Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: r.benos
IP: uživatel6338
 Nazdar draci,chci se vás,jako odborníků zeptat.Přišel mi k výbusu na 175/487 píst,který má menší odlitky uvnitř pístu a tím pádem je mezi ojnicí a pístem větší mezera cca. o dva milimetry na každé straně a nevím,jestli to nevadí jehlám,které mají o to větší vůli do stran.A druhá věc je,že mi k tomu přišel pístní čep,který je na jedné straně zavřený,což originál nebyl.Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 21:03
Jméno: r.benos
IP: uživatel6338
 O to mi právě jde.Někdo říká,že je to normální a někdo,že není.Ty vymezovací podložky jsou v oku na volno a určitě můžou
z oka povyjet.Určitou vůli mít musí,ale teď se mi zdá dost velká.A co ten čep,vadí to,že je z jedné strany zavřený,třeba kvůli
vyvážení?Díky
Datum: 08. června 2009 21:03
 samotna vule je normalni,horsi je to kvuli tem jehlam,maji sice ze stran takovy vymezovaci pouzdra,ale kdyby se to pouzdro dostalo z ojnicniho oka,tak by se jehlicky urcite sprajcovaly,coz by bylo spatne,nedali ti k tomu pist ze 350?
Datum: 08. června 2009 17:26
 nazdárek lidičky, nevíte náhodou někdo, kdo upravuje vložky válců a písty do Jawy 50/23? Děkuji předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel6335
Datum: 08. června 2009 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 Bubaku bylo by dobry hodit odkaz....ja nasel pouze polský 40vrtani,nic vic......
Datum: 08. června 2009 16:59
 ted zrvna je jeden upravenej valec na aukru, ale zda se mi to upraveny dost "divoce" (kdzytak znalce at taky postnou co si o tom myslej z tech fotek... ja znalec nejsem) nicmene radsi nez upravy bych to poradne seridil...
Datum: 08. června 2009 15:38
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
Datum: 08. června 2009 7:19
 nazdar draci,na kolik zhruba výjde GO klikového hřídele na Jawu 250/559?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 21:05
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já za to platil 1200 Kč
Datum: 07. června 2009 21:05
 Nějak na 1500 až 2000 Kč
Datum: 07. června 2009 20:17
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 Zdar kdyš dam do ČZ 175/477 nový pístní čep a pístní kroužky jak mma nastavit jehlu, kolik mam lej voleje a jak dlouho to mam zajíždět
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 19:21
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zdravím, mám na vás dotaz, měřil jsem vůli v zámku na kroužku a když jsem ho dal na začátek válce (na straně kde je hlava) tak jsem naměřil 0,60 mm a když jsem ho posunul asi o 3 mm dovnitř, tak jsem naměřil 0,65 mm. Mám koupit nové kroužky? Já si myslím že jo, co vy na to? PS: po výbrusu mám najeto asi 2500 km...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 17:45
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 To ono to jelo ale musel sem to tocit jako krava ale valilo to dost
Datum: 08. června 2009 17:45
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
Datum: 07. června 2009 22:39
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Tak to je dobry ja na cezete vytahnul pist zmacknu krouzky a je tam vule asi 1,5mm   takze se divim ze jeste neruply
Datum: 07. června 2009 21:37
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Díky za odpovědi. Taky si myslím, že to chce dát nový kroužky (mám 3 kroužkovej píst a cítím, že už nemá takovou sílu, jako měl dřív), jen mě zaráží, že ty kroužky vydržely tak málo (asi 2500 km)!!! Na válci zatím žádný schodek není, tak ten vydrží určitě o hodně víc než ty kroužky  Jo a před chvílí jsem se díval do origo manuálu k pionýru a tam se píše, že se mají kroužky měnit, až je vůle 0,8 mm, to už se mi zdá docela hodně…
Datum: 07. června 2009 20:46
Jméno: standa
IP: uživatel6330
 pánové takováhle vůle je na odpis   0.05mm neni moc velkej schod,nedelal bych este vybrus,ale kazdopadne kup novy krouzky!!! i 0.5mm vule v zamku je strasne moc!! rika se ze do 0.2mm je to dobry,ale este tech 0.3 se dá.....
Datum: 07. června 2009 20:08
Jméno: Dalis
IP: uživatel1886
 nejsem expert, ale myslím si, že vule mezi stranama kroužku be neměla přesáhnout hodnotu 0.5mm
Datum: 07. června 2009 19:35
Jméno: 223
IP: uživatel5980
 čau lidi prosimvas nevíte někdo čím to je že mi mustang najednou přestal táhnout? před měsícem sem tam dal nový pist a kroužky a od té doby sem najel cca 1150 celý měsíc tahnul výborně aj ve 2 a poslední týden je to hrůza jede hůř když jedu sám jak když jsem jezdival ve 2 tak sem sundal hlavu jestli tam není hodně karbonu ale to ok pak sem sundal válec jestli neprasknul kroužek a taky ok ale je mi divné že kroužky jsou hodně zhoblovane jako kdyby měly majete ne 1100 ale 11000 co mi radite? čím může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 22:40
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když se do jetého válce dají nové kroužky, tak je to vždy tak jak popisuješ, a to jak u motorek tak u aut. Ze začátku vše OK, ale po krátké době nastane zhoršení. Je to řešení jenom na kratší dobu. Je to způsobeno tím, že je válec v některých místech již vyleštěn, zmizí stopy po honování, to jsou takové ty jemné drážky a v nich se drží olej. Potom to pořádně nemaže, na stěnách válce se neudrží olej a jak se to začne pálit, tak se poškodí kroužky a rychle se sjedou. Pokud nejsou na válci již viditelné stopy po honování, je nutný výbrus. Vím, že se dělaly i nějaké pokusy o zdrsnění válce, třeba u závodních dvoutaktů se válec zdrsnoval pemzou, ale bylo to také takové krátkodobé řešení.
Datum: 07. června 2009 22:40
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Když se do jetého válce dají nové kroužky, tak je to vždy tak jak popisuješ, a to jak u motorek tak u aut. Ze začátku vše OK, ale po krátké době nastane zhoršení. Je to řešení jenom na kratší dobu. Je to způsobeno tím, že je válec v některých místech již vyleštěn, zmizí stopy po honování, to jsou takové ty jemné drážky a v nich se drží olej. Potom to pořádně nemaže, na stěnách válce se neudrží olej a jak se to začne pálit, tak se poškodí kroužky a rychle se sjedou. Pokud nejsou na válci již viditelné stopy po honování, je nutný výbrus. Vím, že se dělaly i nějaké pokusy o zdrsnění válce, třeba u závodních dvoutaktů se válec zdrsnoval pemzou, ale bylo to také takové krátkodobé řešení.
Datum: 07. června 2009 22:38
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 TAK VYRESENO BYLO TO UCPANYM VYFUKEM , ale jinak diky za rady!!!
Datum: 07. června 2009 22:33
 No, podle toho co řikáš, tak to bude špatným zajížděním, protože trápit ho ve dvou už od začátku. A jinak, jaký používáš olej?
Datum: 07. června 2009 14:53
Jméno: 223
IP: uživatel5980
 no s tím zajizdenim bych tomu věřil ale s tím mazánín ani ne protože sem to mazal 1:20 taky toho dýmu za mou ale nejspíš to bude tím zajetím protože celých 1150 km sem najel ve 2 a to se musí točit jak svina
Datum: 07. června 2009 14:42
 špatně jsi zajížděl,podle ohoblovaných kroužků jsi málo mazal
Datum: 07. června 2009 14:22
 Nazdar,potřeboval bych prosim vás poradit jaké ložiska příjdou na klikovku a do převodovky na Jawu 250/559?V katalogu náhr. dílů jsou uvedeny pouze rozměry ložisek a ne označení např. 6302 nebo 6304/c3.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 12:04
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud je tam C tak můžeš.
Datum: 07. června 2009 12:04
 může být použito na kliku ložisko 6305 C3 co tady má sesa?
Datum: 07. června 2009 11:49
 taky uz jsem se nato ptal a bylo mi odpovezeno takhle: Ložiska na klice jsou 6305 C36, v převodovce 6303 a 6205, předloha je na futrech. Gufera na klice 25-62-8, v případě tříložiskového uložení kliky je na levé straně mezi ložisky labyrint, u řetězového kolečka je gufero 30-52-8. Ložiska mohu doporučit SKF, vydrží opravdu hodně.
Datum: 07. června 2009 11:12
 v katalogu to napsany snad je,musis hledat,to co je napsany s rozmerama je podle me gufero,loziska se v rozmerech snad ani neznaceji,dystak skus jinej katalog,nebo vyklepej stary loziska a opis si cisla
Datum: 07. června 2009 11:03
 Dobry den Mate nekdo skusenosti stim polskym kitem na fichtla co stoji 890.Jak to jede a tak. Dik předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2009 9:14
 Caudy chlapi, kde se da tenhle kit sehnat a jakej se de sehnat jinej kit na pionýra a kde? Díky za odp.
Datum: 06. srpna 2009 9:14
 Mám ho, a musim říct, že nejede špatně, ale jak řiká Vydrimi. Každopádně s tim lícováním přepoštěcích kanálů má pravdu, je to děs (chce to dopilovat), jinak bych ten tří kroužkovej píst nepoužíval, ale dal bych tam dvoukroužek. Vzhledem k tomu, že je vložka zalitá, tak odvod tepla je dobrý.
Datum: 07. června 2009 14:49
 Jede parádně, ale mohlo by jet ještě líp... Když jsem se kouknul na přepouštěcí kanáli, tak jsem to chtěl zahodit... Vložka je udělaná stejně jako je u originálu (velikost kanálků, umístění atd...), ale ve válci jak jsou vyfrézovaný ty kanálky, tak to nelícuje s vložkou... Ten kanálek vyfrézovanej ve vložce přesahuje minimálně o 1 cm... Z toho vyplívá, že podstatná část směsi, který proudí kanálkama a stočí se o tu plochu válce, tak se zarazí u hnany vložky... Je to dementně udělaný... Nejlepší je na tom chlazení.. Je opravdu výborný... I po 15 minutách jízdy nebyl motor teplej, tak jako u originálu (na originál jsem se jej projet tak 500 metrů, přijel jsem domů a plivnul na něj tak se slina začala vařit  , na tomhle setu se mně to nikdy nestalo)
Datum: 07. června 2009 12:35
Jméno: tom
IP: uživatel2073
 Čau draci, mám podezření že mě zvoní něco ve válci.Ale nevím co toje.Tak sem to nahrál- http://uloz.to/1898465/v014.wav Nevíte někdo co by tam mohlo zvonit ??Jinak fichtl jezdí dobře -+60km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 13:50
 STOPROCENTNĚ FUTRO NA OJNICI.
Datum: 13. června 2009 13:50
Jméno: jawan21
IP: uživatel1640
 To bude jezedácká vůle v ojničnim pouzdře a pistnim čepu, a nebo špatny kroužky, jako dá se stim jezdit pokud to dělá to pouzdro ale je lepši to vymněnit, dělá ti to i za jizdy naky zvuky?
Datum: 06. června 2009 21:46
Jméno: Lukas
IP: uživatel5929
 cawe to bude pistni krouzek urtice vypad ze zamku sundej valec a koukni se
Datum: 06. června 2009 16:31
 Ahoj vsicni dneska jsam nakoaval dlouho jawu 23 mustang a jel jsem a otacel jsem se a paka startovaci se mi najak zahacila do kalhot zastavil jsem motor a ona byla nejak pretocena do zadu ale spatky to uz neslo tak sem vysrouboval stupacku a dal sem ji tak jak patri jde nakopnou ale packa se nevraci pls pls moc pls hel me vazim si kazde vasi rady.diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 12:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jsem měl to samý a přesně jak tady říká kolega ten hliník se vymačká a pak se ta pružina protočí...ani třeba nepraskne jenom se protočí a můžeš půlit..
Datum: 07. června 2009 12:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 v karteru je taková zarážečka start paky a ta se časem vymačká a našlapovačka se protočí zpět
Datum: 06. června 2009 17:17
Datum: 06. června 2009 16:26
 jj musis pulit
Datum: 06. června 2009 16:20
 abych ji vymenil tak musim rozebrat co
Datum: 06. června 2009 15:38
 nejspis ti praskla pruzina na startovaci pace
Datum: 06. června 2009 15:35
 Čau draci chtěl bych se zeptat když si tady koupím ten nový válec tak to bude to samý jako když něchám udělat výbrus žejo?.......protože tak i tak budu to muset zajíždět ....šrouby závrtný to si udělám v poho a těsnění se koupí..Ještě jedna věc jaký bude mít kanálky ten válec to by mě zajímalo...protože 05 je mají menší než 21 a 20...a mustang ten je má stejný jako 20 a 21 nebo jsou i větší sem slišel......tak nevím...............Děkuju moc za odpovědi.....ten válec myslím si koupit tady na (fichtlu krámku )
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 14:05
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 pojede to lip,ale musis ho poradne zajet!prepustaky neslicujes dys nejde vylisovat vlozka.jo sou vetsi protoze si mel vale Jawa 05 a ta ma menci prepustaky.vejskove nevim jak to sladit musis se stim poprat  zdar
Datum: 06. června 2009 14:05
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Také by mne zajímalo, jestli to s tím novým válcem pojede jako se starým, sací a výfukový kanálek jdou trochu slícovat, ale ty co vedou do skříně klikovky ne a navíc jsou větší než ty původní, takže nelícují s otvory v karterech a každý je ještě k tomu jinak vysoko...
Datum: 06. června 2009 14:01
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel1153
 Také by mne zajímalo, jestli to s tím novým válcem pojede jako se starým, sací a výfukový kanálek jdou trochu slícovat, ale ty co vedou do skříně klikovky ne a navíc jsou větší než ty původní, takže nelícují s otvory v karterech a každý je ještě k tomu jinak vysoko...
Datum: 06. června 2009 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel6310
 myslim ze sesa psal ze ty novy valce nejsou slisovany,ale obal odlitej na vlozku.....kazdopadne je to standartni valec na pionýra(valce 20,21,23 sou stejny!)....obcas je u tech novejch valcu potreba nekde neco dopilovat a opravit,ale to je dneska u kazdy novy soucastky......
Datum: 06. června 2009 13:50
Jméno: teddy
IP: uživatel6309
 ZDAR, NECHAL JSEM SI UDĚLAT VÝBRUS NA VÁLEC PIONÝR, po složení, mě píst naráží do hlavy, mám dát těsnění, nebo zvetšit o nejaké setiny spalovák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 12:52
Jméno: standa
IP: uživatel6310
 rozsir vnitrni prumer dosedaci plochy na 40mm,origo je 39 a pist pokud je vetsi nez 39 tak narazi do rantliku......
Datum: 06. června 2009 12:52
 ahoj seso chci se zeptat jestli v dohledne dobe bude na sklade klika na babettu 210 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 12:00
 Zdar draci.Tak sem udělal komplet generála na motoru mýho fíka a mám tu problém.První start ok.Jenže na plnej céres.Volnoběh nechytačka.Prostě to pomalu leze do točáků,a když se chci rozjet,tak je to horor.Nerozjede se.Jediný co mne napadá,je že mu chybí komprese.Jenže nevím jak to vyzkoušet.Sem dal do starýho válce novej píst.Tak prosím poradte.Díkec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 15:24
 predne k dancic - je fakt ze novy pist krouzky do vyjetyho valce je spis na skodu a ze je lepsi rovnou vybrus, o tom zadna...ale pokud je valec jeste dobrej, hladkej bez pridreni, nema schodek atd tak je to dobra volba, dokonce gdyz se jeste cislovaly pisty tak se do pouziteho a zajeteho valce daval pist s otrosku vetsim prumerem nez je normalni na to same cislo vybrusu, daval se tam ackovej pac byl tesnejsi a jak si pist sedl (pokud si sedl) tak to jezdilo luxusne, komprese jak pri vybrusu a za plynem to taky bylo drave...jinak pokud si koupil novy pist a krouzky tak vidim tak 200km gdy se s tim budes trapit, vubec se tomu nebude chtit vytacet a ani to po nem nechtej, tech 200km se musi zajet, krouzky sednout, ze ti bude drzet volnobeh s tim nepocitej, teply starty budou taky stat za starou belu a zivejsi to bude az po stovce...cili je to v pohode...jenom tomu obohat smes zarezem na jehle ze plisek das na ten nejspodnejsi po dobu zabehu a prvni nadrz jezdi s citem a trochu vic primaz oleje (nad 1:33, cili 1:30 - 1:25 je tak idealni, ne ze mi budes mazat 1:40 a vic, to pak rovnou muzes poslat na vybrus pac to zadres) a nehonit...cili jako chybu bych to nevidel, to si proste musi dobre sednout...
Datum: 05. června 2009 15:24
 dávat nový píst do nebroušeného válce je opravdu zbytečné.. tos e dělá jen když se ti to malinko přidře. tak se jen jemně řejede válec a dá se nový píst.. ale takhle je to fakt nešťastná volba podle mě.. chce to výbrus, výbrusový píst a kroužky
Datum: 05. června 2009 14:32
 Souhlasím s Tebou.Taky si myslím na výbrus a potom budu moudřejší.
Datum: 05. června 2009 12:41
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No nějak jsem zapoměl tam na ty počty a pak to tam naskákalo. Zkus na tom chvíli pojezdit, mělo by se to zlepšit až si trochu sednou kroužky, ale to pravé ořechové to už asi nebude. Myslím, že tě čeká výbrus.
Datum: 05. června 2009 12:31
 Díky,ale já su skromnej.Mě to jednou stačí.  Ta vůle mezi válcem a pístem tam určitě bude.
Datum: 05. června 2009 11:58
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
Datum: 05. června 2009 10:12
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
Datum: 05. června 2009 10:12
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže dáš do opotřebeného válce nové kroužky, tak to potom ze začátku, než si sednou je vždy menší výkon než se starýma. Právě proto je nutno proměřit válec, jestli už není nutný výbrus, a to většinou u fichtlu je. Kompresi u toho měřákem nezměříš, u motorky jsem to nikdy nedělal, musel by tam být startér a při startovacích otáčkách by tam musel být určitý tlak. Když ale našlapáváš motor, tak bys měl cítit, že to klade nějaký odpor. Podle toho se pozná, ale zhruba jaká tam je komprese. Musíš mít ovšem nějakou praxi a zkušenosti. Jinak předpokládám, že máš motor dobře utěsněn, karbec, sání, výfuk a zapalování v pořádku.
Datum: 05. června 2009 10:11
 Převodovka se točí super,indukčka je taky ok,jela super před tím,tak co by ted začala trucovat.Apokud teda vím,tak je samozřejmý,že palivosi přisává přez lkliku,
jako každej jinej motor,kvůli mazání.Dám prostě plnej,nastartuju,a po nakopnutí se to dostává pomalu do otáček.Potřeboval bych teda vědět,jak mám měřit tlak,když na to nemám inštrument.
Datum: 05. června 2009 9:31
Jméno: motor
IP: uživatel680
 třeba si taky nasává z klikovky ne ? to muže být ty polulu se zvyšující otáčky
Datum: 05. června 2009 9:09
Jméno: mr.dromedar
IP: uživatel5567
 a muže to být i indučka..na jawu 21,23 patří 8v....pokud ti to při přidáni plynu nechce jit skoro vubec..tak to muže byt tím
Datum: 05. června 2009 7:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Válec je nutno proměřit jak hodně je opotřeben. A převodovka se točí lehce?
Datum: 05. června 2009 0:40
Jméno: macík1984
IP: uživatel5810
 Nazdar. Koupil jsem Jawu 250/353. Když jsem sundal hlavu válce, abych se podíval jak to s motorem vypadá, tak jsem zjistil, že je tam asi opačně nasazenej píst. Ty zkosený hrany pístu patří směrem k výfukům, nebo směrem ke karburátoru? Já to mám směrem ke karburátoru. Vadí to moc? Pokud je to opačně, pokazim něco, když to obrátím tak jak to má být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 16:10
 Souhlasím, radši bych tam dal ten píst kterej tam má být
Datum: 05. června 2009 16:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jo to sražení patří k přepouštěcím kanálům, jak jsem pospíchal, tak jsem tam napsal k výfukovým, sorry. Z pohledu shora je to sražení na boku v zadní polovině pístu. Lepší je ale použití originálního pístu, tedy pokud se dělá GO.
Datum: 05. června 2009 12:18
 Já když dovezl domů panelku tak tam byl danej píst naopak to sražení bylo k vývukovym kanalum ale patri k prepoustecim kanalum.!!
Datum: 05. června 2009 7:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 353 měly píst bez sražení, ale jednu chvíli nebyly sehnání originální písty s dírou 15 mm. Tak se to řešilo tak že se použil píst z panelky s dírou 18 mm. ovšem musela se použít i ojnice z panelky. Píst se musí montovat šipkou do výfuku, když už tam šipka není vidět, tak nesmí jít žádný zámek pístního kroužku přes kanál, kroužek by se mohl zlomit o hranu kanálu. To odlehčení pístu musí směřovat k výfukovým kanálům, je to tam kvůli lepšímu vyplachování válce. Jinak motor kejvačky 353 poznáš od panelky tak, že u panelky je karburátor našroubován přímo na válec, u kejvačky na blok.
Datum: 04. června 2009 22:00
Jméno: macík1984
IP: uživatel5810
 Motor je určitě 353 kývyčka. Je hodně kulatej a má ozdobné výfukové matice. Bude to zkosení mít vliv na funkci motoru. Nesníží se komprese? Nebude to vadit při zpětným výplachu?
Datum: 04. června 2009 22:00
 Na pístu je šipka ta musí směřrovat k výfuku, ale myslím si že to není motor z 353 ty meli písty bez toho sražení. Panelky měli píst sraženej.
Datum: 04. června 2009 21:39
Posl.aktualizace: 04. června 2009 21:21
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Presne tak!
Datum: 04. června 2009 21:21
 JJ já to mam u čz krosky516 taky a když to sundam tak to hrozně zvoní!
Datum: 04. června 2009 20:49
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A prej to taky trochu snižuje vibrace
Datum: 04. června 2009 20:27
 nezvoněj ti žebra
Datum: 04. června 2009 20:16
 čus hoši chci se zeptat, přemejšlim o tom že bych si chtěl na mustanga nechat převrtat válec na 70 ccm a chci ze septat jestly nebude ten motor dostávat na prdel
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 14:44
 nechytáš se.. vůbec.. musel bys upravit válec.. to jakože hodně.. a nechat udělat novou vložku..atd
ale myslím že je to celkem zbytečné.. třeba moje 555.. je tam laďák dvoukomoráč chrom.. tryska origo 65.. 14ti zub sekundáro (místo 13 zub co je origo 555) .. je na něm vše v nejlepším pořádku... origo 555 zápalko.. origo karbec který je superní orpoti 21.. maximální rychlost se pohybuje 75 km/h ++ zátah od spodku je velmi solidní na pionýra který má jen jednu lamelu spojky  atd.. nestěžuju si.. zkrátka 555 4EWER.. 550 se dá taky upravit tak jak 555 a vypadají hezky.. zkrátka nevím proč.. ale 20/21/23 nejedou toik co moje 555.. sem chytil naky dobrý vyrobený kus
Datum: 05. června 2009 14:44
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Tak t si koupí nikasil možná pak to pujde hhh
Datum: 05. června 2009 7:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 nepouzivej muj nick , vymysli si svuj
Datum: 05. června 2009 7:11
 mustang23333 byl si rychlejsi
Datum: 04. června 2009 20:15
 original vlozku neprevrtas na 70ccm! 8 vybrus neni ani 60ccm je to cca 55ccm a o moc vic uz nevybrousis a pak je problem i se schanenim pistu ale v dnesni dobe se da vsecno ale vic jak 60ccm z toho nedostanes a budes mit slabou vlozku a bude hrozit to ze se bude kroutit atd jedine pouzit valec z 555...
Datum: 04. června 2009 20:14
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 tak nepřemejšlej o blbostech protože do sériovýho válce 70ccm neudělá ani dyby ses rostrch to si musíš u wikua koupit litinu a nechat si to udělat na zakázku ,ale zas to bude drahý takže stará básnička - vyčisti to namaž kola žetěz a sešteluj pořádně předstih/odtrh,směs a hladinu popřípadě vybrus a GO kliky a lítáš jak král a nemusís plati horentní prach za 70ccm ke kerý musís eště koupit pořádnej karbec...
Datum: 04. června 2009 20:13
 zdar draci..chci si koupit jeden z těhle laďáků,ja bych chtěl ten s číslem 12 209 ..jakej jinej mi jeste bude pasovat na mustanga?a jeste neco-kdyz ten vejfuk nevyladim spravne,a nebo kdyz ho jenom namontuju bez vyladeni tak co se stane?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 15:45
 ja mam ten 12 204 na jawa 21.. musel som ale z vyfuku to koleno odrezat a navarit origo pionier koleno. ak ho nevyladis nic sa nestane.. kazdopadne to ma lepsi zvuk
Datum: 04. června 2009 15:45
Datum: 04. června 2009 15:19
Datum: 04. června 2009 15:02
 Čau draci..............stala se mě hrozná věc zalomil se mi závrtný šroub na válec jak jsou ty 4 závrtný šrouby tak sem mi 1 zalomil ale nekouká ven ani kousek je v karteru.......zalomenej .............co s tím.........jak ho mám vyšroubovat....?.......Poradte prosím.........................děkuju za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 15:24
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Vem důlčík udělej DOPROSŘED šroubu důlek a vrtni tam tak asi 2,5 - 3,5 do toho šroubu potom jestli máš vytáčníky-jako by závitník s obráceným závitem a začni ho tam točit až se zasekne tak ti bude vytáčet šrob. Proto musí být díra vrtaná do šroubu menší a uprostřed aby to nezačalo roztahovat šroub jinak by si byl v prdeli!
Datum: 04. června 2009 15:24
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Existují vytahováky zalomených šroubů, dříve než tam začneš něco vrtat, tak to dej nějakému zámečníkovi, at se to pokusí vytáhnout. Šestka šroub jde sice blbě, ale když to je v hliníku a nahřeje se to, tak to jde. Je to fichtl?
Datum: 04. června 2009 15:21
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 ČAU MŮŽEŠ DOTOHO VYVRTAT DÍRU 8 VRTÁKEM A NEBO KOUPIT KARTER.
Datum: 04. června 2009 14:40
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 CAu ja jsme to vyvrtal.. co to slo.. tak vzal zavitnit.. a do karteru jsem udelal novej zavit o neco vetis...! udleal si novej sroub.. a bylo to
Datum: 04. června 2009 14:05
 navař tam matku ono se to přivaří jen k tomu šroubu a ne ke karteru a když to nepude tak jedině odvrtat a nebo vyměnit karter
Datum: 04. června 2009 13:43
 zdar draci potrebuju pomoct.typek ma 21 v hroznym stavu ale motor vali jak das,tak sme koupily mustanga se spatnym motorem.ta 21 jela prijel sem na ni domu,tak sme sundali motory a prehodily ho na mustanga.eletriku sem zapojil vse ok jiskra krasne modro-bila ale problem,vubec nechtel chytit pritom se ten motor jen sundal a zase nasadil.kouknu na odtrh a byl tak 0,5cm tak sem nastavil na papirek a strilel do vejfuku,tak sem dal vic(asi 2mm)a us celkem sypal ale ne jak predtim.rekli sme si ze ho projedem,moc se mu nechtelo ve dvou ale pohoda,valime si to z kopce(55km-h vic nedal)a najednou sme pridreli(ne na krev jen sem cejtil ze us netahne a najednou pist zacal mrte brzdit,stih sem tam loupnout spojku.po hodine chladnuti sem dal jehlu co nejvejs at to lip maze jedem a tk po 10minutah jizdy sme zas pridreli....proste se mrte hreje fakt mrte cim to muze bejt?nez sme ten motor prehodily jeli sme tak 50km lesem a pomalu ani nezvad a to sme jeli 2 a celkem sem mu daval ceres.a hlavne cim to ze sme ho prehodily a us neslapal?kde mam hledat chybu?diky za pomoc zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 21:49
Datum: 05. června 2009 21:49
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel5809
 tak ty seš mental kamo x-D musiš dat olej do benzínu
Datum: 05. června 2009 19:50
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nastav to všechno jak ma bejt a uvidi se
Datum: 04. června 2009 20:11
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 jj presne to sem sem psal....proste se hreje jak prase po 10ti minutach jizdy se pridira teplotou,schladne a jede.....to ja vim ze tenle odtrh je na prd ale s jinym to nejede
Datum: 04. června 2009 18:32
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a výš že se ti ten motor doopravdy přizadírá, není to jen velké přehřátí? protože tim odtrhem si změnil předstih no a ten má při špatném nastavení i vinu na přehřívání
Datum: 04. června 2009 17:07
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 nee olej nam nevytekl  a je dobre namazano byl tam litr s M2T a ja sem tam prilil 2litry s mogulem TSF a mazu 1:25-30 nikdy min oleje nedavam(vim ze se oleje michat nemaj ale oboje to je mineral tkze v tom bych nejspis problem nevidel).filtr tam neni ale airbox jo,ale kdyby to bylo bordelem tak by po vychladnuti nejel ne?proste schladne a vali 10minut a pak zase dre spratek jeden  Eletrika je ok jiskra je taka jaka ma byt....nevim skusim primazat a uvidi se.....dik
Datum: 04. června 2009 15:46
Jméno: dančic
IP: uživatel5181
 hej a namazali jste dobře? to že se vám to přidírá není ani předstihem ani odtrhem bych řek.. takže bych řek že ej málonamazáno.. nebo pokud tam nemáš filrt tak tito mohlo nasát nějaký bordel no a ten se mohl dostat do válce
Datum: 04. června 2009 14:43
 Jestli ti při přehozu nevytekl olej se ani neptám,ale zkus ještě přehodit indučku,kablík a fajfku.
Datum: 04. června 2009 14:22
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 odtrh sem nastavil cigaretovim papirkem.vymena byla i s karbcem.a filtr vzduchu tam nebyl ted ani predtim jen krabicka na filtr s manzetou ale bez filtru.vyfuk je tam ten druhy ale ani jeden netesni v kolinku oba sou zasekany ale ne zas nejak extra ale potrebovali by cistku
Datum: 04. června 2009 13:31
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Nejprve dej píst do horní úvratě a nastav odtrh 0,4mm. Nerozumím tomu,že jsi nastavoval odtrh na papírek.Měl jsi hledat příčinu
v čističi vzduchu a ve výfuku. Výměna byla i s karburátorem? Je třeba zjistit polohu jehly obou karburátorů.
Datum: 04. června 2009 13:24
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 ten motor slapal jak das nez sem ho sundal....a na normalni odtrh proste nejede.......prece sundanim motoru z ramu nerozladis predstih ani odtrh
Datum: 04. června 2009 12:42
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 čau já bych zkusil vyladit předstih a odtrh.
Datum: 04. června 2009 12:04
|



|