|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: 223
IP: uživatel2997
Posl.aktualizace: 14. června 2009 20:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo a este dej si klidne mensi prectich u zajetyho je dory 1,4-1,6 u tohe nezajetyho bych dal to sami
Datum: 14. června 2009 20:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nemysli si ze novy krouzky ve vyjetym valci zajedes po 300 km  me zacli sedat po 1000 km a sedli teprv po 1300 a uz mi to nzloby jja jsem daval predtim taky novy a nezajizdel jsem to a porovine to jelo klidne 70 a vic ale pak jsem nato doplatil zasrali se loziska v klikovy skrini prestal drzet volnobech nesel uz nastavit a zacala se brutalne prehrejvat prevodovka ani jsem nni nemohl udrzet ruku takze myslim ze mas tenhle problem proste si to este nazajel a navic jsi to po kur... mese to pak zaclo tak hrat ze se rozehrali gufera a zaclo to foukat a zdechloto , Tak nevim jestli nebudes muset dat znova novy krouzky a poradne to zajizdet mozna pujdou este zajet ty co tam mas, a Druhej problem me napada jestli nemas povolen y kolemo ale to asi ne
Datum: 14. června 2009 20:06
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus lidi prosim o radu, asi pred tydnem sem si na mustangu vymenil pistni krouzky protoze se mi zdalo ze to spatne tahne, od te doby sem najem cca 300 km, prvnik 100 sem to moc nehonil a od 100 km sem uz tomu trosku daval, do vcerejska vse bylo OK, a najednou z niceho nic se mi to zacalo pridirat, po 300 km by to melo byt zajete ne?? mazu si myslim dostatecne 1:25 a jeste trochu navic takze to bude tak 1:22-23, jinak on po rovince jede slusne kdyz tomu moc nedavam, ale jakmile pridam a dam plny knedlik tak po cca 200-300m se to zacne pridirat a ve 2 ani nemluvi to se natom ani neda jet, taktez do kopce chvilu tahne jako drak a pak se to zacne pridirat, do vetsiho stoupaku to udela aj na 2, a pritom driv sem to jezdil aj na 3, nove krozky mely zamek 0,2mm takze tak jak to ma byt. prosim o co nejrychlejsi odpovedi, predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 20:01
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 mě to delal zmetek předevčírem tak sem vyměnil svíčku a fajfku a vše je v poho dneska se mi ani z toho fichtla nechtelo dolu jak jezdi krasně.Zrovna mi tohle delal když sem vez kamarada sem se hezky ztrapnil protoze to nechtelo moc jet.a ted lítam na trojku ve dvou i do kopcu
Datum: 14. června 2009 20:01
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jehla je na max zvedla, ale tryska je tam 68 pac se 72 to nema takovy odpich protoze uz je tam bohata smes, ale pro ujasneni tuto vec zavinuje chuda nebo bohata smes??
Datum: 14. června 2009 19:46
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jehla je na max zvedla, ale tryska je tam 68 pac se 72 to nema takovy odpich protoze uz je tam bohata smes, ale pro ujasneni tuto vec zavinuje chuda nebo bohata smes??
Datum: 14. června 2009 19:33
 V případě sportovního filtru bych dal i hl. trysku min. 72, pokud máš 68, zkus posadit jehlu na třetí zářez shora.
Datum: 14. června 2009 19:29
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 predstihem to neni ten jsem posteloval a OK jak jizdou studeneho motoru tak mekkosti motoru tak startovanim (mam tam 1,8 - 2mm pred horni uvrati) , spis me ale zarazi ta bohatost smesi. Mam tam totiz sportovni filtr na ktery sem ale najel cca 1000 km bez jakych koliv problemů, proste to zacalo delat z niceho nic
Datum: 14. června 2009 14:13
 Seřiď předstih... Mně to taky dělalo. O malinko jsem ho zvědčil a jede jak má.
Datum: 14. června 2009 13:46
 Jestli jsou krožky správného rozměru, tak zkus nastavit bohatost směsi...Stává se to i expertům s přímým sáním a originální tryskou, mnohdy i přicpanou.
Datum: 14. června 2009 12:59
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no podle toho ze kdyz jedu a pridam tomu, nebo jedu do kopce (moror se logicky vic hreje) tak to po chvilce zacne brutalne zpomalovat jako kdybych brzdil, a podle citu jizdy poznam ze to brzdi motor, navic uz se mi pridirala 221 a chovalo se to uplne stejne akorad to delalo uz od zacatku a ne az po 300 km
Datum: 14. června 2009 12:13
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a jak si poznal ze se to pridira?
Datum: 14. června 2009 11:46
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 a jak si poznal ze se to pridira?
Datum: 14. června 2009 11:45
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 cus hosi,chtel jsem spocitat vyfuk pomoci programu exhaust calculator a nevim jak zmerit uhel otoceni , který udělá klika mezi otevřením a uzavřením výfuku... (nasel jsem preklad,tudiz nevim jestli je to sparvne prelozeno,ale melo by byt... diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2009 17:05
 471761543 když tak napiš
Datum: 16. června 2009 17:05
 kulatým uhloměrem. meříš uhel otočení klikovky.
Datum: 16. června 2009 17:03
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Datum: 15. června 2009 16:33
 je to uhel otočení klikové hřídele. nevíš jak se měří uhly? nepoznáš 45, 90 atd???
Datum: 15. června 2009 15:48
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 jj,diky.A jak jsi to zmeril?
Datum: 14. června 2009 20:02
 jo tos psal ty  . néé to je náhoda. bere se uhel otočení kliky mezi otevřením a zavřením výfuku.
Datum: 14. června 2009 19:58
 kaldo,to jsi blbj ěpochopil. on se ptá na uhel otočení,který klika udělá mezi otevřením a uzavřením výfuku a ten je 145 stupňů. centimetry s tim nemají nic společné.
Datum: 14. června 2009 19:57
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Meril jsem vyfuk. kanal a ten ma cca 1,5cm +- byl to obic metrem nemohl jsem najit supleru.Takze to vychazi co delka vyfuk kanalu to stupne?Nebo je to nahoda?
Datum: 14. června 2009 16:13
 pokud si neryl do výfukáče tak je to asi 145 stupňů
Datum: 14. června 2009 11:06
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
 čau draci jakou má tak cenu válec který je vhodný na výbrus z čz 125/355?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 0:43
Jméno: Dominik
IP: uživatel6388
 Lidi potřebuju poradit mam výbrus a někdo mi říká že musim ho zaject na 1000 km a nekdo zase na 500 a nekdo říká že stačí dvě nádrže tak jak je to poradte mi prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 22:25
Jméno: ciza
IP: uživatel1093
 Hosi musite bejt trpelivy...kazdy vybrus se zajizdi 1000km, do prvnich 250km ctvrt plynu, do 500km pul plynu, do 750hm trictvrte plynu a do 1000km uz plnej...jak uz tu bylo receno, !!!!!cim lip to zajedes tim lip ti to pojede!!!!!...a hlavne budte trpelivy....tak hodne zdaru
Datum: 03. července 2009 22:25
Jméno: Dominik
IP: uživatel6388
 Honzo neni to malo ?? a mas icq popovidame a proberem to ??
Datum: 17. června 2009 21:40
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Hochu mam nový výbrus odjezdil jsem na nádrž a tankoval jsem naturál 95 a lil olej m2t až ojezdíš jdnu tak od jed ještě jednu a můžeš to kalit .
Datum: 17. června 2009 21:35
Jméno: Standa
IP: uživatel4795
 200km hodne pomalu,do 500km netočit a do 1000km furt jezdit tak nejak rozumne,ne plnej!!! Samozrejmne víc mazat,jehlu vejš atd.... prvne se trochu povolí po 100km a pak az okolo 500km zacne chtit jet.....finalne se uvolni okolo 1200km(to poznas,pojede uz normalne)....az po finalnim uvolneni zacit mazat normalne a jezdit jak chces.....hodne stesti.....cim vic budes trpelivej,tim lip ti to pak pojede....
Datum: 14. června 2009 12:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych ho zajížděl tak těch 500 ale i po těch 500 bych ho moc nehonil
Datum: 14. června 2009 0:18
 čus draci kdo z vás má doma 150?.............jawu nebo ČZ to je jedno já mám doma 150ČZ a je to ten starý typ ještě má 3 kvalty jenom..............chtěl bych se zeptat jak jede....jak to táhne a tak ..........to je asi hodně znát o proti pinckovi žejo,..................?.............dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2009 8:00
Jméno: Marek
IP: uživatel1337
 Hochu to je hodně znát.Mám jí doma asi rok a je to pěkný dělo.Tahne o hodně líp než fichtl.
Datum: 14. června 2009 8:00
 Zdravim vsechny chtel bych se zeptat jestli je pravda ze ojnice z cz175/477 je o pul centymetru mensi nez na 125/476. a jestli nahodou nekdo ojnici na 477 nema. zatim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 19:51
 ojnice je upně stejná, jen u 477 je 5 mm dál uložená.
Datum: 13. června 2009 19:51
 nechal sem si prevrtat 125 na 175 a rikali me ze se musi vymenit ojnice a dat tam ze 175 tak sem si ji koupil a posleze sem zjistil ze je stejna
Datum: 13. června 2009 19:24
 ojnice by meli bejt stejne dlouhy,snad uplne stejny,125 ma sice jinej zdvih,ale to je dany vzdalenosti ojnicniho cepu od klikovejch cepu
Datum: 13. června 2009 16:12
Jméno: hanys888
IP: uživatel6364
 zdar lidi, chci se zeptat jaky jde nejvetsi vybrus na jawu 21 sport. Jde o tom, ze s toho chci dostat nejvetsi vykon. DIky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 11:04
 ale ked dás do toho vecsiu vlozku a upravys bloky mozes do toho dat aj az 45mm
Datum: 13. června 2009 11:04
 Moj kamarát dal do toho 42mm vybrus
Datum: 13. června 2009 11:02
 Zdravim, prosim, chci se zeptat, jestli jde Tyristorové zapalování Simson na fichtla.. Nebo kde se to dá sehnat.. Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 9:34
Jméno: kahisek
IP: uživatel6380
 jak mam zmensit kompresi kdyz ji mam fakt velkou?Protoze nakopnout to jde hooodne z tezka a nekdy skoro vubec..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 18:58
 Tohleto mi dělala mašina před tejdnem měl sem ji rozebranou a když sem to skládal a dával ložisko na pravou stranu kliky tak sem ho tam moc zarval
a jak je klikovej hřídel do kužele tak se to ptotáčelo napytel
Datum: 17. června 2009 18:58
Jméno: Tommy15jawa
IP: uživatel5829
 A když si to smontovával dohromady, ototčil jsi start. pákou o jeden celej pohyb dopředu? Podle mě to bude něco se start. pákou, na roztlačení se rozjede?
Datum: 16. června 2009 18:43
 Kompresi zmenšíš vložením těsnění mezi hlavu válce a válec. Ale tím to nebude, chyba bude v něčem jiném...
Datum: 13. června 2009 14:29
 JÁ BYCH TO VIDĚL NA TY CÍVKY U ZAPALKA.SOU MOC BLÍZKO MAGNETA(ROTORU).
Datum: 13. června 2009 13:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je teda divný...a nedrhne ti něco třeba o rotor v zapalování ?? máš ty cívky dost daleko? a nebo jsi to nějakým způsobem zadřel...
Datum: 12. června 2009 22:13
Jméno: kahisek
IP: uživatel6380
 jawa 21..ne ja sem tedka vymenoval gufero pod zapalkem a pridelal sem ten bocni kryt a vcera jeste pohodka..ale dneska sem prisel a skoro kopnout neslo..
Datum: 12. června 2009 21:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a co máš za moto? tys tu kompresy zvětšoval? jestli je to tak original tak ji tak nech jinak to moc nepojede
Datum: 12. června 2009 21:49
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Spíš si oprav startovací segment.....
Datum: 12. června 2009 21:29
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 seso ja si potrebuju nutne koupit nejaky chvatej dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 21:13
Jméno: ciza
IP: uživatel1093
 čau draci nevíte jak se jmenuje nebo kde bych mohl koupit tu čenou barvu jak se s tim stříká válec aby nereznul? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 20:49
Jméno: erik
IP: uživatel6379
 no ak poznas seko tak tam je to je to do 800 stupnov do 600 nekupuj opadne to a neumyvaj to s vapku
Datum: 12. června 2009 20:49
Jméno: martin487
IP: uživatel6371
 Zdarec. Hele nejjednodušší řešení je, když si za nějakejch 120 korun koupíš sprej, černej na vysoký teploty a jeto..já to táím dělám dycky a drží to úplněparádně
Datum: 12. června 2009 12:26
 je to vypalovaci barva ... nebo tabulovka
Datum: 11. června 2009 21:49
 čau draci měl bych možnost koupit motor z 05 a chtěl bych ho zrenovovat a pak prodat neměl by o nej někdo zájem? že bychom se domluvili a zajemce by si mohl řict co tam chce vyměnit atd...... na ceně bychom se domluvili, těším se na spolupráci
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 20:57
Jméno: hanys
IP: uživatel6364
 zdar lidi, chci se zeptat jaky jde nejvetsi vybrus na jawu 21 sport. Jde o tom, ze s toho chci dostat nejvetsi vykon. DIky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 23:14
Jméno: Standa
IP: uživatel6369
 všeobecne se rika ze 8.vybrus je totalka......i na zavodech uznavaj max 8.vybrus
Datum: 11. června 2009 23:14
 *přesně
Datum: 11. června 2009 21:22
 prsne tak!
Datum: 11. června 2009 21:22
 výbrusem výkon nedostaneš
Datum: 11. června 2009 21:08
 Caw lidi nedavno jsem si koupil jawu dandy 125 a chtel bych se zeptat kde prodavaji nahradni dily napr potrebuju nove zadni stupacky a tady jsou docela drahe muzete mi pls pomoc diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 20:50
 sežeň si z třiapuly...mám je a je to v pohodě
Datum: 11. června 2009 20:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci nevíte někdo kolik stojí repase kliky na jawu 50? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 14:39
 Ahoj, jestli jí potřebuješ zrepasovat tak mi napiš na mail.Můžem se dohodnout.
Datum: 10. června 2009 14:39
 Ahoj, jestli jí potřebuješ zrepasovat tak mi napiš na mail.Můžem se dohodnout.
Datum: 10. června 2009 14:39
Jméno: 220
IP: uživatel5916
 zdar draci, mám takový problém nevíte čím to může být že když prepletam kolo tak sklon špic v rafku je opačný jako sklon v bubnu? rafky jsou koupené nové a bubny jsou staré, přitom sem našel i bubny které mají sklon stejný ovšem ty jsou bohužel nepoužitelné nové rafky mají sklon opačný jako staré. vyráběly se někdy více druhu rafku a bubnu?nebyl třeba nějaký jiný druh od 75 roku?když se udělaly úpravy na pionyrech a začaly se značít jinak místo 20 tak 220.100, jak to vyřešit? předem díky, prosím spěchá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 18:49
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Máš v bubnu vytahané díry. V bubnu jsou dírky dvojího druhu , hlubší a mělčí. Drát ,který je v hlubší dírce ,vede spodem pod drátem,
který je usasen v mělčí díře.Ten ráfek musíš pootočit tak,aby to pasovalo.
Datum: 09. června 2009 18:49
 Zdar draci,chci se zeptat,jaká nejlepší ložiska dát do motoru čz 350/472.Doporučte nějaká hodně kvalitní,na ceně nesejde.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 11:30
 Ložiska SKF opravdu nemají chybu. Slyšel jsem že nejsou špatný ani Timkeny ale s těma zkušenost nemám. SKF je jistota. Teď ještě zkouším gufera od SKF uvidíme....
Datum: 09. června 2009 11:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jedny z nejlepších jsou SKF, vydrží skutečně hodně.
Datum: 09. června 2009 8:24
 Zdravim. Blýží se to, čeho jsem se obával. Podle všeho mě čeká výměna gufera pod zapalováním. Motor pomalu přestává jít na startovat, pákou ani nahodou, člověk se musí hodně rozběhnout,ale jede výborně. A taky že nedrží volnoběh, u čehož odborník poznamenal že když nerauguje stavící šroubek, který hýbe šoupátkem, tak je něco v motoru v nepořádku. Chtěl bych vás tedy požádat o shrnutí všech duležitych informací o výměně tohoto gufera, popřípadě stručný návod, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 12:28
Jméno: standa
IP: uživatel6351
Datum: 10. června 2009 12:28
Jméno: Konwi ( nepřihlašený)
IP: uživatel5163
 no je pravda že kladívka sou tak vopálený až na sebe dou šikmo,,,co na to stando říkáš ? Mustangu23 dik za rady, ae pulit to nebudu, za 1) chybý zručnost a zkušenosti a za2) začínám delat řidičák na A1,,,,takže to potřebuju dat do kupy, abych na tom moh provizorně jezdit s řidičákem na 125.
Datum: 09. června 2009 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 To ze to nedrzi volnobeh muze spusobovat eletrika.....gufera spis delaj zvysenej volnobeh a cukani ve vyssich otackach....
Datum: 08. června 2009 22:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau shodou okolnisti sem mel ten samej problem vubec to nedrzlo v nizkejch otackach a tak sem to rozpulil , gufera vymenil , mozna by to slo i bez puleni ale kdyz uz sem to mel na stole tak sem vymenil komplet vechno od lozisek az po gugera jenom takova poznamka gufera se davaj az po sestaveni motoru ja sem je tam dal pred tim nez sem tam dal kliku a pak jak sem to nahrival tak sem je zpek a musel sem je zpek a musel sem dat novy jinak z vymenou zadny vetsi problemi nejsou
Datum: 08. června 2009 20:58
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 zdravim chlapi potrebuju radu..., daval sem valec na 1. vybrus a rekli mi ze je hodne ovalovity ze to chce aspon dvojku vybrus alebo cko pist ... ja sem uz kupil pist a kruzky na prvy vybrus tak sa ptam na najlacnejsi rieseni... ci by nahodu nestacili len kruzky na 2.vybrus ??? diky borci
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 17:26
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 no s tym vymenenim sa skusim optat ... uvidime... diky draci
Datum: 08. června 2009 17:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tak to je slušná cena, nedělá to soukromě nějaký důchodce?
Datum: 08. června 2009 17:25
 Na jawa50 je napsaný teda tohle! Do válce A použij píst A.Do válce B použij píst A.Do válce C použij píst B
Datum: 08. června 2009 17:24
 u nas za vybrus 330kc se vsim vsudy,a kvalitne,kdybych kupoval veci zvlast tak me jenom material vyjde este draz snad
Datum: 08. června 2009 17:21
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 ja nevim jak u vás,ale u nas je vybrus i s pistni sadou za 300-450 a neprijde mi to zrovna moc penez.....ja bych to nechal jeste prebrousit
Datum: 08. června 2009 17:11
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 nee musi takm byt pist na 2 .vybrus jinac ti to mozna pojede ale tak maximalne z kopca  skus se zeptat tam kde jsi to kupoval jestli by ti to nevymenily ten pist a celou sadu za 2. vybrus
Datum: 08. června 2009 17:06
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Céčko píst ti nepomůže, je jenom o dvě stovky větší než áčko a o stovku než béčko. Kdybys dal píst na první výbrus do válce, který má 2. výbrus, tak by tam byla vůle 0,25mm. To že se někdy musí dělat výbrus o dvě čísla větší bývá běžné.
Datum: 08. června 2009 17:05
|



|