česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  242  243  244  245  246  247  248  249  250  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec co si myslíte o Čz 125 typ 473 sport dík moc asi idu nejakú takovouhle mašinu koupit tak co si o ní myslíte a co na ní často odchází dík moc je to takovej lamáckej dotaz:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4795    
co bys chtel slyset konkretne....to ze mezi motorama jawa a cz jedinej rozdil a to pocet výfuků:-D Dle me dobra motorka....koupis,udelas GO a vydrzi dalsich 40.let ....jinak se sportkama nemam skusenosti,ale jeden znamej rikal,ze se na nich blbe jezdi oproti motorkam na obyc 16" kolech...
 
 
Datum: 21. prosince 2008 16:09
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel1326    
Zdar draci chci se zeptat rozlisoval jsem klikovku a na jednom setrvacniku je vyrita drazka a primo do ni zapada ojnice nebude to vadi v chodu motoru tady jsou fotky http://www.disco.7x.cz/kikovka predem dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
bon giorno panove...muzu mit blbej dotaz....jak se vlastne vyvazuje klika a kdy je potreba ji vyvážit ??? cetl jsem pár clanku,ale nepochopil jsem to!! prijde mi divne vyvazovat kliku tak ze na cep pistu budu dratovat nejaky zavazi:-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stáhnu si knihu Upravujeme motocykl pro závod, autor je myslím Husák, a tam je to celkem dobře a srozumitelně popsaný
 
 
Datum: 20. prosince 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám qipa a z toho na icq nejde posílat.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 18:45
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám qipa a z toho na icq nejde posílat.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
to pouchaz:-Diky moc prislo mi to 7 stran .Diky
 
 
Datum: 20. prosince 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám qipa a z toho na icq nejde posílat.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel1326    
me prisly jenom 2 fotky mohl by si mi dat icq a poslat mi to cele dok moc
 
 
Datum: 20. prosince 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem vám to poslal ale vrací se mi to. Takže mi řekeněte komu to došlo a komu ne, Je toho 7 stran.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 18:27
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin asi špatnej mail, vrací se mi to
 
 
Datum: 20. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel1326    
muzes mi to poslet taky vubec nevim jak to vypocitat jinak muj e-mail Jay26@seznam.cz predem moc dik
 
 
Datum: 20. prosince 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mě to taky můžeš poslat prosim.Dík
 
 
Datum: 20. prosince 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
to pouchaz:Cau prosimte mohl bys mi poslat taky ten clanecek diky moc smart001@seznam.cz
 
 
Datum: 20. prosince 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4795    
muzes...dekuju...muj mail uz máš:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám k tomu nějakej článek v knížce"Renovace opravy motocyklu" od Jürgena Nölla. chceš to poslat na mail?
 
 
Datum: 20. prosince 2008 17:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Drátovat tam závaží je fakt blbost.Dělá se to tak,že se na obvodu setrvačníku vyvrtaj díry.Samozřejmě tomu předcházejá nějaký výpočty,abys věděl kolik toho materiálu máš odvrtat
 
 
Datum: 20. prosince 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: Vichac73      IP: uživatel4790    
no tak my poradte neejaky upravy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
S takovym přístupem na to muzes vzit jedine kladivo a poradne to vytunit :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
dobre vemem to od jineho konce....tohle nikam nevede... v jakém stavu más ted stroj?? jakej má výkon,jak je vyjetej,jak chytá,jak jde od spoda,kolik cca jede nejvic(po rovine),kolik zere,jaky jdou zvuky z motoru atd.... mam takovy dojem,ze jsi jako kazdy druhy,ktery ma fichtla pred smrti a mysli si ze ho rozjede nejakym"tuningem" ...ale to je omyl...motor musi napred bezchybne fungovat,nez ho zacnes ladit:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: skokan      IP: uživatel4095    
Chongu tys mu dal :-) ale máš pravdu
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udelej to co ti napsal standa a myslim že bi ti to mohlo jet docela dobře.
 
 
Datum: 20. prosince 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jediná úprava co mě napadá Vicháči, je že by jsis měl upravit cyklus dávkování léků... protože mi přijdeš krajně hysterickej, nebo možná spíš nevychovanej... slůvko ,,prosím,, by také neškodilo :-D. Jo a psát česky taky moc neumíš. Jen pro tvou analfabetičnost... MY je množné číslo , tedy se používá ve spojení např. ,,my všichni,, jakože je vás víc než jeden... MI je jednotné číslo stejného slova a používá se ve spojení např. ,,řekněte mi,, tedy jako že to říct se má jednomu člověku a to zrovna tobě... kapišto?
 
 
Datum: 20. prosince 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: Vichac73      IP: uživatel4790    
a jeste bych se chtel zeptat jak mam zvetsit vykon u mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
a jeste bych se doplnil.....samozrejmne sestelovat zapalovani a karburator a vycistit a utesnit ve spojich vejfuk...vyfuk nijak uvnitr neupravovat!!!!
 
 
Datum: 20. prosince 2008 14:49
 
 
 
 
Jméno: Maverick      IP: uživatel3485    
este ta doplnim ,a hlavne predzapal ,a dobry pomer benzinu s olejom , Kto maže ,ten jede :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
aaaaa zapomel sem dulezitou vec .....hlavne nafouknout kola!!!
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
dle stavu....zezacatku hodne pomuze vycentrovat kola,,vse utahnout,namazat a spravne napnout retez a vse spravne namazat...pokud je uz motor vylítanej tak vymenit loziska,ojnici a udelat výbrus...pokud i tohle ti bude málo tak zacni premyslet o nejakých úpravách:-)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: Vichac73      IP: uživatel4790    
a jeste bych se chtel zeptat jak mam vykon u mustanga odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 13:26
 
 
 
 
Jméno: Maverick      IP: uživatel3485    
Zdarec ,tak mustangov(20,21,23) vykon je 3,5 koňa teda 2,6kw ked ho máš originál
 
 
Datum: 20. prosince 2008 13:26
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Nevíte někdo jaké má vybrání originální hlava na Mustanga?Potřebuju vědět jestli není snížená.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4795    
:-D:-D pulkulovita je mustang:-D a jinak 05 a parezy meli snad kompr pom 6:1:-D
 
 
Datum: 21. prosince 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo jinak je jeste polokulovita a ta ma myslim 8,6:1 a pak jeste parezacka a to ted newim ale mela asi jeste min nez ta polokulovita...
 
 
Datum: 20. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
9,2:1 je normalni kompres snead na vsech hlavach, ta komprese 9,5:1 je bud zaokrouhleni nebo to byly vyvozni hlavy na mustafy (asi mely na zapade lepsi benal...)
 
 
Datum: 20. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
zdroje říkají ze origo kompresni pomer je 9.2:1 a jine zdroje zase uvádějí kompresní 9.5:1 ....
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      E-mail:      IP: uživatel1913    
Nevim..ale myslim si že asi originální hlava snížená neni :-D:-D
 
 
Datum: 20. prosince 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: kohut      IP: uživatel4787    
Nazdar . Neviete ci maly posledne 20 pioniere 3-kruzkovy piest . Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4791    
nemaly
 
 
Datum: 20. prosince 2008 12:00
 
 
 
 
Jméno: Standais      IP: uživatel3091    
poslední měly dvoukroužkový. tříkroužkový měly jen první serie
 
 
Datum: 20. prosince 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: eclipe      IP: uživatel1181    
dr fik to us by mne jeblo stim dvoutaktama ale stasne a vesel voanoce a hlavne bohateho SILVESTRA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Rubicz      IP: uživatel4779    
Zdar Draci, jaký máte zkušenosti s tím 8 výbrusen od Sesy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulin to perfektně vystihnul...... přínos nula-prd, blbě to zajedeš a.... kup si novej válec. :-) :-D :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já s tim zkušenoti nemám....ale pro mě je tam odpuzující už ten píst...:-)Navíc proč bych si měl koupit vybroušenej válec na 40mm když můžu mít novej 38 a 10 výbrusů před sebou...:-) A rozdíl ve výkonu..? půl koně...???? Proti 49,9ccm a 55,3ccm...! Možná..spíš ani ne...! Sada 8. výbrus je spíš supr marketingovej tah...:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
proč by měl zůstat viset?? leda že by to mělo takovej výkon že zůstane viset na stromě:-D:-D ale to si myslim že nehrozí....:-D:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
radsi bych ho neskousel pokud jezdis posilnici nebo nekde zustanes vyset
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se fakt neboj nasadit,je to jenom 55,3ccm,takze nic zavratnyho
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: paca      IP: uživatel65    
no ja mam ten 1krouzkovy pist a taky se kamo bojim to nsadit protoze to uz je 60ccm nebojim se rychlosti ale omuj motor
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: alexander      E-mail:      IP: uživatel4777    
nepredava niekto nahodou cž 175 r.v.1938 sport odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4784    
máš přebytečnejch 70 000,- za jistou provizi ti to seženu:-) neni problem:-)
 
 
Datum: 19. prosince 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel4236    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/243005-175-specia-predvalecna.html hele kdyz ti to pomuze?!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
jo, za 130 litrů je tvá
 
 
Datum: 18. prosince 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: alexander      E-mail:      IP: uživatel4777    
serus poradi my niekto ci sa da bybrusit vložka valca pionier 20 a dat tam vecsi???dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
JJ, mam 70ccm, ale je to parezacky valec..A necha se jeste trochu vic prebrousit..
 
 
Datum: 19. prosince 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4774    
urcite...predelas si obal,udelas si vlozku a trda 70ccm:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4781    
k čěmu ti to bude.Moc práce,peněz a nicmoc výkon
 
 
Datum: 18. prosince 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
můžeš jí vylisovat, přefrézovat válec, sehnat si špalík litiny a udělat novou vložku
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Čau, mám jeden dotaz pro frikulina. Je dobrý dát na Jawu 21, která má těsně po výbrusu sníženou hlavu? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No vidíte a už to víte....! Ale nedělám tady v tom sesovy bordel....napsat mail je to správný řešení....:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 18:42
 
 
 
 
Jméno: matescrkt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sice nejsem frikulin..ale vim že od frikulina stoji snížení hlavy 200 kč
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Frikuline : kolik by stálo snížení hlavy?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 16:07
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Myslíš, že kdyby jsem ti poslal v pondělí hlavu, snížil by jsi mi jí? Něják rozumně bych zaplatil...
 
 
Datum: 18. prosince 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jako....já zajíždím závodní motory taky jedině se sníženou hlavou....(ono by mi to jinak nejelo...:-D ) je to spíš o citlivosti při zajíždění. Snížená hlava spíš víc zatěžuje kliku než vyloženě válec...I když taky.,..teplem....!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 15:39
 
 
 
 
Jméno: to je fuk      IP: uživatel4348    
ahoj draci chtěl sem se zeptat když mam na jawě 350 v pravym válci byl tam strženej závit a je tam vysoustružená redukce z mosazi na větší a chci se zeptat když vyndam svíčku tak je jiskřiště jakoby utopený (asi 2mm)v té redukci nebude to mít nějaký vliv?díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: to je fuk      IP: uživatel4348    
jo tak dík dneska sem tam dal kladivka a užž to chytlo napodruhy hned ale furt se to dusí ale dal sem tam odtrh baj oko tak to musim ještě poladit předstih,a pořádnej odtrh a koupim nový svíčky
 
 
Datum: 19. prosince 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ono to ani nemusí být v hlavě! teda u jawy asi jo, ale ty čínský minibiky mají válec a hlavu v jednom! Já sem na to čuměl jak blb když sem našel návod na snižování válce, je to vlastně snižování hlavy, ale jak je to v jednom kuse, tak se snižuje válec... prostě číňani, mají všechno naopak:-D:-D
 
 
Datum: 18. prosince 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spis v prave hlave ne?
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4771    
tak to tu vlozku nekdo pekne sfusoval:-D:-D ...jako utopenou svicku neres,ale nemelo by to tak vypadat...pokud to ale nicemu nevadi tak to reses:-)
 
 
Datum: 18. prosince 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
zdar draci napadlo mě esi by třea nepomohlo zvětšit spalovací prostor u fichtla..myslíte že by to jelo líp? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já studuju strojárnu v Liberci ty uvozovky u studuju bych mohl napsat taky...! Střední sem měl ale taky strojku....!
 
 
Datum: 18. prosince 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Vše už je tu řečeno.Nedělej to pokud nechceš ať to jede mnohem hůř.NE!!!!
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a "studuju" :-D strojárnu. Ale střední mam elektro... :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim odkud jsi, ale tady v Plzni jsme na to taky měli hroznýho vola. :-) Jo a zápočet jsem taky nezískal. :-D Holt v letnim semestru repete.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde vůbec a co studuješ....?
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem pro jistotu neudělal loni ani zápočet....:-D Ale mi na to měli kokota..:-) V letnim repete....:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Áno , áno .......teplo, to mi ani nepřipomínej! Z toho jsem neudělal zkoušku. :-( Navíc prostor kliky a laděnej výfuk spolu taky souvisí.... :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S tou pístovou rychlostí máš pravdu protože jsem se jak špatně vyjádřil tak pochopil... Jinak objemová účinost je jasná. Tvoje půl pumpička je píst...:-) Když tomu půjdeš naproti změnšeným klikovým prostorem..........atd......:-) Všechno bylo řečeno....! Bohužel do kliky vstupuju dost podstatnej parametr kterej ovlivňuje plnění a to je teplo....:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co se spodní komprese týče......říká vám něco pojem plnící účinnost. Docela hezky se to dá ilustrovat na pumpičce na kolo. Pokud by jsi stlačoval dejme tomu do poloviny zdvihu ....tak napumpuješ málo. Ale pokud by jsi tu druhou polovinu vyplnil, tak i když budeš zase stlačovat jenom do poloviny, tak napumpuješ daleko víc.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě zase rozum říká, že pístová rychlost je daná zdvihem a otáčkama kliky. Prudčeji hořící směs vytvoří větší tlak na píst a tím vzroste kroutící moment. Moment * úhlová rychlost (otáčky) = výkon . Takže větší moment -> větší výkon při stejných otáčkách, ale rychlost pístu je pořád stejná.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
este dodatek: pri zvyseny kompresi ma motor "tvrdsi" chod...a co plati u podkovy tak vyplnuje prostor v klikovce ale na druhou stranu se zaplneni "hlucheho" mista spis dost precenuje...ale jinak ta podkova je dobra vec a patri to mezi vykonnostni zaklad v motoru...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to sme chtel hodit slovo do pranice a taky se povedlo pac to tady tvrdil zdenekk...a vubec me by to tez zajmalo...to by logicky mela byt pravda cim vyssi rychlost dostanes ze smesi, tim rychlejc pujde pist zpatky ale tak me napada ze tim prudceji stlaci smes v klikovce tudiz by i mela byt rychleji stlacena komprese v klikovem prostoru...cili jestli sazis na to ze je to prostorem tak je to vlastne pravda protoze proc by se vlastne davala podkova do klikoveho prostoru - aby stoupla spodni komprese...cili mas frikuline pravdu, ty komprese se v klivce nezmeni ale zmeni se jeji rychlost stlaceni a tudiz i rychlejsi vyplach valce gdyz nad tim tak uvazuju coz je vlastne logicky a potrebny jako to funguje i v motoru bez snizene hlavy cili ta hlava na to nema vubec vliv...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ti prudčeji hoří směs musíš snad logicky dosáhnout vyšší pístový rychlosti ne....? :-) Aspoň to mi řiká selskej rozum...(a pak taky teorie.....:-) )
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mi teda frikulíne vysvětli spojitost pístový rychlosti a kompresního poměru.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen bych teda nesouhlasil s jednou věcí....! Větším kompresním poměrem...horním...a tím i vyšší pístovou rychlostí se nezvyšuje spodní komprese. Ta je závislá (stejně jako horní) na velikosti prostorů. Takže zvýšíš přepouštěcí rychlost to jo...ale směs víc nestlačíš dole- jen prudčeji.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:12
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom bych dodal, že při vysokým kompresním poměru motor ztrácí pružnost a je méně ochotnej se přetáčet.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krásnej refec.....:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
prave ze se dela pravy opak...cim vyssi komprese tim to nese sve vyhody do urcite chvile, ta nastava prakticky pokud prekrocis hranici kompresniho pomeru pres 1:12, standartni polokulovita hlava ma kompres 1:9,2, ta kulovita jeste min (mam za to ze asi 1:8,6)...vyhody: lepe se splynuje smes, lepe prohoriva, ma tudis vetsi silu, vetsi spodni komprese, uvadi se jeste ze mensi spalovaci prostor nese sebou taky mene usazeneho karbonu...proto je vetsi zajem o polokulovite hlavy pac soudruzi to vedeli proc maj zvysit kompresni pomer...gdyz to jde pres 1:12 a vic (napr. pres 1:16) tak se motor vice zahriva, prehriva (vetsi komprese) a tim vice vadne, vetsi riziko zadreni, z toho tez plyne mensi vyuziti smesi, vetsi zatez na ojnici, klikovku, krouzky, vetsi sklon k detonaci (musi se pouzivat vyssi oktanove palivo, u 1:10 je dobry mit treba 95 natural, gdyz je mensi tak "klepe" tzn. ze predcasne vybuchuje a tim to ohromne trpi a ztraci to dost na vykonu, klepani se da jeste zapricinit napr. moc velkym predstihem, pokud je prechodne da se to vyresit napr. vyssimi otackami gde slabe klepani mizi ale silne to jeste vice podpori, navic to neni finalni reseni ale provizorium...) a dalsi nevyhody to sebou nese cili by se nemelo jit pres urcitou mez a vedet gdy to ma dost ale zas to nepodcenit...tim ze by si to zvetsil tak bys sice ulehcil ojnici ale vykonove by to jelo o dost hur a taky na tom karbonu by to bylo skutecne znat (navic klikovka snasi slusne pomer i 1:10, do 1:12 to jde pres nej uz je to hazard o zivot mnoha dilu v motoru ale to uz sem psal)...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE! proc se asi snižujou hlavy co myslis? asi aby se zmenšil spalovací prostor tudis se zvisila spodní komprese!!
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:38
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
kolečko byl jsem rychlejší :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,nejelo by to lip,kdyz zvetsis spalovaci prostor tak se zmensi kompresni pomer,takze by to jelo spis hur
 
 
Datum: 17. prosince 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ne! když ho zvětšíš bude menší komprese, spalovací prostor se zmenšuje snížením hlavy.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: tomik      IP: uživatel1326    
zdar draci jaky noze jsou nejlepsi na staceni kliky na sustruhu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono s desetinou je stejná práce s upínáním jako s centimetrem...:-) Takže stejně....:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: birel      IP: uživatel4768    
ja jsem nechal kliku zmensit na laseru, pak se povrch na sostruhu uz jen zarovnal a dolestil...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 21:04
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
to sem napsal schválně, aby jinší neznalý nezjištovali proč to chci a k čemu to bude dobré :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
desetina centimetru.... tak to mě totálně rozsekalo :-D :-D :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
frikuline jen pro info, kolik by bereš za snížení hlavy řekněme o 1 desetinu centimetru?
 
 
Datum: 17. prosince 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
ja jsem použil na "ložiska" aspoň to tvrdil mistr
 
 
Datum: 17. prosince 2008 18:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší by byl opravdu ten CNB ale to se nedoplatíš...to sou tisíce za plátky...! Pak klasický šroubovaný plátek SK (zlátý= nitrid titanu) s tim mám zkušenosti....ale potřebuješ tak 4-5 (cenově začínaj na 200kč bez DPH za kus....:-) ) Pak to jde keramikou....ale ta nenávidí přerušovanej řez. A poslední možnost je nůž s pájenym SK plátkem s označením K taky nemá rád přerušovanej řez a musíš ho cca každou druhou šponu brousit....! A nebo máš nejposlednější možnost...nechat si kliku udělat u mě...:-D:-D:-D (sorry to bylo blbý.....)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kubický nitrid boru
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
ostrý:-D slinutý karbidy asi bych řek....
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: trmich      IP: uživatel2248    
zdar lidi, mam dotaz, jak mam dostat jehlickovy lozisko na pistni cep a nasledne do pistu a do ojnice, kdyz neni v kleci. tak jak na to, aby se mi pri nasazovani nerozsypalo?? diky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: trmich      IP: uživatel2248    
tak diky za rady. samozrejme, ze me vazelina napadla, ale myslel sem, jestli neznate nejakej rychlejsi zpusob.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme ze slo:-)
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: trmich      IP: uživatel2248    
nojo, ale ja nemam ten starej pistni cep... slo by to nahradit nejakou trubkou o stejnym prumeru??
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
říká ti něco slovo vazelína?
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to na cize delal tak ze sem si uriznul kus staryho pistniho cepu aby byl sirokej jako ijnice,pak do oka ojnice dal vrstvu vazeliny,pak ten kousek cepu a mezi oko ojnice a cep sem naskladal ty jehlicky,pak sem na to dal pist,a novym pistnim cepem sem ten pomocnej vytlacil a slo to krasne
 
 
Datum: 17. prosince 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel4762    
kam jde na pincku uchitit struna na stojan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_181.html tenhle troujúhelníček
 
 
Datum: 17. prosince 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jestli myslíš pružinu tak zespoda co se montuje kříž k motoru, tak tam je mezi úchytama od karterů mezírka a tam přijde takovej trojúhelníček s dirkou na pružinku
 
 
Datum: 17. prosince 2008 16:33
 
 
 
 
Jméno: rafinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte jak zvíšit výkon na pionyru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
tam mě jede jak pos.. ale premýšlel jsem o novím pístu nebo aspon kroužkach poslední výbrus byl v 96roce
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: rafinek      IP: uživatel3030    
tam mě jede jak pos.. ale premýšlel jsem o novím pístu nebo aspon kroužkach poslední výbrus byl v 96roce
 
 
Datum: 19. prosince 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vidlema:-D...to co pisou ostani...napr. ma 21 po GO lita po rovine 75 a prikry kopce na trojku to zacne ztracet az skoro u vrcholu...pokud to udelas PORADNE tak najdes ty ztracene kone a bude ti litat lip nez novej...pravda kazdej fichtl je jinej nekerej ma vetsi silu, nekerej vic toci ale to se da secko regulovat, gdyz wis co mu muzes dat, koupis mu novy dily a vymenis za ty co to potrebujou, zajedes TRPELIVE vybrus tak pak uvidis co fichtl umi...jinak k tomu zajizdeni - do nejakeho 100. km stejne musis jezdit pomalu, cim vic mu budes davat tim vetsi bude mit jakoby vuli a tim vic se bude tocit ale stalo se mi parkrat ze pak ztratil jakoby silu cili rovinka parada ale na kopec se dusil...podle me je lepsi ho zajet do sily cili trpelive a s ohledem, je to lepsi jet si v pohode na trojku nez tam mit vytocenou dvojku pri pomalu stejny rychlosti navic to lepe tahne do kopcu...pokud chces rychle zajet tak M2T je na to pravy pomocnik:-D jinak pokud to chces mit zivy tak to vem jednou do nejakyho velkomesta (poku z neho nejsi) a tech svetelnejch krizovatkach jak to budes stale rozjizdet tak to udela svoje, bude to pak hravejsi...
 
 
Datum: 15. prosince 2008 22:01
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikulíne, tobě tam ty I/Y padají podle toho, co je zrovna blíž na klávesnici, co? Nemyslim to nijak zle, ale vypadá to fakt úděsně. :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli chceš snížit hlavu ozvy se...jinak já to dělám na soustruhu pomocí přípravku...!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a samorejmne dobre zajet!!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no krumpacem:-D jestly chces snizovat hlavu tak to jde na obojim ale na frezku potrebujes otocnej stul a je to pracnejsi na soustruh si musis udelat pripravek na upnuti!! jinak jak zvisit výkon je hodne moznosti ale jak to tady posloucham tak bych ti doporucil to co ostatni GO slicovat kanaly vypalit výfuk, utesnit novej vzuchovej filtr air box taky utesnit aby to salo jen tou trubickou nove loziska do kol vycentrovat nafouknout kola skontrolaovat jestly ti nepribrzdujou brzdy atd a namazat retez kdyz udelas dobre GO tak jede taky slusne
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:17
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK_®__*****      IP: uživatel3276    
Dlouhým a pomalým zajížděním po GO z toho motoru udělá akorát línou lemru. Při zajíždění hodně oleje a pokud možno tomu nakládat co snese, ale nezadřít!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj tase sem trapnej :-( dal bych sem smajla cervenajiciho se.... ale v podstate by to slo XD a taky neumim cist...
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak ze nechas udelat GO motoru a vse sestelujes vycistis budes davat lepsi olej dobenzinu vse ti pude zlechka napr: kola a po GO to budes dlouho zajizdet a vejfuk nechas tak jako od vyrobce a vse utesnis pak to lita na trojku proti kopci hodne zalezi na valci na krouzkach a nazajeti a snizeni hlavy to by mohlo bejt dobry
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
hlado já chci snížit hlavu....výbrus na fréze???
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:39
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak rotační součast ne? na soustruhu... ale esi chceš mužeš i na frézce... já měl dělanej výbrus na frézce :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
Frikulíne když myslíš :-), jo a frikulíne na čem mám nechat snížit hlavu??? na soustruhu nebo na fréze? mám možnost obojí.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dat novy loziska,gufera,vse namazat,dofouknout kola,zhubnout:-D a pak vybrus
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si Patriku myslim že správně je to KNOW HOW....:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
hele napred oprav vsechno tak jak ma bejt a pokud i to ti nebude stacit,tak zacni neco ladit...pokud si myslis ze nejaka uprava ti vrati stracenej vykon celkově,tak jsi na omylu:-D:-D:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ne to opravdu nevíme :-), přece si nemyslíš že ti povímě svoje HOW KNOW.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
hele vsechno namaz a serid a ono to pojede:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvíšit výkon nejde. Zvýšit možná....
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: rafinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chcu tam dat jiny ložisla kdyžtak kroužky
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Tak ho vyčisti a umej a udělej GO a pak můžeš začít ladit.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: rafinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ale ja uš ho mam upleně rozdělanýho
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:02
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně......krumpáčem....!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:00
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tech moznosti je hodne muj navod zni mej vsechno cisty a v poradku a obejdes se bez uprav casto dobrej starej origo motor jede lip nez upravenej
 
 
Datum: 15. prosince 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
tak takova otazka tu dlouho nebyla:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 16:56
 
 
 
 
Jméno: Jay      IP: uživatel1326    
zdar draci nechal jsem si stocit kliku a videl sem ze se do ni jeste vrtaj diry nevite jakym vrtakem to udelat a do jaky hloubky vrtat nemate nekdo nejakej navod nebo vykres pls moc by mi to pomohlo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
s tim vyvazovanim klikovky bych to moc neprehanel ja daval novou ojnici tak sem starou klikovku rozlisoval kladivama proti sobe a dal sem ji dohromady ve sveraku staci aby se volne tocila v kartrech delal sem to na fichtlu a na 250 penalce a obeji jede jako novy
 
 
Datum: 16. prosince 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
di do prdele s nejakejma vyjmenovanejma slovama,nebo co to je....vzdycky sem z toho mel ve skole koule a pravopis mam dobrej....pokud clovek neni degen,tak mu dojde,ze to pismenko v tom slove vypada proste divne....to jak tady pisem je neco jinyho...to neni cviceni z pravopisu ve skole,ale pokec,tak uz toho nechte s tema Y/I atd...uz je to fakt trapny....jo jsou individua co neumi napsat srozumitelne vetu....ale to je jejich problem...kdyz nerozumis otazce,neumis odpovedet:-D:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ježiši já pravopis neviděl 7 let....:-D:-D:-D Sorry no....:-D Ta komprese bez komprese jako píseň bez písně...??? :-D Asi jo....! Ok kompresi písni...:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stanon tim samozřejmě myslel to Y. Vždyť to bije do očí. 8-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stanone, teď nechápu na co narážíš...? :-) Že menší průměr klikovky (samozřejmě s výplněmi...ani to neřikám jak je to jasný) zlepšuje spodní kompresní poměr....? :-) To je pravda....že sem to napsal zkráceně kompresy. No jestli si to nepochopil promiň. Jestli je špatně y/i to nevim....:-D A nebo sem nepochopil já tvoji poznámku....!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
kompresy?? no, nikdo nejsme neomylný.....:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně sem ji vyvážil...jinak to od vrtání je pár nepodstatnejch gramů v rotaci....ale ve vyvážení to dělá dost..! Odlehčení dělá stočení na průměru...! A taky spodní kompresyto dělá..!
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel4746    
Hele a kdyz si to vyvrtal tak si tim dosahl ze ta klika bude i lehci tim padem otacky nahoru :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestli si to někde viděl tak si to viděl z mých ruk....:-) Protože sem to dělal já. A ty díry se vrtaj podle váhy pístu protože jsou určený pro vyvážení. Na kolik sis nechal stočit kliku....? Jinak neni problém....udělám ti to....! Ozvy se na mail.....
 
 
Datum: 15. prosince 2008 16:42
 
<  242  243  244  245  246  247  248  249  250  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:12:33 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu