|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 30. září 2009 22:40
 ne
Datum: 30. září 2009 22:40
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau ve fichtlu mi něco trochu zvoni nevim co to je a klika je dobrá mohli by to dělat kroužka
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 19:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Krouzky drou o kanalky-vybrus nebo novy krouzky,samo ze je i hafo dalsich moznosti ale myslim ze ma je nejpravdepodobnejsi
Datum: 01. října 2009 19:37
 Mohlo by to byt i pridrene pokud ti tam neco zvoni... to bys poznal je to takovy cinkavy zvuk jak ty krouzky narazeji o steny valce
Datum: 01. října 2009 14:12
Jméno: standa
IP: uživatel7519
 nebo vybehany primarni retez......dokud to neotevres tak to nezjistis......zvonit muze klika dole v kleci(to znamena klika KO),mosazny futro na klice,pístní čep,kroužky a nebo se drbe primarni retez o kartery.....taky podobnej zvuk....preju hodne zábavy pri opravach.....
Datum: 01. října 2009 12:53
 nebo pístní čep
Datum: 01. října 2009 6:46
 Ten klakson je hodně málo pravděpodobný  Spíš to bude vyběhaný píst, nebo vyběhané kroužky...
Datum: 30. září 2009 22:06
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 spis klakson mas ho zapojenej nemas ten kontakt nedotyka se kostry xD nebo ve vypinaci nemas to moc vedlw sebe nebo spis zvoni ti kdyz to zmaknes ?
Datum: 30. září 2009 21:34
 Čus draci na kolik stupnů se rozpálí válec u pincka když vařím a když na to flusnu tak slina odskočí ...a ještě do kolika stupnů vydrží kroůžky?.....Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel7506
Datum: 30. září 2009 17:58
 Zdr draci,mám dotaz,kolik stojí snížení hlavy na fíka ? thx za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2009 6:35
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Proc by si vymysleli bachorky. Ty 2k tam maji psano o 638 Jawy, to neni moc nerealny...
Datum: 01. října 2009 6:35
 http://www.kompletanew.tkmoto.cz/t_produkty.htm tady to máš napsaný, ale tomu nárůstu výkonu 2Hp bych nevěřil.To zas tk moto vymíšlí bachorky.
Datum: 30. září 2009 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 JAWA_ceZetak ®: Co povidáš,web má pořád,jen zmenil uvodni stranu  i na zavodech v jesenici sem ho zahlíd na mopedu.....dojel snad 4.tej......ja uz tam pak nebyl,musel sem do prace a domu sem to mel na peraku skoro hodinu jízdy......
Datum: 30. září 2009 17:55
 FK ty v tom ještě jedeš? já myslel že se zrušením webu končíš
Datum: 30. září 2009 17:18
 Za 2 stovky, přípravky mám, v případě zájmu mail ...
Datum: 30. září 2009 16:11
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 2 krabičky Startek až 10 piv v hospode  Jináč myslim ze tak 2 stovky normalne.....
Datum: 30. září 2009 15:53
 Zdarec kdyz nahazu do motoru vsude ty drahy loziska SKF bude na to nakej vliv na ten motor pomuzu mi a nebo tam muzu dat ty obyc ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 loziska ZVL nejsou spatna,celkove jsou dobrá,jen mám špatnou zkusenost,ze loziska 6303-C3 od ZVL na kliku mají vůli jako vrata už nové a vubec se mi to nelibi a proto uz je na kliku nepouzivam!! kdyz jsem mel v ruce SKF na kliku,tak to bylo nesrovnatelný......tesný nebyli,ale takle zasr*nou vůli nemeli!!!!
Datum: 30. září 2009 16:03
 Já si tam při GO budu dávat ty slovenské...ZVL...odpovídají oreginálu....
Datum: 30. září 2009 15:44
 Honza: zkus si dat do zavodaka loziska ZKL . najed par stovek km , motor rozeber , dej tam SKF , po stejnym mnozstvi ujetech kilometru rozeber a myslim ze uz nebudes tvrzit ze to vydrzi stejne...
Datum: 30. září 2009 15:13
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já osobně bych tam dal ZKL/ZVL. Vydrží úplně stejně jako SKF tam se platí jen za značku. SKF byli dřív vyhlášený ložiska, ale dnes je lepší skoro to ZKL/ZVL. Já koupil jednou SKF do předního kola kvůli tomu že jiný neměli a byly made in italy po cca 4000km vytekla vazelína teď mají tak 6000 a ještě drží, ale chroupou v nich kamínky.
Datum: 30. září 2009 14:53
 No mají o hdně větší výdrž .jsou stavěmá na větší otáčky, větší životnost , a možná trošec menší odpor
Datum: 30. září 2009 14:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, mam dotaz : když snížim hůavu na fichtla o 1milimetr nebude mi píst narážet do toho ledvinkového spal. prostoru? a neměl bych potom do toho lít jiný benzín? nekdo mi řikal že nějaký 100 oktanak ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 Mas kompresni pomer 10,5:1,kdyz tam naperes 100 oktan a k nemu vhodne nastavis predstih,tak by to melo jet vic......
Datum: 30. září 2009 15:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 dik a co ten benzín?
Datum: 30. září 2009 14:54
Datum: 30. září 2009 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 bude.....musis upravit i vnitrni prostor hlavy...tj.ledvinku
Datum: 30. září 2009 12:49
 Lidi sorac ze sem porad pisu ale mam ted hodne planu a budu pulit motor a vydel jsme odlechcenou kliku tak se chci zeptat kdo by mi to udelal nebo mi rek kde ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2009 18:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Me se zase libi ta z jawy 90...tak se delaji i tedka
Datum: 30. září 2009 18:42
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 hrozne se mi libi klika z moskita...vcera sem ji mel v ruce......je mala,ale ma siroky setrvaky.....ale do fichtla to nenacpes....takova klika na fichtla by nově zhotovit šla,ale zase by se nevesla do motoru a jeste vice ztenčovat hubeny steny klikovyho prostoru je blbost.....uvedomte si,ze fichtl je skoro neladitelnej stroj kvuli jeho kunstrukci motoru......jak kejvačka,ale ta je na tom 2x hůř  .....velký zdvihy,vysoký hubený setrváky,málo kvaltů......treba takovej motor z céčka čízy je o hodne lepsi.......mala siroka klika,ctvercovej valec......ale zase 3 kvalty jenom....... do seriovky nemá cenu dávat lehčí kliku......kdyz uz teda bys mermomocí chtel mit lehčí kliku,tak 90mm.....
Datum: 30. září 2009 13:03
 mala klika je vyhoda po vyvlozkovani "mrtvhoů prostoru ze dosahnes vetsi spodni kompresi ale velka nevyhoda je ze stratis setrvacne hmty na seriovyho pionýra to nema cenu!
Datum: 30. září 2009 12:24
Jméno: Schrek
IP: uživatel7507
 kliku mam je to super udelaj ti to v TKmoto.cz
Datum: 30. září 2009 10:32
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 tk moto: na průměr 80 mm 3200kč
Datum: 30. září 2009 7:19
 A kolik zhruba ??, a vydrzi to ta klikovka potom tu zatez ??
Datum: 30. září 2009 0:30
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 jo delaj to treba TK moto a taky obcas nejaky kluci co jezdi zavody,ale neni to levna zalezitost......
Datum: 30. září 2009 0:29
Jméno: ..............
IP: uživatel2971
 zdarec,hosi prosimnte ,ze to davam zrovna semhle,ale rad bych se zeptal zeptal jestli by nemel nekdo pist o prumeru priblizne 61mm.Predem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel7506
 pokud víš rozmery,skus firmu almet.cz
Datum: 29. září 2009 22:23
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 hojte potřebuju pomoc netěsní mi zezdola válec tak se chchi zeptat jestli by se tam mohl dát hermetik?popř jak dlouho ho nechat schnout?dík moc kdyštak poradte jesi mm dát rači papír nebo ten hermetik anebo našetřit rači na červenej silikon
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 presne tak podvalec silikon a papir mel by stacit papir skontroluj jestli na valci nejsou naky vycnelky nebo jestli kartery jejsou kazdej jinakjako ,aby tam nebyl schod
Datum: 29. září 2009 20:43
 nejlepsi tesneni pod valec je podle me papir,se silikonem pod valcem a karbecem nemam moc dobry skusenosti...
Datum: 29. září 2009 20:40
 Ahoj schanim valec a pist na gilera obchodni oznaceni 065 x rok vyroby 1990
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:14
Jméno: vasil
IP: uživatel367
 zdarec,chci se zeptat na upravy čz 175/477,budu dělat renovaci tak chci i nejaké upravy,do vzhledu samozřejmě zasahovat nebudu,ten bude v origo stavu..jde mě o motor..jaký je nejvyšší výbrus a jaký to má pak oběm?a co by ste mi jinak poradili?díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:47
 Jestliže chceš originál stav, pak nic nedělej s motorem... Pak to není originál. Chceš li úpravy, pak vyleštit kanálky, ojnici, větší výbrus a tak.
Datum: 29. září 2009 18:47
 zdarec...neviete nekdo aka je dlha ojnica z pioniera??potrebujem ju porovnat s tou co mam doma a motor budem pulit neskor a teraz zhanam diely do motora tak aby som vedel ci mam kupit novu alebo mozem pouzit tu co mam doma...pls. odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 21:41
 diik moc
Datum: 29. září 2009 21:41
Jméno: Horst
IP: uživatel7504
 Jestli máš průměr čepů 20 a 14 mm,tak délka v osách čepů je 100 mm.Délka výkovku je 128 mm.
Datum: 29. září 2009 21:32
 Zdravím, jak se sundává rotor zapalování z kliky u toho staršího typu zapalování z 05ky? Žádný stahovák nemám. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:57
 Nevim co to bylo doma sem neměl tak sem to sehnal od strejdu.
Datum: 29. září 2009 18:57
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 cus, mě se ješte nestalo že by se mi ulomil šroub, musíš používat ocelovej tvrdej šroub, žádnou měkotu
Datum: 29. září 2009 18:20
 Nooo já to dělal že sem tam dal 8 šroub utahovat a zlomil se mi.tak sem rotor vypáčil a ještě že ta klika byla zralá na výměnu jinak by to byla škoda
Datum: 29. září 2009 16:48
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyndáš vačku a našroubuješ tam šroub 8 a budeš furt utahovat
Datum: 29. září 2009 15:55
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html je to popisane tu - Puleni motoru bod c.3. Pohladaj a najdes, sory ale nechce sa mi to pisat
Datum: 29. září 2009 15:41
 Zdarec lidi co rikate na jehlovy loziska ??? na cep ?? a na kliku ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 20:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A nezvoni
Datum: 29. září 2009 20:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je super muzes mazat kvalitnim olejem bez problemu 1:50 a toci to mnohel vic tahne lip a uz mam najeto prez 3000 km bez problemu
Datum: 29. září 2009 19:55
 Mam taky jehlový, zatim pohoda žádný negativ a doufám že vydrží dlouho
Datum: 29. září 2009 15:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ne když chceš mít jehlový l. i nahoře u čepu tak musíš vyměnit ojnici
Datum: 29. září 2009 15:16
Jméno: icespoon12
IP: uživatel1216
 hele a ta horní CKR jehla pasuje normalne na kazdou ojnici s 14tkou cepem???
Datum: 29. září 2009 14:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 "na kliku" to asi myslíš dolní ojniční ložisko, to tam je a to horní tam mam, je bezva anestěžuju si určitě le lepšé než pouzdro
Datum: 29. září 2009 13:24
Jméno: Petr
IP: uživatel1227
 Cus hosi nevite kde bych sehnal kit 80ccm na dandynu? Dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 18:54
 standa: na sachse se delal kit od Policny , 80ccm, 12PS/12000ot/min. ten motor s tim vydrzi max. 10tis. km (to mozna jeste prehanim) ... Petr: udelej mi nabidku a necham ti ho... ! Ale nepocitej s zadnou malou castkou...
Datum: 29. září 2009 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel7496
 koukni na scootland a nebo na scooter-tuning .......najdi si válce pro motor Minareli AM-4......pokud se teda jedna o Dandy s motorem Minareli.....o kitech na Sachsy nic nevim....
Datum: 29. září 2009 13:03
Jméno: petr
IP: uživatel4167
 zdarec hj je tesnení mezi hlavou víte kde myslím jako že je 1 cást hlavy apak nasunujete 2 cast je mezi tím tesnení nekdo rika že ne nekdo že jo !
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 21:04
 Tak za prvé hlava je jenom jedna žádný dvě části.A když se na to tak dívám tak si myslím že první část bereš jakou válec.No meci válcem a hlavou může i nemůsí být podložka.Když ju tam dáš sníží se ti kompresní poměr,ale moc by nemělo.
Datum: 28. září 2009 21:04
 Tak za prvé hlava je jenom jedna žádný dvě části.A když se na to tak dívám tak si myslím že první část bereš jakou válec.No meci válcem a hlavou může i nemůsí být podložka.Když ju tam dáš sníží se ti kompresní poměr,ale moc by nemělo.
Datum: 28. září 2009 21:04
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 jestli myslíš mezi hlavou a válcem tak tam sem těsnení nikdy neměl a jestli myslíš až za válcem tak tam ho dávám
Datum: 28. září 2009 20:50
 Čau lidi jaký je rozdíl mezi hlavou,válcem a klikovkou 05 a 21. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 21:27
Jméno: RAdek1212
IP: uživatel368
 Já těm fichtl cupům moc nedám byl sem jenom na jednom a zjistil sem že na to nemám vidle ale asi budu kupovat válec tak sem si myslel že bych si koupil ten od sesi s 8 výbrusem
Datum: 28. září 2009 21:27
 KLdyž si necháš vybrousyt válec na 8 výbrus tak ti to nějakou tu desetinku koně přidá, ale když si koupíš tady ten od sesu a trošes si upravíš pilníčky kanálkiy tak ti to přidá ale 0,7 koně a líp to bude chladit ale nemůžeš vylisovat vložku je tam na tvrdo.Nevýhoda 8 výbrusů je všach když se ti to zadře a ty si uděláš další výbrus tak už nemůžeš na fichtl cupy apod.
Datum: 28. září 2009 20:53
 A co říkáte ne ten válec 8 výbrus je to k čemu ???
Datum: 28. září 2009 17:47
 no já sem ten válec z 21 zmrvil a doma mi leží celken zachovalej válec a píst z 05 prej se sníženou hlavou
Datum: 28. září 2009 17:43
 tak klikova hridel ma 15mm cepy u 05 u 20 17mm cepy byly dva druhy setrvaky podobne jak u 555,550 a pak jak u 20 lisilo se to jen cepama valec ma mensi prefuky vyfuk i sani hlava neni ledvinkoviteho tvaru ale totozna zase s 550 a 555
Datum: 28. září 2009 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 ano fungovat by to melo......spise se dává hlava a válec z 21 na motor 05 pro zvýšení vykonu........v opacnem pripade technický problem neni,ale melo by dojit k malemu snizeni vykonu a maximalnich otacek.....
Datum: 28. září 2009 15:57
 a kyž nakopu píst a válec z 05 na 21 tak by to mělo fungovat néé
Datum: 28. září 2009 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 tak klikovka je jasná.....jinak vyvazene setrvaky,jina ojnice,jine hridele(05 ma užší) a samozrejmne klika z 05 je asi o 3mm kratsi na kazdy strane hridele.......valce jsou stejne,ale 05 ma mensi kanaly ve vlozce.......hlavy mají jiný objem a tvar spalovaku....
Datum: 28. září 2009 15:32
 zdarec mám jawu 250 panelku ja na ní najeto 21000km zdá se mi že už tolik netáhne. nevíte po kolika kilomatrech se tak dělá vábrus???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 15:28
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 pokud nejak výrazne neklepe a nebo nemá kompresi,tak není třeba delat GO motoru.......muj motor na 250 péráku ma odjezdeno poctivejch 56 let(bohuzel puvodni tacho se nedochovalo,ale bylo by tam mozna vic jak 100 000km  ) a stále jede dost dobre.......ale uz trochu klepe klika......az vylítne první jehla z ojnice,udelam GO.......
Datum: 28. září 2009 15:28
 no jestly ma 21tisic tak to uz ma narok na Go motoru (vybrus, klikovka, loziska,fufera,spojka atd)
Datum: 28. září 2009 12:27
 Čau jak se jako leští kánálky to asi nestačí vičistit benzínem??.Neo to jako leštiš nějakou srajdou....?.....Pomůže to hodně výkonu?..........Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2009 15:35
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Prefuky nelestit, jen zarovnat vyrobni nepresnosti ale nikdy ne do zrcadlovyho lesku...
Datum: 29. září 2009 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel7490
 vím ze lesteni kanalů je ve skoro kazdym navodu na webu,ale me to kluci závodníci rozmluvili,ze je to skoro k nicemu a motor se akorát více hřeje vlivem srážející se smesi na dokonale hladkém prepoustecim kanalu.......dokonce tu nejaký týpek potvrdil,ze kdyz jezdil zavody škodovkou s lestenejma sacima parohama,tak se to furt vařilo,pak tam dal obyčejný a jelo to víc a hřálo se to míň.......leští se dno pístu,případně spalovák hlavy a výfukový kanál......samozrejmne pokud mas prefuky ve valci zarostle sajrajtem od mnohaleteho jezdeni,tak to vycisti,ale nelešti to!!!
Datum: 28. září 2009 15:02
 Pokud chceš jen vyčistit od cxarbonu apod tak stačí benzín pokud chceš vylešitit tak nějakou pastu.Motor ty půjde rachleji do otáček.
Datum: 28. září 2009 13:09
Jméno: sroub
IP: uživatel1337
 cau dal sem novej pist a krozky najel sem s tim jednu nadrz je zo zajety
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 23:39
Jméno: standa
IP: uživatel7485
 tezko rict takle od kompu......pokud to jede dobre a nezvoni,tak je to asi OK,pokud je to zvonkohra,tak uz si to stejnak nesedne a chce to na vybrus........
Datum: 27. září 2009 23:39
|



|