česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  244  245  246  247  248  249  250  251  252  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar co je lepší na jawa 20? Menší nebo větší kompresi nebo jaký je mezitím rozdíl? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady nějaké počteníčko.Snad to pochopíš.:-) http://www.jawa-50.cz/clanek/teorie-upravy-tuning-kompresni-pomer.html
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Davide......mohl by sis o tom něco přečíst a neoběžovat takovejhlema otázka...! Přečti si něco o kompresním poměru a o kompresy ve válci....! Myslim že když to pochopíš sám budeš v tom mít jasno...!
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Mohl by mě někdo vysvětlit když se řekne že to má větší komresi?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě pokud máš motor po výbrusu, tak do zajetí by měla komprese narůst na určitou hodnotu. Potom v provozu už jenom opotřebením klesá. Jak rychle, to závisí na tom, jak se s motorem zachází, jak byl zajetej a taky na kvalitě meteriálů.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že má vyšší tlak ve válci....měří se to kompres mírou....! Fichtl by měl mít aspoň okolo 8 ATM
 
 
Datum: 10. prosince 2008 14:43
 
 
 
 
Jméno: jakub007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čauvec lidi mate nějaky dobry tipi na upravy aby mi to líp vyplachovalo a líp nasávalo a nevracelo se mi část benzínu a nezahlcovalo se to dikec mocccccc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. prosince 2008 9:32
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel4606    
zdeněk: jasně, je to tak, šoupátko plive taky. Měl jsem období že mi plivala ze sání mrtě i klapka, ale to bylo seřízením.
 
 
Datum: 11. prosince 2008 9:32
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem o tom trochu popřemejšlel a došel jsem k tomu, že pokud by se u rotačního šoupátka použilo hodně agresivní časování tak by to mohlo v nízkejch otáčkách taky plivat ze sání. Takže tak.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to ej pravda co pise zdenekk pac je to uz konstrukce dano u 2T motoru...viz jawa-50.cz...jinak slysel sem ze Bing 21 se dobre ladi...
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:10
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud chceš aby se ti část směsi nevracela zpátky, tak je řešením buď klapka nebo rotační šoupátko. Při sání řízeným pístem se část směsi VŽDY vrací.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej karburátor je třeba dell orto(19-21).Koupíš ho třeba na scootlandu.Nebo se dost jezděj bingy,mikuni...
 
 
Datum: 10. prosince 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě pak malou kliku....:-) Ta je na výplach jasná..:-) Ale to taky neni nic levnýho....! Ale dělám je...:-D
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:13
 
 
 
 
Jméno: lukasholub ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau,jestli zháníš ty klapky sání,tak tady jsou,ale není to zrovna levná záležitost. http://www.motokramek.cz/dily-klapky%20-sani-piagio/
 
 
Datum: 10. prosince 2008 11:14
 
 
 
 
Jméno: jakub007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
podkovu už mam a klapkuvy sání zháním
 
 
Datum: 10. prosince 2008 10:22
 
 
 
 
Jméno: jakub007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
fishracing neviš o nejakym dobrym karbecu dik moc
 
 
Datum: 10. prosince 2008 10:20
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podkova,karbec,klapka.Nevim co jinýho ti říct.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 10:10
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel4716    
nevite o nějakym napadu na dobry chlazení dost se mi to přehřívá a nevim jak to chladit dikec moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Pořádně si podraj se zapalováním.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Hatak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano vyčisti si žebrování
 
 
Datum: 10. prosince 2008 19:35
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroluj, jestli nemáš moc chudou směs.
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4720    
dokonale vycistit hlavu a válec a serídit motor....pak se to nemuze prehrejvat...!!
 
 
Datum: 10. prosince 2008 11:54
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Mohl by mě někdo vysvětlit když se řekne že to má větší komresy?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 22:03
 
 
 
 
Jméno: svary      IP: uživatel1077    
ahoj seso to futro na jawu 555 se musi udelat jakym vistruznikem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 7:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno na tohle se pouziva stavitelnej vystruznik aby si to pouzdro upravil presne podle konkretniho cepu,ale taky se muze stat ze to vystruzovat nemusis,ja sem si to koupil na stadaka a bylo to uplne presne:-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 7:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
cep ma prumer 10mm a pouzdro ma prumer o trochu mensi....zbytek si domysli:-)
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel2248    
zdar lidi, chtel bych se zeptat, kdyz si koupim zaruvzdornou barvu, ktera se musi vypalit ve 160 stupnich, a nastrikam tim valec, vypali se to tim, kdyz se valec zahreje nornalnim nastartovanim?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel2248    
no ja si koupil specialni barvu ve streji na valce a vyfukovy potrubi do 800 stupnu.... uvidim co to udela, a pak vam napisu...
 
 
Datum: 10. prosince 2008 17:49
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
vypalovačka ve spreji docela drží, o barvě ve spreji se to říct nedá, je dobrá tak akorát na zdi
 
 
Datum: 09. prosince 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: manson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechci nic říkat ale ty barvy ve spreji stojej za hovno, chce to dvousložkovou barvu + vytvrzovací lak jinak ti to nevydrží moc dlouho. Všechny barvy co nemají tvrdidlo nestojej za nic.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
honzo, nežíkej když nevíš, chladi tto bude uplně normálně.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
To akorát zapečeš motor protože bude blbě chladit.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 16:57
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
jom normálně to nastříkej, nech zaschnout. pak to nastartuj a nech to pořádně zahrát až se ta barva bude viditeln ěroztékat. pak motor vypni a barvu nech zaschnout a je hotovo.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: ěgršg      IP: uživatel4713    
cus poradte mi pls jak zvetsit kompresi na pionyrovi 21 krome snizeni hlavy dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kromě jawase asi všichni pochopili, jak to bylo myšleno.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
muzes snizit klidne o 2mm ,ale nesmis zapominat upravit i ten spalovák:-) to se to pak seká :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel368    
zdenekk:kdyz to s nizis vic jak o jeden milimetr tak se ti sekne pist o hlavu a motor se ti nebude tocit
 
 
Datum: 09. prosince 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
ono komresni pomer a komprese ale jdou spolu ruku v ruce...
 
 
Datum: 09. prosince 2008 16:59
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nejen že to má dost lidí smotaný , ale většinou by chtěli slyšet radu: Sniž hlavu o 1,2345mm a motor bude mít výkon o 5koní větší, životnost stejnou a ještě na 3jku to pujde pynem na zadní. :-D :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2008 14:38
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo to je pravda....:-) Taky to je otom že to spousta lidí má jedno jako druhý smotaný....:-D
 
 
Datum: 09. prosince 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4715    
:-) výbrus :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2008 11:26
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano napsal jsem to blbě a měl by v tom být pořádek. Je to tak, jak říkáš. Ale zkus si přečíst jak se ptá: "jak zvetsit kompresi na pionyrovi 21 krome snizeni hlavy". Chce větší kompresi nebo kompresní poměr, když tam motá snižování hlavy? To aby se v tom prase vyznalo.
 
 
Datum: 09. prosince 2008 10:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim že si trochu pletete pojem KOMPRESE a KOMPRESNÍ POMĚR. Komprese dosáhneš těsnym pístem dobrýma kroužkama neovalitou pístu a válce a podobně (jednoduše řečeno stav po výbrusu...:-) ) Kompresní poměr se zvětší snížením hlavy (popřípadě posunutím kroužku blíže ke dnu pístu) 3 kroužkový píst je spíše na škodu protože ti přidá tření motor se tolik nevytočí hřeje se a nemá takový výkon. Ideální je klasický dvoukroužek v kombinaci s lepším olejem...pro náročnější jednokroužek ale tam se člověk odsoudí k tomu že to musí pořád měnit. Závěr....vysoký kompresní poměr může mít i vyběhaný motor s nízkou kompresí....:-D
 
 
Datum: 09. prosince 2008 9:45
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdi na M2T v poměru 1:10. To ti tak zasere spalovák, že už tam žádný místo nebude a budeš mít kompresi jako bejk. Ach jo, kdyby jsi se alespoň podíval o pár dotazů níž, tohle už tu bylo snad milionkrát.
 
 
Datum: 08. prosince 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: Jt      IP: uživatel4706    
Ten tam uz mam
 
 
Datum: 08. prosince 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
trikrouzkovym pistem...
 
 
Datum: 08. prosince 2008 21:26
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4590    
nazdar, ctěl se zeptat zeptat ne rozměry pomocných výfukových kanálů a jestli vedou samostatně z válce ven vedle vejfukovýho kanálu nebo se do něj napojujou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4717    
hele skus si stahnout nejaky to čtení o ladění motorů,nejčastěji je zminovaný pan Krejbich... jinak to bude jak operace mozku hasákem... samozrejmne ze se spojujou ve vejfukovym kanalu....videl jsi na zavodnim fichtlu nekdy víc jak jedno koleno???
 
 
Datum: 09. prosince 2008 18:26
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel4590    
A napojujou se na vejfukovýho kolena,nebo ještě do vejfukovýho kanálu
 
 
Datum: 09. prosince 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4715    
samozrejmne ze napojujou
 
 
Datum: 09. prosince 2008 11:27
 
 
 
 
Jméno: Jmgj      IP: uživatel4706    
Cus fechtlari mam takovy blby dotaz prosim poradte mi o kolik si muzu nechat snizit hlavu na 21 ja sem si rijal o 0,8mm prosim poradte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdenkku to je právě to že seš v ČR....:-) TAdy se něco udává a přitom se myslí něco jinýho....:-) Samozřejmě že nejdůležitější je skutečná komprese.....:-)
 
 
Datum: 09. prosince 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: Agm      IP: uživatel4706    
Tak jak muzu zvetsit kompresi pls poradte dik
 
 
Datum: 08. prosince 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde ani tak o objem spalovacího prostoru, jako o kompresní tlak. Ovšem změřit ho v domácích podmínkách..... Stejně moc dobře nechápu, proč se kompresní poměr udává z celýho zdvihu a ne z objemu po uzavření výfukovýho kanálu (tak jak to udávají Japonci). Takhle při stejným kompresním poměru můžou být kompresní tlaky naprosto odlišný, ikdyž je objem spalovacího prostoru stejný, v závislosti na výšce výfukovýho kanálu. :-P
 
 
Datum: 08. prosince 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4708    
nejde tak ani o kolik mm ji snizis,ale jaky objem bude mit jeji vnitrek(spalovaci prostor)...podle toho se pocita i kompresni pomer:-) sem to nedavno ruzne dosazoval do programku z http://www.jawa-50.cz a dle ruznych vrtani to vychází zajímavě:-D ...nevim jak moc jsou vysledky z toho programku pravdivy,ale pri vrtanim 40mm s 5ml spalovakem to vychazi (komprese) 11:1 a s vrtanim 38mm a spalovakem 5ml to dava 10:1 ....je na tobe co s tim motorem chces jezdit...a jak moc ho budes ladit:-) doporucuju nastudovat literaturu:-)
 
 
Datum: 08. prosince 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak o 0,8mm to je zbytečný se s tim vůbec zabývat...:-)
 
 
Datum: 08. prosince 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš přesně o tolik o kolik chceš...:-) Stejně nejdůležitější je antidetonační štěrbina...ruku v ruce s požadovaným objemem....!
 
 
Datum: 08. prosince 2008 13:06
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel4704    
Zdárec když přecházim z minerálu na jinej minerál (M2T->TSF) tak nemusim dekarbonizovat ne? A ještě kdybych náhodou nebyl línej a dělal to stejnak, stačí sundat jen hlavu nebo musim i válec? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ma to aditiva proti kourivosti a taky na nejaky to cisteni ale jinak to ma mineralni zaklad...od veci to neni procistit to ale nic moc se nestane gdyz to neudelas (vzdy zalezi jen na obetovani se pro toho fichtla, on se pak odvdeci, gdyz ho zanedbas tak od neho taky necekej zazraky), prece jenom je to jen mineral a ne treba polosyntetika, u takovyho Motulu 510 bych se uz docela bal nevyhnat karbon z pohonne jednotky nez tam bude polosyntetickej olej...
 
 
Datum: 08. prosince 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4701    
mel bys to vycistit....nejsem si jistej,ale TSF obsahuje nektery slozky jako polosyntetika(aby to tak nehulilo atd...) a taky je mozny ze to bude rozpoustet karbon...valec sundavat nemusis,ale aspon tu hlavu a pist vycisti...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz jdes z mineralu na mineral tak je to v poho nic nemusis ale gdyz uz v tom budes tak neni od veci sundat hlavu a zkouknout co ten starej olej na pachal (obvzlaste toto se vztahuje na tolik proklinane M2T)...sundas a ocistis hlavu, hadrickem projedes trocku valec a maznes to trochu tim novym olejem a ocistis hlavu pistu takze to nemusis vyndavat...taky je dobry dekarbonizovat vyfuk at ten prechod za neco stoji...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel1411    
zdravim vseci prosim nevite kolik je lamel ve spojce v jawe 250 559 panelka??? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: FoX      IP: uživatel2703    
Myslím že klasicky 5.
 
 
Datum: 07. prosince 2008 20:13
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar kde má byt pružinka na ozubec start. hřidele v tom vyvrtaném nebo vedle ozubec start. hřidele??díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
ve vyvrtanem
 
 
Datum: 07. prosince 2008 18:38
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar jak má být na startovací páce na jawa 21 ozubene kolečko mám na mysli zuby ve vnitř motoru ?Pokud máte foto tak pošlete moc prosím poradtě mě díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
 
 
Datum: 07. prosince 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: Maverick      IP: uživatel3485    
Ahojte, este mensia otazka ,je to velka chyba ked nemam loziska v motore C3? diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. prosince 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Tady nejde o to jestli se to ložisko zadře, ale jde o to když není C3 může se roztáhnout a kusnout, že de byde točit s celý a vyhobluje to karter vůbcec pohud jsou už jemně vymlácení kartery.
 
 
Datum: 08. prosince 2008 18:07
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4700    
Pokud nejsi ,,brusič,, co točí víc jak 8000 otáček a nemáš ,,rozhozenou,,kliku tak ti stačí standard. ložiska. C3 jsou do vyšších teplot a na fíkovy ložiska maže a chladí palivová směs.
 
 
Datum: 07. prosince 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: Gaaras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
C3 su najlepsie loziska v pionieroch ale to nevadi ked tam das volake druhe loziska
 
 
Datum: 07. prosince 2008 16:22
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no pokud tam ams s vetsi vuli tak ti to bude hazet, pokud s mensi tak ti to za studena pojede pekne ale za tepla to nebude mit silu a muze se ti to pekne seknout...jinak na klice to opravdu rozhoduje na tom bych nesetril a koupil bych novy klika se ti odvdeci...:-)
 
 
Datum: 07. prosince 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kliku dej c3 urcite, do prevodovky dej normalni
 
 
Datum: 07. prosince 2008 13:19
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestly to mas do seriovýcho fekala tak to jezdit bude ale jinak loziska C3 maji lajcky rečeno "vetsí vuly" pri ořatí motoru kdyz se roztahnou tak aby se nezadrely!!
 
 
Datum: 07. prosince 2008 12:31
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel4695    
Zdravím všechny motonadšence, mám takovej dotaz. Dělám GO na má Jawě 350/634 a potřeboval bych opravit kliku. Mám dvě, ne jedné, je ojnice zarezlá, ne druhé ohlá, tak z toho udělat jednu OK. Nevíéte kdo a za kolik by to udělal? Jsem z olomoucka. Dík a na jaře ahoj. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.bartunkovi.cz/?p=prodejna.html Tady ti to udělaj,stačí se s nima dohodnout kdo dodá díly,jestli ty nebo oni
 
 
Datum: 07. prosince 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel4653    
ja by sem ti poradil ale je to slovenska stranka kde ti to spravi urcite tady je http://krsak.szm.sk/cennik.html
 
 
Datum: 07. prosince 2008 10:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno tak to nevim,skusil bych najit nakou motorarnu v okoli a zavolat tam co se da delat,kolik to stoji to nevim,ale rek bych tak 3 tisice,mozna vic
 
 
Datum: 07. prosince 2008 9:51
 
 
 
 
Jméno: tomas_jawa20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nevýte někdo kde bych si mohl nechat vyvážit kliku? A na kolik by mi to zhruba přišlo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: Josef      E-mail:      IP: uživatel1337    
Zdarec, napiš mi na mail a domluvíme se.
 
 
Datum: 06. prosince 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: Maverick      IP: uživatel3485    
Ahojte,mam problem s mojim mustangom, mam dva valce ,no jeden je vybehany a ten druhy je iba zabehnuty,no ten vybehany ma vacsiu kompresiu ako ten druhy,proste ten zabehnuty ako keby prefukoval a ani nechce chitit ,a ten vybehany ma velku kompresiu a chyta dobre,no ale podla mna sa neoplati ho tam davat,skusal som aj dat tesnenie za hlavu,zabrusit ju pastou ,nic stale rovnako,mam trojkruzkovy piest s novymi kruzkami(38),proste motor po go ,okrem toho valca,prosim poradte,diki moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: Maverick      IP: uživatel3485    
diki ,tak fuka to okolo hlavy na tom lepsom valci,na tom starom to okolo hlavy nefuka ,by som povedal ze uz nikde inde nefuka, a mam dve hlavy ,jedna ma na sviecke vyvrtanu vlozku,lebo sa pretrhol zavit,tak mam este druhu z pioniera ,tak tu som zabrusil a nefuka ,ale na tom lepsom valci staale fuka,a este ktym valcom ,na jednom je A a na druhom B ,3kruzkovy piest a nanom je tiez B ,ten B valec je vybehany a A valec je ten dobry(ale prefukuje), meral som ich ,obidva maju 38 priemer a aj piest 38 a nejake desatiny,kruzky su nove 38 ,3ks ,tak myslim ze pojhazdim na tom vybehanom ked ide :-) ,a do vianoc cakat na new valec :-D myslim ze to pre mojho mustoša bude pekný darcek :-D ,este raz dik
 
 
Datum: 07. prosince 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
dodatek, když kupuješ větší kroužky, musíš koupit i příslušný píst.
 
 
Datum: 06. prosince 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nedavas doufam stejnej pist sestejnejma krouzkama dojinyho valce\,,,?????
 
 
Datum: 06. prosince 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
neni moc velka mezera mezi krouzkama?? a jestli to ma mizernou kompresi tak to nejspis fouka pod hlavou nebo nemas dotahlou svicku a tesneni podhlavu nedavej!! jinak to tesnit nebude. skus dat na valec brusnou pastu a prilozit hlavu chvili stim tocit pak to dokonale ocistit a dokrize dotahnout hlavu
 
 
Datum: 06. prosince 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ti to povim - krouzky 38 mm? takze starej valec bude asi 0. vybrus cili tech 38mm (zaokrouhlene) a tak ty krouzky na to staci, ten druhej bude asi 1. nebo 2. vyburs hlavni je ze ma vetsi prume r 35 (dejme tomu na ten 1. vybrus ze ma 38,25mm) a ty krouzky jen 38 cili nestaci a profuku je to pres ne...todlec se da vyresit novejma krouzkama na ten spravnej vybrus (mas napr. 1. vybrus tak koupis krouzky na 1. vybrus jednoduche)...ale jelikoz mas nove tak tam dej starej valec, zabehni ty krouzky a litej dokud ten valec ten vybrus nebude potrebovat, pak kup ty krouzky a hod tam ten po vybrusu a mas to...jinak normalne sme litali an krouzky co byli na jiny vybrusy tj ze sme litali na valec po prvem vybrusu a krouzky treba na 2. nebo 3. ustiplo se kousek zamku na krouzku a bylo...strasna prasecina...pokud to nebude tim tak muze jinak licovat s karterama ten valec, muze mit jinou dosedaci plochu na tesneni jako ze treba mezi valcem a kolinkem karbce to proste netesni i gdyz das to novy teseni to by vysvetlovalo ze to min tahne pac ti to muze tahat falesnej vzduch...a je i vcelku normalni ze ty 0. vybrusy tahaj i po tolika letech stale svele i gdyz sou uz prakticky vylitany ale to pod podminkou ze se do nich nijak neseha a necha se to jak to lezi a bezi...este me napada to samy jak s krouzkama tak s pistem, ten se musi samozrejme taky menit po vybrusu...
 
 
Datum: 06. prosince 2008 17:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
tak jezdi na ten starej....ten novej uz je asi po smrti...
 
 
Datum: 06. prosince 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar píst jde šipkou k výfuku že na jawa 20 ?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 9:33
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
jo
 
 
Datum: 06. prosince 2008 9:33
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, kde se da sehnat neco takoveto http://www.sweb.cz/firesnek/novinky/stojanek.jpg ??? a za kolik asi?, ..diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
typuju to tak cenove do 5 klacku ale newim co to stoji...jinak tam bordel nema, gdybys prisel do kamosovy dilny tak tam slovo bordel dostava uplne jinou dymenzi...sikovny to bude asi dost:-)
 
 
Datum: 06. prosince 2008 13:43
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4692    
Já klikovky středím na soustruhu normálně v hrotech.
 
 
Datum: 06. prosince 2008 13:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4691    
znamej neco takovýho má....riká tomu hodinky...a kliku na tom akorat centruje aby nehazela(sou tam takovy hroty a budiky a ty ukazujou vychylky hrotů)....sikovna vec a nerek bych ze to bude stat ranec...:-) to by ciste teoreticky slo udelat i doma....
 
 
Datum: 06. prosince 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
Nechapu jak nekdo muze pracovat v takovem bordelu :-) a jinak to bude pekne drahy
 
 
Datum: 06. prosince 2008 10:57
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tim se měří jestli je klikovko dokonale kulatá.Ty hodinky ti ukážou výchylku pokud je klika v nějakým místě špatně opracovaná
 
 
Datum: 06. prosince 2008 9:38
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
co to je to je indikároe na vyvazeni klikovky?
 
 
Datum: 06. prosince 2008 9:34
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde to sehnat Ti neporadim, ale laciný to nebude. Tváří se to jako docela přesnej přípravek :-D
 
 
Datum: 06. prosince 2008 0:56
 
<  244  245  246  247  248  249  250  251  252  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:19:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu