česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču od 19,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  254  255  256  257  258  259  260  261  262  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ludas      E-mail:      IP: uživatel4315    
zdravim sháním někoho kdo mi udělá g.o motoru na jawetu, stadiona,550 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2008 13:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4320    
znám svou cenu a věci napůl nedělám ...
 
 
Datum: 14. října 2008 13:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochu náročný podmínky ne Stando...? :-D TAky bych ti to udělal. V tom problém neni.... Ale neuznávám kompromisy...:-) Když GO tak GO se všim všudy...! Žádný takový, že tohle ještě vydrží a podobně....:-) Peníze za práci sou jasný...
 
 
Datum: 14. října 2008 12:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4313    
odkud si a kolik das za praci??? jsem ochotny v okruhu 25km si pro motor dojet (+priplatek za naftu)...jsem z okresu kladno
 
 
Datum: 13. října 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: babetťák      E-mail:      IP: uživatel1073    
Čus lidi mam takovy dotaz mam babettu po vybrusu (1-2) a nevym kolik mam dat oleje do benzinu jaky pomer a jestli staci olej shell advance sx 2t a kolik km mam ujet nez se vybrus zajede dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
no zabehne se ti to tak za 500 km a pak se ti to bude jeste trosku zahrivat ale ne moc ale dej si tam n15 svicku ta se moc nezahriva a je dobra pro zabehani
 
 
Datum: 13. října 2008 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4313    
mam pocit ze kdosi tu rikal,ze ten olej od shellu je mineral na bazi polosyntetiky a je to snad nejlepsi co muzes dat do tech starejch strojů...snad 110 za litr ....M2T ne e e e ...
 
 
Datum: 13. října 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Babetter      IP: uživatel924    
1:25 a 500 az 800km
 
 
Datum: 13. října 2008 14:03
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
a jakej pomer oleje a benzinu
 
 
Datum: 12. října 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: babetťák      IP: uživatel1073    
ten olej je mineralni
 
 
Datum: 12. října 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
jo a ten olej je plná syntetika??? jestly jo tak to bych ta mnelil dej tam radši M2T ... ono se to zaběhne rychlejš
 
 
Datum: 12. října 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
zajede se po 1500 km .... ale po 400 km už s tím můžeš řádit jak chceš
 
 
Datum: 12. října 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lidi mám takovou depku.. prostě kamarád má 21 a já mám 555... v každym kopci mě dává a když mi to dnes pujčil tak sem se divil, jak to tahá, a vy říkáte, že do kopce je lepší 555,,, tak čim to je? mám tam 12 kolco a on nevi (esi má 11 tak to beru ale esi ne! tak snad hodim valec na vybrus :-) ) no tak mámm to hodit na výýbrus když mi to tak skvěle netaha? jo a na valci citim jen malo hodne malo schodek jak sje to trocha vyježděny.. prostě hodně dlouho přejiždim a potom tam něco ucitim nejakej mensi schudek... jina slovo zajet motor sem neznal takže po výbrusu to znalo plnej, nebo nic,,, mazáno stihl olejem takovym červenym odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak já mám 21 a do jednoho kopca jezdim an dojku no a to celkem do bře...vážim +- jak standa
 
 
Datum: 12. října 2008 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4299    
zapomnel jsem dodat,ze mam 93 kg :-D
 
 
Datum: 12. října 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4299    
no to ti asi moc nejede :-( ja mam doma 21,555 a 550 ...ta 550 je je fajn ale precejenom je to liný ....ta 555 je totalne vykloktaná ale kopce jezdí líp jak 21....ale jinak 21 vzdycky predjede pareza :-( ...ta moje 21 je po GO,jede fest rychleji,ale ty kopce mno....ale nemuzu si na ni stezovat :-)
 
 
Datum: 12. října 2008 12:09
 
 
 
 
Jméno: NON_STEAM ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jako to můžeš už mět válec vyježděný a strácá to tlak...tak bych to dal nwm kolikátý tam máš výbrus ale dal bych výbrus a kroužky bych koupil o výbrus víš s pak je trochu spiloval jehlovím pilníkem aby sa vešli do válca a nebude to strácat tlak a vydržíja dýl a pojede jak špina a přece jenom zajíŽďaj já to tak dělám na svojí 21 a mám tam 4 výbrus a krůžky větší a letí to
 
 
Datum: 12. října 2008 10:37
 
 
 
 
Jméno: Matt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo jestli něčemu vadí olej v klikovce dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
samozrejme sem mluvil tedka o prevodovym...jinak motorovej tam ma co dela ale nema tam bejt nalitej (to je pak houby platnej) ale v plyny smesi s benalem
 
 
Datum: 11. října 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Snizenej vykon motoru, coudi to pak jak prase, smrdi a mas zanesenej vejfuk...zase to ale nezadres:-D
 
 
Datum: 11. října 2008 17:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hej hoši vy jste měli pravdu že to stoupá(však víme co :-).......do klikové skříně musí v každém případě přicházet olej, ale tak, že je namíchaný do benzínu! to, aby si měl v klikové skříni prostě nalitej motorovej olej, to je prostě uplná blbost a nejelo by to...... jinak je to ale u 4T , kde nedochází k vyplachování klikové skříně a směs je přiivedena ventyly........tak asi tak:-)
 
 
Datum: 11. října 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
to ti protejka olej ke klikovce? nebo chces dat olej do klikovky?
 
 
Datum: 11. října 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
Zdar draci prosim vás na kolik mm si mám nastavit stavitelný výstružník, když jim potřebuhju projet nový nalisovaný bronzový pouzdro ojnice?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
xBorecX: tak to budeš opravdový borec, jestli seženeš pevný výstružník 14,1mm, dělal sem to stavitelným a nic se nevylámalo
 
 
Datum: 11. října 2008 12:21
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel4287    
no já jsem si to teď nechával dělat a ten chlap řikal že by se nemělo to bronzový pouzdro dělat tim nastavitelným výstružníkem že by se ten výstružník mohl i rozlámat že je to nejlepší dělat normálnim výstružníkem.
 
 
Datum: 11. října 2008 10:16
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Čau, jak poznám, když sou z Jawy 21 špatný kroužky, při vysokých otáčkách tam něco trochu cinká, mohlo by to bej kroužky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Zvoní to jenom v hodně vysokých otáčkách...koukal sem na ceny výbrusů, a u http://www.motoservispadalik.ic.cz/ má výbrus a vše co k tomu patří za 390kč, je to možný?(nemám v cenách výbrusů přehled...)
 
 
Datum: 09. října 2008 14:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4276    
podle toho jak moc je to intensivni ...hele sundej valec a podivej se na to ...ale nedoporucuje se menit samotne krouzky....kdyz uz nic vic tak aspon pist a krouzky ale uplne nejlepsim resenim je to dat na vybrus...musis se na to podivat ...pokud bude vepredu na valci uz schudek(kdyz prejedes prstem ve valci tak to ucejtis) tak je marny neco delat a chce to vybrus... ale pokud to zvoni jenom trochu tak to treba jeste rok vydrzi,ale pokud uz mlatej zamky o kanaly tak je to hotovy :-D
 
 
Datum: 09. října 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Takže vyměnit kroužky?
 
 
Datum: 09. října 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3304    
Hlado kdyz to ctu,tak jsem pochopil proc ti to nejelo s tou klapkou ...ty mas ten vybrus uz vyjetej a ma to hovno kompresi a tudiz to i prd saje (z vlastni skusenosti) ...to neni dobry ...jeste chvili to vydrzi,ale nevim jak dlouho ...nektery fichtly vydrzi zvonit par let a jedou furt nektery to vydrzej chvili,pak krouzek urazi zamek,zacne se protacet dokola a zasekne se zamkem o kanal....to je jen takovy varovani.....hlavne se to stava kdyz ho ostre pretocis z nejakyho kopce :-D
 
 
Datum: 08. října 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, já nevim co by to mohlo udělat... mě to taky nějak cinká... a když jedu z 12 % kopce dolu tak na plny kule se nic nestane... asi se bude vyklat pist a moznost zlomeni krouzko... nevim ale muze s e to stat toť moje dedukce :-D
 
 
Datum: 08. října 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Ty hele, nesměj se mi, ja nevim co píšu:-D, ale počkej, todle je vážna věc:-D, co by mohlo udělat to pouzdro?:-D
 
 
Datum: 08. října 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krožke to taky mužou byt... pouzdro pisku :-D to se mi libi jelikož t je daleko od k :-D
 
 
Datum: 08. října 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Může to neco udělat? Je mi jasný že lozisko na klice může, ale primární řetěz nebo pouzdro písku? Kroužky to teda nebudou?
 
 
Datum: 08. října 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výměna primárního řetězu podle mě není rýpačka, ale to je jedno... zvonění muže bejt taky pouzdro píst. čepu nebo ložisko na klice
 
 
Datum: 08. října 2008 18:58
 
 
 
 
Jméno: DeDa      IP: uživatel1085    
čau pokud se ti to dostane do dost velkých otáčet tak to není kroužek ale podívej se.. sou to pouze 4 matky ;-) mě to dělá taky je to primární řetěz za karterem vlevo drnká ti o takový víčnělek.. ten řetěz už máš vytáhaný tak proto.. zatím to moc neřeš.. až ti to nepojede tak to bude potřebovat terpve vyměnit.. nebo si sežen ten řetez a vymen to.. je to sice rýpačka ale oplatí se to..
 
 
Datum: 08. října 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec mam pis a valec o nakych rozmerech 37,80 a jsou tam naproti sebe opalena mista je to hlavne u krouzku jake tam ma dat kdyz nulty vybrus je 38 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
pist ma 38.8 a valec kolem 38 samorejme dela to elipsi je to merene nahore a dole kdybych to meril po stranach tak je to jeste o neco min mam tedy dat vybrus nebo jen krouzky a jake ty 38 protoze to kompresynebyla zrovna nejvetsi ale takova stredni byla melo jenomze kolem krouzku to bylo opaleny
 
 
Datum: 08. října 2008 19:37
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo si to třeba měřil (ten válec) na tom konci kam se dává hlava a jak tam jsou ty nánosy, tak tam máš prostě užší válec!
 
 
Datum: 08. října 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
pánové vy niic nevíte, já s šuplerou neboli posuvkou dělám deno děně a jednou jsem taky potkal válec který měl průmer 37,8 , nechtěl sem tomu věřit tak jsem vzal digitální posuvku a 37,8 , jo a musím dodat že v tom válci bzl seknutý píst a když ho dostali ven tak jsem tuto míru naměřil.
 
 
Datum: 08. října 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted me napadlo :-D nemerite to pres ty drážky na pistni kroužky ? :-D ale to by ten rozdil byl vetší....
 
 
Datum: 08. října 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
pánové vy niic nevíte, já s šuplerou neboli posuvkou dělám deno děně a jednou jsem taky potkal válec který měl průmer 37,8 , nechtěl sem tomu věřit tak jsem vzal digitální posuvku a 37,8 , jo a musím dodat že v tom válci bzl seknutý píst a když ho dostali ven tak jsem tuto míru naměřil.
 
 
Datum: 08. října 2008 18:58
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Běž od Mototechny vem sebou válec že do něj potřebuješ pístní kroužky že nevíš jakej tak je výbrus a on ti to zjistí podle kroužku. Potom napiš který kroužek tam šel.
 
 
Datum: 08. října 2008 14:34
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry 37.8mm
 
 
Datum: 08. října 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pist je vzdycky mensi nez valec jestly toho ma hodne nalitano takbych tomu veril ze bude mit prumer 37,2mm zmer si valec a podle toho to kup nebo ho vem do mototechni a oni ti tam daj presne na tehle valec
 
 
Datum: 08. října 2008 14:02
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel3517    
takta se suplerou umi dobre a pracuje s ni casto p&#239;st 38 jsem nezkousel protoze ho nemam on ten motor chodil dobre komprese byla tak si myslim ze to budou spis ty krouzky ale nvm jestli budou 38 asi jo zheprotoze na vyber moc nemam dneska to jeste jednou premerim a napisu vam zatim dikec i kdyz si spis myslite ze s tou suplerou neumim
 
 
Datum: 08. října 2008 13:11
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
a vleze se ti do něho pist pro nultej vybrus ? Jestli jo tak to s tým (posuvným měřítkem) fakt neumite.
 
 
Datum: 08. října 2008 0:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4263    
kdybys rek ze mas pist 37,98 nebo 37.95 tak bych to pochopil,pist ma byt o trochu volnejsi nez valec,kterej mel nejmensi prumer !!! 38.000 mm !!! neboli nulty vybrus!!! mensi NEDELALI ....ja poradne suplerou merit neumim,jen na desetiny,ale koukam ze u vas to neumi nikdo ...
 
 
Datum: 07. října 2008 23:13
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neskutečnej atyp tam mělo bejt....:-D
 
 
Datum: 07. října 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je sice hezký ale 37,8 válec prostě neni....:-) Pokud je to na fichtla....takže buď máš neskutečnej (nevěřim...) nebo blbě maříte oba (věřim) necméně výbrus to vyřeší....:-)
 
 
Datum: 07. října 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
Stando no bohuzel ze suplerou umim a celkem dobre a jeste to po mne premeraval tatka a je to tak jak to je a o pionyra se jesna bylo to mereno 2mi suplery
 
 
Datum: 07. října 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4263    
rekl bych ze neumis merit suplerou,to je cele ....skus to znova a nebo to nech zmerit nekoho kdo to umi... pokud se nejedna o fichtla tak se omlouvam za narceni...to jinak fakt sorry
 
 
Datum: 07. října 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: foch      IP: uživatel1640    
čau předelával jsem si pionýra z 21 na 20 kvuli tem plechum rano už je pěkná zima a musel sem navařit hlubší koleno kvuli tomu kříži. a zdá se mne že to jede huř proste předtim to bylo živjejší muže to bejt tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2008 7:28
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si teda spíš myslim že to bude tim kolenem...každej neodbornej zásah do výfukový soustavy 2taktu sebou většinou vždycky nese ztrátu výkonu...
 
 
Datum: 07. října 2008 7:28
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslím, že jo, ty plechy tě něco vemou, páč to působí při jízdě jako vzduchová brzda, třeba kámoš si dal 250 na řidítka sklo a z rychlosti mu ubralo až 20 km/h
 
 
Datum: 06. října 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel1582    
Neustále mi praská klínek u jawetty. Nejspíš je vymlácený zářez na klice. Nemůžete mi někdo poradit, jak to vyřešit??? moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno normalni podlozka neni zrovna vhodnej material,kup klinek v mototechne a prestane to praskat:-)
 
 
Datum: 06. října 2008 20:05
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2802    
No to je právě to, magnet je utaženej jak jen de a klínek vyrobenej z normální podložky. Prostě se vždycky přeštípne.. už sem tam dával 4.\r\n
 
 
Datum: 06. října 2008 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4258    
nechapu jak ti muze praskat...pokud to magneto poradne utahnes tak kklinek uz je tam jen jako pojistka...zazil jsem borce co delali klinek z perovky podlozky a praskalo jim to,ale to uz je extrem ...
 
 
Datum: 06. října 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hoši, sory, že se ptám po druhý, ale nikdo mi pořádně neodpověděl v posledním dotazu, chtěl bych se zeptat, jak se rozdělává tuten vejfuk http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1051.html, abych ho aspoň pořádně vyčistil, když už nic jinýho. Jediný, co sem sundal, bylo kolínko, potom ta malá koncovka s tou podložkou se 4 dírama a nakonec ještě i ten dekl, co je pod tou koncovkou, dá se ještě z vejfuku ňák vymontovat ten vnitřek nebo už je konečná? Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky kucí, já nemám přímo tuten vejfuk, já mám origoš, už je starej, ale zachovalej, pro Standu: včera si mi sice napsal ňákou odpověď, ale já sem se ptal, co se z vejfuku dá ještě vyndat a ty si nenapsal, že de i ten vnitřek, takže když už, tak to prosím tě příště napiš trochu líp, čus hoši a ještě jednou dík
 
 
Datum: 06. října 2008 18:36
 
 
 
 
Jméno: borecek      E-mail:      IP: uživatel4254    
ahoj vacko jj poraddim ti takze za prvi rozeber vsechno co se da z toho vyfuku a pak do toho nalej benzin a zapal tak aby to bylo vsude po celym vejfuku rozlyty a pockej az to vyhazne uplne a pak to vytrep ono ti to z toho vypada ten bordel vsechnem tak zdar !
 
 
Datum: 06. října 2008 12:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4252    
jde vyndat vsechno az na ten trn,ten hlavne nevyndavej....uz sem ti to psal vcera,cos na tom nepochopil??
 
 
Datum: 06. října 2008 9:17
 
 
 
 
Jméno: stanik      IP: uživatel1946    
no nevim jak je to u tohohle noveho ale u těch originálních to šlo vyndat i ten vnitřek a myslim si že u tohohle by to mělo jít taky
 
 
Datum: 05. října 2008 23:03
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel934    
čus,poradte mi prosim dneska jsem jel plnej kotel skoro co to dá na čz 175 487 z mírného kopce a najednou jako když dojde benzín začala škubat tak jsem zastavil a skoušel jsem jí točit ve volnoběhu de vytočit do plnejch a ani necukne ale když na ní sednu a chci se rozjet tak začne se dusit a chcípne nevím si rady čim bi to mohlo bít poradte díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2008 15:26
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Mě dělala něco podobnýho, udělej pořádně předstih a směs, a vyčisti karbec.
 
 
Datum: 09. října 2008 15:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4258    
co asi ...bud tam netece benzin a nebo mas ucpanou trysku...
 
 
Datum: 06. října 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: rider      IP: uživatel1450    
co se stane když dam misto 3 pis. kroužků jenom 1 na stadiona s11 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2008 9:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4252    
jestli to vubec pojede tak to pojede blbe,a ver mi do otacek to rozhodne moc nepujde ...pokud mas spatny krouzky tak kup jiny....tyhle experimenty jsou na nic...
 
 
Datum: 06. října 2008 9:20
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
jet to asik pojede ale nebude to tolik táhnout (neudrží to tak kompresi ) ale pude to líp do otáček
 
 
Datum: 05. října 2008 21:01
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Borci, mám dotaz ohledně výfuku, na svým stroji mám tenhle výfuk http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1051.html, chtěl bych se zeptat, co se z něj dá všechno rozebrat při čištění, kolínko mám sundaný, vím, že se dá sundat ta malá koncovka a ta děrovaná podložka, co je v ní, dá se z něj vyndat ještě něco? Jo a chtěl bych se zeptat, jestli neznáte ňáké osvědčené úpravy pro zvýšení výkony, popřípadě jiné úpravy, co se týče třeba lepšího zvuku atd. Díky hoši. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
další co chce zvyšovat výkon a ni ctomu nerozumý, je hodně ůprav i n anetu, ale prvně bys tomu musel dobře rozumět.
 
 
Datum: 05. října 2008 17:48
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vim, že vevnitř je ještě nějáká přepážka a ní je přivařenej ten šroub, pomocí kterýho se tam přišroubovává ta koncovka, to se dá teda taky ňák vyndat? A ještě něco, co kdybych zvětšil nebo vyvrtal ještě další ale menší dírky v tý podložce tý koncovky, myslím tu podložku s těma 4 dírama + 1 díra urpostřed pro upevnění k vejfuku, díky za odpovědi
 
 
Datum: 05. října 2008 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4248    
nevrtat nenicit,nic ti to neprida ....jinak to jde rozebrat uplne cely ze ti zbyde vevnitr jenom ten trn
 
 
Datum: 05. října 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
4 díry vrtačkou a problém se zvukem je vyřešen:-D
 
 
Datum: 05. října 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otazka pro Standu(ip 4243)ty sis kupoval 8.vybrus od Sesy,ze??JA jsem si taky koupil.Po kolikatym litru projezdenim benzinu ti se zacal zvysovat vykon??Jooo,a ted jsem asi druhej v historii(ty prvni)kterymu mu hlava nesedla.Me pred par dny po prijeti zasilky,co jsem si nasadil hlavu,pist,valec atd.jsem to htel nakopnou a neslo to.Tak jsem vyzkousel nekolik hlav(pulvykrojene aji celovykrojene),nic.Zjistil jsem ze mi pist narazi do hlavy,a klikovka musi jit na doraz aby se mohl vracet pist.Hodil jsem si dve tesni mezi motor a valec z krabice a zelezne tesneni mezi hlavu a valec.A stejne pri vysokej otackach je slyset ze me to narazi jak svina(kdyz jsem se dival,pist byl v pohode)pist do hlavy.Ďkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2008 11:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4248    
uz nereste blbosti....podstata veci byla recena...
 
 
Datum: 05. října 2008 11:09
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
frikuline orig. karbec ma prumer difuzoru 17mm a ne16mm
 
 
Datum: 05. října 2008 0:55
 
 
 
 
Jméno: Jožan      IP: uživatel2597    
Zdarec draci! moc zkušenosti s tim nemam, ale dle mně maj pravdu teoretici. S těma rozměrama hlavy maj pravdu, neni počítaná na takový rozměry pístu a válce. Když se na fichtlu snižovala hlava dělalo se to kuli kompresy=>větší výkon. Stejně si myslim, že je lepší mít pořádně zajetej výbrus.
 
 
Datum: 05. října 2008 0:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4247    
reknu vam to asi takle....sem clovek co ma zdroj na vselijake nestandartni sluzby a sada 8.vybrus vychazela levneji a tak sem sahl po ni,protoze chodim na vysokou a dvakrat moc financi nemam....zadruhe sem naivne doufal jestli to nepojede lip...jo jede to lip v nizkejch,ale to je asi vsechno ...i v tvem pripade se osvedcilo ze proste ty stary hlavy sou vrtany na 39mm a tudiz ti to jako me narazilo...tesneni to nevyresi,chce to hlavu upnout do soustruhu a stocit vnitrni prumer dosedaci casti na 40 mm a v nejhorsim to de vybrousit frézkou ale je to s presnosti +/- autobus...ponevadz jsem nechtel zbytecne vyuzit moznost dalsiho vybrusu tak jsem se to snazil fakt poctive zajet a prvni kilometry jsem jezdil ze se to ani nestihlo poradne ohrat a nevylezlo to nad cca 3000 otacek zacalo se to prvne uvolnovat asi po 25 km a velky zlepseni v chodu motoru prislo cca ve 100km zhruba od 400km jde jak ma jit....samozrejmne to chce vic mazat a ne nejakejma srackama jako je M2T ... jinak potvrzuju prispevky nize psane,obvzlaste frikulinuv,ze na vykonu ti to prida v origo provedeni s 3 krouzkama 0.0..hovno akorat vetsi treni ....ted jsem skusil jednokrouzek se 4 prepoustecima kanalama ve valci a kdyz na to posadis karbec vetsi raze tak je to uz ostrejsi,ale jako zadnej extrem to neni ...
 
 
Datum: 04. října 2008 23:57
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel2390    
Ladybird: A tys dostal 8.5k pri 14000ot/min? Jestli enkecas, tak jezdit s tim pionyrem musi byt utrpeni. Krivka strma jako prase a pri 14000 konec a prudce dolu... Na to ma fekal malo kvaltu. Neverim
 
 
Datum: 04. října 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: salosek05      IP: uživatel873    
kamoš si taky koupil 8 výbrus a narážel mu píst do origo staré hlavy,,,nechal si ji vyškrábnout a vše je ok,,,zajel dobře,ale stejně já s výbrusem 0 mu ujedu krásně.Fichtlu zdar!
 
 
Datum: 04. října 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dneska je to tu nejaky divoky...zastavam se onech "teoretiku" pac oni dokazou poradit a jejich rady vubec nejsou spatny a asi nebudou jen z teoretickejch uvah...
 
 
Datum: 04. října 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja sem rad ze ma sesa kseft takze vic vysvetlovat nebudu.
 
 
Datum: 04. října 2008 20:11
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel4024    
Ja sem si koupil sadu 8.vybrus a hlavu mam puvodni origo..a pist mi do žadne hlavy nenaraži tak nevim co to tu zas melete za chujoviny že se to ma upravovat a bla bla bla leda velke hovno jak rika fojtoslav....skurveni teoretici
 
 
Datum: 04. října 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
he he prej teoretici cetl si to frikuline?? Nejakej postevak, fichtlacky nemluvne nam bude nadavat, to si posral kamarade. Az dostanes z toho tvyho keplu 8,5 kone pri 14000 otackach a to pri ctvrtym vybrusu tzn 39mm,tak se ozyvej ,jinak zalez do ty svy stodoly ke hnoji a nevystrkuj ten vodnatej kxicht .
 
 
Datum: 04. října 2008 20:03
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
A když je teda neznáš jak můžeš říct že jsou jen teoretici? Navíc tady sám vykládáš to co si jen myslíš
 
 
Datum: 04. října 2008 20:02
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je videt ze jste dos dobry teoretici,ale hovno praktikanti.pokud vim napr.snizovani hlavy o trosku zvysi vykon.Jaktoze??Hlava se snizi tak,ze pist jde k hlave a ma mensi misto na smes ktera ma shoret.Takze,daloby se rict,ze cim je mensi obsah hlavy,tim fechtl pojede o trosku lip.A kdyz 8.vybrus je vetsi pist a originalni "neupravena hlava",podle vas jede,ale neni to ono s tou "upravenou hlavou".neeee,s originalni hlavou pojedete jakobyste u 0. vybrusu snizily hlavu.A NAVIC,VY NNEEJJSSTTEE STANDA.Vy jste naky teoreticky KOKOTI!!A i kdyz vas neznam,tak by se mnou souhlasilo nekolik lidi!!!!!!!!!!!!!BERTE TO VAZNE,vy TEORETICI
 
 
Datum: 04. října 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moje řeč Ladybirde, nechápu proč si někdo koupí 8. výbrus. jak řikáš je to kravina. Trochu tim podkopáváme sesu, ale je to v rámci objektivity. Je jasný že difuzor 16mm nemůžu stačit. Stejně tak tryska (to se dá změnit ale vždy ruku v ruce s úvahou...) Hlava pionýra nemá s moderníma hlavama nic společnýho. Když už bych teda měl 8. výbrus tak bych si hlavu upravil tak abych se o tom nemusel bát. Je pravda že sesa nabízí už i větší písty takže výbrus možný je...ale stejně....! To co tady píše Fojtoslav že mu stejně ve vysokejch naráží píst....:-D Ty vole....gratuluju ti tvoje klika ti brzo podá ruku na rozloučenou....:-) Nehledě na to že sada má 3. kroužkovej píst....! Což je na dnešní maziva a kvalitu materiálů naprostá zbytečnost a je to spíše na škodu. Sada 8. výbrus je vynikající martetingový tah pro někoho kdo to vymyslel ale aby to mělo vliv na výkon a strašně ho to zvedlo....to je k smíchu. Zdá se vám žeto jede líp proto protože váš předchozí válec už měl něco najeto a tenhle je novej (takže výbrus) a jak opět píše Ladybird..zajeĎdobře 1.2.3. atd výbrus a budeš na stejnym výsledku. Toto sem řikal od začátku a trvám si na svém. Nehledě na to že když nezmeníš kanály tak s objemem roste spíše krouťák...! (ale ne s 5,5ccm navíc....) Nevim no....ale každej svýho štěstí pionýrista....!
 
 
Datum: 04. října 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ach jo,nedáte si řict a nedáte si říct. To je snad samozřejmé,že ti naráži píst do hlavy. Pokud vim ,tak 8 výbrus je průměr 40mm a to je o 2mm větší než origo tudíž ti to antidetonační mezera nepobere. Musíš hlavu upravit na soustruhu.A hlavně je to blbost největšího kalibru dobře zajetej fichtl ti stejne ujede páč nemáš na to difuzor,aby si ten obsah nakrmil. A to nemluvě o časování a velikosti kanálů.
 
 
Datum: 04. října 2008 19:06
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Ahoj kluci a holky, mám opět problém motor je po výměně ložisek a když sem to složil všechno sešteloval tak když se to snažím našlápnout tak to jde strašně stěžka příjde mi to jako když jsou ložiska malá a málo se točí.I když sem se to snažil roztlačit tak víte ze sví zkušenosti že ten kvalt přetlačíte a tady normálně dám kvalt tlačím až dosáhnu rychlosti pustím spojku a skočím na to a i když to tlačím z kppce tak to prostě nenaskočí a příjde mi že to dělá malou jiskru.A taky si myslím i kdyby byla pořádná jiskra tak to prostě ten výbuch neutlačí.Díky moc za odpovědi nevím si rady a motor už se mi nechce rozebíra ale budu muset. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měnil si i gufera....? Nenapálil sis je klasicky až do ložisek...?
 
 
Datum: 04. října 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Ahoj tak to bylo ložiskama motor sem rozebral nahřál kartery a ložiska sem dal na chvíli do mrazáku a pak je tam šoupnul klidu sem tam dal a utěsnil to tak že sem bloky natřel hermetitem a mezi to dal těsnění a když sem to tlačil a nakopával jde to lehčeji ale nejede to prostě už si envím rady
 
 
Datum: 04. října 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: :)      IP: uživatel4225    
mensia podlozka medzi kartre???:-D:-D:-D problem bude skor v tej klukovke, teda ak si vsetko dobre zlozil, mal si pre istotu skusit ci ide nakopnut ked este neni zapojena primarna retaz, ak sa spojkovy kos otaca tak je to ok,... ja som mal pred nedavnom podobny proble, ale roztlacal som to na silu a povolilo to(mozno si niako sadla kluka:-), a dodnes bezi ok...
 
 
Datum: 04. října 2008 17:53
 
 
 
 
Jméno: david3333      E-mail:      IP: uživatel4215    
motor ti ide na 99% tazko preto lebo si tam dal tensiu podlozku medzy kartre nez tam predtym bola a teraz ti hriadelky a kolecka drhnu o kartre lebo su nimi moc stlacene
 
 
Datum: 04. října 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: čz maniak      E-mail:      IP: uživatel2970    
A máš vystředěnou klikovku, nešoupe ti o karter?, mešoupe ti stator zapalování o rotor? nebo něco podobného, a na ložiska zapomeń, těma to nebude
 
 
Datum: 04. října 2008 12:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ahoň potreboval bych radu: chcije mi nejakej volej bo co to je za bordel na predni blatnik...je to od vyfukovyho kolena (spoj mezi kolenem a valcem) nebo profukuje hlavu popr jak odhalit profukani hlavy...dikes za nazory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: tt      IP: uživatel934    
jj
 
 
Datum: 05. října 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
jj má pravdu je to od toho kolena tam mi to foukalo taky:-D
 
 
Datum: 04. října 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*ještě
 
 
Datum: 03. října 2008 18:47
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby ti to foukalo hlavou tak ti to celkově pojede blbě, nebo uplně vůbec.... takže problém bude asi mezi kolenem a válcem=> vyměň těsnění, popř. jenom přitáhni matky na šteftech (nebo šrouby, jestli tam nemáš štefty, já to tak měl u fíka když sem ho koupil, eště převrtaný na větší závit a byla to děsná prasečina!! :-D:-D)
 
 
Datum: 03. října 2008 18:46
 
 
 
 
Jméno: Carlos      IP: uživatel4024    
Cau draci ted sem si koupil sadu 8.vybrus a jede to stim jako šlak!!ma to užasny kompres ..prostě totalni nařez;-) všem vřele doporučuju;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: Jen      IP: uživatel1337    
Zdar,mám doma kokosku ale je omlácená jak svinaa ,tak se chci zeptat jesli by šla opravit.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: davsonz      IP: uživatel4126    
Já ji mám doma taky a rikam tomu kakáč
 
 
Datum: 09. října 2008 16:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak za prvy neni to kybl, za druhy nekery proste nemaj money na jinou a proc to vyhazovat a a za treti mnoha lidem se to libi a taky je proc, ma neco do sebe...blembak je blembak;-)
 
 
Datum: 03. října 2008 17:15
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
jestli myslis takovej ten kejbl tak hi radsi vyhod
 
 
Datum: 03. října 2008 14:28
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obrousit zakytovat obrousit a nastrikat plnicem znovu obrousit a pak lak
 
 
Datum: 02. října 2008 22:48
 
 
 
 
Jméno: xBorecX      IP: uživatel4230    
Ahoj potřebuju radu nevíte jak nejlíp vyleštit hlavu ma Jawě 250? díky za každou odpověď už jsem to zkoušel ale nemužu se dostat mezi žebra. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: ladybird ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sezen si smirky z rotacni excentricke brusky staci jich tak 5 nejakou jemnejsi hrubost tak 280ku. Spoj je sroubem s podlozkou uprostred a dej je do vrtacky a pomalu lesti, pote si kup hadrovy kotouc a bilou pastu na hlinik. Nebo existuje tzv chemicke lesteni je to parada ale je to drahy.
 
 
Datum: 02. října 2008 22:52
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
vem si list z pilky a namotej na nej kus hadru tim to jde suprove
 
 
Datum: 02. října 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Ahoj kluci a holky, chci se zeptat když mám motor po výměně ložiske celej kompletně složenej a ještě nenamontovanej, příjde mi když poršlapuju že to jde o dost ztuha já sem toiž taky dost natáhnul pružinu u nakopávačky, ale i tak mi příjde že je to nějaký divný.Moc díky za vaše odpovědi a pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4232    
me se povedlo vic natlacit na lozisko gufero na klice a ono to zprvu trochu vazlo,ale jak se to poradne namazalo a pohlo taak to dalo pokoj ...
 
 
Datum: 02. října 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
jj hodně štěstí
 
 
Datum: 02. října 2008 18:51
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
ale ničemu by to nemělo vadit!!
 
 
Datum: 02. října 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Vojta      E-mail:      IP: uživatel3558    
Já nwm on jde ztuha jako točí se ale ty ložiska jak sou nový tak oni než se zase zaběhnou ak si myslím že po chvíli opatrnýho ježdění se to vydaří a pojede to.Celýho ho kompletně spravuju takže snad se vydaří.
 
 
Datum: 02. října 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
je tam takový kluzný ložisko a oni to výráběj ve zmetkách.... mně se to takY stalo sem musel půlit podruhý motor ....
 
 
Datum: 02. října 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud si menil vsechny loziska, tak ti motor mozna pujde chvilku trochu ztuha, ale kdyz ho roztlacis, chvilku mu pridas na plynu, tak se to srovna behem cvhile :-D :-D
 
 
Datum: 02. října 2008 18:23
 
<  254  255  256  257  258  259  260  261  262  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 1:10:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu