Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: radek
IP: uživatel1089
 čau draci dával jsem si sem otásku když dam na jawu 20 hlavu a válec z 05 jestli mi to zmenší výkon každý mi odpověděl že ano a proč tady ma sesa hlavu a valec a je tam napsáno že je pro 05,20,21,23 no tak mi teda řekněte jak to teda je předem dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 19:35
Jméno: DRT
IP: uživatel4218
 Dej tam hlavu ze simsona a uvidis silu
Datum: 11. října 2009 19:35
já mám na válcu z 05 hlavu z 21 a jede to lip i kamoš to tak má
Datum: 28. ledna 2008 20:37
Jméno: Js
IP: uživatel340
Záleží čemu říkáš líp. Výkon není všechno a i nižší komprese má svý výhody.
Datum: 27. ledna 2008 19:01
Nevim jak je to s válcem,ale já mam na 20 válci hlavu z 05 a jezdí mi to líp než s origo 20.
Datum: 27. ledna 2008 18:41
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno nevim to jiste,ale valec na jawu 05 ma jinej vnejsi prumer vlozky,takze v karterech plave
Datum: 27. ledna 2008 17:10
Jméno: snake
IP: uživatel1732
 Šel by dát píst z jawy 350/640 do čz 175/477 ? Co by se změnilo?
Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2008 13:04
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1256
sesa:nojo natom asi něco bude
Datum: 27. ledna 2008 13:04
Jméno: snake
IP: uživatel1732
Tak jo dík moc.
Datum: 27. ledna 2008 12:58
Jméno: sesa
IP: uživatel176
tak na to zapomel,,maji jiny rozpolozeni kanalu,,,,nejde!!
Datum: 27. ledna 2008 12:43
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1256
Myslim že je to naprosto stejný jen záleží na velikosti čepu. 2x175=350
Datum: 27. ledna 2008 12:39
 Ahoj, nevěděl jsem kam to dát tak sem... Takže, neska jsem jel projet Jawu 555. KDyž už jsem chtěl jet domů, tak při rozjíždění se mi ve dvojce ve vyšších otáčkách jako kdyby na dvakrát nezapálil a když jsem dojel těch 10 metrů k barákuý, tak to chcíplo. Nakopl jsem to, ale šlo to dost blbě. Když už se mi to podařilo nakopnout, tak jsem zatáhl za plyn, a asi dvě vteřiny trvalo, než se to dostalo trochu do otáček. Při držení plynu na max se otáčky vyšplhaly tak na 2/5 z celkovejch otáček. Tak se vás ptám, čím to je. Já osobně si myslím, že mi praskl pístní kroužek. Čest všech fichtlařům a dik za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2008 21:48
Precistit karbec,skontrolovat predstih
Datum: 27. ledna 2008 21:48
Jméno: Smrdutá prdel
IP: uživatel1651
Praskl ti bowden od plynu
Datum: 27. ledna 2008 11:44
 Zdarec,chci se zeptat,jetli někdo nezaplétal buben kola z fíka do 19 palcovýho ráfku ze Stadiona. Jaký je rozměr drátů a kde se dají sehnat? Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2008 21:50
Existuju univerazlne spice pomocou ktorych sa to da,ale netusim,kde ich zozenies.
Datum: 27. ledna 2008 21:50
Jméno: jura
IP: uživatel1450
kup si 20cm špice a sežeň si závitovi očko na špice a uprav si je na delku jakou potřebuješ
Datum: 27. ledna 2008 12:25
ja,ja,buben z fíka na stadiona-dobré brzdy,ja,ja....tak jaké jsou ty rozměry drátů ? díkes za seriozní odpověď
Datum: 27. ledna 2008 11:25
Jo takhle.....
Datum: 27. ledna 2008 9:01
Hux:On asi chce buben s fika na stadaka.
Datum: 26. ledna 2008 23:16
A proč to chceš dělat? dyť to bude hrozná koza...
Datum: 26. ledna 2008 20:45
Jméno: lop
IP: uživatel1337
 Zdar, koupím nožní páku na brzdu na jawu 550
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2008 19:38
Jméno: radek
IP: uživatel1089
 čau draci mam jawu 20 a mám tam válec a hlavu z 05 myslíte že mi to sníží výkon předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2008 22:41
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
mensi kanaly ve valci znizis vykon i spotrebu
Datum: 26. ledna 2008 22:41
Jméno: Js
IP: uživatel340
Myslim, že výkon bude jako u 05 => výkon 3k
Datum: 26. ledna 2008 19:38
Jméno: Js
IP: uživatel340
Snížíš kompresi a tím snížíš výkon a zvýšíš životnost klikovky a ložisek.
Datum: 26. ledna 2008 19:37
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
myslim ze tam nepude dat,05 mely totiz mensi prumer vlozky myslim,a kdybysi to tam dal tak by ti to asi vo trosku snizilo vykon
Datum: 26. ledna 2008 18:14
 zdarec namate nekdo motor z fechtla???ale z 05 nechcu. treba z mustanga diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2008 19:43
 mam dotaz potrebuju jzistit radius pístu na fichtla fakt nutne
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2008 17:30
 Zdar draci prosim vás nedělá někdo komplet výbrusy na pionýry v okolí kolína????dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2008 15:35
Jméno: Marek
IP: uživatel1530
 Cavec Draci, kolik stoji vybrus motoru na Jawa 50/20 ?? diky a jestli nekdo vi kde se to dela pobliz Sumperka budu rad kdyz poradite, dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2008 14:31
Čau, ja sem platil za vybrus na fichtla 411kč. A bylo to kopmlet: píst, pístní čep, segrovky, kroužky a ještě těsnění pod válec a karbec. Jo a dělá to p. Kutlák v Janovicích u Rýmařova. To je sotva 30 km od Šumperka...Měj se draku!!
Datum: 25. ledna 2008 14:31
Jméno: mira
IP: uživatel1266
 čau nemáte někdo na prodej motor z babety dvou rychlostní?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2008 21:43
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Datum: 24. ledna 2008 21:43
Jméno: blazen
IP: uživatel2015
tady niet inzercia sidares obirini?
Datum: 24. ledna 2008 20:38
Jméno: hekros
IP: uživatel1552
 cus kluci kolik by stalo repase klikovky na 250?lozisko a vyvážení?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2008 19:56
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Já jsem platil 650 za nalisování nových čepů a vycentrování(nové ložisko+ojniční pouzdro už jsem tam měl).Se vším všady tipuju tak něco přes litr.můj odhad
Datum: 24. ledna 2008 19:56
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
 čus draci nemoh by mi sem napsat odkaz jak vypadal mustang v originále .Já vim že na netu je těch obrázků hodně ale mě nepřipadá že takle vypadal originálně rok výroby 1969 a pokud by bylo možno tak barevnou fotku dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2008 15:17
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
teda ne 1985 ale 1982
Datum: 25. ledna 2008 15:17
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
vypadá přesně jak ten z roku 1985 mutace 5 jenže má to světlo z jawa 90
Datum: 25. ledna 2008 15:02
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
vypadá přesně jak ten z roku 1985 mutace 5 jenže má to světlo z jawa 90
Datum: 25. ledna 2008 15:02
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
no česky
Datum: 25. ledna 2008 15:01
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
no česky
Datum: 25. ledna 2008 15:00
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
no česky
Datum: 25. ledna 2008 14:57
No urcite to je slatanina.Podla mna to ma byt takto:zadne svetlo jawa90,hranaty tachac,riditka s hrazdou a farba seda s linkami na nadrzi.Ale odbornik na to nie som.Precitaj si tu stranku a najdi si vhodnu kombinaciu jk to bolo.A este v jakom jazyku mas stitok?
Datum: 24. ledna 2008 19:03
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
A ještě ten muj mustang mám zadní světlo jako z jawa 90 tachmetr kulatej blatník je přinýtovanej řidítka bez hrazdy .A když sem ho koupil ta měl šedý blatníky a zbytek červená metalíza ale bylo to určo přestříkaný a pod tou červeno byla zlatá: tak newim co to má bejt za směs!
Datum: 24. ledna 2008 19:00
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
A ještě ten muj mustang mám zadní světlo jako z jawa 90 tachmetr kulatej blatník je přinýtovanej řidítka bez hrazdy .A když sem ho koupil ta měl šedý blatníky a zbytek červená metalíza ale bylo to určo přestříkaný a pod tou červeno byla zlatá: tak newim co to má bejt za směs!
Datum: 24. ledna 2008 18:49
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
dík a newíš jestli se dá ještě někde koupit ta páska jak je tam na tom obrázku na nádrži?A jakej to je odstín červený? A díky moc
Datum: 24. ledna 2008 18:39
Uz som ti daval odkaz http://www.jawa-50.cz/jawa-50-typ-23-mustang.php Tu mas okopirovane,co sa tam pise o Mustngoch z r.1969 a vyssie  lastový uzávěr nádrže, hranatý tachometr z Jawy 90, dlouhé sedadlo z Jawy 90, klasické zadní světlo, řídítka s hrazdou, nový šetiúhelníkový kastlík, přední blatník s kolébkovými držáky, zaoblený kryt řetězu, zadní vidlice svařovaná z výlisků, česky psaný výrobní štítek. Na nádrži jsou černé linky do tvaru obdélníku. Charakteristická barva bývá šedá, ale běžné jsou i jiné, blatníky bývají buď stejné barvy jako nádrž, nebo světle šedé (u barevných verzí).
takze si myslim,ze z toho sa da pochopit,ako vyzeral.A su tam aj fotky.Napis konkretne,co sa ti nezda.
Datum: 24. ledna 2008 18:31
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
 čau mám dotaz udělal jsem komplet go motoru i s výměnou pístu a od známého jsem dostal syntetický olej od agipu a bylo mi řečeno že prý prvních 100Km mám jezdit na normální olej aby se to zajelo a pak až mám začít používat tento olej.
Co si o tom myslíte? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2008 23:13
Kvoli karbonu sa ti to nekousne.Toho sa neboj.milhaus:ja tiez zabehavam na m2t.Ale urcite sa da zabehavat aj na syntetiku,len to dlho trva a jak pises,vecsie tendencie k zadreniu.
Datum: 24. ledna 2008 23:13
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
No mě de o to aby až přejdu na ten syntetycký potom zajetí tak aby se mi to nekouslo, kvůli tomu karbonu:
Ale moc děkuji za rady.
Datum: 24. ledna 2008 21:03
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
1500 km je předepsaný záběh s m2t.S dobrým olejem není skoro žádné opotřebení,jezdíš a vpodstatě nezajíždíš.S tou syntetikou bys to mohl zajíždět třeba 3tisíce km do ůplného zajetí.A těch 100km je nesmysl,to je jedna projížďka,to se nezajede ani trošku.Mám s těmito věcmi taky zkušenost.Udělali mi moc těsný výbrus,zajížděl jsem na polosyntetiku(poměr 1:25,karb nastavený na záběh).Po každém zahřátí jsem přidíral.Měl jsem najeto 600,jezdil jsem opatrně a přidírání přetrvávalo.Přešel jsem na M2T a se zadíráním byl konec,konečně se to zajíždělo.Nejlepší je zajíždět normálně na M2t a po záběhu odkarbonovat a přejít na lepší
Datum: 24. ledna 2008 20:05
Kludne to mozes zabehavat aj na tento,ALE zabeh motoru trva minimalne 1500km.So syntetikou aj dlhsie.Takze musis nastavit karb na zabeh(viz navod na obsluhu na http://www.sesa-moto.cz),mazat MINIMALNE 1:25 a motor nevytacat.Prvych 600km jazdit LEN sam.Tieto veci mas napisane v spominanom navode na obsluhu tu: http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/navod/vydano_1976_typ_476_5_7 ovsem co som pisal,plati len ked si daval aj vybrus valca(co beriem ako samozrejmost pri komplet GO.Ale ak si nedaval vybrus,ale iba vymenil piest,tak staci,ak tych 100-200km budes trosku viac mazat)A k tomu oleju.Motoru nebude nic,ak ho budes zabehavat na syntetiku,akurat to mozno bude dlhsie trvat,kym sa zabehne.Ja si myslim,ze lepsie je zabehavat na mineralny olej(Shell advance,mogul tsf,m2t...) a po zabehu prejst na syntetiku ak chces.Ale je to na tebe.
Datum: 24. ledna 2008 16:54
Jméno: kuba
IP: uživatel1732
Mám čz 175/477
Datum: 24. ledna 2008 16:28
 koupim motor jawa 20 21 23 v dobrem stavu za rozumnou cenu okres Sumperk urcite se nejak dohodnem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 21:06
Jméno: g
IP: uživatel1337
 Zdar ,jak se zprávně mají vypouzdřit tlumiče??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2008 10:30
milhaus  odla mna,ked nemas po ruke vystruznik,tak je to najlepsie,co mozes urobit.Ja som sice aj zohnal stavitelny vystruznik,ale ked som pocul,jak s tym treba robit,tak som nastartoval letlampu a urobil to po prasacky.Vidle pruzia tak isto,ako keby som to vystruzil vystruznikom.
Datum: 24. ledna 2008 10:30
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
majo:to se mi zdá jako taková prasácká práce z nouze
Datum: 24. ledna 2008 7:35
Dobre funguje aj ked savle nahrejes letlampou a futra pretiahnes.
Datum: 23. ledna 2008 22:55
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Myslíš jako ty silonové pouzdra do předních šavlí??narazíš a vystružíš na rozměr podle těch trubek co v tom chodí.Mělo by to být trochu do plusu,aby to volně chodilo.Už si ten rozměr nepamatuju
Datum: 23. ledna 2008 21:32
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
 čus draci nemoh by mi sem napsat odkaz jak vypadal mustang v originále .Já vim že na netu je těch obrázků hodně ale mě nepřipadá že takle vypadal originálně
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2008 23:01
http://www.jawa-50.cz/jawa-50-typ-23-mustang.php
Datum: 23. ledna 2008 23:01
To zalezi aky mas rok vyroby.
Datum: 23. ledna 2008 22:58
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
 čest píšu zas zas sem se zabýval problematikou ohledně svíček a kvality znacek. Tal Iridium na hovno je to to samy akorat cena je 10x vetsi. ZNacka best PAl Pak sem slyšel champione a pak brisk nevým co je na tom pravdy čital sem na stránkách o jawach a ylo tam napsané champine. Premýšlím o jejich koupi muze mi nekdo pordit ze skuseností pal mam ale to je skoda
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2008 7:51
Jméno: jawař
IP: uživatel1919
Tak se podivej na me ja mam BRISK a to je nejvic na HOVNO SVICKA TA JE UPLNE K NICEMU STOJI 30KČ ALE JE TO UPLNE K HOVNU UCHCIJES TO A KONEC
Datum: 25. ledna 2008 7:51
já nevim nechci tím nikoho ovlivnit ale mnel sem už dost brisek a nebil sem snima spokojný iba s tema starýma to jede v poho(mýslím staré brisky)ale nejlepší je Bosch a potom presluhující pal je to muj vlastni názor!!!
Datum: 23. ledna 2008 18:34
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Palky dosluhují nekolik krat sem je hazel pres hradbu protoze doslouzily uprav brisk ja udelam stranku o mejch upravach
Datum: 23. ledna 2008 15:53
Moc to riesis.Mna zatial Brisk nesklamal.A neviem,preco by malo byt tych Pal skoda.
Datum: 23. ledna 2008 14:00
Jméno: Vyspu
IP: uživatel252
Iridiový jsou do fichtla nevhodný, protože když tu svíčku uchlastáš tak se tim zničí..
Datum: 23. ledna 2008 11:44
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
sorry za chyby
Datum: 22. ledna 2008 21:12
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2004
 Zdar lidi, chtel bych se zeptat, jestli nekdo newite, jak se daj vylestit kartery a kryty motoru?? Konkretne mam cz 180/487,4. Predem dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2008 21:04
kup rounový kotouč a máš to jak zrcadlo
Datum: 22. ledna 2008 21:04
Jméno: MiGeL
IP: uživatel2004
jj, diky moc kluci
Datum: 22. ledna 2008 17:52
Jméno: pavko
IP: uživatel1737
stačí vzít flanlový kotouč a lestit kamos to tak robil a ma to jak chrom bez past
Datum: 22. ledna 2008 12:47
Jméno: Karlos88
IP: uživatel1664
potřebuješ hodně času. Vybrousit hliník do rovihy a pak si musíš sahnat leštící pastu a leštíčí kotouče. Sylichrom je jen na údržbu tim to nevylečtíš
Datum: 22. ledna 2008 9:40
Jméno: Bu-Fu
IP: uživatel2003
 Asi před měsícem sem tady se díval na nějaký fotky ohledně jaw a čz ale už nevím kde to bylo nechcete mi to napovědět??? Byli tam domácí výroby a tak...
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. ledna 2008 21:55
Datum: 21. ledna 2008 21:55
|



|