|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci poradte prosím zkušení kdo zajížděl z vás výbrus.Říkal sem si že budu zajíždět těch 700 km plíšek na jehle dám na 1 zářez co nejvíc dolů na jehle tak když nevím na kolik plynu to mám brát když pojedu a jakou rychlosti .Tak že bych jel těch 40-50 km/h a na kolik plynu když někdo píše na plnej ale to je zase kravina ne ?A jak mám dávat pauzi?Mám strach taky hodně aby se mi válec nepřidíral..........jak to poznám?...........kdy se mě můžu přidírat za jakech okolností .......děkuju za každou radu .......
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 14:36
 Takže to nehnat prvních 300 km......Mno dobře ale jak poznám že to je už zajetý .........na 100% že to potáhne dobře.nebo nějak jinak........?Budu zajíždět s 12 zubem ........
Datum: 09. srpna 2009 14:36
 A nech ho na volnoběh ať to schladne hranice pro zajetí je 500km v jednom. Pak je rychlozajíždění ale nejsem toho zastance
Datum: 09. srpna 2009 9:13
 Čus draku hele 700km to zajižděj v jedny osobě při max rychlosti tech 50 dobra volba. Akorat ten plíšek na jehle dej na 3 zářez shora aby jsi obohatil směs a dobře to mazalo. Benzín míchej 1:20 po zajetí dej jehlu na druhý zářez shora a benzín míchej libovolně podle oleje. A pauzy dávej podle délky tras jaký budeš jezdit. A nedrž ho v plnych otáčkách. Když třeba pojedeš z kopce tak vyřaď
Datum: 09. srpna 2009 9:09
 no asi tak má se zajíždět 200 až 300 km ale bohatě stačí prohnat to 50-100. a nijak moc netočit. spíš tak na půl plynu. ideální je ject furt na 2... pokud teda mas k dispozici cestu kde neni moc kopcu... a hodně maž, nejlip kvalitnim olejem. někdo teda říká že na záběh je lepčí obyč m2T ale ja když zajíždim tak jezdim na OMV2T. a dycky krasne.... no a přidírá se to když špatně mažeš nebo moc točíš. a poznáš to tak ze budto sundas valec a uvidiš to nebo se ti prostě hodně sníži výkon...
Datum: 09. srpna 2009 9:00
 Zdar , jaký je obsah spalovacího prostoru u fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:30
 obsah spalováku je u sériové hlavy a válce 6 ml.
Datum: 09. srpna 2009 13:30
 Mno 49,9ccm......je obsah válce ale když sem to počítal přesně......jako když máš originál válec ještě ani jeden výbrus tak má přesně obsah 49,89 tak nějak už si to nepamatuje přesně když sme to počítal před půl rokem
Datum: 09. srpna 2009 0:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Nazdar  mám otázku fitchla som si spravil do pôvodneho stavu aj motor dostal čo to preto vybrus a kompletnú GO a chytá na šup ale pokiaľ je zimný ale pokiaľ ho trochu zohrejem tak až na 4až5 nakopnutie a niekedy pomôže len roztalčiť v čom može byť zakopaný pes?  predstih mám na 1,7mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 22:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 na druhem myslíš že to robi to? od hora
Datum: 08. srpna 2009 22:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 na druhem myslíš že to robi to?
Datum: 08. srpna 2009 22:44
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 podívej se na kterym zářezu máš jehlu v šoupátku
Datum: 08. srpna 2009 22:40
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 čuz lidi kdyz si chcu udeltal na fichtlu vybrus jak dlouho ho budu muset zajizdet?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 18:04
 Stačí ti jedna nádrž  a pak ještě něco málo
Datum: 09. srpna 2009 18:04
 mno tak 500 km určite a potom bych to být tebou ještě těch 100 km šetřil a nehnal hned pod plným ..........
Datum: 09. srpna 2009 0:47
 do smrti
Datum: 08. srpna 2009 22:30
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Cus draci, chci dělat dekarbonizaci, na co bych si mel dat bacha při montaži a demontaži nikdy sem to este nedelal.Díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 13:50
 pokud budeš vypalovat výfuk a máš ho chromovaný tak bacha. Může ti slézt ten chrom ( pokud tam nějaký máš ). Já když jsem ho vypaloval tak mi slezl trochu.
Datum: 10. srpna 2009 13:50
 jestli myslis valec a aplovaci prostor v hlave valce tak snad jedine utahovat a povolovat hlavu valce po kouskach a do krize
Datum: 08. srpna 2009 21:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dekarbonizaci ceho? jestli myslis valce , hlavy a vyfukovyho potrubi tak v tom zadny zaludnosti nejsou , hlavne to vrat vsechno na zpet
Datum: 08. srpna 2009 17:42
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Cus draci, chci dělat dekarbonizaci, na co bych si mel dat bacha při montaži a demontaži nikdy sem to este nedelal.Díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 17:20
 Zdar chlapi potřebuju změřit ojnici u pionýra potřebuju to pro výpočet a nejsem doma a nemam možnost to změřit. Předem dik za spolupráci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 17:18
 Čauu..draci ještě by mě zajímalo když pojedu do nějakýho kopečka....tak spíš podřazovat a jet pomalu třeba dát i 1...nebo držet v nízkech otáčkách plnej plyn..Na kolik plynu mám jezdit tak na půlku nejvcí žejo......a dávat hodně často pauzi hlavně zezačátku......díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 18:43
 kdyz pojedes v nizkejch otackach s plnym plynem tak bude chuda smes,min benzinu do valce,je lepsi jet v trosinku vyssich otackach nez ho dusit na trojku nekde
Datum: 08. srpna 2009 18:43
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 davej tomu plnej kotel ale moc to netoc a na pauzi se vyprni proste porad jed v nizkejch otackach a per tam co nejvic smesi
Datum: 08. srpna 2009 17:05
 No nejlepší je když to rozjedeš na 2 a držiš to v takovejch otáčkách tak abys nespomaloval ale zase to moc nepřetáčel
Datum: 08. srpna 2009 16:24
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Čau draci po kolika kilometrech je zajetý výbrus na 100% abych věděl když budu zajíždět už po kolika kilometrech za to můžu brát.........říká se po 500 kilometrech poradte prosím zkušen .díki moc za rady .
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 13:36
 pal pulic: ono plyn můžeš kdykoliv přidat  , a zátěž neni problém, maličko přibrzdíš.
Datum: 09. srpna 2009 13:36
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Ten motor bude strasne linej. Pri zajizdeni je dobry stridat zatez, otacky... TImhle z toho motoru bude nepouzitelny srac..
Datum: 09. srpna 2009 12:55
 pan pulic: co se ti na tom nezda??
Datum: 08. srpna 2009 19:38
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 JawaCezetak: to ten motor pak teda musi jet... Takhle zajizdet motro je nesmysl. Ne nadarmo se rika, jak si ten motor zajedes, tak pojede.
Datum: 08. srpna 2009 19:00
 dám motorku na špalek, nastartuju, přidám plyn a něčím zajistím plynovou rukojeť a dej rychlost třeba 3 a něch to celý den vrčet, jo a nezapomen chladit, takže elektický větrák, dát plný výkon a nechat foukat na válec
Datum: 08. srpna 2009 18:04
 jakou napiš
Datum: 08. srpna 2009 17:43
 ja vybrus zajedu za odpoledne, mam na to fintu
Datum: 08. srpna 2009 16:34
 jestli chceš zajed nejlíp tak víc jak 1000 km. Ale pokud to nechceš tak dlouho čekat tak 500 - 700 km Stačí.
Datum: 08. srpna 2009 16:00
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 do 500 km jezdi pomalu, potom můžeš žačít pomalu přidávat a asi od 650-700 km můžeš jezdit na plnej kotel
Datum: 08. srpna 2009 15:57
 staci kolem 300-600
Datum: 08. srpna 2009 15:27
 1000km a melo by to byt ok
Datum: 08. srpna 2009 14:39
 300Km staci
Datum: 08. srpna 2009 13:15
Jméno: David
IP: uživatel7009
 Cau draci tak se mi stala neprijemna udalost neslo mi najednou hybat se startovaci pakou ani rychlosti nefungovali tak sem vyndal motor a chtel sem ho rozpulit ale sundal sem víko spojky lamely pak sem se divil proc nejde hybat s koleckem ve spojce tak sem sundal hlavu a co se nestalo zadrel se píst tak sem to sundal válec vůbec to nešlo ,zasekla se mi tam ta pružínka ze stranu u pístu a celý mi to tam skurvila udělala mi rejhy v hláve na pístu zlomila koužky pecka ne všechno vprdeli jak se toto muze vubec stat..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 16:42
 ne
Datum: 08. srpna 2009 16:42
Jméno: David
IP: uživatel7010
 A vadilo by kdbych ještě s tim válcem něco nalítal když tam má asi dvě hubený a dlouhý rejhy a ten píst má rejhu přez všechny tři kroužky dalo by se to ještě nějak zpravit..?
Datum: 08. srpna 2009 14:38
 no to mas este dobry ze ti vylitla ta perovka mne se na babete vysipalo ty jehlicky v ojnici a taky sem my to seklo a to je potom ve valci takova dira as sem se divil co muze ten valecek udelat
Datum: 08. srpna 2009 13:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 před týdnem se kámošovi stalo úplně to samý
Datum: 08. srpna 2009 12:06
 unava materialu...pretaceni...nedostatek oleje ve smesi...prehrati...tohle jsou mozne priciny...je to neprijemne, ale vsecko jde napravit  preju hodne zdaru
Datum: 08. srpna 2009 11:33
 Cau! aké skusenosti máte s ojnicou CKR ??? akú má kvalitu ??? Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 16:58
 Zippoman - na aké otácky pouzivás?
Datum: 08. srpna 2009 16:58
 Umě dobrý, drží a ta barva neni jen tak je to vrstva mědi pro odvod tepla
Datum: 08. srpna 2009 15:06
Datum: 08. srpna 2009 13:04
 zdar hoši dotázek mám mustanga a lítá nádherně je rychlej a suprově tahá i ve dvou ale začal mi nějak zvonit válec tak newím jestli je to kroužkama nebo futrem na ojnici kroužky bych snad měl mít v pohodě protože mám dobrou kompresi když otáčim vačkou tak mám co dělat ale radši se zaptám vás a ještě jedna věc mám tříkroužkovej píst a dají se ještě sehnat kroužky na tenhle píst díky moc mějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2009 13:01
 Čau to ti zvoní futro v ojnici to mě taky dělá....nebo to taky může být že máš už starej píst teda jestli je ještě originál. tak že už je taky vílítanej uvnitř jak je ten pístní čep.......
Datum: 08. srpna 2009 13:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 na 3 kroužák jsou stejný jak na 2 kruh takže je sezeneš z poho
Datum: 07. srpna 2009 21:54
 ted spravuju borcovi fichtla x let to stalo a mel sem sem dole karbec a dival sem se sacim otvoromem ze nekdo do pistu vypiloval asi pilnikem takovy pulmesic nejspiš to delal nejaky vidlak a ted me zajma jestli to prida na vykonu motor teda naskočil ale furt to deka jakysi bordel podle me ten co to delal asi ani nevedel co dela
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 22:02
 ALE HOBY KŘIŽKY PULMĚSIC ASI ABY TO LIP SALO TEDA LIP SPIŠ DRIV VOLNOBEH TAM TAM LICE JAK BLAZEN
Datum: 07. srpna 2009 22:02
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 Já vím že se vypilovávají takový křížky mělo by to pak líp mazat, ale nevim
Datum: 07. srpna 2009 10:44
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau vcera sem slozil motor a po zapojeny cely eslektriky sem zjistil ze kdyz to chci nakopnou tak ten motor jenom pakrat bafne a konec na plyn nereaguje. newite cim by to mohlo byt? dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 0:51
 No jak tady říká chtěloby to ten předstih a odtrh seštelovat........jestli máš předstih 8 mm a odtrh velkej že mezi to strčíš prst tak to se nediv..odthr (papírek 0,4mm) a předstih tak dej něco přes 1,5 mm...........a mělo by to jet.Já sem taky nedávno půlil motor a nechtělo mě to chytnout tak sem to pošteloval pořádně a bylo to dobrý
Datum: 09. srpna 2009 0:51
 říká ti něco předstih?
Datum: 06. srpna 2009 22:35
Jméno: janik73
IP: uživatel7004
 Zdarec , kolik spoštění nitra v průměru vydrží kliková hřídel a ojnice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2009 18:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Kdyz si motor prizpusobis tak by nemel bejt problem...
Datum: 07. srpna 2009 18:29
 zdenek...i kdyby to byl propan-1,2,3-triyltrinitrát tak je to na zniceni motoru dobry nic jineho  (myslim motor chera)
Datum: 07. srpna 2009 8:36
 koukám že rozdíl mezi nitrem a NOS vám nic neříká ....... tak spěte dál _______________________(pro ty ostatní Nitro = nitromethan - míchá se do paliva, je to kapalina ............ NOS = oxid dusný = rajský plyn )
Datum: 07. srpna 2009 2:12
 uz sem takove pokusy videl...navrtany sroub stelovani volnobehu....do nej hadicka s rajskym plynem....a je to....parkrat ucitis nastup vykonu a pak muzes kupovat spojku...valec...pist...ojnici klikovku...ale to sou takove veci co moc nepotrebujes...
Datum: 07. srpna 2009 0:19
Datum: 06. srpna 2009 23:05
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 chvilu s tym budeš jezdit a pak si mužeš shanět novy věci do motoru
Datum: 06. srpna 2009 23:02
 cože
Datum: 06. srpna 2009 22:33

sewa draci když dam jedno kroužkovy píst na babetu pojde to líp nebo špatně diki moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 0:53
 Mno já bych tam nechal ten 2 kroužák protože když tam dáš 1 kroužkovej tak to bude rádo když to pojede z kopce........možná ani to.........a bude menší komprese.....a nebuddeto táhnout
Datum: 09. srpna 2009 0:53
 totiž mam 2 rychlostni babetu tak nevim co to sni udela
Datum: 06. srpna 2009 17:24
 Zdarec hoši,náhodou sem rozdělával válec na mojím mustangovy a zjistil jsem že sem jezdil 5 let s ulomeným kroužkem (kousek chyběl).V motoru jsem nic nenašel,takže to tam musel mět už předchozí majitel.Jinak ten mustang jezdil až do teď a ničeho neobvyklého jsem si nevšiml.Tak jsem koupil new kroužek a potřeboval bych vědět jak dlouho se zajíždí.Thx za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 8:10
 Jeden krouzek zajizdet nemusis.
Ps: mel si nejspis akorat vetsi spotrebu a mensi vykon.
Datum: 06. srpna 2009 8:10
 Jeden krouzek zajizdet nemusis.
Ps: mel si nejspis akorat vetsi spotrebu a mensi vykon.
Datum: 06. srpna 2009 8:10
 Cus draci zda s emi tro nebo jsem tady u sesy videl vejirovou hlavu ??? nemuzu ji najit ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2009 21:50
Jméno: Tedmen
IP: uživatel6560
 Tak to se vám nezdá.Já ji tu taky viděl,ale teď ji tu taky nějak nemohu najít
Datum: 05. srpna 2009 21:50
 Čus,máte někdo skušenosti jakej válec vodou chlazenej by mi pad na 516?Vyděl sem to na motoinzerci že tam někdo prodával čz 516 kkterá měla válec cagiva vodou chlazenej a slyšel sem že to má pak i větší výkon!Hlavni bych potřeboval abych to na to dal bez nákých rozsáhlých ůprav katerů!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 8:30
 No jo to je jasný s tou pumpou ale já myslel jenom lícování kanálů!
Datum: 06. srpna 2009 8:30
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 ted sis sam poprel otazku kdyz chces delat vodnika musis udelat vodni pumpu= dost zasadni uprava dale licovat kanali mozna protacet kartery upravovat pist popripade i obtacet valec aby ti to behalo tak jak by melo
Datum: 06. srpna 2009 7:39
 cau! nevie niekto ze radialny gulickovi lozisko co má vnútorny priemer 15mm a vonkajsi priemer 47mm aky má cislo??? Dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 8:55
 jako delaju ten repas???
Datum: 06. srpna 2009 8:55
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 To ložisko neexistuje, rozhodně ne ve standardech. Ale můžeš tam vyrobit distanční prstýnky (vložky). Ty by ale musely být kalené a velice přesně vyrobené. Spíš bych řekl, \r\nže to za to nestojí. Nebo zrepasovat ty čepy...
Datum: 06. srpna 2009 7:24
 rozmislal som na tom ze mám vela kluky co majú opotrebované capi a niako by som mohol pouzit tak ze urobim ich capi na 15mm a dám tam iny lozisko,ale to asi nepojde,,,origunal je 6303 co má 17/47 a chcel by som nájst 15/47 ale to asi neegzistuje co???
Datum: 05. srpna 2009 21:52
 rozmislal som na tom ze mám vela kluky co majú opotrebované capi a nialo by som mochol pouzit tak ze urobim ich capi na 15mm a dám tam iny lozisko,ale to asi nepojde,,,origunal je 6303 co má 17/47 a chcel by som nájst 15/47 ale to asi neegzistuje co???
Datum: 05. srpna 2009 21:51
 takze taky neegzistuje???
Datum: 05. srpna 2009 21:41
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 člověče, tak takový sem v katalogu co mám doma nenašel -jsou tam nejblíž 15/42 a 52 a když hledám podle vnějšího, tak tam je 17/47.
Datum: 05. srpna 2009 21:01
|



|