slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA>>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  310  311  312  313  314  315  316  317  318  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel1851    
ZDRAVYM CHLAPY POTREBUJU PORADIT JAK ZVISIT VYKON U CZ 175 SLISEL SEM ZE NAK SKRATIT SOUPATKO JAK JE V KARBECU NEBO JAK TO ZVYSIT PORADTE DIKY ZA RADY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2008 15:00
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
vylešti kanály a hned to bude lepší
 
 
Datum: 07. února 2008 15:00
 
 
 
 
Jméno: rucis      E-mail:      IP: uživatel1886    
zdarte draci jaki mam ztunit motor z fechtla aby jel nejlepe jake upravy mam udelat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: smrtka      E-mail:      IP: uživatel2134    
musiš vyčistit trisky jestli viš co to je amiku že se tak blbě ptáš
 
 
Datum: 08. února 2008 16:28
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
souhlasím s T!cKer a nebo snížit hlavu
 
 
Datum: 06. února 2008 17:05
 
 
 
 
Jméno: T!cKer      E-mail:      IP: uživatel373    
Nema smysl poustet se do narocnejch uprav, na ktery potrebujes perfektne vybavenou dilnu a penize...Nejjednoduzsi je udelat kompletni Go motoru vcetne kliky, jehlickovy lozisko na ojnici, kvalitni loziska a maziva...hlavne mit vsechno perfektne pretesneny...no a udelat max vybrus...coz je 8.vybrus....jenom vybrusem udelas hrozne moc, za malo prace a relativne malo penez...
 
 
Datum: 06. února 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
haha jsem stim jezdil bez uprav
 
 
Datum: 06. února 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel791    
To Weaponman......neupravenej válec se 100 tryskou utopíš. Když už vrtat tak postupně nějdřív na 78 pak 88 a nakonec až 98 (vrtáky jsou většinou o 2 stovky menší...) ale mě nejel na sériovej karburátor ani upravenej válec se 100 (respektive 98) tryskou....až teprve s větším difuzorem sem se dostal tryskou dál...a ně o moc...jen někde k 105-108 max 120...
 
 
Datum: 06. února 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
prevrtej trysku 68 na 100 a mas to jede ho dobre v terenu za 2 zadna prehozena kola ale musis nejdriv nakej tuning valce skus si neco precist jako o tech stadionech jak se tam upravujou ty kanalky to ti bude stacit pro zacatek
 
 
Datum: 06. února 2008 14:14
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
nejjednodussi je vyměnit motorku,kup si třeba kývačku.Sice za chvíli taky přestane bavit,ale na chvílu ti stačit bude
 
 
Datum: 06. února 2008 13:52
 
 
 
 
Jméno: rucis      E-mail:      IP: uživatel1886    
zdarec draci potrebuju poradit kdyz dam na fichtla pist z simsona 45,00 je velikost pistu bude to pasovat a jestly to bude jezdit .dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: T!cKer      E-mail:      IP: uživatel373    
No proc ne...ale je to hodne prace...nejlepsi je pouzit valec z 555, nechat ho prevrtat a upravit na jinej karbec, vymyslet jak predelat vyvlozkovani ojnice a hlavne si koupit hlavu na tuhle upravu...myslim ze stoji 1000....asi to bude chtit i udelat chlazeni na ten litinovej valec a ladit a ladit....nic pro amatera
 
 
Datum: 06. února 2008 16:12
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
nedelej stejne už dasli vybrus neudelas tak akorat skurvis valec neh orig je to fakt skoda to nicit
 
 
Datum: 06. února 2008 14:16
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1266    
pasovat bude ale jsou dost vele upravy na tom musíš tam dát litinovu vložku pak se to musí přečasovat i ojnični pouzdro prostě hodně práce na tom je to hodně složité
 
 
Datum: 06. února 2008 13:49
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel1513    
fichtlu zdar...potřebuju poradit se táběhem výbrusu, jak to má všecko probíhat abych to co nejlépe zajel...jo a ještě mám jeden problém, repasoval sem přední vidle a stejnak ikdyž ztuha můžu hejbat předním kolem aniž bych pohnul řídítkama, čím to je a kdyžtak jak na to...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
na stojanku na to se vyser radsi jezdi to je jako kdybys vylil bezin do ohne
 
 
Datum: 06. února 2008 14:24
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
Dostatečně mazat minerálním olejem 1:25.Syntetiku a polosyntetiku ne,tu až po záběhu.S ní totiž jezdíš a nezajíždíš(nevzniká žádné opotřebení a to je právě ze začátku potřeba.Jezdi sám a pozor na teplotu,občas zastav a nech ho zchládnout.A hlavně nejezdi pořád na půl plynu,měl bys z toho zdechlinu.Občas dej krátkodobě plný kotel(po takových 200km),vytoč 2 do plných,pak 3 do plných a za chvilku zvolni tempo.Píst se musí zajet i ve vysokých otáčkách
 
 
Datum: 06. února 2008 14:04
 
 
 
 
Jméno: T!cKer      IP: uživatel373    
Souhlas s Weaponman.....Chce to vystuzit brejle, kroutej se az to neni hezky...Po vybrusu staci kvalitne mazat aspon TSF tak 1:40 a jezdit normalne, bez zateze...ja sem fichtla po chvili vytahnul i na polnacky a vytacel sem ho, ale kdyz kvalitne mazes, tak me se jeste nestalo abych ho zadrel...on si fichtl rekne sam...proste prestane tahnout, tak mu povol na chvili....musis to poznat sam kdy je zajetej, zalezi jak na nem jezdis...Mozna by nebylo od veci v tyhle zime ho chvili nechat zabehnout na stojanku...trosku plynu a 1 zarazenou...
 
 
Datum: 06. února 2008 13:09
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
po vybrusu uz mam taky valec ale 4 kanal hlavne pulku plynu a vic oleje do bezinu nejezdit ve dvou a to dodrzovat do 2000 km a ty vidle to bute vtech brejlich
 
 
Datum: 06. února 2008 12:04
 
 
 
 
Jméno: h      IP: uživatel1653    
proč mi na fíku křestí píst ve válci a to i když sem dal novej píst i čep ale v čepu není vúle dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: T!cKer      IP: uživatel373    
To zacne po chvili trosku delat kazdej fichtl...nesmi to bejt moc...staci malinka vule kdekoliv...Klika, cep v ojnici nebo v pistu, spatne udelany hrany kanalu, cokoliv....pokud je to malinko a v zaberu to nedela a dela to jenom kdyz povolis plyn, tak bych vsazel na vuli v cepu a to bud cep-pist nebo cep-ojnice nebo klika...
 
 
Datum: 06. února 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Čus. Tenhle problém jsem řešil před dvěma dny. Koupil jsem starší motor a po uvedení do chodu píst dost zvonil ve válci. Po rozebrání jsem zjistil, že píst je originál(37,93mm) a válec už po 1 výbrusu(38,25mm).Dal jsem správný píst i kroužky a je po zvonění. Máš tam správný píst a kroužky?
 
 
Datum: 05. února 2008 20:20
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
predstih
 
 
Datum: 05. února 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Kroužky??? A seš si jistý, že to jde z válce nemůže to být způsobeno vibracemi žebrování?
 
 
Datum: 05. února 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel430    
jesli zabíhás motor tak ti to chřestit může normální jev nebo más na ojnici vychrapaný jehly
 
 
Datum: 05. února 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: jezedák      IP: uživatel1552    
ahoj,potřebuju poradit kolik stojí vymenení ložiska na klice a vyvážení? a jeste bych chtel poradit jak na pincku vyndam z valce vložku?díky kluci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2008 5:55
 
 
 
 
Jméno: PAvko      IP: uživatel430    
JA sem platil za repas kliky na fika 300kc se vsim vymena loziska cep a vyvazeni
 
 
Datum: 05. února 2008 5:55
 
 
 
 
Jméno: motor      E-mail:      IP: uživatel1568    
dá se to vyndat musíš celý válec nahřát a potom to vyrazit studenym klínem(protože jak je ten klín studený tak se tam vložka smrští a pude ven ale asi to nepude najednou potom se teploty vyrovnaj a musíš celý postup opakovat)
 
 
Datum: 04. února 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
mě myslim že repas kliky stál kolem 600
 
 
Datum: 04. února 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: JAWAN      IP: uživatel1711    
a k cemu ti to bude??? k nicemu asi jestli to mas zadrene tak si kup novy ale nechapu na co to chces vyndavat
 
 
Datum: 04. února 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1266    
zdar jak zvětším kopres? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: lki      IP: uživatel1337    
jakub: zdar ten korek do pístu jak dopředu dát jo??
 
 
Datum: 06. února 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: T!cKer      IP: uživatel373    
No...nejjednoduzsi je udelat 8.vybrus a udelat tesneni pod hlavu aby nenarazel pist....jinak zvysovat samotnou kompresi je narocny na presnost...navic u 21 musis jeste odbrusovat antidetonacni zonu a to je pakarna...
 
 
Datum: 06. února 2008 13:22
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel529    
Ptáš se jak zvětšit kompres? skus vykorkovat kliku, , nebo dej kus korku do pistu za pistni čep, mi se to líp vytáči, Asi si řeknete že sem magor, ale skuste sami než něco řeknete, mějte se :-)
 
 
Datum: 05. února 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
já to vímze to je blbost nemám rád tuneni pionýru mam rad vse origo
 
 
Datum: 04. února 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
neskurviš pokud to nepřeženeš ale jakkoliv zvíšíš konpresi tak budeš pomale kurvit kliku ale každej má na to jinej názor já baru snížení hlavy jako první možnost tuningu
 
 
Datum: 04. února 2008 19:09
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
a ještě něco to prodloužení ojnice je největší blbost co sem kdy slišel kam bys pak chtěl dát píst čím delší ojnice tím by ten píst přesahoval horná úvrať a to nemůže pak by píst narážel do hlavy a všechno by se rozjebalo a neotviraly by se tolik kanály protože spodní ůuvrať by byla malá když se na ten motor podiváš tak ty kanály sou otevřený na těsno takže jednim slovem NESMYSL!!!!!
 
 
Datum: 04. února 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
neskurviš pokud to nepřeženeš ale jakkoliv zvíšíš konpresi tak budeš pomale kurvit kliku ale každej má na to jinej názor já baru snížení hlavy jako první možnost tuningu
 
 
Datum: 04. února 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
snizováníim hlavy zkurvis kliku presne jak psal milhaus
 
 
Datum: 04. února 2008 18:39
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1266    
jo sniženi hlavy to už mě napadlo ale já bych potřeboval poradit i jiné možnosti
 
 
Datum: 04. února 2008 18:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
podle me je snizeni hlavy docela jednoduchou a ucinou upravou,ja bych rozhodne driv snizoval hlavu nez bych delal jiny upravy motoru
 
 
Datum: 04. února 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
no a tim akorat kurvis kliku.Snížení hlavy je az tou posledni upravou pri tuneni motoru
 
 
Datum: 04. února 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: PAvko      IP: uživatel430    
Zrob si delší ojnici
 
 
Datum: 04. února 2008 18:13
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
snížením hlavy
 
 
Datum: 04. února 2008 17:58
 
 
 
 
Jméno: rucis      E-mail:      IP: uživatel1886    
zdarec draci jsou stejne loziska a gufera z 21 jako z 22 pinska odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
Jako přímo Pionýr 22 jako motocykl neni, ale Favorit vyráběl dětské kolo pod názvem Pionýr 22
 
 
Datum: 05. února 2008 16:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
covece pionyra 22 sem este nevidel,posles fotku?:-D:-D:-D
 
 
Datum: 04. února 2008 18:30
 
 
 
 
Jméno: Ghi      IP: uživatel290    
pincek 22neni ale Pionýr 22 je
 
 
Datum: 04. února 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel692    
A jinak seš normální psát tři příspěvky ?....to si to nemohl napsat vše v jednom ?
 
 
Datum: 04. února 2008 14:33
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel692    
Nevim o tom že by byl pincek 22 :-D
 
 
Datum: 04. února 2008 14:13
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
jasan
 
 
Datum: 04. února 2008 13:31
 
 
 
 
Jméno: rucis      E-mail:      IP: uživatel1886    
motor je z pinska 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: Plisa      IP: uživatel1480    
Na klikovku je 6303 C3 x2, na trojkový kolo je 6004 C3 ,na hlavní hřídel je 6202 C3 a to je i v krytu na zapalování. Gufera na kliku 17x30x7(dvě) pod řetězové kolo je 25x42x7 a do krytu na zapalování je 15x35x7.
 
 
Datum: 04. února 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: rucis      E-mail:      IP: uživatel1886    
zdar draci nevite nekdo jake gufera a loziska potrebuju na pionyra ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
a aky mas motor????
 
 
Datum: 04. února 2008 10:50
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
Zdar draci mate nekdo zkusenost z vyfukem hikone 202 na fechtlovi? Jako jestli zvysi vykon, zlepsi zvuk atd. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Na vvýfuky hikone jsou rozdílné názory, někdo říka, že výkon trochu zvyšují (motor jde lépe do otáčky, ty jsou trochu vyšší, než s originálním a snižuje se malinko spotřeba) někdo však tvrdí, že to neni pravda. Já si osobně myslím, že ten výkon zvýší, protože, proč by se jinak montovaly dvoukomorové výfuky na 350 o které je zájem.... Něco na tom bude.
 
 
Datum: 03. února 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
dá se udělat z pincka 70ccm dik zdarec nezadřete odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: T!cKer      IP: uživatel373    
Da...musis pouzit valec z 555 a pist ze simsona....prevrtas na 45mm, udelas novy vyvlozkovani ojnice, upravis hlavu a das vsude kvalitni loziska...ale o zivotnosti bych radeji ani nemluvil:-D blbe se to chladi a klika asi moc nevydrzi...
 
 
Datum: 06. února 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
da je to na strance http://www.sweb.cz/firesnek tan jak je ta jawetta 45.00 nejvissi jako u simsona
 
 
Datum: 04. února 2008 7:59
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
Da sa to,ale pouziva sa na to valec z 555.Take nieco ti najskor urobi nejaky ladic.Samozrejme za nejaky financny obnos,
 
 
Datum: 03. února 2008 22:51
 
 
 
 
Jméno: ABC      IP: uživatel805    
Řekl bych že né, protože se doporučuje pouze 8. výbrus (asi 55ccm), potom už je vložka tenká a mohla by prasknout...
 
 
Datum: 03. února 2008 22:09
 
 
 
 
Jméno: linkon250      E-mail:      IP: uživatel2095    
Zdar hoši jaki je rozdil medzi 2-kružkovím a 3-kružkovím pístem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: T!cKer      E-mail:      IP: uživatel373    
Cim vic krouzku, tim vetsi treni ve valci coz je proste nezadouci....proto maj crosky jeden krouzek, ale o to vic se ty krouzky opotrebovavaj....kdyz jdes s fichtlem na zavody, staci tam dat jeden novej krouzek...jinak je to na normalni jezdeni jedno...lepsi sou mozna dva...kdyby ne, tak by to nedelali=oD
 
 
Datum: 06. února 2008 16:15
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
no aby ten druhy neprekazel Fronte kuli zamkum 3 maj vetsi opotrebeni
 
 
Datum: 04. února 2008 8:02
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
BO hehe xD sry za spam ale tohle sem si nemohl odpustit :-) btw proč se na crossky dává jednokroužkový píst?:-) nějaký význám to mít musí :-D
 
 
Datum: 04. února 2008 7:08
 
 
 
 
Jméno: majo      E-mail:      IP: uživatel76    
absolutne ziadny co sa tyka vykonu.mal som aj jeden aj druhy a vobec ziadny rozdiel nie je citit.Ani zeby motor viac tocil s 2kruzkovym,ani zeby mi 3kruzkovy tahal viac jak 2.Proste je to len jak pise BO.U 3kruzkoveho je jeden naviac.
 
 
Datum: 03. února 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: BO      IP: uživatel2050    
u 3 kroužků tě to bude stát o 1 víc :-D:-D
 
 
Datum: 03. února 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel430    
Lepší je 3 kroužkový mas sice nizsi otacky ale kopres to vyrovna tak dil ti vydrzi valec ja mam 3 kruhy
 
 
Datum: 03. února 2008 20:54
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel1266    
zdar 3 kroužkový má větši kompres a dvou menší
 
 
Datum: 03. února 2008 20:49
 
 
 
 
Jméno: Pavko      IP: uživatel430    
Čest doporucuju si koupit svíčku chapion l82c motor s ní beží nádherne do otácek ješte se mi ji nepdarilo přechlastat jiskra je velmi silna chod motoru se taky zlepsil doporučuju avsak cena svícky je trošku vyšší 100Kčs Dále bych vám doporučil film pětistovka vynikající film už sem ho 10x videl zatyden supr film odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel1249    
film petistovka mam taky rad hodne jsem si ho oblibil :-)
 
 
Datum: 04. února 2008 18:17
 
 
 
 
Jméno: Mathew      E-mail:      IP: uživatel718    
Zdarrisimo draci mam dotaz, chci si koupit nějakýho fichtla dvacítku s papírama v dobrym stavu. Co by mohl tak přibližně stát abych prodávajícímu nedal moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2008 16:41
 
 
 
 
Jméno: nvm      IP: uživatel2058    
za 2500 sem koupil dost dobreho a v dobrem stavu spapírama sevším
 
 
Datum: 03. února 2008 16:41
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
1500 - 3500 Kč podle stavu.
 
 
Datum: 03. února 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: pauliecz      IP: uživatel1957    
záleží na stavu, můžeš ho koupit třeba za 500Kč a nebo za 7000Kč
 
 
Datum: 03. února 2008 16:37
 
 
 
 
Jméno: Ihell      E-mail:      IP: uživatel1252    
Zdar sraci mam takovej problem kdyz se snazim roztlacit motorku tak mi pist o neco cinka jestli o hlavu fakt nevim,jestli je to ojnici ci klikovkou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: T!cKer      E-mail:      IP: uživatel373    
Asi milion veci...mozna by to chtelo rozebrat a zjistit co je na hovno....kdyz to roztlacis, tak to asi nebude stav motoru 1A=oD Musis shlidnout vsechno nebo nekomu rict at tlaci a poslouchat...zkus povolit trošicku stefty na hlave a kdyz to prestane je to o hlavu....jinak to muze bejt od primaru po krouzky, cep pistu, cokoliv...ale asi to bude chtit vymenit kdyz uz to tak cinka
 
 
Datum: 06. února 2008 16:21
 
 
 
 
Jméno: sdsdf      IP: uživatel1342    
Pokud víš lamela tam má řetez možná je už oběhanej a je vytahanej tak cinká mě to dělalo taky kopil jsem si nový a bylo to ok nebo si udělej domácí GO a koukni v čem je chyba mužeš koupit u nové ložiska atd
 
 
Datum: 04. února 2008 11:53
 
 
 
 
Jméno: maxx      IP: uživatel2093    
me to cinkani dalo ze mi pist mlatil o hlavu no. ale bylo to asi tim ze sem si ji dal snizit a kamos tam vybral i ten kanalek ale na jednom miste byl vystupek tak o to ten pist bouchal, tak sem to normalne takovou malo bruskou zbrousil a v pohode
 
 
Datum: 03. února 2008 17:50
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1920    
může ti klika narážet do karteru
 
 
Datum: 03. února 2008 17:39
 
 
 
 
Jméno: dom      E-mail:      IP: uživatel692    
ja bych řek že to sou kroužky
 
 
Datum: 03. února 2008 17:15
 
 
 
 
Jméno: fsas      IP: uživatel716    
Caw draci Chici se zptat jestli se musi pri puleni motoru sundavat zapalovani a sek. kolecko a jeste jestli se da nejak jinak upravit futro na ojnici abych ho nemusel protahovat vystruznikem ??? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
a to pouzdro se kolikrat ani vystruznikem protahovat nemusi,ja sem koupil futro a cep a pasovalo mi to krasne dosebe
 
 
Datum: 02. února 2008 9:02
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      E-mail:      IP: uživatel2065    
nemusíš sundavat sekundár ket nebudeš menit ložisko a semering a zapalko take nemusiš ket nechaš klukovku v pravem deklu (de je zapalko)nevim jak o mam vysvetlit ale nemusíš
 
 
Datum: 02. února 2008 8:49
 
 
 
 
Jméno: smudlan      IP: uživatel1589    
myslím že to celý musí sundat jinak o nerozpůlíš
 
 
Datum: 02. února 2008 7:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel1520    
zdarec draci co přesne obsahuje vybrus? diyk chlapy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
hodne brusiren dodava este cep a segrovky,u nas mi daly i tesneni pod hlavu(mel sem vybrus na stadaka)
 
 
Datum: 31. ledna 2008 22:26
 
 
 
 
Jméno: Mihal      IP: uživatel1541    
zvacsenie premeru vlozky valca o 0,25 mm, pripadne viac, novy piest, kruzky....snad som nezabudol nic
 
 
Datum: 31. ledna 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: DAVID      E-mail:      IP: uživatel2047    
PORADTE NEJAKY TUNING NA FIKA555 NIECO NENAROCNE CO BI JEMNE ZDVIHLO VYKON MOTOR MAM V 100% STAVE odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: hukj      E-mail:      IP: uživatel2079    
sniž hlavu udelej vybrus
 
 
Datum: 02. února 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
mno berte to tak,ze fichtl nebyl,neni a nikdy nebude zavodni stroj,byl urcen spis pro dojizdeni do prace,na chalupu a tak,ja osobne sem odpurcem jakychkolif uprav,nejlepsi je seridit karburator,zapalovani,treba udelat vybrus,zabrousit hlavu,udelat dekarbonizaci,vycistit vejfuk a vzduchovej filtr,nafouknout kola,napnout a namazat retez,namazat loziska v kolech,seridit brzdy a pojede ti to urcite lip
 
 
Datum: 01. února 2008 9:03
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel1908    
Jste už fakt všichni trapní s dotazama o zvednutí výkonu chrchla.Rada je jednoduchá=jiný stroj,např.kývačku.A když už nic,tak si pořiď slušný motor z 20,21,23
 
 
Datum: 31. ledna 2008 23:39
 
 
 
 
Jméno: zipoman      IP: uživatel1903    
Hlavu z 20 by ti trochu výkon zvedla, trysky by zvýšily objem směsi ve válci ale pokud ho nemáš upravenej tak bude větší jenom spotřeba ne výkon.
 
 
Datum: 31. ledna 2008 19:52
 
 
 
 
Jméno: DAVID      IP: uživatel2047    
a este bi ma zaujimalo co bi zrobilo zvecsenie trisky v povodnom karbe
 
 
Datum: 31. ledna 2008 19:48
 
 
 
 
Jméno: DAVID      IP: uživatel2047    
a este bi ma zaujimalo co bi zrobilo zvecsenie trisky v povodnom karbe
 
 
Datum: 31. ledna 2008 19:38
 
 
 
 
Jméno: gjf      IP: uživatel2047    
a este bi som sa chcel spitat co zrobi hlava z 05 alebo 20/21
 
 
Datum: 31. ledna 2008 19:14
 
 
 
 
Jméno: mike      IP: uživatel923    
nekolik naroste objem při 8. výbrusu a kolik je maximální počet výbrusů na babettu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: HD      E-mail:      IP: uživatel2047    
ASI NA 55cm3
 
 
Datum: 31. ledna 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
max 8 výbrusů.
 
 
Datum: 31. ledna 2008 18:10
 
<  310  311  312  313  314  315  316  317  318  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.07.2025 20:29:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu