Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Nazdar,poradtě mi někdo čim je nejlepší vytlouct vložku z válce,když už mam šestej výbrus a ta vložka je hodně slabá a tak mam strach aby se mi nerozlomila!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2008 17:08
Datum: 15. prosince 2008 17:08
Jméno: Hux
IP: uživatel829
 I to se dá spravit...
Datum: 14. prosince 2008 20:15
Jméno: adam
IP: uživatel4659
 Pochopil bys jak by ti nesla ven vlozka -valec byl nanic zebra poulamane
Datum: 14. prosince 2008 19:06
 NECHAPU jak nekdo rozdelava motor majzlikem..  a proc vyhazuje valce do zberu nerikej ze byl i ten hlnik v p**ely?
Datum: 14. prosince 2008 18:53
 vytlouc? to nevim bud si udelej stahovak nebo si neh vysoutruzit trz z plneho materialu s osazenim na prumer 45 a ten dej zmrazit a valec ořej plynovým horakem tak na 250st a pak tam vloz ten trn a ona bud vypadne nebo ji pomuzes kladivem ze klepnes do otho trnu osazený je proto abys do toho mohl klepnout! a jeste to musis podlozit ten valec  nejakou trubkou aby se ti tam ta vlozva vlezna az poleze ven...
Datum: 14. prosince 2008 18:50
Jméno: adam
IP: uživatel4659
 co to je zas za blbost ,vzdyt muzes mit i 8 vybrus a cim vetsi vybrus tim lepsi obsah ne o moc ale zvetsuje se ti to kazdym vybrusem,a tak na sucho se to nevyklepavá,bud je na to stahuvák coz nevim,ale vím ze se to nahrive a pak kladivkem a spalkem to vyklepnes.ja osobne mel valec taky na nic a jen sem si to chtel vyskusat bo jsem ho daval do sberu a mlatil jsem do toh za studena a ani prd ,vzal jsem majzlik  a po boku rozesekal valec a pak to teprve lezlo ,(protoze ve sberu by mi to nevzal jako hlinik
Datum: 14. prosince 2008 18:49
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 zdar, nevíte někdo jak se leští píst do zrcadlovýho lesku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 17:17
 Na vybroušení dna pístu smirkem neni nic špatnýho...jak sem psal POD VODOU...co je odbornej a co neodbornej přístup...?  Když chci mít zrcadlový píst musim ho zbavit nerovností ne nerovnosti zkopírovat leštěním to popírá zásadu proč se píst leští....
Datum: 14. prosince 2008 17:17
Jméno: simon
IP: uživatel4743
 došel jsem se schválně podívat do dílny- tak ta bílá se jmenuje White Max, na železo se jmenuje Black Max a na nerez a měď Green Max, a pak Satimax. Možná to zkus šoupnout do vyhledávače, třeba ti ten pokec a ty stránky vylezou samy.
Datum: 14. prosince 2008 16:27
 na jednom serveru je naprosto polopaticky navod co jak to udelat, jaky jsou jednotlivy kroky a i na co si dat bacha, podle toho by to snad vylestilo i male dite, ale podle pravidel sem asi nesmim dat odkaz. Napis mi kdyztak na email simon257@seznam.cz , poslu ti ho. Kdybych to sem mel prekopirovat, tak by me asi vyhodili ze zabiram hrozne mista. Tu zelenou pastu vyrabi Pragochema, ale ty jsou ctyri druhy a z toho tri jsou na zelezo  ja mam tu bilou anglickou a slo to tim luxusne. Delal jsem rafky, karter a pak takovy hlinik, k tomu jsem mel hadrovy kotoucek a fakt tak po pul hodine kdyz jsem se to pochopil jak se to dela, tak mi to slo, ze jsem se sam musel pochvalit  ) Lesklo se to jak psi kulky  ) Jo a ty pasty jsem koupil na veteransky burze.
Datum: 14. prosince 2008 15:58
 sakra kde je karel když ho potřebujeme  ten by to vyleštil
Datum: 14. prosince 2008 15:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 starej sem lestil smirglem a to nejakym hrubsim ani sem ho nedolestoval proste jen sundat z toho karbon a lital akorat se zas vic spinil...je to hrozna prasecinka...jinak tedkomc delam v ruce a lestivi pastou gdyz je novej to jde pak samo, za hodinku usilovny prace jak zrcadlo...jinak tim smirglem o jde ale musi se jezdit jen po plose, nesmis pres hrany! a uz vubec ne po obvodu cili jedine ta plocha kera stacuje smes smerem k hlave ted newim jak se tomu nadava...videl sem to i upnuty ve sveraku o pistni cep ale tez je to dost nestabilni zvlaste pokud to pak beret tim kotoucem...pokud kotouc tak rukavice, vrtacku upnout do neceho a jezdit po kotouci s pistem...tou zelenou pastou to jde pak krasne takovou bilou na dolesteni v ruce s hadrikem, jedna basen...
Datum: 14. prosince 2008 13:23
 nesouhlasim stim delat pist smirglem ja ho lestim tym hadrovim kotoucem s pastou ale at si to kazdej del ajak chce a kanaly ty spirglama beru ael prijde me to takovej neodbornej zakrok vzit na pist smirkove platno!
Datum: 14. prosince 2008 12:02
 zkus ubrat 600 šmirglem několik desetin, uvidíš že tak rychle to nejde. Takže pokud nejsi úplný hovado a nedřeš pořád jedno místo, tak to nemůže bejt problém.
Datum: 14. prosince 2008 11:10
 frikulíne: ja nerikam upnou pist do soustruhu!!!ale lestici kotuc!! a nerikej ze tim smirglem ty rozmery budou po lesteni na desetitu stejne nebudou!!ale to je jedno...
Datum: 14. prosince 2008 10:34
 Dr.fík má pravdu....vždycky se musí začít papírem aby se dodržela podstata proč se píst vůbec leští....ono vezmeš hrubej...hrubej se nemyslí 80 ale třeba 400 pak 600 a 800 a samozřejmě nejlíp všechny pod vodou....! Pak se to už jen finálně vyleští což je pohoda....! Píst upínat do soustruhu neni moc ideální....  Protože chtě nechtě ho otlačíš to je jednou jasný....i když to neni vidět...! Takže ideální je metoda v ruce...
Datum: 14. prosince 2008 9:44
 tema spirglama tak maximalne kanaly ale pist bys asi obrousil takovim stilem ze by nemel origo rozmery tim smirglem vezmes mozna i 4desetiny a to neni dobre
Datum: 13. prosince 2008 22:21
 Znám metodu šmirglama.Vemeš hrubej a obrousíš.Pak jemnější,pak ještě jemnější,pak ještě jemnější a tak furt až k tomu nejjemnějšímu.Nakonec to vemeš leštící pastou
Datum: 13. prosince 2008 22:19
 vim.... asi 3ma spusobama co vim lestici hadrovej kotouc upni do vrtacky a nebo od soustruhu dej max. otacky a mussi si sehnad nekde takovou zelenou pastu ale nevim kde  a tu naneses trochu na kotouc a lestis a vsude je pak bordel z toho tako prase  ael jestly budes delat pist tak zas ne horsi jsou veci z ostrema hranama jo a taky s epriprav na to ze ten pist na 60%neudrzis a muzes schanet novej
Datum: 13. prosince 2008 22:19
 tak sem rozhodil kliku na lisu a skoušel sem to stáčet na soustruhu -bez šance normoš kudla vubec(jiskry vod nože -pálí se) karbidový plátky
to skousnou ale teda srávim na tom mládí ani trochu to neubejvá hodinu tam s tim točím a ubyl sotva milimetr hrůza!A já se divil frikulínovy že mu to trvalo 7 hodin -už chápu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 23:25
 7 hodin byl jeden extrémně cementovanej kus...  Napiš mi řezný podmínky...poradim ti něaký fígle....! Ale připrav se že na 90mm to tak 2 hodinky je a hlavně ničej se nože..břitový destičky počítej tak 4 pokud máš keramiku buzdeš otáčet jak divokej....
Datum: 13. prosince 2008 23:25
 nezapomen na vyvazeni
Datum: 13. prosince 2008 22:26
Jméno: linkon250
IP: uživatel4735
 mam babettu typ 210 a ked idem na jednicke ide a ked sa hodzí dvojka skapina to az to skape co to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 19:49
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 mozna mas ulomeny cep jedny rozbehovy celisti me to taky delalo a tak sem to vymenil a uz to nic nedela
Datum: 13. prosince 2008 19:49
Jméno: Mara
IP: uživatel1337
 Zdar,mám Jawu 90.Jak je ve válci závit na matku která drží vejfuk tak ho mám srtženej.Tak se chci zeptat jestli to pude opravit a kolik by to stálo.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 14:04
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jo,spravit to určitě pujde,zkus hledat někde na netu.Někde jsmem četl jak to spravit,ale už nevím jak a kde.
Datum: 13. prosince 2008 14:04
Jméno: mara
IP: uživatel426
 jo jde to
Datum: 13. prosince 2008 13:43
Jméno: david212
IP: uživatel680
 ahoj šlaby na fichtla Hlava válce Simson
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 17:26
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 No ale zase s hlavou ze Simsona dyl trva nez se to ohreje tak dyl muzes jet ale zase dlouho trva nez se to zchladi
Datum: 13. prosince 2008 17:26
 to se nedela. brzo to uvaris. ale dělalo se že se to vrtalo na simsonackej pist
Datum: 13. prosince 2008 17:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na origo valec nema zadna nahrazka prece...
Datum: 13. prosince 2008 14:31
Jméno: mara
IP: uživatel426
 mam pocit ze jo ale k cemu blbe by se to chladilo a valec by byl v zakrytu a nechladil se vubec
Datum: 13. prosince 2008 13:33
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel368
 Čau, chci se zeptat někoho kdo dělal GO motoru, na kolik ho to přibližně vyšlo, a co všechno v tej ceně je, a na kolik by mě vyšli gufera a ložiska. Dík za všechny odpovědí
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 16:50
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli je linej tak to bude chtit nejspis vybrus zalezi jak je hodne opotrebovanej valec. tu GO bych radeji nedelal pak us to neni vetsinou ono radeji vycisti vejfuk a vse dobre utesni a nic na vejfuku neupravuj nech vse origo tak to jezdi nejlip za malou spotrebu
Datum: 13. prosince 2008 16:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma generalka vysla levno pac sem si to delal sam a mel sem dost levny dily: obe loziska na kliku, secky gufera, secky lanka, cela spojka (2x lamely, mezilamela, pruziny), primarni retez, pist, krouzky, kladivko, kontakt, tesneni, novej oil, futro do ojnice atd atd...no kolem litru ale to bylo tez tim ze prevody naprosto v poho, automat jak novej, klika vyborna, ojnice tez...jinak vybrus by to mohl vyresit ten je od 300 do 500Kc i se sadou...
Datum: 13. prosince 2008 14:35
Jméno: Jawa 21
IP: uživatel368
 Já sem přemejšlel o výbrusu, ložískách a guferách...zdá se mi, že je 21tka strašně líná, pomohl by výbrus?
Datum: 13. prosince 2008 14:20
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Já jsem to měl tak levné,protože jsem tomu chlápkovi co ty díly prodává dal ještě nějaké mé díly na výměnu za ty nové do motoru.Jinak by to určitě vyšlo dráž.
Datum: 13. prosince 2008 14:05
Jméno: standa
IP: uživatel4733
 ja teda delal GO z gruntu,protoze motor toho mel za sebou strasne moc po 36 letech provozu a mel jsem teda stesti,ze jsem vyšmelil skoro novou kliku za 100,- zbytek mi vysel asi na 2500,- ale je pravda ze jsem kupoval novou rozetu za 500,- takze se da rici ze mi to vyslo na 2000,- ale kdybych kupoval i kliku tak by to bylo minimalne 3000,- coz je realna cena....GO za 500,- u me neni GO    a co jsem menil? no krome prevodovky,karburatoru,zapalovani a karterů uplne vsechno  ...loziska,tesneni,gufera,futra,klika,set vybrus,automat,ozubeni nakopavacky,lamely,primar,sekundár a vsemozne drobnosti okolo...no prace na jedno odpoledne a dalsich 30.let na to nemusim sahnout  Díly kupovány zde...!
Datum: 13. prosince 2008 13:40
Jméno: mara
IP: uživatel426
 koukni tady u sesy je ma solidni ceny a hlavne skoro vsechno, ty vado 650 skoro celej motor to je hodne solidni ja jsem dal jen za loziska na kliku neco kolem 500 ale tak taky zavodni motor co bych chtel
Datum: 13. prosince 2008 13:36
 Čau,záleží co všechno chceš dávat nové,ale mě kompletní GO vyšla zhruba na 650,- a to jsem kupoval ložiska a gufera,píst+kroužky,spojkové lamely,primární řetěz,převodové kolečko a pár drobností do karburátoru.Ale záleží kde to budeš kupovat.
Datum: 13. prosince 2008 13:27
Jméno: jawař
IP: uživatel1780
 čau.hele chci se zeptat.jak zde sesa prodává ten stahovák na kliky za 700kč.je to na určitý typy klikovek nebo je to ňáký univerzální??díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 11:25
Jméno: karlos
IP: uživatel942
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 12:44
Jméno: standa
IP: uživatel4733
Datum: 13. prosince 2008 12:44
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 já vim ale z čeho by to teda bylo ?
Datum: 13. prosince 2008 11:33
Jméno: standa
IP: uživatel4733
 cz 513 je obsah 250ccm....125 ma oznaceni 516
Datum: 13. prosince 2008 10:42
Jméno: standa
IP: uživatel4732
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 14:15
Jméno: standa
IP: uživatel4741
 tebou jsem se nechal tezce inspirovat a zacal jsem procitat moudré clánky....vim ze 1-2mm skratit pist a otevrit kanaly je takovej basic...delaj se vetsi brutality...ja vim... mozna jsem mel uvest ze ,to co pisu,vim od tebe tady z pokecu...za to se omlouvam...nechci vydavat cizi myslenky za své...fakt sorry...to o te draze uz davno vím...chci pouze rotocit motor...jinak ty ve valci mam pouze seriove prepustaky ale na konci jsou rozdvojené na dve stejná okynka(puvodne valec 05..) ty dve okynka navic jsou proti vyfuku...s normal pistem a s normal karbecem to jezdilo hezky...s jednokrouzkem a karbecem z peraka to bylo neovladatelný,takze hledam nejakou stredni cestu  Kazdopadne dik za vse....pres vanoce si s tim trochu pohraju...
Datum: 14. prosince 2008 14:15
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Stando,tu klapku u ctyrkanalu mit nemusis,kdyz pouzijes klapku,tak muzes vyuzit pistu k prepousteni,ale to neni jedina cesta jak ty dva pomocne kanaly napajet,muzes kanaly napojit primo na hlavni prefuky a poslat je do tech spravnejch mist  ,(treba jako to ma babetta),ale ne uplne tak,SORRY,ale nikdo sem nedava plany svejch valcu,jestli rozumis,tady to resit nechci. Draha po kterou tlaci smes na pist je duluzita,ale taky je dulezita vaha jezdce,nekteri TEZCI zavodnici jezdej drahu 30mm,orginal je 29,5,ale muj kompromis je 29mm,nekdo uveze i 28mm.Dulezita je hlava valce a jeji kompresni pomer,jakej tam das pist,jak dlouhej,kolik krouzku,jak vysoko bude prvni krouzek,casovani saciho kanalu,rezonancni vyfuk a jeho PARAMETRY,saci kolinko a jeho delka,hmotnost pistu,odlehcit ojnici,treba stocit kliku,karburator a zapalovani.To vsechno dela zavodni motor.Ty hodnoty co tady nechces zverejnovat jsem tady dal s velkou rezervou ady kdyz to nekdo udela,tak aby tomu motoru moc neublizil a aby to trochu tocilo.
Datum: 13. prosince 2008 21:54
Jméno: standa
IP: uživatel4733
 fishracing ®: to ja vim,ze to neni jednoduchy jak to vypada
Datum: 13. prosince 2008 16:49
 Jestli chceš mít přefuky přes píst tak k tomu klapku mít nemusíš...
Do originálních přepouštěcích kanálů bych se určitě nehrabal!U nich je strašně důležitá jejich simetričnost.
Rezonanční výfuk je základ,a neměl by na žádnym upravenym motoru chybět.
Dělej jak myslíš,ale pamatuj že nic neni tak jednoduchý jak vypadá...
Datum: 13. prosince 2008 15:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pravda pokud lita dobre tak radsi nechat ale pokud chce od toho vic tak zasah jak do vyfukovyho tak do prefukovyho kanalku (snizeni hlavy tez neco prida na sile)...a k tomu vyfukovymu - moc s tim zkusenosti nemam ale jista cast se z vyfuku vraci pomoci rezonancniho vyfuku, ten se nesmi pozapominat dyt ma pry skoro 1/3 celkovyho vykonu na svedomi...a gdyz se jedna o novy prefuky treba nad pistem tak tam bych to videl jedine s tou klapkou...a asi to budou nejaky zlabky nebo jakoby kanalky ale v tomhlec se nevyznam takze neporadim...
Datum: 13. prosince 2008 15:21
 standa:Jsou to dva jak ty řikáš žlábky.A mezi nima běhá zámek pístního kroužku(musí se to překolíkovat když se tahle úprava dělá).
Výhodu to má v tom že když jde píst dolu tak je přes okýnka v pístu a tyhle žlábky směs protlačená nad píst což má dobrej vliv na plnění motoru.
Datum: 13. prosince 2008 15:20
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 standa: To cos napsal v dotazu, takto obecně by se s tím dalo souhlasit, máš celkem pravdu. Jen velmi malé upřesnění.
Můžeš (sací i výfukový kanál) zvětšovat a hlavu snižovat jen do okamžiku, dokud přefuky budou stíhat naplnit válec.
Tento okamžik nastane celkem brzo.
Pak dojde k tomu, že bude výfukový kanál dlouho otevřen a čerstvá směs začne utíkat do výfuku,
ve válci zůstane méně směsi a motor ztrácí spodek, protože origo přefuky nestíhaj doplnit tu směs která utekla do zvětšeného výfuku.
Datum: 13. prosince 2008 13:31
 Jestli to má bejt kross, tak určitě kapku. Klapka ti špičku skoro neovlivní, ale ten motor se pak mnohem líp sbírá z nižších otáček.
Datum: 13. prosince 2008 13:30
Jméno: standa
IP: uživatel4733
 Díky za docela dulezity info...no on ten motor mozna bude zavodní....ale kross....napred udelam jen betaverzi nez sahnu do toho dobryho motoru...zkracovat pist budu urcite...saci kanal uz mam otevrenej...a do toho vejfukace skusim napred sahnout jen tak mm do boku a dopredu ho zatim delat nebudu... zajima mi jeste jedna vec...cumel jsem do plánků od krejbicha a neni mi jasny,jak je resenej prefuk pistem...v pistu sou okynka...chapu! ale jak sou udelany ty kanaly aby se smes pres okynka a kanaly dostala nad pist???? proste sem na to neprisel...jednine ze tam sou jen takovy jakoby dva zlabky,ale to me prijde dost nepravdepodobné....kazdopadne dik
Datum: 13. prosince 2008 12:39
 Asi tak...Motor bez spodku a ještě k tomu jenom 3kvalt je špatný...sám mám ten problém na 2kanálu...Jede pěkně,ale spodek né že by byl špatnej on prostě neni...Jestli to nebude na závodní motor tak bych to nechal jak je...Nebo maximálně můžeš dát podkovu a přetryskovat karbec v kombinaci s lepšim filtrem(např.molitan)a stačí to...Já s tim taky něco musim dělat...Už to mám vymyšlený dostane to podkovu a klapku od toho si slibuju lepší plnění(hlavně větší tlaky při přepouštění)a snad i nějakej spodek.Možná né světovej,ale aspoň nějakej protože jak to neprospojčim až nahoru tak se ani nerozjedu.
Datum: 13. prosince 2008 12:18
 Pokud je to seštelovaný a jede to jak to hovado tak na to nešahej....! Jinak to co píše Jawař o klice to neřeš protože pokud je klika v K stavu vydrží toho neskutečně dost....(moje motory by mohli vyprávět...) Jinak začni pístem....zkrať ho o milimetr a uvidíš...! Otevřít vejfuk....nevim no jak seš zručnej....neni to problém ale pokud s tim nechceš jet na závody je to zbytečný protože motorka ztratí spodek...ale pozor...neskutečně ztratí spodek...!
Datum: 13. prosince 2008 11:51
 ja to skousel na mojem druhym fiku na blbnuti.. jenze sem vul a pist sem zkrtatil trocha vic  tocilo to jak svina, ale v nizkejch to stalo za hovno... asi ze sem to zratil uz moc ... nastesti pist se da koupit znova, kdez to vyf. kanal ee  ale ten je dobre udelanej
Datum: 13. prosince 2008 11:40
Jméno: standa
IP: uživatel4733
 nerikas mi zadnou novinku,ale nebal bych se ze to bude az tak katastrofalni....me spis zajima jestli by to melo nejakej efekt? Ten kdo to tenkrat psal o tom mluvil docela presvedcive a me to zaujalo svou jednoduchostí....
Datum: 13. prosince 2008 11:33
Jméno: jawař
IP: uživatel1780
 když uděláš ty změny který chceš udělat tak to dlouho nevydrží klikovka
Datum: 13. prosince 2008 10:43
Jméno: ouip
IP: uživatel2729
 zdar nevite nekdo kde se da sehnat podkova do motoru a kolik by stala dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2008 13:55
Jméno: rj
IP: uživatel4742
 pls napis mi email a dohodnem se ja su k okoli zlina muj email je libor.bednarik@email.cz
Datum: 14. prosince 2008 13:55
 Marek za ťištapadesat.
Datum: 13. prosince 2008 12:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mopedy.cz...jinak tady to prodava spousta lidi, jinak tez wiku a asi i azmarek (sorry Seso za reklamy...)
Datum: 12. prosince 2008 22:25
 skus mpedy.com
Datum: 12. prosince 2008 21:03
 chtěl bych se zeptat jak se centruje klika jestli výchylka do stran nebo nahoru a dolu a nebo oboji díks
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 20:03
 Zůstane....ale neměla by bejt vůči sobě větší než 0,02mm....
Datum: 12. prosince 2008 20:03
 a kolik ''může'' být výchylka do stran a nakoru a dolu? jasný že žádná ale tak tak nějaká tam vžycky zůstane
Datum: 12. prosince 2008 19:58
 Centruje se úúúúplně všechno...
Datum: 12. prosince 2008 19:54
Jméno: milkokros
IP: uživatel4590
 Zdar draci,jak je nejjednodušejší odlehčit kliku?Abych si to moch udělat doma!dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 10:13
 Jinak s tim zapálkem z pařeza to neni vůbec pravda, je sice menší, ale zase je skoro celý železný, vážil sem to a ten pařezáckej rotor byl dokonce o pár gramů těžší!!!
Datum: 13. prosince 2008 10:13
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hej když se odhlehší klika tak se zmenší její objem a zvetší koprese jo ??? to je náký divný stou kompresý ne??
Datum: 13. prosince 2008 9:11
Jméno: standa
IP: uživatel4732
Datum: 12. prosince 2008 23:29
 můžeš to zkusit odlehčit flexou ..... ale jezdit už to nebude.
Datum: 12. prosince 2008 21:05
 no vono se to spis soustruží aby byla větší spodní komrese
Datum: 12. prosince 2008 21:01
Jméno: Fojta
IP: uživatel3555
 Mozna by mohl dat zapalko z pareza,magneto je lehci,ale nebude to asi ono,to odlehceni jak ma byt
Datum: 12. prosince 2008 20:59
 no frikulíne slinutý karbydy bys do toho dostal ale chce to pořádnou vrtačku já doma mám soustruh a radeco nože s palej ale
widiový plátky to skousnou (karbydy = něco jako widium)
Datum: 12. prosince 2008 20:24
 Bez slušnějšího strojařskýho vybavení se nehneš....! Vrtákem se do toho nedostaneš....obrousit na to potřebuješ brusku soustružit soustruh....nejde to....! Prostě pokud chceš kliku musíš na to bejt vybavenej...!
Datum: 12. prosince 2008 19:54
Jméno: kejmls
IP: uživatel4683
 jen pro ostatní co budou na tento dotaz odpovídat,tak chci jen říct,že autorem tohoto dotazu je někdo jiný, než milkokros, nejspíše se pravý autor stydí za svoje jméno a jentak mimochodem autor je honza a souhlasim ze statonem chameleon jeden
Datum: 12. prosince 2008 19:53
 nejdříve jsi honza a teď zase milkokros? kurňa nejsi ty náhodou chameleon??
Datum: 12. prosince 2008 19:51
 Doma asi nijak.Potřebuješ soustruh,lis a pak se to musí vyvážit a vycentrovat.Takže pokud nemáš takový vybavení,tak je to neprůchodný,ale vim že sou tady borci co ho maj
Datum: 12. prosince 2008 19:48
Jméno: nn
IP: uživatel1337
 cau do jakejch nejvysich otacek de vytocit seriovej motor z fichtla? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 23:34
Jméno: standa
IP: uživatel4732
Datum: 12. prosince 2008 23:34
Jméno: standa
IP: uživatel4732
Datum: 12. prosince 2008 23:22
Datum: 12. prosince 2008 20:16
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 co ta když přitlačím kladivku na vačku tak to bude víc točit ?  tak to je mazec jestli si neděláte prdel zitra to rač odzkouším
Datum: 12. prosince 2008 20:01
 Ten výpočet neberte vážně to střílim od boku....  Ale cca.....
Datum: 12. prosince 2008 19:56
Datum: 12. prosince 2008 19:55
Datum: 12. prosince 2008 18:53
 to motor : dobrá destruktivní zkouškahttp://shop.sesa-moto.cz/pokec/obr/sm3.gif.Ale daval bych bacha až začnou litat ozubeny kolečka
Datum: 12. prosince 2008 18:52
Jméno: motor
IP: uživatel680
 nevim zapříhni za auto dej za 1 rzjet třeba na 50 a uvidíš bude jich dost ale ten motor můžeš vyhodit
Datum: 12. prosince 2008 18:46
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 i víc....skus pritlacit jemne kladivko sroubovakem a dat plnej  uvidis,uslysis
Datum: 12. prosince 2008 16:41
Jméno: patreik
IP: uživatel4196
 máš to v tp. 6500 až 6700. myslim ty s ledvinkou v hlavě.
Datum: 12. prosince 2008 16:35
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 hojte mam takovy problem dal jsem do moji 221 novy valec a pist (ty ale byly starsi a jezdily uz v jednom motore ale pohromade tak jak sem je slozil) vse jsem krasne pretesnil (lukoprenem) ale ted motor nema vykon driv do kopce jeste otacky nabiral a ted je ztraci, ale!! predpisove chyta!! i v tomto chladnem pocasi kazde rano co na nem jedu do skoly nikdy nesklame hned na po2 chtne ale ten hrozny vykon!!! nevite nekdo co stym??? (predstih je good, svicka a cistota vyfuku taky) predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 21:52
Jméno: 221
IP: uživatel2997
 tak lukoprenem to neni, trubickou taky ne, no jinak to poradi krouzku jsem nejspis taky neprohodil bo sem si je oznacil ale kopim new krouzky a uvidi se!! (PS  iky za rady!!!)
Datum: 12. prosince 2008 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 podivej se kolik maji krouzky vuli v zamku....a jedna podstatna vec...prehodis poradi jen jednoho krouzku a uz to nebude mit kompresi jakou to melo...! proste si to nesedne
Datum: 12. prosince 2008 10:18
 podívej se jestli nemáš zmáčklou trubičku ke vzduchovému filtru málo vzduchu malej výkon.....
Datum: 12. prosince 2008 9:39
Jméno: 221
IP: uživatel4326
 jj diky tak to asi nejspis bude tim lukoprenem sice jsem ho tam moc nedal ale napyplal jsem ho na to papirove tesneni z obou stran
Datum: 12. prosince 2008 9:03
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pravda je to dost mozny...taky je ale mozny ze to pres negde pod kolinkem u karbcu nasava fales...a nebo se skrivila hlava pri utahovani...jinak diky tomu dobrymu startovani me nic jinyho nenapada, snad jeste pokud si neotocil pist (to by se ale chovalo jinak) pokud by se rad vytacel ale nemel silu tak mas chudou smes nebo ti to nasava fales od nekud ale jinak tedkomc z hlavy uz zadnou jinou pricinu neznam...
Datum: 11. prosince 2008 22:39
 mno jestli je ten valec s pistem ok,tak me napada mimo jiny jestli ti nepretek lukopren do kanalu a nezmensil tim jejich prurez,taky sem se stim jednou natrapil
Datum: 11. prosince 2008 22:17
 zdaaar .. tyjo chlapi .. chtel sem si objednat ten 8. vybrus na pionira .. a uz tady neni .. nevyte kdo bych ho mohl sehnat .. moc ho potrebuju do vanoc .. dik .. muj e.mail : j-hrouda@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2008 13:37
 jo má to i pozitiva, ale je potřeba tady taky zmínit to negativní..... jinak si tu pak dost lidí myslí jak to s 8. výbrusem bude trhat asfalt a vono pak houno.... zkrátka pokud to má vůbec nějakej přínos tak to bude nula prd, skoro nic.
Datum: 13. prosince 2008 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel4732
 a taky nejaky pozitiva  vetsi plocha pistu ktera dela nasavaci podtlak,vetsi komprese,vetsi kompresni pomer(dle programku  ) = vetsi kroutak,neboli lip to jde od spoda  ...nehledej v tom jen to negativni...ale kazdopadne je to jen obycejnej valec kterej je prevrtanej na skoro max 
Datum: 12. prosince 2008 23:52
 stačí trochu přemýšlet......... větší výbrus - větší plocha pístu na kterou působí plyny. ALE - větší píst = těžší píst - vyvážení jde do pr...., kanály ve válci zůstávaj stejný i když musí naplnit větší objem. . . tak co, ještě chceš 8. výbrus?
Datum: 12. prosince 2008 21:23
Jméno: Fojta
IP: uživatel3555
 muzu potvrdit,ma vetsi tah,trosku min rychlost
Datum: 12. prosince 2008 21:05
Jméno: standa
IP: uživatel4730
Datum: 12. prosince 2008 16:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jehe kup origo ten muzes 7x zadrit a nechat ho vybrousit...na 8. vybrusu muzes jenom jednou a naposled
Datum: 12. prosince 2008 15:48
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 Zbytečnost, akorát tím posereš valec a už nepujde vybrousit když ho zadřeš nebo tak neco ...
Datum: 12. prosince 2008 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel4730
 kup si obyc,na co 8.vybrus....?
Datum: 12. prosince 2008 10:20
Jméno: Jay26
IP: uživatel1326
 zdar draci chtel bych si nechat stocit klikovku ale nevim na kolik mm je nejlepsi ji stoctit nemate stin nekdo nejaky zkusenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 22:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 11. prosince 2008 22:32
Datum: 11. prosince 2008 21:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 asi budu kecat ale na kros se stocuje na 80mm a na silnic kolem 60mm...ale wim ze to stoji asi 3litry zalezi jak u koho...
Datum: 11. prosince 2008 20:36
 Panove,mam takovej problem,letos v lete jsem poridil podkovu mezi setrvacniky ,vyroba Az..rek.Je to na JAWA pionyr namontoval jsem to na upravenej motor a spodek otacek dobrej,ale motor nejde vytocit a nema ten spravnej vykon a jde to ven z karburatoru.Je to rozvod pistem a saci kanal se prekriva dostatecne.Uz jsem to trikrat rozdelaval a zase skladal systemem podkova ven a odzkouset a pak podkova zpet a odzkouset a bez te podkovy to jede super a s ni to nejede?????????  Podkovu jsem dal do orginal pionyra a tam funguje bezvadne.Myslim ze je asi moc objemna.Nemate nekdo podobne zkusenosti?Predem diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2008 17:37
Datum: 12. prosince 2008 17:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jenze on to nedava na serii ale na upravenej motor (zalezi jak moc je upravenej a jak moc tomu rozumi) v prispevku to pise...
Datum: 12. prosince 2008 15:53
 Já se ke klapce stavim značně skepticky.....! Udělat dobře fugující klapkovej motor neni nic jednoduchýcho...myslim teda pro závodní účely...! A takový to posadim klapku na sériáka....mrhání časem talentem a penězma....  Ale to je můj názor....
Datum: 12. prosince 2008 13:45
Datum: 12. prosince 2008 11:40
Datum: 12. prosince 2008 11:37
Jméno: Standa
IP: uživatel4730
 hledal bych problém v bezných zavadach jako je netesnost,blbe serizeni atd...
Datum: 12. prosince 2008 10:29
 Je sice pravda, že pokud se prostor klikovky zmenší přes určitou mez, tak to může mít negativní vliv. Ale silně pochybuju, že to bude případ tvýho fechtla. Každopádně to chování co jsi popsal je zvláštní.
Datum: 11. prosince 2008 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud mas upravenej valec tak to neni co resit cili nastupuje klapka...ale pokud je ta vlozka s origo prefuky tak negde bude problem...ani newim co to dela ale tu klapku bych si tam dal bude ti to o dost lip litat a co se tyce toho ze na serii to jede jinak tak do jiste miry je kazdy fichtl jiny cili se neni ani cemu divit...
Datum: 11. prosince 2008 20:40
Jméno: fkjgeigriuegn
IP: uživatel4723
 cus chci se zeptat muzu sundat karteru bez stahovaku? a jjak ?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 16:26
 ja když jsem půlil motor tak jsem kartery dělil od sebe drevěnýma klínama+ guová palice
Datum: 11. prosince 2008 16:26
 pánove zdravim vás měl bych otázku newíte jestly je rozdíl mezi těsněnim pod válec na 05,20,21,23 a na 550 a 555 díky ta odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 14:29
Jméno: standa
IP: uživatel4500
 motor z pareza a motor z fichtla maj pod trochu jinym uhlem prepousteci kanaly...valce navzajem pasujou,ale nelícujou a nikdy to nejde moc dobre...podivejte se na tvar tesneni a musi vam to byt jasné
Datum: 11. prosince 2008 14:29
 to nevím... já ji mel rozlisovanou a danou ojnici z 21  mám 555 s origo válcem ale hlavou z 21 a reknu ti, ze kamos s 21 mi nadava  ze ho davam... on tam ma jen valec nebo i hlavu??? jinak sem nad tim taky premyslel ze tam sou ty kanaly jiny ale jak vydis funguje to
Datum: 10. prosince 2008 21:32
 ale dit máj jiný tvary kanálů tak je mi to divný že to jezdí a bude mu do toho pasovat celá klikovka nebo ne?
Datum: 10. prosince 2008 21:16
 je  no normalne prrehodil valce ne?... ale byt nim vymenit i ojnici a dam pist z 21... ale na 550 nevim.. nechal bych origo
Datum: 10. prosince 2008 20:29
 tak mi prosím vysvětlete jak mohl kámoš bez uprav dát válec z 20 na 550 a jezdímu to uplně krásně a bezproblémů
Datum: 10. prosince 2008 20:09
 maj jinej tvar tech nastupu na saci kanaly... nevim jak to řict...
Datum: 10. prosince 2008 20:06
 ano,rozdil mezi tesnenim na 550,555 a 05,20,21,23 je celkem podstatnej
Datum: 10. prosince 2008 20:04
|



|