|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 čus draci mam taky malý dotaz: Je lepší koupit novou klikovku nebo dat na repas tu starou? A jak to vyjde cenově?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 13:12
Jméno: standa
IP: uživatel7278
 souhlas s pájou,pokud mas peknou starsi kliku,tak repas ojnice,pokud mas starou kliku orvanou se zmrvenejma hridelema,ktery jdou blbe do lozisek a trhaji gufera,tak nema vyznam ji repasovat
Datum: 04. září 2009 13:12
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli maš tu starou v dobrym stavu-nesešoupané ty postraní osy co jsou do ložisek a dobré setrváky tak bych ji dal na repas výde to levnějc
Datum: 03. září 2009 21:09
Jméno: Matej
IP: uživatel5311
 Zdar chlapi nevíte prosímvás někdo kde v okolí Opavy se dá nechat udělat výbrus na pionýra a kolik to asi tak stojí???? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 21:29
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 taky dobrej je Finstrle, mam od nej generalku na parezovskym motoru a dobry. Je v Krnove, kdyztak hledej moto-krnov v googlu, maj i e-shop.
Datum: 03. září 2009 21:29
Jméno: matej
IP: uživatel5311
 jj diky moc
Datum: 03. září 2009 20:59
 a stojí asi 300
Datum: 03. září 2009 20:57
 obráběcí dílna SMOLKA ulice na nivě opava
Datum: 03. září 2009 20:57
 je to normalne ze sa ojnica hybe s prava dolava a opacne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 20:46
 tak to asi preto mi klepe motor v stredne vysokyh otackach ze?
Datum: 03. září 2009 20:46
Jméno: Fogi
IP: uživatel7101
 Ojnice ma mit jen nepatrnou vuli.Kdyz se hybe uz cca 2-3 mm je treba koupit novou ojnicni sadu.a kdyz sundas kliku a prastis z vrchu do ojnice tak zacne zvonit-K.O
Datum: 03. září 2009 20:44
 Caw draci,tak se mi stava ze motor zacina min a min tahnout..tam kde sem jezdil vesele na trojku tak tam ted musim smutne na dvojku...nejvic to de videt kdyz to treba pred tim jede na plno 5 min bez prestavky.A ted to co chci vedet-znamena to,ze to mam dat na vybrus?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 18:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Tak zatim dik,uvidim po zimnim puleni
Datum: 04. září 2009 18:19
Jméno: xxx
IP: uživatel6603
 hoj taky mi to totálně netáhlo. myslel jsem si že to chce výbrus, ale jak jsem to ze známým opravoval tak se přišlo na to že byla klika s mega vůlí .. takže sme nechali slisovat novou a teď ůplná paráda..
Datum: 03. září 2009 20:40
 Myslím, že mám podobný problém. Možná to bude vůle na klice nebo takového něco. Vidím to na půlení motoru a GO.
Datum: 03. září 2009 20:31
Jméno: Emil
IP: uživatel7271
 Urcite to ti potahne lip ..ale zezacatku ho ho musis dobre zajet a nehonit ho
Datum: 03. září 2009 20:30
Jméno: Mirek
IP: uživatel5457
 Cau kluci, nevite proc nemuzu na mim simsonu s51 enduro predjet jawu mustang co ma kamarad??? ani na rovince a do kopce uz vubec nestiham zanim jet...ja se ho ptal co nanem delal a von ze jen kolecko prohodil nebo co... simsona tocim do sracek a porad me predbehne  , je nanem zabehnutej motor po GO takze by mel jet jak ma... ale porad ne a ne predbehnout,,,pomuzete prosim co stym udelat?? dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 9:06
Jméno: standa
IP: uživatel7278
 tak ja nevim co resite,dobre udelanej fichtl dával vzdycky s prehledem simsona,minimalne po rovine a z kopce..... ja mel vzdycky dobry fichtly a simsony sem predjizdel i s vyhrkanou 05 a to nektery simsony byli hodne luxusní a parádní kousky......taky mi za to nadavali  protoze do me ryli ze mam stary mrdky a ja jim rikal ze maj nemecky kurvy co blbyho fichtla neudelaj
Datum: 04. září 2009 9:06
 vysavač prodej kup si jawu.soused má electronika a když jede to je jako když masařky sedají na hovno.BZZZZ
Datum: 03. září 2009 21:10
 to je dobře že ten tvůj meseršmit dostává obklad od české mašinky.protože nejsem kolaborant nic ti neporadím.souhlas s crossem
Datum: 03. září 2009 21:06
 Nemáš toho símáká nějak předělanýho do síly(třeba velkou rozetu)? Já mam simsona, starýho rok výroby 1970 a dal jsem s nim každýho fichtla takže s51 by měla dát ještě líp
Datum: 03. září 2009 21:02
Jméno: Mirek
IP: uživatel5457
Datum: 03. září 2009 18:35
 Holt kamarád umí jezdit!
Datum: 03. září 2009 18:26
 Tak byly fichtly co jely ůplně na hovno a byly fichtly co jely jak něco,určitě líp než simál.Já bych řek že simál zas tak špatnej neni ale prostě mustoše co se povedly ny simálu v serii nedáš!
Datum: 03. září 2009 18:17
 vždyť psal. že má motor po GO.. ináč kdesi sem cetl, že simál když se zajede nejede tak dobre... až když má třeba tak přes 5 tisíc tak jezdí líp.. zejtra prijede kamos na simalu tak vam sem nastopro napisu
Datum: 03. září 2009 18:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kamos nebo spis byl kamos co ma simaka tak se mu uz 2 krat podelala elektryka to kupoval nakou ptakovinu za 1000 Kc  podruhy nevim ale zas jede lip nez fichtl
Datum: 03. září 2009 17:51
 Nebudte tak zlý!!!!Ja si myslim ze más treba vybehany valec nebo jenom spatne gufero a tahne vzduch!!!
Datum: 03. září 2009 17:48
Jméno: Mirek
IP: uživatel5457
 mozna mate pravdu  , ale me nekdo namluvil ze je simal lepsi jak mustang tak ja ho koupil
Datum: 03. září 2009 17:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 aspon vidis ze jawa je lespi jak ten tvuj fasisticky simal
Datum: 03. září 2009 17:41
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 nj...zlata jawa  simson je hnusnej nemeckej pekac  dobre ti tak
Datum: 03. září 2009 17:40
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 nj...zlata jawa  simson je hnusnej nemeckej pekac  dobre ti tak
Datum: 03. září 2009 17:40
 zdarec, mam dotaz na sesu pripadne na nekoho kdo to vi, potrebuju vedet, jak sirokej je ten tuningovej pistni krouzek na jednokrouzkovej pist na fika, potrebuj utotiz 1,4mm silnej krouzek na dandy 50 a nevim kde ho sehnat
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 17:41
 tech 1,5 by vychazelo no... ten pist ma zamek stejny jako fik , bocni zamek je co? a ty krouzky na tuning fika jak tu sesa prodava jsou teda jaky?
Datum: 03. září 2009 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel7268
 oceláky i litinovy sou siroky neco mezi 1.4-1.5mm .....drazka je siroka 1.5mm......bacha....litinovej ma spodni zamek,ocelak ma bocni zamek
Datum: 03. září 2009 16:37
Jméno: mira
IP: uživatel6804
 cus draci mam babubu 1 richlostni pude mi tam valec z 2 richlostni babety dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 10:34
Jméno: fbk,
IP: uživatel7249
 neasi
Datum: 02. září 2009 10:34
 Zdar draci....chci si koupit gufera a v tom Rubena obchodě jich je víc druhů se stejným rozměrem....jsou tam u nich zkratky na typ (G, SIAS, VIAS, WAS) a na materiál (NBR, FPM, MVQ) tak vůbec nevím, jaké....poraďte prosím....DÍKY (je to gufero na kliku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 10:35
Jméno: fbk,
IP: uživatel7249
 kup SKF to je kvalita , to te i prezije..
Datum: 02. září 2009 10:35
 Čau borci hej zlepšilo se vám startování když jste udělaly výbrus?Jak zatepla nebo za studena ... mě špatně startuje fichtl ale jede dobře tak si myslím že předstih je dobrý.Tak mám podezření na vychrchlaný válec
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 19:50
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 vetsinou to chyta spatne kdyz tam jde moc benzinu vtom pripade je svicka cerna. Svicka brisk n17 c me vzime nechata ale s ohratym motorem me chyta lip nez s 15. tetka mam NGK 7 a je to to sami jako .
Datum: 01. září 2009 19:50
Jméno: viktor009
IP: uživatel7240
 no ja tam mam Brisk N17c a když je to studene tak to chyta tak na 4 kop a když je to teple tak i 1 kop takže já volim brisk n17c
Datum: 01. září 2009 19:44
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Spojka je vpohodě... no pravda že mě kdysi nechtěl zatepla vůbec chytnout ale bylo to tym že jsem měl teplou svíčku Brisk N 17C ve 30° vedrech.Tak sem sehnal N 15 a bylo to už lepší.Kdyžtak kerý svíčky sou nejlepší do fichtla když na Brisk to sice jede dobře ale to startování je o nervy
Datum: 01. září 2009 19:39
 zkus tam dát svíčku která je pro studený motory a nebo povol trochu spojku, ale ne moc..
Datum: 01. září 2009 19:08
 ne to bude v necem jinym... skus svicku... me vzdycky chytal naprosto vylitanej fichtl na prvni kop...
Datum: 01. září 2009 19:00
 čau chci se zeptat kolik asi stojí výbrus na čz 175-470 sport rok62 dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 20:09
Jméno: Punkrock
IP: uživatel5292
 Dík
Datum: 01. září 2009 20:09
Jméno: Punkrock
IP: uživatel5292
 Dík
Datum: 01. září 2009 20:09
 asi tak 500-800kc,jak kde
Datum: 01. září 2009 15:03
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus draci hele nevíte kolik stojí výbrus na simsona s51 ???? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 10:40
Jméno: fbk,
IP: uživatel7249
 neco okolo 500 kc
Datum: 02. září 2009 10:40
Jméno: Monax
IP: uživatel7003
 Ja to delal pred pul rokem v Kyjove a tam to stalo 450kc se vsim  ,ale jak pise podemnu zalezi jak kde
Datum: 01. září 2009 13:39
 350-700kc,zalezi kde...
Datum: 01. září 2009 10:20
 Olá draci....jakto, že mi de z výfuku bílý kouř a ne modrý? Liju kvalitní Oil a dávám ho 1:30 ale kouří to docela dost a ten kouř má bílou barvu, což mi přijde jako vada něčeho....ale nevím čeho...  DÍKY za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:39
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 jj.mě to taky dělalo měl sem špatný levý gufero, a bylo to zako dýmovnice a když sem dal plnej tak za mnou byla olejová čára
Datum: 31. srpna 2009 21:39
 Normálně vyměň gufero
Datum: 31. srpna 2009 19:47
 Jako že by ho to nasávalo?...to je docela možné...jak to mužu spravit, prosím?
Datum: 31. srpna 2009 19:11
 co treba prevodak?
Datum: 31. srpna 2009 19:08
 cus draci prosim vas ma fichtla motor po go a po vybrusu a zajizdim ho ale zlobi me kdyz jedu po louce tak kdyz je studenej tak 2jku nemusim a rostahovat a trojku si veme v pohode a kdyz je zahratej tak musim 2jku poradne rostahnout a na 3jku se mu nechce nekdy se i dusí nevite cim to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 19:40
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 Trochu víc maž (1:25 - 1:20), nevytáčej to moc a zajeď to po normální cestě - po rovině, moc to nepřetěžuj. Až budeš mít najeto 500km po GO, tak to pak zkus po zahřátí honit. Jde totiž o to, že se se vzrůstající teplotou (nejen)píst rozpíná a když to nemáš zajetý, tak to můžeš kousnout.
Datum: 31. srpna 2009 19:40
 Moc nevim .Skus zajed potom se ozvy.
Datum: 31. srpna 2009 18:55
 caw pls od jakyho roku se vyrabely čz 175/487 s jehlama na pistnim cepu ? Dneska sem totiz rozlousknul motor a na pistnim cepu mam bronzove pouzdro.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 13:30
Jméno: já1.
IP: uživatel8142
 já mám také motor 487, originál výbrus a je tam bronzové pouzdro.
Datum: 05. prosince 2009 13:30
 kolecko: jo to asi dam kazdopadne, ale dost me to udivilo. Kolik by tak mohla stat , protoze jak uz sem psal mam na GO motoru kolem 2500
Datum: 01. září 2009 11:04
 hmm,tak to je zajimavy,to je pak nak jinak nez sem si myslel,mel sem na opravu nikdy nepulenou masinu 477 z roku 70 a mela pouzdro,mno zkusim zjistit vic,jinak karlosi nech tam dat ojnici s jehlama a melo by to byt ok
Datum: 31. srpna 2009 20:08
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja mam na 477/01 jehlové ložisko a je to rok 1969 a ten motor nebyl nikdy pulenej , az ted
Datum: 31. srpna 2009 19:28
 aha takze "uprava" no stejne mam ten motor na GO tak to necham predelat kolik to tak bude stat ? mam na GO vyclenenejch nakejch 2500, tak aby mi to stacilo
Datum: 31. srpna 2009 19:14
 prvni 477 mely pouzdra,mladsi 477 meli jehly,487 meli jehly vsechny
Datum: 31. srpna 2009 17:48
 Tak ja mam taky 487 a mam tam taky bronzovy pouzdro i na druhym motoru je bronzovy pouzdro na ojnici a ty motorky obe jsou z 1986
Datum: 31. srpna 2009 15:17
 všechny 487 by měli mít jehly, měly to už 477, buď tam máš jinou ojnici nebo někdo udělal pouzdro
Datum: 31. srpna 2009 14:50
Jméno: fbk,
IP: uživatel5546
 cuz , mate nekdo zkusenost s klikovym loziskem slovakia 6303/c3 jaka je to kvalita??? vydrzi to aspon ze 3 roky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 16:39
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 shitt lepší SKF a ještě nejlepší so JAPONKSKÝ ložilka JMR-vydrží dýl než celej motor a to fakt mám s tim vynikající zkušenost di do toho
Datum: 31. srpna 2009 16:39
 zdar.blbá otázka kterou nevim ,Kolik se dá maximálně vytočit z fichtla je to i výc jak 7500???
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:42
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 UPRAVENEJ fík točí max. 14 000
Datum: 31. srpna 2009 21:42
Datum: 31. srpna 2009 7:27
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 jenco, sice ti polovinu slov nerozumim, neříkam ze pionyr nejde upravit ja jen rikam že i po upravach to porad bude pionyr  , radeji bych upravoval třeba čz nebo jawu 175, protoze to už trochu jede ale padesatku nikdy
Datum: 30. srpna 2009 23:38
 ked si chces kup si vacsieho atd. ale nehovor ze z fichtla co sa dá urobit,ked tomu nerozumies...
Datum: 30. srpna 2009 23:14
 Davis08 ale to neide za to,,,hociaky deb*l moze kupit aj silnejsi aj rychlejsi ako pionyr len povie otcovi ze "daj mi na to" ale v tom neni umenie...
Datum: 30. srpna 2009 23:10
 asi to samy co hlada,nekoho proste bavi to upravovat,dostavat z toho lepsi vykon a mit z toho dobrej pocit,ja sam neupravuju,ja si koupil cizu pac fichtl mi uz moc nestacil
Datum: 30. srpna 2009 23:00
 hm ty si radsi koupis neco co je hotové... a máš radost.. ale my si radši seženem 6 tisic, upravíme fichtla, drbem se s tim mesic ale pak mame tisickrat vetsi radost (aspon teda já..) z toho jak to jede a že jsme si to vlastnima rukama drbali..
Datum: 30. srpna 2009 22:51
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 no to neznam, na pionyre jsem se učil jen jezdit, níkdy bych žadnou 50ccm neupravoval, za ty penize co bych do toho prskoleta dal bych mohl mít něco o dost silnější a s lepším podvozkem. 50 ccm neni ještě ani motorka je to moped, tot muj nazor  , ale nebudu se s vama hadat protoze u vas je fichtl lepsi než nejakej harley davidson
Datum: 30. srpna 2009 22:41
 davis08:to ze to neznas neznamena ze to nejde,holt nekdo umi a ten motor fakt tolik toci
Datum: 30. srpna 2009 22:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Davis08 -tak si nevěř
Datum: 30. srpna 2009 22:24
 ste fakt pesimisti..
Datum: 30. srpna 2009 22:13
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 14000, tomu neverim
Datum: 30. srpna 2009 22:08
 to sa tocilo najviac 14000ot/min
Datum: 30. srpna 2009 22:00
Datum: 30. srpna 2009 21:58
 A to vam napsal jawaracing jen bezne pracovni otacky,nenapsal vam,kolik mu to tocilo nejvic   Ale tohle je zavodak,ne seriovka!!!! Jezdim se na ty zavody koukat od zacatku leta a fakt nektery zavodni specialy tocej sileny otacky!!
Datum: 30. srpna 2009 21:47
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 takový pskolet a tocit 10000 jo, to by se rozpadlo  no nwm treba je to pravda, ale když 516tka točí 10500 a to je tovarní ostrý kros, novější než pionýr, myslím že dobře kecáte, proti pionýru nic nemám, ale tolik by točil jen po větších upravach, vy ste fanatici do pionýrů nic ve zlem hoši
Datum: 30. srpna 2009 21:34
 jenco to neres petr se snazil bejt chytrej jak radio tak musel neco napsat  ,uz jenom podle slovniku je videt ze tak trosku vari z vody a vi o tehle tematice naprosty hovno
Datum: 30. srpna 2009 21:21
Datum: 30. srpna 2009 20:16
 ked neveris tomu tak si to vyskusaj!
Datum: 30. srpna 2009 20:12
 ked neveris tomu tak si vyskusaj!
Datum: 30. srpna 2009 20:11
 Se zvedlým zadním kolem se mi zarazila rafička o zarášku na 0km/h. Takže to přes 10000 mohlo být.
Datum: 30. srpna 2009 20:08
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 vy pitomci fichtl točí max 7000 na volnoběh a chtěl bych vidět když tam máš 41,5 válec a karbec delorto ja ti to může ject když nemáš přidělaný komory ta seš ale krmelec!
!
Datum: 30. srpna 2009 20:01
 taky nema seriovku  ale "trochu" upravený
Datum: 30. srpna 2009 19:49
 tak to s tim fichtlem bych si chtěl zajezdit protože fichtla kterej dává 100 km/h jsem v životě neviděl moc nás tu nehoupej
Datum: 30. srpna 2009 19:46
Jméno: jawaracing50.
IP: uživatel3382
 ja mam na prevod 13/55 max 100km/h coz je presne 10000ot/min jinak na jednicku a dojku to roztocis vzdy vic protoze jsou mensi odpory
Datum: 30. srpna 2009 18:56
 nic moc,mám na tom origo válec s vybrusem 41,5 jednokruzok,krabec dellorto 21,a vyfuk hikone, ale neni to odlahcené!
Datum: 30. srpna 2009 18:50
 Tak to ti mustan točí slušně co máš na něm upravený??
Datum: 30. srpna 2009 18:40
  nedokoncil som to  zo sekundarkou 12
Datum: 30. srpna 2009 18:38
 aha s programov som to vypocital,78km/h s prevodom 12/55 je 8500ot/min a 83km/h s prevodom 12/55 je 9000ot/min tak to bolo okolo 8700ot/min
Datum: 30. srpna 2009 18:35
 ja vytiahol som z mustosa so sekundárnou prevodou 80km/h to uz bolo asi aj viac
Datum: 30. srpna 2009 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel7216
 kdyz budes mit hodne velkej kopec a hodne zalehnes,tak k tem 7500 otackam by se to mohlo blizit........mohl bys to vycist z pilovejch diagramů a maximalni dosazeny rychlosti......jsou u stejskyho v pokecu
Datum: 30. srpna 2009 18:07
 zapomněl sem dodat že asi tak z průměrnýho fíka
Datum: 30. srpna 2009 18:02
 Čate , nevíte kde bych sehnal graf průběhu výkonu a toč momentu na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 18:00
 dík
Datum: 30. srpna 2009 18:00
Jméno: Standa
IP: uživatel7216
Datum: 30. srpna 2009 17:55
 jestli si chceš nechat změřit výkon a točák tak jedině někde kde mají motorovou brzdu
Datum: 30. srpna 2009 17:35
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 čus,potrěboval bych vedet jestli když na kliku z kývačky přelisuju ojnici z panelky a dám na panelku jestli to pojede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 22:37
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 Jsou akorát jinak siroké setrvaky ale cep na lozisko je ve stejnem miste.bude to necemu vadit?
Datum: 30. srpna 2009 22:37
 dej si k sobě kliku z kyvačky a z panelky a uvidíš
Datum: 30. srpna 2009 16:49
 Půjde mi nasadit jednokroužkovej píst na seriovej motor s kluzným ložiskem.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:46
Jméno: jawan007
IP: uživatel1883
 když budeš dávat 1 kroužkovej píst tak si rovnou udělej válec 6-ti kanál
Datum: 31. srpna 2009 21:46
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Jestli takhle tak neni problem.
Datum: 30. srpna 2009 13:12
 No jo ale já si nejspíš nechám upravit válec u stejskyho a tam je 1kroužák myslím potřeba
Datum: 30. srpna 2009 12:12
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Je to blbost...musi ti aspon 9000 otacek za minutu ten motor tocit...Takhle by ta smes prochazela a nespalovalo by to dobre...Bez do dvoukrouzaku
Datum: 30. srpna 2009 12:06
 Jo dik, já jsem nevěděl jestli je orig . 14 mm nebo 14,1mm
Datum: 30. srpna 2009 10:46
Jméno: KOhy
IP: uživatel2208
 nasadit určitě....průměr pístního čepu je stejnej
Datum: 30. srpna 2009 9:49
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Zdarec draci! Čujte co se mi dneska stalo. Už pár dní mi zlobil motor na mim pincku. Měl jsem tak půl plynu a trošku jsem přidal a strašně mi vyletěly otáčky. Tak jsem si myslel, že je spojka v haji. Vybral jsem motor z rámu, sejmul levé víko, vyndal spojku. Vyšroubovat jsem chtěl i to malý primární kolečko. Ale celý se mi to začalo točit. To jako že se mi začala točit ta hřídel v setrváku. Čuměl jsem na to teda jak z jara  Naštěstí jsem to nakonec s otcem nějak povolil. Rozpůlil jsem motor a vyměnil kliku, zejtra to dám do kupy. Stalo se vám to někdy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 22:00
 toz mám doma klikovku z 555 a ta to má tak taky udelany.. ze je ze dvou kusu ale ze se muze tohle stat  to me ani vesnu nenapadlo
Datum: 29. srpna 2009 22:00
Jméno: jozo
IP: uživatel2597
 No vopravdu se mi to točilo i s tou matkou. Je to klika z Jawa 05
Datum: 29. srpna 2009 21:33
 to se mi nestalo.. ja jsem myslel ze ty hridel je se setrvakem z jednoho a toho samyho kusu
Datum: 29. srpna 2009 20:55
|



|