|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus hele mam takovou otazku muze se pist ve valci malonko hejbyt (myslim do strany)nebo by mel byt na pevno aby se nehybal ? diky bob
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 16:58
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 jako na ojnici?aha tak to muze, sorac
Datum: 01. srpna 2009 16:58
 ale hovno, on myslí, když máš píst nasazenej na klice, bez válce, jo, ten se hejbat může, dokonce musí
Datum: 01. srpna 2009 16:42
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 tak ale zase moc to nevadí, ale pokud se ten píst v tom valcí hejbe tak ti to musí hovno jet
Datum: 01. srpna 2009 15:27
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 musí být na pevno, musíš udělat výbrus nebo zkusit nový píst
Datum: 01. srpna 2009 15:25
 je možný že když sem zajel výbrus tak mě fechtl vytáhl aj 70 km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2009 11:25
Jméno: Montiik
IP: uživatel6565
 No já sem zvědavej jak to pojede mě....Ted sem nechal udelat vybrus tak to snad bude dobry...
Datum: 04. srpna 2009 11:25
 pro me je 70 cestovni rychlost, pokud je fik dobre serizenej, vycistenej a ma svuj den tak urcite to jde...casem ti to pojede este o neco vic jak ochudis smes a jak se trochu vic jeste uvolni...
Datum: 01. srpna 2009 13:05
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 mam zatim nultej vybrus a jede mi to taky 70
Datum: 01. srpna 2009 12:39
Jméno: musta
IP: uživatel6610
 ne po rovině
Datum: 01. srpna 2009 11:55
Jméno: sir.Boombastic
IP: uživatel5978
 Kdyz jedes z mirnejsiho kopce tak by to mel dat skoro kazdej fichtl
Datum: 01. srpna 2009 11:53
 caute vsetci! má niekto skusenosti s 80mm klikou? dobre funguje? je to bezpecné pre motor? atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 14:39
Jméno: Standa
IP: uživatel6936
 Ja si nechal udelat kliku 90mm,dost lidi na zavodech jezdi kliky 85mm a znam i pár lidí co mají 80mm kliku,ale nechávali si ji delat na zakazku..... kdo jak zadelává vlozky nevím,já je prisroubuju a prilepím......
Datum: 01. srpna 2009 14:39
 a este nemá niekto fotky o tom ze ako treba nasadit do klikovú skrinu tú duralovú vlozku na vymezenia priestoru? Dakujem.
Datum: 01. srpna 2009 10:57
 Zdarec draci nevíte jak z jistím jaký mám koupit píst do pionýra když nemam nic na válci napsané nebo prostě jak poznám jaký mám koupit jde to nejak změřit a jestly jo tak jak díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2009 8:34
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 No vem supleru ZMERO TO TIM CO JE NAHORE ASPONB CO U NAS JE
Datum: 01. srpna 2009 8:34
 jo omluvám sa, až ted vidím že máš 11 roku, sem myslel že si 15 roku, zajdi za tatu, po psaní je težké vysvětlovat, nejlepší, když ti to nekdo předvede
Datum: 31. července 2009 21:24
 esli válec, tak si ho změř, a pak se podiv do tabulky pístu, jinak si ho vybrus, nebo nevím co už
Datum: 31. července 2009 21:21
 a co chceš měřat???
Datum: 31. července 2009 21:19
 jo šupleru mam ale jak to sni zmerit
Datum: 31. července 2009 21:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Mas doma posuvny meritko nebo-li supleru??
Datum: 31. července 2009 21:02
 máš posuvku
Datum: 31. července 2009 20:53
Jméno: fffffffffffffffffff
IP: uživatel3937
 kdyz to posles na vybrus tak to poznaj co za pist
Datum: 31. července 2009 20:52
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 čau našel sem v dílně motor z jawy 550 už sem píst vytloukl z válcea chci si nechat udělat výbrus jakej píst tam pak příde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 22:54
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
Datum: 31. července 2009 22:54
 hliníkový
Datum: 31. července 2009 21:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Nedavej nic jenom ten valec.Jestli si to nechas od lepsiho cloveka tak ti uplne vse da...Pist,krouzky,...VSE
Datum: 31. července 2009 20:27
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 když si necháš dělat výbrus tak ti k tomu daj píst kroužky i čep
Datum: 31. července 2009 17:01
 čus draci mam problém půlil jsem motor dal sem to vše dohromady ale nemam pístní kroužky a nevím jak je to měří abych nekoupil náhodou velký nebo malý prostě potřebuju poradit celej postup jak je to měří předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 16:51
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a kdybys měl trochu větší tak by to tak nevadilo jestli je to už trochu vyjetý tak by sis je pilníčkem připiloval uplně napřesno
Datum: 31. července 2009 16:51
 zajdi do mototechny a rekni ze chces krouzek na ten a ten vybrus...ani to taky nemeri, berou to jaky je to vybrus...
Datum: 31. července 2009 14:53
Jméno: Franklin
IP: uživatel6914
 Zdravim, pulil jsem motor a kdyz jsem udelal to co jsem potreboval, znovu sem to zavrel... ale delam to poprve a nejsem si jisty jak ma bys nastavenej ten segment od startpaky (to byl 1. problem). No kdyz sem to tak nejak poladil, nasadil sem viko a jen tak na oko pridelal 2 srouby aby to drzelo a ja se ujistil o funkcnosti, no a ted ten 2. problem, kdyz zatocim koleckem (tim kde sou lamely od spojky) nejak divne to v tom cvaka a na druhou stranu to de otocit jen trochu (mam podezreni ze to muze byt tou startpakou) slysim totiz jakoby se napinala pruzina kdyz motam na druhou stranu. Moc prosim o jakoukoli radu a hlavne na co bych si mel dat pozor pri druhem pokusu. Diky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 20:30
Jméno: Franklin
IP: uživatel6914
 diky moc hosi, dalsem na vase rady a uz sem to dal s kamosem dohromady, jeste jednou dik
Datum: 31. července 2009 20:30
 ano presne jak popisuje L. a nejlepsi mas kdyz na start paku nasadis plochy klic (pasuje tam 13) blok s dej za vyvod od start paky do sveraku do hadry nebo gumy at jej nepodres a klac pridratuj ke sveraku, opatrne at ti nevystreli jinak to lita po cele dilne!!  a pak uz jen druhy karter coz byva nekdy problem nejlepsi je zmrazit kliku a nahrat BEZ GUFER 2 karter (bez gufer proto protoze pokud je mas 2 britove tak se ti olej odpari nebo vytece pri vysoke teplote a klika ti pojede v guferu na sucho coz ma za nasledek ze se ti gufero spali po par km) no a pak uz jen nasadit druhy karter, ale i tak to byva problem trefit se najednou do tolika der aniz by se ti chytla klika a hlavne pri skladani ani rozebirani se NESMI POUZIT KLADIVKO ani jine mlaceni vse musi jit samo nebo stahovakama!!!!!!!!!! jinak si rozcentrujes celou kliku a za chvili ti odejdou loziska na klice a bude se ti to trepat jak cip
Datum: 31. července 2009 18:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Než sesadíš bloky, tak nastav segment tak, aby byl těsně před záběrem. Polohu zajistíš tím, že startpáku přivážeš nebo přidrátuješ k bloku, jinak se ti bude vracet.
Datum: 31. července 2009 12:51
 Zdravím vás všechny, potřeboval bych poradit kde mám sehnat na jawu mosquito stupačky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 9:56
 hoj draci uz sem tu nekolikrat psal je mi to uz blbé ale stejne prosim o radu. takze rekapitulace na mustangu mam cely motor po GO uplne vse nove krome kartrú a zvuk??: no v celku pekny kdyz jedu ale na volnobeh nebo kdyz jej nakopnu a je chladny tak humus, zvuk je takovy zvonivy mlativy presne takovy zvuk jako kydyby jel na sucho pritom sem k vuli tomu koupil i olej valvoline a s pomerem 1:25 jej micham predstih mam 1,5 pred HU a stejne hruza uz si s tym nevim rady jak sem tu jiz psal dal sem do toho hruzu penez aby to melo pekny zvuk a pekne jelo a stajne humus (ale aspon to jezdeni se vyplnilo ale co je to za motor kdyz jede sice pekne ale zvuk nic moc) napadlo me jestli to nemuze delat ten polsky valec (coz je asi blbina) a nebo olej a nebo benzin a nebo uz fakt nevim co (jinak ten zvuk jak sem popisoval jako kdyz ve valci lita kulicka temer vymizel s radnym postelovanim predstihu) prosim poradte uz z toho nemuzu jak rikam zvuk to ma jako kdyz to jede na sucho myslite ze to nema spojitost s timto???: http://www.fichtlkramek.cz/pokec/nejede-pomoc-defekt/id94766.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 17:01
 mily tome promin, ale uz mi trosku zacina dochazet trpelivost, abych te uvedl na pravou miru tak slovo honit to znamena mezi auto-moto mechniky vseobecne: vytáčet motor do vysokch otácek, davat mu porad plny plyn, drtit to do kopcu co to de..... a spousty jinych veci ktere se muzou az po zajeti ale i tak se motor nici, nekolikrat sem tu zduraznoval ze uz sem na nem najel pres 1100 km A NIC PODOBNEHO TOMU CO JSEM VYPSAL SEM JESTE NEDELAL S TIM MOTOREM NEDELAL!!!!!!!!!!!!!!!!! tak si priste poradne procti prizpevky nez nekomu neco zacnes psat, jo a taky motor od fichtla se zajizdi nejmene 1500 km a ne 500 a prvnich 600 se nesmi jezdit ve 2, na to si uz celkem davam bacha protoze je nezpravuju prvi den, jinak jaky ma motor zvuk bez tlumice vim nejsem zacatecnik ale taky bych s nim nemohl jezdit takove streky jeke jezdim protoze dvoutakt potrebuje presne delky a odpory ve vyfuku coz bych tim celkem pos.... a straci to potom vykon, pionyru mam 11 a tento je 1. co mi popisovany problem, udelal tak sem se tu jen zeptal jestli nekdo nema podobne zkusenosti s tim co mi to dela, zatim mi tu odpovedelo jen par lidi inteligentne, zbytek tu jen stupidne opakuje ze to nesmim honit COZ JA VIM, takze pokud mi jeste nekdo budete chtit poradit tak prosim JEN INTELIGENTNI A SMERODATNE ODPOVEDI K TOMUTO PRISPEVKU predem dekuji
Datum: 31. července 2009 17:01
 hele jak muzes po geo nebo po maly renovaci moto honit to ¨nechapu musis pomalinku a ne to dat hned plnej az spravne po 500km bysi mel dat plnej rozumim tomu sem mechanyk tak vym sve tak si nech poradit tet ti muzu poradit sundej hlavu a vymen krouzky atd a pak to zajizdej ale pomalinku jo a olej radim castrol protoze ten davam do vseho do babetty jawy 21 atd a sem snim spokojen tak jedine tohle jeste kup a jestli chces mit sportovni zvuk motorky tak jedine tam dat jiny vyfuk a nebo sy vyndej tlumic a uvidiz jaky to bude mit zvuk tak cus a nedelej takovy kraviny cus a uc se co maz delat kdyz udelas geo......
Datum: 31. července 2009 10:18
 po tolika km to krouzky nebudou,hele nedal si obracene pist?to by odpovidalo
Datum: 31. července 2009 9:56
 no tak s tema hranama me to nenapadlo ale nevim no protoze po 1135 km ktrere jsem vcera zavrsil bych rekl ze uz by to melo davno byt i kdyz 1500 km jak pisou v knizce (v navodu k jawe 50) jeste nemam, a k tomu jestli to honim tak asi ne a jestli jo tak uz nevim jak mam jezdit protoze sem jeste nedal vic jak 1/3 plynu netocim to do vysokych vubec, do kopcu kdyz vidim ze uz motor nemuze tak radsi zpomalim a podradim (zpomalim proto aby nemel pri podrazeni velke otacky) nejel sem jeste vic jak 55 Km/h a to uz bylo max normalne jezdim tak tech 50, na jednicku max do 15 - 20, na 2 max do 30 - 35, na 3 jak sem psal max 50-55 tyto rychlosti jsou kdyz zpecham coz se neda srovnat s rychlostma na druhych zajetych fichtlech, kdyz jedu na vyjizdky tak jsou jeste mensi, no a kdyby krouzky zapecene byly tak nevadi to, kdyz v zabihani motoru sundam valec?? je to sice tak napsane v knizce (navodu) ale moc se mi do toho nechce vrtat (i kdyz sem to delal nejmin 1000x) protoze to tam vsechno seda akdyz tam dam nove krouzky tak to asi taky nebude to prave orechove pro novy valec ktery byl zvykly na jine krouzky, a jak dlouho to pak budu muset zajizdet??? zase 1500 km??? jak pisou v knizce navod k obsluze jawa 50 typ 20, 21, 23, 23A, nebo min?? jedu za par tydnu na nem do cech takze mi to zase az tak nevadi jestli 1500, a myslite ze to nemuze byt tim mazanim??? protze jak sem psal kdyz jedu zvuk ma pekny akorad na volnobeh je to hruza presne jako by mlatil na sucho, a jeste jedna vec kdyby byly zapecene krouzky tak by tak dobre nejspis netahnul na 1/3 plynu tahne jak kdysi na 2/3, fakt je ze kdyz sem kdysi zapecene krouzky mel tak to nejak extremne poznat neslo ale co vy na to???
Datum: 31. července 2009 7:09
 a nemas este moc ostry hrany krouzku?az se trosku obrouseji tak to zvonit prestane
Datum: 30. července 2009 22:48
Jméno: danmachrfichtl
IP: uživatel3937
 cau draku delam to uplne stejne jako ty dal sem tam ulne vse novy krome karteru zitra to dodelavam uz jen spojku a blbne tito protoze to honis ne fest a ty pistni krouzky sezz zdrejme pridreli to je spatny dávej tam vic oleje doporucuji husqvarnovej ten tmyve zeleny a jezdit na male otacky a max.na pulku plinu a z najezdis tech 300km tak je to konecne zajety a muzes jezdit normal zkus to a ozve se mi
Datum: 30. července 2009 22:30
Jméno: Jan Malý
IP: uživatel6914
 Cau hosi. Dnes sem se dal do puleni motoru, zatim slo vse hladce. Tedka chci oddelat rotor a podle navodu mam do diry po vačce (šišatý váleček) nasroubovat sroub (6 cm hluboko) dokud mi rotor nezustane v ruce. Ja to tak udelal a nic me v ruce nezustalo, mam sroubovat dal? de to uz pekne ztuha a ja su takovej silak ze urvu hlavicku sroubum  nebo se provrtam az do jadra zeme (ironie  ). Dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 20:49
 Hej a sroubujes urco 8 sroub 13 klic a kdyz tak zaber
Datum: 31. července 2009 20:49
 ty vole ja se vsadim ze si tam zasrouboval sestku sroub misto osmicky,pac me se este nikdy nestalo ze bych v rotoru zalomil sroub,kdyz rotor nechtel slezt tak se mi vzdycky strhnul zavit v rotoru,precejenom je to jenom kousek zavitu v hliniku,a pak pride na radu dvouramenej stahovak
Datum: 30. července 2009 22:40
 Když už jste u toho....jak bych měl vyvrtat šroub?? konkrétně ten, na který se nasouvá hlava a válec....??? díky
Datum: 30. července 2009 22:28
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 haůlvne nic nevrtej , navar hlavicku na ten zavit a odsroubuj ! a priste to delej s pevnostim srubem ! dej na moje rady...
Datum: 30. července 2009 22:28
 leito: jak nemá nárok? mně spo podařilo urvat hlavu ze šroubu M12 a to sem točil jen blbou ráčnou (holt sem ho chtěl utáhnout pevně)
Datum: 30. července 2009 21:47
Jméno: Jan Malý
IP: uživatel6914
 achjo  , podarilo se mi to, ceho sem se obaval... jen tak v klidku si sroubuju a najednou křup  zalomil se mi tam ten sroub.... tak ted sem bezradnej... jediny co me napada tak to vyvrtat... no to sem to dopracoval... fichtlu zdar
Datum: 30. července 2009 20:59
 Musis zabrat  A tu hlavicku sroubu nemas narok urvat (pokud teda nemas nakej sit šroub) A hlavne ten rotor necim zapri ,jinak to nepovilis
Datum: 30. července 2009 20:26
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6912
 hoši vy ste mně sem něgdo napsal že moped stadion s11 při jistejch úpravách dá až 130 km/h tak mně by zajmalo co jeto všechno za úpravy a co by to všechno stálo. Dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2009 21:32
 Nevim jestli zrovna 130km,to musi byt fakt hranice.otazka je co takovej motor vydrzi(teda jestli je se to da nazvat jeste motorem ze stadiona)Kazdopadne jak bylo jiz receno musi se prekopat od zakladu vechno!A o penezich nemluve!
Datum: 02. srpna 2009 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten tom má asi opravdu zajímavý stroje na dědovým mopedu je všechno v originále a po rovině z něj dám 55 a z kopce 60km/h
Datum: 31. července 2009 23:15
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tom- no jo tvoje babeta
Datum: 31. července 2009 17:14
Jméno: mapro.
IP: uživatel6847
 http://www.youtube.com/watch?v=_cwhaHa0woU&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=h7UBPKW5RAA&feature=channel_page
Datum: 31. července 2009 10:38
Jméno: mapro.
IP: uživatel6847
Datum: 31. července 2009 10:37
 cus prosim vas vyste idioti stadion s11 vam neda vic jak 50km a kdyz sem ja dal do babetty sportovni filtr v hodnote 100kc udelal sem tam naky upravy tak my to jede tak o 5km vic ale ne ze stadion pojede 130 nebo kolik tam je vyste uplne trapny ne a v takovy rychlosti byste museli to cely predelat protoze byste to neudrzeli tak si konecne zapnete mozky a ani vam to stejnak po vsech upravach tolik nepojede maximum 60km ale z kopce tak jako fakt cest
Datum: 31. července 2009 10:26
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 hmmmm asi na tom neco bude, ale nešel bych do toho jestli ti tu praci co říká standa neudělá nějakej kamos nebo znamej tak tě to vyjde na dost peněz,to už radeji koupit větší kubaturu než 50ccm.
Datum: 31. července 2009 1:00
Jméno: standa
IP: uživatel6917
 neni to jentak.....sezen si nekoho,kdo ti udela valec......sezen si nekoho,kdo ti udela kliku,podle valce si sezen karbec a vejfuk+vhodný zapalovani a vhodnou hlavu(odlitek).......neni to prdel.....ale stadaky jezdej fakt hodne no.......
Datum: 30. července 2009 23:28
Jméno: Mirek
IP: uživatel6843
 To že mohou jezdit opravdu rychle jsem se sám přesvědšil když se jezdili přes naší vesnici závody a tak polovina jela po dálnici a opravdu to kalili přes sto km/h
Datum: 30. července 2009 21:28
Jméno: moony
IP: uživatel6609
Datum: 30. července 2009 19:56
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 hej ty vole vždyt to je jen kolo s malým motorkem a dvuma kvaltama a ty chces potom 130 jo,ale ta Macocha je good napad a kdyby sis jeste na to sedl tak by jsi z macochy jel no to by jsi uz letěl i vic.
Datum: 30. července 2009 19:50
 dej tam moto z nějakýho 1000 a bude ti to lítat i víc...tyvole sorry ale poslední příspěvky sou jak když se všichni zcvokli....alkohol místo benzínu, stadion 130km/h....
Datum: 30. července 2009 19:36
 Nejlevnější a nejspolehlivější úprava na tuto rychlost je velmi jednoduchá !!
Pusť to z Macochy a dá to i víc !!!  )
Datum: 30. července 2009 18:40
Jméno: Montiik
IP: uživatel6565
 Čau draci!Měl bych tři dotazy....1) Dá se dát bez úprav klikovka z mustanga do 05?? 2) Zvedne se výkon když dám hlavu z mustanga na 05?? 3) Jsou stejný držáky na motor z mustanga a na 05? Dík moc...Hodně Km bez poruch...
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 10:27
 cus kdyz to predelas dati to hodne prace a mozna ti to tam ani nepude a stejnak to nebude o nic rychlejsi maximalne o 10km ani to ne tak se mej cus dracu
Datum: 31. července 2009 10:27
Jméno: Honza
IP: uživatel6904
 1 nevím jestli má klikovka tejný rozměry a kdyby jo tak musíš najít v tabulkách ložisko krteré tam pude protože mám 05 a 23 ak venkovní rozměr ložisek 6302 a 6303 nenístejný. 2 Dát hlavu z mustanga na 05 válec se nevyplatí když už tak dej válec i hlavu z mustanga držáky jsou stejný
Datum: 30. července 2009 9:06
 Cus chci se zeptat na mosquitu kolik stoji vybrus+pist a jestli ma nekdo zklusenosti a vy kolik vydrzi kotouč většinou je tam někdy vyražený číslo do jake velikosti se kotouč muže sjet a tady nic? to ma jako znamenat dokud nepraskne nebo se nezačne vlnit aby z něj zachvíli nebyl papir ja ho mam snad 2.5 tlustej teď nevim kolik u tka melho kotouče ale u 125 maj třeba 3.4
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2009 22:52
Jméno: jawa
IP: uživatel2997
 cus je normalni u fichtla ze kdyz sem si nechal delat GO ve specializovane opravne tak motor nema cisty zvuk, porad tam jde slyset takove huceni jako kdyby loziska a na volnobeh trochu klepe, ale pri jizde ma zvuk nadherny, huci trochu jen retez, je to u pionyra mormalni??
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 10:30
 cus dracu jeto me to normalni pride zajizdel sem 21 a taky to delalo najed tak 500km a presta ne to musi si vse sednout jestli ste to hned pri prvnim dni po geo neturovaly tak je to dobry musi te to zajizdet pomalinku jinak kdyby tam neco klepalo nebo tak neco tak zkontrolovat krouzky jestli se ne pripekly tak se mej cus
Datum: 31. července 2009 10:30
 čau ale já mislím o té klikovce že ji asi mám uplně malilinko ohnutou že to ani nejde vidět v tom válci že píst někde dře ale já se zeptám při chodu motoru to jemně tak hučelo je možné že je to výbrusem ? a nebo je to ta klikovka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2009 23:14
Jméno: Sharky
IP: uživatel6899
 no tak sundej válec a podívej se jestli nemáš odřenej píst od válce, my ti to takhle neřeknem... a jestli je to v převodovce se dá snadno zkusit, nebude hučet u stojící nastartované motorky se zařazenou rychlostí a vypnutou spojkou..
Datum: 29. července 2009 23:14
 hučet může cokoliv, i převodovka. mně v číze prevodovka hučí
Datum: 29. července 2009 20:32
 Sewa draci kdyz jedu na pekači a zohreje sa mi motor tak zacne volaco v nom lupkat a potom sekne snim a idem do fleku ale ked ho necham ochladit tak zas nastartuje neviete co moze byt s tim dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2009 18:37
 máš přidřený válec. vjakém poměru mažeš?
Datum: 29. července 2009 18:37
Jméno: AHC BErlinek
IP: uživatel5546
 ahoj,KOLlik je potreba najet km k zajeti pistnich krouzku po pouhe vymene? dikyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2009 18:07
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Já jsem jezdil při zajíždění kroužků volnějším tempem (tj. rychlost kolem 50 km/h) asi 100 km a pak jsem tomu začal nakládat a vše bez problémů. Jo a oleje jsem dával pořád stejně jako před výměnou, tj. 1:40
Datum: 29. července 2009 18:07
Jméno: Standa
IP: uživatel6890
 Jednu nádrž stačí......
Datum: 29. července 2009 13:35
 staci srolovat dolu a dozvis se ze 100-200 km je idelani
Datum: 29. července 2009 12:35
 Zdar, mam ČZ 175 je možné na ten motor dát válec a píst z ČZ 125? Nemusejí se tam dělat ještě jiné úpravy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2009 17:12
 takk ja rika kolecko. chlapek od ktereho mam cizu 125 v ni mel dany valec 175 a pist nesel uplne nahoru. dal sem k sobe kliku 125 a 175 a ojnice je stejna, ale ma jine ulozeni v setrvaku, dal sem kliku 175 a je to ok.
Datum: 29. července 2009 17:12
 jinej je valec,pist.karburator,hlava a klikovka,ojnice je stejne dlouha,mozna ze se lisi jenom pistnim cepem,jinak sou ojnice zamenne,lisi se setrvaky klikovky,snad sem na nic nezapomel
Datum: 29. července 2009 15:17
 Hlava stejná neni,u 175 má hlava větší průměr dosedací plochy.Je to docela logický když má 175 oproti 125 vetší vrtání.
Datum: 29. července 2009 11:58
 to posledni je dost nepochopitelne....myslel sem tim vymenu pistu ojnice valce....ale hlava u 175 a 125 je snad stejná
Datum: 29. července 2009 11:32
 ne...válec má jiné parametry a navíc ojnice ze 175 ma vyssi zdvih takze by ti rozbila pist o hlavu...musis vymenit ojnici...pist valec a hlava je myslim stejna...
Datum: 29. července 2009 11:30
 Zdar draci potřebuju poradit delal jsem GO motoru a vsechno OK neikde nic netece ale to je jedno dával jsem novej píst a pístní kroužky a ted když se to zahřeje tak je to takový líny a nedrží to volnobeh za studena OK čím to může být?Nebo to chce jen poradne zajet ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2009 10:32
Jméno: tom
IP: uživatel6922
 cus zajed to na 500km a pak uvidiz jestli to bude vse behat.....
Datum: 31. července 2009 10:32
 Ja vím ale duvod proč není výbrus protože už nebyly finance a nevím kde by mi to udělali na mustangovi
Datum: 31. července 2009 8:09
Jméno: Montiik
IP: uživatel6565
 Hele já bych to viděl na to, že si měl pořádně zajet ty kroužky....Já bych osobně udělal i výbrus s tim novym pistem a krouzkama protoze máš válec zajetej s jinejma kroužkama a každý kroužky si musej vyjezdit svoji stopu.To je muj názor...
Datum: 29. července 2009 23:59
 mozno ze más klikovku v jednom strane a dre to do klukového skrina ked to zohreje...
Datum: 29. července 2009 7:51
 čau ten válec jsem u sesy jsem zrušil ale nevym jestli nemam tu ojnici ohlou co když ji mám malinko ohlou že to okem nevydím jak to mám poznat neví si s tím rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 23:07
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tam, kde opravují klikovky, mají přípravek na přesné vyúhlování ojnice, jinak to úplně přesně nezměříš. Jinak ale sundej kroužky, nandej válec a bez hlavy ho s citem utáhni. Pomalu otáčej motorem a sleduj píst, jestli nejde stále k jedné straně, případně na některé straně trochu nedře.
Datum: 28. července 2009 23:07
|



|