|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec co si myslíte o Čz 125 typ 473 sport dík moc asi idu nejakú takovouhle mašinu koupit tak co si o ní myslíte a co na ní často odchází dík moc je to takovej lamáckej dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel4795
 co bys chtel slyset konkretne....to ze mezi motorama jawa a cz jedinej rozdil a to pocet výfuků  Dle me dobra motorka....koupis,udelas GO a vydrzi dalsich 40.let ....jinak se sportkama nemam skusenosti,ale jeden znamej rikal,ze se na nich blbe jezdi oproti motorkam na obyc 16" kolech...
Datum: 21. prosince 2008 16:09
Jméno: Jay
IP: uživatel1326
 Zdar draci chci se zeptat rozlisoval jsem klikovku a na jednom setrvacniku je vyrita drazka a primo do ni zapada ojnice nebude to vadi v chodu motoru tady jsou fotky http://www.disco.7x.cz/kikovka predem dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 18:20
Jméno: standa
IP: uživatel4791
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 22:30
 stáhnu si knihu Upravujeme motocykl pro závod, autor je myslím Husák, a tam je to celkem dobře a srozumitelně popsaný
Datum: 20. prosince 2008 22:30
 já mám qipa a z toho na icq nejde posílat.
Datum: 20. prosince 2008 18:45
 já mám qipa a z toho na icq nejde posílat.
Datum: 20. prosince 2008 18:40
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 to pouchaz  iky moc prislo mi to 7 stran .Diky
Datum: 20. prosince 2008 18:39
 já mám qipa a z toho na icq nejde posílat.
Datum: 20. prosince 2008 18:38
Jméno: Jay
IP: uživatel1326
 me prisly jenom 2 fotky mohl by si mi dat icq a poslat mi to cele dok moc
Datum: 20. prosince 2008 18:33
 tak jsem vám to poslal ale vrací se mi to. Takže mi řekeněte komu to došlo a komu ne, Je toho 7 stran.
Datum: 20. prosince 2008 18:27
 martin asi špatnej mail, vrací se mi to
Datum: 20. prosince 2008 18:17
Jméno: Jay
IP: uživatel1326
 muzes mi to poslet taky vubec nevim jak to vypocitat jinak muj e-mail Jay26@seznam.cz predem moc dik
Datum: 20. prosince 2008 18:17
 Mě to taky můžeš poslat prosim.Dík
Datum: 20. prosince 2008 18:16
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 to pouchaz:Cau prosimte mohl bys mi poslat taky ten clanecek diky moc smart001@seznam.cz
Datum: 20. prosince 2008 17:35
Jméno: standa
IP: uživatel4795
 muzes...dekuju...muj mail uz máš
Datum: 20. prosince 2008 17:24
 mám k tomu nějakej článek v knížce"Renovace opravy motocyklu" od Jürgena Nölla. chceš to poslat na mail?
Datum: 20. prosince 2008 17:21
 Drátovat tam závaží je fakt blbost.Dělá se to tak,že se na obvodu setrvačníku vyvrtaj díry.Samozřejmě tomu předcházejá nějaký výpočty,abys věděl kolik toho materiálu máš odvrtat
Datum: 20. prosince 2008 17:17
Jméno: Vichac73
IP: uživatel4790
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:04
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 S takovym přístupem na to muzes vzit jedine kladivo a poradne to vytunit
Datum: 20. prosince 2008 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 dobre vemem to od jineho konce....tohle nikam nevede... v jakém stavu más ted stroj?? jakej má výkon,jak je vyjetej,jak chytá,jak jde od spoda,kolik cca jede nejvic(po rovine),kolik zere,jaky jdou zvuky z motoru atd.... mam takovy dojem,ze jsi jako kazdy druhy,ktery ma fichtla pred smrti a mysli si ze ho rozjede nejakym"tuningem" ...ale to je omyl...motor musi napred bezchybne fungovat,nez ho zacnes ladit
Datum: 20. prosince 2008 15:05
Jméno: skokan
IP: uživatel4095
 Chongu tys mu dal  ale máš pravdu
Datum: 20. prosince 2008 14:13
 udelej to co ti napsal standa a myslim že bi ti to mohlo jet docela dobře.
Datum: 20. prosince 2008 13:21
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jediná úprava co mě napadá Vicháči, je že by jsis měl upravit cyklus dávkování léků... protože mi přijdeš krajně hysterickej, nebo možná spíš nevychovanej... slůvko ,,prosím,, by také neškodilo  . Jo a psát česky taky moc neumíš. Jen pro tvou analfabetičnost... MY je množné číslo , tedy se používá ve spojení např. ,,my všichni,, jakože je vás víc než jeden... MI je jednotné číslo stejného slova a používá se ve spojení např. ,,řekněte mi,, tedy jako že to říct se má jednomu člověku a to zrovna tobě... kapišto?
Datum: 20. prosince 2008 13:19
Jméno: Vichac73
IP: uživatel4790
 a jeste bych se chtel zeptat jak mam zvetsit vykon u mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 14:49
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 a jeste bych se doplnil.....samozrejmne sestelovat zapalovani a karburator a vycistit a utesnit ve spojich vejfuk...vyfuk nijak uvnitr neupravovat!!!!
Datum: 20. prosince 2008 14:49
Jméno: Maverick
IP: uživatel3485
 este ta doplnim ,a hlavne predzapal ,a dobry pomer benzinu s olejom , Kto maže ,ten jede
Datum: 20. prosince 2008 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 aaaaa zapomel sem dulezitou vec .....hlavne nafouknout kola!!!
Datum: 20. prosince 2008 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 dle stavu....zezacatku hodne pomuze vycentrovat kola,,vse utahnout,namazat a spravne napnout retez a vse spravne namazat...pokud je uz motor vylítanej tak vymenit loziska,ojnici a udelat výbrus...pokud i tohle ti bude málo tak zacni premyslet o nejakých úpravách
Datum: 20. prosince 2008 11:54
Jméno: Vichac73
IP: uživatel4790
 a jeste bych se chtel zeptat jak mam vykon u mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 13:26
Jméno: Maverick
IP: uživatel3485
 Zdarec ,tak mustangov(20,21,23) vykon je 3,5 koňa teda 2,6kw ked ho máš originál
Datum: 20. prosince 2008 13:26
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Nevíte někdo jaké má vybrání originální hlava na Mustanga?Potřebuju vědět jestli není snížená.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 13:29
Jméno: standa
IP: uživatel4795
Datum: 21. prosince 2008 13:29
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo jinak je jeste polokulovita a ta ma myslim 8,6:1 a pak jeste parezacka a to ted newim ale mela asi jeste min nez ta polokulovita...
Datum: 20. prosince 2008 21:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 9,2:1 je normalni kompres snead na vsech hlavach, ta komprese 9,5:1 je bud zaokrouhleni nebo to byly vyvozni hlavy na mustafy (asi mely na zapade lepsi benal...)
Datum: 20. prosince 2008 21:01
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 zdroje říkají ze origo kompresni pomer je 9.2:1 a jine zdroje zase uvádějí kompresní 9.5:1 ....
Datum: 20. prosince 2008 11:56
Datum: 20. prosince 2008 11:52
Jméno: kohut
IP: uživatel4787
 Nazdar . Neviete ci maly posledne 20 pioniere 3-kruzkovy piest . Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 12:00
Jméno: standa
IP: uživatel4791
 nemaly
Datum: 20. prosince 2008 12:00
Jméno: Standais
IP: uživatel3091
 poslední měly dvoukroužkový. tříkroužkový měly jen první serie
Datum: 20. prosince 2008 9:55
Jméno: eclipe
IP: uživatel1181
 dr fik to us by mne jeblo stim dvoutaktama ale stasne a vesel voanoce a hlavne bohateho SILVESTRA
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 20:06
Jméno: Rubicz
IP: uživatel4779
 Zdar Draci, jaký máte zkušenosti s tím 8 výbrusen od Sesy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 20:51
Datum: 18. prosince 2008 20:51
 Já s tim zkušenoti nemám....ale pro mě je tam odpuzující už ten píst...  Navíc proč bych si měl koupit vybroušenej válec na 40mm když můžu mít novej 38 a 10 výbrusů před sebou...  A rozdíl ve výkonu..? půl koně...???? Proti 49,9ccm a 55,3ccm...! Možná..spíš ani ne...! Sada 8. výbrus je spíš supr marketingovej tah...
Datum: 18. prosince 2008 20:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 18. prosince 2008 20:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 radsi bych ho neskousel pokud jezdis posilnici nebo nekde zustanes vyset
Datum: 18. prosince 2008 20:21
 to se fakt neboj nasadit,je to jenom 55,3ccm,takze nic zavratnyho
Datum: 18. prosince 2008 20:00
Jméno: paca
IP: uživatel65
 no ja mam ten 1krouzkovy pist a taky se kamo bojim to nsadit protoze to uz je 60ccm nebojim se rychlosti ale omuj motor
Datum: 18. prosince 2008 19:57
 nepredava niekto nahodou cž 175 r.v.1938 sport
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel4784
 máš přebytečnejch 70 000,- za jistou provizi ti to seženu  neni problem
Datum: 19. prosince 2008 12:10
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/243005-175-specia-predvalecna.html hele kdyz ti to pomuze?!
Datum: 18. prosince 2008 20:37
 jo, za 130 litrů je tvá
Datum: 18. prosince 2008 19:56
 serus poradi my niekto ci sa da bybrusit vložka valca pionier 20 a dat tam vecsi???dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 14:44
 JJ, mam 70ccm, ale je to parezacky valec..A necha se jeste trochu vic prebrousit..
Datum: 19. prosince 2008 14:44
Jméno: standa
IP: uživatel4774
 urcite...predelas si obal,udelas si vlozku a trda 70ccm
Datum: 18. prosince 2008 22:25
Jméno: Horst
IP: uživatel4781
 k čěmu ti to bude.Moc práce,peněz a nicmoc výkon
Datum: 18. prosince 2008 21:21
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 můžeš jí vylisovat, přefrézovat válec, sehnat si špalík litiny a udělat novou vložku
Datum: 18. prosince 2008 20:21
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Čau, mám jeden dotaz pro frikulina. Je dobrý dát na Jawu 21, která má těsně po výbrusu sníženou hlavu? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 18:42
 No vidíte a už to víte....! Ale nedělám tady v tom sesovy bordel....napsat mail je to správný řešení....
Datum: 18. prosince 2008 18:42
 sice nejsem frikulin..ale vim že od frikulina stoji snížení hlavy 200 kč
Datum: 18. prosince 2008 16:24
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Frikuline : kolik by stálo snížení hlavy?
Datum: 18. prosince 2008 16:07
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Myslíš, že kdyby jsem ti poslal v pondělí hlavu, snížil by jsi mi jí? Něják rozumně bych zaplatil...
Datum: 18. prosince 2008 15:49
 Tak jako....já zajíždím závodní motory taky jedině se sníženou hlavou....(ono by mi to jinak nejelo...  ) je to spíš o citlivosti při zajíždění. Snížená hlava spíš víc zatěžuje kliku než vyloženě válec...I když taky.,..teplem....!
Datum: 18. prosince 2008 15:39
Jméno: to je fuk
IP: uživatel4348
 ahoj draci chtěl sem se zeptat když mam na jawě 350 v pravym válci byl tam strženej závit a je tam vysoustružená redukce z mosazi na větší a chci se zeptat když vyndam svíčku tak je jiskřiště jakoby utopený (asi 2mm)v té redukci nebude to mít nějaký vliv?díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 13:13
Jméno: to je fuk
IP: uživatel4348
 jo tak dík dneska sem tam dal kladivka a užž to chytlo napodruhy hned ale furt se to dusí ale dal sem tam odtrh baj oko tak to musim ještě poladit předstih,a pořádnej odtrh a koupim nový svíčky
Datum: 19. prosince 2008 13:13
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 18. prosince 2008 20:29
 spis v prave hlave ne?
Datum: 18. prosince 2008 14:46
Jméno: standa
IP: uživatel4771
Datum: 18. prosince 2008 14:35
Jméno: jawak
IP: uživatel1265
 zdar draci napadlo mě esi by třea nepomohlo zvětšit spalovací prostor u fichtla..myslíte že by to jelo líp?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 15:33
 Já studuju strojárnu v Liberci ty uvozovky u studuju bych mohl napsat taky...! Střední sem měl ale taky strojku....!
Datum: 18. prosince 2008 15:33
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Vše už je tu řečeno.Nedělej to pokud nechceš ať to jede mnohem hůř.NE!!!!
Datum: 17. prosince 2008 22:57
 No a "studuju"  strojárnu. Ale střední mam elektro...
Datum: 17. prosince 2008 22:56
 Nevim odkud jsi, ale tady v Plzni jsme na to taky měli hroznýho vola.  Jo a zápočet jsem taky nezískal.  Holt v letnim semestru repete.
Datum: 17. prosince 2008 22:50
 Kde vůbec a co studuješ....?
Datum: 17. prosince 2008 22:45
 Já sem pro jistotu neudělal loni ani zápočet....  Ale mi na to měli kokota..  V letnim repete....
Datum: 17. prosince 2008 22:43
 Áno , áno .......teplo, to mi ani nepřipomínej! Z toho jsem neudělal zkoušku.  Navíc prostor kliky a laděnej výfuk spolu taky souvisí....
Datum: 17. prosince 2008 22:31
 S tou pístovou rychlostí máš pravdu protože jsem se jak špatně vyjádřil tak pochopil... Jinak objemová účinost je jasná. Tvoje půl pumpička je píst...  Když tomu půjdeš naproti změnšeným klikovým prostorem..........atd......  Všechno bylo řečeno....! Bohužel do kliky vstupuju dost podstatnej parametr kterej ovlivňuje plnění a to je teplo....
Datum: 17. prosince 2008 22:16
 a co se spodní komprese týče......říká vám něco pojem plnící účinnost. Docela hezky se to dá ilustrovat na pumpičce na kolo. Pokud by jsi stlačoval dejme tomu do poloviny zdvihu ....tak napumpuješ málo. Ale pokud by jsi tu druhou polovinu vyplnil, tak i když budeš zase stlačovat jenom do poloviny, tak napumpuješ daleko víc.
Datum: 17. prosince 2008 22:10
 mě zase rozum říká, že pístová rychlost je daná zdvihem a otáčkama kliky. Prudčeji hořící směs vytvoří větší tlak na píst a tím vzroste kroutící moment. Moment * úhlová rychlost (otáčky) = výkon . Takže větší moment -> větší výkon při stejných otáčkách, ale rychlost pístu je pořád stejná.
Datum: 17. prosince 2008 22:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este dodatek: pri zvyseny kompresi ma motor "tvrdsi" chod...a co plati u podkovy tak vyplnuje prostor v klikovce ale na druhou stranu se zaplneni "hlucheho" mista spis dost precenuje...ale jinak ta podkova je dobra vec a patri to mezi vykonnostni zaklad v motoru...
Datum: 17. prosince 2008 21:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to sme chtel hodit slovo do pranice a taky se povedlo pac to tady tvrdil zdenekk...a vubec me by to tez zajmalo...to by logicky mela byt pravda cim vyssi rychlost dostanes ze smesi, tim rychlejc pujde pist zpatky ale tak me napada ze tim prudceji stlaci smes v klikovce tudiz by i mela byt rychleji stlacena komprese v klikovem prostoru...cili jestli sazis na to ze je to prostorem tak je to vlastne pravda protoze proc by se vlastne davala podkova do klikoveho prostoru - aby stoupla spodni komprese...cili mas frikuline pravdu, ty komprese se v klivce nezmeni ale zmeni se jeji rychlost stlaceni a tudiz i rychlejsi vyplach valce gdyz nad tim tak uvazuju coz je vlastne logicky a potrebny jako to funguje i v motoru bez snizene hlavy cili ta hlava na to nema vubec vliv...
Datum: 17. prosince 2008 21:46
 Když ti prudčeji hoří směs musíš snad logicky dosáhnout vyšší pístový rychlosti ne....?  Aspoň to mi řiká selskej rozum...(a pak taky teorie.....  )
Datum: 17. prosince 2008 21:33
 to mi teda frikulíne vysvětli spojitost pístový rychlosti a kompresního poměru.
Datum: 17. prosince 2008 21:22
 Jen bych teda nesouhlasil s jednou věcí....! Větším kompresním poměrem...horním...a tím i vyšší pístovou rychlostí se nezvyšuje spodní komprese. Ta je závislá (stejně jako horní) na velikosti prostorů. Takže zvýšíš přepouštěcí rychlost to jo...ale směs víc nestlačíš dole- jen prudčeji.
Datum: 17. prosince 2008 21:12
 jenom bych dodal, že při vysokým kompresním poměru motor ztrácí pružnost a je méně ochotnej se přetáčet.
Datum: 17. prosince 2008 21:05
 Krásnej refec.....
Datum: 17. prosince 2008 21:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prave ze se dela pravy opak...cim vyssi komprese tim to nese sve vyhody do urcite chvile, ta nastava prakticky pokud prekrocis hranici kompresniho pomeru pres 1:12, standartni polokulovita hlava ma kompres 1:9,2, ta kulovita jeste min (mam za to ze asi 1:8,6)...vyhody: lepe se splynuje smes, lepe prohoriva, ma tudis vetsi silu, vetsi spodni komprese, uvadi se jeste ze mensi spalovaci prostor nese sebou taky mene usazeneho karbonu...proto je vetsi zajem o polokulovite hlavy pac soudruzi to vedeli proc maj zvysit kompresni pomer...gdyz to jde pres 1:12 a vic (napr. pres 1:16) tak se motor vice zahriva, prehriva (vetsi komprese) a tim vice vadne, vetsi riziko zadreni, z toho tez plyne mensi vyuziti smesi, vetsi zatez na ojnici, klikovku, krouzky, vetsi sklon k detonaci (musi se pouzivat vyssi oktanove palivo, u 1:10 je dobry mit treba 95 natural, gdyz je mensi tak "klepe" tzn. ze predcasne vybuchuje a tim to ohromne trpi a ztraci to dost na vykonu, klepani se da jeste zapricinit napr. moc velkym predstihem, pokud je prechodne da se to vyresit napr. vyssimi otackami gde slabe klepani mizi ale silne to jeste vice podpori, navic to neni finalni reseni ale provizorium...) a dalsi nevyhody to sebou nese cili by se nemelo jit pres urcitou mez a vedet gdy to ma dost ale zas to nepodcenit...tim ze by si to zvetsil tak bys sice ulehcil ojnici ale vykonove by to jelo o dost hur a taky na tom karbonu by to bylo skutecne znat (navic klikovka snasi slusne pomer i 1:10, do 1:12 to jde pres nej uz je to hazard o zivot mnoha dilu v motoru ale to uz sem psal)...
Datum: 17. prosince 2008 20:54
 NE! proc se asi snižujou hlavy co myslis? asi aby se zmenšil spalovací prostor tudis se zvisila spodní komprese!!
Datum: 17. prosince 2008 20:38
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 kolečko byl jsem rychlejší
Datum: 17. prosince 2008 20:11
 ne,nejelo by to lip,kdyz zvetsis spalovaci prostor tak se zmensi kompresni pomer,takze by to jelo spis hur
Datum: 17. prosince 2008 19:58
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ne! když ho zvětšíš bude menší komprese, spalovací prostor se zmenšuje snížením hlavy.
Datum: 17. prosince 2008 19:57
Jméno: tomik
IP: uživatel1326
 zdar draci jaky noze jsou nejlepsi na staceni kliky na sustruhu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 22:45
 Ono s desetinou je stejná práce s upínáním jako s centimetrem...  Takže stejně....
Datum: 17. prosince 2008 22:45
Jméno: birel
IP: uživatel4768
 ja jsem nechal kliku zmensit na laseru, pak se povrch na sostruhu uz jen zarovnal a dolestil...
Datum: 17. prosince 2008 21:04
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 to sem napsal schválně, aby jinší neznalý nezjištovali proč to chci a k čemu to bude dobré
Datum: 17. prosince 2008 20:13
Datum: 17. prosince 2008 20:03
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 frikuline jen pro info, kolik by bereš za snížení hlavy řekněme o 1 desetinu centimetru?
Datum: 17. prosince 2008 20:00
Jméno: mara
IP: uživatel426
 ja jsem použil na "ložiska" aspoň to tvrdil mistr
Datum: 17. prosince 2008 18:33
Datum: 17. prosince 2008 18:21
 kubický nitrid boru
Datum: 17. prosince 2008 17:35
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ostrý  slinutý karbidy asi bych řek....
Datum: 17. prosince 2008 17:26
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 zdar lidi, mam dotaz, jak mam dostat jehlickovy lozisko na pistni cep a nasledne do pistu a do ojnice, kdyz neni v kleci. tak jak na to, aby se mi pri nasazovani nerozsypalo?? diky za rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 17:12
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 tak diky za rady. samozrejme, ze me vazelina napadla, ale myslel sem, jestli neznate nejakej rychlejsi zpusob.
Datum: 17. prosince 2008 17:12
 samozrejme ze slo
Datum: 17. prosince 2008 17:09
Jméno: trmich
IP: uživatel2248
 nojo, ale ja nemam ten starej pistni cep... slo by to nahradit nejakou trubkou o stejnym prumeru??
Datum: 17. prosince 2008 17:05
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 říká ti něco slovo vazelína?
Datum: 17. prosince 2008 17:05
 ja to na cize delal tak ze sem si uriznul kus staryho pistniho cepu aby byl sirokej jako ijnice,pak do oka ojnice dal vrstvu vazeliny,pak ten kousek cepu a mezi oko ojnice a cep sem naskladal ty jehlicky,pak sem na to dal pist,a novym pistnim cepem sem ten pomocnej vytlacil a slo to krasne
Datum: 17. prosince 2008 17:01
Jméno: pepa
IP: uživatel4762
 kam jde na pincku uchitit struna na stojan
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 16:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_181.html tenhle troujúhelníček
Datum: 17. prosince 2008 16:34
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 jestli myslíš pružinu tak zespoda co se montuje kříž k motoru, tak tam je mezi úchytama od karterů mezírka a tam přijde takovej trojúhelníček s dirkou na pružinku
Datum: 17. prosince 2008 16:33
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 22:56
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 tam mě jede jak pos.. ale premýšlel jsem o novím pístu nebo aspon kroužkach poslední výbrus byl v 96roce
Datum: 19. prosince 2008 22:56
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 tam mě jede jak pos.. ale premýšlel jsem o novím pístu nebo aspon kroužkach poslední výbrus byl v 96roce
Datum: 19. prosince 2008 22:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vidlema  ...to co pisou ostani...napr. ma 21 po GO lita po rovine 75 a prikry kopce na trojku to zacne ztracet az skoro u vrcholu...pokud to udelas PORADNE tak najdes ty ztracene kone a bude ti litat lip nez novej...pravda kazdej fichtl je jinej nekerej ma vetsi silu, nekerej vic toci ale to se da secko regulovat, gdyz wis co mu muzes dat, koupis mu novy dily a vymenis za ty co to potrebujou, zajedes TRPELIVE vybrus tak pak uvidis co fichtl umi...jinak k tomu zajizdeni - do nejakeho 100. km stejne musis jezdit pomalu, cim vic mu budes davat tim vetsi bude mit jakoby vuli a tim vic se bude tocit ale stalo se mi parkrat ze pak ztratil jakoby silu cili rovinka parada ale na kopec se dusil...podle me je lepsi ho zajet do sily cili trpelive a s ohledem, je to lepsi jet si v pohode na trojku nez tam mit vytocenou dvojku pri pomalu stejny rychlosti navic to lepe tahne do kopcu...pokud chces rychle zajet tak M2T je na to pravy pomocnik  jinak pokud to chces mit zivy tak to vem jednou do nejakyho velkomesta (poku z neho nejsi) a tech svetelnejch krizovatkach jak to budes stale rozjizdet tak to udela svoje, bude to pak hravejsi...
Datum: 15. prosince 2008 22:01
 Frikulíne, tobě tam ty I/Y padají podle toho, co je zrovna blíž na klávesnici, co? Nemyslim to nijak zle, ale vypadá to fakt úděsně.
Datum: 15. prosince 2008 21:45
 Jestli chceš snížit hlavu ozvy se...jinak já to dělám na soustruhu pomocí přípravku...!
Datum: 15. prosince 2008 21:28
 a samorejmne dobre zajet!!
Datum: 15. prosince 2008 21:18
 no krumpacem  jestly chces snizovat hlavu tak to jde na obojim ale na frezku potrebujes otocnej stul a je to pracnejsi na soustruh si musis udelat pripravek na upnuti!! jinak jak zvisit výkon je hodne moznosti ale jak to tady posloucham tak bych ti doporucil to co ostatni GO slicovat kanaly vypalit výfuk, utesnit novej vzuchovej filtr air box taky utesnit aby to salo jen tou trubickou nove loziska do kol vycentrovat nafouknout kola skontrolaovat jestly ti nepribrzdujou brzdy atd a namazat retez kdyz udelas dobre GO tak jede taky slusne
Datum: 15. prosince 2008 21:17
Jméno: ZdenekK_®__*****
IP: uživatel3276
 Dlouhým a pomalým zajížděním po GO z toho motoru udělá akorát línou lemru. Při zajíždění hodně oleje a pokud možno tomu nakládat co snese, ale nezadřít!
Datum: 15. prosince 2008 20:21
 nj tase sem trapnej  dal bych sem smajla cervenajiciho se.... ale v podstate by to slo XD a taky neumim cist...
Datum: 15. prosince 2008 20:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak ze nechas udelat GO motoru a vse sestelujes vycistis budes davat lepsi olej dobenzinu vse ti pude zlechka napr: kola a po GO to budes dlouho zajizdet a vejfuk nechas tak jako od vyrobce a vse utesnis pak to lita na trojku proti kopci hodne zalezi na valci na krouzkach a nazajeti a snizeni hlavy to by mohlo bejt dobry
Datum: 15. prosince 2008 20:11
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 hlado já chci snížit hlavu....výbrus na fréze???
Datum: 15. prosince 2008 19:39
 tak rotační součast ne? na soustruhu... ale esi chceš mužeš i na frézce... já měl dělanej výbrus na frézce
Datum: 15. prosince 2008 19:34
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 Frikulíne když myslíš  , jo a frikulíne na čem mám nechat snížit hlavu??? na soustruhu nebo na fréze? mám možnost obojí.
Datum: 15. prosince 2008 19:16
 dat novy loziska,gufera,vse namazat,dofouknout kola,zhubnout  a pak vybrus
Datum: 15. prosince 2008 19:15
 Já si Patriku myslim že správně je to KNOW HOW....
Datum: 15. prosince 2008 19:04
Jméno: standa
IP: uživatel4749
Datum: 15. prosince 2008 18:20
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ne to opravdu nevíme  , přece si nemyslíš že ti povímě svoje HOW KNOW.
Datum: 15. prosince 2008 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel4749
 hele vsechno namaz a serid a ono to pojede
Datum: 15. prosince 2008 17:45
 Zvíšit výkon nejde. Zvýšit možná....
Datum: 15. prosince 2008 17:39
 chcu tam dat jiny ložisla kdyžtak kroužky
Datum: 15. prosince 2008 17:25
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Tak ho vyčisti a umej a udělej GO a pak můžeš začít ladit.
Datum: 15. prosince 2008 17:12
 jj ale ja uš ho mam upleně rozdělanýho
Datum: 15. prosince 2008 17:02
 Normálně......krumpáčem....!
Datum: 15. prosince 2008 17:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tech moznosti je hodne muj navod zni mej vsechno cisty a v poradku a obejdes se bez uprav casto dobrej starej origo motor jede lip nez upravenej
Datum: 15. prosince 2008 16:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 tak takova otazka tu dlouho nebyla
Datum: 15. prosince 2008 16:56
Jméno: Jay
IP: uživatel1326
 zdar draci nechal jsem si stocit kliku a videl sem ze se do ni jeste vrtaj diry nevite jakym vrtakem to udelat a do jaky hloubky vrtat nemate nekdo nejakej navod nebo vykres pls moc by mi to pomohlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2008 20:09
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 s tim vyvazovanim klikovky bych to moc neprehanel ja daval novou ojnici tak sem starou klikovku rozlisoval kladivama proti sobe a dal sem ji dohromady ve sveraku staci aby se volne tocila v kartrech delal sem to na fichtlu a na 250 penalce a obeji jede jako novy
Datum: 16. prosince 2008 20:09
Jméno: standa
IP: uživatel4749
Datum: 15. prosince 2008 23:01
Datum: 15. prosince 2008 22:30
 stanon tim samozřejmě myslel to Y. Vždyť to bije do očí. 8-)
Datum: 15. prosince 2008 21:38
 Stanone, teď nechápu na co narážíš...?  Že menší průměr klikovky (samozřejmě s výplněmi...ani to neřikám jak je to jasný) zlepšuje spodní kompresní poměr....?  To je pravda....že sem to napsal zkráceně kompresy. No jestli si to nepochopil promiň. Jestli je špatně y/i to nevim....  A nebo sem nepochopil já tvoji poznámku....!
Datum: 15. prosince 2008 21:26
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 kompresy?? no, nikdo nejsme neomylný.....
Datum: 15. prosince 2008 20:32
 Hlavně sem ji vyvážil...jinak to od vrtání je pár nepodstatnejch gramů v rotaci....ale ve vyvážení to dělá dost..! Odlehčení dělá stočení na průměru...! A taky spodní kompresyto dělá..!
Datum: 15. prosince 2008 20:20
Jméno: Fogi
IP: uživatel4746
 Hele a kdyz si to vyvrtal tak si tim dosahl ze ta klika bude i lehci tim padem otacky nahoru
Datum: 15. prosince 2008 20:01
 Jestli si to někde viděl tak si to viděl z mých ruk....  Protože sem to dělal já. A ty díry se vrtaj podle váhy pístu protože jsou určený pro vyvážení. Na kolik sis nechal stočit kliku....? Jinak neni problém....udělám ti to....! Ozvy se na mail.....
Datum: 15. prosince 2008 16:42
|



|