|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Miquel
IP: uživatel4024
 Cau draci jezdil sem na sněhu ....přijedu dalši den že si pojezdim...a něco jako vrzalo ve valci.....fichtlik je uplně liny.....kopce jezdim tedka o rychlostni stupen niže  nevim vubec čim to je ...  prosim moc poradtě ...diky moc mějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2008 17:42
 mě to taky chrasti myslim že taky bude něco s kroužkama ale mustang jede pořad stejně čim se ty kroužky mohli pokazit možna jak sem to moc smažíl na jedničku?
Datum: 02. prosince 2008 17:42
 taky skus vyčistit vejfuk... mě se to stalo loni, a byla to jenom blbá voda ve vejfuku... jak sem dojezdil tak už to tu vodu nefoukalo ven, ale bylo to teplý, takže sníh roztál... ale spíš to budou kroužky jaks to schladil tak to hůř mazalo a sjely se, nebo zlomily
Datum: 28. listopadu 2008 22:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud se vytaci ale nejde do sily tak je neco s krouzkama (zapecenej, sprclej v drazce nebo zlomenej...) pokud je ale linej i v otackach tak ti bud neco vlitlo do valce nebo si to pridrel...
Datum: 28. listopadu 2008 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel4642
 rozebrat,opravit(asi bude stacit jen vymenit pist a krouzky) a pak bude zase jezdit...
Datum: 28. listopadu 2008 18:25
Jméno: Miguel
IP: uživatel4024
 no do sněhu sem to parkrat nabořil no??vadi to hodně
Datum: 28. listopadu 2008 18:17
 Kdybz to bylo normálním opotřebováním, tak to nebude takhle najednou. Buď zapečený kroužky nebo přidřený nebo málo pravděpodný, že ti neco vlítlo do válce.
Datum: 28. listopadu 2008 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel4642
 vrzáni ve valci sou zapeceny krouzky....
Datum: 28. listopadu 2008 17:53
 Máš opotřebovaný válec a píst,takže to bude chtít nový výbrus,nový píst a pístní kroužky a zase můžeš jezdit jako drak.Stalo se mi něco podobného.
Datum: 28. listopadu 2008 17:43
 skoro jakoby se to pridrelo,nestalo se ti behem projizdky ze by si to valcem zaboril do snehu?
Datum: 28. listopadu 2008 17:36
Jméno: MAXiK
IP: uživatel2215
 Cau mam technicekej dotaz v cem se lisi motor z 20 oproti motoru 23? myslim jako jestly ma jine pomer prevodu kanalky ve valci jinak rozmistene hlava nizsi nebo jak bavime se o motorech v zakladu jelikoz nemam doma motor z mustanga tak to nemam jak porovnat dekuju moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2008 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel4640
 velký kulový...ty valce jsou na chlup stejný...tos mel v ruce mozna nejakej hráblej...
Datum: 27. listopadu 2008 12:07
 ne to sem nemyslel ja vim rozdil je taky v kanelech ale jen u 05 ty poslední mustangy maj jinak daleko vložku od bloků motoru
to způsobuje že se jinak otevírá a zavírá výfukovej kanál
Datum: 27. listopadu 2008 10:48
Jméno: standa
IP: uživatel4638
 motory 20,21,23 sou stejny akorat ty posledni se lisel obloukem na vetsi druhou svetelnou civku....motor 05 je jinej,valec ma stejnyho typu,ale uzsi kanaly...o tom tu asi pravdepodobne kolega mluvil
Datum: 26. listopadu 2008 19:06
 já mam doma asi 5 motorů z toho 2 mustangovy(jen valce)a ty valco sou z těch poslednich mustangů a mají jinak přesazenou
vložku a mali dýl uzavřenej vejfukovej kanal a ta motorka letí jak hovado jel sem 65 do stoupání(vám se to asi zdá málo že pánové)
ale je to marec má velkou sílu a mám tam 72 trysku jede to jak hovado fakt
Datum: 26. listopadu 2008 15:09
 a nektery 23 mely 30w zapalko,s tim souvisi nepatrna uprava karteru v miste zapalka
Datum: 26. listopadu 2008 14:34
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 Je to stejny akorat posledni mustangy meli 72 trysku a s tou to udajne tocilo o 500ot/min vic.
Datum: 26. listopadu 2008 14:25
 poradi my niekto mam jawu pionier20 je tam tryska karburatora68 a objednal som si valec ktory ma uz 8 vybrus mam zvecsit aj trysku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2008 22:35
 Draku, kouknout na smes(barva svicky) mela by bejt spis do cerna, a podle toho jak to de roztahnout, jako jak se to necha roztocit...
Datum: 28. listopadu 2008 22:35
Jméno: standa
IP: uživatel4636
 trysku muzes rozsirit na 70-72 ale slusne to jezdi i s tou 68 ....hlavne skontroluj jestli jsou dobre slicovany kanaly ve valci a pripadne je oprav...u tehle sady se tato vada casto nachazi a výkon ubírá....!
Datum: 26. listopadu 2008 11:46
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 zdary chlapci!!chtel jsem se zeptat,co to je pls "nikasil"??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 21:46
Jméno: Horst
IP: uživatel4635
 Je to galvanická úprava vnitřku válce Ni CR Mg
Datum: 25. listopadu 2008 21:46
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Myslim ze by stacilo rict, ze je to nestandartni(specialni) povrch valce u 2taktnich motoru
Datum: 25. listopadu 2008 21:33
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 tak schodli ste se že je to ve válci ale to ostatní každý inak
Datum: 25. listopadu 2008 21:25
 Nikasil je tvrdá slitina, která se používá na pokovení hliníku ve válci. Nikasil je vlastně místo litinový vložky. Dnes se používá na všechny aspoň trochu moderní dvoutakty.
Datum: 25. listopadu 2008 21:06
 pokud se nepletu tak nikasil je specialni povrch vlozky valce,je to vicemene keramickej nastrik,ma velkou trvanlivost
Datum: 25. listopadu 2008 20:47
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 je to něco jak vložk ado valců, používá se do krosek a závodních motorek. j eto na jedno použití.
Datum: 25. listopadu 2008 20:43
Jméno: Martin Valasek
IP: uživatel4627
 Zdar draci mam dotaz vo kolikmam snizit hlavu na čz 125/453? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2008 10:18
 A fichtl má jakou vložku....?  Naopak sousdržnost litiny je velká. Dobře snáší tlaky (né rázy a tah...podle toho jaká to je normální šedá litina s lupínkovitym grafitem se chová takto.....) A komprersy....stejně seš v jednu chvíly omezenej motorem jako takovým. Takže 10:1 bych se napálit nebál...
Datum: 25. listopadu 2008 10:18
 no nevim co je na tom pravdy ale čezety mají litimový válce a ty nesnesou větší kompresní tlak
Datum: 25. listopadu 2008 8:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ani ten program neni prakticky potreba...vezmes obsah valce (treba 49,9 nebo 124,7 cm3) + obsah hlavy (co se do hlavy toho oleje vejde), sectes to a to cely vydelis obsahem te hlavy...jinak pokud ches konkretni stupen konmprese tak si jenom dosadis do vzorecku a vyjde ti pri stejnym objemu jak bude objemna hlava...
Datum: 24. listopadu 2008 22:04
Jméno: standa
IP: uživatel4624
 na netu je plno programku pro vypocet komprese,pokud vis cilovej kompresni pomer,tak staci jen zadat vrtani valce,zdvih a objem spalovaciho prostoru(musis postupne dosazovat) az se dostanes na pozadovanou hodnotu. pak vezmes strikacku a objem spalovaku co ti vysel vstriknes do hlavy(s ucpanou dirou na svicku a podivas se(odmeris si) kolik musis ubrat....programek je ke stazeni treba na jawa-50.cz
Datum: 24. listopadu 2008 21:41
 Zdarec draci!
Viměnim doma ojnici s jehlovym ložiskem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 21:18
 Otázka zněla : Viměnim doma ojnici ... ? Frikulíne opět neodpovídáš na otázku, takže opět špatně.
On se neptal na vyvážení, ale na výměnu - to je rozdíl.
Datum: 24. listopadu 2008 21:18
 Zdarec frikuline! Napiš mi na email odkaď seš. Díky!
Datum: 23. listopadu 2008 18:59
Jméno: Kamil
IP: uživatel1337
 ¨frikuline von ti to tak bude řikat,ty bys mu dělal konkurenci
Datum: 23. listopadu 2008 13:15
 Pepo zajímala by mě jedna věc....?  Jak ji vyvážíš....?  Přelisovat a VYCENTROVAT to takový problém neni, ale to vyvážení mi nejde trochu do hlavy...  Jinak ti to udělám taky....taky s tim nemám problém...!
Datum: 23. listopadu 2008 10:38
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 joseph.j@seznam.cz
Datum: 22. listopadu 2008 22:07
 Tak mi napiš teda tvuj email. muj je J.Pucera@seznam.cz
Datum: 22. listopadu 2008 20:34
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar, jestli chceš tak ti to přejisuju a vyvážim.Není to problém.Písni mi na mail.
Datum: 22. listopadu 2008 19:59
 No to by nebyl takej problem. Ale jak ji mám vycentrovat (setrváky)?
Datum: 22. listopadu 2008 19:57
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 v domacich podminkach se to da jen pokud mas poradny lis...pokud jo tak rozlisujes klikovku, vymenis a pres lis nalisujes a vyvazis...ale zkus si to nejprv na nejaky starsi, horsi popr klikovce na vyhozeni, jistota je jistota...
Datum: 22. listopadu 2008 19:06
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Panove,chci se zeptat jelikoz s tim nemam zkusenosti,v cem jsou loziska SKF prinosem pro motor pionyra o proti ZKL.Kdyz neberu v potaz zivotnost.Jde o loziska na kliku.Vyplati se ta investice?Mam zavodni motory a ojnice vydrzi par tisic kilacku a mezitim se motor puli a puli a kontroluje.Takze po tech dvou tisicich kilometru,prijdou novy liziska zkl a nova ojnice.Diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2008 19:59
Jméno: Králík
IP: uživatel720
 Aha, a já se vžycky divil, proč mi na sériovce odejdou ZKL za půl roku... určitě to je tim, že je klika rozhozená, když jsem jí narážel přes dřívko a ložiska taky...
Datum: 24. listopadu 2008 19:59
 Ještě by mě zajímali tvoje závodní motory....  Ozvy se mi prosím na mail nebo ICQ : vl.muzak@seznam.cz , 324-018-386
Datum: 23. listopadu 2008 10:50
 Já teda osobně na sériovku používám ZKL protože stačej....! Ze závoďáka sem je tahal modrý takže tam SKF....mám je tam první rok a netušim co vydržej...jinak sem dával do závoďáka ložiska dvakrát do roka a jak řikám ZKL modrý a hráškovaly...! Problém je ten že to ložisko se tváří že je OK...ale pak ho člověk vyndá z karteru a jak se všechny vůle sečtou...je to tam...  Ale vyndávej si ložisko jen tak pro kontrolu......  Ale jako v tuhle chvíly....zvedl bych ruku pro SKF ale ZKL neodsuzuju....! (hlavně to neni jen o ložisku...ale o stavu kliky karetrů použitým oleji MONTÁŽI KLIKY-třeba to natlučení přez dřevo je divočina....dělal sem to taky ale ž to vim a vim to od tý doby co centruju kliky a vim jak malinko stačí aby se rozhodila....  ) Takže asi tak...
Datum: 23. listopadu 2008 10:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 flakaj to jak se da...vubec nejlepsi je dycky doprodej dilu z Povazskej Bystrice co zbyly dily na fichtla ale o tom uz sem taky dlouho neslysel, no je to velka skoda...
Datum: 22. listopadu 2008 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel4615
 nejsmutnejsi je ze ty komunisticky byli taky ZKL a jeste na nich bylo napsano made in Czechoslovakia...to co se dneska prodava je strasny...nejenom ty 6303c3 od ZKL ...kluci menili loziska na 513 na cize na klice...koupili ZKL ze by to melo stacit,ze jezdi ciza jentak HObby...a ono se to vysypalo za mesic a pritom ji mazali(crosspower) ze kourila jak vztekla....tak je nekde chyba,ne...!
Datum: 22. listopadu 2008 13:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ZKL sem kupoval a jako loziska se mi zdali normalni a v provozu se ukazaly jako vyborny (asi dobra rada, dobre udelana, prezila i zasouvani do karteru za studena, bez zadnyho nahrivani a ze to byla prace nez se tam dostaly, mel sem za to ze je to kladivo pres to drivko odrovna...)...zalezi na co narazis, me dohromady staly neco pres 120 a uplatnili se, myslim ze je to zbytecnost kupovat SKF do zavodaku (do zavodaku to skoda urcite neni ale je skoda je kazdou chvili menit)...jinak nejkvalitnejsi byly ty komunisticky, gdybych je gdysy davno nevymenil tak by jezdili dodnes (vymena z duvodu pripominek jak sou stary ale vidim ze byly milny, litali by dodneska) a co rikal Standa tak to je dost mozny, dneska se secko flaka jak se da...
Datum: 22. listopadu 2008 13:07
Datum: 22. listopadu 2008 12:29
Jméno: Horst
IP: uživatel4616
 Čau nevím co jezdíš,ale nato že ti vydrží motor tak málo je investice do SKF zbytečná
Datum: 22. listopadu 2008 11:58
 ahoj kuci mel sem na fikovi pist se třema kroužkama..jeden prasknul tak sm ho vyndal a nechal tam jen dva......zatim to beha ale muze to neco udelat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2008 13:13
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no vidis to je pravda ale to uz je lepsi si tam dat rovnou novej krouzek...
Datum: 23. listopadu 2008 13:13
 bacha na to, že při pohybu pístu dolů uniká drážkou, kde neni kroužek směs z přefuků rovnou do výfuku. Pokud to chceš jezdit trvale, je potřeba prázdnou drážku zakolíkovat.
Datum: 22. listopadu 2008 22:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 mam dvojkrouzkovej a jeden se mi sprcl v drazce...no s jednim krouzkem jezdit na seriovce tak to fakt stojii za to hlavne jizdy ve dvou do kopce je zazitek gdyz vas predjizdi i cyklista .-D
Datum: 21. listopadu 2008 21:58
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 kamarádovi tam patří taky tři a dva zlomil tak jezdi na jeden a zatim v poho.
Datum: 21. listopadu 2008 20:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 asi ne jenom tam mas volny prostor na jeden krouzek, bude ti to mit tahat a pujde ti to o malinko lip do otacek...jinak asi vliv to mit nebude
Datum: 21. listopadu 2008 14:50
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 zdrawim draci,chtel jsem se zeptat cim a jak lze a nejlepe vyleštit kanaly?dky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 11:25
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 aha,le já to nechci delat n fikovi ale yamaze,a ta nema vložku,ale to je jedno.diky
Datum: 21. listopadu 2008 11:25
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 vyndat vložku válce, naleštit a nalisovat vložku zpátky...bez vyndání vložky to je nic moc...
Datum: 21. listopadu 2008 10:21
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 jj,ale jak se tam stim papirem dostanu do tech kanalů
Datum: 21. listopadu 2008 9:20
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Ja se priklanim k brusnému papíru. Nejdřív 800 pak 1000 a nakonec 1200 pod vodou...Jestli jsi puntickar tak jeste brusnou pastu
Datum: 21. listopadu 2008 8:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 zdar panove dotaz: gde se da nechat snizit hlava? jak konkretni misto tak i treba typ podniku, estli treba v autoservisu atd nebo negdo, jez se tim zivi bo to dela jako konicek, melouch  diky za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 12:15
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 myslim ze optimal ..nebo spis tak akorat a wic us ani ne ..1mm ..kdyz se mylim ..OPRAVIT!!
Datum: 21. listopadu 2008 12:15
Jméno: patrik
IP: uživatel2245
 no na soustruhu je to snižování složitější, nebylo by to jednodužší ne fréze, a frikulíne o kolik můžu hlavu snížit aby tak moc netrpěla klika a ložiska taky.
Datum: 21. listopadu 2008 8:27
 Opakuji....dělám to...ale napiště mi mail....nebudeme to řešit tady....! vl.muzak@seznam.cz A hlava z 21 nevadí...ba naopak pro snížení na 5ml je lepší než třeba z 05....
Datum: 20. listopadu 2008 23:42
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 chci taky...na 5ml...ale zatim sem doma nasel samy hlavy na 21...
Datum: 20. listopadu 2008 22:41
 Napiš mi mail......něco poladíme.....  vl.muzak@seznam.cz
Datum: 20. listopadu 2008 22:06
 udělá ti to kdokoliv kdo má soustruh a umí to s ním
Datum: 20. listopadu 2008 22:03
Jméno: jawa5
IP: uživatel1490
 cawes draci potrebujem pomoc do fchtla som dal novi piest.na jednotke to neroztlacim tak na 2 a len zopar razi odpali a to je vsetko sviecka mokra otrh je na0,45mm predstih na 1,5mm.karburator je cisty poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 20:48
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 a roztlacuj to na jednicku a je este mozny ze to nasava vzduch mezi karburatorem a valcem
Datum: 20. listopadu 2008 20:48
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to nejspis foouka dotahnul jsi srouby na hlave do krize a dostatecne? podivej se jestli to neni nekde zespoda mokry
Datum: 20. listopadu 2008 19:24
 zdar lidi, na co je ten zajišťovací kroužek na pístní kroužky ,. co tu sesa prodává
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 18:09
 ten se pouziva pri montazi pistu do valce,zajisti se stim krouzek aby si to nemusel mackat prstama
Datum: 20. listopadu 2008 18:09
 Zdravim všechny draky mám takovej problém nechal jsem si udělat 7 výbrus ale zdá se mi že to nemá tu šťávu co by to mělo mit co mam udělat aby mi tam šlo víc benzinu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 20:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 necekej zazraky hnedka po vybrusu pokud nemas zajeto, zezacatku ti to pojede este skoro hur nez minulej vycochtanej vybrus na valci...jinak ten plisek a nebo taky vycisti trysky, dej novy tesneni (zabrousit, naolejovat, fest utahnout) a taky srovnat hlavu aby to melo vevnitr taky nejakej podtlak/kompresi to dela dost...
Datum: 19. listopadu 2008 20:59
Jméno: johny
IP: uživatel4600
 cus draku hele tam v karburatoru jak mas plovak tak tam je takovej plisek a podle toho plisku to udelej(vohni ho dolu nebo nahoru) v tom by to melo bejt.nebo to taky muze delat ze je spinavej vzduchovej filtr nebo ti muze nekde podchazet ale to by bylo znat na zvuku,mej se cus
Datum: 19. listopadu 2008 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel4598
 trochu zvys hladinu,dej novej filtr a 72 trysku ...good luck..
Datum: 19. listopadu 2008 19:33
 servis: jak mám správně na válci upravit kanály a čím , dík za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 19:21
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Njdrive si musis odpovedet na otazku jaky je tvuj cil.Upravit valec lze mnoha zpusoby.Lze upravovat na motokros na vytrvalostni zavody na silnicni zavody.A tak tedy alespon ja to tak delam bude vypadat kazda vlozka trochu jinak.A na sprinty bude vypadat jeste jinak.Jde o to ze pionyr ma pouze tri kvalty a najit kompromis aby te valec uvezl s tezkym prevodem na silnici kolem 90km/h je laborace,jeste kdyz mas 115 kg.Hlavne jestli chces upravovat valec na max. vykon tak to nedelej jako je toho celej internet od p,Krejbycha.Ja s tim stravil nejakej cas a neni to na normalni jezdeni ani na motokros.Tato uprava je pouze na MAX. vykon.Spodni a stredni otacky vubec nenadchnou.Dej si otazku kolik chces mit vyfukovych kanalu a kolik prepoustecich,4,5,6.Jake chces mit casovani,kolik otacek motoru,jakej v tom povali pist.A jeste neco,jenom ve valci to neni,je to hledat vykon ve spouste poladenejch soucasti co stojej pekny penize a maj kratkou zivotnost.Tim ti chci rict,ze jenom spravne upravit kanaly je u normalniho motoru nechat je v puvodnim stavu a kdyz ne vsechny tak prefuky rozhodne
Datum: 20. listopadu 2008 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel4598
 vylisovat vlozku z valce a "spravne" do ni hrabnout pilnikem a frézkou a samozrejmne hrabnout i do hlinikovyho obalu  ...ale pokud o tom nic nevis tak se do toho nepoustej a nebo si sezen vice valcu at muzes experimentovat stylem pokus-omyl ...pokud se do toho chces fakt poustet tak aspon nastuduj navody na upravu co sou treba na http://www.jawa-50.cz
Datum: 19. listopadu 2008 17:57
 Odpověděl sis napůl sám....upravit- upravit správně....! A čim?....vhodným nástrojem....  Na tohle se nedá jinak odpovědět...
Datum: 19. listopadu 2008 17:51
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 13:28
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Jasný ale taky musím být schopen poznat že se povedl.
Datum: 19. listopadu 2008 13:28
Jméno: standa
IP: uživatel4595
 tak si sezen nekde na srotaku dva,tri valce navic a ten co se povede dej na vybrus a jezdi ho...
Datum: 19. listopadu 2008 12:32
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Chtěl bych se totiž pustit do uprav válce a nerad bych jej zničil.
Datum: 19. listopadu 2008 11:17
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Dík moc měl bych jěště pár takových blbých dotazů ale nechci tady tím plnit web nedá se na netu sehnat zdarma nějaká dobrá
knížka kde se tyto věci probírají???
Datum: 19. listopadu 2008 11:14
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 newim treba hafák myslel ten vyfukovej nebo saci pac ty sou po jednom tak to napsal v jednotnym cisle
Datum: 18. listopadu 2008 21:45
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Opravil si to spravne, ale myslim ze od frikulina to "hafák" pochopi spis
Datum: 18. listopadu 2008 21:28
 Frikulín : otázka zněla kde je válci přefuk. Jednotné číslo. Pozor.
Toto provedení přefuku (jednotné číslo) existuje u příčného vyplachování + píst s deflektorem.
V takovém případě je přefuk PROTI výfuku(výfukům), takže Tvá odpověď je chybná !!!
Datum: 18. listopadu 2008 19:22
 Tam kde se děje něco jinýho než sání nebo výfuk...  Takže ti zbejvaj dva kanály a to sou ty co vidíš jako díry po sranách vložky když se koukáš zezadu do válce...a mají protiplochu na karterech...!
Datum: 18. listopadu 2008 10:33
Jméno: LaX
IP: uživatel4588
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, mám Robby 50 a měl bych zájem o kit 70cc, ale mám Robbíka rv. 2005, takže tam ještě není motor z Betky (TMEC) ale jakýsi HUAWEI 139 FMB viz muj profil http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=31323 - zajímalo by mě jestli na to můžu použít ten kit z fichtl krámku. Díky V.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 10:56
 je to stejne,,pasuje to tam
Datum: 18. listopadu 2008 10:56
Jméno: babeťak
IP: uživatel1073
 zdravim mam takovej dotaz mam valec po vybrusu new pist atd a zajizdim. kamos mi rek ze muzu ject 30-40 kmvh a na netu je zas napsano ze se nesmi vic jak 25 kmvh kdo ma pravdu a kolik km musim zaject nez to bude zajety? jezdim na olej shell advance sx 2t 1:30
dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2009 19:15
Jméno: jirka
IP: uživatel6127
 musíš jezdit sám a hlavně to nehnat do otáček.nejlepší je nějaká rovina kde dáš za 3 a na malí otáčky budeš jezdit........čím dýl tím lépe, protože čím lépe se to zajede tím to taky pak bude mít lepší víkon.
Datum: 18. května 2009 19:15
Jméno: Horst
IP: uživatel4592
 Čau konečně nějaká fichtlařka.Máš pravdu Dobešová.Někteří si nepřečtou ani návod k použití.
Datum: 18. listopadu 2008 20:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 U nového stroje bylo napsáno: záběh do 1500km. Max. 1, stupeň 17 km, II.stupeň 33 km. III. stupeň 48 km.Do 600 km pouze jedna osoba.
Datum: 18. listopadu 2008 12:54
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar jsem z Kroměříže, kde mi nejblíž udělají výbrus na pincka???
Jo a dostanu k tomu i pístní čep,píst a takový věci???
A poslední prosba máte někdo šablonu nebo tak něco na 3 chladící kanal do válce???
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2008 21:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no on treti prefuk je sam o sobe skoro jen o chlazeni valce cerstvou smesi a na vykon nema az tak velky vliv jako prave to chlazeni tak estli nemyslel to
Datum: 18. listopadu 2008 21:42
Jméno: unnamed
IP: uživatel2900
 asi naka haluz
Datum: 18. listopadu 2008 14:57
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Ne fakt už jsem o něm kdesi četl slouží pouze k chlazení válce.
Datum: 17. listopadu 2008 19:08
 Chladici kanal? To si nech patentovat pac si myslim ze ses 1. na svete kdo to vymyslel (aspon u fichtla  )
Datum: 17. listopadu 2008 16:46
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 zdrawim,hele jak poznám u fíka že už je zajeetý když nemám tachometr??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 22:23
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 50,-
Datum: 17. listopadu 2008 22:23
Jméno: Martys
IP: uživatel4186
 Takže musim jezdit klidně nez se to zcne uvolnovat!?A jetse neco pls nevite kolik stoji prepis barvy v TP?diky
Datum: 17. listopadu 2008 21:40
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 do 500 gdyz to chces mit dobre zajety...to musis vedet gdy treba uz vic pritlacit, gdy se zacina vybrus povolovat, gdy ho jeste nehonit...
Datum: 17. listopadu 2008 19:29
 jj 1500 je fakt hafo podle me to bude takovejch 250-350km vic ne...
Datum: 17. listopadu 2008 16:48
 1500 km je strašně moc...! Hodně záleží na tom jak těsný je výbrus...! Např. výbrus s vůlí 0,05mm je zajetej za 50km opravdu šetrný jízdy na klavitnější olej....! Aspoň podle mejch zkušeností...! Klasickýmu výbrusu stačí tak 200km....
Datum: 17. listopadu 2008 15:49
Jméno: standa
IP: uživatel4585
Datum: 17. listopadu 2008 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel4585
Datum: 17. listopadu 2008 15:25
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Piš si motorkářský deník s hrubým denním odhadem kilometrů, průběžně to sčítej a až budeš mít tak cca 1500km tak máš zajeto...
Datum: 17. listopadu 2008 14:34
Jméno: gerac
IP: uživatel4579
 zdravim borci moc toho jeste o fichtlech nevim a tak se ptam jak nejlip nasadit valec přes pist (samozřejmě s kroužkama)na jawu 50 typ 20 a jestli na to nemate nejakou vychytavku?,moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2008 12:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 presne jak rikal Willi..hlavne to musis zevnitr valce maznout, bude to sice trochu vic po nakopnuti cudit ale lepsi nez si podrit valec...taky si davej pozor at blbe nenasadis valec, zni to smesne ale uz sem videl par takovejch co nasazovali valec vyfukovym kanalem nahoru...at jezdi
Datum: 17. listopadu 2008 12:43
 No ja sem to delal pouze jednou (nvm jestli dobre ale fichtl jede  ) nasadil sem si valec na zacatek pistu a 1 pistni krouzek sem zmacknul ( musi bejt v zamku) a valec sem pres nej pretahl... takhle opatrne i u 2. pokud mas i 3. krouzku.... dobry taky je nez by si to zacal delat lehce potrit valec (zevnitr) olejem kterej davas do benalu pak to de lip...
Datum: 16. listopadu 2008 23:11
 jde to dobře i bez jakýhokoliv přípravku, prostě je rukama stlačíš krouřky a opatrně na ně nasuneš válec. jinak se na to pouřívá takový "spona" jsou to z plechu vytobený dva půlkruhy který maj na jednom konci háček aby se zasadili do sebe a na druhym konci jsou protažený tak aby se to nasadilo na píst s kroužkama, stlačilo se to a pojistilo, pak se nasadí válec přes kroužky a pak tu "sponu" rozpůlíš a vyndáš.. ale je to zbytečný.. rukama to jde taky a je to rychlejší..
Datum: 16. listopadu 2008 20:38
|



|