slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  253  254  255  256  257  258  259  260  261  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pata      IP: uživatel556    
Co si o tom mislite docela ujde nebo ne prosim vas nazoj ??? http://www.aukro.cz/item462766745_stary_simson_na_renovaci_nebo_na_nd_bez_tp.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel556    
Jo není to špatný,měl by tam jít normálně dodělat 4 kvalt,bez nějakého většího problému.Hlavně vypadá opravdu komplet,a to je veliké plus.
 
 
Datum: 19. října 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4354    
jooo jako je kompletni,coz je plus. Dalsim plusem je ze hromada dilu se da sehnat protoze pasuji z 4 kvaltniho simsona...ale teda moc velkou cenu nema ...je to kram... tak z 80.roku
 
 
Datum: 19. října 2008 11:29
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec pomohla by dat na pekaca hlava s babety melo by to vetsi kompresy ????? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 10:53
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
kdyz newis jak je to na babety delany tak to proste neudelas
 
 
Datum: 18. října 2008 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
urcite!!!spolehni se....bude to mit kompresi aspon 15:1 jestli ne vic ....prida ti to asi 6 koni a roztrha to krotakem draty v kole !!!
 
 
Datum: 17. října 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
proc bych to neudelal
 
 
Datum: 17. října 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
nepřemejšlej o čem co nikdy neudelas
 
 
Datum: 17. října 2008 20:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel3884    
Zdravím, jak mam u babety sundat rotor zapalování-je na to potřeba nějaké nářadí? Předem dík, J. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel3046    
Hele nevim jak Samton, ale já ten jeho způsob nějak neberu.. jednak se nemá o co ten šroub opřít, když volně prochází v ose rotoru a jde do závitové díry osy klikové hřídele, tak nevím jakým způsobem může způsobit stažení rotoru... Jedině tak ke stržení závitu, což je ale pak na výměnu kliky... Takže, jedině stahovák... nejlépe trojramenný. Protože se však osa stahováku nemá o co opřít, bo je hluboko pod hranou rotoru, používám tak akorát zkrácený imbus, dotažený do závitu a o střední imbus hlavy šroubu opřu závitovou špičku stahováku a jemně dotahuju.. pak klasické mazácké klepnutí, ne nějaké mlácení kladivem a rotor je venku...
 
 
Datum: 17. října 2008 20:35
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel3264    
stačí ti kombinačky 13 klíč a osmička šroub a šroubovák stačí jen odstranit původpí malej šrou a do původní díry začít šroubovat ten osmičkovej šroub a dotohovat 13 a pak ten rotor spadne sám\r\n
 
 
Datum: 17. října 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel3264    
stačí ti kombinačky 13 klíč a osmička šroub a šroubovák stačí jen odstranit původpí malej šrou a do původní díry začít šroubovat ten osmičkovej šroub a dotohovat 13 a pak ten rotor spadne sám\r\n
 
 
Datum: 17. října 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
pro frikulin hej a delal jsi to v tom programu co j ena jawa-50.cz jestli jo hej napsal by jsi mi co tam zadat kdyz to chcu uplne na obic pekaca odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
jo...
 
 
Datum: 17. října 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
myslis tohle http://www.instaluj.cz/cz/katalog/podnikani-kancelar/cad-systemy/varicad/ je to sic na 30 dnu ale good cena orig software
 
 
Datum: 17. října 2008 16:46
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
sice nejsem Vláďa-Frikulín,ale v tom se to myslím nedělá,já ybch řek že v CADU,nebo ve VARICADU
 
 
Datum: 17. října 2008 16:42
 
 
 
 
Jméno: centusak      IP: uživatel1436    
Zdravím všechny TMK (trapič malých kubatur )\r\nChtěl jsem se zeptat jestli už někdo řešil vodní chlazení na fichltla. Mám na mysli jestli existuje nějaká alternativa ( http://e-shop.adventure-biker.cz/index.php?l=cz&p=76_dily-motoru/975_valce-vse-kitove/977_valec-tuningovy-kitovy/3490_valec-malossi-248-53-h2o-honda-mbx-80-313738 ), která by se po úpravě karterů dala aplikovat.\r\nViděl jsem na závodech fichtl cross fichtla-vodníka.\r\nMá někdo nějaké reference ? Nebo fotografie či informace ?\r\nDík a nekamenujte mne :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
ja jsem to chtel udelat ale je to zbytecnost! moc prachu malo muziky kapis
 
 
Datum: 17. října 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: centus      IP: uživatel1436    
Já vím, že to není použitelný to byl odkaz jenom pro názornost, protože hodně vodníků má sání přímo do klikové skříně. Kdežto tento válec má klapkové sání přímo na válci.
 
 
Datum: 17. října 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
taky zdravím , ten válec má moc velkej objem a nešel by na fichtla ( i přes vypilování avyvaření karterů + kanálků) vodní chlazení na fichtla prostě jen tak asi neuděláš ... možná tak válec z jiné vodou chlazené ¨50tky ...j a co to znamená\r\n?? nejlepší bude když si navaříš delší žebra...
 
 
Datum: 17. října 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
pro frikulin ale i pro ostatni chci se zeptat jestli by jsi mi poradil jak udaëlat takovy vyfuk jak mas ty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už sem ti to neznačil na chatu....to neni jednoduchý. Výfuk se navrhuje na zvolený řežim otáček. Nemůžu ti to vysvětlit obecně. Respektive můžu ale beztak to budou jen obecný poučky který se daj na netu najít. Nic jinýho navíc nevim. Pak už je to jen o tom to všechno vyzkoušet. Bohužel je to zdlouhavý hlavně je to zdlouhavý když nemáš možnost změření výkonu. Jen to odhaduješ....!
 
 
Datum: 16. října 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: jay.d      IP: uživatel3608    
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 8:06
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
je to na MOFU je to starej nemeckej stroj neco jako babeta ale jednodusi mel jsem ho doma
 
 
Datum: 17. října 2008 8:06
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
indian ne...ty meli klasicky fichtlacky
 
 
Datum: 16. října 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Je to bud ze staryho indiana, nebo z peugeota rv. tak 1960
 
 
Datum: 16. října 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vypada to jak na pareza ale ma to zajmavy zebrovani a takovej kus trubky na koleno vyfuku...jinak: gdyby jenom vadne zebro...a za 400 to je celkem sila
 
 
Datum: 16. října 2008 20:22
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
To na pionýra nevypadá.
 
 
Datum: 16. října 2008 19:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,tohle na pionyra nebude
 
 
Datum: 16. října 2008 19:49
 
 
 
 
Jméno: zar      E-mail:      IP: uživatel265    
Zdravím Všechny mám dotaz ohledně výfuku HIKONE někde jsem slyšel , že je jeden tip který pasuje jen je vyvedený na stranu kde je rozeta nemáte s ním nekdo skušenosti popř. který tip je asi tak nejlepší? Předem děkuji Všem za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: pepan      IP: uživatel2924    
tenhle vyfuk o kterym mluvis sem sehnal, ale nakonec sem ho kvuli tomu ze sel na strane rozety rozriznul a nasadil na puvodni koleno a utesnil a drzak vyrobil z tlustyho plechu. Jezdi to s nim docela dobre, ale kazdej fik je jinej, na jinym to treba bude lepsi na jinym to bude naprd, u myho je to fuk se seriovym jezdi stejne.
 
 
Datum: 16. října 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: Redy      IP: uživatel2324    
Čus lidi mam probléém kdiš nakopnu fíky a mam tam volnoběh tak to nehorazně cinkááá a kdyš to vezmu do otáček tak to přestane cim to je????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a tak toho muze bejt vic...treba retez od spojky, bronzovy futro, ty krouzky, klikovka...
 
 
Datum: 16. října 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
nebo třeba kroužky ne?
 
 
Datum: 16. října 2008 10:26
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
je možný že máš povolenou svíčku .... ale spíš budeš mít povolenou nějakou matičku a podložku a ta podložka tam bude cinkat ... ale mně tady tohle dělá svíčka
 
 
Datum: 16. října 2008 8:09
 
 
 
 
Jméno: Redy      IP: uživatel2324    
fíka
 
 
Datum: 16. října 2008 7:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Fichtl co ma porad O. vybrus a ma nalitano kolem 3500 km, nebyl prakticky nigdy tocenej az na vrchol muze mit uz vylitanej valec co potrebuje vybrus? a kolik ma vybrus asi km zivotnost? diky za jakykoliv nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
kouknu na tachec a vidim...gdyz nigdy nebyl menenej a a tachcec fungoval snad pokazdy tak se to da odvodit kolik asi ma
 
 
Datum: 16. října 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je pravda že se můžou i vícekrát vyměnit ty kroužky ale pak je rychlejc vylítanej válec takže optimální je jednou je vyměnit mam to vyzkoušený. Tak tet když jsi tyhle věci vyměnil tak výbrus nemusíš. Myslím že jsi to poviměnoval všechno dost brzo ale tím se nic nezkazí jestli jsi to udělal pořádně.
 
 
Datum: 16. října 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
jak vis ze ma 3500 km?
 
 
Datum: 16. října 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no sem vymenil pist, krouzky a futro...takze radsi zadnej vybrus nebo uz je to jedno?
 
 
Datum: 16. října 2008 18:00
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
souhlasim s Plisou tech 15 000 kikometru vydrzi a ty krouzky se muzou vymenit i vicekrat
 
 
Datum: 16. října 2008 14:44
 
 
 
 
Jméno: Plisa      IP: uživatel155    
Zdravím 3500Km nic není vždyť válec je zajetej na 1500Km. Takovýhle válec by měl vydržet aspoň 15000Km s jednou výměnou pístních kroužků ale při normálním ježdění a nepřetáčení motoru. A jestli je to všechno originál tak na to nesahej takový motory jezděj nejlíp dokud se do toho nesáhne.
 
 
Datum: 16. října 2008 11:41
 
 
 
 
Jméno: driver      E-mail:      IP: uživatel17    
Záleží kdo a jak s tím jezdil,já mám Babetu typ 207 1-rychlostní a příští rok jí bude 30LET a motor je pořád původní a i když jednou za uhera jí proženu do maxima,tak každý mi chválí motor jak je klidný a tichý.Jestli to nevydává něaké cinkavé zvuky tak to nech být jak to je
 
 
Datum: 15. října 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4330    
uz je pozde no.....tak to asi radsi rovnou dej na vybrus a to bude asi nejlepsi ...
 
 
Datum: 15. října 2008 22:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak bylo to treba zasahnout - to bronzovy futo melo uz svy za sebou a ten podrapanej pist taky asi zazil sve ale dal sem s nim 50 skutra na maximalku a to sme na fichtlovi jeli dva (on jen sam) a prokluzovala spojka jak hovado...to kamos si privez domu fichtla a povidal jak mu to tahlo do kopce jak zadnej jinej...rozebrali sme to a jenom cumeli jak to mohlo vubec jezdit...
 
 
Datum: 15. října 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4330    
pokud hučí a moc nezvoní tak bych na to nesahal...vetsinou to taha vic jak po GO ,,,jinak vylitanej valec poznas podle toho jestli uz ma schudek nebo ne ....pocet najetejch kilaků nehraje az takovou roli ....znam fichtly co jezdej dodnes s motorem v origo stavu bez zasahu a do kopce si mne daj a to mam motor po GO,dobre zajetej,dobre sestelovanej a to bez diskuze .....:-D
 
 
Datum: 15. října 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
lidi odpovezte mi prosim jeste nekdo kdo znate odpoved na tu otazku co jsem se ptal ohledne moji jawy 221 o (3 dotazy dolu) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4330    
sem ti rek ze to bude tim pistem sakra ....podobnejch blbosti uz jsem se nadelal :-D
 
 
Datum: 15. října 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
panstvo dotaz co uz tu asi padl: jak dlouho se zajizdej novy krouzky, novej pist a futro ve starym valci? vse je dokupy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4330    
zkus a poznas....pokud to poprvy nastartujes a uz bude zvonit,tak neni co resit...je to KO ...pokud nebude zvonit tak zajizdej ...pokud do 100km nezacne zvonit tak je to OK
 
 
Datum: 15. října 2008 22:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
schudek tam je ale ten valec ma nalitano kolem 3000 km...neni moc velkej vadi to?
 
 
Datum: 15. října 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4330    
pokud byl valec dobrej,tak 100 kilaku to srovna a krouzky se ojedou podle valce....pokud uz ma valec schudek tak nepomuze ani svecena voda a nezajede se to nikdy (bude od zacatku zvonit a bohuzel neprestane) :-(
 
 
Datum: 15. října 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po 400km by to mělo byt dostatačně zajeté ...
 
 
Datum: 15. října 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tohle by mě taky zajímalo, koupil sem si novej píst i kroužky, takže sem zvědavej, co sem kdo napíše
 
 
Datum: 15. října 2008 20:21
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
Kluci mam dotaz...sa studena fuchtliho krasne nakopnu, jedno nakopnuti a uz vrci ale za tepla vubec nejde...staci aby se trochu zahral a uz ho na paku nenakopnu...jinak plovakovka serizena, jehla asi taky, sroubek bohatosti na max dorazenej a mam novej pist s krouzkama a futrem zajetej tak cca 20km...jak ho pobidnout? diky za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4330    
jak se mi jednou ohreje tak uz nesmim spricovat....ma to neco spolecnyho s hladinou a bohatosti smesi za tepla ....kdyz je teplej tak bys ho mel naklonit na jednu stranu abys ochudil smes,ale uz nevim na kterou ....mam tam nevim jakou svicku,za studena chyta na prvni a za tepla na druhy-max treti slapnuti ....takze to neresim protoze to je normalni odjakziva :-D
 
 
Datum: 15. října 2008 22:23
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jinak 14 se davaj gdyz se prihriva a 17 na studeny starty...15 je normal
 
 
Datum: 15. října 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak mam tam 15 Briska, 14 gdysy ale to byly vyhozeny prachy...
 
 
Datum: 15. října 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: fikus®      IP: uživatel1506    
mas svicku na studeny starty takze 14 nebo 15 ale doporucuju nechat 15. ta je nejlepsi 17 de spatne zastudena a 14. vlete chytne jen zastudena za tepla to ani nerostlacis
 
 
Datum: 15. října 2008 18:59
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel4326    
cau lidi prosim vas nevite cim to muze byt ze mi moje 221 nejde vytocit do vysokych otacek?? predstih i odtrh mam dobry, karburator je serizeny take dobre, delal mi to pist s 2 pisnima krouzkama (takoy jam ma byt kdyz je to 221.100) no a ded sem tam dal se 3 a je to cosi jepsi ale furt nic moc teda spis hruza, myslite ze to muze byt tim ze jsem trosku zvetsil drazky na pist. kruzky? ony se mi totiz pripekaly a nic jineho na to nefunguje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
tak to ja se omlouvam dri nez jsem se ujistil ze je to napsano tak jsem sem napsal a ma tam byt 1,2 - 1,6 a ne 1,6 - 1,9 je to ostuda navody mam doma 4 a jeste ted si to nepamatuju, ale mam stejne jeste jednu otazecku kdyz to takto zesteluju tak mi to nikdy nechce chytit a to sem tam mel uz 1,9 mm a kdyz tam dam 1,2 nebo 1,5 tak to nechytne vubec co stim?? a odtrh mam 0,4mm to je ok ne? no a jakmile predstih zacnu zvysovat motor chyta lepsi
 
 
Datum: 16. října 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
no to je sice mozne ale kdyz mam takto maly predstih tak strasne blbe chyta (teda skoro vubec) a aj v knizce "navod k obsluze" pisou 1,6 - 1,9 tak nevim no
 
 
Datum: 16. října 2008 18:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je jedenadvacitka ta se serizuje v rozmezi 1,2 - 1,5 a ne jinak! serid to tak co nejbliz k 1,3 a mely by ti otacky jit nahoru...a s tim ze cim vetsi je predstih ze pujde vys tak to je blbost pac ti pak klepe a hrozne to brzdi
 
 
Datum: 15. října 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
jo lidi ted me jeste napadlo nemuze to delat indukcni civka nebo kondenzator?? nebo predstih ten si ale myslim ze mam good mam ho 2,8 - 3mm jinak to blbe chyta, ale pravidlo je ze cim vetsi predstih tim vic to jde vytocit tak nevim no
 
 
Datum: 15. října 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
jo a jeste k tomu zajizdeni protoze denne na fichtlu najedu cca 50 km uz je to zajete asi 200 - 250km
 
 
Datum: 15. října 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
no jo ale jakto ze mi to jeste huř tocilo u 2 pist. kr. a navic ty krozky uz jsou jete tak cca 300 km mozna vic. a jakto ze predtim se mi pist zadiral krouky byly uplne nove a vytocil jsem to na max.?? je to divne nemuze to byt tim zvetsenim tech drazek?? ale to by netahlo ze??
 
 
Datum: 15. října 2008 21:27
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
no myslim si ze tim to nebude hlavu mam zabrosenou a ted uz sem tam dal aj tesneni pod valcem je tesneni nove taky a pod karbecem taktez
 
 
Datum: 15. října 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to vysvetluje...3krouzkovy je na silu ale min toci (skoro v otackach ale neni rozdil) a da do kopce krasne drzi no a pokud tam mas novy krouzky tak to je pak jasny...musis je zajet tak 150 km a pak uvidis jak ti to bude litat:-)
 
 
Datum: 15. října 2008 21:21
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
me to dela babeta jede tak 43 a jako by se nechtela vi pretocit no fouka mi to pod hlavou ale brusnou pastu nikde nemaji.tak ze by to chtelo udelat hlavu novej pista krouzky newim ale mne se nikdy krouzky nezapekly !!!
 
 
Datum: 15. října 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
jo a jeste k tem novym krouzkum ty sem sice nove kupoval ale mel jsem je na tom 2 krouz. pistu jenze byly zapecene ale radne sem je ocistil no a predtim sem mel stejny proble pist. kr. nove ale zapecene a z tech 4 rouzku sem vybral na te 3 pist krozkovy mely totiz doby zamek 0,2mm tak sem je tam hodil
 
 
Datum: 15. října 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
no dal jsem tam 3 pist. kouzkovy no a predtim tam byly 2 a bylo to temer stejne ale zada se mi ze jelo trosinku lepsi se 3, jo a taky kdyz je ten motor chladny (nejcasteji rano kdyz odjizdim do skoly-mlha, chladno nekdy dest...) tak nez ujedu cca 150m tak se to da vytocit uplne normalne a po mirnem zahrati uz ne, piste prosim dik moc!!!!
 
 
Datum: 15. října 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tahne dost do kopce? to tam ams 2krouzkovy nebos tam tedka daval trikrouzky? taky jestlis to moc neroztahs jaks to daval na pist...pokud si kupoval novy krouzky tak je to pak jasny
 
 
Datum: 15. října 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: 221      IP: uživatel2997    
ne ne to jste nme spatne pochopili mi se to pripeklo a prestavalo to jet, tak sem to rozdelal pist vycistil a zvetsil drazky na pistni krouzky ne o moc ale tak aby v tom pistni krouzky byly cosik volnejsí ted je to dobre nepripeka se to ale nejde to vytocit do vysokych to treba jedu po rovine driv jsem z neho vymackl 70 - 75 a ted max 60 a pak nic zacne to ubirat plyn (ale na 60 se to udzi) jako kdyby tam by omezovač, jako kdyby chybel benzin ale ten nechybi navic to nekokta to jako kdyz je napr nizka hladina plovakove komory je to divne a tak se jeste jednou ptam jestli to nemuze byt tim ze jsem zvetsil tu drazko na krouzky ze by tam utikala kompres nebo tak neco ale jestli je to tim tak proc tak dobre taha do kopců??? to je divne prosi o rychlou odpoved dik JAWA 221.100
 
 
Datum: 15. října 2008 18:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4327    
hm...to bude asi fakt tim pistem a krouzkama....a pokud se ti to pripeklo tak se to u pridrelo a tudiz hadam ze ve valci bude pekná spoušť,rejhy...mno hruza...
 
 
Datum: 15. října 2008 10:15
 
 
 
 
Jméno: gagy      IP: uživatel3265    
dělá marek dobrý válce?(jako azmarek...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak se to vezme...:-) Jezdil sem od něj dva válce...! Oba teda dvoupřefuky....oba jezdily slušně. Ale pokud neuděláš zbytek nemáš šanci...! Jsou to dosti točivý válce. Tak něak (ale to záleží na výfuku...) mi jezdily od 7500 do 10 500 ot. Teď čekám na kamaráda co bude od něj ladit 4 přefuk. Obecně nedělá špatný válce....ale.....VÝKON/CENA adekvátní neni....:-) Ale nechci tě zradit....:-) Když si s tim válcem vyhraješ a najdeš to v něm tak to najdeš....vložený do něj něco je....:-)
 
 
Datum: 15. října 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, chci se zeptat, jestli se pod matice, co drží hlavu a válec dávaj kromě obyč podložek i pružný podložky (pérovky)? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, díky kluci
 
 
Datum: 14. října 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
jen obyc
 
 
Datum: 14. října 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: RuMeC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne ...
 
 
Datum: 14. října 2008 21:47
 
 
 
 
Jméno: Carlos      IP: uživatel4024    
Zdarec darci,zajiždim 8.vybrus už mam vyjete 1 nadrž včera jel dobře...a dneska je liny moc se mu nechce..nevite čim by to mohlo byt že se to přes noc tak posere?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: casio      IP: uživatel2969    
špatně se vyspal :-D
 
 
Datum: 14. října 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: kkll      IP: uživatel2971    
zdarec psal sem vam tady jednou ze mam pust a valec o nakem prumeru 37,80 tak jsem si pucil od kamosa 38 pist a nevleze se tam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
blazne ja ze šuplerou musim měřit every day jo a s digitálem, a nameřil sem 37,7, tak jsem zal druhou a bylo to to samé, jestli ho najdu tak změřim a vyfotím.
 
 
Datum: 14. října 2008 17:09
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4324    
asi nevis mjerat ze subleru tam sati zda 38.0 ale to moze mjet 38,25 alebo aj 50
 
 
Datum: 14. října 2008 16:48
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
už jsem říkal že tenhle atyp jsem měl taky.
 
 
Datum: 14. října 2008 15:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky tomu nevěřim....! Ten válec bude buď domrvenej že má hranku nebo něco...! A nebo je to opravdu výrobní atyp....! Ale jinak.....bůh ví kolik přesně zase měří píst....:-D
 
 
Datum: 14. října 2008 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4320    
to je divný ....vyfot to....neverim ... a by the way...resi se tu vubec fichtl???
 
 
Datum: 14. října 2008 11:24
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem šupleru a foťák a změř to a potom to vyfoť. Jinak dáváš tam ten píst ze strany od motoru nebo ze předu jako od hlavy protože to je taky různý na průměr?
 
 
Datum: 14. října 2008 7:45
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
to si dělaš prdel ne ? To nechapu nějakej unikát či výrobní chyba nebo si z nás děláš srandu...:-D
 
 
Datum: 13. října 2008 22:04
 
 
 
 
Jméno: pity      IP: uživatel2085    
ahoj nevite nekde kde se daji sehnat pisty na 50ky ruznych typu,potreboval bych konkretne na dandy 80 a 50. a jak je treba fichtl 38.5 tak to je obvod pistu?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus WISECO...
 
 
Datum: 14. října 2008 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prumer v mm:-)
 
 
Datum: 14. října 2008 13:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde sezenes pisty nevim,ale to cislo znaci prumer pistu,u fichtla je zaklad 38,00mm,to je 0. vybrus,dalsi vybrusy sou po 0.25mm,tzn ze 1. vybrus je 38.25,druhej je 38.50 atd
 
 
Datum: 13. října 2008 20:58
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pry obvod :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 13. října 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám problém... sundal sem motor, zjistil jsem, že tak 2 mm ctverecni jsou ustipli u pistu na vrchni straně přesně uprostřed vzadu k převodovce! vadí to něčemu? nebude to trocha víc sát něbo tak něco? jinak klikovká má celkem vůli (a to i dopředu a dozadu :-( :-( ) takže to mám dát asi na repase že? :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
litali sme s bratrancem od jara do tuhy zimy na jedenadvacitce a to nebylo mozny co secko zkusila a drzela...pak se uskladnila na 3 roky k dedovi, ted o prazkach sem to vytah a co sem jedno spravil, druhy se rozsypalo, jedno sem vymenil, dalsi se poroucelo...snad uz to tedka delat nebude a zas bude litat jak gdysy
 
 
Datum: 14. října 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hehe :-D to příjde zaráz všechno hezky, jakmile neco spravis, tak se pokazi neco jinyho atd :-) to příjde o to se neboj :-D *lol*
 
 
Datum: 14. října 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: Vaclav_50ccm      IP: uživatel2605    
Me se seriovy mustang nepokazil uz asi 8 mesicu.Musim zaklepat na drevo.Akorat sem-tam padne retez.Ale ten motor je nesmrtelnej:-D
 
 
Datum: 14. října 2008 18:02
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo, to taky znám pulroku pohodička, nastaly prázdniny a to bylo :-D furt neco, karbec, predstih, tachac, brzda, odtrh atd...
 
 
Datum: 14. října 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: dj.nasty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahodou , ja jezdil 8 mesicu bez zavady, ale pak se mi to v jeden krasny den secetlo a vysralo se co mohlo ... :-D
 
 
Datum: 14. října 2008 16:19
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pozor :-D já sem to rozebral jen tak ze srandy :-D no jezdilo to skvěle (no mco teda ne kdyřž´´ž sem nemel dotahlej karbec) :-D proste kdybych to nerozd+ělal, jezdil bych dál.. ale beztak sem mel naplanovaniou castecnou GO motoru na zimu...... páč driv po vybrusu to litalo jak svina kazdejk kopce za tri... se 140 kg vyjel vetsi kopec za dva na konci kde byl mirnejsi za tri :-) takze tu dobu chci vratit z5 a zajet to poradne.... no jo a jeste neco. ono se to hodnekrat pokazilo :-D jen sem nemel cas o tom psat a tak sem zpravoval, nemysli si ze cely prazdniny bez zavady to by nebyl fichtl :-D
 
 
Datum: 14. října 2008 15:50
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se líbí že tvoje opěvovaná Jawa 555 nad kterou neni a otáčej za ní borci na CBR a ukazujou zdviženej palec nejede...:-D To bych ani nečekal...:-D Takže z hrušky dolu a jde se makat....! Klasickej fichtl...:-)
 
 
Datum: 14. října 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pravda nech to a pak to pospravuj se na raz
 
 
Datum: 13. října 2008 22:22
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde mi to prihlasit... no penize nejsou, klika snad do zimy ještě vydrži, pak budu mit jinej motor...
 
 
Datum: 13. října 2008 22:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4313    
Pokud mas penize na to abys dal ten motor trochu do kupy tak se do toho pust ....pokud mas par stovek a nechces za to moc utratit,tak to radsi nech a nasetri...nema cenu delat praci na půl ....jinak ta klika by si asi repas zaslouzila,ale este sezonu vydrží....
 
 
Datum: 13. října 2008 21:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
zase zalezi koliks toho urval...pokud je to vic jak 1/4 tak se to pry projevi, muze ti to plivat zpet do karbecu ale pokud s tim nezavodis tak pri malym stipnuti skoro nic nepoznas
 
 
Datum: 13. října 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
neva...sem to taky stipl o ojnici gdyz sem sundaval matici na primarku, slozil sem a jezdi jako predtim - jako drak
 
 
Datum: 13. října 2008 20:36
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel3705    
no vadi to docela dost podle me ale jezdit ti to bude
 
 
Datum: 13. října 2008 20:24
 
 
 
 
Jméno: pluto      IP: uživatel4069    
tak neni to idealne ale nic sa tym nezhorsi, ja som mal odtrhnuty celi ten konec piestu a jazdilo to v pohode, hlavne vyber ten kusok co sa odlomil
 
 
Datum: 13. října 2008 20:21
 
<  253  254  255  256  257  258  259  260  261  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 22:05:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu