|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdravim nevite cim to je kdyz mi u pionyra judu a rozjizdi se to strasne pomalu a nema to vykon a ve dvou do kopce na jednicku se musime odstrkovat nohama a ten motor je po GO vsechno nevy pist lamel prevody svicka hlava ...........diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2009 19:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 tohle mi to delalo kdyz sem mel svicku stavenou...podivej se na nic a rekni
Datum: 25. srpna 2009 19:38
 zdar chcel by som sa opytat ze aky je rozdiel medzi ojnicou z jednorychlostnej a dvojrychlostnej babetty.Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 20:47
 nic
Datum: 23. srpna 2009 20:47
 čau . Budu měnit píst a kroužky, ale nevím jaký mám výbrus. podle šuplery je to mezi 3.8 a 3.9 takže z toho nic nezjistím. V pístuje zevnitř napsané 384 může to znamenat že je to 38,4 což odpovídá druhému výbrusu ? píst je B takže 38,45. covy na to díky jinak je v tom pístu ještě napsané 2 a 0
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 21:41
Jméno: Borec
IP: uživatel6392
 Rozhodně doporučuju jít tam aji s válcem, jestli ti to teda prodejce dovolí zkusit, protože už se mi povedlo koupit větší (to jsem měřil šuplérou  ) a pak jsem vzal menší a pořád to nebylo ono, tak jsem se nasral a sprostě jsem je upiloval  \r\nOd tý doby jezdí jak drak
Datum: 23. srpna 2009 21:41
 tak pro ty kroužky běž aj s válcem,a a podle toho koupíš kroužky který tam maj být
Datum: 23. srpna 2009 18:21
 je tezke rozpulit motor co je zapotreby kdyz to je jawa 250 kývačka mate někdo zkusenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2009 23:53
 Půlit jdou líp jak fichtl,je dobrý si sehnat sthovák.
Datum: 24. srpna 2009 23:53
 Přesně tak, mě šel také rozpůlit lépe než u pincka. Krásně se to rozlousklo. Akorát je třeba dávat bacha aby se ti nerozsypala převodovka. Potřebuješ na to ten stahovák prim. řetězového kolečka jinak to nesundáš z hřídele.
Datum: 23. srpna 2009 17:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tyhle motory se pulej krásně....pro mě je to lepší jak pulit fichtla..... většinou to chce nějakej ten stahovák(na prim. kolečko, rozlisování skříně..)
Datum: 23. srpna 2009 16:02
Jméno: Frantta
IP: uživatel2406
 Zdarec, nevíte někdo kde by se dal sehnat odlitek pístu na stadiona?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 15:14
Jméno: landis
IP: uživatel1525
Datum: 23. srpna 2009 15:14
 cau draci nevite nahodou jaky je zavit na klice u pionyra aby mi to dali v zelezastvi kdyz jim reknu rozmer sem matku zrusil bo zavit sem rozklepal ale to rozklepane sem uvali flexou ale ta matka tam furt nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 21:44
Jméno: Hojte
IP: uživatel6392
 Věř tomu nebo ne, fichtl snese všechno, taky jsem se dopustil prasečin  A to jsem ani nepůlil  Docela sranda vytloukat kouslej píst z válce kladivem přes uříznoutou násadu koštěte...  ale jezdí dál!
Datum: 23. srpna 2009 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel7158
 dalsi borec co pulil fichtla palicí  Zavit si zmer šuplerou
Datum: 23. srpna 2009 9:53
Jméno: kahisek
IP: uživatel3298
 zdravim hele nevim jestli je to normalni ale kamos zajizdi pistni krouzky a jednicka de normalne a dvojka vubec netahne uplne cuka myslite si ze to je tim ze jeste nejsou zajete nebo sou treba spatne nasazene nebo dokonce predstih???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 22:51
Jméno: DCN
IP: uživatel720
 Já sem taky zajížděl pístní kroužky hele mě to taky dělalo ! Hodně maž a málo vytáčej motor jo a na tu dvojku jeď po rovince na pul plynu a za 3 ani nepotřebuješ zajeď to nejak přez 50 Km a bude to v poho
Datum: 22. srpna 2009 22:51
 to bude ta elektrika...a nebo bordel v palivovce
Datum: 22. srpna 2009 18:46
Jméno: Mates
IP: uživatel7148
 prosim mam dotaz šipka ne pistu ma směřovat nahoru nebo dolu? a ještě jak nejlepe uložit ty jehličky kolem pistniho čepu DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 12:05
 jo taky sem se s tema jehlickama drbal.. jak rika jenda, namaz to vazelinou a naskladej je tam... jestli nemas pomocnika, tak ten cep tam de tezko.. ale jde to i kdyz to delas sam.. ale je to o nervy
Datum: 22. srpna 2009 12:05
 futro vymaž větší vzstvou vazelíny a pak tam ty jehličky naskládej
Datum: 22. srpna 2009 9:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 šipká má směřovat k výfuku a s těma jehlama ti neporadím
Datum: 22. srpna 2009 9:25
Jméno: Mates
IP: uživatel7148
 zapomněl jsem napsat že se jedna o babetu
Datum: 22. srpna 2009 8:51
 hoši kolikrát ste si spálili nohu o válec nebo o výfuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2009 18:25
 JAWA_ceZetak ® : přesně tak
Datum: 23. srpna 2009 18:25
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
Datum: 22. srpna 2009 20:45
 Mám dvě 555 a ani jednou sem se vo ně nespálil, a pak mám Babetu 210 a to se mě ten strup ani nezahojí a zpálim se znova
Datum: 22. srpna 2009 14:38
Jméno: lukyn
IP: uživatel7153
 znam blazna kterej si o tlumic vyfuku spalil prdel
Datum: 22. srpna 2009 13:52
 blazne nauč se psat a jezdit
Datum: 22. srpna 2009 12:43
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 sak praveze tisi amater cezetak , lebo tak jezda amateri
Datum: 22. srpna 2009 11:30
 u 555 se moc spálit nemuzete  ale nespalil sem se nikdy tak, ze bych mel puchyr.. akorát teď jak sem vyměnoval korky u spojky mám spáleny prsty jak prase  a od lamel je mám doskrabany
Datum: 22. srpna 2009 11:28
 mně ani jednou, nejsem nemehlo a nejezdím jak amatér
Datum: 22. srpna 2009 10:31
 Me se to stalo zatim jen jednou a odty doby si nato davam pozor
Datum: 22. srpna 2009 9:43
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 nepočítaně přesto že mam vejfuk na levo tak mam vobčas spálenou i pravou nohu a vobčas i ruce
Datum: 22. srpna 2009 8:43
 Dávám na to bacha ale už párkrát se mi to povedlo
Datum: 22. srpna 2009 8:31
 no proste furt mohl byt uz od vzrobz nakej chranic !!!
Datum: 22. srpna 2009 7:36
 Mno já taky hodně krát zvlášt u mustanga.......
Datum: 22. srpna 2009 0:19
 já už hodněkrát , zrovna ted mam kotnik na leve noze
Datum: 21. srpna 2009 23:07
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čus draci až najedu s výbrusem 500km můžu potom vrátit plíšek na 2 rejhu ze zhora a mayat 1:50 nebo 1:40?A kdy se mě to přestane už tolik hřát ?Dík za odpověd..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 21:26
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 Mám dotaz ted sem se v originalni úprirucce dopcetl ze po sundani statoru z 555 se na rotor ma dat nakej plechovej krouzek ci co aby se rotor neodmagnetoval...ja uz mam rotor vymontovanej tak pul roku, je to nakej zavaznej problem dyz ho mam jen tak vodlozenej a zda se mi furt ze je magnetickej ??  dik draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 23:16
Jméno: dokovoj
IP: uživatel5252
 no tak ja uz sem to vrazil do statoru ted uz to nenecham lezet kdyz uz to vim....ale trochu uz to nejspis zeslablo, ale co...
Datum: 21. srpna 2009 23:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo zeslabne az ho namontujez budou svitit min svetla a mensi jiskra na svicce na vykonu to nepoznas
Datum: 21. srpna 2009 20:41
 draci uz pekelne dlohou dobu se snazim sehnat kde bych mohl udelat repasi kliky na 555 (rozlisovat ... ojnice se moc hybe do stran, u druhe kliky je naopak zasekla) nebo na to aspon sehnat komponenty.. hledam ale stale nic, vetsinou se tim servisy už nezajímají. Máte nějakou radu, jsem z prahy, pohybuji se i v moravskoslezském kraji... moc by mi to pomohlo, brzdi to moji renovaci motoru :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 20:45
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 najdi si nekoho kdo spravuje mopedy tam by ti to meli udelat me tam GO motor vcetne kliky
Datum: 21. srpna 2009 20:45
 Mooravskoslezskej... muzes se stavit cestou do Olomouce.. na rolsberský ulici by to mohli robit
Datum: 21. srpna 2009 20:17
 service krumer opava
Datum: 21. srpna 2009 16:49
Jméno: dr.
IP: uživatel257
 zdarec seso byla by mozna nejaka sleva kdybych si u tebe koupil valec 40mm a tuning pist a krouzek s tim ze bych ti ten pist a krouzky co se davaj s tim valcem nechal.a vyal si misto toho ten tunning pist s kruykem nechci zbztecne kupovat 2 pisty kdyz potrebuju jenom jeden
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 11:44
 zdarec draci, sice se mi motor nepřehříva ale jak jej učině chladit ???Kromě navaření žeber.Poradte nějaké triky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 13:34
 Větráček z PC...
Datum: 21. srpna 2009 13:34
Datum: 21. srpna 2009 10:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Sberac vzduchu,moc dobra vec,na zavodech stadaku zakazana.Jenom das kolem valce plech ktery na nej budou svadet vzduch..
Datum: 21. srpna 2009 10:08
 hele hoši mam mustanga 3 výbrus nový ložiska gufera a strašně rychle se mi to přehřívá bojím se toho že až budu zajíždět že to přidřu nevíte jak to srovnat?.. díky předem byl bych ráíd za radu.a mam tam svíčku ny15c .
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2009 21:52
Jméno: sedlo
IP: uživatel7157
 tak chlapi už sme na to přišly jak jsou sešroubený kartery tak je tam schůdek v místech kde válec dosedá..a tím pádem jde
píst křivě do cválce a hřeje se to ..jak svině..skusíme to podložit těsněním..
zatim zdar
Datum: 22. srpna 2009 21:52
 Máš tam vopravdu 3. výbrus? Když máš velikej výbrus tak je vevnitř ve válci moc snížená ta vložka a pak se to děsně hřeje ...pokud tam máš origo valec pokud máš upravenej tak tohle se už vylejvá do toho hliníku jako u MZ
Datum: 22. srpna 2009 10:57
Jméno: sedlo
IP: uživatel7149
 tak děkuju za rady ..snad se to podaří zajet. čus!
Datum: 22. srpna 2009 9:54
 Takhle když to necháš stát na místě tak se to nechladí, když jedeš tak se to chladí proudem vzduchu, tak nastav karbec pro záběh, namíchej směs pro záběh a jeď...když ujedeš tak 50km tak už by se to mělo uvolňovat a nemělo by se to tolik hřát, hlavně to chce poslouchat motor, on si sám řekne co chce....
Datum: 21. srpna 2009 22:32
 právě že vůbec zajetej neni jenom dyž ho necham na volnoběhu a přidávám aby nechcípnul a za chvilku je horkej jak svině .. včera sem ujel kolem 200 nebo 300 metrů a byl teplej že bych mohl dělat vajčka..olej leju ten obyč do 2t motoru a liju speciákl benzin a výfuk je přetěsněnej vyčisteněj..
Datum: 21. srpna 2009 20:28
 Jak zjišťuješ že se ti to přehřívá? Začíná ztrácet výkon nebo začíná zvonit? Stačí jezdit trochu s citem, kolik máš na ten výbrus najeto?
Datum: 21. srpna 2009 13:08
 alebo mozno ze más velmi necistotny vyfuk,,,,alebo dás do toho niakú sr..ku za olej do benzina
Datum: 21. srpna 2009 9:17
 ked este neni to dobehnutá tak este to bude prehrievat,ale ked je uz po dobiehanie tak daj na to inú hlavu aspon z babety,alebo z pucha,alebo hviezdickovú...
Datum: 21. srpna 2009 9:16
 Čau, je dobré, když se upravuje válec u pionýra (kanály), tak jestli bych měl zabrousit i konce přepouštěcích kanálů co jsou na kartrech? Jestli by se něco zlepšilo, kdyžbych to zabrousil směrem k setrvačníkům kliky nebo jestli je mám nechat seriově, pouze slícovat s válcem? Jen podotknu, že tam mám podkovu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 8:23
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau draci ta tětkon zajídžím tak sme už najel za 3 dny 324,4km .A už to povolilo docela ale né ještě tolik zářez mám na 3 odzhora a mažu 1:25 a jezdím rychlosti tak 45-50km/h nejvíc .Tak jak mám ještě dlouho zajíždět km????????????A po kolika kilometrech můžu vozit dva lidi?.......díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 9:48
 motor ti sam rekne jestli mas zajeto
Datum: 21. srpna 2009 9:48
Jméno: Franta
IP: uživatel6942
 staci tak 500km
Datum: 21. srpna 2009 9:29
 zajíždí se 1000 km a pak muzete jezdit ve 2
Datum: 21. srpna 2009 8:53
Datum: 21. srpna 2009 0:09
 CUS všichni prodávám jawu 21 je pojízdna nové lanka plášť spojka na řetězu atd. prodávám ho za 2500kc bydlím ve Velešíně je to kus od českeho krumlova kdo má zájem ať napíše na mail prodávám ho protože si kupuju yamahu dt80.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 18:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 20. srpna 2009 18:09
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci... jak mi pojede CZ 250 kdyz jsme tam dal karbec ze 175? povali to stejne.. nebo min.. jen me to zajima  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2009 0:18
Datum: 21. srpna 2009 0:18
Jméno: fichtlař
IP: uživatel5116
 to poede stejne pičo!
Datum: 20. srpna 2009 18:06
Posl.aktualizace: 20. srpna 2009 19:25
Datum: 20. srpna 2009 19:25
 valec.. no je to ok.. ale pod kanalama sacima jsou miniaturni direcky tak snad to nebude vadit
Datum: 20. srpna 2009 19:03
 tak dobre som to vydel  ... smejdová práca,znicil ti to aj válec???
Datum: 20. srpna 2009 18:57
 tak jakmile je to svareny tak je to na vyhozeni...od takovy "upravy" ruce pryc...ale praskla je hezky...uprimnou...
Datum: 20. srpna 2009 17:43
 jenco káp si na to.. je to šmejd.. je svařovaná.. předchozí majitel si ji kdysi dělal v Mora (ty sporaky..) aby tam mohl mit jehlicky... tak to za tim svarem, kde se to diky tomu oslabilo, ruplo...
Datum: 20. srpna 2009 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel7125
 kdyz udelas vybrus a neudelas repas ojnice tak to casto konci takto.......
Datum: 20. srpna 2009 17:03
 inak vyzerá to velmi smejdovo ako by to bolo zváraná...
Datum: 20. srpna 2009 16:46
 aká klika to bola??? kde si to kupil? od toho sa bojim aj ja,preto sa pitam stále ze akú kvalitu má tá co predáva Sesa lebo chcem to vediet ze je to 100%...
Datum: 20. srpna 2009 16:18
 To sem ještě neviděl! No asi nějaká bublinka v materiálu... Nechtěl bych...
Datum: 20. srpna 2009 14:36
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Staniku pěkná ojnica
Datum: 20. srpna 2009 14:32
 ty kráso.....kvalita
Datum: 20. srpna 2009 13:52
 pajo, to je 555... sie to dokaze metat 70 ale ze by to tocilo az tak tak to ne.. asi vada matrosu no
Datum: 20. srpna 2009 13:52
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
Datum: 20. srpna 2009 13:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 bud si narazil na špatný materiál nebo ti ten motor točí jak sv..na  upřímnou soustrast
Datum: 20. srpna 2009 13:13
 proc?  jedu si do kopce otacim se vymcknu spojku pak ji lehce spustim pridam a pak chkrhckrchrkrhc... a bylo
Datum: 20. srpna 2009 13:03
 to je nejaka blbost
Datum: 20. srpna 2009 12:51
 to bude kvalitní materiál, )
Datum: 20. srpna 2009 12:38
|



|