česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  243  244  245  246  247  248  249  250  251  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
Nazdar,poradtě mi někdo čim je nejlepší vytlouct vložku z válce,když už mam šestej výbrus a ta vložka je hodně slabá a tak mam strach aby se mi nerozlomila! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně jako pojem....VYTLOUCT se nedá spojovat s vyndáváním vložky z válce...:-D:-D:-D Protože to je jako skleněnym kladivem zatloukat hřebik....:-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: Hux      IP: uživatel829    
I to se dá spravit...
 
 
Datum: 14. prosince 2008 20:15
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4659    
Pochopil bys jak by ti nesla ven vlozka -valec byl nanic zebra poulamane
 
 
Datum: 14. prosince 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NECHAPU jak nekdo rozdelava motor majzlikem..:-( a proc vyhazuje valce do zberu nerikej ze byl i ten hlnik v p**ely?
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytlouc? to nevim bud si udelej stahovak nebo si neh vysoutruzit trz z plneho materialu s osazenim na prumer 45 a ten dej zmrazit a valec ořej plynovým horakem tak na 250st a pak tam vloz ten trn a ona bud vypadne nebo ji pomuzes kladivem ze klepnes do otho trnu osazený je proto abys do toho mohl klepnout! a jeste to musis podlozit ten valec:-) nejakou trubkou aby se ti tam ta vlozva vlezna az poleze ven...:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4659    
co to je zas za blbost ,vzdyt muzes mit i 8 vybrus a cim vetsi vybrus tim lepsi obsah ne o moc ale zvetsuje se ti to kazdym vybrusem,a tak na sucho se to nevyklepavá,bud je na to stahuvák coz nevim,ale vím ze se to nahrive a pak kladivkem a spalkem to vyklepnes.ja osobne mel valec taky na nic a jen sem si to chtel vyskusat bo jsem ho daval do sberu a mlatil jsem do toh za studena a ani prd ,vzal jsem majzlik:-D a po boku rozesekal valec a pak to teprve lezlo ,(protoze ve sberu by mi to nevzal jako hlinik
 
 
Datum: 14. prosince 2008 18:49
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4590    
zdar, nevíte někdo jak se leští píst do zrcadlovýho lesku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na vybroušení dna pístu smirkem neni nic špatnýho...jak sem psal POD VODOU...co je odbornej a co neodbornej přístup...? :-) Když chci mít zrcadlový píst musim ho zbavit nerovností ne nerovnosti zkopírovat leštěním to popírá zásadu proč se píst leští....
 
 
Datum: 14. prosince 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: simon      IP: uživatel4743    
došel jsem se schválně podívat do dílny- tak ta bílá se jmenuje White Max, na železo se jmenuje Black Max a na nerez a měď Green Max, a pak Satimax. Možná to zkus šoupnout do vyhledávače, třeba ti ten pokec a ty stránky vylezou samy.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: simon      E-mail:      IP: uživatel4743    
na jednom serveru je naprosto polopaticky navod co jak to udelat, jaky jsou jednotlivy kroky a i na co si dat bacha, podle toho by to snad vylestilo i male dite, ale podle pravidel sem asi nesmim dat odkaz. Napis mi kdyztak na email simon257@seznam.cz , poslu ti ho. Kdybych to sem mel prekopirovat, tak by me asi vyhodili ze zabiram hrozne mista. Tu zelenou pastu vyrabi Pragochema, ale ty jsou ctyri druhy a z toho tri jsou na zelezo:-( ja mam tu bilou anglickou a slo to tim luxusne. Delal jsem rafky, karter a pak takovy hlinik, k tomu jsem mel hadrovy kotoucek a fakt tak po pul hodine kdyz jsem se to pochopil jak se to dela, tak mi to slo, ze jsem se sam musel pochvalit:-)) Lesklo se to jak psi kulky:-)) Jo a ty pasty jsem koupil na veteransky burze.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 15:58
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra kde je karel když ho potřebujeme :-D ten by to vyleštil
 
 
Datum: 14. prosince 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
starej sem lestil smirglem a to nejakym hrubsim ani sem ho nedolestoval proste jen sundat z toho karbon a lital akorat se zas vic spinil...je to hrozna prasecinka...jinak tedkomc delam v ruce a lestivi pastou gdyz je novej to jde pak samo, za hodinku usilovny prace jak zrcadlo...jinak tim smirglem o jde ale musi se jezdit jen po plose, nesmis pres hrany! a uz vubec ne po obvodu cili jedine ta plocha kera stacuje smes smerem k hlave ted newim jak se tomu nadava...videl sem to i upnuty ve sveraku o pistni cep ale tez je to dost nestabilni zvlaste pokud to pak beret tim kotoucem...pokud kotouc tak rukavice, vrtacku upnout do neceho a jezdit po kotouci s pistem...tou zelenou pastou to jde pak krasne takovou bilou na dolesteni v ruce s hadrikem, jedna basen...
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesouhlasim stim delat pist smirglem ja ho lestim tym hadrovim kotoucem s pastou ale at si to kazdej del ajak chce a kanaly ty spirglama beru ael prijde me to takovej neodbornej zakrok vzit na pist smirkove platno!
 
 
Datum: 14. prosince 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus ubrat 600 šmirglem několik desetin, uvidíš že tak rychle to nejde. Takže pokud nejsi úplný hovado a nedřeš pořád jedno místo, tak to nemůže bejt problém.
 
 
Datum: 14. prosince 2008 11:10
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulíne: ja nerikam upnou pist do soustruhu!!!ale lestici kotuc!! a nerikej ze tim smirglem ty rozmery budou po lesteni na desetitu stejne nebudou!!ale to je jedno...:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dr.fík má pravdu....vždycky se musí začít papírem aby se dodržela podstata proč se píst vůbec leští....ono vezmeš hrubej...hrubej se nemyslí 80 ale třeba 400 pak 600 a 800 a samozřejmě nejlíp všechny pod vodou....! Pak se to už jen finálně vyleští což je pohoda....! Píst upínat do soustruhu neni moc ideální....:-) Protože chtě nechtě ho otlačíš to je jednou jasný....i když to neni vidět...! Takže ideální je metoda v ruce...:-)
 
 
Datum: 14. prosince 2008 9:44
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tema spirglama tak maximalne kanaly ale pist bys asi obrousil takovim stilem ze by nemel origo rozmery tim smirglem vezmes mozna i 4desetiny a to neni dobre:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Znám metodu šmirglama.Vemeš hrubej a obrousíš.Pak jemnější,pak ještě jemnější,pak ještě jemnější a tak furt až k tomu nejjemnějšímu.Nakonec to vemeš leštící pastou
 
 
Datum: 13. prosince 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vim.... asi 3ma spusobama co vim lestici hadrovej kotouc upni do vrtacky a nebo od soustruhu dej max. otacky a mussi si sehnad nekde takovou zelenou pastu ale nevim kde:-) a tu naneses trochu na kotouc a lestis a vsude je pak bordel z toho tako prase:-D ael jestly budes delat pist tak zas ne horsi jsou veci z ostrema hranama jo a taky s epriprav na to ze ten pist na 60%neudrzis a muzes schanet novej:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sem rozhodil kliku na lisu a skoušel sem to stáčet na soustruhu -bez šance normoš kudla vubec(jiskry vod nože -pálí se) karbidový plátky to skousnou ale teda srávim na tom mládí ani trochu to neubejvá hodinu tam s tim točím a ubyl sotva milimetr hrůza!A já se divil frikulínovy že mu to trvalo 7 hodin -už chápu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 23:25
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
7 hodin byl jeden extrémně cementovanej kus...:-) Napiš mi řezný podmínky...poradim ti něaký fígle....! Ale připrav se že na 90mm to tak 2 hodinky je a hlavně ničej se nože..břitový destičky počítej tak 4 pokud máš keramiku buzdeš otáčet jak divokej....:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 23:25
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezapomen na vyvazeni:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel4735    
mam babettu typ 210 a ked idem na jednicke ide a ked sa hodzí dvojka skapina to az to skape co to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
mozna mas ulomeny cep jedny rozbehovy celisti me to taky delalo a tak sem to vymenil a uz to nic nedela
 
 
Datum: 13. prosince 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel1337    
Zdar,mám Jawu 90.Jak je ve válci závit na matku která drží vejfuk tak ho mám srtženej.Tak se chci zeptat jestli to pude opravit a kolik by to stálo.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Jo,spravit to určitě pujde,zkus hledat někde na netu.Někde jsmem četl jak to spravit,ale už nevím jak a kde.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
jo jde to
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: david212      IP: uživatel680    
ahoj šlaby na fichtla Hlava válce Simson odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
No ale zase s hlavou ze Simsona dyl trva nez se to ohreje tak dyl muzes jet ale zase dlouho trva nez se to zchladi
 
 
Datum: 13. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se nedela. brzo to uvaris. ale dělalo se že se to vrtalo na simsonackej pist
 
 
Datum: 13. prosince 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na origo valec nema zadna nahrazka prece...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:31
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
mam pocit ze jo ale k cemu blbe by se to chladilo a valec by byl v zakrytu a nechladil se vubec
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel368    
Čau, chci se zeptat někoho kdo dělal GO motoru, na kolik ho to přibližně vyšlo, a co všechno v tej ceně je, a na kolik by mě vyšli gufera a ložiska. Dík za všechny odpovědí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli je linej tak to bude chtit nejspis vybrus zalezi jak je hodne opotrebovanej valec. tu GO bych radeji nedelal pak us to neni vetsinou ono radeji vycisti vejfuk a vse dobre utesni a nic na vejfuku neupravuj nech vse origo tak to jezdi nejlip za malou spotrebu
 
 
Datum: 13. prosince 2008 16:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ma generalka vysla levno pac sem si to delal sam a mel sem dost levny dily: obe loziska na kliku, secky gufera, secky lanka, cela spojka (2x lamely, mezilamela, pruziny), primarni retez, pist, krouzky, kladivko, kontakt, tesneni, novej oil, futro do ojnice atd atd...no kolem litru ale to bylo tez tim ze prevody naprosto v poho, automat jak novej, klika vyborna, ojnice tez...jinak vybrus by to mohl vyresit ten je od 300 do 500Kc i se sadou...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: Jawa 21      IP: uživatel368    
Já sem přemejšlel o výbrusu, ložískách a guferách...zdá se mi, že je 21tka strašně líná, pomohl by výbrus?
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:20
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Já jsem to měl tak levné,protože jsem tomu chlápkovi co ty díly prodává dal ještě nějaké mé díly na výměnu za ty nové do motoru.Jinak by to určitě vyšlo dráž.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
ja teda delal GO z gruntu,protoze motor toho mel za sebou strasne moc po 36 letech provozu a mel jsem teda stesti,ze jsem vyšmelil skoro novou kliku za 100,- zbytek mi vysel asi na 2500,- ale je pravda ze jsem kupoval novou rozetu za 500,- takze se da rici ze mi to vyslo na 2000,- ale kdybych kupoval i kliku tak by to bylo minimalne 3000,- coz je realna cena....GO za 500,- u me neni GO:-D:-D:-D a co jsem menil? no krome prevodovky,karburatoru,zapalovani a karterů uplne vsechno:-D ...loziska,tesneni,gufera,futra,klika,set vybrus,automat,ozubeni nakopavacky,lamely,primar,sekundár a vsemozne drobnosti okolo...no prace na jedno odpoledne a dalsich 30.let na to nemusim sahnout:-) Díly kupovány zde...!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:40
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
koukni tady u sesy je ma solidni ceny a hlavne skoro vsechno, ty vado 650 skoro celej motor to je hodne solidni ja jsem dal jen za loziska na kliku neco kolem 500 ale tak taky zavodni motor co bych chtel
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:36
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau,záleží co všechno chceš dávat nové,ale mě kompletní GO vyšla zhruba na 650,- a to jsem kupoval ložiska a gufera,píst+kroužky,spojkové lamely,primární řetěz,převodové kolečko a pár drobností do karburátoru.Ale záleží kde to budeš kupovat.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:27
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel1780    
čau.hele chci se zeptat.jak zde sesa prodává ten stahovák na kliky za 700kč.je to na určitý typy klikovek nebo je to ňáký univerzální??díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 11:25
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
cau kupoval jsem si čezetu a dal mi k ni 2 válce 1 je prej 125 ale nevim z jakýho typu a na válci je vyrařeno jenom 513 tak nevim. http://uloz.to/1047416/pc130407.jpg je vubec na válci vyraženej typ motorky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
pokud je na valci vyrazeno 513 tak to neni 125,ale 250...co chces slyset vic...cz 250 maj oznaceni 513,cz 125 maj oznaceni 516 a 380 maj oznaceni 514 ...pak jsou nejaky starsi verze,ale ty motory sou od 70.roku stejný:-D proste ti dal nejake valce navic,ktere jsou ti k nicemu:-D:-D ale aspon ti pripadalo ze tti k moto dava hodne ND:-D:-D casta prodejni taktika:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:44
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
já vim ale z čeho by to teda bylo ?
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
cz 513 je obsah 250ccm....125 ma oznaceni 516:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 10:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
Zdarec. Frikuline dotaz asi nejspis pro tebe:-) Kdysi jsem tu cetl,ze nejjednoduzsi uprava,jak roztocit motor je zkratit pist o jistou hodnotu a hrabnout vyfukovej kanal o jistou hodnotu + snizit hlavu na jistou hodnotu abych nahnal zpet kompresi(hodnoty nebudu udavat aby ste to hned vsichni neskouseli:-D:-D) k veci.......kecal sem s kamaradem v tanecnich a chtel by,abych to u nej skusil a jen bych chtel vedet jestli to ma nejakou budoucnost a popripade s jakejma podminkama??? zaklad je dobrej...motor 100% stav....uz takle sem mu to sesteloval,ze mu to jede jako hovado,ale on by chtel víc:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4741    
tebou jsem se nechal tezce inspirovat a zacal jsem procitat moudré clánky....vim ze 1-2mm skratit pist a otevrit kanaly je takovej basic...delaj se vetsi brutality...ja vim... mozna jsem mel uvest ze ,to co pisu,vim od tebe tady z pokecu...za to se omlouvam...nechci vydavat cizi myslenky za své...fakt sorry...to o te draze uz davno vím...chci pouze rotocit motor...jinak ty ve valci mam pouze seriove prepustaky ale na konci jsou rozdvojené na dve stejná okynka(puvodne valec 05..) ty dve okynka navic jsou proti vyfuku...s normal pistem a s normal karbecem to jezdilo hezky...s jednokrouzkem a karbecem z peraka to bylo neovladatelný,takze hledam nejakou stredni cestu:-) Kazdopadne dik za vse....pres vanoce si s tim trochu pohraju...
 
 
Datum: 14. prosince 2008 14:15
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Stando,tu klapku u ctyrkanalu mit nemusis,kdyz pouzijes klapku,tak muzes vyuzit pistu k prepousteni,ale to neni jedina cesta jak ty dva pomocne kanaly napajet,muzes kanaly napojit primo na hlavni prefuky a poslat je do tech spravnejch mist:-),(treba jako to ma babetta),ale ne uplne tak,SORRY,ale nikdo sem nedava plany svejch valcu,jestli rozumis,tady to resit nechci. Draha po kterou tlaci smes na pist je duluzita,ale taky je dulezita vaha jezdce,nekteri TEZCI zavodnici jezdej drahu 30mm,orginal je 29,5,ale muj kompromis je 29mm,nekdo uveze i 28mm.Dulezita je hlava valce a jeji kompresni pomer,jakej tam das pist,jak dlouhej,kolik krouzku,jak vysoko bude prvni krouzek,casovani saciho kanalu,rezonancni vyfuk a jeho PARAMETRY,saci kolinko a jeho delka,hmotnost pistu,odlehcit ojnici,treba stocit kliku,karburator a zapalovani.To vsechno dela zavodni motor.Ty hodnoty co tady nechces zverejnovat jsem tady dal s velkou rezervou ady kdyz to nekdo udela,tak aby tomu motoru moc neublizil a aby to trochu tocilo.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
fishracing ®: to ja vim,ze to neni jednoduchy jak to vypada:-D
 
 
Datum: 13. prosince 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli chceš mít přefuky přes píst tak k tomu klapku mít nemusíš... Do originálních přepouštěcích kanálů bych se určitě nehrabal!U nich je strašně důležitá jejich simetričnost. Rezonanční výfuk je základ,a neměl by na žádnym upravenym motoru chybět. Dělej jak myslíš,ale pamatuj že nic neni tak jednoduchý jak vypadá...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:42
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pravda pokud lita dobre tak radsi nechat ale pokud chce od toho vic tak zasah jak do vyfukovyho tak do prefukovyho kanalku (snizeni hlavy tez neco prida na sile)...a k tomu vyfukovymu - moc s tim zkusenosti nemam ale jista cast se z vyfuku vraci pomoci rezonancniho vyfuku, ten se nesmi pozapominat dyt ma pry skoro 1/3 celkovyho vykonu na svedomi...a gdyz se jedna o novy prefuky treba nad pistem tak tam bych to videl jedine s tou klapkou...a asi to budou nejaky zlabky nebo jakoby kanalky ale v tomhlec se nevyznam takze neporadim...
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa:Jsou to dva jak ty řikáš žlábky.A mezi nima běhá zámek pístního kroužku(musí se to překolíkovat když se tahle úprava dělá). Výhodu to má v tom že když jde píst dolu tak je přes okýnka v pístu a tyhle žlábky směs protlačená nad píst což má dobrej vliv na plnění motoru.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: FK Racing      IP: uživatel1115    
standa: To cos napsal v dotazu, takto obecně by se s tím dalo souhlasit, máš celkem pravdu. Jen velmi malé upřesnění. Můžeš (sací i výfukový kanál) zvětšovat a hlavu snižovat jen do okamžiku, dokud přefuky budou stíhat naplnit válec. Tento okamžik nastane celkem brzo. Pak dojde k tomu, že bude výfukový kanál dlouho otevřen a čerstvá směs začne utíkat do výfuku, ve válci zůstane méně směsi a motor ztrácí spodek, protože origo přefuky nestíhaj doplnit tu směs která utekla do zvětšeného výfuku.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to má bejt kross, tak určitě kapku. Klapka ti špičku skoro neovlivní, ale ten motor se pak mnohem líp sbírá z nižších otáček.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
Díky za docela dulezity info...no on ten motor mozna bude zavodní....ale kross....napred udelam jen betaverzi nez sahnu do toho dobryho motoru...zkracovat pist budu urcite...saci kanal uz mam otevrenej...a do toho vejfukace skusim napred sahnout jen tak mm do boku a dopredu ho zatim delat nebudu... zajima mi jeste jedna vec...cumel jsem do plánků od krejbicha a neni mi jasny,jak je resenej prefuk pistem...v pistu sou okynka...chapu! ale jak sou udelany ty kanaly aby se smes pres okynka a kanaly dostala nad pist???? proste sem na to neprisel...jednine ze tam sou jen takovy jakoby dva zlabky,ale to me prijde dost nepravdepodobné....kazdopadne dik:-)
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:39
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak...Motor bez spodku a ještě k tomu jenom 3kvalt je špatný...sám mám ten problém na 2kanálu...Jede pěkně,ale spodek né že by byl špatnej on prostě neni...Jestli to nebude na závodní motor tak bych to nechal jak je...Nebo maximálně můžeš dát podkovu a přetryskovat karbec v kombinaci s lepšim filtrem(např.molitan)a stačí to...Já s tim taky něco musim dělat...Už to mám vymyšlený dostane to podkovu a klapku od toho si slibuju lepší plnění(hlavně větší tlaky při přepouštění)a snad i nějakej spodek.Možná né světovej,ale aspoň nějakej protože jak to neprospojčim až nahoru tak se ani nerozjedu.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je to seštelovaný a jede to jak to hovado tak na to nešahej....! Jinak to co píše Jawař o klice to neřeš protože pokud je klika v K stavu vydrží toho neskutečně dost....(moje motory by mohli vyprávět...) Jinak začni pístem....zkrať ho o milimetr a uvidíš...! Otevřít vejfuk....nevim no jak seš zručnej....neni to problém ale pokud s tim nechceš jet na závody je to zbytečný protože motorka ztratí spodek...ale pozor...neskutečně ztratí spodek...!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:51
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to skousel na mojem druhym fiku na blbnuti.. jenze sem vul a pist sem zkrtatil trocha vic :-D tocilo to jak svina, ale v nizkejch to stalo za hovno... asi ze sem to zratil uz moc ... nastesti pist se da koupit znova, kdez to vyf. kanal ee :-D ale ten je dobre udelanej
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4733    
nerikas mi zadnou novinku,ale nebal bych se ze to bude az tak katastrofalni....me spis zajima jestli by to melo nejakej efekt? Ten kdo to tenkrat psal o tom mluvil docela presvedcive a me to zaujalo svou jednoduchostí....
 
 
Datum: 13. prosince 2008 11:33
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel1780    
když uděláš ty změny který chceš udělat tak to dlouho nevydrží klikovka
 
 
Datum: 13. prosince 2008 10:43
 
 
 
 
Jméno: ouip      IP: uživatel2729    
zdar nevite nekdo kde se da sehnat podkova do motoru a kolik by stala dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: rj      IP: uživatel4742    
pls napis mi email a dohodnem se ja su k okoli zlina muj email je libor.bednarik@email.cz
 
 
Datum: 14. prosince 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Marek za ťištapadesat.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
mopedy.cz...jinak tady to prodava spousta lidi, jinak tez wiku a asi i azmarek (sorry Seso za reklamy...)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus mpedy.com
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:03
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtěl bych se zeptat jak se centruje klika jestli výchylka do stran nebo nahoru a dolu a nebo oboji díks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zůstane....ale neměla by bejt vůči sobě větší než 0,02mm....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kolik ''může'' být výchylka do stran a nakoru a dolu? jasný že žádná ale tak tak nějaká tam vžycky zůstane
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Centruje se úúúúplně všechno...:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: milkokros      IP: uživatel4590    
Zdar draci,jak je nejjednodušejší odlehčit kliku?Abych si to moch udělat doma!dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 10:13
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jinak s tim zapálkem z pařeza to neni vůbec pravda, je sice menší, ale zase je skoro celý železný, vážil sem to a ten pařezáckej rotor byl dokonce o pár gramů těžší!!!
 
 
Datum: 13. prosince 2008 10:13
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
hej když se odhlehší klika tak se zmenší její objem a zvetší koprese jo ??? to je náký divný stou kompresý ne??
 
 
Datum: 13. prosince 2008 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
ale bude,jen nikdo nevi jak :-D:-D:-D delal sem vetsi praseciny :-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:29
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžeš to zkusit odlehčit flexou ..... ale jezdit už to nebude. :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vono se to spis soustruží aby byla větší spodní komrese
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel3555    
Mozna by mohl dat zapalko z pareza,magneto je lehci,ale nebude to asi ono,to odlehceni jak ma byt
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no frikulíne slinutý karbydy bys do toho dostal ale chce to pořádnou vrtačku já doma mám soustruh a radeco nože s palej ale widiový plátky to skousnou (karbydy = něco jako widium)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez slušnějšího strojařskýho vybavení se nehneš....! Vrtákem se do toho nedostaneš....obrousit na to potřebuješ brusku soustružit soustruh....nejde to....! Prostě pokud chceš kliku musíš na to bejt vybavenej...!
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:54
 
 
 
 
Jméno: kejmls      IP: uživatel4683    
jen pro ostatní co budou na tento dotaz odpovídat,tak chci jen říct,že autorem tohoto dotazu je někdo jiný, než milkokros, nejspíše se pravý autor stydí za svoje jméno a jentak mimochodem autor je honza a souhlasim ze statonem chameleon jeden
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdříve jsi honza a teď zase milkokros? kurňa nejsi ty náhodou chameleon??
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Doma asi nijak.Potřebuješ soustruh,lis a pak se to musí vyvážit a vycentrovat.Takže pokud nemáš takový vybavení,tak je to neprůchodný,ale vim že sou tady borci co ho maj
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: nn      IP: uživatel1337    
cau do jakejch nejvysich otacek de vytocit seriovej motor z fichtla? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
:-D:-D:-D hovno volnobeh...jak sem nalitej tak kecam blbosti :-D:-D myslel jsem na neutral :-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
jen rikam ze jsem to skousel,protoze jsem to cetl v clanku ze sveta motoru a fungovalo to...bez pritlaku to proste vylezlo na jisty otacky a dal to neslo...pritlacil jsem to a roztocilo se to kurevsky nahoru :-D:-D ale rikam ze na volnobeh...!! nevim jak se to bude chovat pri provozu:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:22
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já bych spíš řek, že to bude mít za výsledek akorát to, že se bude kladívko rychlejc vracet, jako by tam byla silnější pružina ne? a asi se tim teda podle mě zlepší funkčnost zápalka, ale už vidim jak všichni fichtlaři jezděj s jednou rukou v zápalku a tlačej kladívko:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
co ta když přitlačím kladivku na vačku tak to bude víc točit ? :-) tak to je mazec jestli si neděláte prdel zitra to rač odzkouším
 
 
Datum: 12. prosince 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten výpočet neberte vážně to střílim od boku....:-D Ale cca.....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč....? :-D:-D:-D Na jedničku 50 jezdim....:-D To neni moc přez 11 000....:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to http:// ..... tam nepatří :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 18:53
 
 
 
 
Jméno: mysak949 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to motor : dobrá destruktivní zkouškahttp://shop.sesa-moto.cz/pokec/obr/sm3.gif.Ale daval bych bacha až začnou litat ozubeny kolečka :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
nevim zapříhni za auto dej za 1 rzjet třeba na 50 a uvidíš bude jich dost ale ten motor můžeš vyhodit
 
 
Datum: 12. prosince 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
i víc....skus pritlacit jemne kladivko sroubovakem a dat plnej :-) uvidis,uslysis:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 16:41
 
 
 
 
Jméno: patreik      IP: uživatel4196    
máš to v tp. 6500 až 6700. myslim ty s ledvinkou v hlavě.
 
 
Datum: 12. prosince 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
hojte mam takovy problem dal jsem do moji 221 novy valec a pist (ty ale byly starsi a jezdily uz v jednom motore ale pohromade tak jak sem je slozil) vse jsem krasne pretesnil (lukoprenem) ale ted motor nema vykon driv do kopce jeste otacky nabiral a ted je ztraci, ale!! predpisove chyta!! i v tomto chladnem pocasi kazde rano co na nem jedu do skoly nikdy nesklame hned na po2 chtne ale ten hrozny vykon!!! nevite nekdo co stym??? (predstih je good, svicka a cistota vyfuku taky) predem diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
tak lukoprenem to neni, trubickou taky ne, no jinak to poradi krouzku jsem nejspis taky neprohodil bo sem si je oznacil ale kopim new krouzky a uvidi se!! (PS:-Diky za rady!!!)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
podivej se kolik maji krouzky vuli v zamku....a jedna podstatna vec...prehodis poradi jen jednoho krouzku a uz to nebude mit kompresi jakou to melo...! proste si to nesedne:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:18
 
 
 
 
Jméno: sladak      E-mail:      IP: uživatel4729    
podívej se jestli nemáš zmáčklou trubičku ke vzduchovému filtru málo vzduchu malej výkon.....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 9:39
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel4326    
jj diky tak to asi nejspis bude tim lukoprenem sice jsem ho tam moc nedal ale napyplal jsem ho na to papirove tesneni z obou stran
 
 
Datum: 12. prosince 2008 9:03
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je pravda je to dost mozny...taky je ale mozny ze to pres negde pod kolinkem u karbcu nasava fales...a nebo se skrivila hlava pri utahovani...jinak diky tomu dobrymu startovani me nic jinyho nenapada, snad jeste pokud si neotocil pist (to by se ale chovalo jinak) pokud by se rad vytacel ale nemel silu tak mas chudou smes nebo ti to nasava fales od nekud ale jinak tedkomc z hlavy uz zadnou jinou pricinu neznam...
 
 
Datum: 11. prosince 2008 22:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno jestli je ten valec s pistem ok,tak me napada mimo jiny jestli ti nepretek lukopren do kanalu a nezmensil tim jejich prurez,taky sem se stim jednou natrapil:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: shorty      E-mail:      IP: uživatel4726    
zdaaar .. tyjo chlapi .. chtel sem si objednat ten 8. vybrus na pionira .. a uz tady neni .. nevyte kdo bych ho mohl sehnat .. moc ho potrebuju do vanoc .. dik .. muj e.mail : j-hrouda@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo má to i pozitiva, ale je potřeba tady taky zmínit to negativní..... jinak si tu pak dost lidí myslí jak to s 8. výbrusem bude trhat asfalt a vono pak houno.... zkrátka pokud to má vůbec nějakej přínos tak to bude nula prd, skoro nic.
 
 
Datum: 13. prosince 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4732    
a taky nejaky pozitiva:-) vetsi plocha pistu ktera dela nasavaci podtlak,vetsi komprese,vetsi kompresni pomer(dle programku:-)) = vetsi kroutak,neboli lip to jde od spoda:-) ...nehledej v tom jen to negativni...ale kazdopadne je to jen obycejnej valec kterej je prevrtanej na skoro max:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 23:52
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí trochu přemýšlet......... větší výbrus - větší plocha pístu na kterou působí plyny. ALE - větší píst = těžší píst - vyvážení jde do pr...., kanály ve válci zůstávaj stejný i když musí naplnit větší objem. . . tak co, ještě chceš 8. výbrus?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel3555    
muzu potvrdit,ma vetsi tah,trosku min rychlost
 
 
Datum: 12. prosince 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
mozná dvakrat,ale uz je to sazka do loterie:-D:-D taky jsem si to tenkrat koupul...tu sadu...a zpetne rikam ze zadnej tuning to neni...jede to stejne akorat to ma vetsi kompresi...vybehanej mi jel 80 a po GO jede 70...to bude tema trema krouzkama:-)
 
 
Datum: 12. prosince 2008 16:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jehe kup origo ten muzes 7x zadrit a nechat ho vybrousit...na 8. vybrusu muzes jenom jednou a naposled:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:48
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1553    
Zbytečnost, akorát tím posereš valec a už nepujde vybrousit když ho zadřeš nebo tak neco ...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4730    
kup si obyc,na co 8.vybrus....?
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jay26      IP: uživatel1326    
zdar draci chtel bych si nechat stocit klikovku ale nevim na kolik mm je nejlepsi ji stoctit nemate stin nekdo nejaky zkusenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
:-Dno jo nemam na cisla pamet...duklezity je ale ze se to dela a ze to funguje:-D
 
 
Datum: 11. prosince 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
To kecáš hodně no....:-D:-D:-D Na kros doporučuju 90mm na silnici 85 (při použití opravdu závodního pístu se může až na 80-vše se odvíjí od vyvážení) Kliky dělám jestli chceš ozvy se mi na mail....!
 
 
Datum: 11. prosince 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
asi budu kecat ale na kros se stocuje na 80mm a na silnic kolem 60mm...ale wim ze to stoji asi 3litry zalezi jak u koho...
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      E-mail:      IP: uživatel4569    
Panove,mam takovej problem,letos v lete jsem poridil podkovu mezi setrvacniky ,vyroba Az..rek.Je to na JAWA pionyr namontoval jsem to na upravenej motor a spodek otacek dobrej,ale motor nejde vytocit a nema ten spravnej vykon a jde to ven z karburatoru.Je to rozvod pistem a saci kanal se prekriva dostatecne.Uz jsem to trikrat rozdelaval a zase skladal systemem podkova ven a odzkouset a pak podkova zpet a odzkouset a bez te podkovy to jede super a s ni to nejede?????????:-(Podkovu jsem dal do orginal pionyra a tam funguje bezvadne.Myslim ze je asi moc objemna.Nemate nekdo podobne zkusenosti?Predem diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to moc dlouhý mě se to nechtělo číst.....:-D:-D:-D Jinak pojem moc objemná podkova je hloupost....! Podkova do sériový kliky je takový lehký přilepšení....rozhodně to nemůže bejt na škodu....:-) Tam je problém jinde....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 17:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jenze on to nedava na serii ale na upravenej motor (zalezi jak moc je upravenej a jak moc tomu rozumi) v prispevku to pise...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já se ke klapce stavim značně skepticky.....! Udělat dobře fugující klapkovej motor neni nic jednoduchýcho...myslim teda pro závodní účely...! A takový to posadim klapku na sériáka....mrhání časem talentem a penězma....:-) Ale to je můj názor....
 
 
Datum: 12. prosince 2008 13:45
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikulin: se divim, že zrovna ty nevíš, že klapka spraví všechno... i zadřenej motor :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 11:40
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně dej tam klapku...urve to asfalt....:-D Všichni si to představujou jak Hurvínek válku....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2008 11:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel4730    
hledal bych problém v bezných zavadach jako je netesnost,blbe serizeni atd...
 
 
Datum: 12. prosince 2008 10:29
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je sice pravda, že pokud se prostor klikovky zmenší přes určitou mez, tak to může mít negativní vliv. Ale silně pochybuju, že to bude případ tvýho fechtla. Každopádně to chování co jsi popsal je zvláštní.
 
 
Datum: 11. prosince 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud mas upravenej valec tak to neni co resit cili nastupuje klapka...ale pokud je ta vlozka s origo prefuky tak negde bude problem...ani newim co to dela ale tu klapku bych si tam dal bude ti to o dost lip litat a co se tyce toho ze na serii to jede jinak tak do jiste miry je kazdy fichtl jiny cili se neni ani cemu divit...:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 20:40
 
 
 
 
Jméno: fkjgeigriuegn      IP: uživatel4723    
cus chci se zeptat muzu sundat karteru bez stahovaku? a jjak ?? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja když jsem půlil motor tak jsem kartery dělil od sebe drevěnýma klínama+ guová palice:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 16:26
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel3264    
pánove zdravim vás měl bych otázku newíte jestly je rozdíl mezi těsněnim pod válec na 05,20,21,23 a na 550 a 555 díky ta odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4500    
motor z pareza a motor z fichtla maj pod trochu jinym uhlem prepousteci kanaly...valce navzajem pasujou,ale nelícujou a nikdy to nejde moc dobre...podivejte se na tvar tesneni a musi vam to byt jasné:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nevím... já ji mel rozlisovanou a danou ojnici z 21 :-) mám 555 s origo válcem ale hlavou z 21 a reknu ti, ze kamos s 21 mi nadava :-D ze ho davam... on tam ma jen valec nebo i hlavu??? jinak sem nad tim taky premyslel ze tam sou ty kanaly jiny ale jak vydis funguje to
 
 
Datum: 10. prosince 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel3264    
ale dit máj jiný tvary kanálů tak je mi to divný že to jezdí a bude mu do toho pasovat celá klikovka nebo ne?
 
 
Datum: 10. prosince 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je :-D no normalne prrehodil valce ne?... ale byt nim vymenit i ojnici a dam pist z 21... ale na 550 nevim.. nechal bych origo
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel3264    
tak mi prosím vysvětlete jak mohl kámoš bez uprav dát válec z 20 na 550 a jezdímu to uplně krásně a bezproblémů
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maj jinej tvar tech nastupu na saci kanaly... nevim jak to řict...
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano,rozdil mezi tesnenim na 550,555 a 05,20,21,23 je celkem podstatnej
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:04
 
<  243  244  245  246  247  248  249  250  251  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:19:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu