|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: viktor009
IP: uživatel6540
 čau mužete mi prosim poradit? Když mam na mustangovi stary valec (dobry plně funkčni) a novy pist i kroužky a ojnični pouzdro mam to nějak zajiždět? popř. jak to mam zajet diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 20:20
 cUS DRACI JE TU NEKDO SCHOPNEJ VYROBIT MI PODKOVU NEBO mi je prodat ...piste nabidky nebo napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 15:53
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel1412
 PePaZaK.23@seznam.cz
Datum: 01. července 2009 15:53
Jméno: lump
IP: uživatel6502
 nazdar, seso prosím tě, kolik má kompres ta vějířová hlava na pionýry co tu nabízíš, dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:32
Jméno: Standa
IP: uživatel6533
 je to seriovy objem spalovaku......pincek má neco mezi 6.1-6.2ml.....tohle má 6.....jináč se hlavy delají na 5.5ml coz odpovida kompresnimu pomeru 10.-10.8:1 (dle vrtání válce).....pri 8.vybrusu je dokonce teoretický kompresni pomer neco malo pres 11:1 ......a ten vzorec je (Objem válce+Objem spalováku)/Objem spalováku ..... Ale je to jen teoretický kompresní pomer...ve skutecnosti se pocita podle zavrení vyfukovyho kanalu prvním krouzkem.....
Datum: 01. července 2009 16:32
Jméno: UltraMotorkar
IP: uživatel5685
 hej tak jest e jednou-- jsem taky blbej toho prispevku si nevsimejte ... proste ho ignoruje ... ja se budu stydet
Datum: 01. července 2009 15:46
Jméno: lal
IP: uživatel2324
Datum: 01. července 2009 12:00
 Zdar včera jsem si to taky počítal ale asi blbě nicméně podle vzorcu V válce :V spalováku -------> 3,14 * r nadruhou (průměr vrtání děleno 2 (pozor na výbrusy)) *4,4 (zdvih) a to cely vydělíš obsahem spalovaku je dobry si to převyst z milimetru na centimetry ( jedno desetinny misto)-----> pro první výbrus {3,14*(3,825:2)ndruhou*4,4}:6= 50,5341786:6 = 8,4223631---------> 1: 8.4 ... možná je to blbost ale asi je to tak pořád mi to tak vychází tak co lidi je to spravne nebo su taky blbej
Datum: 01. července 2009 11:30
Jméno: lump
IP: uživatel6502
 ovšem já neumím počítat
Datum: 01. července 2009 10:03
 mas tam psany ze spalovak ma tusim 6ml.. tak si to spocitej
Datum: 01. července 2009 9:57
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Cus hosi do jaky miry si muzu dovolit otevrit prefuky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 9:31
Jméno: fde
IP: uživatel5336
 a jaka je to stranka
Datum: 01. července 2009 9:31
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Diky,kuknu do Bella ,ale s moji anglictinou to pude stezka,jeste bych se chtel zeptat jestli by mel smysl udelat v podstate takovy kanalek (a otvor v pistu) na ceste k prefuku VLastne by mi to pridavalo do stavajicich 2 prefuku smes pistem.
Datum: 30. června 2009 22:37
Jméno: standa
IP: uživatel6531
 rad bych ti odpovedel........sam sem tuhle otazku casto pokladal na chatu.......reknu ti jedinou vec.....nastuduj vyplachování motoru a časování kanálů......neni to prdel.....je to hodne citlivy tema....velkou roli tam taky hraje spodni komprese......nerozumim tomu......nastuduj to......je to vetsinou v anglictine......ja to nepochopil........jen vim,ze prefuky by meli bejt 2/3 vejfuku.......
Datum: 30. června 2009 22:32
 Zdarec nevíte někdo kde by se dala sehnat hlava válce na babetu 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 10:29
 kamos by ji mozna prodal
Datum: 01. července 2009 10:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja jsem prozmenu zjistil ze mam kradsi valec byl tam vycnelej a netesnil tak jsem to odbrousil smirkem a on je kratsi takze v horni uvrati pist couha z valce a lechce se dotyka hlavy spise jen karbonu ale rany to nedela tak snad to nevadi ne?? proto jede asi tak dobre protoze je vetsi komprese
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 11:39
 No tak nevim no ale všude co jsem četl se píše žě ta stěrbina tam musi byt vetsi nez 0,5-0,7 mm
Datum: 01. července 2009 11:39
 No tak nevim no ale všude co jsem četl se píše žě ta stěrbina tam musi byt vetsi nez 0,5-0,7 mm
Datum: 01. července 2009 11:37
 zdravim, tusim ze uz se tu o tom vedly diskuze ale nevim kam se dovedly, jde o to , ze mam doma valec s pistem ktery ma 37,8mm , proste ani original pist do nej nedam , jak je to mozny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 22:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Mezi rozměrem A a B je rozdíl 0,01 mm, taktéž mezi B a C. Písty se vyrábějí ve třech rozměrech proto, že výbrus se většinou nepovede udělat přesně na setinu. Při honování je tolerance plus mínus dvě stovky a podle toho, jak se to povede, tak se vybere píst patřičného rozměru. To že má válec jenom 37,8 není normální, navylisovával někdo někdy vložku a nepomordoval to nějak?
Datum: 30. června 2009 22:20
 dej ho do mražaku a pak ho tam skus dat
Datum: 30. června 2009 20:48
 z valcoch egzistuje A,B a C ktoré majú inú originálny vybrus
Datum: 30. června 2009 20:19
 nepřesnist při výrobě. taky mám doma takový
Datum: 30. června 2009 20:11
 zdarec,na mustangovi mam na dvoukrouzkovym pistu vyrazeny cislo 38-48 .. kolikatej je to vybrus?tady sem nasel jenom 38-50 ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:14
 mal som takú aj ja ,kto mi urobil vybrus hovoril mi ze to je 2.vybrus
Datum: 30. června 2009 19:14
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Cus hosi¨, hosi jak mam zjistit uhel kanalu,dival jsem se na upravy na jawa-50 pro 20,21,23 a je tam pouze r1,r2,r3 ale kolik to je ° nikde neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 23:41
 Frikulin ...vystizne okomentoval
Datum: 30. června 2009 23:41
 Těm upravám moc nerozumim ale: R-rádius-poloměr kružnice.
Datum: 30. června 2009 18:10
Datum: 30. června 2009 17:52
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Ja vzdycky myslel ,ze radius je uhel.
Datum: 30. června 2009 16:43
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Ja se ptam ,na uhly nezalezi v jakem ho dam?A co je vubec to R?
Datum: 30. června 2009 16:39
Datum: 30. června 2009 16:36
 co mam dělat s fichtlem když při většim přehřátí se mi zasekne motor dělá to hlavně když jedu do kopce a nebo když jedu dlouho pomalu motor se větsinou neuchladí a rafne se jeto na jawě 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 14:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže zajíždíš, tak nesmíš motor přehřát.
Datum: 30. června 2009 14:04
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Mazat v předepsaném poměru.Neochuzovat směs snížením jehly.Nenastavovat velký předstih.Zakarbonovaný píst špatně odvádí
teplo.Nejezdit dlouho na 1.převodový stupeň.Má píst správnou toleranci do válce ?
Datum: 30. června 2009 13:56
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 čím mažeš?
Datum: 30. června 2009 13:22
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/klika-pist-vybrus-kompres/id90085.html Leju tam plnou sintetiku a karbec je origo. netěsnost neni v uvahu (vše dokonale přeselikonovaný) a malo směsi je blbost protože svíčky mi furt odcházejí jak jsou černý! v klice mam podkovu.slícovany to taky mam. a nwm si rady! jestli by to chtělo eště víc zajet nwm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 23:29
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 zdravim draci pred neakou dobou se mi stalo ze mi pist prastil do svice a pri ceste zpet kdyz me tahnul kamos nas stopli cajti a mel sem to za 500 ale to sem nepatri chci se zeptat kdyz ma ojnice veklou vuli musi se vymenit nebo neak opravit a jek dlouho kdyztak trva rozlisovani a nalisovani a kde se to provadi dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 22:29
 Ahoj,jestli bys potřeboval vyměnit ojnici,není problém.Napiš mi na mail a můžem se dohodnout.
Datum: 29. června 2009 22:29
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je nutno ojnici vyměnit, ale sám to nedělej, musí být na to vybavení a zkušenosti. Jestli není v okolí někdo kdo to dělá, tak na netu něco najdeš a můžeš to tam poslat i poštou.
Datum: 29. června 2009 21:43
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi. Mam upravovanyho fika a mam s nim nehorázný problémi. Nechal jsem si udělat 2 výbrus,píst,kroužky, mam na tom dost nalítáno válec má uš sice sakra malej ale hmatatelnej schůdek, krožky maj cca 0.02cm nezerku ale furt se to nehorázně hřeje a při rychlejší jízdě se to začne dost přidírat voleje je tam dost aš mi to kape na kolo mam tam hvězdicovou hlavu od frikulína a zvětšovaný(leštěny) přepouštěcí kanaly atd. poradte mi čim to muže být?? diky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:55
 Tak to vidíš....  Docela slušně a odborně sme poradily. To s těma přefukama neni jn názor z 2T. Táta jezdil dlouhý léta rally se škodovkou a řiká pokaždý když sem upravoval sací potrubí tak sem ho leštil....a jezdil sem erzety těsně přez uvařením mototu a olej 120. Pak sem je nevyleštil a teplota šla dolu.....ne nějak výrazně...ale směs která se rozbila o stěny v potrubí liép a rychlejc prohořela a tim pádem s sebou vzala hodně tepla do vejfuku....ale sou to jen teorie...Jak řiká Zdenekk vejfuk se leští aby se tam neusadil karbon jinak názor standy na netěsnost motoru a nebo třeba i malou trysku....(co já vim co jezdíš za karbec....) bych bral jako relevantní....!
Datum: 29. června 2009 19:55
 Jen dodám, že výfukový kanál(y) být vyleštěný může......na něm už směs nemá nárok se srážet a alespoň potom nezarůstá karbonem.
Datum: 29. června 2009 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 vim ze lesteny kanaly sou skoro v kazdym navodu na upravu valce,ale skusenejsi zavodnici tvrdi,ze je to blbost,ze by na vylestenem povrchu mohla prepoustena smes castecne kondenzovat o coz nikdo nestojí.....spise bych rek ze je lepsi mit kanaly bez vyraznych nerovnosti a vse dokonale slícované(aby nevznikala turbulence smesi) nez kanaly leštěné...... a k puvodnimu dotazu....nemas problem s karburatorem?? Frikulinovy hlavy sou standartne delany na objem spalovaku 5.5ml,coz na serii este neni extrem aby se to hralo kvuli tomu+velký žebrování......ja bych to hledal v chudý smesi.....nastavení karburátoru,nebo treba nedotéká benzín,popripade nejaký nechtený falešný luft do kliky......nebo dalsi vec.....blby olej!!!! vule v zamkach 2 desetiny milimetru neni zas tak zlá.....
Datum: 29. června 2009 12:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 frikulin - mužu se zeptat proč myslíš že leštěné kanáli jsou chyba?(ja o nich taky uvažoval-tak ted nevim)
Datum: 29. června 2009 12:17
 Jakej tam leješ olej, jakym to krmíš karbcem a dělal si něco s výfukovým kanálem...? To víš i hlava ode mě může mít na tvůj motor už tvrdou náturu. Pořád je to jen hlava...  Jinak leštěný přefuky považuju za chybu.....
Datum: 29. června 2009 11:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 prosím potřeboval bych vědět jestli je ten řadídí mechanismus z 555 stejný jako u 20,21,23? ja mam motor z 555 ve kterém není ale mam motor z 23 takže bych ho z něj vzal, šlo by to?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 10:53
 mam radici mechanizmus a celou prevodovku na 555 jestli budes chtit muzu tos tebou za neco vymenit docela by se me siklo kolo i s dusi schanim ho fakt fest diky
Datum: 29. června 2009 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel6518
 je jinej
Datum: 29. června 2009 10:09
 Zdravím, jsem motorkářský antitalent ale vlastním Jawa mosquito a když nastartuju tak se mi nevrací startovací páčka.Jak ji mám opravit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:09
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Pokud s ní jde volně pohybovat, tak to je jen jí.. zkus tu pružinu, jesli není praskla a pak dej případně vědět co a jak..pokusím se poradit..
Datum: 30. června 2009 12:09
 A může to být i něčám jiným jak pružinou?
Datum: 30. června 2009 7:31
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Hele, tu pružinu vyměníš zcela jednoduše.. bez půlení motoru a tak.. tady někdo radí a asi neviděl nikdy mosquita jak to tam je. Odděláš řadičku, nakopávačku a sundáš a odšroubuješ myslim 3 šrouby navíku a dundáš ho.. ta přužina je nasazená na tom víku, ztak ji vysuneš a koupíš novou - je to na 20minut práce. To zmákneš, neboj. A sehnat taky jde..
Datum: 29. června 2009 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 pokud se jedná o díl,který je dostupný,tak je to prace na jedno odpoledne(pokud nenastanou komplikace  ),horsi je kdyz ten díl nejde sehnat a nebo na nej cekas pres pul roku    coz u moskita neni nic neobvyklyho  sou to nejaky slovinský motory na koncepci Puchu takze s dilama je ouvej..... preju hodne stesti
Datum: 29. června 2009 12:52
Jméno: mustang 23
IP: uživatel6517
 kdzy to nekdo umi za den to mas hotovy
Datum: 29. června 2009 10:57
Jméno: Radek
IP: uživatel721
 A jak dlouho by trvala asi oprava?
Datum: 28. června 2009 20:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel6517
 vymeneni pruziny znamena rozpulit motor tak jestli fakt poleno tak at ti s tin nekdo pomuze
Datum: 28. června 2009 19:48
 s parasklou pruzinu startovani,, je tu k mani,, omrkni katalog dilu na sesa moto a vymen si ji,,
Datum: 28. června 2009 19:20
Jméno: Filip
IP: uživatel924
 No bude to asi praskla pruzina v motoru a kdyz pises ze si antitalent tak si to nech nekde udelat.
Datum: 28. června 2009 19:17
 Nazdar borcí.Seso mam 2 otazky. 1.Těsnění pod hlavu 634 (číslo výrobku : T0706) pasuje i na ČZ 175 typ 487.1??????
2.Těsnící kroužek startovačky ( číslo výrobku : K0416) pasuje i na ČZ 175 typ 487.1??????
Díky za odpověd. ZDAR
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 19:43
 ano obe
Datum: 28. června 2009 19:43
 čus..nevíte někdo, kde sehnat píst do dandyny??máám padinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 14:54
Jméno: jirak
IP: uživatel3104
 cus tady nekdo nabizi nahradni dily na dandynu 50
http://jawa-cz.sbazar.cz/nahradni-dily-jawa-dandy-50-cena-dohodou-rychvald-o2604782.html
Datum: 28. června 2009 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel6515
 firma http://www.almet.cz ......ale na motor minareli (AM4) by se dal sehnat pist na scootlandu
Datum: 28. června 2009 13:39
Jméno: Jackop
IP: uživatel4140
 4au draci mam takovej problemek mam vse v poho u mustafa vše vičistěné nikde není nic zanešný ale kdy normalne ho nakopnu tak volno boch pěkne beží ale kdyš se zahřeje tak musím furt mýt trochu plyn v zaberu aby my pincek nechcipnul čím to je? Karburator je dobře nastavenej kdyš je studenej tak ma dobrý otáčky. poradtě my prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 12:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 tak tak
Datum: 28. června 2009 12:37
 to je preto lebo vzdy trba nastavit volnobech vtedy kedy motor je uz zohriaty
Datum: 28. června 2009 12:19
Jméno: qačák
IP: uživatel5056
 Zdravím draci, zakoupil jsem nedávno jawu 175 r.v 1957 a díval jsem se na píst má trochu vůli se hýbat doleva a doprava, kam by neměl. Myslíte, že se mi s tím něco může stát a třeba i za jízdy zadřít, nebo něco podobnýho a rozsekal bych se? Nebo, jak se to dá případně opravit, jestli to vadí moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:53
Jméno: qačák
IP: uživatel5056
 1mm a víc? nebo 1mm a míň?
Datum: 28. června 2009 20:53
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jak to máš 1mm na jedne strane a vic, tak je to spravne
Datum: 28. června 2009 18:48
 jestli má vůli píst, máš to vyšlehané...musíš si nechat udělat výbrus a do něj samozřejmě nový píst s kroužky...máš nerovnoměrně vyjetý válec...pak to bude vše jak nové a nebude problém........zadřít by se to nemělo...jen když nebudeš mazat  ...ale tak jak to máš, s tou vůlí, to bude mít menší výkon....doporučil bych výbrus.....ale můj názor nemusí být uplně správný, tak raději počkej na další rady...
Datum: 27. června 2009 23:26
Jméno: qačák
IP: uživatel5056
 Promiň, nejsem moc zkušený na motorky, jak to myslíš na ojnici? Prosím vysvětli mi to
Datum: 27. června 2009 23:23
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Pokud se hýbe do stran ve válci, tak to chce výbrus a pokud se hýbe na ojnici, tak to je normální
Datum: 27. června 2009 23:21
Jméno: qačák
IP: uživatel5056
 Vůli má píst, to spraví výbrus? A myslíš, že se mi to nemůže nějak zaseknout za jízdy a já hodím tlamu?
Datum: 27. června 2009 23:15
 podle toho, cos napsal, bych to asi viděl na výbrus....může to být už vyšlehane a proto mít vůli...
Datum: 27. června 2009 23:08
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 cawte draci prosim vas poradtemi.mam som valec po vibruse ale isiel som raz po zablatenej roli bez filtra a behlo mi do valca blato a natlacilo sa do hlavi a zrazu sa to zastavilo tas som to rozobral vicistil a od tedi mi to hrkotalo vo valci tak som vimenil ojnicne puzdro a cep a kruzky.zlozil som aj tak to hrkotalo nakoniec bola vidrate velka diera na cep v pieste a cep sa netocil v ojnici ale v piste tak som vimenil piest zlozil a hrakotalo to vo valci este viac lebo islo to v buzdre v ojnici trochu tazko. ale islo to a tak som to zase rozobral a prvi kruzok bol uplne hnedy a ked som ho dal do valca tak netesnil na kazdom miestemohol to hrkotat ten kruzok?dakujem za odpovede.duham ze rozumiete.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2009 20:08
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 nemohe bit ohnuta ojnica lebo na piste nevi nic zodrate.
Datum: 27. června 2009 20:08
 maš ohnutou ojnici
Datum: 27. června 2009 16:29
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 draci poradte mi.
Datum: 27. června 2009 15:10
|



|