slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  246  247  248  249  250  251  252  253  254  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Miquel      IP: uživatel4024    
Cau draci jezdil sem na sněhu ....přijedu dalši den že si pojezdim...a něco jako vrzalo ve valci.....fichtlik je uplně liny.....kopce jezdim tedka o rychlostni stupen niže:-(nevim vubec čim to je ...:-(prosim moc poradtě ...diky moc mějte se ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: slavek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to taky chrasti myslim že taky bude něco s kroužkama ale mustang jede pořad stejně čim se ty kroužky mohli pokazit možna jak sem to moc smažíl na jedničku?
 
 
Datum: 02. prosince 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky skus vyčistit vejfuk... mě se to stalo loni, a byla to jenom blbá voda ve vejfuku... jak sem dojezdil tak už to tu vodu nefoukalo ven, ale bylo to teplý, takže sníh roztál... ale spíš to budou kroužky jaks to schladil tak to hůř mazalo a sjely se, nebo zlomily
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud se vytaci ale nejde do sily tak je neco s krouzkama (zapecenej, sprclej v drazce nebo zlomenej...) pokud je ale linej i v otackach tak ti bud neco vlitlo do valce nebo si to pridrel...
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4642    
rozebrat,opravit(asi bude stacit jen vymenit pist a krouzky) a pak bude zase jezdit...
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel4024    
no do sněhu sem to parkrat nabořil no??vadi to hodně
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdybz to bylo normálním opotřebováním, tak to nebude takhle najednou. Buď zapečený kroužky nebo přidřený nebo málo pravděpodný, že ti neco vlítlo do válce.
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 17:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4642    
vrzáni ve valci sou zapeceny krouzky....
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš opotřebovaný válec a píst,takže to bude chtít nový výbrus,nový píst a pístní kroužky a zase můžeš jezdit jako drak.Stalo se mi něco podobného.
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 17:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro jakoby se to pridrelo,nestalo se ti behem projizdky ze by si to valcem zaboril do snehu?
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: MAXiK      IP: uživatel2215    
Cau mam technicekej dotaz v cem se lisi motor z 20 oproti motoru 23? myslim jako jestly ma jine pomer prevodu kanalky ve valci jinak rozmistene hlava nizsi nebo jak bavime se o motorech v zakladu jelikoz nemam doma motor z mustanga tak to nemam jak porovnat dekuju moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4640    
velký kulový...ty valce jsou na chlup stejný...tos mel v ruce mozna nejakej hráblej...
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne to sem nemyslel ja vim rozdil je taky v kanelech ale jen u 05 ty poslední mustangy maj jinak daleko vložku od bloků motoru to způsobuje že se jinak otevírá a zavírá výfukovej kanál
 
 
Datum: 27. listopadu 2008 10:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4638    
motory 20,21,23 sou stejny akorat ty posledni se lisel obloukem na vetsi druhou svetelnou civku....motor 05 je jinej,valec ma stejnyho typu,ale uzsi kanaly...o tom tu asi pravdepodobne kolega mluvil:-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam doma asi 5 motorů z toho 2 mustangovy(jen valce)a ty valco sou z těch poslednich mustangů a mají jinak přesazenou vložku a mali dýl uzavřenej vejfukovej kanal a ta motorka letí jak hovado jel sem 65 do stoupání(vám se to asi zdá málo že pánové) ale je to marec má velkou sílu a mám tam 72 trysku jede to jak hovado fakt
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 15:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nektery 23 mely 30w zapalko,s tim souvisi nepatrna uprava karteru v miste zapalka
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 14:34
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a      IP: uživatel2324    
Je to stejny akorat posledni mustangy meli 72 trysku a s tou to udajne tocilo o 500ot/min vic.
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: alexader ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
poradi my niekto mam jawu pionier20 je tam tryska karburatora68 a objednal som si valec ktory ma uz 8 vybrus mam zvecsit aj trysku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: Franta      E-mail:      IP: uživatel4643    
Draku, kouknout na smes(barva svicky) mela by bejt spis do cerna, a podle toho jak to de roztahnout, jako jak se to necha roztocit...
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4636    
trysku muzes rozsirit na 70-72 ale slusne to jezdi i s tou 68 ....hlavne skontroluj jestli jsou dobre slicovany kanaly ve valci a pripadne je oprav...u tehle sady se tato vada casto nachazi a výkon ubírá....!
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 11:46
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
zdary chlapci!!chtel jsem se zeptat,co to je pls "nikasil"??diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4635    
Je to galvanická úprava vnitřku válce Ni CR Mg
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:46
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Myslim ze by stacilo rict, ze je to nestandartni(specialni) povrch valce u 2taktnich motoru:-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4486    
tak schodli ste se že je to ve válci ale to ostatní každý inak :-D
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikasil je tvrdá slitina, která se používá na pokovení hliníku ve válci. Nikasil je vlastně místo litinový vložky. Dnes se používá na všechny aspoň trochu moderní dvoutakty.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud se nepletu tak nikasil je specialni povrch vlozky valce,je to vicemene keramickej nastrik,ma velkou trvanlivost
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
je to něco jak vložk ado valců, používá se do krosek a závodních motorek. j eto na jedno použití.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: Martin Valasek      IP: uživatel4627    
Zdar draci mam dotaz vo kolikmam snizit hlavu na čz 125/453? dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A fichtl má jakou vložku....? :-) Naopak sousdržnost litiny je velká. Dobře snáší tlaky (né rázy a tah...podle toho jaká to je normální šedá litina s lupínkovitym grafitem se chová takto.....) A komprersy....stejně seš v jednu chvíly omezenej motorem jako takovým. Takže 10:1 bych se napálit nebál...:-)
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: Karlos88 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nevim co je na tom pravdy ale čezety mají litimový válce a ty nesnesou větší kompresní tlak
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 8:36
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ani ten program neni prakticky potreba...vezmes obsah valce (treba 49,9 nebo 124,7 cm3) + obsah hlavy (co se do hlavy toho oleje vejde), sectes to a to cely vydelis obsahem te hlavy...jinak pokud ches konkretni stupen konmprese tak si jenom dosadis do vzorecku a vyjde ti pri stejnym objemu jak bude objemna hlava...
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4624    
na netu je plno programku pro vypocet komprese,pokud vis cilovej kompresni pomer,tak staci jen zadat vrtani valce,zdvih a objem spalovaciho prostoru(musis postupne dosazovat) az se dostanes na pozadovanou hodnotu. pak vezmes strikacku a objem spalovaku co ti vysel vstriknes do hlavy(s ucpanou dirou na svicku a podivas se(odmeris si) kolik musis ubrat....programek je ke stazeni treba na jawa-50.cz
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci! Viměnim doma ojnici s jehlovym ložiskem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otázka zněla : Viměnim doma ojnici ... ? Frikulíne opět neodpovídáš na otázku, takže opět špatně. On se neptal na vyvážení, ale na výměnu - to je rozdíl.
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec frikuline! Napiš mi na email odkaď seš. Díky!
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: Kamil      IP: uživatel1337    
¨frikuline von ti to tak bude řikat,ty bys mu dělal konkurenci :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pepo zajímala by mě jedna věc....? :-) Jak ji vyvážíš....? :-) Přelisovat a VYCENTROVAT to takový problém neni, ale to vyvážení mi nejde trochu do hlavy...:-) Jinak ti to udělám taky....taky s tim nemám problém...!
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 10:38
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
joseph.j@seznam.cz
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak mi napiš teda tvuj email. muj je J.Pucera@seznam.cz
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar, jestli chceš tak ti to přejisuju a vyvážim.Není to problém.Písni mi na mail.
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jozo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to by nebyl takej problem. Ale jak ji mám vycentrovat (setrváky)?
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
v domacich podminkach se to da jen pokud mas poradny lis...pokud jo tak rozlisujes klikovku, vymenis a pres lis nalisujes a vyvazis...ale zkus si to nejprv na nejaky starsi, horsi popr klikovce na vyhozeni, jistota je jistota...:-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Panove,chci se zeptat jelikoz s tim nemam zkusenosti,v cem jsou loziska SKF prinosem pro motor pionyra o proti ZKL.Kdyz neberu v potaz zivotnost.Jde o loziska na kliku.Vyplati se ta investice?Mam zavodni motory a ojnice vydrzi par tisic kilacku a mezitim se motor puli a puli a kontroluje.Takze po tech dvou tisicich kilometru,prijdou novy liziska zkl a nova ojnice.Diky za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: Králík      IP: uživatel720    
Aha, a já se vžycky divil, proč mi na sériovce odejdou ZKL za půl roku... určitě to je tim, že je klika rozhozená, když jsem jí narážel přes dřívko a ložiska taky...
 
 
Datum: 24. listopadu 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě by mě zajímali tvoje závodní motory....:-) Ozvy se mi prosím na mail nebo ICQ : vl.muzak@seznam.cz , 324-018-386
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teda osobně na sériovku používám ZKL protože stačej....! Ze závoďáka sem je tahal modrý takže tam SKF....mám je tam první rok a netušim co vydržej...jinak sem dával do závoďáka ložiska dvakrát do roka a jak řikám ZKL modrý a hráškovaly...! Problém je ten že to ložisko se tváří že je OK...ale pak ho člověk vyndá z karteru a jak se všechny vůle sečtou...je to tam...:-D Ale vyndávej si ložisko jen tak pro kontrolu......:-) Ale jako v tuhle chvíly....zvedl bych ruku pro SKF ale ZKL neodsuzuju....! (hlavně to neni jen o ložisku...ale o stavu kliky karetrů použitým oleji MONTÁŽI KLIKY-třeba to natlučení přez dřevo je divočina....dělal sem to taky ale ž to vim a vim to od tý doby co centruju kliky a vim jak malinko stačí aby se rozhodila....:-) ) Takže asi tak...:-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 10:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
flakaj to jak se da...vubec nejlepsi je dycky doprodej dilu z Povazskej Bystrice co zbyly dily na fichtla ale o tom uz sem taky dlouho neslysel, no je to velka skoda...
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4615    
nejsmutnejsi je ze ty komunisticky byli taky ZKL a jeste na nich bylo napsano made in Czechoslovakia...to co se dneska prodava je strasny...nejenom ty 6303c3 od ZKL ...kluci menili loziska na 513 na cize na klice...koupili ZKL ze by to melo stacit,ze jezdi ciza jentak HObby...a ono se to vysypalo za mesic a pritom ji mazali(crosspower) ze kourila jak vztekla....tak je nekde chyba,ne...!
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 13:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ZKL sem kupoval a jako loziska se mi zdali normalni a v provozu se ukazaly jako vyborny (asi dobra rada, dobre udelana, prezila i zasouvani do karteru za studena, bez zadnyho nahrivani a ze to byla prace nez se tam dostaly, mel sem za to ze je to kladivo pres to drivko odrovna...)...zalezi na co narazis, me dohromady staly neco pres 120 a uplatnili se, myslim ze je to zbytecnost kupovat SKF do zavodaku (do zavodaku to skoda urcite neni ale je skoda je kazdou chvili menit)...jinak nejkvalitnejsi byly ty komunisticky, gdybych je gdysy davno nevymenil tak by jezdili dodnes (vymena z duvodu pripominek jak sou stary ale vidim ze byly milny, litali by dodneska) a co rikal Standa tak to je dost mozny, dneska se secko flaka jak se da...
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 13:07
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepsi loziska byl vzdycky zaklad lepsiho motoru...delate jako by to byla nejaka extra investice...jinak z vlastni skusenosti na kliku ZKL uz nikdy...ty maj vuli jak vrata uz jako nový a vim jak vypada vule C3 :-D:-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 12:29
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4616    
Čau nevím co jezdíš,ale nato že ti vydrží motor tak málo je investice do SKF zbytečná
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 11:58
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj kuci mel sem na fikovi pist se třema kroužkama..jeden prasknul tak sm ho vyndal a nechal tam jen dva......zatim to beha ale muze to neco udelat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no vidis to je pravda ale to uz je lepsi si tam dat rovnou novej krouzek...
 
 
Datum: 23. listopadu 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bacha na to, že při pohybu pístu dolů uniká drážkou, kde neni kroužek směs z přefuků rovnou do výfuku. Pokud to chceš jezdit trvale, je potřeba prázdnou drážku zakolíkovat.
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mam dvojkrouzkovej a jeden se mi sprcl v drazce...no s jednim krouzkem jezdit na seriovce tak to fakt stojii za to hlavne jizdy ve dvou do kopce je zazitek gdyz vas predjizdi i cyklista .-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
kamarádovi tam patří taky tři a dva zlomil tak jezdi na jeden a zatim v poho.
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
asi ne jenom tam mas volny prostor na jeden krouzek, bude ti to mit tahat a pujde ti to o malinko lip do otacek...jinak asi vliv to mit nebude:-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 14:50
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
zdrawim draci,chtel jsem se zeptat cim a jak lze a nejlepe vyleštit kanaly?dky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
aha,le já to nechci delat n fikovi ale yamaze,a ta nema vložku,ale to je jedno.diky
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
vyndat vložku válce, naleštit a nalisovat vložku zpátky...bez vyndání vložky to je nic moc...
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 10:21
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
jj,ale jak se tam stim papirem dostanu do tech kanalů
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 9:20
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Ja se priklanim k brusnému papíru. Nejdřív 800 pak 1000 a nakonec 1200 pod vodou...Jestli jsi puntickar tak jeste brusnou pastu:-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 8:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zdar panove dotaz: gde se da nechat snizit hlava? jak konkretni misto tak i treba typ podniku, estli treba v autoservisu atd nebo negdo, jez se tim zivi bo to dela jako konicek, melouch:-) diky za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
myslim ze optimal ..nebo spis tak akorat a wic us ani ne ..1mm ..kdyz se mylim ..OPRAVIT!!:-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 12:15
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel2245    
no na soustruhu je to snižování složitější, nebylo by to jednodužší ne fréze, a frikulíne o kolik můžu hlavu snížit aby tak moc netrpěla klika a ložiska taky.
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 8:27
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opakuji....dělám to...ale napiště mi mail....nebudeme to řešit tady....! vl.muzak@seznam.cz A hlava z 21 nevadí...ba naopak pro snížení na 5ml je lepší než třeba z 05....
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 23:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
chci taky...na 5ml...ale zatim sem doma nasel samy hlavy na 21...
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 22:41
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napiš mi mail......něco poladíme.....:-) vl.muzak@seznam.cz
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 22:06
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělá ti to kdokoliv kdo má soustruh a umí to s ním :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: jawa5      IP: uživatel1490    
cawes draci potrebujem pomoc do fchtla som dal novi piest.na jednotke to neroztlacim tak na 2 a len zopar razi odpali a to je vsetko sviecka mokra otrh je na0,45mm predstih na 1,5mm.karburator je cisty poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
a roztlacuj to na jednicku a je este mozny ze to nasava vzduch mezi karburatorem a valcem
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak to nejspis foouka dotahnul jsi srouby na hlave do krize a dostatecne? podivej se jestli to neni nekde zespoda mokry
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
zdar lidi, na co je ten zajišťovací kroužek na pístní kroužky ,. co tu sesa prodává odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten se pouziva pri montazi pistu do valce,zajisti se stim krouzek aby si to nemusel mackat prstama
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 18:09
 
 
 
 
Jméno: turek160 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim všechny draky mám takovej problém nechal jsem si udělat 7 výbrus ale zdá se mi že to nemá tu šťávu co by to mělo mit co mam udělat aby mi tam šlo víc benzinu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
necekej zazraky hnedka po vybrusu pokud nemas zajeto, zezacatku ti to pojede este skoro hur nez minulej vycochtanej vybrus na valci...jinak ten plisek a nebo taky vycisti trysky, dej novy tesneni (zabrousit, naolejovat, fest utahnout) a taky srovnat hlavu aby to melo vevnitr taky nejakej podtlak/kompresi to dela dost...
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel4600    
cus draku hele tam v karburatoru jak mas plovak tak tam je takovej plisek a podle toho plisku to udelej(vohni ho dolu nebo nahoru) v tom by to melo bejt.nebo to taky muze delat ze je spinavej vzduchovej filtr nebo ti muze nekde podchazet ale to by bylo znat na zvuku,mej se cus
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4598    
trochu zvys hladinu,dej novej filtr a 72 trysku ...good luck..
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
servis: jak mám správně na válci upravit kanály a čím , dík za odp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Njdrive si musis odpovedet na otazku jaky je tvuj cil.Upravit valec lze mnoha zpusoby.Lze upravovat na motokros na vytrvalostni zavody na silnicni zavody.A tak tedy alespon ja to tak delam bude vypadat kazda vlozka trochu jinak.A na sprinty bude vypadat jeste jinak.Jde o to ze pionyr ma pouze tri kvalty a najit kompromis aby te valec uvezl s tezkym prevodem na silnici kolem 90km/h je laborace,jeste kdyz mas 115 kg.Hlavne jestli chces upravovat valec na max. vykon tak to nedelej jako je toho celej internet od p,Krejbycha.Ja s tim stravil nejakej cas a neni to na normalni jezdeni ani na motokros.Tato uprava je pouze na MAX. vykon.Spodni a stredni otacky vubec nenadchnou.Dej si otazku kolik chces mit vyfukovych kanalu a kolik prepoustecich,4,5,6.Jake chces mit casovani,kolik otacek motoru,jakej v tom povali pist.A jeste neco,jenom ve valci to neni,je to hledat vykon ve spouste poladenejch soucasti co stojej pekny penize a maj kratkou zivotnost.Tim ti chci rict,ze jenom spravne upravit kanaly je u normalniho motoru nechat je v puvodnim stavu a kdyz ne vsechny tak prefuky rozhodne
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4598    
vylisovat vlozku z valce a "spravne" do ni hrabnout pilnikem a frézkou a samozrejmne hrabnout i do hlinikovyho obalu:-D...ale pokud o tom nic nevis tak se do toho nepoustej a nebo si sezen vice valcu at muzes experimentovat stylem pokus-omyl ...pokud se do toho chces fakt poustet tak aspon nastuduj navody na upravu co sou treba na http://www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odpověděl sis napůl sám....upravit- upravit správně....! A čim?....vhodným nástrojem....:-) Na tohle se nedá jinak odpovědět...:-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar kde je ve válci přefuk??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 13:28
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Jasný ale taky musím být schopen poznat že se povedl.
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 13:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4595    
tak si sezen nekde na srotaku dva,tri valce navic a ten co se povede dej na vybrus a jezdi ho...
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 12:32
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Chtěl bych se totiž pustit do uprav válce a nerad bych jej zničil.
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 11:17
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Dík moc měl bych jěště pár takových blbých dotazů ale nechci tady tím plnit web nedá se na netu sehnat zdarma nějaká dobrá knížka kde se tyto věci probírají???
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
newim treba hafák myslel ten vyfukovej nebo saci pac ty sou po jednom tak to napsal v jednotnym cisle
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 21:45
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Opravil si to spravne, ale myslim ze od frikulina to "hafák" pochopi spis :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 21:28
 
 
 
 
Jméno: FK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikulín : otázka zněla kde je válci přefuk. Jednotné číslo. Pozor. Toto provedení přefuku (jednotné číslo) existuje u příčného vyplachování + píst s deflektorem. V takovém případě je přefuk PROTI výfuku(výfukům), takže Tvá odpověď je chybná !!!
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam kde se děje něco jinýho než sání nebo výfuk...:-D Takže ti zbejvaj dva kanály a to sou ty co vidíš jako díry po sranách vložky když se koukáš zezadu do válce...a mají protiplochu na karterech...!
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 10:33
 
 
 
 
Jméno: LaX      IP: uživatel4588    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, mám Robby 50 a měl bych zájem o kit 70cc, ale mám Robbíka rv. 2005, takže tam ještě není motor z Betky (TMEC) ale jakýsi HUAWEI 139 FMB viz muj profil http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=31323 - zajímalo by mě jestli na to můžu použít ten kit z fichtl krámku. Díky V. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to stejne,,pasuje to tam
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 10:56
 
 
 
 
Jméno: babeťak      IP: uživatel1073    
zdravim mam takovej dotaz mam valec po vybrusu new pist atd a zajizdim. kamos mi rek ze muzu ject 30-40 kmvh a na netu je zas napsano ze se nesmi vic jak 25 kmvh kdo ma pravdu a kolik km musim zaject nez to bude zajety? jezdim na olej shell advance sx 2t 1:30 dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel6127    
musíš jezdit sám a hlavně to nehnat do otáček.nejlepší je nějaká rovina kde dáš za 3 a na malí otáčky budeš jezdit........čím dýl tím lépe, protože čím lépe se to zajede tím to taky pak bude mít lepší víkon.
 
 
Datum: 18. května 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4592    
Čau konečně nějaká fichtlařka.Máš pravdu Dobešová.Někteří si nepřečtou ani návod k použití.
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 20:51
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
U nového stroje bylo napsáno: záběh do 1500km. Max. 1, stupeň 17 km, II.stupeň 33 km. III. stupeň 48 km.Do 600 km pouze jedna osoba.
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 12:54
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar jsem z Kroměříže, kde mi nejblíž udělají výbrus na pincka??? Jo a dostanu k tomu i pístní čep,píst a takový věci??? A poslední prosba máte někdo šablonu nebo tak něco na 3 chladící kanal do válce??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no on treti prefuk je sam o sobe skoro jen o chlazeni valce cerstvou smesi a na vykon nema az tak velky vliv jako prave to chlazeni tak estli nemyslel to:-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: unnamed      IP: uživatel2900    
asi naka haluz :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 14:57
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Ne fakt už jsem o něm kdesi četl slouží pouze k chlazení válce.
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Chladici kanal? To si nech patentovat pac si myslim ze ses 1. na svete kdo to vymyslel (aspon u fichtla :-D )
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
zdrawim,hele jak poznám u fíka že už je zajeetý když nemám tachometr??diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
50,-
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: Martys      IP: uživatel4186    
Takže musim jezdit klidně nez se to zcne uvolnovat!?A jetse neco pls nevite kolik stoji prepis barvy v TP?diky
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
do 500 gdyz to chces mit dobre zajety...to musis vedet gdy treba uz vic pritlacit, gdy se zacina vybrus povolovat, gdy ho jeste nehonit...
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
jj 1500 je fakt hafo podle me to bude takovejch 250-350km vic ne...
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1500 km je strašně moc...! Hodně záleží na tom jak těsný je výbrus...! Např. výbrus s vůlí 0,05mm je zajetej za 50km opravdu šetrný jízdy na klavitnější olej....! Aspoň podle mejch zkušeností...! Klasickýmu výbrusu stačí tak 200km....
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
pak se mi divte ze ten olej nesnasim :-D:-D
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
to neni ani tak o najetych km,ale o chodu motoru....nejakych 1500km je orientacni a hlavne nejdulezitejsi je spravne zajeti v prvopocatku,prvnich 200km pak se zacne uvolnovat a tak od tech 600km staci uz jen vic mazat...vlastni skusenost...ale jezdim na lepsi olej...nevim jak to bude treba s M2T...kamaradovi sem zgeneralkoval mustanga,zajel jsem mu to asi 150km na M2T a uz to bylo povolený tak sem mu to dal a po volném najetí 500km uz to bylo dojetý a zase zvonilo:-D:-D
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 15:25
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Piš si motorkářský deník s hrubým denním odhadem kilometrů, průběžně to sčítej a až budeš mít tak cca 1500km tak máš zajeto...
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 14:34
 
 
 
 
Jméno: gerac      IP: uživatel4579    
zdravim borci moc toho jeste o fichtlech nevim a tak se ptam jak nejlip nasadit valec přes pist (samozřejmě s kroužkama)na jawu 50 typ 20 a jestli na to nemate nejakou vychytavku?,moc dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
presne jak rikal Willi..hlavne to musis zevnitr valce maznout, bude to sice trochu vic po nakopnuti cudit ale lepsi nez si podrit valec...taky si davej pozor at blbe nenasadis valec, zni to smesne ale uz sem videl par takovejch co nasazovali valec vyfukovym kanalem nahoru...at jezdi:-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 12:43
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
No ja sem to delal pouze jednou (nvm jestli dobre ale fichtl jede :-) ) nasadil sem si valec na zacatek pistu a 1 pistni krouzek sem zmacknul ( musi bejt v zamku) a valec sem pres nej pretahl... takhle opatrne i u 2. pokud mas i 3. krouzku.... dobry taky je nez by si to zacal delat lehce potrit valec (zevnitr) olejem kterej davas do benalu pak to de lip...
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 23:11
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde to dobře i bez jakýhokoliv přípravku, prostě je rukama stlačíš krouřky a opatrně na ně nasuneš válec. jinak se na to pouřívá takový "spona" jsou to z plechu vytobený dva půlkruhy který maj na jednom konci háček aby se zasadili do sebe a na druhym konci jsou protažený tak aby se to nasadilo na píst s kroužkama, stlačilo se to a pojistilo, pak se nasadí válec přes kroužky a pak tu "sponu" rozpůlíš a vyndáš.. ale je to zbytečný.. rukama to jde taky a je to rychlejší..
 
 
Datum: 16. listopadu 2008 20:38
 
<  246  247  248  249  250  251  252  253  254  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:07:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu