česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  207  208  209  210  211  212  213  214  215  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel6540    
čau mužete mi prosim poradit? Když mam na mustangovi stary valec (dobry plně funkčni) a novy pist i kroužky a ojnični pouzdro mam to nějak zajiždět? popř. jak to mam zajet diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cUS DRACI JE TU NEKDO SCHOPNEJ VYROBIT MI PODKOVU NEBO mi je prodat ...piste nabidky nebo napady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: mustang23GT      IP: uživatel1412    
PePaZaK.23@seznam.cz
 
 
Datum: 01. července 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6502    
nazdar, seso prosím tě, kolik má kompres ta vějířová hlava na pionýry co tu nabízíš, dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6533    
je to seriovy objem spalovaku......pincek má neco mezi 6.1-6.2ml.....tohle má 6.....jináč se hlavy delají na 5.5ml coz odpovida kompresnimu pomeru 10.-10.8:1 (dle vrtání válce).....pri 8.vybrusu je dokonce teoretický kompresni pomer neco malo pres 11:1 ......a ten vzorec je (Objem válce+Objem spalováku)/Objem spalováku ..... Ale je to jen teoretický kompresní pomer...ve skutecnosti se pocita podle zavrení vyfukovyho kanalu prvním krouzkem.....
 
 
Datum: 01. července 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
hej tak jest e jednou-- jsem taky blbej toho prispevku si nevsimejte ... proste ho ignoruje ... ja se budu stydet
 
 
Datum: 01. července 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Čus mě zase vyšlo podle tohoto článku http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-20-pionyr-uprava-hlavy.html kompresní poměr 1:9,3. Objem válce 50ccm + spalovák 6ccm = 56 / 6 = 9,3333333
 
 
Datum: 01. července 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar včera jsem si to taky počítal ale asi blbě nicméně podle vzorcu V válce :V spalováku -------> 3,14 * r nadruhou (průměr vrtání děleno 2 (pozor na výbrusy)) *4,4 (zdvih) a to cely vydělíš obsahem spalovaku je dobry si to převyst z milimetru na centimetry ( jedno desetinny misto)-----> pro první výbrus {3,14*(3,825:2)ndruhou*4,4}:6= 50,5341786:6 = 8,4223631---------> 1: 8.4 ... možná je to blbost ale asi je to tak pořád mi to tak vychází tak co lidi je to spravne nebo su taky blbej
 
 
Datum: 01. července 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: lump      IP: uživatel6502    
ovšem já neumím počítat
 
 
Datum: 01. července 2009 10:03
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas tam psany ze spalovak ma tusim 6ml.. tak si to spocitej
 
 
Datum: 01. července 2009 9:57
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Cus hosi do jaky miry si muzu dovolit otevrit prefuky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: fde      IP: uživatel5336    
a jaka je to stranka
 
 
Datum: 01. července 2009 9:31
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Diky,kuknu do Bella ,ale s moji anglictinou to pude stezka,jeste bych se chtel zeptat jestli by mel smysl udelat v podstate takovy kanalek (a otvor v pistu) na ceste k prefuku VLastne by mi to pridavalo do stavajicich 2 prefuku smes pistem.
 
 
Datum: 30. června 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6531    
rad bych ti odpovedel........sam sem tuhle otazku casto pokladal na chatu.......reknu ti jedinou vec.....nastuduj vyplachování motoru a časování kanálů......neni to prdel.....je to hodne citlivy tema....velkou roli tam taky hraje spodni komprese......nerozumim tomu......nastuduj to......je to vetsinou v anglictine......ja to nepochopil........jen vim,ze prefuky by meli bejt 2/3 vejfuku.......
 
 
Datum: 30. června 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: ondasgolf3      E-mail:      IP: uživatel6530    
Zdarec nevíte někdo kde by se dala sehnat hlava válce na babetu 207? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kamos by ji mozna prodal
 
 
Datum: 01. července 2009 10:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
ja jsem prozmenu zjistil ze mam kradsi valec byl tam vycnelej a netesnil tak jsem to odbrousil smirkem a on je kratsi takze v horni uvrati pist couha z valce a lechce se dotyka hlavy spise jen karbonu ale rany to nedela tak snad to nevadi ne?? proto jede asi tak dobre protoze je vetsi komprese odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak nevim no ale všude co jsem četl se píše žě ta stěrbina tam musi byt vetsi nez 0,5-0,7 mm
 
 
Datum: 01. července 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak nevim no ale všude co jsem četl se píše žě ta stěrbina tam musi byt vetsi nez 0,5-0,7 mm
 
 
Datum: 01. července 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim, tusim ze uz se tu o tom vedly diskuze ale nevim kam se dovedly, jde o to , ze mam doma valec s pistem ktery ma 37,8mm , proste ani original pist do nej nedam , jak je to mozny? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Mezi rozměrem A a B je rozdíl 0,01 mm, taktéž mezi B a C. Písty se vyrábějí ve třech rozměrech proto, že výbrus se většinou nepovede udělat přesně na setinu. Při honování je tolerance plus mínus dvě stovky a podle toho, jak se to povede, tak se vybere píst patřičného rozměru. To že má válec jenom 37,8 není normální, navylisovával někdo někdy vložku a nepomordoval to nějak?
 
 
Datum: 30. června 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej ho do mražaku a pak ho tam skus dat
 
 
Datum: 30. června 2009 20:48
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z valcoch egzistuje A,B a C ktoré majú inú originálny vybrus :-)
 
 
Datum: 30. června 2009 20:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepřesnist při výrobě. taky mám doma takový
 
 
Datum: 30. června 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: zajic13      E-mail:      IP: uživatel5580    
zdarec,na mustangovi mam na dvoukrouzkovym pistu vyrazeny cislo 38-48 .. kolikatej je to vybrus?tady sem nasel jenom 38-50 ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mal som takú aj ja ,kto mi urobil vybrus hovoril mi ze to je 2.vybrus
 
 
Datum: 30. června 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Cus hosi¨, hosi jak mam zjistit uhel kanalu,dival jsem se na upravy na jawa-50 pro 20,21,23 a je tam pouze r1,r2,r3 ale kolik to je ° nikde neni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikulin ...vystizne okomentoval
 
 
Datum: 30. června 2009 23:41
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těm upravám moc nerozumim ale: R-rádius-poloměr kružnice.
 
 
Datum: 30. června 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak vy ste se hledali až ste se našli....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 30. června 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Ja vzdycky myslel ,ze radius je uhel.
 
 
Datum: 30. června 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Ja se ptam ,na uhly nezalezi v jakem ho dam?A co je vubec to R?
 
 
Datum: 30. června 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
R znamená radius což z ůhlem nemá nic společnýho!:-D:-D:-D
 
 
Datum: 30. června 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co mam dělat s fichtlem když při většim přehřátí se mi zasekne motor dělá to hlavně když jedu do kopce a nebo když jedu dlouho pomalu motor se větsinou neuchladí a rafne se jeto na jawě 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže zajíždíš, tak nesmíš motor přehřát.
 
 
Datum: 30. června 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Mazat v předepsaném poměru.Neochuzovat směs snížením jehly.Nenastavovat velký předstih.Zakarbonovaný píst špatně odvádí teplo.Nejezdit dlouho na 1.převodový stupeň.Má píst správnou toleranci do válce ?
 
 
Datum: 30. června 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
čím mažeš?
 
 
Datum: 30. června 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: Plechy      IP: uživatel2324    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec/klika-pist-vybrus-kompres/id90085.html Leju tam plnou sintetiku a karbec je origo. netěsnost neni v uvahu (vše dokonale přeselikonovaný) a malo směsi je blbost protože svíčky mi furt odcházejí jak jsou černý! v klice mam podkovu.slícovany to taky mam. a nwm si rady! jestli by to chtělo eště víc zajet nwm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 23:29
 
 
 
 
Jméno: Babettak      IP: uživatel1073    
zdravim draci pred neakou dobou se mi stalo ze mi pist prastil do svice a pri ceste zpet kdyz me tahnul kamos nas stopli cajti a mel sem to za 500 ale to sem nepatri chci se zeptat kdyz ma ojnice veklou vuli musi se vymenit nebo neak opravit a jek dlouho kdyztak trva rozlisovani a nalisovani a kde se to provadi dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel1337    
Ahoj,jestli bys potřeboval vyměnit ojnici,není problém.Napiš mi na mail a můžem se dohodnout.
 
 
Datum: 29. června 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Je nutno ojnici vyměnit, ale sám to nedělej, musí být na to vybavení a zkušenosti. Jestli není v okolí někdo kdo to dělá, tak na netu něco najdeš a můžeš to tam poslat i poštou.
 
 
Datum: 29. června 2009 21:43
 
 
 
 
Jméno: Plechy      IP: uživatel2324    
Zdarec lidi. Mam upravovanyho fika a mam s nim nehorázný problémi. Nechal jsem si udělat 2 výbrus,píst,kroužky, mam na tom dost nalítáno válec má uš sice sakra malej ale hmatatelnej schůdek, krožky maj cca 0.02cm nezerku ale furt se to nehorázně hřeje a při rychlejší jízdě se to začne dost přidírat voleje je tam dost aš mi to kape na kolo mam tam hvězdicovou hlavu od frikulína a zvětšovaný(leštěny) přepouštěcí kanaly atd. poradte mi čim to muže být?? diky moc za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to vidíš....:-) Docela slušně a odborně sme poradily. To s těma přefukama neni jn názor z 2T. Táta jezdil dlouhý léta rally se škodovkou a řiká pokaždý když sem upravoval sací potrubí tak sem ho leštil....a jezdil sem erzety těsně přez uvařením mototu a olej 120. Pak sem je nevyleštil a teplota šla dolu.....ne nějak výrazně...ale směs která se rozbila o stěny v potrubí liép a rychlejc prohořela a tim pádem s sebou vzala hodně tepla do vejfuku....ale sou to jen teorie...Jak řiká Zdenekk vejfuk se leští aby se tam neusadil karbon jinak názor standy na netěsnost motoru a nebo třeba i malou trysku....(co já vim co jezdíš za karbec....) bych bral jako relevantní....!
 
 
Datum: 29. června 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen dodám, že výfukový kanál(y) být vyleštěný může......na něm už směs nemá nárok se srážet a alespoň potom nezarůstá karbonem.
 
 
Datum: 29. června 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
vim ze lesteny kanaly sou skoro v kazdym navodu na upravu valce,ale skusenejsi zavodnici tvrdi,ze je to blbost,ze by na vylestenem povrchu mohla prepoustena smes castecne kondenzovat o coz nikdo nestojí.....spise bych rek ze je lepsi mit kanaly bez vyraznych nerovnosti a vse dokonale slícované(aby nevznikala turbulence smesi) nez kanaly leštěné...... a k puvodnimu dotazu....nemas problem s karburatorem?? Frikulinovy hlavy sou standartne delany na objem spalovaku 5.5ml,coz na serii este neni extrem aby se to hralo kvuli tomu+velký žebrování......ja bych to hledal v chudý smesi.....nastavení karburátoru,nebo treba nedotéká benzín,popripade nejaký nechtený falešný luft do kliky......nebo dalsi vec.....blby olej!!!! vule v zamkach 2 desetiny milimetru neni zas tak zlá.....
 
 
Datum: 29. června 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
frikulin - mužu se zeptat proč myslíš že leštěné kanáli jsou chyba?(ja o nich taky uvažoval-tak ted nevim)
 
 
Datum: 29. června 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej tam leješ olej, jakym to krmíš karbcem a dělal si něco s výfukovým kanálem...? To víš i hlava ode mě může mít na tvůj motor už tvrdou náturu. Pořád je to jen hlava...:-D Jinak leštěný přefuky považuju za chybu.....
 
 
Datum: 29. června 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
prosím potřeboval bych vědět jestli je ten řadídí mechanismus z 555 stejný jako u 20,21,23? ja mam motor z 555 ve kterém není ale mam motor z 23 takže bych ho z něj vzal, šlo by to?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: dr      E-mail:      IP: uživatel257    
mam radici mechanizmus a celou prevodovku na 555 jestli budes chtit muzu tos tebou za neco vymenit docela by se me siklo kolo i s dusi schanim ho fakt fest diky
 
 
Datum: 29. června 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6518    
je jinej
 
 
Datum: 29. června 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel721    
Zdravím, jsem motorkářský antitalent ale vlastním Jawa mosquito a když nastartuju tak se mi nevrací startovací páčka.Jak ji mám opravit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Pokud s ní jde volně pohybovat, tak to je jen jí.. zkus tu pružinu, jesli není praskla a pak dej případně vědět co a jak..pokusím se poradit..
 
 
Datum: 30. června 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel721    
A může to být i něčám jiným jak pružinou?
 
 
Datum: 30. června 2009 7:31
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Hele, tu pružinu vyměníš zcela jednoduše.. bez půlení motoru a tak.. tady někdo radí a asi neviděl nikdy mosquita jak to tam je. Odděláš řadičku, nakopávačku a sundáš a odšroubuješ myslim 3 šrouby navíku a dundáš ho.. ta přužina je nasazená na tom víku, ztak ji vysuneš a koupíš novou - je to na 20minut práce. To zmákneš, neboj. A sehnat taky jde..
 
 
Datum: 29. června 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
pokud se jedná o díl,který je dostupný,tak je to prace na jedno odpoledne(pokud nenastanou komplikace:-D),horsi je kdyz ten díl nejde sehnat a nebo na nej cekas pres pul roku:-D:-D:-D coz u moskita neni nic neobvyklyho:-D sou to nejaky slovinský motory na koncepci Puchu takze s dilama je ouvej..... preju hodne stesti
 
 
Datum: 29. června 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel6517    
kdzy to nekdo umi za den to mas hotovy
 
 
Datum: 29. června 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel721    
A jak dlouho by trvala asi oprava?
 
 
Datum: 28. června 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel6517    
vymeneni pruziny znamena rozpulit motor tak jestli fakt poleno tak at ti s tin nekdo pomuze
 
 
Datum: 28. června 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s parasklou pruzinu startovani,, je tu k mani,, omrkni katalog dilu na sesa moto a vymen si ji,,
 
 
Datum: 28. června 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel924    
No bude to asi praskla pruzina v motoru a kdyz pises ze si antitalent tak si to nech nekde udelat.
 
 
Datum: 28. června 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel5326    
Nazdar borcí.Seso mam 2 otazky. 1.Těsnění pod hlavu 634 (číslo výrobku : T0706) pasuje i na ČZ 175 typ 487.1?????? 2.Těsnící kroužek startovačky ( číslo výrobku : K0416) pasuje i na ČZ 175 typ 487.1?????? Díky za odpověd. ZDAR odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano obe
 
 
Datum: 28. června 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: awe      E-mail:      IP: uživatel6479    
čus..nevíte někdo, kde sehnat píst do dandyny??máám padinu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: jirak      IP: uživatel3104    
cus tady nekdo nabizi nahradni dily na dandynu 50 http://jawa-cz.sbazar.cz/nahradni-dily-jawa-dandy-50-cena-dohodou-rychvald-o2604782.html
 
 
Datum: 28. června 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6515    
firma http://www.almet.cz ......ale na motor minareli (AM4) by se dal sehnat pist na scootlandu
 
 
Datum: 28. června 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: Jackop      IP: uživatel4140    
4au draci mam takovej problemek mam vse v poho u mustafa vše vičistěné nikde není nic zanešný ale kdy normalne ho nakopnu tak volno boch pěkne beží ale kdyš se zahřeje tak musím furt mýt trochu plyn v zaberu aby my pincek nechcipnul čím to je? Karburator je dobře nastavenej kdyš je studenej tak ma dobrý otáčky. poradtě my prosím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
tak tak
 
 
Datum: 28. června 2009 12:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je preto lebo vzdy trba nastavit volnobech vtedy kedy motor je uz zohriaty :-D
 
 
Datum: 28. června 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: qačák      IP: uživatel5056    
Zdravím draci, zakoupil jsem nedávno jawu 175 r.v 1957 a díval jsem se na píst má trochu vůli se hýbat doleva a doprava, kam by neměl. Myslíte, že se mi s tím něco může stát a třeba i za jízdy zadřít, nebo něco podobnýho a rozsekal bych se? Nebo, jak se to dá případně opravit, jestli to vadí moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: qačák      IP: uživatel5056    
1mm a víc? nebo 1mm a míň?
 
 
Datum: 28. června 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Jak to máš 1mm na jedne strane a vic, tak je to spravne
 
 
Datum: 28. června 2009 18:48
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli má vůli píst, máš to vyšlehané...musíš si nechat udělat výbrus a do něj samozřejmě nový píst s kroužky...máš nerovnoměrně vyjetý válec...pak to bude vše jak nové a nebude problém........zadřít by se to nemělo...jen když nebudeš mazat :-D...ale tak jak to máš, s tou vůlí, to bude mít menší výkon....doporučil bych výbrus.....ale můj názor nemusí být uplně správný, tak raději počkej na další rady...:-)
 
 
Datum: 27. června 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: qačák      IP: uživatel5056    
Promiň, nejsem moc zkušený na motorky, jak to myslíš na ojnici? Prosím vysvětli mi to:-P
 
 
Datum: 27. června 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Pokud se hýbe do stran ve válci, tak to chce výbrus a pokud se hýbe na ojnici, tak to je normální
 
 
Datum: 27. června 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: qačák      IP: uživatel5056    
Vůli má píst, to spraví výbrus? A myslíš, že se mi to nemůže nějak zaseknout za jízdy a já hodím tlamu?
 
 
Datum: 27. června 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho, cos napsal, bych to asi viděl na výbrus....může to být už vyšlehane a proto mít vůli...
 
 
Datum: 27. června 2009 23:08
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel5335    
cawte draci prosim vas poradtemi.mam som valec po vibruse ale isiel som raz po zablatenej roli bez filtra a behlo mi do valca blato a natlacilo sa do hlavi a zrazu sa to zastavilo tas som to rozobral vicistil a od tedi mi to hrkotalo vo valci tak som vimenil ojnicne puzdro a cep a kruzky.zlozil som aj tak to hrkotalo nakoniec bola vidrate velka diera na cep v pieste a cep sa netocil v ojnici ale v piste tak som vimenil piest zlozil a hrakotalo to vo valci este viac lebo islo to v buzdre v ojnici trochu tazko. ale islo to a tak som to zase rozobral a prvi kruzok bol uplne hnedy a ked som ho dal do valca tak netesnil na kazdom miestemohol to hrkotat ten kruzok?dakujem za odpovede.duham ze rozumiete. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel5335    
nemohe bit ohnuta ojnica lebo na piste nevi nic zodrate.
 
 
Datum: 27. června 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maš ohnutou ojnici
 
 
Datum: 27. června 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel5335    
draci poradte mi.
 
 
Datum: 27. června 2009 15:10
 
<  207  208  209  210  211  212  213  214  215  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 10.05.2025 22:23:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu