slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  251  252  253  254  255  256  257  258  259  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: klaba      IP: uživatel4421    
zdarec slysel sem zese da nahradit tesneni mezi valec a hlavu zavoskovanym pecicim papirem co to mu je pravdy poradte prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to rovnou muzes vzit izolepu, omotat, nakopnout a poradne ho ohrat az se to tam zapece a utesni...na parezy se davaly vlastni medeny, negde i hlinikovy tesneni, podomacku se delaly medeny vyzinany krouzky ale na 05 a vys se nedavalo zhola nic...normalne to zabrousis brusnou pastou a mas klid po cela leta (pokud nedotahujes blbe hlavu...)
 
 
Datum: 27. října 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Správně se tam má dávat staniol od Studentské pečeti
 
 
Datum: 27. října 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik stoji vybrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: mechanik      E-mail:      IP: uživatel2382    
čusec lidi nemáte někdo kontakt na chlápka co dělá výbrusy a je z Přerova nebo odněkud poblíž? dík za odpověd\r\n
 
 
Datum: 28. října 2008 18:03
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
500kc na fekala...tak to je jasny jawa je rozsirena, dovoz z polska, slovenska doprodej nebo vyroba cechy takze levnost kvalita dobra (az obcas na polaky, jinak cesky dily sou fakt spica) a co vic k tomu rict je to proste klasika...na jiny to proste stoji vic, fekaly sou asi vlastne nejlevnejsi...
 
 
Datum: 27. října 2008 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
vy ste vsichni z nejakyho levnyho kraje sakra :-D ja chtel delat vybrus na Ciao a pist stal 900,- krouzky 300,- a cep stovku +prebrouseni valce +prace a sem tam za dvojku,tak sem se na to vykaslal ...kamos delal vybrus taky na MZ a stalo ho to 900,- (+pist a krouzky) ale to uz je asi 5 let nazpatek :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
v Přerově je typos a mu zaneseš válec a on ti dá jinej s výbrusem za 400kč a dostaneš k tomu píst a kroužky. Nejlepší cena a máš to hnedka doma ale zas nemáš svůj válec.
 
 
Datum: 27. října 2008 11:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
no....vybrus,pist,krouzky,cep ....to by ses moh vejit do 1500,-
 
 
Datum: 27. října 2008 9:37
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no tak to už si typneš sám ne kdiž ti řekl že fichtl sotjí 500
 
 
Datum: 27. října 2008 9:07
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na mz 15O ptiblizne??
 
 
Datum: 27. října 2008 8:59
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle toho na co na fichtla je to kolem 500Kč
 
 
Datum: 27. října 2008 8:53
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
zdarec je tohle pravda a je to u predelano??? vzdyt spojkovy kso uz tam ma http://aukro.cz/item468770678_motor_jawa_250_automatic.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4423    
to je motor Jawa 250/559 Automatic ...sli prevazne na export ...melo to snad odstredivou spojku....ale jinak zbytek motoru je stejnej jako 559...ta cena je prehnana....kdyby to bylo po GO,tak cena klidne 20 000,- ale nejakej mrzkej motor,cert vi jestli to vubec jede a dat za to 15 000?? to ne...
 
 
Datum: 27. října 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: smug      IP: uživatel2971    
zdarec kdyz se dela vybrus tak se koupi pist,krouzky atd. ale musi nechat presoustruzit i valec??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: smug      IP: uživatel2971    
šimi a nazev firmy mate strankykdyztak cislo nebo email diky
 
 
Datum: 27. října 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: šimi      IP: uživatel4422    
No u nas kdyz chces si udelat vybrus tak jim zaneses en valec,pist,krouzky,cep a segerovky ti dodaji. A zacely vybrus se vsim vsudy chcou 500kč
 
 
Datum: 27. října 2008 9:04
 
 
 
 
Jméno: volej      IP: uživatel4421    
presoustruzit ne staci vybrousit ale pokud tomu moc nerozumis tak to radsi sam nedelej
 
 
Datum: 27. října 2008 8:43
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to dobrým zvykem při výbrusu...:-D slovo výbrus je odvozeno od ,,vybroušení válce´´ a k výbrusu ti většinou daj celou sadu pístu
 
 
Datum: 27. října 2008 8:00
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se dela vybrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ne hasakem si do toho parkrat prasknes, ono se neco ulomi, pak ten vybrus doladis pilkou a raspli a poku chces mit zavodni special tak mu vystipu kusy vlozky majzikem na 10 prefuk...negdy 12,13 zalezi jak se trefis...
 
 
Datum: 27. října 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Libor      E-mail:      IP: uživatel4193    
Flexou pičo, nebo par jeb kladivem a majzlem
 
 
Datum: 27. října 2008 14:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
smirglem:-D...ne na profi soustruhu...
 
 
Datum: 27. října 2008 13:29
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nománě....pilníkem....!
 
 
Datum: 27. října 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
kolem 500 Kc, zalezi jak gde...
 
 
Datum: 27. října 2008 12:54
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já si nechával dělat výbrus na jawě 125/355 a stál mě 900Kč se všim všudy,výbrus,píst,kroužky,čep,pojistky,pošta
 
 
Datum: 27. října 2008 11:49
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
v Přerově je typos a mu zaneseš válec a on ti dá jinej s výbrusem za 400kč a dostaneš k tomu píst a kroužky. Nejlepší cena a máš to hnedka doma ale zas nemáš svůj válec.
 
 
Datum: 27. října 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a cena?
 
 
Datum: 27. října 2008 8:39
 
 
 
 
Jméno: Jawaacz      IP: uživatel4105    
jo je to tak staci ho jenom sundat a dat tem co delaji vybrusy, jeste bys sis ho mohl vycistit jako např zebrování apod. ale to uz je jenom na tobe:-D
 
 
Datum: 27. října 2008 7:34
 
 
 
 
Jméno: TRAKTOR      IP: uživatel1194    
Normálně vyndáš válec a dáš ho tim co dělají vybrus onic vic se starat nemusíš....a ni to vědět nemusíš
 
 
Datum: 27. října 2008 1:08
 
 
 
 
Jméno: Medizon      IP: uživatel4124    
zdarec draci mam docela malou kompresy chci se zeptat jestli stim muzu neco udelat jako aniz bych rozdelaval valec...kamos ma prave o hodne vetsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 9:09
 
 
 
 
Jméno: kubicek      IP: uživatel4421    
souhlasim se standou musis to asi rozebrat a koukni se jestli mas mezi valcem a hlavou tesneni to tam je dulezity aby to nepodfukovalo mne to dalo takya uz to je dobry tak to skus
 
 
Datum: 27. října 2008 9:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4419    
jedine vybrus ....kdosi tu psal ze se na to dava cukr do benzinu,ale to mi pride jako hovadina...budes to muset rozebrat....bohuzel
 
 
Datum: 26. října 2008 23:57
 
 
 
 
Jméno: fichtlman      IP: uživatel2961    
Zdar draci......chtěl bych se zeptat co mám udělat u válce když mám nalícovat kanálky???? předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
to sem se pobavil musi sedet presne na miste kde jsou ty kanaly v kliniku
 
 
Datum: 27. října 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar mám jawu 125/355.může tam bejt 12v baterka?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4419    
a ses si jistej typem ??? 355 mela klasicky dobijeni (dynamobateriovy zapalovani) jako 175/356 ale 352 je jako čz 125C ...baterka tam nemusi byt ... pokud ti nic neodeslo,tak bud rad .... stat se to muze .....ja to kdysi taky zkousel...nedobijelo to ,,,,proc tam nekoupis za 200,- 6V baterku?? budes mit klid a jistotu ze je vse OK a nebudes muset resit takovyhle blbosti ...
 
 
Datum: 26. října 2008 22:32
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Já tam 12v mám a normálně vše funguje.Chci se jen zeptat jestli něco neshoří!!
 
 
Datum: 26. října 2008 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4419    
NE ...ma tam bejt 6V ...dodatek aby sme predesli novymu dotazu....kdyz tam das 12V tak to nebude fungovat!!!
 
 
Datum: 26. října 2008 22:02
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
zdarec jeste bych se chtel zeptat kde je nejaka stranka kde vyrabi pisty vsech druhu a velikosti na motorky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
zdarec nedavno jsem videl na motoinzerci kliku na pionyra stocenou na 85ccm co je na tom pravdy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
problém je v tom že když se klika stočí tak se musí vyvážit, což neni jen tak....
 
 
Datum: 26. října 2008 21:36
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
jawaracing50 pod na chat
 
 
Datum: 26. října 2008 18:05
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
3000kč a jen tak orientacne jak dlouho asi vydrzi obic klika s pionyra kdybch udelal vybrus na 70 ccm a co tahle
 
 
Datum: 26. října 2008 18:04
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) a jen tak pro zajimavos za kolik byla na prodej?
 
 
Datum: 26. října 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
tak si mě předběh,a víš o tom víc...:-)
 
 
Datum: 26. října 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Jo taky jsem na ní koukal,moc pěkná práce,kámoš mi říkal že stáčení jednoho setrvačníku na soustruhu trvalo 3 hodiny,změnší se setfravčný hmoty a motor jde pak líp do otáček a rychleji akceleruje,a zmenší se zátěž na ojnici,co já vím...:-)
 
 
Datum: 26. října 2008 17:54
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) asi 85 milimetru a ne ccm ale to je jedno no proste orig klika ma prumer 100mm tadyta byla stocena na prumer 85mm vyhody: motor se dostane rychlej do otacek ale pri pusteni plnu strasen brzdi mortorem to jde vydet napriklad i u zavodnich aut kdyz maj odlechcene setrvaky atd ale klykova skrin se musi vyplnit tzv podkovou abyse nestratila spodni komprese bez podkovy by byla mala spodni komprese a motor by stratil vykon...
 
 
Datum: 26. října 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel4186    
cuaves lidi,objednal jsem ssi tady pist a krouzky po osmi vybrusech bez válce,ten jsem si nechal vybrousit svuj podle toho pistu ale na pistu je rozmer 39,98,a tyy krouzky jsou 40,00, kdyz to tam dám vsechno dohromady a chci to roztlacit tak je to tam hrozne na fest a nehne se to! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4450    
horste ty budes asi peknej blb :-D marny to vic komentovat :-D:-D:-D ty opravari jeden :-D:-D ani nevis s kym mluvis ty pako :-D
 
 
Datum: 29. října 2008 15:28
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ty vole slysel sto? prej ses 15ti letej...:-D
 
 
Datum: 28. října 2008 17:18
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4436    
Stando,jestli tady někdo kecá tak jste to vy 10 až 15tiletí kteří si nepřečtou ani příručku nebo návod k použití.O nějakých technologických postupech ani nemluvě.Až budeš dělat v opravárenství jako já tak budeš mluvit jináč
 
 
Datum: 28. října 2008 11:43
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
sak prave to sou z mototechny novy dily...proste se to musi zajet jinak se to zahriva jak svin...
 
 
Datum: 27. října 2008 12:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4419    
co to kecas?? uz si mnel v ruce krouzky a pist z mototechny??? nesrovnatelný!!!
 
 
Datum: 26. října 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4414    
Asi jsi to špatně pochopil. 8 výbrus má 40.00mm.Do válce strčíš kroužek asi 15mm od okraje a změříš mezeru v zámku , ta má být 0,2mm.Ale jinak se mi dostal set 8 výbrusu do ruky a můžu říct ,,šmejd,šmejd ,,
 
 
Datum: 26. října 2008 18:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to je blbost jen je tesnej...a to zahrivani je uplne normalni pri zajizdeni nigdy se mi neprehrival a dal sem krouzky a novej pist a nejdnou se to varilo...
 
 
Datum: 26. října 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4414    
Co tady píšeš je pěkná hovadina.To se nedivím že z 80% se přehřívají motory a pak se zadřou.Potom nadáváte že oleje např.M2T stojí za ho...Přemýšlel jsi nad těmi rozměry dyť ten píst jsi tam ,,nalisoval,,
 
 
Datum: 26. října 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel4186    
to ne naslapavackou to beha sice to nem zadnou setrvaci ale jinak to jde
 
 
Datum: 26. října 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4413    
jestli ti nahodou nenarazi pist do hlavy .???...v historii se to stalo asi jenom 3 lidem,ale teoreticky je to pravdepodobny.... ale kupodivu vetsine se to nestalo ... koukni na to a uvidis ....jinak tesnost je dost velka (0.02) ,ale tohleto to nezpusobuje ...hlavne to dost maz....pri tyhle tesnosti to bude mit sklony k zadreni,takze M2T je predem jasna smrt!!!!
 
 
Datum: 26. října 2008 14:09
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel4186    
ne prave ze rozmer pistu je 39,98 a tim padem valce taky a rozmer krouzku je 40.00
 
 
Datum: 26. října 2008 12:47
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jestli je rozměr válce 40,00 a pístu 39,98 tak vůle mezi pístem a válcem 0,02mm je spíš tak pro provoz na methyl než na benzín (je to hrozně málo...) Jinak píst musí jít lehce strčit do válce a kroužek když zkusíš strčit do válce musí mít cca 0,2-0,3 mm vůli v zámku...! A když to sloříš muséíš se to zákonitě hejbat...:-) Pokud si nedělal GO celýho motoru a nenaprasil sis gufera do ložisek...:-)
 
 
Datum: 26. října 2008 12:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo este je moznost ze si obratil pist nebo si spatne zasadil krouzky do drazek
 
 
Datum: 26. října 2008 10:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdyz tak ho vyndej, mazni valec olejem a pist a pak to zkus...jinak je este mozny pokuds davals nova gofera zes je moc prirazil na loziska...ale to chce zajet jinak to pak uz bude v poho:-)
 
 
Datum: 26. října 2008 10:54
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoši máte někde chybu motor má jít relativně lehce já na j 90 jsem nemohl dostat pomale píst s kroužkama do válce ale šlo to roztlačit i nakopnout snadno máte někde chybu
 
 
Datum: 26. října 2008 10:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
je ro po vybrusu co bys nechtel...sem menil jenom pist, krouzky a daval sem to do staryho valce a gdyz sem to chtel nakopnout tak sem stal na nakopavacce a skoro se an nehnula...
 
 
Datum: 26. října 2008 10:31
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel1434    
čus, nevíte jaký rozměry píst. kroužků maj bejt na průmer válce z průměrem 38.80 mm u JAWA 50/555. Dík Milan. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 10:02
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
38,75 3.výbrus.....
 
 
Datum: 26. října 2008 10:02
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevite kdy za jak dlouho se mi zajedou pistni krouzky,kdy si dobre sednou? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 10:05
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obojí je přitažený za vlasy....:-) Pokud měníš jen kroužky neměl bys jim dát hned za uši rozhodně nechat motor ohřát pár minut bez vytáčení a pak jen tak 50km bez vyloženě brutálního vytočení....! Stejně...hrana kanálu v jetym válci už zakulacená je...aby se zakulatil kroužek je potřeba pár km..... Zajetí výbrusu musí být trochu opatrnější. Ale 1000km....to je půl sezony fichtla...! :-D Stačí mu 200 při správným chování dobrym oleji a všech 5 pohromadě v hlavě....:-)
 
 
Datum: 26. října 2008 10:05
 
 
 
 
Jméno: Julin      IP: uživatel1643    
stačí cca 50 km, hlavně to ze začatku moc nehon a bude to good...
 
 
Datum: 26. října 2008 10:04
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no idealni tak nadrz a neco ale slysel sem o 150 - 200 km...
 
 
Datum: 26. října 2008 10:03
 
 
 
 
Jméno: Jawaacz      IP: uživatel4105    
po 500 správně najetých km je uz zajetý, ale pro uplnou spokojenost aspon 1000 km rychlosti 50 km/h
 
 
Datum: 25. října 2008 23:50
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte,tak jak jsem si koupil 8.vybrus od sesy,a nikomu tam nepasla hlava,tak jsem asi "prvni v historii,komu se to stalo".Stalo se me to,ze jsem zkousel hlavy,a normalne jedna pulkomorova tam pasla jak maslo na chleba.Je to gut,ale mam zas poskrabanej pist s valcem.Dal jsem dam hodne oleje a moc to necudilo,cim se to mohlo stat??A asi kvuly tomu to mam poskrabany,rika se,ze kdyz je to poskrabany,tak ze se pri zajizdeni davalo malo oleje,ale ja daval dost(1:15-1:30).MOGUL TSF 20w30(myslim ze je to plne synteticky),zajmavy,ale me to malo maze.asi do toho dam stary dobry M2T.I kdyz jsou tady odpurci.Ja s tim mam dobry skusenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel4410    
Čau Fojtíku.Už jsem to tady psal několikrát.Máš doma šupleru nebo mikrometr nebo vůbec víš jaká vůle je mezi vložkou válce a pístem.Ta se dělá při honování 0,05mm ,,bere se v úvahu třídění pístů A,B,C,,.Takže jestli je píst i vložka málo,,poškrábaná,, zkus ji zalapovat hodně jemným šmirglem.Jestli jsou rýhy hluboké tak je to naho... protože už válec nepřebrousíš fichtlřům zdar.
 
 
Datum: 25. října 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4404    
prostě si to sfušoval :-D
 
 
Datum: 25. října 2008 10:25
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
MOGUL TSF neni synteticky (aspon myslim) je to normální minerál - ale dobrý olej
 
 
Datum: 25. října 2008 0:14
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
Tak uz vim proc to nekoupit od tebe fojto:-D
 
 
Datum: 24. října 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli si dal treba správne pist. krozuky, muze to byt třeba i tim, ze jsi nasal bordel ze vzduchu doo karbce nbo jsi mel binec v kliovym prostoru a nevedel to.....
 
 
Datum: 24. října 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: deda      IP: uživatel556    
Mate nekdo skusenosti s upravou valce z Jawa 550,555??? Ja bych si chtel upravit sveho pareza aby trochu jel.Dyt je to hrozny me jede po cele go motoru jenom 50km/h a je dobre zajetej! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4404    
docasne doma parkuju kamaradoviho pareza 550 a to je letadlo jako hovado ...ma to sirsi saci kanal,sirsi koleno,sirsi karbec upravenej vnitrek vyfuku s dvema trubickama,14z rozetku a myslim si ze leti tak k 80km/h ....to je strasny to potom udrzet na silnici :-D:-D Jinak me taky parizek lita slusne ...mam tam 12z a jede neco pres 60km/h coz je nadherny ....jinak k tem upravam......jediny na co se asi u pareza zmuzes je rosirit saci a vyfukovy kanal,dat tam sirsi karbec a neco udelat s vyfukem aby to cele nebrzdil ...nejlepsi je,ze kdyz budes sikovnej,tak ty upravy ani nikdo nepozna na pohled :-D
 
 
Datum: 25. října 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak proc me to jezdi tak hezky?
 
 
Datum: 25. října 2008 9:36
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel3705    
hosi 65 z pařezem jedine tuning dvousedadlak co jel 65 byl uz vyladenej ale 555 seriovka nema sanci
 
 
Datum: 25. října 2008 9:15
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, zmona to mas spatne serizeny... já mel predtim ten predstih vic na rychlost. (pri nizkejch moc netahal) napis jak ti taa ;ú jestl itreba nemas jedenacti kolco pac ja aj s dvanacti sem jel tech 65
 
 
Datum: 24. října 2008 21:53
 
 
 
 
Jméno: jarni      IP: uživatel4402    
to ti ani vic nepojede ja mam taky pareza skus to vsechno vycistit dynamo novou svicku a serid zapalovani atd a mohlo by to jet 60
 
 
Datum: 24. října 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajimavy ze me lital aj 65 po rovine :-) a mam 555
 
 
Datum: 24. října 2008 21:22
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte,dnes vecer jsem otevrel motor 05 a zjistil jsem,ze je uzsi,uzsi prevody,jina klika nez u 20,21,23 ten muj ma radici automat z 20.To je jen tak na okraj.Kdyz jsem sundaval hlavu a valec+pist,tak jsem zjistil,ze mam aji docela poskrabanej pist a valec(zajizdim),slysel jsem ze to je z toho,ze se pri zajizdeni dava malo oleje.Ja jsem tam daval dost(1.litr 1:20,2-5litr 1:25 a tak po burach dolu),zezralo to 7 litr tak myslite,ze by se dalo nak jeste vyresit??olej jsem dal aspon 1:30 pul oleje polosyntetickeho a pulku syntetickeho,to co jsem naposledy jezdil na ty litry(3).TAk mooc dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel3705    
no strc pist do oleje na noc a myslim ze to bude stacit bude ti to lepe jezdit (o trochu)
 
 
Datum: 24. října 2008 20:50
 
 
 
 
Jméno: mustik      IP: uživatel1828    
mam takovej blbej dotaz mohly by ste mi pls vyfotit hlavu valce z druhy strany sasa tu ma s ty druhy Ja mam 30w zapalovani 0.vybrus a jak jsem sundal hlavu tak je naka divna je tam otvor na svicku a pak je tam takovej vystupek zabyra pul hvavy a pist je celej černej a vevnitř hlavy je taky černa JO a mam 0 vybrus a mam na valci napsano "C" TAK DEKUJU A DOUBAM ZE TO POCHOPITE ":-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2008 9:21
 
 
 
 
Jméno: maro      IP: uživatel3705    
no nwm jestli je lepsi komprese bez schudku
 
 
Datum: 25. října 2008 9:21
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel4398    
to je jasne ze je lepsi stim schudkem ,aby lepsi komprese byla bez schudku vubec nedavat ,proc myslite ,ze jeste nekteri snizujou hlavu
 
 
Datum: 23. října 2008 21:33
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
to je normální že je to černý a ten výstupek tam má být taky to je u všech hlav stejní akorát u 05kový tam není , výstupek je tam kvůli lepší kompresi.
 
 
Datum: 23. října 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3035    
Máš to tady: http://www.motozelvy.ic.cz/technika/hlava.htm
 
 
Datum: 23. října 2008 13:55
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Taky mam hlavu s takovým schudkem a ne pulkruh.nevim ktera bude lepsi, pulkulatou sem jeste nemel
 
 
Datum: 23. října 2008 13:14
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3035    
Nazdar, mám dotaz, u pionýra se mi zničil závit na svíčku a mám dva dotazy: Musím dát mezi novou hlavu a válec nějaké těsnění? Kolikatku klíč musím použít na povolení těch 4 šroubů který drží hlavu s válcem dohromady? Je to ten klíč stejný jako je na napínání řetězu, na bowdenu u zadní brzdy, atd.? Vím, že má být trubkový. Prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sezen si v auto dilne ventilovou pastu a tzabrus to tesneni zadny nedavej
 
 
Datum: 25. října 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4393    
ta hlava z 05 neni spatna...budes mit trosku mensi kompresi....ale v poho.... jinak ja nikdy s hlavou nic nedelal...valec a hlavu sem ocistil benzinem a dotahnul a nikdy nic nefoukalo...nejaky vase pasty a tmely....k cemu??? jinak ten hlinikovej krouzek se tam muze dat a nemusi ....
 
 
Datum: 23. října 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Dodatek. Co to placas ze se tam nikdy nedavalo ani nesmi!!! To neni pravda!!! daval se tam (myslim na 05 nebo na jakej stroj ) jak pise Plisa takovy hlinikovy kolecko ktery to utesnilo ale uz se tam nedava a ta pasticka se pouziva normalne!!§ to neni zadnej tmel proste brusna pasta ktera se setre a vycisti se to benzinem pak se to teprv smontuje dokupy... Mustaf: neco si o tom precti pokud nevis z praxe... tim ovsem nespochybnuji tvoje zkusenosti ale to co pises pravda neni...
 
 
Datum: 23. října 2008 13:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3035    
Takže už to vím 100%, mám hlavu na 05, může nastat problém? zvýší se nebo sníží výkon? Mohl by teda někdo říct co se používá na to zabrušování, jestli se tam vůbec něco dává, díky.
 
 
Datum: 23. října 2008 10:59
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Ja na zabrouseni hlavy pouzivam pastu pro zabrusovani ventilu. Hlava s kulatym spalovakem je na 05ku, 20, 21 a mustangy mely pulkulatej spalovak (antidetonacni sterbina) s vyssi kompresi. S tou by ti to melo jet "lip". JInak ten hlinikovej krouzek se na 05, 20,21 ani mustangy urcite nedaval, u tehle stroju je hlva naprimo s valcem... Parezy mely mit ten krouzek.
 
 
Datum: 23. října 2008 10:25
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mustaf podívej se do katalogu náhradních dílů aže mezi hlavu a válec má přijít hliníkovej kroužek kterej se vymáčkne stažením hlavy a utěsní ten spoj.
 
 
Datum: 23. října 2008 9:46
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3035    
Zrovna jsemzjistil, že ta moje hlava má spalovací komoru půlkoulovou, SESA píše, že ta je na 05, bude mě tam sedět, pojede to líp, nebo hůř?
 
 
Datum: 23. října 2008 7:24
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
tupastičku tam vůůůbec nedávej!!! žádný těsnění se tam nikdy nesmí dáávat!
 
 
Datum: 23. října 2008 6:44
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3035    
Novou hlavu už mám doma, ale nepochopil jsem jak se ta červená pastička používá, nemohl by mi někdo říct, kde se dá koupit?
 
 
Datum: 22. října 2008 22:10
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel3035    
Novou hlavu už mám doma, ale nepochopil jsem jak se ta červená pastička používá, nemohl by mi někdo říct, kde se dá koupit?
 
 
Datum: 22. října 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: Willi      IP: uživatel1020    
1. ne tesneni se nedava ale vetsinou se sunda i valec a (nvm kde se to da sehnat.. ja uz to doma nemam) takova brusna cervena pasticka do ktery kapnes doslova kapku oleje udelas z toho kasicku nakydas to mezi valec a hlavu a budes to protacet mezi rukama (doufam ze to z toho pochopis) a pokud to nemas tak se musis modlit aby ti nova hlava tesnila 2. staci 10. z gola sady + nastavec a mala racna 3. pokud si znicil zavit (jako ja) tak bud koupit hlavu novou nebo si dojit nekam kde opravujou motory (nvm kde) a rict jim aby ti to opravili (vetsinou to zalejou a znova udelaj zavit) ... BTW: jestli tam mam pravopisnou nebo jinou chybu tak sry
 
 
Datum: 22. října 2008 21:23
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
nebo si koupit tekutej kov potřít tím stěny našroubovat svíčku a pak povolit a necaht zaschnout .. ale nevim ...radši kup novou hlavu
 
 
Datum: 22. října 2008 21:20
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no pokud mas v haji zavit tak to je lepsi rovnou si sehnat jinou hlavu...mam takovej pocit ze se vybrousil na vetsi prumer zarezu pro svicku a ta se pak davala do redukce ale to uz se dneska asi nedela
 
 
Datum: 22. října 2008 21:15
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na ty 4 matky se používá nastrčkový klíč č.10 ale dnes jsou i malé ráčny kterýma se tam dostaneš a mezi novej válec a novou hlavu nemusíš dávat těsnění melo by to být na sebe zabroušené.
 
 
Datum: 22. října 2008 20:12
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
zdarec co kdybych dal vejfuk ze simaka na fichtla nezmeni se vyplachovani?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2008 23:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4391    
kdo jeste neslysel zvuk zachovalyho puvodniho fichtla tak nevi o cem je rec ...ja uz mam bohuzel po GO a uz to neni ono :-( ...ale ten zvuk je jak rozzurenej vysavac :-D uplne hučí :-D
 
 
Datum: 22. října 2008 23:16
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nejlepsi vyfuk je origo od fichtla, dekarbonizovanej, vycistenej, utesnenej, nasazenej...bezesporu the best:-)
 
 
Datum: 22. října 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ja se jen ptam taze blbej napad
 
 
Datum: 22. října 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: skypi23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ja to zkousel a akorat to rve vykon se ti nezmeni akorat to ma troch ostrejsi zvuk ale spatne to s tim chyta.Jestli si to tam das to je tvoje věc.
 
 
Datum: 22. října 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
to je zas nápad :-D ti normal nestačí ?? timto si asik moc nepomožeš
 
 
Datum: 22. října 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel430    
Čest tak sem se rozhodl napsat recenzi na svíčku Champion L82C no strarty ma rada chudsi smet pri startu takze staci skoro bez sytice nacupovat nema rada moc smesi ve valci pri startu ale na roztlaceni po pul az 2 metrech chyta co se týce otaček tak motor sni jede dost svizne v kopcu me zadny pionýr zatim nepredjel jiskru svica hází dost slušnou za tepla motor nechytne ani nahodou to bylo asi spusobeno velkou smesi ve valci tak ze muzu posoudit startovani 3 z 10 jiskra 8 z 10 a výkon a výdrz 10 z 10 jestli sem se v necem mýlil tak me opravte Pavko odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Champion jsou vynikající svíčky může být horko zima motor přehřátej jedo pořád stejně a motocykl má lepší dynamičnost.Používám L82YC nebo L87YC-(N14YC N15YC)
 
 
Datum: 23. října 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4391    
ja od 10 let vyzkousel uz mraky svicek a rikam ze nejlepsi sou stary PAL-Super ....neznicitelny....nejspolehlivejsi ...ale radi se pečou :-D:-D
 
 
Datum: 22. října 2008 23:21
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
Briska neni špatná mě dycky vydržela hodně (a neni ani drahá) ale na PALky prostě nemá :-D
 
 
Datum: 22. října 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám to samý jak Steve, já měl teda brisk 15 a taky mi začala probíjet jinde než měla
 
 
Datum: 22. října 2008 21:05
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
sem chtel napsat jen svoje skusenosti a ty mi uz nadavas ja taky jezdím na palky ty sou nejlepsi ale ty davam jen do cezety a s briskem se to srovnat neda 2 mesice a je po ni a na tu moji jezdim uz pres rok
 
 
Datum: 22. října 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak nechcu nic rikat ale brisk je dobrej az na to ze me se neosvedcil - tak 14 mi zacla probijet jiskru pod izolantem, 15 zklamala pri jizde gdyz zacala vynechavat (sem vycistil a jela pak uz zase v poho tak newim cerna ani zapecena nebyla) a nejvic se mi osvedcili naprosto obycejny 30 let stary PALky po dedovi to ma vykon a zatim me nigdy nenecahla potvurka mala:-)
 
 
Datum: 22. října 2008 19:36
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
resis kraviny ja mam uplne obycejnou svicku brisk tu znackovou!! ne cinskou cinsky se delaj taky ty vubec nefungujou a chta mito nahnet pridu kpionyru pustim benzin napumpuju slapnu bez plynu a motor bezi bohate staci do fichtla ale as mi budou prebejvat prachy tak to skusim nakou drahou svicku us jsem teda jednu mel a nebyl znat zadnej rozdil
 
 
Datum: 22. října 2008 19:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ta je studena jako napr 14 brisk?
 
 
Datum: 22. října 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
uz ji mam rok a olej redím 1:30
 
 
Datum: 22. října 2008 19:12
 
<  251  252  253  254  255  256  257  258  259  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 19:09:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu