Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 ZDRAVYM CHLAPY POTREBUJU PORADIT JAK ZVISIT VYKON U CZ 175 SLISEL SEM ZE NAK SKRATIT SOUPATKO JAK JE V KARBECU NEBO JAK TO ZVYSIT PORADTE DIKY ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2008 15:00
Jméno: BO
IP: uživatel2050
vylešti kanály a hned to bude lepší
Datum: 07. února 2008 15:00
 zdarte draci jaki mam ztunit motor z fechtla aby jel nejlepe jake upravy mam udelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2008 16:28
musiš vyčistit trisky jestli viš co to je amiku že se tak blbě ptáš
Datum: 08. února 2008 16:28
Jméno: BO
IP: uživatel2050
souhlasím s T!cKer a nebo snížit hlavu
Datum: 06. února 2008 17:05
Nema smysl poustet se do narocnejch uprav, na ktery potrebujes perfektne vybavenou dilnu a penize...Nejjednoduzsi je udelat kompletni Go motoru vcetne kliky, jehlickovy lozisko na ojnici, kvalitni loziska a maziva...hlavne mit vsechno perfektne pretesneny...no a udelat max vybrus...coz je 8.vybrus....jenom vybrusem udelas hrozne moc, za malo prace a relativne malo penez...
Datum: 06. února 2008 16:08
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
haha jsem stim jezdil bez uprav
Datum: 06. února 2008 14:33
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel791
To Weaponman......neupravenej válec se 100 tryskou utopíš. Když už vrtat tak postupně nějdřív na 78 pak 88 a nakonec až 98 (vrtáky jsou většinou o 2 stovky menší...) ale mě nejel na sériovej karburátor ani upravenej válec se 100 (respektive 98) tryskou....až teprve s větším difuzorem sem se dostal tryskou dál...a ně o moc...jen někde k 105-108 max 120...
Datum: 06. února 2008 14:29
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
prevrtej trysku 68 na 100 a mas to jede ho dobre v terenu za 2 zadna prehozena kola ale musis nejdriv nakej tuning valce skus si neco precist jako
o tech stadionech jak se tam upravujou ty kanalky to ti bude stacit pro zacatek
Datum: 06. února 2008 14:14
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
nejjednodussi je vyměnit motorku,kup si třeba kývačku.Sice za chvíli taky přestane bavit,ale na chvílu ti stačit bude
Datum: 06. února 2008 13:52
 zdarec draci potrebuju poradit kdyz dam na fichtla pist z simsona 45,00 je velikost pistu bude to pasovat a jestly to bude jezdit .dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2008 16:12
No proc ne...ale je to hodne prace...nejlepsi je pouzit valec z 555, nechat ho prevrtat a upravit na jinej karbec, vymyslet jak predelat vyvlozkovani ojnice a hlavne si koupit hlavu na tuhle upravu...myslim ze stoji 1000....asi to bude chtit i udelat chlazeni na ten litinovej valec a ladit a ladit....nic pro amatera
Datum: 06. února 2008 16:12
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nedelej stejne už dasli vybrus neudelas tak akorat skurvis valec neh orig je to fakt skoda to nicit
Datum: 06. února 2008 14:16
Jméno: mira
IP: uživatel1266
pasovat bude ale jsou dost vele upravy na tom musíš tam dát litinovu vložku pak se to musí přečasovat i ojnični pouzdro prostě hodně práce na tom je to hodně složité
Datum: 06. února 2008 13:49
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
 fichtlu zdar...potřebuju poradit se táběhem výbrusu, jak to má všecko probíhat abych to co nejlépe zajel...jo a ještě mám jeden problém, repasoval sem přední vidle a stejnak ikdyž ztuha můžu hejbat předním kolem aniž bych pohnul řídítkama, čím to je a kdyžtak jak na to...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2008 14:24
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
na stojanku na to se vyser radsi jezdi to je jako kdybys vylil bezin do ohne
Datum: 06. února 2008 14:24
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Dostatečně mazat minerálním olejem 1:25.Syntetiku a polosyntetiku ne,tu až po záběhu.S ní totiž jezdíš a nezajíždíš(nevzniká žádné opotřebení a to je právě ze začátku potřeba.Jezdi sám a pozor na teplotu,občas zastav a nech ho zchládnout.A hlavně nejezdi pořád na půl plynu,měl bys z toho zdechlinu.Občas dej krátkodobě plný kotel(po takových 200km),vytoč 2 do plných,pak 3 do plných a za chvilku zvolni tempo.Píst se musí zajet i ve vysokých otáčkách
Datum: 06. února 2008 14:04
Jméno: T!cKer
IP: uživatel373
Souhlas s Weaponman.....Chce to vystuzit brejle, kroutej se az to neni hezky...Po vybrusu staci kvalitne mazat aspon TSF tak 1:40 a jezdit normalne, bez zateze...ja sem fichtla po chvili vytahnul i na polnacky a vytacel sem ho, ale kdyz kvalitne mazes, tak me se jeste nestalo abych ho zadrel...on si fichtl rekne sam...proste prestane tahnout, tak mu povol na chvili....musis to poznat sam kdy je zajetej, zalezi jak na nem jezdis...Mozna by nebylo od veci v tyhle zime ho chvili nechat zabehnout na stojanku...trosku plynu a 1 zarazenou...
Datum: 06. února 2008 13:09
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
po vybrusu uz mam taky valec ale 4 kanal hlavne pulku plynu a vic oleje do bezinu nejezdit ve dvou a to dodrzovat do 2000 km a ty vidle to bute vtech brejlich
Datum: 06. února 2008 12:04
Jméno: h
IP: uživatel1653
 proč mi na fíku křestí píst ve válci a to i když sem dal novej píst i čep ale v čepu není vúle dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2008 13:15
Jméno: T!cKer
IP: uživatel373
To zacne po chvili trosku delat kazdej fichtl...nesmi to bejt moc...staci malinka vule kdekoliv...Klika, cep v ojnici nebo v pistu, spatne udelany hrany kanalu, cokoliv....pokud je to malinko a v zaberu to nedela a dela to jenom kdyz povolis plyn, tak bych vsazel na vuli v cepu a to bud cep-pist nebo cep-ojnice nebo klika...
Datum: 06. února 2008 13:15
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Čus. Tenhle problém jsem řešil před dvěma dny. Koupil jsem starší motor a po uvedení do chodu píst dost zvonil ve válci. Po rozebrání jsem zjistil, že píst je originál(37,93mm) a válec už po 1 výbrusu(38,25mm).Dal jsem správný píst i kroužky a je po zvonění. Máš tam správný píst a kroužky?
Datum: 05. února 2008 20:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
predstih
Datum: 05. února 2008 19:42
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Kroužky??? A seš si jistý, že to jde z válce nemůže to být způsobeno vibracemi žebrování?
Datum: 05. února 2008 19:22
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
jesli zabíhás motor tak ti to chřestit může normální jev nebo más na ojnici vychrapaný jehly
Datum: 05. února 2008 19:19
Jméno: jezedák
IP: uživatel1552
 ahoj,potřebuju poradit kolik stojí vymenení ložiska na klice a vyvážení? a jeste bych chtel poradit jak na pincku vyndam z valce vložku?díky kluci
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2008 5:55
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
JA sem platil za repas kliky na fika 300kc se vsim vymena loziska cep a vyvazeni
Datum: 05. února 2008 5:55
dá se to vyndat musíš celý válec nahřát a potom to vyrazit studenym klínem(protože jak je ten klín studený tak se tam vložka smrští a pude ven ale asi to nepude najednou potom se teploty vyrovnaj a musíš celý postup opakovat)
Datum: 04. února 2008 20:08
Jméno: BO
IP: uživatel2050
mě myslim že repas kliky stál kolem 600
Datum: 04. února 2008 19:11
Jméno: JAWAN
IP: uživatel1711
a k cemu ti to bude??? k nicemu asi jestli to mas zadrene tak si kup novy ale nechapu na co to chces vyndavat
Datum: 04. února 2008 18:57
Jméno: mira
IP: uživatel1266
Posl.aktualizace: 06. února 2008 19:22
Jméno: lki
IP: uživatel1337
jakub: zdar ten korek do pístu jak dopředu dát jo??
Datum: 06. února 2008 19:22
Jméno: T!cKer
IP: uživatel373
No...nejjednoduzsi je udelat 8.vybrus a udelat tesneni pod hlavu aby nenarazel pist....jinak zvysovat samotnou kompresi je narocny na presnost...navic u 21 musis jeste odbrusovat antidetonacni zonu a to je pakarna...
Datum: 06. února 2008 13:22
Jméno: jakub
IP: uživatel529
Ptáš se jak zvětšit kompres? skus vykorkovat kliku, , nebo dej kus korku do pistu za pistni čep, mi se to líp vytáči, Asi si řeknete že sem magor, ale skuste sami než něco řeknete, mějte se
Datum: 05. února 2008 20:19
Jméno: pavko
IP: uživatel430
já to vímze to je blbost nemám rád tuneni pionýru mam rad vse origo
Datum: 04. února 2008 20:53
Jméno: BO
IP: uživatel2050
neskurviš pokud to nepřeženeš ale jakkoliv zvíšíš konpresi tak budeš pomale kurvit kliku ale každej má na to jinej názor já baru snížení hlavy jako první možnost tuningu
Datum: 04. února 2008 19:09
Jméno: BO
IP: uživatel2050
a ještě něco to prodloužení ojnice je největší blbost co sem kdy slišel kam bys pak chtěl dát píst čím delší ojnice tím by ten píst přesahoval horná úvrať a to nemůže pak by píst narážel do hlavy a všechno by se rozjebalo a neotviraly by se tolik kanály protože spodní ůuvrať by byla malá když se na ten motor podiváš tak ty kanály sou otevřený na těsno takže jednim slovem NESMYSL!!!!!
Datum: 04. února 2008 19:07
Jméno: BO
IP: uživatel2050
neskurviš pokud to nepřeženeš ale jakkoliv zvíšíš konpresi tak budeš pomale kurvit kliku ale každej má na to jinej názor já baru snížení hlavy jako první možnost tuningu
Datum: 04. února 2008 19:04
Jméno: pavko
IP: uživatel430
snizováníim hlavy zkurvis kliku presne jak psal milhaus
Datum: 04. února 2008 18:39
Jméno: mira
IP: uživatel1266
jo sniženi hlavy to už mě napadlo ale já bych potřeboval poradit i jiné možnosti
Datum: 04. února 2008 18:29
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
podle me je snizeni hlavy docela jednoduchou a ucinou upravou,ja bych rozhodne driv snizoval hlavu nez bych delal jiny upravy motoru
Datum: 04. února 2008 18:28
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
no a tim akorat kurvis kliku.Snížení hlavy je az tou posledni upravou pri tuneni motoru
Datum: 04. února 2008 18:14
Jméno: PAvko
IP: uživatel430
Zrob si delší ojnici
Datum: 04. února 2008 18:13
Jméno: BO
IP: uživatel2050
snížením hlavy
Datum: 04. února 2008 17:58
 zdarec draci jsou stejne loziska a gufera z 21 jako z 22 pinska
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2008 16:34
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Jako přímo Pionýr 22 jako motocykl neni, ale Favorit vyráběl dětské kolo pod názvem Pionýr 22
Datum: 05. února 2008 16:34
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
Datum: 04. února 2008 18:30
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
pincek 22neni ale Pionýr 22 je
Datum: 04. února 2008 18:25
Jméno: ...
IP: uživatel692
A jinak seš normální psát tři příspěvky ?....to si to nemohl napsat vše v jednom ?
Datum: 04. února 2008 14:33
Jméno: ...
IP: uživatel692
Nevim o tom že by byl pincek 22
Datum: 04. února 2008 14:13
Jméno: sesa
IP: uživatel176
jasan
Datum: 04. února 2008 13:31
Posl.aktualizace: 04. února 2008 12:07
Jméno: Plisa
IP: uživatel1480
Na klikovku je 6303 C3 x2, na trojkový kolo je 6004 C3 ,na hlavní hřídel je 6202 C3 a to je i v krytu na zapalování. Gufera na kliku 17x30x7(dvě) pod řetězové kolo je 25x42x7 a do krytu na zapalování je 15x35x7.
Datum: 04. února 2008 12:07
 zdar draci nevite nekdo jake gufera a loziska potrebuju na pionyra ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2008 10:50
Jméno: sesa
IP: uživatel176
a aky mas motor????
Datum: 04. února 2008 10:50
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdar draci mate nekdo zkusenost z vyfukem hikone 202 na fechtlovi? Jako jestli zvysi vykon, zlepsi zvuk atd. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2008 22:33
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Na vvýfuky hikone jsou rozdílné názory, někdo říka, že výkon trochu zvyšují (motor jde lépe do otáčky, ty jsou trochu vyšší, než s originálním a snižuje se malinko spotřeba) někdo však tvrdí, že to neni pravda. Já si osobně myslím, že ten výkon zvýší, protože, proč by se jinak montovaly dvoukomorové výfuky na 350 o které je zájem.... Něco na tom bude.
Datum: 03. února 2008 22:33
Jméno: george
IP: uživatel1834
 dá se udělat z pincka 70ccm dik zdarec nezadřete
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2008 13:25
Jméno: T!cKer
IP: uživatel373
Da...musis pouzit valec z 555 a pist ze simsona....prevrtas na 45mm, udelas novy vyvlozkovani ojnice, upravis hlavu a das vsude kvalitni loziska...ale o zivotnosti bych radeji ani nemluvil  blbe se to chladi a klika asi moc nevydrzi...
Datum: 06. února 2008 13:25
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
Datum: 04. února 2008 7:59
Da sa to,ale pouziva sa na to valec z 555.Take nieco ti najskor urobi nejaky ladic.Samozrejme za nejaky financny obnos,
Datum: 03. února 2008 22:51
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Řekl bych že né, protože se doporučuje pouze 8. výbrus (asi 55ccm), potom už je vložka tenká a mohla by prasknout...
Datum: 03. února 2008 22:09
 Zdar hoši jaki je rozdil medzi 2-kružkovím a 3-kružkovím pístem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2008 16:15
Cim vic krouzku, tim vetsi treni ve valci coz je proste nezadouci....proto maj crosky jeden krouzek, ale o to vic se ty krouzky opotrebovavaj....kdyz jdes s fichtlem na zavody, staci tam dat jeden novej krouzek...jinak je to na normalni jezdeni jedno...lepsi sou mozna dva...kdyby ne, tak by to nedelali=oD
Datum: 06. února 2008 16:15
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
no aby ten druhy neprekazel Fronte kuli zamkum 3 maj vetsi opotrebeni
Datum: 04. února 2008 8:02
BO hehe xD
sry za spam ale tohle sem si nemohl odpustit 
btw proč se na crossky dává jednokroužkový píst?  nějaký význám to mít musí
Datum: 04. února 2008 7:08
absolutne ziadny co sa tyka vykonu.mal som aj jeden aj druhy a vobec ziadny rozdiel nie je citit.Ani zeby motor viac tocil s 2kruzkovym,ani zeby mi 3kruzkovy tahal viac jak 2.Proste je to len jak pise BO.U 3kruzkoveho je jeden naviac.
Datum: 03. února 2008 22:55
Jméno: BO
IP: uživatel2050
u 3 kroužků tě to bude stát o 1 víc 
Datum: 03. února 2008 21:14
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
Lepší je 3 kroužkový mas sice nizsi otacky ale kopres to vyrovna tak dil ti vydrzi valec ja mam 3 kruhy
Datum: 03. února 2008 20:54
Jméno: mira
IP: uživatel1266
zdar 3 kroužkový má větši kompres a dvou menší
Datum: 03. února 2008 20:49
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
 Čest doporucuju si koupit svíčku chapion l82c motor s ní beží nádherne do otácek ješte se mi ji nepdarilo přechlastat jiskra je velmi silna chod motoru se taky zlepsil doporučuju avsak cena svícky je trošku vyšší 100Kčs Dále bych vám doporučil film pětistovka vynikající film už sem ho 10x videl zatyden supr film
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2008 18:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel1249
film petistovka mam taky rad hodne jsem si ho oblibil
Datum: 04. února 2008 18:17
 Zdarrisimo draci mam dotaz, chci si koupit nějakýho fichtla dvacítku s papírama v dobrym stavu. Co by mohl tak přibližně stát abych prodávajícímu nedal moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2008 16:41
Jméno: nvm
IP: uživatel2058
za 2500 sem koupil dost dobreho a v dobrem stavu spapírama sevším
Datum: 03. února 2008 16:41
Jméno: Js
IP: uživatel340
1500 - 3500 Kč podle stavu.
Datum: 03. února 2008 16:37
Jméno: pauliecz
IP: uživatel1957
záleží na stavu, můžeš ho koupit třeba za 500Kč a nebo za 7000Kč
Datum: 03. února 2008 16:37
 Zdar sraci mam takovej problem kdyz se snazim roztlacit motorku tak mi pist o neco cinka jestli o hlavu fakt nevim,jestli je to ojnici ci klikovkou
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2008 16:21
Asi milion veci...mozna by to chtelo rozebrat a zjistit co je na hovno....kdyz to roztlacis, tak to asi nebude stav motoru 1A=oD Musis shlidnout vsechno nebo nekomu rict at tlaci a poslouchat...zkus povolit trošicku stefty na hlave a kdyz to prestane je to o hlavu....jinak to muze bejt od primaru po krouzky, cep pistu, cokoliv...ale asi to bude chtit vymenit kdyz uz to tak cinka
Datum: 06. února 2008 16:21
Jméno: sdsdf
IP: uživatel1342
Pokud víš lamela tam má řetez možná je už oběhanej a je vytahanej tak cinká mě to dělalo taky kopil jsem si nový a bylo to ok nebo si udělej domácí GO a koukni v čem je chyba mužeš koupit u nové ložiska atd
Datum: 04. února 2008 11:53
Jméno: maxx
IP: uživatel2093
me to cinkani dalo ze mi pist mlatil o hlavu no. ale bylo to asi tim ze sem si ji dal snizit a kamos tam vybral i ten kanalek ale na jednom miste byl vystupek tak o to ten pist bouchal, tak sem to normalne takovou malo bruskou zbrousil a v pohode
Datum: 03. února 2008 17:50
Jméno: smudlan
IP: uživatel1920
může ti klika narážet do karteru
Datum: 03. února 2008 17:39
ja bych řek že to sou kroužky
Datum: 03. února 2008 17:15
Jméno: fsas
IP: uživatel716
 Caw draci Chici se zptat jestli se musi pri puleni motoru sundavat zapalovani a sek. kolecko a jeste jestli se da nejak jinak upravit futro na ojnici abych ho nemusel protahovat vystruznikem ??? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2008 9:02
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
a to pouzdro se kolikrat ani vystruznikem protahovat nemusi,ja sem koupil futro a cep a pasovalo mi to krasne dosebe
Datum: 02. února 2008 9:02
nemusíš sundavat sekundár ket nebudeš menit ložisko a semering a zapalko take nemusiš ket nechaš klukovku v pravem deklu (de je zapalko)nevim jak o mam vysvetlit ale nemusíš
Datum: 02. února 2008 8:49
Jméno: smudlan
IP: uživatel1589
myslím že to celý musí sundat jinak o nerozpůlíš
Datum: 02. února 2008 7:34
Jméno: Marek
IP: uživatel1520
 zdarec draci co přesne obsahuje vybrus? diyk chlapy
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2008 22:26
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
hodne brusiren dodava este cep a segrovky,u nas mi daly i tesneni pod hlavu(mel sem vybrus na stadaka)
Datum: 31. ledna 2008 22:26
Jméno: Mihal
IP: uživatel1541
zvacsenie premeru vlozky valca o 0,25 mm, pripadne viac, novy piest, kruzky....snad som nezabudol nic
Datum: 31. ledna 2008 22:15
 PORADTE NEJAKY TUNING NA FIKA555 NIECO NENAROCNE CO BI JEMNE ZDVIHLO VYKON MOTOR MAM V 100% STAVE
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2008 13:33
sniž hlavu udelej vybrus
Datum: 02. února 2008 13:33
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno berte to tak,ze fichtl nebyl,neni a nikdy nebude zavodni stroj,byl urcen spis pro dojizdeni do prace,na chalupu a tak,ja osobne sem odpurcem jakychkolif uprav,nejlepsi je seridit karburator,zapalovani,treba udelat vybrus,zabrousit hlavu,udelat dekarbonizaci,vycistit vejfuk a vzduchovej filtr,nafouknout kola,napnout a namazat retez,namazat loziska v kolech,seridit brzdy a pojede ti to urcite lip
Datum: 01. února 2008 9:03
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Jste už fakt všichni trapní s dotazama o zvednutí výkonu chrchla.Rada je jednoduchá=jiný stroj,např.kývačku.A když už nic,tak si pořiď slušný motor z 20,21,23
Datum: 31. ledna 2008 23:39
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Hlavu z 20 by ti trochu výkon zvedla, trysky by zvýšily objem směsi ve válci ale pokud ho nemáš upravenej tak bude větší jenom spotřeba ne výkon.
Datum: 31. ledna 2008 19:52
Jméno: DAVID
IP: uživatel2047
a este bi ma zaujimalo co bi zrobilo zvecsenie trisky v povodnom karbe
Datum: 31. ledna 2008 19:48
Jméno: DAVID
IP: uživatel2047
a este bi ma zaujimalo co bi zrobilo zvecsenie trisky v povodnom karbe
Datum: 31. ledna 2008 19:38
Jméno: gjf
IP: uživatel2047
a este bi som sa chcel spitat co zrobi hlava z 05 alebo 20/21
Datum: 31. ledna 2008 19:14
Jméno: mike
IP: uživatel923
 nekolik naroste objem při 8. výbrusu a kolik je maximální počet výbrusů na babettu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2008 19:08
ASI NA 55cm3
Datum: 31. ledna 2008 19:08
Jméno: Js
IP: uživatel340
max 8 výbrusů.
Datum: 31. ledna 2008 18:10
|



|