|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 zdarec, chtel bych vedet, jaka je nejlepsi pasta na lesteni chromu a kolik priblizne tak stoji. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 17:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak neoxid je na chrom lepsi to je pravda ale na hlinik (treba motor) je vybornej prave ten silichrom pac ma abrazivnejsi ucinky
Datum: 16. listopadu 2008 17:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 klasicky Tempo na laky nebo takova bila pasta na autolaky to je snad univerzal na secko...nalestil sem tim vejfuk, rafky, uplne krasne vylezly ty chromovany obroucky u svetel, max. spokojenost, ten vejfuk uz byl hodne skaredej takze ted se aspon leskne i trosku se v tom da pozna odraz a co mate treba na sobe za hadry ale jak ty obroucky to neni, ty sou jak zrcadlo...samozrejme jako kazda oprava i s timto je celkem prace(u tohodlec ani ne) ale vysledek je ohromujici
Datum: 16. listopadu 2008 17:40
Jméno: standa
IP: uživatel2633
 vyslovene nejlepsi silichrom neni,ale kdyz chces treba vycistit stary chromovany kola nebo vejfuk tak je to idealni vecicka
Datum: 16. listopadu 2008 15:57
 Silichrom určitě ne, mě potom ten chrom vždycky zmatněl, používám neoxid a sem spokojenej
Datum: 16. listopadu 2008 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel2633
 Tempo-Silichrom 65,-
Datum: 16. listopadu 2008 15:00
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 Ahoj,vim ze to sem nepatri,ale nwm na koho se obrátit,.-Nevíte jestly se dá sehnat yamahu 80 kit n 100ccm??popripade kde??diky predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 12:37
Jméno: mara
IP: uživatel426
 no pokud se to dalo tak uz to asi tezko sezenes jedine pouzit valec z neceho jinyho a dolicovat kanalky ci pouzit origo nechat ho protocit a dat do toho litinovou vlozku a nekde sehnat nejakej pist v kazdym pripade to nebude nic jednoduchyho a levnyho
Datum: 16. listopadu 2008 12:37
 Zdarec chalpi vydrzi tento tmel aj nejaky tlak?,...jako myslim ze ked s nim chcu zaplatat mensi nerovnosti pri vyrobje klapkoveho sani do klikovky, chcu tam nas**t klingerit a tento tmel tak sem chcel vjedet ci to vydrzi popripade ci nema s nim nekdo skusenosti alebo ci nepoznate neco vhodnejsiho co by nato bilo good ... dik moc chlopi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 15:00
 No lebo hledam nejaky tmel kery odola benalu a tlaku a vyplni aj vetsi nerovnost tak estli nekdo vite o necem vhodnem tak pls poradte..dik
Datum: 16. listopadu 2008 15:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud vim tak benal mi nic nedela a proti oleji je tez imuni, spis je hakly na odery a da se vyskrabat, zase zalezi na vrsve a jak tam byl dan, estli pod tlakem nebo jen tak...no dalo by se to s nim mozna i vyresit ale jinak je spis na utesnovani ne jako zakladna na klikovce pro domek...zkus uvidis  ale jo mozna by se dalo
Datum: 16. listopadu 2008 13:13
Jméno: EnigmaSK
IP: uživatel2900
 jo a ci to odola aj benalu aby mi to nerozleptalo nejak  ...
Datum: 16. listopadu 2008 1:42
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 jo borci a jeste jak to tady tak ctu vasi prispevky..tak se mi zalibila jedna veta..."Pri mensi uprave casovani vyfukoveho kanalu a zkraceni pistu je schopnej motor tocit o dva tisice otacek vice"...poprosil bych o take mensi vysvetleni..ten vyfukovy kanal chapu ..ale to skraceni pistu jaksi e..jak se tomu prsne chape ..skraceni pistu diky moc chlopi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 9:08
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Kdyz odpilujes 0,5mm z valce smerem k hlave tak se ti zkrati draha stlacovani smesi.Ta draha rozhoduje o kompresi.
Datum: 17. listopadu 2008 9:08
 Vjetsinu sem uz cital co tu pises ale nevjedel sem o n asledne znizeni komprese..., a jaksi sem nedosel k zavjeru kery faktor ma nanu vliv ze sa zmensi tak estli mi rozumis cemu nerozumim  tak to pls popis..dik
Datum: 16. listopadu 2008 19:04
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 na to sem myslel jen sem nevedel esi to je toto -to na co sem myslel ...dik
Datum: 16. listopadu 2008 10:27
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Vyndas pist,na spodni strane ho zkratis pilkou nebo pilnikem o 1 az 2mm klidne na obou stranach jak smerem k sacimu kanalu,takk vyfukovemu kanalu.To bych ale udelal zaroven s upravou vyfukoveho kanalu.Prodlouzis dobu kdy se ti plni klikovka smesi a ten vyfukovy kanal te pusti do otacek.Kanal rozsiris 0 1 az 2mm a odpilujes 0,5mm smerem k hlave valce.Tim ale ziskas jinou charakteristiku motoru.Budes mit vetsi vykon v otackach,motor pujde za plinem jako motorova pila ale zkrati se ti draha kdy na pist tlaci horici smes a tim prijdes o cast tociveho momentu.Jeste ti klesne kompresni pomer,ktery je pro vykon motoru dost rozhodujici.Doporucuji snizit hlavu valce o 1mm.Bez snizeni hlavy to nema vyznam.
Datum: 16. listopadu 2008 10:27
 zkratí se zadni strana pistu smerem k sacimu kAnalu  ...změní se časování... tak o dva milimetry
Datum: 15. listopadu 2008 23:28
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 tomu vycemene chapu  ..ale s tym pistem neiwm newim ...proto se ptam
Datum: 15. listopadu 2008 23:18
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 myslim ze se tam nepsalo o vyfukovym,ale celkove o kanalech .... !
Datum: 15. listopadu 2008 17:23
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 zdar borci ..nemate negdo nake inormace o kompresoru na pincka ...je mi jedno jake proste secko kde se spomina kompresor a nejake stranky kde je o tom psane ..pac sem nasel same pi*oviny  diky moc borci úeace
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 1:08
 Sak s tym sa mosi pocitat dopredu, mno myslim ze ked uz nekdo robi taky experiment tak je ochotny zainvestovat aj do kvalitnych lozisk a ojnice...
Datum: 16. listopadu 2008 1:08
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
Datum: 16. listopadu 2008 0:08
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 diky borci
Datum: 15. listopadu 2008 23:18
Datum: 15. listopadu 2008 17:04
 Ja myslim ze to neni uplne bezvyznamne, predsa ked sa stavja klapkove sani cez klikovku tak je problem se spodni kompresi, takze estli by sa k temu pridal ten slavny kompresor tak by to mohla byt celkem prdel, len nfm jak to moze v domacich podminkach dopadnut  to skur sehnat nejaky komprsorek a akorat domaknut co to bude pohanat a myslim ze vysledek by nemosel byt k zahozeni, akorat potom ta spotreba by bila opravdu kvalitna  , estli sa mylim klidne mna opravte
Datum: 15. listopadu 2008 17:03
 asi tak dva roky zpátky sem o tom taky uvažoval... no myslim že na dvoutakt je to zbytečnost. nechtěl bych chodit každý měsíc na výbrus...
Datum: 15. listopadu 2008 15:11
 hmmm.....
Datum: 15. listopadu 2008 14:28
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 ja o tom jen uvazuju ..setl sem kdysi par vet o kompresoru na fichtla a na 2T motorky ...tak jen zadam nejake info ..a zatim se nechci stavet pevne na zem...lita se mi dobre 
a podle toho co se dozvim skusim zmaknout neco cemu se vzdalane rika kompresor,,ale to je ve hezdach
Datum: 15. listopadu 2008 14:22
 Ty chceš přeplňovat pionýra kompresorem...?  Postav se prosimtě zase pevně na zem a přestaň vymejšlet pi*oviny....
Datum: 15. listopadu 2008 14:14
Jméno: Miquel
IP: uživatel4024
 draci vadi když mi pist jemně naraži do hlavy?? odpovědět
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 10:46
 Mě to nevadí, a nevím proč by mi to mělo vadit. Ba naopak. Prodejci (jako sesa) také musí z něčeho žít ....
Datum: 16. listopadu 2008 10:46
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Vadi to, nejenom z duvodu poskozeni ojnice,jejiho futra a jehloveho loziska, ale take z duvodu horeni smesi ve valci.Bez antidetonacni sterbiny mezi hlavou a pistem 0,6 az 1,2mm nebude mit tvuj motor ten spravnej vykon.A to o MNOHO.
Datum: 15. listopadu 2008 14:20
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 ono ja bych to ani tak s tou hlavou a pistem nehrotil,to je hlinik,ten je mekkej a omlati se,ale horsi je ze nez se omlati tak se ti vysype klika,protoze ti to skurvi futra....
Datum: 15. listopadu 2008 12:44
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Sorry spletl jsem se ne válec ,ale hlavu.Čau.  )
Datum: 15. listopadu 2008 10:32
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Hej děláš si srandu a nebo si to dostatečně nepochopil?  Včera si tady dával ten stejný dotaz a asi ti 5 draků odpovědělo,že to
vadí,takže nechápu co ještě chceš slyšet.Pořád to samé,vadilo by ti kdyby ti pořád něco naráželo do hlavy??? 
A být tebou tak s tím něco dělám,než aby jsi musel dávat nový válec a nebo dokonce klikovku..Zdar.
Datum: 15. listopadu 2008 10:30
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi hele nikteří kluci mi říkaj že na klykovce vadí že tam mam krytý ložiska????????? Já osobně si myslim že je to jedno že to bude namazany furt??? CO VI NA TO??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 12:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 litali sme s odkrytejma uzavrenejma loziska rok nez se dostali do nasi mototochny a dalo se t os tim vydrzet ale stale je tam to riziko...jinak je to provizorium a pokud u vas nebo v blizkem ty origo 6303/c3 nemaj tak chvilu se to s nima da vydrzet ale musi pak zas rozdelavat motor a vymenovat...
Datum: 16. listopadu 2008 12:56
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 nechtel jsem nijak zasahovat,ale nedalo mi to....na kliku se davaj odkryty loziska s vuli C3 zaprvy z duvodu mazani a jeste jedna podstatna vec...kdyz se lozisko vic ohreje tak jako kazdej kov se roztahuje,proto ta vule C3...kdyz tam das zakryty lozisko,tak se zaprvi bude mazat dokud z nej nevytece rozehrata vazelina a jakmile se to lozisko vic ohreheje,tak se uz nebude mazat a zacne se roztahovat a protoze nema skoro vuli tak se zacne pridirat....blby co....ale je to tak...zakryty loziska se davaj do mist jako jsou stredy kola,rozet atd,kde se lozisko nezahrivá a kde nedochazi k tepelne roztaznosti a proto maji taky oproti C3 minimalni vuli....pokud muzes tak ty loziska co nejdriv vyhod...!
Datum: 15. listopadu 2008 17:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud uz mas doma s krytama a nemas na ty bez krytu tak vyloupni ty plisky, vyndej tu vazelini z toho (hadr + benal udela sve) pak to trosku mazni motorovym olejem a muzes to tam dat...neni to finalni reseni ale pokud to mas jako provizorium tak to staci
Datum: 15. listopadu 2008 17:10
 Samozřejmě ložiska bez krytů....!
Datum: 15. listopadu 2008 14:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pardon kryci plisky...ty musi ven...
Datum: 15. listopadu 2008 13:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kline i kryty ale ty kryty plisky musis vyloupnout
Datum: 15. listopadu 2008 12:25
 no mel sem na klice krytý ložiska a když se to zadřelo tak to nebyl peknej pohled.....rozhodne je tam nedavej !
Datum: 15. listopadu 2008 9:51
 na kliku se bezpodminecne musi pouzit NEZAKRYTY loziska
Datum: 14. listopadu 2008 23:19
Jméno: Redy
IP: uživatel2324
 tak ja nevim čemu mam věřit????????
Datum: 14. listopadu 2008 22:47
 ježiškote dyť loužiska se namážou si normální
Datum: 14. listopadu 2008 22:05
 čau jeleni, sem už sbořil 2 šúty a teť musim jedzit na Simpsonu
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2008 12:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Simpson  tak to je gol...
Datum: 16. listopadu 2008 12:57
Jméno: Phoenix
IP: uživatel2384
 přesně tak, nikoho to nezajímá a jestli sem to dobře pochopil, tak jezdíš na Homerovi se Simpsonů nebo co, páč jako napsat simPson, to je fakt vostrý, ty si fakt kůň
Datum: 15. listopadu 2008 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel4570
 klid,nebo se mi splasej kladiva  ....tvoje šuty nas nezajimaj a simpsona si strc vis kam...dle tvych odpovedi a dotazu predpokladam ze je ti 10 let a nebo ti je vic,ale jsi totalne tupy stvoření s IQ šimpanze....
Datum: 15. listopadu 2008 13:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ano Simala zbor ten za to stoji dyt je to stejne jen hromada nemeckejch soucastech co za nic nestoji...jen fichtlici dokazou obstat i po tolika letech a blbej Simal se s nima nedokaze ani rovnat...sezen fichtla a sprav ho za prachy prodanyho simala
Datum: 15. listopadu 2008 12:29
 Noa? dalsi 10ti letej kterej nevi co psat tak pise kraviny... omg
Datum: 15. listopadu 2008 11:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 mluv tady česky prosím, haťmatilku si nech pro někoho jinýho... díky
Datum: 15. listopadu 2008 10:34
Jméno: miqul
IP: uživatel4024
 draci vadi když mi pist jemně naraži do hlavy??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 18:11
 no... asi to bude spatne snaset klika .. teda ojnice...  dobrej priklad vadilo by ti, kdyby te nekdo mlatil dohlavy?
Datum: 14. listopadu 2008 18:11
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
Datum: 14. listopadu 2008 18:10
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vadilo by tobě kdyby ti něco naráželo do hlavy??
Datum: 14. listopadu 2008 17:59
 Je to divný...ale vadí to....!
Datum: 14. listopadu 2008 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 jo vadi si predstav
Datum: 14. listopadu 2008 17:32
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 čau...jakýma všema způsobama se projevuje netěsnost motoru ? (když nasává falešný vzduch)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 20:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyz ho zahrejes tak na volnobeh ma vysoky otacky, pro rozjezdu malo tahne, spis se dusi ve spod, ten tah je mensi, rychle padaj otacky v kopcich, pri podrazeni zase rychle vylitnou, do otacek se dostava snadno (zalezi kolik ti toho falesnyho prisava, toto posledni plati pokud ti prisava malo a spis to pusobi jako chudsi smes) jinak se zahriva az to hezky neni...jo a spodek motoru vetsinou je mokrej...muze prisavat: v klikovce, to je nejvetsi svinstvo, to bere i olej z prevodovky, pod guferama, mezi tesnenimi u karbce (obe tesneni na koleninku), pak treba hlava ale tam to je spis profukovani nez prisavani, pod valcem (mezi valcem a klikovkou)...da se to resit (tesnine novy, naolejovany, pritahnout sroubkem, u klikovky vetsinou pulit motor)
Datum: 14. listopadu 2008 20:21
 falšený vzduch, jak, vejfuckem????
Datum: 14. listopadu 2008 14:54
 taky se to muze projevovat tim ze ti samovolne stoupaji otacky(vlivem chude smesi),a taky dlouho pada z otacek
Datum: 14. listopadu 2008 14:16
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 me se to teda uz dlouho nestalo,ale vetsinou mi chcal olej a dusilo se to a zralo to olej z prevodovky,ale prave ze se to az tak moc nedusi,takze se s tim da kolikrat i jezdit,ale je to takovy liny nez se to rozjede a strasne to smrdí...ono se to pozna blbe ze ti to netesni....on totiz ten motor jede i bez tesneni
Datum: 14. listopadu 2008 14:09
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi kde fouka vetsinou to dela to ze nema vykon, nedrzi volnobech i kdyz je naplno, ve vetsich otackach vynechava, jen skyta, a vetsinou to je zespoda mokry
Datum: 14. listopadu 2008 13:48
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 to je snad jasné ,ale jak přesně se to může projevovat ?
Datum: 14. listopadu 2008 13:24
Jméno: Bláznivej jezdec
IP: uživatel4562
 Nepojede ti to tak jak by melo.
Datum: 14. listopadu 2008 12:46
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 cauvec... mam takovi dotaz mam asi mesic novy vybrus mam nalitanych asi 100km.. ale porad se mi zda ze je to lity predtim jsem tam mel starej vybrus kterej uz mel taky dost ale lital mnohem lip nez tenhle nwe vybrus je mozny ze az se to poradne zajede ze to pojede lip?? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel4564
 ja si vsim ze ty jaksi nechapes nic....prosimte precti si napred aspon manual na fichtla,jinak nebudes chapat asi zadnej dotaz.... fichtlu zdar
Datum: 14. listopadu 2008 15:31
 nechápu dotaz
Datum: 14. listopadu 2008 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel4564
Datum: 14. listopadu 2008 14:10
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prave ze po vybrusu ma tahnout malinko lip a pokud to tahne mizerne tak ti to nejspis nekde netesni napr.: pod hlavou pod valcem nebo valec na koleno tohle vsechno dela hodne na vykonu. a doporucuju dat prectich 1,3 mm a hlavne tam dej vic oleje do benzinua pouzivej special
Datum: 13. listopadu 2008 21:35
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 prave ze po vybrusu ma tahnout malinko lip a pokud to tahne mizerne tak ti to nejspis nekde netesni napr.: pod hlavou pod valcem nebo valec na koleno tohle vsechno dela hodne na vykonu
Datum: 13. listopadu 2008 21:34
Jméno: standa
IP: uživatel4560
 100km je malo ...me se zacalo zdat ze se to povoluje po 150km ale rikam ze se to uplne povolilo po cca 500km
Datum: 13. listopadu 2008 20:06
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 karel napiš do jednoho dotazu všechny tve dotazy co tě napadnou a za měsíc je sem napiš a my ti odpovíme,ptz co 2 članek je tu Karel,přečti si radši navod na fichtly
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 18:05
Jméno: standa
IP: uživatel4554
 proc to delas? nikdo te nechce odhánet,ale jsou tu zabehly nejaky pravidla a tema se drzime. Ses mi sympatickej,ale prosimte prestan se takle zviditelnovat nez zacnes nekoho stvat...byla by skoda kdybys dostal stopku,protoze je videt ze leccos víš,ale prosimte uklidni se uz...bejt to na jinym serveru tak uz by jsi byl davno bloklej....prosim,fakt,kdyz se chces nejak vyjadrit k rozepsanymu tematu tak prosim,ale do toho tematu!!! nezakladej furt nový,šetři ty lidi co to pak budou po tobe mazat....
Datum: 12. listopadu 2008 18:05
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 protoze rikam furt co druhy clanek tu pises ty,přitom to mas na netu,sice to jsou dobre otazky ale....
Datum: 12. listopadu 2008 18:04
 proč
Datum: 12. listopadu 2008 17:49
 dotaz ohledně toho na kolik mohu stočit klikovku průměrově a taky hjak vyplnit zbylí prostor
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 13:06
Datum: 12. listopadu 2008 13:06
Jméno: karel
IP: uživatel1653
 O víkendu jsem jel ve dvou na 21 do táhlého kopce asi 15 pořád na plnej ke konci to už ani netahlo a samo si to přídávalo, zapištělo něco tak sem to vypnul kouřilo se ze žeber a teď to klepe jak svině nevíte co stím je. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:34
 jo karle to se ti ten motor moc přehřál to se nediv já když jsem jel v létě v 35 stupnách tak jsem dal neutrál a ono to samo přidávalo měls to přehřátý s tímhle moc nejezdi nech to odpočnout a mužeš jet dál nebo si kop studenou svíčku brisk n 14 c zati zdar
Datum: 11. listopadu 2008 21:34
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já jezdím tímhle stylem do kopce ve dvou kdýž potřebuju vyjet s o5 kou ale to se musí jet a nezasatavovat když to chceš vyjet, ale musí člověk vědět kdy už je nutný zastavit. Nevím co to je za chytráka jménem ... ale jak je vidět opravdu je moc chytrý a jsou tu i další radílkové.
Datum: 11. listopadu 2008 20:29
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 To kocour: jj, to muze udela t buď amater nebo jeste mentál...ale on to urcite schvalne neudelal. Proste je to otazka jako kazda jina ne...
Datum: 11. listopadu 2008 20:00
Jméno: Horst
IP: uživatel4551
 Jó to tě zaklepala klika z pístem do motorovýho nebe
Datum: 11. listopadu 2008 19:53
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Jezdit tímhle stylem do kopce může leda amatér.
Datum: 11. listopadu 2008 19:48
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Nazdar Karle  sme se dlouho nevideli...to je klasika. uvařil si motor a prasknul ti buď pístní kroužek, nebo ti odesly ložiska/Bronz. pouzdro
Datum: 11. listopadu 2008 19:25
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2248
 zdar, chtel bych se zeptat na značku dvoukomoroveho výfuku, kterej by my pasoval na čz180/487,4 a je odzkousenej. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 20:21
 vim ze se tam davaly z jawy 350/640,ale nevim jak to s tim chodi,jinak tuhle cizu mam taky
Datum: 11. listopadu 2008 20:21
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Jak vyndám vložku válce ? A jak ju tam podom dávate aby všechno sedělo na sobě ? I když ju tam dává zpátky rovně tak se musí potočit ne ?Nebo je tam nějáká drážka ? Možná lama dotaz ale fakt o totým moc nevím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2008 17:04
 S tym nahrivanim a chladenim bacha aby nepraskla vlozka
Datum: 14. listopadu 2008 17:04
Jméno: Horst
IP: uživatel4551
 Musíš si vyrobit vyrážecí trn. to je osazená kulatina,kterou dáš do mrazáku,pak nahřeješ válec tak na 250 až 280 stupňů celsia,do vložky strčíš ochlazený trn a na jednu až dvě rány vyrazíš.Obráceně dáš vložku do mrazáku,ohřeješ ten kus hliníku a strčíš tam tu vložku.Než se vložka ohřeje jde pootočit.Tovše musíš dělat rychle jinak se ti to ,,zatáhne,, amusíš ohřívat a chladit znovu.Hodně zdaru.
Datum: 11. listopadu 2008 19:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to si musíš buďto nějak označit, ale lepší je to ,,zaklínkovat´´
Datum: 11. listopadu 2008 16:06
 zdar kuci mam dotaz ohledne lozisek na kliku u pionyra koupil sem ty francozsky SKF ale neni na nech oznaceni C3 ale Z2 bude to necemu vadit? jde mi hlavne o to aby kdyz se mi pincek zahreje aby nestratil silu? tak prosim vas nekdo poradte!! dik moc a zdra
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 21:44
Jméno: Horst
IP: uživatel4551
 Tbourochu tě poopravím. C- odlišnost vnitřní konstrukce, Z-krycí plech na jedné straně, 2Z- na obou stranách, RS-těsnění na jedné straně, 2RS- na obou.Takže vyloupni plechy,vyčisti a dej to tam.Čau
Datum: 11. listopadu 2008 21:44
 Já teda nechci kecat....protože si teď nejsem jistej....ale C je rozměrová přesnost Z je hmotnostní řada a kryty se označují RS a 2RS ne (jednostraně a oboustraně krytý) Takže Z2 proč ne...?  Jinak na kliku dát krytý je samozřejmě blbost....!
Datum: 11. listopadu 2008 11:53
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 tak je este vycisti v benzinu a pak namaz olejem nebo z nich poleze ten sajrajt az se ohrejou....
Datum: 10. listopadu 2008 21:57
 prave ted sem to s toho jednoduse vyloupnul malim sroubovakem!!
Datum: 10. listopadu 2008 21:44
 to de ale vyloupnot z toho! jestli se teda nepletu
aspon v te prodejne povidali
Datum: 10. listopadu 2008 21:40
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na klikovku Z2 nedavej to jsou ty uzavreny loziska jestli se nepletu a nemeli by se jak mazat maji kratsi zivotnost
Datum: 10. listopadu 2008 21:37
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
hosi jakej je presnej postup pri lesteni kanalu u fichtla a co je k tomu potreba?. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 22:06
 to su ja karel co sem si leštil ty kanálky tady máš návod který ale funguje-sundej válec a hodně ho nahřej a pak vyklep vložku válce to je to v čem jezdí píst musíš ju vyklepat až vypadne a pak si kup smirkové plátno to je úplně jimný smirek jako hadra a tím na bokách válce vylešti kanálky i pak vífukoví kanálek a hlavu taky sníží se ti spotřeba benzínu a zlepší výkon a rychlejc ti to nabere otáčky skus to stojí to zato jede to jak drak
Datum: 11. listopadu 2008 22:06
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pevny nervy a zkusenosti...jinak asi stahovak vlozky (takoy spesl naradi co si musi vyrobit) a pak newim cim se to delavalo, mam za to ze nahrubo jemnym pilnickem a pak doladit brusnym kotouckem na lesteni upnutym ve vrtacce...jinak jenom ten kotoucek, pilnik je pro takovy amatery co s tim zacinaj, je to nepresny, da se s tim hoooooooooooooooodne pokazit ale na vycisteni opravdu zanesenejch kanalu to bejvavala dobra pomucka, ne aby te napadlo ten kanal zvetsovat
Datum: 10. listopadu 2008 22:25
Jméno: tadau
IP: uživatel2615
 Čau draci mam malý problém Mustafem.Nakopnu ho hodím za jedna rozjedu se začne chcípat tak hodim do otáček a pak se mi to se opakuje dokud nejedu aspoň 20km/h pak už jede docela v poho.Ale když jedu do kopce tak to vůbec nejede ikdyž to ještě tlačim a držím to v otáčkách.Už nwm co mám dělát sundal sem sání a nic vyčistil výfuk vyčistil trysky,vyměnil plovak a nic.Už si nwm co stím jestli mám silný výbrus ale to asik ne bo předtím mi to nedělalo nic podobného.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 20:27
Jméno: tadau
IP: uživatel2615
 hey ja tu pasku necu prodat ja su ji pekne dlouho schaněl a tedkaji mam tak neprodam
Datum: 10. listopadu 2008 20:27
Jméno: dsa
IP: uživatel1201
 hej je to indučka,kup 8mivoltovou a bude to ok.věř mi.fakticky
Datum: 10. listopadu 2008 20:21
 Tak to nech vždycky chvíly zahřat.Jo a psal jsi tady,že máš tu pásku na nádrž na mustanga,mohl by jsi mi ji prodat?A za kolik?
Napiš mi kdyžtak na email a nebo mi tu nech na sebe kontakt.Díky moc.
Datum: 10. listopadu 2008 20:00
 čus chci se zeptat koupil sem mustafa a v poho chytne pak dam 1 a jede to a jak dam 2 tak to nejde prostě se to nedostane do otáček a vubec uš nevim co s tim je!!!DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2008 16:08
Jméno: ---l---
IP: uživatel4186
 to bude chudá smes
Datum: 11. listopadu 2008 16:08
Jméno: standa
IP: uživatel4538
 zacal bych u veci ktery lze ovlivnit bez rozebrani motoru. Takze skontrolovat jestli je tam vubec olej,zkontrolovat zapalovani(predstih,odtrh),co svicka?? vycistit karburator,trysky,kohoutek,skusit si pohrat s bohatosti smesi,popripade vycistit vyfuk....pokud nic nepomuze tak vymenit gufera,zkontrolovat jestli to nefouka pod hlavou a jestli si to treba neprisava pod karbecem nebo pod valcem... a kdyz ani to nepomuze tak bych sundal valec a podival se na pist a krouzky a jestli neni vybehanej valec....prii ty prilezitosti muzes skontrolovat kliku,jestli nema vuli ....pak uz jedine ze fouka mezi karterama...zeptal ses obecne,tak jsem obecne odpovedel
Datum: 10. listopadu 2008 17:49
|



|