Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim sháním někoho kdo mi udělá g.o motoru na jawetu, stadiona,550
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel4320
 znám svou cenu a věci napůl nedělám ...
Datum: 14. října 2008 13:36
 Trochu náročný podmínky ne Stando...?  TAky bych ti to udělal. V tom problém neni.... Ale neuznávám kompromisy...  Když GO tak GO se všim všudy...! Žádný takový, že tohle ještě vydrží a podobně....  Peníze za práci sou jasný...
Datum: 14. října 2008 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 odkud si a kolik das za praci??? jsem ochotny v okruhu 25km si pro motor dojet (+priplatek za naftu)...jsem z okresu kladno
Datum: 13. října 2008 19:15
 Čus lidi mam takovy dotaz mam babettu po vybrusu (1-2) a nevym kolik mam dat oleje do benzinu jaky pomer a jestli staci olej shell advance sx 2t a kolik km mam ujet nez se vybrus zajede
dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2008 20:39
Jméno: marek
IP: uživatel3705
 no zabehne se ti to tak za 500 km a pak se ti to bude jeste trosku zahrivat ale ne moc ale dej si tam n15 svicku ta se moc nezahriva a je dobra pro zabehani
Datum: 13. října 2008 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 mam pocit ze kdosi tu rikal,ze ten olej od shellu je mineral na bazi polosyntetiky a je to snad nejlepsi co muzes dat do tech starejch strojů...snad 110 za litr ....M2T ne e e e ...
Datum: 13. října 2008 16:48
Jméno: Babetter
IP: uživatel924
 1:25 a 500 az 800km
Datum: 13. října 2008 14:03
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 a jakej pomer oleje a benzinu
Datum: 12. října 2008 19:08
Jméno: babetťák
IP: uživatel1073
 ten olej je mineralni
Datum: 12. října 2008 19:01
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 jo a ten olej je plná syntetika??? jestly jo tak to bych ta mnelil dej tam radši M2T ... ono se to zaběhne rychlejš
Datum: 12. října 2008 18:52
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 zajede se po 1500 km .... ale po 400 km už s tím můžeš řádit jak chceš
Datum: 12. října 2008 18:51
 lidi mám takovou depku.. prostě kamarád má 21 a já mám 555... v každym kopci mě dává a když mi to dnes pujčil tak sem se divil, jak to tahá, a vy říkáte, že do kopce je lepší 555,,, tak čim to je? mám tam 12 kolco a on nevi (esi má 11 tak to beru ale esi ne! tak snad hodim valec na vybrus  ) no tak mámm to hodit na výýbrus když mi to tak skvěle netaha? jo a na valci citim jen malo hodne malo schodek jak sje to trocha vyježděny.. prostě hodně dlouho přejiždim a potom tam něco ucitim nejakej mensi schudek... jina slovo zajet motor sem neznal takže po výbrusu to znalo plnej, nebo nic,,, mazáno stihl olejem takovym červenym
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 14:47
 tak já mám 21 a do jednoho kopca jezdim an dojku no a to celkem do bře...vážim +- jak standa
Datum: 12. října 2008 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 zapomnel jsem dodat,ze mam 93 kg
Datum: 12. října 2008 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 no to ti asi moc nejede  ja mam doma 21,555 a 550 ...ta 550 je je fajn ale precejenom je to liný ....ta 555 je totalne vykloktaná ale kopce jezdí líp jak 21....ale jinak 21 vzdycky predjede pareza  ...ta moje 21 je po GO,jede fest rychleji,ale ty kopce mno....ale nemuzu si na ni stezovat
Datum: 12. října 2008 12:09
 tak jako to můžeš už mět válec vyježděný a strácá to tlak...tak bych to dal nwm kolikátý tam máš výbrus ale dal bych výbrus a kroužky bych koupil o výbrus víš s pak je trochu spiloval jehlovím pilníkem aby sa vešli do válca a nebude to strácat tlak a vydržíja dýl a pojede jak špina a přece jenom zajíŽďaj já to tak dělám na svojí 21 a mám tam 4 výbrus a krůžky větší a letí to
Datum: 12. října 2008 10:37
 Nevíte někdo jestli něčemu vadí olej v klikovce dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 17:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 samozrejme sem mluvil tedka o prevodovym...jinak motorovej tam ma co dela ale nema tam bejt nalitej (to je pak houby platnej) ale v plyny smesi s benalem
Datum: 11. října 2008 17:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Snizenej vykon motoru, coudi to pak jak prase, smrdi a mas zanesenej vejfuk...zase to ale nezadres
Datum: 11. října 2008 17:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 hej hoši vy jste měli pravdu že to stoupá(však víme co  .......do klikové skříně musí v každém případě přicházet olej, ale tak, že je namíchaný do benzínu! to, aby si měl v klikové skříni prostě nalitej motorovej olej, to je prostě uplná blbost a nejelo by to...... jinak je to ale u 4T , kde nedochází k vyplachování klikové skříně a směs je přiivedena ventyly........tak asi tak
Datum: 11. října 2008 17:54
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 to ti protejka olej ke klikovce? nebo chces dat olej do klikovky?
Datum: 11. října 2008 16:17
Jméno: buben
IP: uživatel770
 Zdar draci prosim vás na kolik mm si mám nastavit stavitelný výstružník, když jim potřebuhju projet nový nalisovaný bronzový pouzdro ojnice?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 12:21
 xBorecX: tak to budeš opravdový borec, jestli seženeš pevný výstružník 14,1mm, dělal sem to stavitelným a nic se nevylámalo
Datum: 11. října 2008 12:21
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4287
 no já jsem si to teď nechával dělat a ten chlap řikal že by se nemělo to bronzový pouzdro dělat tim nastavitelným výstružníkem že by se ten výstružník mohl i rozlámat že je to nejlepší dělat normálnim výstružníkem.
Datum: 11. října 2008 10:16
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Čau, jak poznám, když sou z Jawy 21 špatný kroužky, při vysokých otáčkách tam něco trochu cinká, mohlo by to bej kroužky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 14:56
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Zvoní to jenom v hodně vysokých otáčkách...koukal sem na ceny výbrusů, a u http://www.motoservispadalik.ic.cz/ má výbrus a vše co k tomu patří za 390kč, je to možný?(nemám v cenách výbrusů přehled...)
Datum: 09. října 2008 14:56
Jméno: standa
IP: uživatel4276
 podle toho jak moc je to intensivni ...hele sundej valec a podivej se na to ...ale nedoporucuje se menit samotne krouzky....kdyz uz nic vic tak aspon pist a krouzky ale uplne nejlepsim resenim je to dat na vybrus...musis se na to podivat ...pokud bude vepredu na valci uz schudek(kdyz prejedes prstem ve valci tak to ucejtis) tak je marny neco delat a chce to vybrus... ale pokud to zvoni jenom trochu tak to treba jeste rok vydrzi,ale pokud uz mlatej zamky o kanaly tak je to hotovy
Datum: 09. října 2008 14:51
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Takže vyměnit kroužky?
Datum: 09. října 2008 13:14
Jméno: standa
IP: uživatel3304
 Hlado kdyz to ctu,tak jsem pochopil proc ti to nejelo s tou klapkou ...ty mas ten vybrus uz vyjetej a ma to hovno kompresi a tudiz to i prd saje (z vlastni skusenosti) ...to neni dobry ...jeste chvili to vydrzi,ale nevim jak dlouho ...nektery fichtly vydrzi zvonit par let a jedou furt nektery to vydrzej chvili,pak krouzek urazi zamek,zacne se protacet dokola a zasekne se zamkem o kanal....to je jen takovy varovani.....hlavne se to stava kdyz ho ostre pretocis z nejakyho kopce
Datum: 08. října 2008 22:14
 no, já nevim co by to mohlo udělat... mě to taky nějak cinká... a když jedu z 12 % kopce dolu tak na plny kule se nic nestane... asi se bude vyklat pist a moznost zlomeni krouzko... nevim ale muze s e to stat toť moje dedukce
Datum: 08. října 2008 19:38
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Ty hele, nesměj se mi, ja nevim co píšu  , ale počkej, todle je vážna věc  , co by mohlo udělat to pouzdro?
Datum: 08. října 2008 19:30
 krožke to taky mužou byt... pouzdro pisku  to se mi libi jelikož t je daleko od k
Datum: 08. října 2008 19:15
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Může to neco udělat? Je mi jasný že lozisko na klice může, ale primární řetěz nebo pouzdro písku? Kroužky to teda nebudou?
Datum: 08. října 2008 19:07
 výměna primárního řetězu podle mě není rýpačka, ale to je jedno... zvonění muže bejt taky pouzdro píst. čepu nebo ložisko na klice
Datum: 08. října 2008 18:58
Jméno: DeDa
IP: uživatel1085
 čau pokud se ti to dostane do dost velkých otáčet tak to není kroužek ale podívej se.. sou to pouze 4 matky  mě to dělá taky je to primární řetěz za karterem vlevo drnká ti o takový víčnělek.. ten řetěz už máš vytáhaný tak proto.. zatím to moc neřeš.. až ti to nepojede tak to bude potřebovat terpve vyměnit.. nebo si sežen ten řetez a vymen to.. je to sice rýpačka ale oplatí se to..
Datum: 08. října 2008 18:39
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 zdarec mam pis a valec o nakych rozmerech 37,80 a jsou tam naproti sebe opalena mista je to hlavne u krouzku jake tam ma dat kdyz nulty vybrus je 38
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2008 19:37
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 pist ma 38.8 a valec kolem 38 samorejme dela to elipsi je to merene nahore a dole kdybych to meril po stranach tak je to jeste o neco min mam tedy dat vybrus nebo jen krouzky a jake ty 38 protoze to kompresynebyla zrovna nejvetsi ale takova stredni byla melo jenomze kolem krouzku to bylo opaleny
Datum: 08. října 2008 19:37
 nebo si to třeba měřil (ten válec) na tom konci kam se dává hlava a jak tam jsou ty nánosy, tak tam máš prostě užší válec!
Datum: 08. října 2008 19:19
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 pánové vy niic nevíte, já s šuplerou neboli posuvkou dělám deno děně a jednou jsem taky potkal válec který měl průmer 37,8 , nechtěl sem tomu věřit tak jsem vzal digitální posuvku a 37,8 , jo a musím dodat že v tom válci bzl seknutý píst a když ho dostali ven tak jsem tuto míru naměřil.
Datum: 08. října 2008 19:19
 ted me napadlo  nemerite to pres ty drážky na pistni kroužky ?  ale to by ten rozdil byl vetší....
Datum: 08. října 2008 19:13
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 pánové vy niic nevíte, já s šuplerou neboli posuvkou dělám deno děně a jednou jsem taky potkal válec který měl průmer 37,8 , nechtěl sem tomu věřit tak jsem vzal digitální posuvku a 37,8 , jo a musím dodat že v tom válci bzl seknutý píst a když ho dostali ven tak jsem tuto míru naměřil.
Datum: 08. října 2008 18:58
 Běž od Mototechny vem sebou válec že do něj potřebuješ pístní kroužky že nevíš jakej tak je výbrus a on ti to zjistí podle kroužku. Potom napiš který kroužek tam šel.
Datum: 08. října 2008 14:34
 sorry 37.8mm
Datum: 08. října 2008 14:02
 pist je vzdycky mensi nez valec jestly toho ma hodne nalitano takbych tomu veril ze bude mit prumer 37,2mm zmer si valec a podle toho to kup nebo ho vem do mototechni a oni ti tam daj presne na tehle valec
Datum: 08. října 2008 14:02
Jméno: kkll
IP: uživatel3517
 takta se suplerou umi dobre a pracuje s ni casto pïst 38 jsem nezkousel protoze ho nemam on ten motor chodil dobre komprese byla tak si myslim ze to budou spis ty krouzky ale nvm jestli budou 38 asi jo zheprotoze na vyber moc nemam dneska to jeste jednou premerim a napisu vam zatim dikec i kdyz si spis myslite ze s tou suplerou neumim
Datum: 08. října 2008 13:11
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 a vleze se ti do něho pist pro nultej vybrus ? Jestli jo tak to s tým (posuvným měřítkem) fakt neumite.
Datum: 08. října 2008 0:15
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 kdybys rek ze mas pist 37,98 nebo 37.95 tak bych to pochopil,pist ma byt o trochu volnejsi nez valec,kterej mel nejmensi prumer !!! 38.000 mm !!! neboli nulty vybrus!!! mensi NEDELALI ....ja poradne suplerou merit neumim,jen na desetiny,ale koukam ze u vas to neumi nikdo ...
Datum: 07. října 2008 23:13
 neskutečnej atyp tam mělo bejt....
Datum: 07. října 2008 22:33
 To je sice hezký ale 37,8 válec prostě neni....  Pokud je to na fichtla....takže buď máš neskutečnej (nevěřim...) nebo blbě maříte oba (věřim) necméně výbrus to vyřeší....
Datum: 07. října 2008 22:33
Jméno: kkll
IP: uživatel2971
 Stando no bohuzel ze suplerou umim a celkem dobre a jeste to po mne premeraval tatka a je to tak jak to je a o pionyra se jesna bylo to mereno 2mi suplery
Datum: 07. října 2008 22:18
Jméno: standa
IP: uživatel4263
 rekl bych ze neumis merit suplerou,to je cele ....skus to znova a nebo to nech zmerit nekoho kdo to umi... pokud se nejedna o fichtla tak se omlouvam za narceni...to jinak fakt sorry
Datum: 07. října 2008 22:13
Jméno: foch
IP: uživatel1640
 čau předelával jsem si pionýra z 21 na 20 kvuli tem plechum rano už je pěkná zima a musel sem navařit hlubší koleno kvuli tomu kříži. a zdá se mne že to jede huř proste předtim to bylo živjejší muže to bejt tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2008 7:28
 já si teda spíš myslim že to bude tim kolenem...každej neodbornej zásah do výfukový soustavy 2taktu sebou většinou vždycky nese ztrátu výkonu...
Datum: 07. října 2008 7:28
 já si myslím, že jo, ty plechy tě něco vemou, páč to působí při jízdě jako vzduchová brzda, třeba kámoš si dal 250 na řidítka sklo a z rychlosti mu ubralo až 20 km/h
Datum: 06. října 2008 22:16
Jméno: David
IP: uživatel1582
 Neustále mi praská klínek u jawetty. Nejspíš je vymlácený zářez na klice. Nemůžete mi někdo poradit, jak to vyřešit??? moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 20:05
 mno normalni podlozka neni zrovna vhodnej material,kup klinek v mototechne a prestane to praskat
Datum: 06. října 2008 20:05
Jméno: David
IP: uživatel2802
 No to je právě to, magnet je utaženej jak jen de a klínek vyrobenej z normální podložky. Prostě se vždycky přeštípne.. už sem tam dával 4.\r\n
Datum: 06. října 2008 17:12
Jméno: standa
IP: uživatel4258
 nechapu jak ti muze praskat...pokud to magneto poradne utahnes tak kklinek uz je tam jen jako pojistka...zazil jsem borce co delali klinek z perovky podlozky a praskalo jim to,ale to uz je extrem ...
Datum: 06. října 2008 16:48
 Čau hoši, sory, že se ptám po druhý, ale nikdo mi pořádně neodpověděl v posledním dotazu, chtěl bych se zeptat, jak se rozdělává tuten vejfuk http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1051.html, abych ho aspoň pořádně vyčistil, když už nic jinýho. Jediný, co sem sundal, bylo kolínko, potom ta malá koncovka s tou podložkou se 4 dírama a nakonec ještě i ten dekl, co je pod tou koncovkou, dá se ještě z vejfuku ňák vymontovat ten vnitřek nebo už je konečná? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 18:36
 díky kucí, já nemám přímo tuten vejfuk, já mám origoš, už je starej, ale zachovalej, pro Standu: včera si mi sice napsal ňákou odpověď, ale já sem se ptal, co se z vejfuku dá ještě vyndat a ty si nenapsal, že de i ten vnitřek, takže když už, tak to prosím tě příště napiš trochu líp, čus hoši a ještě jednou dík
Datum: 06. října 2008 18:36
 ahoj vacko jj poraddim ti takze za prvi rozeber vsechno co se da z toho vyfuku a pak do toho nalej benzin a zapal tak aby to bylo vsude po celym vejfuku rozlyty a pockej az to vyhazne uplne a pak to vytrep ono ti to z toho vypada ten bordel vsechnem tak zdar !
Datum: 06. října 2008 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel4252
 jde vyndat vsechno az na ten trn,ten hlavne nevyndavej....uz sem ti to psal vcera,cos na tom nepochopil??
Datum: 06. října 2008 9:17
Jméno: stanik
IP: uživatel1946
 no nevim jak je to u tohohle noveho ale u těch originálních to šlo vyndat i ten vnitřek a myslim si že u tohohle by to mělo jít taky
Datum: 05. října 2008 23:03
Jméno: čz
IP: uživatel934
 čus,poradte mi prosim dneska jsem jel plnej kotel skoro co to dá na čz 175 487 z mírného kopce a najednou jako když dojde benzín začala škubat tak jsem zastavil a skoušel jsem jí točit ve volnoběhu de vytočit do plnejch a ani necukne ale když na ní sednu a chci se rozjet tak začne se dusit a chcípne nevím si rady čim bi to mohlo bít poradte díky za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 15:26
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Mě dělala něco podobnýho, udělej pořádně předstih a směs, a vyčisti karbec.
Datum: 09. října 2008 15:26
Jméno: standa
IP: uživatel4258
 co asi ...bud tam netece benzin a nebo mas ucpanou trysku...
Datum: 06. října 2008 16:39
Jméno: rider
IP: uživatel1450
 co se stane když dam misto 3 pis. kroužků jenom 1 na stadiona s11
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2008 9:20
Jméno: standa
IP: uživatel4252
 jestli to vubec pojede tak to pojede blbe,a ver mi do otacek to rozhodne moc nepujde ...pokud mas spatny krouzky tak kup jiny....tyhle experimenty jsou na nic...
Datum: 06. října 2008 9:20
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 jet to asik pojede ale nebude to tolik táhnout (neudrží to tak kompresi ) ale pude to líp do otáček
Datum: 05. října 2008 21:01
 Ahoj Borci, mám dotaz ohledně výfuku, na svým stroji mám tenhle výfuk http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_1051.html, chtěl bych se zeptat, co se z něj dá všechno rozebrat při čištění, kolínko mám sundaný, vím, že se dá sundat ta malá koncovka a ta děrovaná podložka, co je v ní, dá se z něj vyndat ještě něco? Jo a chtěl bych se zeptat, jestli neznáte ňáké osvědčené úpravy pro zvýšení výkony, popřípadě jiné úpravy, co se týče třeba lepšího zvuku atd. Díky hoši.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 17:48
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 další co chce zvyšovat výkon a ni ctomu nerozumý, je hodně ůprav i n anetu, ale prvně bys tomu musel dobře rozumět.
Datum: 05. října 2008 17:48
 vim, že vevnitř je ještě nějáká přepážka a ní je přivařenej ten šroub, pomocí kterýho se tam přišroubovává ta koncovka, to se dá teda taky ňák vyndat? A ještě něco, co kdybych zvětšil nebo vyvrtal ještě další ale menší dírky v tý podložce tý koncovky, myslím tu podložku s těma 4 dírama + 1 díra urpostřed pro upevnění k vejfuku, díky za odpovědi
Datum: 05. října 2008 17:24
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 nevrtat nenicit,nic ti to neprida ....jinak to jde rozebrat uplne cely ze ti zbyde vevnitr jenom ten trn
Datum: 05. října 2008 17:16
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 4 díry vrtačkou a problém se zvukem je vyřešen
Datum: 05. října 2008 16:46
 Otazka pro Standu(ip 4243)ty sis kupoval 8.vybrus od Sesy,ze??JA jsem si taky koupil.Po kolikatym litru projezdenim benzinu ti se zacal zvysovat vykon??Jooo,a ted jsem asi druhej v historii(ty prvni)kterymu mu hlava nesedla.Me pred par dny po prijeti zasilky,co jsem si nasadil hlavu,pist,valec atd.jsem to htel nakopnou a neslo to.Tak jsem vyzkousel nekolik hlav(pulvykrojene aji celovykrojene),nic.Zjistil jsem ze mi pist narazi do hlavy,a klikovka musi jit na doraz aby se mohl vracet pist.Hodil jsem si dve tesni mezi motor a valec z krabice a zelezne tesneni mezi hlavu a valec.A stejne pri vysokej otackach je slyset ze me to narazi jak svina(kdyz jsem se dival,pist byl v pohode)pist do hlavy.Ďkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 11:09
Jméno: standa
IP: uživatel4248
 uz nereste blbosti....podstata veci byla recena...
Datum: 05. října 2008 11:09
 frikuline orig. karbec ma prumer difuzoru 17mm a ne16mm
Datum: 05. října 2008 0:55
Jméno: Jožan
IP: uživatel2597
 Zdarec draci!
moc zkušenosti s tim nemam, ale dle mně maj pravdu teoretici. S těma rozměrama hlavy maj pravdu, neni počítaná na
takový rozměry pístu a válce.
Když se na fichtlu snižovala hlava dělalo se to kuli kompresy=>větší výkon.
Stejně si myslim, že je lepší mít pořádně zajetej výbrus.
Datum: 05. října 2008 0:11
Jméno: standa
IP: uživatel4247
 reknu vam to asi takle....sem clovek co ma zdroj na vselijake nestandartni sluzby a sada 8.vybrus vychazela levneji a tak sem sahl po ni,protoze chodim na vysokou a dvakrat moc financi nemam....zadruhe sem naivne doufal jestli to nepojede lip...jo jede to lip v nizkejch,ale to je asi vsechno ...i v tvem pripade se osvedcilo ze proste ty stary hlavy sou vrtany na 39mm a tudiz ti to jako me narazilo...tesneni to nevyresi,chce to hlavu upnout do soustruhu a stocit vnitrni prumer dosedaci casti na 40 mm a v nejhorsim to de vybrousit frézkou ale je to s presnosti +/- autobus...ponevadz jsem nechtel zbytecne vyuzit moznost dalsiho vybrusu tak jsem se to snazil fakt poctive zajet a prvni kilometry jsem jezdil ze se to ani nestihlo poradne ohrat a nevylezlo to nad cca 3000 otacek zacalo se to prvne uvolnovat asi po 25 km a velky zlepseni v chodu motoru prislo cca ve 100km zhruba od 400km jde jak ma jit....samozrejmne to chce vic mazat a ne nejakejma srackama jako je M2T ... jinak potvrzuju prispevky nize psane,obvzlaste frikulinuv,ze na vykonu ti to prida v origo provedeni s 3 krouzkama 0.0..hovno akorat vetsi treni ....ted jsem skusil jednokrouzek se 4 prepoustecima kanalama ve valci a kdyz na to posadis karbec vetsi raze tak je to uz ostrejsi,ale jako zadnej extrem to neni ...
Datum: 04. října 2008 23:57
Jméno: Hlmut
IP: uživatel2390
 Ladybird: A tys dostal 8.5k pri 14000ot/min? Jestli enkecas, tak jezdit s tim pionyrem musi byt utrpeni. Krivka strma jako prase a pri 14000 konec a prudce dolu... Na to ma fekal malo kvaltu. Neverim
Datum: 04. října 2008 22:07
Jméno: salosek05
IP: uživatel873
 kamoš si taky koupil 8 výbrus a narážel mu píst do origo staré hlavy,,,nechal si ji vyškrábnout a vše je ok,,,zajel dobře,ale stejně já s výbrusem 0 mu ujedu krásně.Fichtlu zdar!
Datum: 04. října 2008 20:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dneska je to tu nejaky divoky...zastavam se onech "teoretiku" pac oni dokazou poradit a jejich rady vubec nejsou spatny a asi nebudou jen z teoretickejch uvah...
Datum: 04. října 2008 20:21
 Ja sem rad ze ma sesa kseft takze vic vysvetlovat nebudu.
Datum: 04. října 2008 20:11
Jméno: Stepin
IP: uživatel4024
 Ja sem si koupil sadu 8.vybrus a hlavu mam puvodni origo..a pist mi do žadne hlavy nenaraži tak nevim co to tu zas melete za chujoviny že se to ma upravovat a bla bla bla leda velke hovno jak rika fojtoslav....skurveni teoretici
Datum: 04. října 2008 20:06
 he he prej teoretici cetl si to frikuline?? Nejakej postevak, fichtlacky nemluvne nam bude nadavat, to si posral kamarade. Az dostanes z toho tvyho keplu 8,5 kone pri 14000 otackach a to pri ctvrtym vybrusu tzn 39mm,tak se ozyvej ,jinak zalez do ty svy stodoly ke hnoji a nevystrkuj ten vodnatej kxicht .
Datum: 04. října 2008 20:03
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 A když je teda neznáš jak můžeš říct že jsou jen teoretici? Navíc tady sám vykládáš to co si jen myslíš
Datum: 04. října 2008 20:02
 je videt ze jste dos dobry teoretici,ale hovno praktikanti.pokud vim napr.snizovani hlavy o trosku zvysi vykon.Jaktoze??Hlava se snizi tak,ze pist jde k hlave a ma mensi misto na smes ktera ma shoret.Takze,daloby se rict,ze cim je mensi obsah hlavy,tim fechtl pojede o trosku lip.A kdyz 8.vybrus je vetsi pist a originalni "neupravena hlava",podle vas jede,ale neni to ono s tou "upravenou hlavou".neeee,s originalni hlavou pojedete jakobyste u 0. vybrusu snizily hlavu.A NAVIC,VY NNEEJJSSTTEE STANDA.Vy jste naky teoreticky KOKOTI!!A i kdyz vas neznam,tak by se mnou souhlasilo nekolik lidi!!!!!!!!!!!!!BERTE TO VAZNE,vy TEORETICI
Datum: 04. října 2008 19:36
 Moje řeč Ladybirde, nechápu proč si někdo koupí 8. výbrus. jak řikáš je to kravina. Trochu tim podkopáváme sesu, ale je to v rámci objektivity. Je jasný že difuzor 16mm nemůžu stačit. Stejně tak tryska (to se dá změnit ale vždy ruku v ruce s úvahou...) Hlava pionýra nemá s moderníma hlavama nic společnýho. Když už bych teda měl 8. výbrus tak bych si hlavu upravil tak abych se o tom nemusel bát. Je pravda že sesa nabízí už i větší písty takže výbrus možný je...ale stejně....! To co tady píše Fojtoslav že mu stejně ve vysokejch naráží píst....  Ty vole....gratuluju ti tvoje klika ti brzo podá ruku na rozloučenou....  Nehledě na to že sada má 3. kroužkovej píst....! Což je na dnešní maziva a kvalitu materiálů naprostá zbytečnost a je to spíše na škodu. Sada 8. výbrus je vynikající martetingový tah pro někoho kdo to vymyslel ale aby to mělo vliv na výkon a strašně ho to zvedlo....to je k smíchu. Zdá se vám žeto jede líp proto protože váš předchozí válec už měl něco najeto a tenhle je novej (takže výbrus) a jak opět píše Ladybird..zajeĎdobře 1.2.3. atd výbrus a budeš na stejnym výsledku. Toto sem řikal od začátku a trvám si na svém. Nehledě na to že když nezmeníš kanály tak s objemem roste spíše krouťák...! (ale ne s 5,5ccm navíc....) Nevim no....ale každej svýho štěstí pionýrista....!
Datum: 04. října 2008 19:26
 Ach jo,nedáte si řict a nedáte si říct. To je snad samozřejmé,že ti naráži píst do hlavy. Pokud vim ,tak 8 výbrus je průměr 40mm a to je o 2mm větší než origo tudíž ti to antidetonační mezera nepobere. Musíš hlavu upravit na soustruhu.A hlavně je to blbost největšího kalibru dobře zajetej fichtl ti stejne ujede páč nemáš na to difuzor,aby si ten obsah nakrmil. A to nemluvě o časování a velikosti kanálů.
Datum: 04. října 2008 19:06
 Ahoj kluci a holky, mám opět problém motor je po výměně ložisek a když sem to složil všechno sešteloval tak když se to snažím našlápnout tak to jde strašně stěžka příjde mi to jako když jsou ložiska malá a málo se točí.I když sem se to snažil roztlačit tak víte ze sví zkušenosti že ten kvalt přetlačíte a tady normálně dám kvalt tlačím až dosáhnu rychlosti pustím spojku a skočím na to a i když to tlačím z kppce tak to prostě nenaskočí a příjde mi že to dělá malou jiskru.A taky si myslím i kdyby byla pořádná jiskra tak to prostě ten výbuch neutlačí.Díky moc za odpovědi nevím si rady a motor už se mi nechce rozebíra ale budu muset.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2008 19:29
 Měnil si i gufera....? Nenapálil sis je klasicky až do ložisek...?
Datum: 04. října 2008 19:29
 Ahoj tak to bylo ložiskama motor sem rozebral nahřál kartery a ložiska sem dal na chvíli do mrazáku a pak je tam šoupnul klidu sem tam dal a utěsnil to tak že sem bloky
natřel hermetitem a mezi to dal těsnění a když sem to tlačil a nakopával jde to lehčeji ale nejede to prostě už si envím rady
Datum: 04. října 2008 19:11
Jméno: :)
IP: uživatel4225
Datum: 04. října 2008 17:53
 motor ti ide na 99% tazko preto lebo si tam dal tensiu podlozku medzy kartre nez tam predtym bola a teraz ti hriadelky a kolecka drhnu o kartre lebo su nimi moc stlacene
Datum: 04. října 2008 17:29
 A máš vystředěnou klikovku, nešoupe ti o karter?, mešoupe ti stator zapalování o rotor? nebo něco podobného, a na ložiska zapomeń, těma to nebude
Datum: 04. října 2008 12:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ahoň potreboval bych radu: chcije mi nejakej volej bo co to je za bordel na predni blatnik...je to od vyfukovyho kolena (spoj mezi kolenem a valcem) nebo profukuje hlavu popr jak odhalit profukani hlavy...dikes za nazory
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2008 21:14
Jméno: tt
IP: uživatel934
 jj
Datum: 05. října 2008 21:14
Jméno: motor
IP: uživatel680
 jj má pravdu je to od toho kolena tam mi to foukalo taky
Datum: 04. října 2008 10:03
 *ještě
Datum: 03. října 2008 18:47
 kdyby ti to foukalo hlavou tak ti to celkově pojede blbě, nebo uplně vůbec.... takže problém bude asi mezi kolenem a válcem=> vyměň těsnění, popř. jenom přitáhni matky na šteftech (nebo šrouby, jestli tam nemáš štefty, já to tak měl u fíka když sem ho koupil, eště převrtaný na větší závit a byla to děsná prasečina!!   )
Datum: 03. října 2008 18:46
Jméno: Carlos
IP: uživatel4024
 Cau draci ted sem si koupil sadu 8.vybrus a jede to stim jako šlak!!ma to užasny kompres ..prostě totalni nařez  všem vřele doporučuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2008 18:05
Jméno: Jen
IP: uživatel1337
 Zdar,mám doma kokosku ale je omlácená jak svinaa ,tak se chci zeptat jesli by šla opravit.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 16:10
Jméno: davsonz
IP: uživatel4126
 Já ji mám doma taky a rikam tomu kakáč
Datum: 09. října 2008 16:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak za prvy neni to kybl, za druhy nekery proste nemaj money na jinou a proc to vyhazovat a a za treti mnoha lidem se to libi a taky je proc, ma neco do sebe...blembak je blembak
Datum: 03. října 2008 17:15
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 jestli myslis takovej ten kejbl tak hi radsi vyhod
Datum: 03. října 2008 14:28
 obrousit zakytovat obrousit a nastrikat plnicem znovu obrousit a pak lak
Datum: 02. října 2008 22:48
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4230
 Ahoj potřebuju radu nevíte jak nejlíp vyleštit hlavu ma Jawě 250? díky za každou odpověď už jsem to zkoušel ale nemužu se dostat mezi žebra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 22:52
 sezen si smirky z rotacni excentricke brusky staci jich tak 5 nejakou jemnejsi hrubost tak 280ku. Spoj je sroubem s podlozkou uprostred a dej je do vrtacky a pomalu lesti, pote si kup hadrovy kotouc a bilou pastu na hlinik. Nebo existuje tzv chemicke lesteni je to parada ale je to drahy.
Datum: 02. října 2008 22:52
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 vem si list z pilky a namotej na nej kus hadru tim to jde suprove
Datum: 02. října 2008 21:27
 Ahoj kluci a holky, chci se zeptat když mám motor po výměně ložiske celej kompletně složenej a ještě nenamontovanej, příjde mi když poršlapuju že to jde o dost ztuha já sem toiž taky dost natáhnul pružinu u nakopávačky, ale i tak mi příjde že je to nějaký divný.Moc díky za vaše odpovědi a pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2008 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel4232
 me se povedlo vic natlacit na lozisko gufero na klice a ono to zprvu trochu vazlo,ale jak se to poradne namazalo a pohlo taak to dalo pokoj ...
Datum: 02. října 2008 22:15
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 jj hodně štěstí
Datum: 02. října 2008 18:51
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 ale ničemu by to nemělo vadit!!
Datum: 02. října 2008 18:50
 Já nwm on jde ztuha jako točí se ale ty ložiska jak sou nový tak oni než se zase zaběhnou ak si myslím že po chvíli opatrnýho ježdění se to vydaří a pojede to.Celýho ho kompletně spravuju takže snad se vydaří.
Datum: 02. října 2008 18:50
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 je tam takový kluzný ložisko a oni to výráběj ve zmetkách.... mně se to takY stalo sem musel půlit podruhý motor ....
Datum: 02. října 2008 18:23
Datum: 02. října 2008 18:23
|



|