slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  249  250  251  252  253  254  255  256  257  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel4024    
Cau draci vadi když mi hlavu drži jen 1 tyčinka dole?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
řádně utáhni jenom ty dvě proti sobě křížem a nebude to tak zlí........ale neutahuj všechny tři!
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
:-D no tak to už je lepší ale přecejenom... Nemusí ti to tak dobře těsnit jako se čtyřma...
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 15:17
 
 
 
 
Jméno: Stanik      IP: uživatel4024    
jako ja myslim 2 nahoře a 1 dole:-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 15:06
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no melo by covece......zkus to nastartovat.....to bude asi docela sranda.....teda jestli to vubec chytne.....
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: 00      IP: uživatel368    
:-D hochu řekl bych že celkem jo
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: buyten      IP: uživatel3265    
čau draci,vyplatí se klika stočená na 90mm a na jehlách do krosu?Slyšel sem že je lepší ta orig. tak newim díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 7:45
 
 
 
 
Jméno: Slinta      IP: uživatel2141    
O to mi jde... Jestli kdyz ti nekdo dovali motor. jestli pro nej dokazes udelat vyfuk. Nebo nejaky rady ohledne vyfuku, to je vec, ktera me ted trpai nejvic.
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 7:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vejfuk je problém...ten nejde udělat tak jako od boku...:-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 19:21
 
 
 
 
Jméno: Slinta      IP: uživatel2390    
Me by hlavne zajimalo, co delas vsechno za upravy a co prodavas? Nejvetsi problemy mam s vyfukem. Delas taky je, popriade nejaky navrhy a podobne?
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Slinta      IP: uživatel2390    
Me by hlavne zajimalo, co delas vsechno za upravy a co prodavas? Nejvetsi problemy mam s vyfukem. Delas taky je, popriade nejaky navrhy a podobne?
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdo by to byl řekl že zrovna fishracing má 90 kliku.....:-D:-D:-D
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 17:03
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
90mm kliku mam taky a taky bude šlapat v krossu.Ale vzhledem k tomu že sem jí ještě nejel tak ti nemůžu poradit...Ale čistě teoreticky...Odlehčenim setrvačnejch hmot docílíš toho že se to rychlejš roztočí...ale spadne spodek.Největší výhoda je že zlepšíš spodní kompresy.Tim docíllíš toho že to vyvložkuješ což se musí.Takže já sem sám zvědavej.Na silnici je to jasný...ale v krosu přeci jenom potřebuješ docela i spodek...Ale i V.Krejbich to doporučuje do toho krosu takže bych se toho nebál.
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim jestli si četl můj inzerát na výrobu těchto klik, ale vzhledem k tomu, že s tím mám zkušenopsti odpovím ti a zároveň ti tuhle kliku nabídnu. Zkoušel sem jak 90mm tak 85mm. S každými 5 ti milimetry ztrácíš spodek to je jasný. Já v totu chvíly už ustupuju i od 85 kliky a pojedu vyráběnou 80mm. Klika 90mm zmenší spodní kompresní prostor o cca 50ccm ("jeden motor";-) bohužel nemám pořesně spočítanou spodní kompresy. Jednoznačně zlepší akceleraci motoru a přechod tzv. mrtvých otáček (například pri použitý laďáku) Takže shrnutí začal jsem s tim před 3 roky a velkou kliku už nechci do žádnýho motoru který hodlám používat pro závody. Vše má jedno velké ALE. Nevim jestli si na kliku narazil v mojim inzerátu nebo na TK moto. Nemám jistotu že TK moto kliky vyvažují což je dosti velkou podmínkou pro bezproblémovost chodu. Já to provádím a zároveň sem ochoten konzultovat jakýkoliv přání (prostě vejmysli nesmyslů co ještě kam...:-D:-D:-D ) Pokud máš zájem ozvy se mám teď jednu takovou rozdělanou.... (sorry seso....:-D )
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: tomulik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim mam na pistu narazeny cislo 50 kolikatej je to vybrus??? dik zdra odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co když to je 39,50...? :-) 6. výbrus....? :-) Posuvka ti prozradí všechno hned....:-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 13:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspis je to 2.vybrus,jeden motorar mi rikal ze sou to setiny nad zakladni prumer,zakladni prumer u fichtla je 38.00mm,takze kdyz je tam 50 tak je to 38.50mm,tzn 2.vybrus
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapci, :-D v čem je lepší jehlový ložiško hore na pístní čep??? já ho tam mám na 555 :-D predchozi majitel rozdelal klikovku dal ijnici z 21.... tak proto :-) v čem je teda lepší: odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4496    
tak ho nechte...chce se podelit o dojmy a kde jinde nez tady :-D napred si jezdil na nejakym mrzaku a ted z toho lepsiho ses proste vyvalenej :-D to si este nejel na mym 550 ...to by ti padla huba dolu :-D:-D
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole Hlada a jeho neustálý machrování s dobře sedlou 555......už mi to příjde trapný...:-) MI UŽ VŠICHNI VÍME ŽE TI TO RVE I NA DVOJÁKA ASFALT...!!!! :-D
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 13:18
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo :-D ale on řikal že když to měnil, tak že tam už dal i to jehlovy ložisko :-) a ještě je tam spojka z 21 :-) a taky hlava.... lítá jak drak a kámoš, co má 21 dávám jak nic :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4486    
že nepotřebuje tolik mazat - ale když tam je z 21 tak to neznamená že je tam jehlový ložisko :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: Deda      IP: uživatel556    
Nenici se ti cep a lip se ti to maze takze je to dobra vec toto.
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 17:34
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau jakej je vas nazor na jednou krouzkovej pist do fichlta?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Weaponmane....:-) L kroužek máš na cca 500km....jeho přítlak na stěnu je tak vysokej že se rychle sjíždí. Výkon sice odebereš větší ale krátkodobě. Navíc nemá rád "brždění motorem" takže se může stát že umylem podřadíš o chvilku dřív a tradá....hlavně ať za tebou nikdo nejede...:-D Pak je to jak kulka...:-)
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 13:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nene je to znat ale radsi bych to smenil zpatky za ten 3krouzkovej pac nepotrebuju ho tyrat pres otacky to je mi ho lita gdyz mi kopce daval za tri a na mirnym kopci mi jeste zrychloval...ted s dvoukrouzkovym mi do takovyho strmyho zacal jeste v pulce na trojku akcelerovat az to hezky nebylo a az navrcholu sem ho musel podradit to letel jak urvanej z retezu
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nvim jak vy jezdíte na fichtlovi, ale já mam furt 3 a plnej, jen když je nějakej větší kopec tak mam 2 a plnej...:-) mustang 23> jestli to máš na sériovku tak to pojede pořád stejně (jasně bude ti to připadat že to strašně tahá ale to je placebo efekt) a to že to de rychlejc do otáček je pravda ale jen když to točíš na neutrál....
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 21:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
1 krouzek je dosti zivej zazil sem to gdyz se mi na dvoukrouzku sprcnul jeden (neda se to porovnat s origo 1krouzkem ale jen tak okrajove se to tomu podobalo) a tak to litalo a po rovince za chvilu za tri a na plnej kotel za to do kopce do stalo o nervy bud jet na jednicku dvacitkou nebo ji vzdycky vytocit, chvilu tam vrazit trojku nez spadla a pak zas na jednicku, dostaval stasnej kotel...jinak 2 krouzkovej je fakt dobrej a 3 krouzkac to vytahne kazdej kopec na vyssi stupen za to je omezena maximalka a o poznani min se toci a necha se min vytacet...
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rychle jde do otacek,mensi komprese,tudiz si musis koupit aspon novy este 2 pistni krouzky,abys je mehl po nakym case vymenin,pac je to na jeden velka namaha.2 pistni krouzky,to uz je lepsi ale 3 uz jsou na taznost ;-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 19:33
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je to dobra vychcaninka ale pokud to je na seriovym motoru tak to strasne malo drzi kompresi, je dobry ji pak nahonit pres snizenou hlavu...ale rikam na seriovku se to moc nehodi, to spis pro ty naslapanejsi motory...
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 16:20
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
No je to vo neco lepsi ale je problem si ho nechat virobyt a pak si nechat udelat krouzek to neni tak hrozny.
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 16:19
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
bral bych pist na fichtla s L krouzkem
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
panove pro vas to bude hracka tak pls poradte a to v tomhlec - ve valci sou rejhy, gdyz po nem prejedu prstem tak nejsou vubec citit ale gdyz se do valce kouknu po svetlu tak sou videt a taky mam zacatek pistu podrapanej...co muzu cekat od takovyho motoru navzdory tomu ze lita jako drak ovsem do kopce se mu moc nechce (ma 2krouzkovy pist a ten prvni krouzek je sprcly v drazce diky tomu podrapani, neco jako gdyby byl zapecen proto neudrzi kompresi) a nebo je to uplne obycejny problem kery neresite? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo lozisko na klice to je v poho ani se nemele
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
loziska i gufera memeny o prazkach, to bronzovy futro taky, mam tam jak vzdichovej filtr tak i sitko v nadrzi...newim co by to mohlo podrapat...jinak pist sem vytah, ten krouzek sem vyndal, zamek trochu zbrousil at tam muze volne zas sedet (blbej tam zasprclej diky tem rejham)
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mas tam filtr vzduchovej?? mozna mas vysimany lozisko na klice to se stalo kamosoj pak jsem nemoch an idostat pist zvalce a byli vnem zapichany ty jehli zloziska v pistu
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 20:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4490    
udelej vybrus...vyjde to lip nez se porad trapit s timhle...
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 10:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4264    
jaha mam taky takovej pocit :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 10:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4490    
ja si myslim ze si to uz přidřel...
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me je hloupost kupovat jenom novej pist s krouzkama,ja preferuju vybrus(uz jenom kvuli tomu ze mam kvalitni vybrus se vsim vsudy za 330kc(a to bez jakekoli slevy nebo znamosti),valec a pist se vzajemne uspusobujou a kdyz das do vylitanyho valce novej pist tak to tesnit nebude
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 23:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
o vybrusu uz sem uvazoval estli dam novej pist s krouzkama nebo to poslu na vybrus ale byly money jenom na to prvni reseni a rek bych ze se zezacatku vyplatilo pac lita to s tim krasne, jinak minulej pist byl poskrabanej zas na tech bocich a taky to byla s nim raketa spis mi neje do hlavy od kud se to dostalo gdyz na karbci mam filtr a v nadrzi taky a byly nedavno cisteni...
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno rejhy ve valci nic dobryho rozhodne delat nebudou,poskrabanej vrsek pistu taky ne.bylo by dobry rozhejbat te krouzek,samozrejme nejlepsi by byl vybrus,ale jestli to lita jako drak tak bych jenom uvolnil ten krouzek a zatim to nechal
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2324    
cau draci jak sundavate primarni kolecko? nemuzu ho sundat a stahovak nemam poradite mi prosim dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já než sem měl stahovák, tak sem si vzal kus plocháče, vyvrtal 2 díry a hle měl sem stahovák ;-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem zaklinil klikovku,vzal jsem tupej majzl a tukl jsem to primarniho kolecka a to povolilo
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4490    
nez jsem sehnal stahovak tak sem to delaval 17" klicem kterej sem mel nastavenej trubkou a pak stacilo klepnout na kliku a ono to odskocilo...
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vidiš....:-D A já zvládám páčit i ťukat v jednom...:-) Já k tomu druhýho nepotřebuju...:-D (ani nikoho po ruce nemám...)
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 9:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
uz sem to videl jeden zapacil a druhy tukal pres hlinik az povolila ovsem nejlepsi je si udelat vlastni stahovak pokud mas negde kus zeleza, vrtacku a 2 srouby s matkama tak se to da udelat, podrobny navod je na jawa-50.cz
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvě monpáky.....zapáčit podržet a ťuknout přez měď do kliky....:-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau nevite nekdo adresu stranky kde je kit na 6.5k? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor vydrží tolik jak se k němu chová majitel...:-) (mě třeba přez 1000 km ne...:-D ) Ale jnak je to o ložiskách oleji směsy guferech výfuku zapalování....pořád stejná kazety s písničkama dokola....! (přiznejte se kdo má ještě kazetu Dády Patrasový...!!!! :-D )
 
 
Datum: 05. listopadu 2008 13:21
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
tenhle od tk moto vydrzi hodne akorat jsou tam dvakanaly navic 8koni otoho necekej ani 10000otacek
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 15:49
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych spis resil kolik takovej motor vydrzi????
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
kolik to pak tak žere ? po té úpravě válce , kliky a hlavy ?
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 14:59
 
 
 
 
Jméno: zulu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej na seznamu tkmoto
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: zulu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus hoši , chtěl jsem se zeptat , jestli jde válec na jawa 21 vybrousit více než 8. výbrus .....se seriovou vložkou , nebo jak udělat vrtání 41,25 díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pařezácký se brousej na 70ccm....to jest 45mm vrtání. Jenže sériová vložka má vnější průměr 47 a udělat do ní 45 vrtání máš milimetr stěnu....:-) Dělá se to tam že se dělá komplet nová vložka do hliníku....vnější průměr 50 a 45 vrtání a i tak je vložka dost slabá. (pro představu abych měl jistotu že se mi opravdu zatížená vložka nebude kroutit jezdim stěnu 5,5mm) Nešel bych na sériový vložce pod těch 2,5mm takže 41,25 se dá jet. Já sem ale nikdy nebyl příznivce broušení na max rozměry. Je to zbytečný ten přínos výkonu je dost malej v porovnáním s tim že zničíš dobrej válec....(protože jak si porozný fichtlař všímá každej válec je jinej a najít dobrou sériovou vložku dá chvilku hledání...pak to ovšem stojí za to....! )
 
 
Datum: 04. listopadu 2008 9:55
 
 
 
 
Jméno: zulu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a válec z 555 se dá asi vybrousit na více jak 40 mm ne ? chce to nekoho kdo tomu rozumí , kazdej to ví jen tak napůl :-(
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 21:09
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
před chvilkou sem koukal na písty pro fíka na 14. výbrus, tak nevim :-) asi pro ty upravený pařezácký válce
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 21:03
 
 
 
 
Jméno: zulu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak na co tu má sesa ty písty na fichtla s vrtáním 41,25 ??
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak to si tam dej slapky at to alspon trochu jede to chces brousit do hliniku?? to by moc nejelo
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoretick yby to jit melo s pouzity pistu napr z babetty ale budes mit slabou stenu vlozk a tak pist z babetty je celkove kratsi takze by se ti neuzaviral saci kanal mozna by to nejak vyslo nevim neskousel jsem to to by ti vyresila kalpka do kliky
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 20:55
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1553    
Čau draci, chci se jenom zeptat jaký máte názor na firmu tkmoto? Chtěl bych od nich ten kit 6,5 k na pionýra. Nema stým nekdo skušenosti? Dik za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Barum      IP: uživatel2179    
Jo já tam byl,když klykneš na produkty a ne na e-obchod tak na boku je kit pionýr 6,5k new.Stojí to 2500,-.
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Miquel      IP: uživatel4024    
kde to tam je ja to nenašel
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
chtel jsem ale nechci
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cus budu menit pist ale nejsem si jistej spravnym postupem nevite nekdo jak presne a psravne ho vyndat a zase novy nandat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno jde to tak taky, ae když jsem sundaval píst, tak mi šel lehce vyndat ten čep... Strčil jsem do čepu velkej šroubovák, 2x klepnul lehce kladivem, a byl venku :-D :-D Asi to byla jen náhoda :-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 20:09
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, já sem taky nedávno měnil, takže ti to můžu v pohodě vysvětlit, jak sem to udělal já, počítám, že hlavu a válec máš sundaný, takže z toho starýho pístu vyjmeš ty 2 pojistný kroužky(spíš sou to drátky), potom nahřeješ píst v místě spojení s čepem, klidně ho ohřej celej a pak by ti měl jít snadno vytlačit čep, při dávání novýho pístu sem si dal čep do mrazáku na nějakou tu hoďku, do novýho pístu sem dal z jedný strany ten pojistnej kroužek (drátek), celej píst sem nahřál, vzal sem studenej čep a vložil ho do pístu, skrz ojniční pouzdro až do druhýho očka až k tomu pojistnýmu kroužku na pístu (měl by ti tam jít snadno) a nakonec sem zajistil čep i z druhý strany pístu tím pojistným kroužkem a bylo hotovo :-), doufám, že je to srozumitelný a přeju hodně zdarů
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 18:24
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau jel sem fichtlcup a trochu sem pridrel valec ma cenu delat vybrus za 650 kdyz tady prodavaj novej valec s pistem za 890? mate s nim nekdo neakou zkusenosz?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4484    
*sorry preklep...ne vrtani...*je to valec o objemu asi 55ccm ....vrtani to ma 40.mm:-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4484    
hele ale ta sada 8.vybrus neni 60ccm kit jak pisou Poláci na aukru...je to normalni valec o vrtani okolo 55ccm na kterej se uz tezko udela vybrus az ho zadres....kup si radsi tady novej origo valec,pist,krouzky,cep a vyjde te to cenove skoro stejne....
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 16:36
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mam tu takovou zajímavost, dnes sem půlil jeden motor z fichtla co sem dostal a při tom sem zjistil co se stane když do motoru použijete krytý ložiska u kterých jen odstraníte prachovky a necháte v nich náplň vazelíny, je to vidět zde na fotkách: http://uloz.to/907408/Bazar-půlení.rar neni to nic co by nějak poškodilo motor ale nestačil sem se divit co tam dělá vazelína když sem to uviděl a jako bonus tam je i fotka rozlisovače karterů ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
no to tam jeste nejakou vazelinu primazal a nebo tam napadal bordel :-D pac normalne na jednom motoru co sem delal byly normalne loziska z jedny strany krytovany a zdruhy ne a cajk...
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4484    
delal jsem uz lidem neco motorů a zazil jsem borce kterej tam ty loziska mel i stim krytem:-D on mel vsechny s krytem :-D:-D a btw kdosi tu jednou zverejnil nejaky video kde pulili motor a ti borci tam taky naprali zakryty loziska :-D:-D
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 16:47
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty šrouby to udržej v pohodě, když sem s tim půlil jeden zarezlej motor z 555 tak se jen trochu ohnul (je to na něm vidět), původně to byla jen betaverze, měl sem na to připtavenej 10ku plocháč, ale v praxi se zatím ukázal jako dostatečnej takže ho budu používat dokud to pude... ;-) no možná že 20ka de rozpůlit rukou ale takhle je to pohodlnější :-)
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 23:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4481    
ten rozlisovac je peknej,ale zarazi mi ze to udrzi jen ty dva maly srouby??...jednou sem kuchal rozsekanej motor z 05 keterj nemelo cenu setrit a kliku z lozisek dostala az 10 kg palice....je to takovej nezmar tech starejch motorů(550,555,05) ....u klasicky 20 ten motor rozeberes s citem v rukou :-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 23:24
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel4478    
a na 250-353 kyvacke jak maju bit lemele co ma iit prve lamela alebo medzilamela a posledne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Do spojkového koše jde první korková lamela a potom celokovová. Poslední je korková a na ní jde přítlačný talíř.
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 8:47
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Čau, chtěl bych se zeptat, o kolik mm by jste mi doporučili snížit hlavu u Jawy 21, aby se o tolik nesnížila životnost motoru, ale aby to snížení mělo nějákej význam. A chtěl sem se zeptat, jestli vyměnit píst, když je černej až za kroužkama po stranách, a jesli rovnou udělat i výbrus. Žádný schůdek ve válci ale neni, jak mi někdo psal, abych se na to podíval. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: david3333      IP: uživatel4458    
vimen kruzky a bude to ok
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4481    
udelej vybrus a repas kliky a pak si to sniz co to pujde...pokud to snizis,vybrousis a neudelas kliku tak ti poda ruku :-D:-D
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 22:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no snizuje se okolo 1mm, myslim ze to ma pak kompresi 10,5 ale nejsem si jistej...jinak zdravi skodlive motoru muze bejt i tech 10,5 ovsem zalezi jak na tom je ale stupen 12 a vic uz je na serii fakt moc a malokera ojnice to byt jen na kratko vydrzi...
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 20:59
 
 
 
 
Jméno: hambac ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten píst neni třeba menit stačí vzit šroubovak a hlavne v tich drazkach u zamku to poradne voskrabat pak vzít provazek opatlat ho silichromem a piglovat az se to bude lesknout :-D na vybrus sere pes chce se ti jezdit 600 kilaku jako traktor? a to snížení hlavy sám nevím myslim tak o 0,75 mm
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
To Frikulin: cuzz hele prosimte jak dlouho ti trva vyroba ty vejirovy (hvezdicovy) hlavy na Jawa 50 pio ? V cem je lepsi (nemyslim ted chlazeni) Vetsi komprese? Kolik za ni chces? Neponicej se mi ostatni dily pokud je tam vetsi komprese? diky za odpoved... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
A muzu ti teda rict aby si mi udelal stejnou kompresi jako mam v hlave z 21 nebo vetsi ci mensi?
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Okej diky... symetrickej spalovaci prostor je co? ze je svicka kolmo k pistu?
 
 
Datum: 03. listopadu 2008 17:22
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau....výroba....? podle toho jak rychle to je nutný ale upozorňuju....NEMÁM JE TEĎ K DISPOZICI.... Vyhody sou chlazení a hlavně symetrickej spalovák. Komprese je na tobě jakou chceš. Pokud nemáš OK kliku může ti ji komprese zničit...! cena je 1150Kč....hlava a matice....!
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 17:35
 
 
 
 
Jméno: tommy      IP: uživatel4477    
poradí mi někdo nějaký jednoduchý upravy na fichla na přestavbu na kross?? dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mrkni na fotky z fechtlcupů,,, tam najdeš inspirace habaděj
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 15:20
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel4478    
ked rozpulite krit kde su ulozene lamele na 250-353 kyvacke maju tam bit nejake gufera(semerinki) a koklko tam ma it lamel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pod primárním kolečkem je labirint, ale ten když máš dobrý ložiska a kliku tak nerozbije, a stejně se k němu nedostaneš protože je mezi 2 ložiskama
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím přesně ale nekteré 250 měli pod primárním kolečkem bud gufero nebo tam je labirint. a lamel by tam mělo být asi 5.
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel4474    
Zdrec licičky renovuju jawa 250 kyvačka a chtěl bych se zeptat, jestli se dá vyměnit vložka válce? Jestli to někdo dělá, a jestli se mi to vyplatí nebo by byl lepší nový válec díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
pokud jsi na konci s vybrusama tak se da udelat jeste to ze se valec protoci o zhruba 3mm (zalezi jak je tam mista atd) a da se nova litinova vlozka a zacinas s vybrusama zase pekne od nuly
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 7:16
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kývačka vložku nemá, válec je jeden celek z litiny, jedině výbrus nebo jinej válec jestli je nějak poškozenej, ale jestli renovuješ tak stejně budeš dělat výbrus...
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 23:15
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel4473    
zkus to dát na výbrus třeba a třeba ti to dá výměnou za jinej a ani na ten tvuj nebude moc koukat
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 22:51
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
Nazdar hosi uz sem na tu zavadu prisel jak to vynechavalo totiz mezi zapalkem a magnetem byl napadanej zaschlej tmel a pak to jelo dobre jenze tata ji drzel 2 minuty na plnej kotel protoze to tocilo nejak malo a pak rikam povol nebo ho zadres a on rikal hovno zadru a po 10 vterinach to udelalo škit a zadrelo se to tak sme to rozpulili a ono je to dolni ojniční jehlovy lozisko je uple kouslý nevite kde bbych tohle to lozisko samotný mohl splašit tak do 300 a jeste bych se chtel zeptat jak vysoky lamely ty korky maj bejt vysoky dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4479    
za ty prachy bych si radsi koupil nejakou levnou flexu a diamantovej kotouc a urezal bych to:-D:-D mozna by to hazelo ale mno ....:-D:-D:-D ....aaaa nebo bych dal sousedovi karton startek bez filtru aby to stahnul na soustruhu a znamymu flasku rumu aby to vycentroval na hodinkach,ale rozhodne tyhle penize mi prijdou nekrestansky!!! jak tady pisete jak je ta klika tvrda a nevim co este ...to sou jenom reci!! tu rozriznes i normalni flexou a nevereli byste jak snadno se daji ohnout ty setrvacniky blbym kladivem :-D:-D kdyz sem byl malej špunt tak sem delal go kliky palicí ve sveraku!!! a kdyz hazela tak ji dostala kladivem a prebytky co dreli v karteru se odbrousili flexou...a jezdilo to vzdycky!!! zdar
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
budes vic tocit a vydrzi vic ale 3500(Stoceni na 85 centrovani a dalsi blbustky) + 590 (ojnice jehly)=4090kc + postovny no jase budu rozhodovat za lepsi akceleraci se dava hodne
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 12:17
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
jakej to bude mit smysl kdyz stocim tu kliku?
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 9:41
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kup si novou ojnici s jehlama je lepsi nez s futrem taky o tom premejslim ale kdyz uz ojnici tak stocenou kliku aspon na 85mm
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 21:13
 
<  249  250  251  252  253  254  255  256  257  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 19:10:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu