|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau hosi jak mam vypalit vyfuk spravne a BEZPEČNĚ
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 16:55
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4539
 No to já prvně vytahám všechno ze vnitř poliju benálem hodim na to sirku. Počkám až dohoří , chytnu vymlátím z toho bordel, pak to zapalim znova protože mě to baví a pak to protáhnu tyčkou na který je omotaná hadra a je to vždycky hezčí jak z venku
Datum: 10. listopadu 2008 16:55
Jméno: verus,399
IP: uživatel4536
 nevim jestly bezpečně ,ale vždycky sem to dělal tak že sem do toho nalil technickej bunzín muže bějt i jinej a pak sem to položil na zem a zapalil a udělal sem to tak 2x-3x  bacha pak je horkej
Datum: 10. listopadu 2008 15:06
 Ahoj všem, prosím Vás, nevíte někdo o místě nejlépe v severních čechách, kde by mi vybrousili válec na Stadion s22? (nejlépe včetně pístu a kroužků) Pokud o něčem víte a máte s nimi pozitivní zkušenost, prosím, poraďte, doporučte 
Mějte se všichni fajn
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 12:51
 Dneska ti každej solidní člověk/firma co dělá výbrusy dá k tomu kompletní pístní sadu, když by mi to někde nedali tak bych šel jinám
Datum: 10. listopadu 2008 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel4535
 myslim ze ti to udelaji v kazdy mototechne,pist a krouzky koupis tady....jinak si myslim ze tuhle sluzbu sprostredkovava firma Stará pérovna z ústí nad labem. Jinak na burze sezenes,ale jedine vymenou.
Datum: 09. listopadu 2008 22:20
 zdarec potřeboval bych vědět jak sundat magneto potřebuju dávat nový ložiska ke klikovce tak jak to magneto sundat žeby stahovákem? no nevim pomozte dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 20:36
 sundáš stator,vyšroubuješ šroub M6 co vede skrz vačku,vyndáš vačku,vemeš šroub M8,našroubuješ ho do díry co byl M6 a utahuješ.Jednou rukou držíš magneto a druhou utahuješ šroub.Magneto pak sleze
Datum: 09. listopadu 2008 20:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panstvo dotaz: proc se mi na jednicku kucka nez se vytoci a pri jinejch rychlostech to nedela ani pri pomalym chodu? mel sem za to ze plovakovka zlobi ta ovsem je spravne serizena...jo delala to pri zrychlovani gdyz sem ji slapl za krk
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 21:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 muze to bejt kondik nebo inducka?
Datum: 09. listopadu 2008 21:38
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdyby me on slapal za krk jak ja jemu tak sem uz davno zadusenej a negde v kytickach  ...trysky to nejsou, vcera sem je profoukaval
Datum: 09. listopadu 2008 21:38
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 09. listopadu 2008 19:38
Jméno: Miquel
IP: uživatel4024
 Draci poradte pls  sekla se mi kopačka v jednom uhlu  skoušel sem jezdit dobředu dozadu....otačet magnetem a pořad nejde prokopnout  poradte mi plosim dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 21:48
Jméno: míra
IP: uživatel4532
 jednou mi prasklo to ozubené kolečko, do kterého segment startovačky zabírá. Není to extra masivní kus a ještě je v něm odpíchnutá drážka pro pružinku volnoběžky. Nakonec povolilo úplně a rozpadlo se na dva kusy. Každopádně bych to rozpůlil, protože jestli tam cokoli povolilo, jsou tam úlomky a můžeš pohřbít celou převodovku.
Datum: 09. listopadu 2008 21:48
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo kdyz je nekdo blbej a vzteky skace na nakopavacku tak se nediv ze to uz nejde vratit ale jeto divny ze to nejde ani magnetem skousel jsi to poradne klicem otocit?? sroubovakem to urcite neotocis!
Datum: 09. listopadu 2008 21:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 musis priste jemne, jinak se ti sprclo to ozubeny pul kolecko na startovaci hrideli, musis pulit
Datum: 09. listopadu 2008 18:20
Jméno: tadau
IP: uživatel2615
 Nekopej do toho tolik,a zkus za něho porvat jestli ti nedrží za brzdu a jestli ne tak rozpul motor
Datum: 09. listopadu 2008 18:03
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Nejspíš se ti kolecka dastaly za zuby ze startovaciho segmentu a ten se vychylil z osy...Rozpul motor
Datum: 09. listopadu 2008 17:20
Jméno: offslip
IP: uživatel3011
 Ahoj nemohl by jste mi prosim nekdo poslat nakres valce jawa 20,1,3 jeste s puvodnimi rozmery-nemam ted k dispozici zadny valec
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 17:36
Jméno: offslip
IP: uživatel3011
 ono je toho vic myslel jsem miry vyfukoveho kanalu saciho atd,ale na to ser jestli to uz nemas zmereny ja to potrebuju presne a podrobne,ale dik za ochotu
Datum: 09. listopadu 2008 17:36
 jaky mas na mysli rozmery kline ti je zmerim staci ric co mam merit!!
Datum: 09. listopadu 2008 16:05
 zrovna mam jeste jeden navic,ti muzu prodat estli chces.ICQ:499037721
Datum: 09. listopadu 2008 15:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam zajimavej dotaz u 05 je vetsi prostor v hlave co by delal motor kdyby se tam dala hlava znormalni dvacitky.?? a u 05 je vic provrtana klika jsou tam asi 3 diry takze vic vzduchu a benzinu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 14:16
Jméno: standa
IP: uživatel4524
 ja mel 05,na ni valec z 21,hlavu z 21 a karbec z 21 a chodila výborne,mela tah a jezdila pekne i na naftu  Doporucuju tuhle upravu!!!
Datum: 09. listopadu 2008 14:16
 kdyz das hlavu z 20 tak to ma vetsi kom. pomer=jede to lip otvory v klikový hridely jsou kvuly vyvazeni 20tka to ma reseni zeslabenim setrvacniku takze ty diry spusobej mensi spodni kompresi tudis pomalejsi proudeni v prefukach
Datum: 08. listopadu 2008 22:17
 kdyz tam das hlavu z 20 tak by to melo mit vetsi kompresi,takze by to o neco lip jelo,a s tou klikou,vic smesi ti tam nepude,ty diry sou tym spis na skodu,hodne lidi je zakorkovava
Datum: 08. listopadu 2008 21:31
Jméno: Miguel
IP: uživatel4024
 zdarec draci...jak je možne že se mi sekla kopačka v jednom uhlu nejde sni ani hnout ..skaču po ni jak srna a nic  poradtě jak to opravit dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2008 21:22
Jméno: Miquel
IP: uživatel4024
 oki diky moc hosi  zitra to hned skusim
Datum: 08. listopadu 2008 21:22
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 skus dat rychlost a otocit kolem na obe strany a pokud to nejde tak sundej viko na elektryce a pootoc magnetem jako kdyz utahujes takze posmeru hodin a melo by to povolit
Datum: 08. listopadu 2008 21:09
Jméno: Fíla
IP: uživatel2818
 Kámošoj se to taky seklo mlátili jsme do toho kladivem a nic!!!tak jsem se nasral kopnul jsem do levího vika motoru a vono se to nějako povolilo!!!
Datum: 08. listopadu 2008 20:17
 škubnout s pákou nazpátek
Datum: 08. listopadu 2008 19:51
 skus zaradit, popojet vyradit a nakopnout... me se taky obcas seka
Datum: 08. listopadu 2008 19:49
 Zdar lidi, když se motor zahřeje tak nedrží volnoběh a zdechá , když přidám plyn tak se dusí nevíte náhodou jak to poštelovat. dík za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 6:48
Jméno: ...
IP: uživatel4521
 Vycisti si hlavni i volnobeznou trysku...myslim ze je pricpana tryska na volnobeh tak to nedrzi a kdyz pridas tak tam nejde benzin, protoze hlavni je ucpana uplne. To se mi taky stalo
Datum: 09. listopadu 2008 6:48
 Ja si nejsem jistej (ale treba ti to pomuze) ale co sem tady cetl a maj podobny (stejny) problemy tak rada znela: Nejsou v haji gufera?
Datum: 08. listopadu 2008 21:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a nebo pokud ti nejde na tom sroubku ani na jehle (ji se ale nesteluje volnobeh ale bohatost smesi, jako kompromis to ale trosku staci) tak to vysteluj sroubkem na stelovani napnutosti lanka od plynu (je na vicku karbecu)
Datum: 08. listopadu 2008 19:34
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Pokud už to nejde štelovacím šroubkem na karbecu, tak dej jehlu o zářez níž. Mně to pomohlo.
Datum: 08. listopadu 2008 19:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud mas po vybrusu nebo si neco menil ve valci (treba pist) tak je to jasny, jinak vycisti trysky v karbci, profoukni filtr vzduchu. koukni estli spravne dotejka pres plovakovej ventil a taky estli to neni moc bohata smes...pokud ani to nezabere tak ti to muze profukovat pod hlavou ale to by se ti pak nedusilo...
Datum: 08. listopadu 2008 18:01
Jméno: jawák
IP: uživatel4517
 potřebuju poradit sem vyděl na nějaký stránce písty na fichtla s jednim kroužkem ,ale byli tam i na měnší vybrusy než tady nevíte někdo adresu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 12:24
Jméno: jawák
IP: uživatel4520
 jj moc dík
Datum: 09. listopadu 2008 12:24
Jméno: adas
IP: uživatel1069
Datum: 09. listopadu 2008 12:14
 tady je má taky
Datum: 08. listopadu 2008 21:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jsem nasr.. dal jsem vygeneralkovat motor za praci chtel 1500 a pritom vymenil jenom loziska a ojnicni sadu a dal novej pist. tak jsem to dal na fichtla naslapnu nic tak tlacim a jen to skyta tak jsem dal novou svicku chytloto a jelo to pak uz to neslo ani roztlacit tak jsem sundal motor a koukam ze to fouka mezi karterama z klikovy skrine tto me nasr.. kdyz chcete poctivou praci tak si to musite udelat sami!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 13:11
Jméno: mlejnis
IP: uživatel4605
 Jo, tak takovým mechanikům nasrat na ruce a zavřit vodu.\r\nPříště to raději dělej sám, to máš lepší.
Datum: 20. listopadu 2008 13:11
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak generalkovat jsem to nechal ve Dvore Kralove pod vlakovym nadrazim ale je to se sarukou takze mu to dam reklamovat nechce mi ani verit ze to fouka mezi karterama. Priste si to generalkuju sam!!! tyhle opravari delaj jen vsude reklami ze to delaj a pritom otom hovno vedi a prectich mi nastavil 3 mm a tlacil jsem to asi 10 m nez to chytilo a pak uz to nechytilo vubec a zespoda to je mokry jak od benzinu tak i od prevodaku
Datum: 08. listopadu 2008 17:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak generalkovat jsem to nechal ve Dvore Kralove pod vlakovym nadrazim ale je to se sarukou takze mu to dam reklamovat nechce mi ani verit ze to fouka mezi karterama. Priste si to generalkuju sam!!! tyhle opravari delaj jen vsude reklami ze to delaj a pritom otom hovno vedi a prectich mi nastavil 3 mm a tlacil jsem to asi 10 m nez to chytilo a pak uz to nechytilo vubec a zespoda to je mokry jak od benzinu tak i od prevodaku
Datum: 08. listopadu 2008 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel4515
 to by se ti u mne nestalo a za praci si beru jenom 500,- + cena dílů
Datum: 08. listopadu 2008 13:42
 tak kdyžtak napiš u koho si to měl, aby nenaletěl někdo další... a jak to tak čtu tak budeš půlit znova co......?
Datum: 08. listopadu 2008 13:30
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
jak muzu maximalne snizit hlavu aby to nijak neposkodilo motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 18:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ma to cenu pac negdo nema na hvezdicovku a ruzne jine duvody
Datum: 09. listopadu 2008 18:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 nema cenu snizovat na origo stroji lepsi si koupit hvezdicovku 5,5ml nebo kolik budes chtit
Datum: 08. listopadu 2008 20:51
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 kolem toho 1mm vic ne, snizuje se okolo0 0,75 ale jestli chces i pres 1mm tak jedine s jinou ojnici a vubec s upravovanym motorem co vic vydrzi...
Datum: 08. listopadu 2008 13:24
 no jakékoliv snížení hlavy už je pro ten motor záhul ale když už ho moc chceš tak rozhodně nepřekračovat 1mm, potom už by ti šla ojnice hodně rychle do kytek
Datum: 08. listopadu 2008 13:07
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdarec jak nesmi jezdit krouzek pres kanal???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 14:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 frikulin ma hafo zkusenosti  pokud si to myslel ironicky tak tu uz vickrat nepis
Datum: 07. listopadu 2008 14:27
Jméno: 00
IP: uživatel368
 No a neni snad??
Datum: 07. listopadu 2008 14:09
Jméno: fichtl
IP: uživatel4510
 koukám frikulíne ty seš vždycky hrozně chytrej
Datum: 07. listopadu 2008 13:24
 Kroužek přez kanály jezdim musí...  Ale nesmí přez kanály jezdit zámek (tam kde je kroužek přerušnej...) Protože by nebyl opřenej ve 2 bodech může vypružit a urazt se o kanál...
Datum: 07. listopadu 2008 9:57
Jméno: patrik
IP: uživatel2245
 zamkem
Datum: 07. listopadu 2008 8:02
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zdar kolik musi byt presah valce aby tam vlozka byla pevne na lisovana? budu delat vlozku na 48mm.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 20:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 hele kdo tu rikal ze budu mit 70 na co na zavody se to neda pouzit ale pomedit no nevim kde tech 48mm je vnejsi prumer ale dalo byse udelat 80 ale mizena stena 2mm
trochu u jety
Datum: 07. listopadu 2008 20:34
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 jako venkajsi prumer vlozky se upravy tak aby sla pohybovat volne v tem hliniku a poto msa to necha pomnedit..., ale kde? za kolik?, a chcel sem vjedet ci by sa to nedalo pomnedit nejak aj doma ....  diky borci
Datum: 07. listopadu 2008 11:43
Datum: 07. listopadu 2008 10:53
 oprava pomedeni vlozky
Datum: 07. listopadu 2008 0:37
 Pomedeni valce ma totiz obrovskou vyhodu v prenosu tepla z vlozky na valec,takze bych to resil tak jak rikal Frikulin
Datum: 07. listopadu 2008 0:36
 no pokud to nechces nechat pomedit tak presah bych udelal tak 3 stovky to bohate staci jinak jak rikal Frikulin je lepsi to udelat s 0 lovou toleranci a nechat pomedit
Datum: 07. listopadu 2008 0:34
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 frikuline, pomnedit by se to dalo nejak aj v domacich podminkach?
Datum: 06. listopadu 2008 22:07
 A ty poslouchej co ti kdo řiká...  Ptá se na nalisování vložky do válce..!!!!!!!!! A vejde se mezi štěfty až 50mm....jinak přesah....ideální je kvůli slícování kanálů mít vložku suvnou a pak ji pomědit a nalisovat na přesně...
Datum: 06. listopadu 2008 19:19
Jméno: deda
IP: uživatel556
 To je blbost davat do fichtla 70 ccm protoze se te budou na tuten zdvih nicit loziska na sedmdesatku bych dal tak vo 4mm kradsi ojnici ale to je na tobe.
Datum: 06. listopadu 2008 19:07
 hmmm... tak si nejdřív změěř rozteč šteftů!!! pč to to nevyjde  jo a jinak to by musela bejt hodně pevná vložka, aby to vubec vydrželo taky něco!!! proste zapomen mit z fichtla osmdesatku!!!
Datum: 06. listopadu 2008 18:59
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Ahoj frikuline neviš kdo vyvažuje klikovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 14:12
 Zdar..kliky vyvažuju, ale má to podmínky....ozvy se.... vl.muzak@seznam.cz
Datum: 06. listopadu 2008 14:12
 aha dik za odpověď. Frikuline posles mě na mail neaky kontakt na tebe ať se neak domluvime. dik
Datum: 06. listopadu 2008 13:31
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 frikulín.....
Datum: 06. listopadu 2008 13:04
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar,potřebuju dát píst do Jawy 125/355, ale nevim jak tam příjde.Je tam náká šipka ??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2008 21:44
Jméno: kajabmw
IP: uživatel392
 na horním kroužku jak máš ten špalík na zajištění, tak ten má bejt směrem ke karburátoru
Datum: 07. listopadu 2008 21:44
Jméno: standa
IP: uživatel4501
 125/355 je hlavne jawa a je lepsi nez ty čz motory v modelech 351-352...v 355 mas aspon 4 kvalty a poradny dynamobateriovy zapalovani
Datum: 06. listopadu 2008 17:08
 Koukám že tu nejsem sám kdo má 355
Datum: 06. listopadu 2008 16:27
 mela by tam bejt sipka,kdyz tam je,tak to pride sipkou smerem k vejfukovejm kanalum,kdyz tam sipka nebude,tak to pride zamkem prvniho(odshora) krouzku smerem k sacimu kanalu
Datum: 05. listopadu 2008 21:22
Jméno: tommy
IP: uživatel4495
 tak přesně se dáva ta podkova do toho motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel4501
 a z tvoji skusenosti....je to vubec k necemu??? taky jsem se o to kdysi zajimal...dejme tomu ze bych mel na valci klapku...pomuze mi ta podkova?? nekdo tu kdysi rikal ze s klapkou to ma mensi saci podtlak a musi se kvuli tomu o dost zvysovat hladina...
Datum: 06. listopadu 2008 14:31
 Normálně s klikou...  Někdo ji pojišťuje já ji dával jen na svornost materiálu....!
Datum: 06. listopadu 2008 14:12
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi vim ze je to blbej dotaz ale de vubec na fichtla udelat neco jako nitro uz sem to videl mockrat ale nikdy sem neprisel na jakym principu to u fichtla pracovalo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 21:48
 já sem našel dokonce stránky, kde o tom píšou, ale teď koukám, že sou zablokovaný, tak nic, ale bylo tam, že do šroubku na štelování předstihu se vyvrtala v ose dírka a připojila se na to zvenčí hadička, ta byla spojená s částí šlehačkova, protože se do něj dá upnout bombička s N2O, prostě jako šlehačkovač, ale v podstatě jen ten vršek, aby si to tam moh pouštět (je to něco podobnýho jako se dřív dělal sifon s bombičkama CO2), byli i tam fotky, ale prej se to používalo jen třeba, když si chtěl jet vytočit rychle 3, ale nikdy se to tam prej nemá pouštět dlouho, jen pulzovat, aby se ti nerozlít motor, už sem o tom uvažoval, že bych si taky vyrobil, ale ňák mě to přešlo  , odkaz na ty stránky sem hodim, ale pochybuju, že ještě pujdou http://www.jawa50tuning-nd.estranky.cz/, tady o tom bylo víc
Datum: 05. listopadu 2008 21:48
Jméno: tommy
IP: uživatel4495
 jo asi jo ale nvm ,fungovalo by to že ny te nplyn byl napojenej na sání a nějakym ventile mbys to tam pouštěl
Datum: 05. listopadu 2008 19:30
 Frikulín posli mi pls tvuj kontak chtel bych se te na neco zeptat a na necem se domluvit
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 17:59
 Aha....neni....  vl.muzak@seznam.cz
Datum: 05. listopadu 2008 17:59
 Dyť tady je můj mail....
Datum: 05. listopadu 2008 17:59
 Ahoj chlapy potřeboval bych vyvážit kliku na pionýra. Neíte kdo to dělá a kolik by to stálo? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 19:34
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Vycentrovana by měla byt ale zkontrolovat se to može, hlavně bych ji chtěl vyvážit.
Datum: 05. listopadu 2008 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel4496
 ja z vas nemuzu....na morave se prodavaj levne motorky,dily,prislusenstvi .....vsechno....ja sem ze strednich cech a tady je to vsechno o rapidne vyssich castkach
Datum: 05. listopadu 2008 18:20
 stando  ironie nebo fakt?? jinak jak kde no a taky co je drahy nebo levny...
Datum: 05. listopadu 2008 18:17
 Chceš ji VYVÁŽIT nebo VYCENTROVAT??? To jsou dvě odlišný operace....!
Datum: 05. listopadu 2008 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel4496
Datum: 05. listopadu 2008 16:57
Datum: 05. listopadu 2008 16:19
|



|