slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  196  197  198  199  200  201  202  203  204  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci chtěl bych se zeptat co znamená vlastně to písmenkování na válci a na pístu..vím že jsou ...A,B,C ..já mám teda Bválec i B píst. jaký v tom rozdíl ,.Díky za každou opdověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: Lukysv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve velikostech třeba vrtání válce je 38 tak píst A ma velikost 37,93, píst B 37,95, píst C 37,96 abys nemusel tak často dělat výbrus tak tam dáš o něco větší píst i když ty rozdíly v setinách milimetru ale válci to tak stačí ....
 
 
Datum: 12. srpna 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cawko draci chcel by som sa vas opitat ci sa oplati na pioniera jednokruzkovy piest ked tam ma iny karburator a ci sa to oplati kupuvat ten piest na originalnu hlavu a valec ci musi byt len dvojkruzkovy lebo by som chcel dostat z neho vyssy vykon do sili a do rychlosti len neviem jak na to diki moc za odpoved draci cenim si kazdu odpoved :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: Jan Malý      E-mail:      IP: uživatel6942    
Cauec draci nemate nekdo repasovanou nebo jakoukoli kliku na mustanga?hlavne aby mela co nejmensi vuli hybat se do stran a co by ste za nu chteli piste mi na mail predem dik za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel4190    
Jeste nejake kliky navíc tu mám,po dohode jsem ochotny repasovat a vystruzit horni futro a pridat nový čep. Cena dle dohody.
 
 
Datum: 12. srpna 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6914    
Mates: já bych o tu kliku možná zájem měl, doposud sem nesehnal žádnou dobrou, tak já ti dám icq a múžeme se nějak domluvit, ale neslibuju že ji chci na 100%. ... icq: 308180559
 
 
Datum: 12. srpna 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel6914    
hm, no já sem ve fechtlovi měl docela vykejklanou kliku a když sem to nakopl, motor sebou neskutečně cukal do stran, silně vibroval celej fechtl, určitě to časem nebude mít pozitivní následky když tam máš kliku co se ti hodně kejkle do stran
 
 
Datum: 12. srpna 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Ale kdyz se hejbe do strany tak to vubec nicemu nevadi teda jestli se ti to nekejkla o centak..:-D
 
 
Datum: 12. srpna 2009 11:26
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel7037    
Čau hele mám tu kliku chci se ji taky zbavit nemá vůli do strany nic prodal bych ji za 250,- jestli máš zájem
 
 
Datum: 12. srpna 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: Jan malý      IP: uživatel6942    
Ok....:-) beru to jo ajsko mam akorat sem si tedka vsiml ze to celou dobu pisu pod jinym menem byl tu kamos a nak mi to dodrbal nechapu :-):-)takze moje meno je David Pálka tak aby jen aby kamos vedel ze je to moje ICq 322770945
 
 
Datum: 11. srpna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rikal sem mu to a prej 350 :-D :-D s nim sou tezky ksefty :-D 350 min to neukecam :-( jo a na dobirku by to poslal..mas (mate) kdyztak icq?dal bych mu ho a domluvil by se s vama on...
 
 
Datum: 11. srpna 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: Jan Malý      E-mail:      IP: uživatel6942    
jo tak tu kliku bych vzal jestli je v dobrym stavu jak rikas akorat posilas to aji na dobirku postou?za tu kliku bych dal 300kč protoze musim doplacet jeste postovny..
 
 
Datum: 11. srpna 2009 22:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar...kamarad ma,chce se ji zbavit...je v dobrym stavu,dostal ji jako nahradni dil k mustangovi...kolik bys dal nejvic?kamos ji chtel prodat tak za 400 kč...
 
 
Datum: 11. srpna 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel7032    
Prosím poraďte,stal jsem se novým majitelem babety.Při rychlosti zhruba 40 km se ozývá z motoru takový chraplavý zvuk,při menší rychlosti ne.Kde může být asi závada. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámošovi takhle zvoní zapalování...konkrétně ten rotor jak se točí
 
 
Datum: 11. srpna 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: 69      IP: uživatel6603    
možná je to klikou či ložisky
 
 
Datum: 11. srpna 2009 21:34
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel6617    
cau chcu se zeptat jestli muzu ten jedno krouzkovej pist dat do originalniho motoru?a jestli ne tak jak mam ten motor upravit diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 2:13
 
 
 
 
Jméno: golias ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nech udelat vybrus a pak se vyplati pak hvezdicovku hlavu pro vetsi kompresi bezkontakt pro vetší točky a jinej karburatur treba řízlej ze 175 čz aby stihal benzin i vzduch atd. a ses skoro na 6 tisicich pak este jestli se to vyplati
 
 
Datum: 12. srpna 2009 2:13
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau chlapi, jak sem dal 555 na vybrus, tak jak sem to zajel, zjistil sem, že mi ložiska na ojnici (nejspíš) začli zvonit.. Myslíte, že tak do listopadu to vydrží?? (za měsíc najedu tak cca 600 km) pak bych to rozdělal a dal kliku na repas.. jako jinak to lítá špicově a i ve dvou to jede dost.. A nejvíc mi to dělá kraval, když otevřu šoupě na plno ale otačky motoru jsou tak v pulce, a když to šoupe otevru tak, že si akorát udržuji otáčky, tak ten kravál (rachot) zmizí.. otevřu plnej a zas začne.. jakmile se vytočí do plnejch zmizí to odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec no nevim v ložiskách bych to neviděl ale viděl bych to na to že to máš přidřený nebo zapečený kroužky a moc ti dřou o válec mrkni do válcu když to tím nebude tak už jedině ty ložiska. ale bejt tebou udělám to co nejdříve
 
 
Datum: 15. srpna 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau mam dotaz jestli muzu dat do valce B pist A?diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me to pojede uplne normalne kdyz se to zajede,je to par setinek rozdil jenom,dyt dneska uz se ty pisty ani takhle netrideji
 
 
Datum: 11. srpna 2009 14:51
 
 
 
 
Jméno: tadyn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mího názoru ti to možna pojede,ale strašně mizerně.
 
 
Datum: 11. srpna 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
mužeš ale ten pist se ti tam kkyve a budou unikat tlaky
 
 
Datum: 11. srpna 2009 9:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6942    
Cau draci hele nekde se tu sustlo ze se prej motor da zajet aji nejak rychleji nez normalnim zajizdenim nevite nekdo jak na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no taky to nebudu řikat, všichni by mně sežraly :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2009 21:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6942    
JAWA_ceZetak ® :a jak teda???
 
 
Datum: 11. srpna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4190    
jo,ale u seriovyho motoru je to nerealizovatelny......to ze je nekdo dobytek a proste nezajizdi,je ciste jeho problem
 
 
Datum: 11. srpna 2009 10:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo vím, ale všichni ti nakukají že to neni pravda......
 
 
Datum: 11. srpna 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zdravíčko... bbudu ted dělat jednomu typkovi motor z čz 450 a chci se zeptat, jestli má někdo zkušenosti dat gufera místo labyrintu? připadně jakej rozměr gufer tam je a jestli dát třeba dvě za sebou, nebo udělat ještě nějakou rozpěru mezi ložiska...di za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: magdalena      IP: uživatel6884    
hele dej mi adreasu tak já tam zajedu
 
 
Datum: 11. srpna 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ok....dik kolecko...
 
 
Datum: 11. srpna 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud umis namontovat labirint tak bude tesnit stejne jak gufero,musis ale dat samozrejme novy loziska,jinak se ten labirint vytriska,labirint se ti navic jen tak neposere,gufero se posrat muze a kdyz je mezi loziskama tak se blbe meni
 
 
Datum: 10. srpna 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ok zajed odborníku... už jsem dělal 450 i 453, ale vždy jsem nechaval labyrint(kuli originalu) tenhle typek to chce ovšem do trakturku, takže bych tam chtěl hodit ty gufera..... každopadně jak jsem řek, čekam kdy ty, odborníku, zazvoníš u vrátek...(přště prosimtě když neumiš poradit, tak ani nepiš jo, dik moc)
 
 
Datum: 10. srpna 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: magdalena      IP: uživatel6884    
bejt tebou to necham na odborníkovi když tomu nerozumíš takový základní věci
 
 
Datum: 10. srpna 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo a ještě jestli se daj ložiska pod prim. kolečkem vyrazit zkrz karter, nebo se musí vyrazit každý na svou stranu
 
 
Datum: 10. srpna 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: jjjj      E-mail:      IP: uživatel5629    
cus mam dotas kdyz radim na jawe 21 tak nastartuju startovaci paku pak na miste macknu spojku zaradim 1 pak pridam plyn pak macknu znova spjku zaradim 2pomalu pustim spojku nebo rychle a pridam plyn a pak zase macknu pjku zaradim 3a pridam plyn je to spravne poradte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zhruba jo, ale tohle je popsane v manualu pro pionyra. na internetu ho najdes. nebo si na toho pincka sedni a vyzkousej, poznas co je dobre a co ne..
 
 
Datum: 10. srpna 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci chtěl sem se zeptat jestli se dá na JAWU 21 sehnat válec s píste větší neš je průměr 40 ???... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: Jezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pls napsal by jsi mi na email a řekl přesný postup moc tě prosím.
 
 
Datum: 11. srpna 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá se to z válce z 550/555...ten ma tlustsi steny...a pak se na to musi navarit zebra protoze serie to neuchladi...:-)...pri takovem vrtani jsou uz ale taky hodne zvetsene tlaky na ojnici a celou klikovku...která odchází za dobu o dost kratsi nez u normálu:-)
 
 
Datum: 11. srpna 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: Jezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A jak se to jako dělá?
 
 
Datum: 10. srpna 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5424    
pokud si ho nechas predelat tak sa dela 45mm jt 70 ccm
 
 
Datum: 10. srpna 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Malej předstih = větši výkon v malích otáčkách. Velkej předstih = větši výkon ve velkých otáčkách. Pokud se pletu tak mě opravte
 
 
Datum: 10. srpna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: frantta      IP: uživatel2406    
Čau seso, chtěl sem se zeptat jestli ten tuningovej jednokroužkovej píst na stadiona se dá sehnat i v jinej vlikosti. Třeba 38.50 nebo 38.75 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedine co je v kramku draku ale 38,50 v 10 neni problem
 
 
Datum: 10. srpna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: 333      E-mail:      IP: uživatel5629    
cus mam dotas nevite jak se ma radit na jawe 21 nebo jak se radi dik cau odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hore 1. dole 2. este dole 3. a medzi nimi neutral ;-)
 
 
Datum: 10. srpna 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel7022    
Zdravim ,už sem tu jednou psal že se mi zadřel píst do válce kůli tomu že mi vypadla pružinka ze strany u pístu tak sem zkusil píst trošku zapilovat válec sem nechal tak jak je jsou tam asi dvě velký rejhy.Dal sem tam o číslo menší kroužky mam 4.výbrus ale dal sem tam na 3.výbrus a zkusil sem to zase dát všechno dohromady a ono to jede sice to tak dobře netáhne ale jede ,mam to zatím provizorně než seženu jinou hlavu a píst může se tomu něco stát..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej si bahca na ty rejhy aby ti to jelo. Jestli jsou tka velké jak píšeš. Jinak budeš mít blbý kompres. Válec má být úplně hlaďoučký ( aspoň jsem to tak slyšel )
 
 
Datum: 10. srpna 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
Draci chci zaject pionyra ale ja proste 1000 Km nenajedu ani kdybych jezdil dene takze jak uz tu nekdo rikal slo by to hodit na spalek a nechat to bezet v garazi ??? zajede se to takhle ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: babin      IP: uživatel3011    
mel sis nechat udelat volnejsi vybrus-0,05 a nemusel bys nic zajizdet taky sem to tak mel a od prvni chvile jsem ho drzel pod plnym,ale je pravda ze po ty sezone byli krouzky v prdeli
 
 
Datum: 10. srpna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Taky sem mel na zajeti jen par dnu, takze 1:20 Motul, zvednout jehlu, vetsi trysku. Zpocatku opatrne a v sobotu to holt muselo na zavod, kde to dostalo do tela... Po 3 hodinach valec sundany a na valci ani ryha a pist jak novy. Proste kdo maze ten jede...
 
 
Datum: 10. srpna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel6827    
za mesi stando to neneajedu ani kdybych chtel no skusim to ted zaject s mim fikem jinym skusim mesic jezdit a sem zjedavej jestli to najedu dik
 
 
Datum: 10. srpna 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5824    
To s tim špalkem neni dobrej napad......normalne to zajedes......nejdulezitejsi je prvnich 200km fakt volne a do tech 500km to nehonit,po 500km defakto staci jen víc mazat a uz jezdit "normalne"......po 600km zajíždění sem absolvoval na fichtlu závod v Pavlikove,víc sem to přimáznul (1:25 Olej Motorex) a motoru to jen prospelo......pokud budes zajizdet na M2T tak bych to neriskoval:-D Hlavne tech 500km mas najeto za mesic,tak se toho neboj!
 
 
Datum: 10. srpna 2009 13:03
 
 
 
 
Jméno: benda      E-mail:      IP: uživatel1811    
zdar hoši dotázek když mi chrastí válec u mustanga a vyměnim píst s kroužkama a dám to do toho zajetýho válce kterej je v pohodě a zajedu ten píst neztratim výkon?? protože jezdí suprově jinak bych ten píst neměnil ale bojim se abych ho někde na delší trase neuvařil když sou ty kroužky v čudu díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nvm proc by si mel ztracet vykon....kdyz to poradne zajedes bude to okay...a nechápu co by si na tom varil kdyz je to vzduchem chlazeny motor:-)
 
 
Datum: 10. srpna 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci valim si to na pohodu a fik mi jezdi hodne dobre ale po rovince 65 max a mam vse sestelovany a vse mam ok a uz mi otrnulo jezdim uz na nem tejden v kuse a zacina s emi to zdat pomaly muzete mi poradit co tam upravit aby mi to jelo ??? jo a nechci delat vybrus pac nechci zajizdet ted pres leto motor neco jinyho ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5824    
krásně řečeno pane pulici......muzu jen souhlasit.......hlavne cena uprav fichtla aby trochu jel,obcas vysplha az na cenu starsi 125.......co ja bych doporucil,tak OPEN-Filtr+vhodne otryskovat,nejaký vetší výbrus a popripade lepsi vyfuk,ale ne jen koupit hikone a nejak ho navarit na origo koleno! Vsechno to stoji penize a furt to pojede jen 70,ale bude to mit lepsi prubeh výkonu.....ja bych se na to vykašlal bejt tebou.........napred musis mit motor po GO abys na nem mohl zacit stavet!!!
 
 
Datum: 10. srpna 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Jezdit rychle rovne umi kazdej blbec. A kazdy si mysli, jak to neni slaby. Zacni se ucit, jak projizdet zatacku idealni stopou, kdy spravne brzdit... atd. atd. Uvidis sam, ze umis jeste prd .)
 
 
Datum: 10. srpna 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: Fikus      IP: uživatel4650    
nj sory:-)
 
 
Datum: 10. srpna 2009 8:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spis sekundarni rozetu ne ? :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel4650    
cus...tak si kup nakou 125:-D...nebo rozpul valec.spis si tam dej vetsi primarni rozetu.
 
 
Datum: 10. srpna 2009 8:20
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, mam dotaz k pionyrovi 555. v unoru jsem nechal udelat komplet GO motoru (vybrus, prevodovka, spojka). pred tou GO jsem vzdy vyjel kopec k nam uplne v pohode, ale uz od unora si vzdycky musim pomahat nohama, protoze to jinak nezvladne. predstih ma bejt nastavenej 2,8-3,1mm ale mechanik mi ho nastavil na 3,2mm. Je to tim vybrusem (pripadne ze to jeste neni zajety) nebo predstihem ze jsem ztratil po GO vykon ? Nebo cim jinym by to mohlo byt? diky predem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
s tim predstihem, nezapominejte ze je to 555 (a ne 05,20,21) takze predstih je mezi 2,8 a 3,1mm, mam ho tedy o 0,1mm delsi (3,2mm). Takze lepsi vykon se nachazi stelovanim predstihu (mimo jine)? Respektive spatnej predstih muze omezovat vykon? jinak mazu olejem Ipone Samourai Racing (syntetika), davam 3%. vejfuk je novej od unora, koleno nema protoze je to 555, a hlava musi bejt cista pac jsem v unoru delal vybrus...jinak diky za rychly odpovedi.
 
 
Datum: 09. srpna 2009 23:40
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sniž předstih a vyčisti si vejfuk,koleno a hlavu u fichtla promaž řetěz.Jakým olejem mažeš? V jakým poměru?
 
 
Datum: 09. srpna 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jen se přidám k pajovi určitě je ten předstih dlouhej zkus 1.5mm a určitě to po zajetí bude jezdit dobře uvidíš.
 
 
Datum: 09. srpna 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelej si na zapalku rysky a pak zkus stelovat predsstih... podle nejakych cisilek a milimetru sem se nikdy neridil.. proste sem to steloval tak, ze jsem ujel par metru, predelal to, a proste podle toho, jak to jelo sem to menil.. a to treba nekolikrat za ten den az sem byl spokojenej, vse sem utahl, a na dlouhou dobu klid..
 
 
Datum: 09. srpna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
diky za odpoved. A velkej predstih snizuje vykon? Zajel jsem to normalne,,,nepridrel,, jak poznam ze jsem to spatne zajel?
 
 
Datum: 09. srpna 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
no jak si zajel výbrus nevím ale ten předstih se mi zdá moc velký
 
 
Datum: 09. srpna 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČAU DRACI KDO Z VÁS BYDLÍ V ....OKRES CHRUDIM NEBO POBLÍŽ CHRASTI .(taková díra)...............piště........tady poblíž mě moc lidí pincka nemá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
 
 
Datum: 09. srpna 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mno to já bydlím v Podlažicích radim dobře znám tam projíždím hodně často.......jezdím tam za kámošem do Lozic........
 
 
Datum: 09. srpna 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel6633    
já bydlím v Licomělicích to je asi 17 km od chrudimě a mám mustanga dvacetjedničku pařeza a estě jednoho mustanga a čezetu
 
 
Datum: 09. srpna 2009 13:17
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Jawy 550 sou docela vzácný,já mám ještě 555
 
 
Datum: 09. srpna 2009 10:51
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahoj já bydlim v Chrudimi a mám jawu 550 s předelaným motorem jede jak sviň, lítam na ní každej den. 777623797
 
 
Datum: 09. srpna 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
já bydlim dvacet kiláku východně od Chrudimě v obci Radim to je taková prdel,a na pinckoj lítám každej den.
 
 
Datum: 09. srpna 2009 10:15
 
<  196  197  198  199  200  201  202  203  204  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 12:02:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu