slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  187  188  189  190  191  192  193  194  195  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
CAU nemaze se mi pravy simernk u fichtla je to po go ale ten simerik vrze co s tim ? (NEpouzil sem uzavrene lozisko) musim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7485    
no jednou se mi povedlo,ze sem tam to gufero strcil moc a ono skripalo o lozisko........i si to prisavalo....tak sem ho proste vytrhnul,zahodil,koupil jiny a dal ho tam tak akorat ze licovalo s karterem a uz byl klid......od ty doby si na to davam pozor.....
 
 
Datum: 27. září 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau fichtlaři chtěl bych se zeptat jak si mám vylepšit výkon u svýho pincka.?Mám 21 starší rok výroby 1972 originál všechno sekundárko mám 12 zub,svíčku NGK B6hs žádný výbrus píst se 3 kroužkama kroužky sem dával nový rozeta je origoš díki za rady a za tepla mě strácí výkon.......... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2009 7:38
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi se ti má odpověď líbit nebude,ale proč ničit pěkného a funkčního origo pincka? Za tepla to vadne,protože si to přisává teplý vzduch od motoru a jak je známo teplý vzduch je řidší a tím se ho méně dostane do válce.Tenhle problém byl vyřešen až na mustangech,proto mají sání až pod nádrží.Ale jestli to fakt chceš změnit a nezachovat pro příští generaci,tak do filtru přiveď ještě jednu hadici a čerství studený vzduch sbírej někde pod řídítky.Bude to trochu jako malé přímé sání :-)
 
 
Datum: 28. září 2009 7:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7485    
poradim ti jedno.......asi to nechces slyset,ale je to realita........pokud to jede dobre,jen to vadne,tak mas moc ucpanej filtr box,vyhod ty gumovy zaslepky a kasli na to.......jestli chces dostat z motorky max v serii,tak udelej GO.......novy rovný kola,loziska v kolech,retezova sada,loziska v motoru,repas kliky atd.........
 
 
Datum: 27. září 2009 23:33
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau hlavne tam nedavej ten jak nekdo rika otevrenej filtr ten se dava jenom na upraveny karburatory a rozhodne to nema podobu toho cinskyho za 50 kc . nech si udelat 7 vybrus pekne to zajed a mas na 2 roky vystarano je to supr
 
 
Datum: 27. září 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: fichtlak      IP: uživatel7484    
Zdar hele jesi ti muzu poradit tak si nech snizit hlavu to pak jede jak svin vylesti pist vylesti kanalky a pojede ti to jak drak.
 
 
Datum: 27. září 2009 21:59
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Zacal bych obycejnym vybrusem, kdyz ti ohraty ztraci dech a bud vycitit vzduchac nebo koupit novy... Na otevreny filtry a podobny nesmysly bych se vy...
 
 
Datum: 27. září 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Kup si NGK 8,otevrenej filtr.Priste rekni kolik do toho chces vrazit.
 
 
Datum: 27. září 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel716    
Zdarec hodi dneska se mi stalo u moji cz 125 b ze mi prestala jet a a nechce uz nastartovat a kdyz sundam kryty motoru tak vidim ze na strane muzu pohybovat s rotorem az tak o 2 mm nahoru a dolu muze bejt prasklej cep nebo tohle muze udelat i stolety lozisko ? Zas ale kdyz se podivam na druhou stranu tak mi prijde ze se to hejbe taky ale min takoby takova paka pres to lozisko pod koleckem a jakoby to u magneta bylo uplne volny nebo nevim :-) Poradte ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel716    
A jeste kdyz uz sem u toho nevite kde na to sehnat pruzinu startovaci paky + pist i s krouzkama a cep + pojistky cepu + spojkovy tycky ? A nevite jakej typ lozisek je tam na klice ? Nemuzu to nikde sehnat diky moc.
 
 
Datum: 27. září 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel716    
Nee jako tocit s tim jde ale proste je tam vule jak vrata a nechce to jet nebo nastartuje to ale vynechava a volnobez neudrzi ani za boha tipuju potkany kulicky v lozisku protoze v jednom bode otaceni to tak jakoby preskoci a diky tomu vymlety vytahany gufero nebo dokonce praskly. Tak nejak sam tusim ale chtel sem se zeptat pro jistotu.
 
 
Datum: 27. září 2009 20:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli se hejbe klikovka tak jsou v pr.... loziska to se nesmi ani hnoutva asito mas i zadreny jestli stim nejde hnout
 
 
Datum: 26. září 2009 19:53
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec lidi rozpulil jsme motor a rozsipaly s emi ty kolecka mate nekdo naky foto jak maj vypadat a nebo nak podle poctu zubu jak maj bejt posladany ?? a jeste jak udelam aby mi start paka se vracela az na horu ja ji mam takovou pokelslou a ne uplne vzprimenou ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: fichtlak      IP: uživatel7484    
Hele tak s tema koleckama ti asi nepomuzu ale s tou start pakou jo z toho si nic nedelej vzdycky kdyz ten motor rozpulis tak uz ji nebudes mit uplne rovnou ale trochu pokleslou dolu takze si toho vubec nevsimej.
 
 
Datum: 27. září 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7467    
skus se na to podivat a zapremyslet chvili,jak to asi muze do sebe pasovat??? zjistis,ze to spatne slozit nejde,maximalne jdou prehodit dvojkova kolecka....poskladej si to a řad si kvalty ,toc si prevodovkou a pochopis i jeji princip.....
 
 
Datum: 26. září 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
http://www.youtube.com/watch?v=XHhVgL33id4&feature=related
 
 
Datum: 26. září 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
http://www.youtube.com/watch?v=XHhVgL33id4&feature=related
 
 
Datum: 26. září 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html - tady to máš popsaný
 
 
Datum: 26. září 2009 7:57
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa23.estranky.cz/clanky/navody/skladani-prevodovky___ ....moje stranky,to video mi tu tenkrat nekdo poslal.... :-) sou tam jediny 2 kolecka co se daj prehodit,kdyz je prehodis tak mas silnejsi dvojku...ale nevim jak poznas jaky ma bejt kde originalne...
 
 
Datum: 26. září 2009 7:12
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, simvas jak je to u CZ175/477 , daji se leva loziska kliky dostat ven bez pripravu a bez poskozeni rozperky? a jeste dotaz, mam kliku po go , valec po vybrusu, rikal jse si ze bych nechal stary loziska, mam totiz skusenosti ze CSSR loziska jsou nejlepsi, ale nevim, jak to vidite vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mislel som ze musis tam dat mové loziská :-D
 
 
Datum: 26. září 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked chces do toho dat loziská,inak musis,tak si do toho daj SKF alebo ZVL ten ZVL má takú istú kvalitu ako origo,,,,SKF este lepsi
 
 
Datum: 26. září 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska bych dal nové....jak se ti vysype jedno ložisko tak se zkusví půl motoru....kámošovi se vysypalo ložisko v převodovce a mohl shánět nové kolečka....
 
 
Datum: 25. září 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
loziska bych dal v kazdym pripade novy...
 
 
Datum: 25. září 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, jaká je kvalita ložisek LZV.Jsou vhodný do normálních motorů nebo můžu i použít do upravenech.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7461    
Parkrat jsem je pouzil do seriovek,ale nelibi se mi ani trochu,je tam vule jako vrata......uz je nepouzivam......do upravenyho motoru bych dal jedine ložiska lepší,kuprikladu SKF
 
 
Datum: 26. září 2009 13:33
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spletl sem to je to ZVL
 
 
Datum: 25. září 2009 19:16
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel2970    
pic, nevíte čím nebo jak vyčistit výf. koleno od karbonu? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to je po předchozím majiteli
 
 
Datum: 26. září 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prestan tam lejt m2t a nemusis nic cistit;-)
 
 
Datum: 26. září 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ají kdys měl chromový koleno tak za par stovek až tisíc km tam beztak nebude.Já už tam například žádnej nemám . Ale neznamená to že tě nutím abysto dělal led lampou.Skus namočenej radr do benzínu provlečnej kolenem a leštit :-D
 
 
Datum: 26. září 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ok ztlumim :-D
 
 
Datum: 25. září 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzlicek ty si zas můdrý jak rádio :-D
 
 
Datum: 25. září 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Aha sorac,na to sem zapomel,ja stejne mam koleno od blata a navic-Barva nejezdi:-D
 
 
Datum: 25. září 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ho budeš vypalovat, ryskuješ chrom. Něčím ho vyškrábej. Nevidím důvod snižovat poměr olej:benzín.
 
 
Datum: 25. září 2009 15:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Propan butanem-pro priste zkus snizit pomer oleje v benzinu o dve cisla.
 
 
Datum: 25. září 2009 15:26
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci mám dotaz. Kdyš bych měl špatný pístní kroužky tak by to jelo špatně i studený ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no právě že ten motor jde jako svina a najednou nic začnese dusit a chcípne
 
 
Datum: 25. září 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jo to jelo. jestli se ti zmensuje vykon pri zahratym motoru nak hodne jak je mozny ze mas malou mezeru mezi krouzkama pokud mas novy krouzky a taky to muze bejt i neco jinyho
 
 
Datum: 25. září 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Nevíte k čemu je v oleji kalciová sůl-olej Valvoline competition odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2009 20:25
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel4985    
Zdravím, nevíte někdo kde bych mohl sehnat repliku krytu řetězu na ČZ 125/473 sport?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: šulis      IP: uživatel4985    
tam má pouze na jawu sportku a ten na čz nepasuje
 
 
Datum: 28. září 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. září 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau kdyz sundam valec u fichtla a hejbnu klikou tak to v tom vrze jako by sel kov na gumu nevite co to muze byt napadli me suchy simerinky ale zajizdim taze mazu 1 : 25 mogul tsf. diky za napad odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7461    
Myslim ze si tam ty gufra zatlacil moc a ted se skřípou o lozisko.........pokud to vcas nevyresis,gufera se ojedou,zacne to tahat luft,bude to chudý a........
 
 
Datum: 25. září 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
zdarec čim to je když ně pist u prostřed ve valcu dre pist mam novej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel7458    
Jestli jsi vytloukal pístní čep kladivem,tak máš ohnutou ojnici.
 
 
Datum: 24. září 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
http://www.youtube.com/watch?v=i_U9-EBXV2o&feature=related docela mmu to jede \r\nhttp://www.youtube.com/watch?v=XSp8cpX5rr8&feature=related zajímalo by mě z čeho je ten válec-točí jak svin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
 
 
Datum: 25. září 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to neni snad mozny to muto spatne ukazuje ne??
 
 
Datum: 24. září 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Točí to pěkně :-D.Maximálka musí být fakt vysoká na simala
 
 
Datum: 24. září 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
Derbi senda to má mrtě dobrej válec
 
 
Datum: 24. září 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
tak to je mazec, ale není to fechtl tak moc komentářů nečekej:-D
 
 
Datum: 24. září 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
http://www.youtube.com/watch?v=XSp8cpX5rr8&feature=related
 
 
Datum: 24. září 2009 11:20
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, chtěl bych se zeptat jestli má hlava z 05 stejnou kompresy jako 20,21,23? jak se projevý snížená hlava?(višší otáčky, nebo de líp od spodu nebo tak něco) a kolik by jste ji snížily na origo motor? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám o 1 mm, ale neříká se o kolik, ale na kolik ml obsahu spalováku.
 
 
Datum: 23. září 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
o kolik by jste ji tedy snížili?
 
 
Datum: 23. září 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro musih: když hlavu snížíš na rozumný komprensní poměr tj: 10, tak klika v pohodě vydrží. já mám hlavu snížounou, komprese je k 11 a klika ok a motor má lepší tah
 
 
Datum: 23. září 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ja ted řešim tu halvu, mimochodem mam ted 10z sekundáro a přemejšlim o 11z primár
 
 
Datum: 23. září 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
takové věci znám
 
 
Datum: 23. září 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na tom, jestli to máš na cestu nebo na pole....jestli na cestu, tak stačí dát větší řetězové kolečko a máš větší rychlost....jestli do krosu tak dej menší kolečko a větší rozetu...a máš lepší akceleraci.....
 
 
Datum: 23. září 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mustish- nechci ji snižovat moc jen trochu a to klika po go vydrží ne?
 
 
Datum: 23. září 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
sory ja zapoměl napsal že se jedná o mustanga
 
 
Datum: 23. září 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stáčet hlavu je blbost....nevydrží to klikovka (ojnice možná, ale klikovka ne) radši si sežeň hlavu s ledvinkovitým spalovacím prostorem (20, 21, 23) ...je jich všude plno
 
 
Datum: 23. září 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo dik za rady, muj motor je go-nová ližiska, gufera, nová ojnice ckr s jehlou nahoře bezkontakt od sesy, nová spojka, dobrá převodovka...... to si myslim že to vydží ne? a o kolik ji mam ubrat když bych chtěl 5,5ml spalovák? 0.5mm(asi blbost) dik
 
 
Datum: 23. září 2009 11:56
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem se překlep...sorry....mam 05ku doma takže vím jak to funguje, jen jsem to zdupal jak sem to psal :-D Vetší spalovák, menší komprese :-)
 
 
Datum: 23. září 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro mustish 05 ma mensi kompresy protoze ma VETSI OBJEM SPALOVAKU!:-D:-DDe lip odspodu,a ma vetsi kroutak.motor ma tvrdci chod.A nepujde tolik pretocit z kopce.Na origo motor 5,5ml spalovak:-)Prida to pul kobylky:-) ale zalezi na stavu tvyho motoru,pokud je pred smrti,tk mu muzes napsat parte!zdar
 
 
Datum: 23. září 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 má menší kompresi, bo má menčí spalovací prostor....a snižováním hlavy si leda odrovnáš klikovku a na výkonu to moc nepřidá....lepší je splašit někde hlavu s 20, 21 nebo 23 a dát ji na 05ku ....není to problém....hlavy se daj na aukru sehnat i pod 50 korun.....nebo od někoho kdo ji má doma a jen tak se mu válí v garáži :-)
 
 
Datum: 23. září 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 ma mensi kompresi nez 20-23
 
 
Datum: 23. září 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
vyšší
 
 
Datum: 23. září 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau mam novej pist a krouzky jak dlouho to mam zajizdet ? (nedelal sem vybrus ) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: dj.dacan      E-mail:      IP: uživatel5904    
Hele já sem si v krámu kupoval kroužky a ten chlápek řikal že to mam zajížddět 60-100 KM 1:25 SEMI SYNTETIC
 
 
Datum: 25. září 2009 8:58
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
diky stando
 
 
Datum: 23. září 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7438    
normalne tam dej polosyntetiku 1:25,jednu nádrž ho šetři,druhou nadrž mu dej čoud a je to zajetý.........pak uz muzes mazat normalne......pokud mu daš polosyntetiku,tak se to nevysere.......moje zkusenost......takle zajizdim motory,ktery se jen překroužkovali a pak jedou nejlíp......
 
 
Datum: 23. září 2009 21:54
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
no jo jenze ja na to nemam rok 4 rijna jeu fichtlcup
 
 
Datum: 23. září 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
na M2T alspon 500 km pak uz to muzes trochu hnat ale nezen ho naplno tech 1000km a pokud pouzivas kvalitni olej jako castrol tak zajizdej 1000 km a pak uz muzes zacit trosku ten motor tocit ale me sedli krouzky poradne az po 1500 km na castrol mazal jsem to porad 1:50 jen ze zacatku trosku vic
 
 
Datum: 23. září 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel7441    
jak pisou ostatni, kolem 500km, olej min 1:30 a zezacatku ho nehonit do otacek
 
 
Datum: 23. září 2009 15:28
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4114    
staci 15-20km
 
 
Datum: 23. září 2009 12:05
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel85    
moc to nemusis zajizdet staci tak 400az 500km a vyc oleja nebo zvednout jehlu.
 
 
Datum: 23. září 2009 10:58
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel5546    
toz toto je prace o nicem kdyz si nedal vybrus , .. ale jinak se zajizdi tak 500 KM a vic
 
 
Datum: 23. září 2009 7:37
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
čau hoši má hlava z s11 menší kompresní poměr jako pionýr nebo je to stejný?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je hlava z s11 stejná jako z s22, tak má o něco větší kompres než 05 ka ...s fíkem nevím jak to je, ale ten spalovák na s22 je dosti malý...
 
 
Datum: 23. září 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no má stejný ako 05.....s 21 kou nie............
 
 
Datum: 23. září 2009 8:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze ma o trochu mensi kompresni pomer
 
 
Datum: 22. září 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7434    
zdaar..neviet preco mi klepe motor a nejde do otacok ,ked je studeny tak to je troska lepsie ale ked sa zahreje tak je to des!!!menil som uz aj puzdro v ojnici,kruzky,pls pomoooc je to surne...diik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: matoosh      E-mail:      IP: uživatel7434    
zapalovanie je dostelovane tak jak ma....cap nema vobec volu v puzdre...puzdro je nalisovane tak jak ma byt nehybe sa...a zajete to uz asi tiez bude...mozno to bude tou primarnou retazou.....uz fakt neviem...
 
 
Datum: 22. září 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak si vyměnil pouzdro v klice? ono šlo lehce vyndat a lehce nasunout? jestli jo tak to jeto co mlátí. pouzdrotam má být nalisované a za žádnou cenu nesmý jít rukou ven
 
 
Datum: 22. září 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
kdyz rikas ze to nejde dootacek co me nak nedoslo tak to bude mozna tim ze je malej prectich nebo to muze bejt ti pist. cepem
 
 
Datum: 22. září 2009 20:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
zalezi jak klepe jestli nemas treba v prevodovce na kolecku vylomej zub ale spis to bude delat neco jinyho co takhle vytahanej primarni retez?? pouzdro si vymenil ale co cep?? nema vuly vtom pouzdru? este me napada prectich spatnej tobych musel slyset takhle ti nikdomoc neporadi
 
 
Datum: 22. září 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to zajeté???
 
 
Datum: 22. září 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute,Klika mi jde vatáhnout strašně těžko ta se ptám mám to nahřát nebo schladit aby to šlo líp???Opakovaji jsme des fyziku tak v tom mám trocha mišmaš prodadte pls než se mi to zase v hlavě srovná:-Dfakt si ted nespomenu:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 7:39
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
vem si na to kladivo nic tim neskazis, i ja novy loziska tam pral kladivem a jsou uplne ok , krasne se otaci a nezadrhavaj,..
 
 
Datum: 23. září 2009 7:39
 
 
 
 
Jméno: BFU      IP: uživatel7436    
nahřátím se to roztáhne ale je to naprd když to sou stejný materiály protože se roztáhnou stejně (třeba hliník se roztahuje víc než ocel)... takže zchlaď klikovku a zahřej to v čem drží :-D ...když to nejde silou, vem si větší kladivo :-D:-D:-D
 
 
Datum: 22. září 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel7433    
nahřátí=roztažnost, opak by byla smrštivost
 
 
Datum: 22. září 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bo schladit?:-Dteď ani já nwm,,,,ae spíš SCHLADIT.. :-D
 
 
Datum: 22. září 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahřát :-)
 
 
Datum: 22. září 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
zdarec newite čim to je když ně nechce jet motor vimněnil jsem tam pist a pistní kroužky a poskladal zpatky a nech ce jet a pist tam chody dobře poradte dik . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel7445    
JE to jednoduche!! vycisti vyfuk!!!!!
 
 
Datum: 23. září 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
a ja dlouho
 
 
Datum: 23. září 2009 14:26
 
 
 
 
Jméno: jawa5021 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajížděl si????........
 
 
Datum: 22. září 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel5056    
jo to jak by htelo nastartovat a pak to strašne střeli a ten pist tam nelice a de to ztežka
 
 
Datum: 22. září 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
a predtim nez jsi to vymenil tak to jezdilo?? jestli jo tak si neco spatne utesnil hlavu musis dotahovat do krize!!!!!!!!!!! to doufam vis
 
 
Datum: 22. září 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau podivej se jestli pist nema moc velkou vuli mel sem to taky a resil sem to pul roku nez sem na to prisel
 
 
Datum: 22. září 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: Kyblos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim. Potřebuju poradit mám Babettu 210, motor po Go a střílí mi to pod hlahou (mezi hlavou a válcem) chtěl jsem to dotáhnout přez ty štefty ale 2 jsem strhnul tak nevim co s tím štěfty mám nové ale nechci je zasejc strhnout neznáte někdo nějakou fintu na to vlisování hlavy na ten prstenec na válci ?Děkuji za odpovědi a ať vám to jezdí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tu plochu prisedaci na hlave a na valci vycisti hadrem poradne a nic mezi to nedavej normalne to pritahni krizem postupne utahuj!!!! a pak az to pujde stuha tak vem gumovou palicku a bobouchej hlavu jako k valci ale ne moc at neohnes zebra a pak to skus este trochu pritahnout ale opravdu scitem pokud by to netesnilo musis dat na valec brusnou pastu prilozit hlavu a tocit a tocit... az to bude trochu obrouseny tak vycistis a znova nasadis
 
 
Datum: 22. září 2009 20:38
 
<  187  188  189  190  191  192  193  194  195  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 8:33:07 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu