom ked budes zakladat novy piest (predpokladam ze aj cap) tak ten novy piest nahrej a cap daj do mraziaka zamrazit cca 15min... potom to musi ist vsetko ryclo... vezmi piest a cap a vytlacovak capu... ten piest natoc sipkou dolu aby bol smerom k zemi... a vloz ho do ojnice.. potom z jednej strany vtlac piestny cap cez piest a ojnicu... malo by to ist lahko ak nie trochu ponom pobuchaj ale nie kov na kov ! ... ked uvidis ze to sedi nasad pisetne kruzky, segerky do drazok ! potom vystrihni za valec tesnenie to stare tam nedavaj... natri vazelinou tesnenie a nalep ho na valec... teraz vezmi valec a zaloz ho na tie 4 srouby.. prstami prvy piestny kruzok stlac a otoc ho na zamok co je na pieste( taky kolik ) a valec pomaly tlac na piest... prvy kruzok je vo valci ... teraz nasmeruj druhy piesnty kruzok na zamok a stlac ho a stlac valec ...piest je dnu a valec dotlac nadoraz ku motoru... vezmi hlavu a dotahuj do kriza matky ! a nadoraz ju dotiahni az ked prvy krat motor zavrci... ak bude fukat okolo falosny vzduch nedavaj tam ziadny silikon ani lepidla... jednoducho ju zabrus brusnou pastou alebo tam daj tesnenie... ostatne vsetko zaloz ako bolo... nad koleno nove tesnenie... pod karbec tesnenie a to je dobre dat do oleja a tak ho zalozit ... vsetko dotiahni ,,,nastav bohatsiu zmes ihlou v karburatore( 3ti zarez) a piest a kruzky zabehni pri malych otackach tak cca 200km, kruzky si sadnu hned.. ;-) zdar
 
 
Datum: 09. října 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: madzgi.. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,mam motor 175 a je tam pist jak je v sekci KÝVAČKA / PANELKA nebo PERAK alemuj ma prumer 58.00 a ten z kyvacky ma prumer 68.00 a potrebuju takovy jak je z te kyvacky tak newite kde bych ho sehnal<diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2009 0:53
 
 
 
 
Jméno: madzgi.. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel sem tenhle na tom mojem mozoru ale s vybrusem 58,25 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2747.html
 
 
Datum: 11. října 2009 0:53
 
 
 
 
Jméno: madzgi.. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem mel ten pist jak je to na spodu toho pistu spojene jak u te kyvacky
 
 
Datum: 11. října 2009 0:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. října 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: Darius      IP: uživatel1886    
Zdravím, mám manší problém, schámím ojniční sadu na pinďoura, vím ža jich je všude mraky, ale na takovou co scháním sem ještě nenarazil, jsde o to že potřebuju aby měla vnitřní průmě v horní části, tam jak se vkládá pístní čep, 17 mm. Měl jsem v ruce tři druhy ojnic, jedna měla průměr 18 mm, druhá zase 17.5mm atd. Jestli by někdo věděl o ojnici co scháním nechť dá prosím vědět. Je to fakt duležité pro moji úpravu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: ............      IP: uživatel2971    
Cus,hosi dela nekdo vybrusy v okoli Lanžhot,Břeclav,Kostice,Tvrdonice,Moravska nova ves.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: Lukawe555      E-mail:      IP: uživatel7583    
v Šardicích pan Padalík 518 624 312
 
 
Datum: 08. října 2009 13:10
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, pokud víte, kde je Kobylí, tak tam to dělá jistý pan Salay. Sám jsem si u něj nechal pár válcu vybrousit. Pokud budete chtit, zašlu kontakt.
 
 
Datum: 07. října 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci tak zajíždím kroužky najel sem tak přes 40 km mažu 1:20 a nejde to moc do otáček a plíšek mám na 3 zářezu ze zhora svíčku mám NGK b6hs.Tak se ptám v nízkých otáčkách to netáhne a taky když to chci vytočit tak to nejde...prostě na dvojku něco do 40 a víc ne sekundár mám 12 zub ?Je normální že to tětkon moc nejede kdy to povolí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas moc oleje a moc bohatou smes,proto to nejede......neblazni zas tak....zajizdis jen kruhy.......valec uz ma na kanalech hrany omletý,neni treba to tak mazat a davat tolik bohatou smes.....ja na nove kruhy davam 1:30(polosyntetika) a s jehlou vetsinou vubec nehejbu a nechavam ji na prvnim zarezu odshora(nejchudsi smes).....vzdy prvni bandu jezdim volneji,druhou kotel,treti 1:40 a normal kotel........
 
 
Datum: 08. října 2009 23:00
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a navrhoval bych svíčku NGK B8HS
 
 
Datum: 08. října 2009 9:13
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ještě bych dala novou svíčku.
 
 
Datum: 08. října 2009 8:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Jestli nemáš dělaný výbrus,dej jehlu na II.zářez a olej stačí 1:33. Máš tam moc oleje a bohatou směs a proto nejde do otáček.
 
 
Datum: 08. října 2009 8:09
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Mě to povolilo asi tak po cca 100 km...a ted to jede 85...nádhera,nesmíš hned jezdit na plnej plyn
 
 
Datum: 08. října 2009 6:25
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec delam G.O motoru a menim loziska a neni mi jasne jak je tam dostat chapu ze proste rozehrat karter supnout tam lozisko z mrazaku ale jak tam dostanu do toho loziska kliku ??? nechapu kdyz ji dam taky zmrazit a co dal poradte :... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 8:02
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ložiska nedávej chladit.Stačí ohřát karter a ložisko tam samo zapadne.
 
 
Datum: 08. října 2009 8:02
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, jaké máte skušenosti s tím stejskyho tříkanálem na origo motory? Muže se použít i na motor, který není po GO? Nebo je lepší udělat GO. Nové ložiska na klice, gufera, repas kliky atd. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zavodni valec je 3 kanal,ale ten na seriovku nepujde.......cestovni uprava je 2 kanal a minimalne to chce novy loziska a ojnici.......nikdy bych nedal novej valec na starej motor,at je upravenej nebo ne!!!
 
 
Datum: 08. října 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Go motoru to chce!
 
 
Datum: 07. října 2009 19:46
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pardon 2kanál :-D
 
 
Datum: 07. října 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a není to 3kanál :-D
 
 
Datum: 07. října 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Až se červenám :-D Pardon *zkušenosti
 
 
Datum: 07. října 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau ,mám ještě dvě otázky.Je lepší když nasazuju primár ho schladit nebo jen nasati na klikovku namazanou olejem???Někdo mi říká že mám dát pod matku jakousi pružinku nebo cosi takového proti uvolnění šroubu,,dává se tam něco takovýho?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo presne jak rika Dobesova normalne nasadit za stundena nic neohrejvej nechlad to je kravina kuzel je samosvorni po dotazeni matice se "nalisuje" a drzi trenim pod matku samorejmne perovku ty pruzinko:-)
 
 
Datum: 07. října 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nic nenahřívej ani nechladˇ.Je to na kuželu a přitažením matky se to usadí.Když kolečko nahřeješ,budeš mít později problém se stahováním kolečka dolů.
 
 
Datum: 07. října 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zchlad primar a budes s tim zapasit celej den nez se to zas otepli do normalni teploty :-D jestli, tak rozehrat a klikovku namrazit.... pod matku pouzij perovku... http://www.konarik.cz/userfiles/images/high/1106764959.jpg
 
 
Datum: 07. října 2009 15:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
primár nahřej aby se roztáhl. ochlazením by se zmenšil. a čep musí být dokonale odmastěný a kolečko silně natlačené a pořádně utáhnute.
 
 
Datum: 07. října 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proti povoleni se tam dava budto zajistovaci podlozka, nebo tzv. "perovka" jinak kolecko kdyztak nahrat a nasadit, nebo jde i normalne nalisovat
 
 
Datum: 07. října 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: syselow ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus draci na dandyně 50 ni prasklu klikový čep (stalo se to za jízdy a nechapu jak)..... nevíte někdo kde umí slisovat a vycentrovat tuto klikovku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by měla zvládnout snad každá firma, co dělá kliky... Jedinné, co může být problém, je sehnat ten čep. Ale vycentrování ti udělají snad všude.
 
 
Datum: 06. října 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: baba 207      IP: uživatel6804    
cus draci dal sem do babci 207 valec z 210 a jede to hurs mamtam rozetu 17 a vubec to nepobira dit valec z 210 ma vic koniku porat te plis. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Fajf      E-mail:      IP: uživatel7581    
Rozhodně bude problém v karburac,i karbece z babci 207 a 210 vypadají z venku stejně ale průměr difuzoru a sacího kolínka jsou úplně jiný, nějakej karbec na 210 s kolinkem by se nasel i v garazi...
 
 
Datum: 07. října 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak když to má větší kanálky tak to bude chtít třeba i jinej karbec ne?? tenhle je proto třeba málo...
 
 
Datum: 07. října 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: baba 207      IP: uživatel6804    
je to uplne stejny akorat ma o 2 kanaly vic a vjeci saci a vejfukovej kanal.
 
 
Datum: 07. října 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7570    
a jezdil ti píst az nahoru?? muzou bejt ty valce jinak dlouhy atd.......jiny casovani......jiny kanaly.....jinej karbec......nebo jen blbej predstih a bohatost smesi......tezko rict....nejsem prez babety........
 
 
Datum: 06. října 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: madzgi.. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec chlapy,koupil sem motor jawa 175 a nejel,porad sucha svicka,koupil sem nove pistni krouzky,zatesnil,vycistil karbec a porad sucho newite cim to muze byt diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Posuň víc jehlu v karburátoru nahoru. Já jsem měnil pístní kroužky u 175 a taky tam nešel benzín, tak jsem to posunul a chytlo to na poprvé.
 
 
Datum: 06. října 2009 18:46
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj přívod benzinu od kohoutku až po hladinu v plovákové komoře. Popř. zvyš nebo uber. Kouhoutek jestli pouští dost benzinu apod.
 
 
Datum: 06. října 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: roll      IP: uživatel7348    
jestli mas sucou svicku tak to bude karbecem. skus vycistit jete trysky
 
 
Datum: 06. října 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
a ještě jeden dotaz: mají se měnit oba kroužky nebo jen první? a co se stane kdyt jsem vyměnil jen ten první a motor na něj už uběhl bezmála 1000km? sorry za lamáckej dotaz, zas tomu tak moc nehovím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7570    
pokud je druhy krouzek v poradku,nedeje se nic......pokud je druhý značně více sjetý nez prvni,tak to bude casem problem......
 
 
Datum: 06. října 2009 10:14
 
 
 
 
Jméno: kadafi      E-mail:      IP: uživatel5639    
zdravim nepoznate neaky obchodkde by sa dali zohnat Nd na cz 250/513 cross diki surne potrebujem vedet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
čus tohle by ti mohlo pomoci http://www.moto-ustinl.cz/Kseznam.aspx?druh=38 potom možná i tady http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_ceniky.htm http://www.motodilyph.cz/motoristicke-akce/ http://www.bartunkovi.cz/ http://www.motobard.com/ a potom zkus napsat na PVMOTO@seznam.cz, ja jsem kupoval díly jen u bartunkovi.cz a PVmoto, ale to byly věci jako lanka těsnění atp. jinak díly jako převodovka (kolečka) jsem kupoval na inzercích např. http://www.cz-motokros.wz.cz/index1.php?id=bazar. U těch shopů co nemají díly zobrazené napiš na mail nebo jim zavolej. Měli by míti díly i na 513 ja mám mám čz 125/516.
 
 
Datum: 06. října 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7570    
Zdravim te. Nevim jak caste a jak velke burzy se konají na slovensku,ale na českých burzách seženeš skoro vsechny díly na tovarni krosky od CZ....jak puvodni tak replikové díly.....dá se řící že seženeš vše.....na netu poridis tak maximalne vyběhaný motory,nový plastový blatniky,přední vidle který tečou a spostu dalsich pochybných dílů od pochybných prodejců.....prodejci na burzách mají již sve renomé a nedovolí si prodat draho zmetkový díl.... pokud bys chtel blizsi info,muzu sehnat kontakty na nejcastejsi prodejce.......
 
 
Datum: 06. října 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejvíc jsem toho na Čz motorkos viděl na burzách, pak něco je teď na aukru a často bývá i na http://www.motoinzerce.cz
 
 
Datum: 05. října 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: vojtys      IP: uživatel6362    
Caw draci chci se zeptat kdy budou nejake ty nove dily co sesa psal ne ze bych ho popohanel nebo tak ale uz tady nebezi ta lista s temi informacema a nejsem tak informovan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7567    
koncem října.....sesa to psal.....
 
 
Datum: 05. října 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel7568    
Zdravim, prosim vas, mam problem. Podle navodu z netu jsem chtel demontovat magneto - sroub 8M do stredu magneta a pritahovat dovtedy dokud mi magneto nezostane v ruce. Jenze mne v ruce zustala pulka toho sroubu a pulka zustala zatahnuta v magnetu. Nevite co s tim??? Diky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytahovak zalomených sroubu bych pouzil
 
 
Datum: 06. října 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je tam zašroubovaný zkus ho vytočit. Pokud to nepůjde zkus ho opatrně odvrtat nebo do něj vyvrtej drážky a šroubovákem ho zkus vytočit? Nevím.
 
 
Datum: 05. října 2009 23:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
cau draci jak dlouho se vam propada nakopavacka mam namysli to kdyz polozite nohu na nakopavacku tak zajak dlouho se pretlaci komprese??? me u zajetyho asi 20 vterin liju do nej castrol a mam ho po GO najeto 3300km a druhej ten ma novy krouzky najeto asi 100 km mozna vic a tam se propada asi 4 vteriny a tam mazu M2T 1:30 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vaha nohy ma hodne vlim ale pruzina temer zadnou tetka vim aspon ze mam tak normalni tesnost krouzku jsou tam nepatrny rejhy co udelal nekdo predemnou tak hned tak nezmizej ale az zmizej tak to bude mozna litat lip ale pochybuju jeto fakt malinko jeto jen videt kdyz prsto prejedu prstem tak to neni cejtit
 
 
Datum: 06. října 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
No tk sem to zkusil,vydrželo mi to asi 40 sekund...ale ono ne že jen záleží na těžkej noze ale aji na pružině ve startpáce...takže to měření nemá cenu...ten kdo tam má slabou pružinku tomu to hned propadne...a ten kdo silnou tomu hodně těžko..
 
 
Datum: 06. října 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky zalezi kdo jak ma tezkou nohu
 
 
Datum: 06. října 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
fikus- ne jak dlouho se vrací nahoru ale jak dlouho strvá když je nahoře a daš na ni nohu tak jak dlouho trvá než se propadne dolu, tak jak si psal na začátku
 
 
Datum: 06. října 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7567    
premejslej trochu o cem se tu asi bavime........neni to zadny exaktni mereni,ale tohle trochu vypovida o tom,jakou kompresi ma tvuj motor.......pokud minimalni,startpaka jde snadno protocit........ma velkou kompresi,startpaka klade velkej odpor.......
 
 
Datum: 05. října 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
Dík..takže dejme tomu že mi to tam vydrží 30 sekund....a co se pak stane? to se začne ta start páka vracet zpáky na horu?Sorry ale já sem teprv začátečník a moc toho eště neznam
 
 
Datum: 05. října 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cim by si chtel nicit loziska ? :-D ne normalne to zkus loziska tim nenicis i kdyz je pravda ze pri castem a tupem nakopavani se vysype lozisko uz se mi to stalo . jinak plati cim dyl tim lepsi komprese ale neznamena ze kdyz budes mit pridrenej valec ze je to dobre :-D
 
 
Datum: 05. října 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: fechtl94      E-mail:      IP: uživatel7215    
počkat...čím dýl teda vydrží start páka dole ...tak tím líp jako?...já nwm jesi to mám vyzkoušet ptže mi děda říkal že tím níčím v motoru ložiska....ale zkusím to teda
 
 
Datum: 05. října 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
nejsipis tim sleduje tesnost krouzku ne?
 
 
Datum: 05. října 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau me za 68 vterin ale je to po vybrusu a zajety . rukou s tim nemam sanci hnout proste to nepretlacim a jede to jak svine a hlava snizena neni da to 85 po rovine
 
 
Datum: 05. října 2009 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7558    
hele co sem mel posledni motor,po GO,8.vybrus,3 kruhy,tak ten se neprotocil,musel sem zabrat nohou aby startpaka "propadla"..mel kompresi ja bejk...550 mi taky "nepropadne"......co jsem mel predtim motor na 21,tak ten sice jel blbe v nizkejch,ale hrozne tocil z kopce...ten taky vydrzel tak pul minuty nez propad......mel dva kruhy......ale nechapu co tim sledujes?
 
 
Datum: 05. října 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau lidi tak tohle sem ještě nevyděl . Nevim jak se mi to povedlo ale motor sem nezadřel a mažu jako prase 1:20 S M2T . Motor sem nějak neupravoval nic. http://radek12.rajce.idnes.cz/Fichtl_cross/#DSC01246.JPG http://radek12.rajce.idnes.cz/Fichtl_cross/#DSC01247.JPG http://radek12.rajce.idnes.cz/Fichtl_cross/#DSC01249.JPG http://radek12.rajce.idnes.cz/Fichtl_cross/#DSC01251.JPG odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: Bobeš      IP: uživatel6383    
čus hele měl sem to samý ... koupil sem novej válec píst atd... ujel sem asi 500km a zasekl se mi kroužek o kanálek ... píst byl na kaši v hlavě byl natlučenej kus kroužku a ve válci ani rýha ... dal sem novej píst a náhradní hlavu a jezdim dál :-) už 3000km bez poruchy ... nevim esi to byla náhoda nebo vadný píst ale vše sem měl dobře udělaný :-) nedělal sem to porvé :-)
 
 
Datum: 08. října 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radsej daj vyfuk dole a vytras to zneho ten bordel ,mozno daco napadalo dnu, a pri jazde z kopca si to moze vcucnut do valca, inak mne sa stalo nieco podobne viz.foto :-D http://imgupload.sk/images/2kko6qku2sejh2iscant.jpg http://imgupload.sk/images/k17xv4xudexwv167mh.jpg , vidite tam tu ryhu? tak tam som mal zapychnutu ihlicku z klukovky :-D ... tak do buducna nato bacha ;-)
 
 
Datum: 05. října 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
presne jak rika standa kousnul se krouzek a podle toho jak je to ocouzeny tak ty krouzky uz byly totalne sjety a navic moc mazes tomu motoru to skodi M2T davej 1:33 ja davam castrol 1:50 a krouzky po 3000 km vubec neubyly :-) jsou nadherne leskli a valec je taky takovej lesklej spis uhlazenej a ne jak od M2T ze to je poskrabany nevim jak je to mozny ale porad se ty slaby rejhy nestracej
 
 
Datum: 05. října 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale vůbec nechápu jak se mohl ulomit ten kousek tam dole ja ho neulomil a naštestí zajíždet nemusím mám doma celkem zachvalej píst, válec a hlavu
 
 
Datum: 05. října 2009 20:28
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak staci udelat o jeden vybrus navic, cili vyhonovat valec o dva vybrusy, dela to pul mm a srovna to i znacne velke nerovnosti, nic neni tak horky jak vypada takze ten valec je dale bezproblemu pouzitelnej dal pokud se spravne udela, ten pist si muzes dat jako tezitko no kliku na repasi, zalezi jak je po tomdlec dobyta ale stejne ji to bude jednou cekat...
 
 
Datum: 05. října 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zítra vám to vyfotím
 
 
Datum: 05. října 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyděl sem píst co se zadřel a píst z kterého zbyla hromádka kovu ale takhle doraženej kterej je v celku sem ještě nevyděl.Ale musela to být pěkná šupa.Mohl bys pls vyfotit hlavu i válec dost by mě zajímalo jak to vypadá.
 
 
Datum: 05. října 2009 20:21
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pist stiplej o kliku (si stahoval primarko a nijak sis to nezabezpecil co? o ten pred tebou), boky podreny od pridreni (nebo lital bez filtru a todle presne dela pisek), cernej od toho jak olej neumi tesnit (a tom ze nemaze se zminovat nebudu, reci uz bylo o nem dost), no a to ze to mas otluceny je od ciziho telesa, cili presne todlec je od zamku piszniho krouzku, bud uz zamek na pistu samotny sel na prochazku nebo tam nebyl vubec (vymletej) a na prochazku pres prefuky sli zeslabene casti na pistnim krouzku co zapadaj do zamku...same se mi stalo, jen sem si pomlatil hlavu a pist jinak bez jineho poskozeni (nutno podotknout ze ta klika dostala narazy tez dost naprdel, cili jak to pujde na vybrus a zacne zvonit klika tak vis gde je dalsi problem)...preju mnoho zdaru pri zajizdeni...
 
 
Datum: 05. října 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty diry u toho pistniho krouzku vypadaj jako kdyby ti vyjel ten klinek co zarazi zamek krouzku,to se stalo me,ale nejakym zazrakem mi vykuchal takovou malou dirku ale az za krouzkem takze to necham a jezdil sem dal....proste sem rozebral valec ze udelam GO,a koukam ten klinek tam nebyl,takze sem mel stesti jak svine ze mi ten klinek neznicil valec ani nic...a krouzek se taky nepootocil a nezasek se o kanalky,takze sem to asi rozebrall ve spravnou chvili :-D
 
 
Datum: 05. října 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jméno: tomas IP: uživatel368 no to nevim ale ja to mazu 1:15 no to teda fakt nevim tohle umi jen umelec on má IP stejnou jako já
 
 
Datum: 05. října 2009 20:09
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Válec má rýhy že by to 4 výbrus nespravil hlava je v prdeli má tam díry jako kráva jinak klika uplně v pohodě 1 a 2 kroužek je tak připečenej že snim nejde hnout a jezdilol to celkem dobře akorád že při delším ježdení se trochu zadíral a strácel výkon
 
 
Datum: 05. října 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a podle toho jak je ten píst opálený i pod kroužkama tak byly asi hodně sjetý, chtěl bych vidět jak ti to jelo :-)
 
 
Datum: 05. října 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja nevim co furt vidíte za vysipaný ložiska na klice, prostě jak říká standa kroužek byl volnej a vyjel z zámků a pak praskl a udělal tohle , nebo špatně zajížděl,
 
 
Datum: 05. října 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
to sned si tam mel velkou svicku ze mas tak diry v pistu nebo ti tam spad naky bordel
 
 
Datum: 05. října 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7558    
takovejch pistu mam doma:-D to je mechanickyho puvodu.......kdyz je to vydreny,protoze se to zakouslo tak to vypada uplne jinak.......teda je to dost podobný:-D protoze on ten krouzek uz byl tak sjetej,ze se zacal tocit dokola a pak se chyt o kanal no:-D to sou ty zvonkohry no:-D
 
 
Datum: 05. října 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no to se ti aj vysypalu ložisko na klice ne
 
 
Datum: 05. října 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
johny 5ka nepoznáš sa ty náhodou z PC Kingom z abcgames.sk :-DD
 
 
Datum: 05. října 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Seso,co ty na johny 5ku?Nebude pokarani?
 
 
Datum: 05. října 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
by si mohol prihodiť foto válca chcem vydieť tu spúšť:-D
 
 
Datum: 05. října 2009 19:03
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ked sa nato lepsie pozries, vidis okruhle jamky... piestny kruzok by toto nikdy nespravil, je makky a zostali by ponom ine stopi... kamo skontroluj si klukovku ci ti tam nechyba ihlicka ;-)
 
 
Datum: 05. října 2009 18:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja osobne som tiež zadrel motor ale to som nalial do ho benzín od suseda a vraj tam bol STIHL olej no neviem ale dalo sa na tom jazdiť dalej len už nemal taký výkon ale to to je zadrete na holú piču skôr by som povedal že to vyzera ako keby si tam nalial čistý benzín aspoň možeš dať na výbru ak je piest raz pridretý už mu nepomôže ani mazanie 1:1 a asi to už musel posrať ten pred tebou i ja som kupil z pridretým piestom inak to zadretie je skutočne umelecká práca:-D
 
 
Datum: 05. října 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
a to co máš zezhora na pístu, budeš mít i v hlavě
 
 
Datum: 05. října 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no jasný praskl ti pístní kroužek, nic novýho, a co válec, přežil to?
 
 
Datum: 05. října 2009 18:14
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nevym jak se mi to povedlo nebo jestli ten co to měl předemnou jezdil na ňáké sračky když sem vyplachval nádrž tak to smrdělo jako sviňa !!!!!!!A neřešte M2T neříkám že je špatný ,nehci rozpoutat válku!!!!!!! :-D já jen jestli jste to někdo už vyděl.
 
 
Datum: 05. října 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neříkám že M2t je špatný
 
 
Datum: 05. října 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vyvoláváš válku proti M2T!!! já mažu jedině s M2T a takhle dobitý píst sem ještě neviděl
 
 
Datum: 05. října 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel368    
no to nevim ale ja to mazu 1:15 no to teda fakt nevim tohle umi jen umelec
 
 
Datum: 05. října 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, mam zajímavou věc mam to zapalko(bezkontakt) na fichtla od sesy, a když sem studoval (stejně sem nic nevystudoval) jestli dává stejnosměrný nebo střídavý proud, tak jsem tam četl, že když nepoužívám světla tak mam ty 2 kabely co dou ze zapalka ke světlum a je v nich proud tak je mam ukostřit, vždyt se to skratuje ne? (nebylo nejlevnějši a nechci si ho zničit) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7570    
Ja si myslim ze to bude uz usmerneny(ale neregulovaný) kvuli napajeni indukcni civky.......kdysi sme se tu se sesou a chongem bavili o tom,ze by na to stacila vymyslet nejaka primitivni regulace a mohlo by to jezdit i s baterkou.....ale proste vykon pro svetla 22.5W je málo .....natoz pro dalsi elektroniku........takze ja myslim ze stridavy to neni......
 
 
Datum: 06. října 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsem si jistý, ale pokud se nepletu, tak u VAPE, což je bezkontakt. zapalování pro velké Jawy a ČZ, tak u verze pro dvouválce, když se jeden vývod nepoužívá, tak se má myslím taktéž ukostřit... Nejsem si tím jsit, ale myslím, že jsem to někde četl. Zkus si najít montážní návod pro Vape dvouválec pročíst si ho, tak to bude... Myyslím, že to samé bude i u tvého zapalování. Pokud chceš mít jistotu poptej se zde, tady ti určitě poradí http://www.jawamania.info - poradna
 
 
Datum: 05. října 2009 23:55
 
<  184  185  186  187  188  189  190  191  192  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 7:58:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu