|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 hoj chlapci, dám do 05 klikovku z 555??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 11:45
 no jo mám no.. a beztak ji dam na repas páč už se mi nezdá
Datum: 17. srpna 2009 11:45
Jméno: standa
IP: uživatel7098
 on má prave v 555 kliku na jehlach a chtel by si ji dat do 05 motoru
Datum: 17. srpna 2009 10:24
 ale pozor! ked dás to do toho musis pouzivat piest s piestnym cepom 10mm...
Datum: 17. srpna 2009 8:41
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Jo měla by jít protože 05 mají stejnou klikovku jako pařezi já mám 05 a je tam klikovka jak u pařeza
Datum: 16. srpna 2009 23:57
 Ahoj draci poradte zkušení.Budu zajíždět nový válec uplně a píst se 3 kroužkama tam sem říkal že tam dám 12 zub a budu jezdit těch 40 -50km/ ale 50 to je už moc mno těch 45 a plíšek dám na 1 rejhu odzdola a budu mazat 1:30 olejem shell advance . má červenou barvu .....budu zajíždět těch 700 km .A jak poznám že to bude zajetý na 100% kdy už za to můžu brát jako blázen ?.Tak kdyžtak kdybych měl něco jinak tak mě opravte prosím děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 23:41
Jméno: Standa
IP: uživatel7089
 motor ti sám řekne......poznáš......
Datum: 16. srpna 2009 23:41
Jméno: hoj
IP: uživatel6889
 zdravim muze to kamos pridrit kdyz ma ve valci na pistu 3 pistni rkouzky a kazdy jiny?Uz to tak koupil od dalsiho tak se ptam jestli na tom muze jezdit zatim tak dokud mu ty krouzky prijdou..dik za odpoved..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:08
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 jak jako každý jiný že každý je na jiný výbrus jako proč by tam někdo dával od každýho jiný vždyt to by tam ani nešlo .......no není to dobrý .........pro ten válec
Datum: 17. srpna 2009 0:08
 už se vám stalo,že svíčka BRISK N15YC vám prpalila píst nebo sou to kecy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 0:08
Jméno: standa
IP: uživatel7089
Datum: 17. srpna 2009 0:08
 newim jak u ostatnich "postarsich" (bez urazky) masin ale u chrchla je to uplne jedno...pokud nesnizis hlavu, neochudis nejvic smes, nedas pod valec tesneni a koupis treba novej vzduchovej filc (bohatost smesi zeano) tak nemas sanci ho propalit, newim co s tim pistem mate, me se zatim dvakrat roztekla elektroda na svici ale propalenej pist, to nigdy...
Datum: 16. srpna 2009 21:18
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 staci dat velkou mezeru na kontaktu svicky a bude to palit proti pistu a vtom pripade to propali a pak este to propali kdyz mas navic ,alej prectich
Datum: 16. srpna 2009 21:08
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 blbost to není,původní majitel mé motorky,kterou už sem prodal (čz125/476) ,požíval svíčku N15YC. Nevim kolik ten motor stím nalítal,ale mě to píst propálilo. Stane se to pokud máš k této svíčce i chudší směs
Datum: 16. srpna 2009 20:53
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 to si akorat asi nějaci šmoulini neumi seřidit předstih a odtrh,nebo si na svičku nedavaj tu podložku co tam je od vyrobce na tom dana.
Datum: 16. srpna 2009 20:46
 nepripali to nic!!! to je blbost ja ur 3let to pouzivám a nic s piesto mestalo
Datum: 16. srpna 2009 20:14
Jméno: DRAK
IP: uživatel4284
 CAUTE LIDI... PLS MEL SEM ROZLOZENEJ FÍK PAK SLOZENEJ JEL SUPROVE A PAK NAJEDNOU NA JEDNA JEDNE NEJEDE JEDE NEJEDE.. UPE CHCIPA A NAHAZUJE SE A KDYZ HO VYTAHNU Z GARAZE TAK NATOCIM NORM ALE JEN JENOU... MAM NATOCENO DAM JEDNA A KONEC ANI NEPUSTIM SPOJKU A EXITUS... PREDTIM SEM SE TREBA JAKS TAKS ROZJEL A PAK NA 2,3 UZ JEL DOBRE ALE TET ANI OBRAZ ANI ZVUK PROSTE NEJDEDE.. ZDA SE MI ZE SVICKA NEHAZI JISKRU DAL SEM DRUHOU NOVOU A TES NIC.. ALE TO BYCH HO PREDTIM NENATOCIL JAK BY NEDAVALA JISKRU CISTIL SEM PRIVOD BENZINU KOHOUT TRISKY NA KARBOSU VSECHNO NA CO SEM PRISEL A FURT JE TO SPATEN.. PLS PORADTE MI PLS...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 19:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 1.Podivej se znova na svicku 2.priste setri s CAPS LOCKem nemam to rad
Datum: 25. srpna 2009 19:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus se kouknout na kladívka,kondenzátor a indukční cívku ...hledal bych chybu tam
Datum: 19. srpna 2009 21:35
 Čus draci,přes týden jsem jel na fichtlu,jel pěkně,než v něm začalo divně chrastit,tak jsem rychle zastavil a vypnul motor,bohužel při mé smůle jsem ho už nenakopl,vůbec nemá kompres.Je mi jasné,že budu muset půlit motor a měnit píst kroužky a možná udělat výbrus,že????Ale myslíte,že bude něco s klikovkou????Díky za rady a tipy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2009 21:59
 Snad klika vydržela a nebudeš muset půlit motor.Můžou to bejt jenom kroužky a píst.
Datum: 16. srpna 2009 21:59
 TAKY SEM DOJEL PODOBNE ALE V MOJEM PRIPADE TO BYLA AJ KLIKA SAK NAPIS JAK TO DOPADNE STYM VALCEM
Datum: 16. srpna 2009 12:24
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Dneska se do toho chci pustit,doufám,že s klikovnou nic nebude.Díky.
Datum: 16. srpna 2009 11:38
 nez budes pulit motor tak se nejdriv podivej na krouzky pist a valec...vyzkousej vuli klikovky...jestli jde lehce otacet atd  mozna to budou krouzky
Datum: 16. srpna 2009 11:34
 Čaute , okolik desetimn mm bych měl ufrézovat hlavu válce u mustanga ,abych dostal kompresní poměr 10,5-11:1 . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 18:12
Jméno: fichtlař
IP: uživatel5116
 na to se vyser vole kup si za dvě kila novej píst a pojede jak svině
Datum: 20. srpna 2009 18:12
 cus, prostě zašrubuj tam svíčku, do injekční stčíkačky natáhni 5,5 ml oleje a nalej to do spalováku a uvidíš kolik je třeba odfrézovat. ale je to cca 1,5 mm
Datum: 16. srpna 2009 10:50
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 cau seso(I vsichni kdo vi o cem mluvim) myslis ze ty pisty co tu mas budou pasovat do válce 555?Nebo ty pisty se už taky nedělají?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 12:49
 draku jasne ze jo,,cep 10 a dvoukrozek,,nou problem
Datum: 15. srpna 2009 12:49
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 sorry mas tu aji na 555 sem si jich nevsim..dik
Datum: 15. srpna 2009 12:14
 Zdar Asi už před rokem jsem si u tebe koupil labirint na 250 kývačku ale neměl jsem čas ho namontovat a když už je tak tam nepasuje píšeš tam že je na 250/350 já mám ČZ 250/455 pls porad.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 10:31
Jméno: karel
IP: uživatel2997
 cus darci, nevite nekdo cim to muze byt ze kdyz jedu na mustangu cca 4 km v kuse na porad stejny plyn i otacky a potom zastavim na krizovatce tak mi zdechne motor a chvilu trva nez zase chtne aj na roztlaceni, casto to dela i kdyz jen podradim, a upnele nejcasteni na volnobeh, na volnobeh to vydrzi max 30s. pak zdechne a blbe se startuje, nebo kdyz jedu trochu dele na nizke otacky treba na 2 tak po chvilce 2 zdechne jako kdyz bych vypnul motor, na vysoke to nikyd neudela, vyfuk je cerstve vypaleny, karburator postelovany, predstih je 1,5 mm, svicka je nova ale kdyz sem ji vymontoval tak je mirne zasedla a takova trosku svetlejsi od normalu, je spis do bila, coz znaci chudou smes ze?? no jenze jehla je na 3 zarezu z hora, hladina je taky dost vysoko a sroubek mezi tryskama je ne max, vsechny tesneni mam nove (valec, karbec, koleno karbecu, vyfuk, hlava,) filtr je taky novy, nic podobneho se mi nane jeste nedelo a za posledni necele 2 mesice mam 1800 km od kdy je valec po vybrusu a tim padem uz je zajety, jinak tahne vyborne i na pul plynu aj min, do otacek ide tez pekne akorad nekdy kdyz jej nastartuju tak mu to chvilu trva nez do otacek vyleze tak jako kdyz zdecha na krizovatkach v kolonach pri podrazeni..... Co vubec znaci zsedle svicka??? napadlo me par veci ktere by to mohly delat: zapalovaci pol, indikcni civka, kondenzator, kladivko ale to by asi nebyla zasedla svicka, no a k te zasedle svicce: spatna svicka, spatny karburator pokud se vam z toho neco zda mozne tak potvrtte jinak mi prosim poradte jakkoliv co nejrychleji dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2009 11:32
Jméno: karel
IP: uživatel2997
 vyreseno novym karburatorem, ted je to naprosto OK
Datum: 17. srpna 2009 11:32
Jméno: karel
IP: uživatel2997
 jj meli jste pravdu bylo to v trysce a hned v obou, byly spatne totazene (takove ameterske lool  ja su ale cip), pred 4 dnama sem totiz cislti karbec a asi sem je malo dotah a rezonancema se uvolnily, s tim ale nastaly jine problemy pri nizssich a strednich otackach nemuzu dat vic jak 1/4 plynu jinak se to dusi, presne jako kdyz je bohata smes zkousel sem hybat s jehlou a hladinou a porad nic vyzkousel jsem trysku 60 z 05 taky to nepomaha, ale pomuze kdyz pri nizkych a strednich preplavim pl. komoru navic je divne ze i kdyz sundam hadici co vede do filtru, jakoby chtel karbec najednou chudou a bohatou smes, nechapu to!!!! bez techto veci jde dat vic jak pul plynu az pri vyssich a vysokych otackach, myslite ze pomuze koupit novy karburator?? v nicem jinem to byt 100% nemuze protoze sem si jeste hral se zapalovanim, dal sem novy zapalovaci pol, kladivko, vse vysisti posteloval predstih na 1,4mm odtrh 0,4 a porad to same, mozna je to chaoticke tak jeste jednou pro rekapitulaci: pri nizkych a strdenich nejde dat vic jak 1/4 plynu jinak se motor dusi pomuze jedine sundani hadice filtru nebo preplaveni pl. komory (nepochopitelne spojeni dvou protikladu na bohatost smesi), jinak v elektrice to urcite neni protoze motor jede mekce, pravidelne..... pomuze koupit novy karbec??? predem diky za rady
Datum: 15. srpna 2009 21:52
 zasedla svice - sesla, stara, unavena, pokud jde do bela a je jakoby hladka (narozdil od zasedle sesle stare svice) tak je to chuda smes...jinak ze ti nedrzi volnobeh muze delat dost veci mezi nez patri i treba bohata smes ale ta tam nepatri...vidim to jak draci co tu psali, volnobezna tryska a volnobezny kanalek se vzdusnikem muze byt zacpany, proste akorat vycistis trysku a kanalky...a samo ze vymenit svici za novou, je to velkej rozdil...pokud nemas pricpany filtr (mimojine se vyznacuje nejen spinou ale i bohatou smesi) a pokud ti neodchazi kondik (nebo blbej odtrh ci znecistena kladivka) tak je to v ty trysce...
Datum: 15. srpna 2009 20:41
 stačí se mrknout do trysek(volnoběžné) a lebo mrkni esi nemáš ucpanou benzínovou hadičku, lebo kohoutek
Datum: 15. srpna 2009 16:28
 Něco je ve volnobež. trysce potřeba čistit i několikrát za sebou.Stačilo by protáhnout jednim vlasem ze smetáku nebo kartáčku či vlasce.
Datum: 15. srpna 2009 13:48
 Zdarec , o kolik to přidá výkon když na mustangovy zmenším kompersní poměr asi na 10,5 - 11. Má to vůbec cenu?? Bude se mi to přehřívat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 10:01
Jméno: salis199
IP: uživatel7077
 kompresní poměr při této uprave zvetsis, zmensis objem spalovaciho prostoru. 10,5:1 je přijatelnej kompresák
Datum: 15. srpna 2009 10:01
Jméno: David
IP: uživatel7072
 cau draci poradte kde si muzu nechat udelat výbrus válce jsem z okolí chomutova díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 20:40
 zdar , jaký je obsah spalovacího prostoru u fichtla. moc diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 11:47
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 objem spalovaciho prostoru hlavy je 6.1ml (ale prislo echo,ze to obcas sprasili a nektere hlavy maji treba az 7.5ml jiné 6ml)....nejlip se to pozna,kdyz tam nasroubujes svicku,postavis si to na rovinu a vylejes to olejem ze strikacky se stupnici......
Datum: 14. srpna 2009 11:47
Jméno: jiří
IP: uživatel1834
 zdár draci nevíte kdo by mě převrtal 175ccm na 180ccm díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 13:53
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 číza 175 se dá převrtat až na 215ccm,ale to se pak furt kouše. Jinak přebroušení ti udělaj v každém servisu,který se tím zabývá,nebo zkus TK moto
Datum: 14. srpna 2009 13:53
 na 175 to zvetseni o 4-5ccm ani nepoznáš...
Datum: 14. srpna 2009 9:57
 mam pocit ze 180ccm ziskas nekolikatym vybrusem. ale jistej si nejsem. zkus si to prepocitat kdyz kazdej vybrus zvetsi vrtani o 0,25 mm
Datum: 14. srpna 2009 0:02
Jméno: Jarda
IP: uživatel5765
 Nikdo. J.
Datum: 13. srpna 2009 22:57
 Cawko draci chcel by som sa vas opitat ci mozem zabehnut vybrus z jednokruzovym piestom dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 13:07
 Když TI píst s kroužkem zůstane ve válci tak ano.JINAK se zabíhá ta sada .
Datum: 14. srpna 2009 13:07
Jméno: Babetta
IP: uživatel5063
 Zdarec mám Babettu 210.. Babetta mi jezdila normálně 45km/h.. pak sem do toho dlubal,.. těd je vklidu odpich dobrý ale max po rovince jede 35km.. nevite čim by to mohlo byt? spojky to nejsou.. Jedině válec co? chtělo by to asi výbrus ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 8:22
Jméno: BooCheer
IP: uživatel5955
 Možná si štoural do šroubku,který ladí hustotu směsy.Nevim jak u jiných,ale u mě má štelování směsy tím ěroubkem vliv na sílu a rychlost... Taky jsem došel na to že tu rychlost omezuje koncovka výfuku... S koncovkou mi to též jelo maximálně 35Km/h... Jednou mi upadla a dědečku čaruj,ručička tachometru začala šplhat po 50ce...
Datum: 15. srpna 2009 8:22
 to je tak...kdyz nekdo stoura do motoru kdyz mu nic neni...  mas to jako ponauceni do priste, ze kdyz motor jede no problem tak do toho nelezu!...pretesnil bych válec...mozna je to tím
Datum: 13. srpna 2009 13:41
Jméno: Babetta
IP: uživatel5063
 Všechno sem měl rozebrané do šroubku, včetně motoru...
Datum: 13. srpna 2009 13:18
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 co si stím dělal?
Datum: 13. srpna 2009 10:05
 Sewa draci chcel by som sa vas opitat je to pravda ze na jednokruzkovy piest do fichtla ide tlstejši kružok alebo tenši ? a ci cez ten jednokruzkovi piest prenikaju tlaki ci dobre testni diki moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 22:41
Jméno: Svachyn
IP: uživatel7046
 Zdarec, potřeboval bych radu, dal jsem do 05 novou kliku píst a kroužky, předstih a odtrh seřízeno benzín tam jde, ale ani to neškitne co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2009 14:54
Jméno: šabatu
IP: uživatel6855
 Podiv se na svíčku nebo na karburátor když to nepojede tak se podiv ještě na trysky a sání zkus ho oddelat.ještě se podiv na tu svíčku jestli má dobrý odtrh aby to melo tak 0.4mm nebo 0.5mm
Datum: 13. srpna 2009 14:54
 Co takhle svíčka?A jestli to háže jiskru a potom jestli to háže přes svíčku já sem taky půlil motor a dával něco nový a nechtělo to chytnout tak semdal tomu velkej odtrh a jak hnedka běžel a pak sem ho zase zmenšil..........
Datum: 13. srpna 2009 2:40
Jméno: Cj
IP: uživatel1874
 vem multimetr a začni od zapal civky pres kladivko do indučky taky to mužes mi cely ukostreny proste to cely promeř
Datum: 12. srpna 2009 22:30
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Zdravím, dostlal jsem za flašku válec i s pístem(4. výbrus). Přikoupil jsem akorát kroužky, píst. čep apod. Problém nastal ale při nasazování válce na píst, i přesto že jsem válec i píst vydatně pomazal olejem, šel pořád hrozně ztuha. Ale nedbal jsem a zasunul tam píst. Bohužel to šlo čím dál víc ztěžka, takže jsem ani pořádně nedotáhl hlavu. Zkusil jsem jak to půjde prošlápnout a se startovací pákou jsem ani nehnul! Tak jsem nakonec někak válec krouživými pohyby vytáhnul, ale při vytahování se odlomil kousek píst. kroužku u zámku.... Nevím si s tím vůbec rady. Je to špatnou kombinací pístu a válce? Kroužky by měly být dobré, protože pasují do drážek.
Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2009 14:17
 drazky na pistu neber.. tam se ti to ploste musi vejit.. ale vem si valec a strc do nej ten pistni krouzek aby tam byl co nejrovnejc po obvocu.. jestli mezi koncemi pist. krouzku nejni alespon 1mm tak je to spatny a vem jemny pilnicek a zbrus si je.. kazdy co prodavajci by ti mnel rict kdyz krouzky nesedi uplne presne i kdyz jsou to ty nejvhodnejsi pro velikost valce.. topak je musis upilovat na koncich ne po obvodu.!!
Datum: 14. srpna 2009 14:17
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Bez krouřků to jde, ale měly by být správné, protože přesně pasují do drážek na pístu.
Datum: 14. srpna 2009 13:27
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 tak to zkus bez krouzu a uvidis jak to pude mozna jak jsi kupoval ty krouzky tak to blbe zmeril a dal ti o vybrus vetsi
Datum: 13. srpna 2009 20:40
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Zkoušel jsem tam dát i jenom jeden kroužek. Jsem si jistý že ten tam sedl dobře ale stejně to nebylo ono....
Datum: 13. srpna 2009 20:14
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 spatne jsi nasadil krouzky do zamku tim padem s ti odlomil ten kousek krouzku co zakriva zamek
Datum: 13. srpna 2009 10:56
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Píst je nový, takže nějaké čištění drážek by nepomohlo. Pokud to z úvodního textu nevyplynulo, tak válec je po výbrusu nejetý....Z toho leštění mám celkem strach. Je jěště nějaká jiná možnost, čím to může být?
Datum: 13. srpna 2009 10:07
Jméno: Bart
IP: uživatel6597
 Píst je nový, takže nějaké čištění drážek by nepomohlo. Pokud to z úvodního textu nevyplynulo, tak válec je po výbrusu nejetý....Z toho leštění mám celkem strach. Je jěště nějaká jiná možnost, čím to může být?
Datum: 13. srpna 2009 10:00
Datum: 12. srpna 2009 22:31
 valec nemuzes lestit jinak to potom zadres,spis poradne vycisti drazky pro krouzky a musi to jit
Datum: 12. srpna 2009 22:13
 vylestit valec
Datum: 12. srpna 2009 22:00
Jméno: jaro
IP: uživatel7044
 Zdravim všechny, jaký je rozdíl mezi válcem z 05 a 21? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 19:57
Jméno: babin
IP: uživatel3011
 nejspis to poznas-o dost mensi prefuky
Datum: 12. srpna 2009 19:57
Jméno: jaro
IP: uživatel7044
 A poznám to napohled? nebo se to nějak musí změřit?
Datum: 12. srpna 2009 19:49
 vseky kanály sú iné takze vyfuk,saci,prepústacie,,,, ale obi dve valci stejne pasujú aj na 05 aj na 20,21,23 motor...
Datum: 12. srpna 2009 19:49
 sou jiny kanaly
Datum: 12. srpna 2009 19:46
|



|