|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Zdar , Mam jednu otazku .... z coho vsetkeho my bude pasovat klukovka na 05 motor ? 20,21,23 ma myslim sirsiu , nie ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 11:07
Jméno: pepa
IP: uživatel14654
 jo z 555 by pasovala ale musíš i s pístem ...má meší pístní čep
Datum: 03. listopadu 2012 11:07
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Aha ... tak dik za rady ... a toz budem muset zhanat klukovku na 05tku ... neda sa nic robit ....
Datum: 31. října 2012 15:41
Jméno: standa
IP: uživatel14643
 Je to blbý,ale do J05 jde pouze klika z J05,není jiná alternativa. Pak už jedině vzít kliku z J20/21 a utočit čepy/hřídele na 15mm a nechat udělat znova tvrdochrom...ale jak moc je to reálné nemám zdání,nedělal jsem to.
Datum: 31. října 2012 14:13
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
  tak to budem zhanat na 05  a z 555 by pasovala ?
Datum: 31. října 2012 6:31
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 kdyby jsi sehnal gufera na takový rozměr (17mm) a ložiska tak si myslím že by nebyl problém,ale nevím co to je za ložiska a jestli se vůbec dělají ale ikdyž počkej jsem blbej  možná že je opravdu širší ta z 21
Datum: 30. října 2012 21:40
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 a dala by sam tam nejako dopasovat ???
Datum: 30. října 2012 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nemá,ale má šisří čepy u 05 je 15mm a u 21 je 17mm
Datum: 30. října 2012 20:43
Jméno: pavel
IP: uživatel14544
 Ahoj pustil jsem se do Go motoru 250 kývačky a někde jsem četl, že místo labyrintu se dají dát dvě gufera. jenže když je tam dám, nepoškodí se až budu nahřívat kartery kvůli novým ložiskům, nebo až budu nahřívat ložiska abych tam mohl napasovat kliku? a jaká gufera mám radši koupit, červená nebo černá? díky za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 23:36
Jméno: Alex
IP: uživatel14595
 Vidim sami picoviny a blaboly .... takze to musim rozhodit !!! Dej tam POUZE jedno gufero a labyrint dej do bloku na silikon... (drive se uzival labyrint a pak nejakej CHYTREJ KOKOT vymyslel gufero a to je pochopitelne LEPSI.........) jinak je jedno jaky gufero tam das.... hlavne aby jsi mel poradny loziska...... SKYPI 23 - meles sracky a lezou ti z nosu.... !!!!!!!!! Ondragam - vis jak funguje labyrint ??? at starej ci novej OBA JSOU NA PICU !!! si kup repliku.... zjistis ze je volnejsi nez by mel byt... ___________________________________ takze ty co se ptas - kup si gufero - utoc podle toho labyrint (gufero vsad) a cely tento komplet dej se silikonem "na motory" do bloku................. tak pise ___Franklin Yurievic Sto-kurew___
Datum: 01. listopadu 2012 23:36
 dej tam černý ty červený sou silikonový a nevydrží tam, kde je benzín mě vždycky tak po 2 měsících ježdění začaly podfukovat
Datum: 30. října 2012 18:20
 Tohle mě zaujalo... Já jsem totiž viděl, jak v renovátorský dílně dávaj gufera, že je to prej lepší.... Nicméně stejně bych raději preferoval labyrint, zajímalo by mě, jestli je lepší starej, nebo replika? Poznám na něm poškození, nebo se to dá stěží určit.
Datum: 29. října 2012 15:59
Jméno: pavel
IP: uživatel14544
 no mě šlo o to, že ta gufera mám doma nějaká navíc, tak bych nemusel kupovat nový labyrint, ale těch 150 kč mě nezabije, pokud je to lepší. a ta ostatní gufera teda radši červená, nebo černá, nebo je to jedno
Datum: 29. října 2012 12:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 ja si myslím že najlepší by tam bol aj tak labyrint ale gufero by tých 100C malo zniesť
Datum: 29. října 2012 12:16
 čaute,chci dělat motor do své 125/355.ale jsem v pasti z pístu.na 15čep neseženu,na 16 taky ne,mám pouze na 18 čep.v tom případě jakou ojnici?z čeho by mohla pasovat?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 12:20
 posli mi na miel rozmer a cep a ja ti ho do 14 dnu dovalim
Datum: 29. října 2012 12:20
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 A v Domě motocyklů v Ostravě nemají?
Datum: 28. října 2012 20:30
 kde ji seženu?
Datum: 28. října 2012 19:17
 Co 450?
Datum: 28. října 2012 19:12
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 čau prosím vás, potřeboval bych ložisko co je na klice ale to spodní, nevíte někdo typový označení? Díki za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2012 20:15
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 sory měl jsem to trošku upřesnit, myslím na ojnici
Datum: 30. října 2012 20:15
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 On myslí to co má pověšený na klice od dveří a táhá ho po zemi nééé?
Datum: 29. října 2012 20:52
 počky trochu sem pomatenej jaky spodni ložisko?
Datum: 29. října 2012 18:12
 na 05,555,550 je 6202 na 21,20,23 je 6303
Datum: 29. října 2012 18:09
Jméno: jawetta
IP: uživatel13232
 zdravim chystam se na GO motoru u jawety a chci se zeptat na kolik tak vyjde repas klikovky na motor nebylo jeste nikdy sahle a tak predpokladam ze bude treba udelat
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2012 12:56
 OK.
Datum: 29. října 2012 12:56
Jméno: jawetta
IP: uživatel13232
 tak to by byla slušná cena jak to budu met rozdelane tak bych se ti ozval na email a dohodneme se
Datum: 28. října 2012 22:09
 Já bych ti generálku klidně udělal. Cena ojnice je 635Kč. 300kč si řikám za práci no...
Datum: 27. října 2012 23:29
 To je různý...počítej tak od 1000 do 1500 podle čepů...
Datum: 27. října 2012 13:07
Jméno: jawař
IP: uživatel12708
 zdravim na kolik vyjde repas kliky jawa 50 ?? a kdo to děla ?? neni lepší jsi koupit rovnou celou na fichtl kramku ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 10:25
 má pravdu ten frikulín  )) jen začíná být problém se slušnejma starejma klikama. pro sebe si dělám kliky i z totálních krumplů ale to jen proto že mám možnosti obrábění. je to práce kterou nikdo nezaplatí. mimochodem, klika z fichtla nepotřebuje extra umění, stačí u toho myslet  ))
Datum: 28. října 2012 10:25
 Není to složitý. Jen potřebuješ lis. Přípravky. Hrotovej stojánek. Úchylkoměr a umět to
Datum: 27. října 2012 23:39
Jméno: jawař
IP: uživatel12708
 tak ja nvm mužu tu vyměnu ojnice udělat sam nebo je to nějak hodně složity ??
Datum: 27. října 2012 22:26
 Tolik chvály si snad ani nezasloužím....
Datum: 27. října 2012 22:11
 Frikulín + stará klika + ojnice CKR = osobní zkušenost, spokojenost => mohu doporučit
Datum: 27. října 2012 12:56
Jméno: standa
IP: uživatel14629
 Doporučuju Frikulína,a věř tomu co říká....vybrat opravdu pěkný nepoškozený setrváky s neprojetejma čepama/hřídelema a bez vybroušených drážek od ztvrdlých gufer... Cena je sice podobná jako za novou kliku,ale ty starý kliky sou prostě lepší... Je to na tobě...samozřejmně nové kliky tady z FK jsou taky obstojné
Datum: 27. října 2012 8:36
 Kliku ti zrepasuju. Neumím teda "opravit" závady na setrvačníku. Repektive umím ale pak už se vyplatí opravdu koupit novou kliku. Pokud se jedná jen o výměnu ojnice tak ojnice tě stojí 535Kč a já si za lisování a centrování řikám 300Kč. Je to na tobě  Pokud máš víc starých klik ze kterých se vyberou slušný setrvačníky tak i přesto že kvalita nových klik není špatná volil bych cestu zachování originálích setrvačníků s novou ojnicí CKR s jehlovým ložiskem. To je můj názor.
Datum: 26. října 2012 23:18
 čau draci potřeboval bych poradit, seřídil jsem volnoběh na Jawa 23 Mustang klape suprově, ale když jedu do nějakýho prudčího kopce začne motorka strácet výkon a po chvíli se úplně zastaví :/ poradí mi někdo prosím co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 22:52
 Normálně se ti uhřeje a utáhne. Chce to vyčistit úplně všechno  Nejlépe celej motor zgenerálkovat
Datum: 27. října 2012 22:52
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 a staříkům se asi moc nechce radit... nebylo by lepší pokec zrušit?
Datum: 27. října 2012 18:24
 tak nebud lempl a vycisti palivový kohoutek, karbec a výfuk..... strašně těžké že?  .. já vím... dněšní děbilizované mládeži to moc nemyslí
Datum: 27. října 2012 12:15
 Nejede to ani na tu jedničku
Datum: 27. října 2012 10:11
 co třeba podřadit na jedničku?
Datum: 26. října 2012 23:45
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 možná máš malou hladinu v plovákovce..
Datum: 26. října 2012 21:24
Jméno: fichtl 21
IP: uživatel14039
 zdar,, chci se zeptat, kolik km mám najet když fichtla zajíždím? Dával jsem totiž nový píst a válec.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 21:46
Jméno: fichtl 21
IP: uživatel14039
 díky
Datum: 25. října 2012 21:46
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
Datum: 25. října 2012 21:29
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 píše se 500 km..jesly nebudeš zajíždnet na polnačkách jako já a máš možnost dělat dlouhý trasy tak mu nech na zajetí víc(je to nuda furt jezdit pomalu a na poli toho tolik nenajezdíš  ) třeba 800km.. ale to už je asi zbytečný.. nevím  dej víc oleje,bohatší směs,dávej mu pauzy a ani ho nedus ale ani moc netoč
Datum: 25. října 2012 21:21
Jméno: králik
IP: uživatel12849
Posl.aktualizace: 25. října 2012 0:35
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 no asi tak, nicméně kvalitní odpověď
Datum: 25. října 2012 0:35
 Kráva aspoň zabučí...nicméně u nás cca 420kč...
Datum: 24. října 2012 22:09
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 čau draci dnes sem jel cca 35 a nějak to nejelo ,nevěděl sem jestli mam 2.nebo 3,kvalt tak sem podřadil a vlítla mi tam jednička ůplně to řvalo hned sem zmačknul spojku a zastavil zajímá mě jestli se něco mohlo podělat a ještě když se otačím normalně mám jedna a zmačklou spojku tak mi to chcípa co myslíte přidat volnoběh? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 22:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Nestane se vetsinou nic. Pokud by se ti ulomil zub v prevodovce tak mi ver ze to poznas protoze pri jizde to bude cvakat. To ze pri zarazenym kvaltu a zmacklou spojkou na miste pionyr chcipa to normalni neni... posteluj si spojku
Datum: 25. října 2012 22:52
 a taky záleží na hustotě oleje.... pokud máš PP90, tak tam dej řidší PP80
Datum: 24. října 2012 21:49
 pionyrak: tys to teda vytelil  .... co si myslíš že se se spojkou stane když zmáčkneš páčku? spojka se rozepne a MUSÍ prokluzovat .... teldo to s tim volnobehem je nesmysl... jedine co muzes udelat je pritahnou trochu spojku aby mela záběr pozdeji.
Datum: 24. října 2012 21:48
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 ok díky ja sem slyšel že když se to stane tak se muže ulomit zub na předlohové hřídeli bo tak něco a ta spojka mi neprokluzuje ale docela mi to vadí prostě se na místě otáčím a když tomu nepřidám tak chcípne tak mě napada jen volnoběh
Datum: 24. října 2012 21:08
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 když to má snahu chípat s kvaltem a zmáčklou spojkou tak ta spojka nejspíš trochu prokluzuje.
Datum: 24. října 2012 20:53
 nestalo se tomu nic.... že to má tendenci chcípat při kvaltu a se spojkou je docela normální
Datum: 24. října 2012 20:21
Jméno: fichtlař
IP: uživatel14039
 zdravím,, mám jawu 21 a chci se zeptat,,, můžu vymětnit gufera na klice, aniž bych sundaval motor z rámu? Pokud ano, tak to gufero jen namáznu olejem a natlačím ho tam? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:38
Jméno: Zdenek
IP: uživatel14157
 Proč mysliš že je olej na nic a vazelina je lepší?
Datum: 24. října 2012 21:38
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 nejlepší je ty gufera namazat vazelínou olej je naprd. já gufero namažu vždycky celé vazelínou.
Datum: 24. října 2012 20:59
Jméno: pepa
IP: uživatel13362
 gufera uděláš a s motorem na motorce jen ja je vždy spíš odmaštuju : ) i plochu v karteru protože jí pak tence natírám silikonem a do toho to zamáčknu ...ale jiný kraj jiný mrav..maže se to motorákem při chodu motoru....tak som zvyklí...
Datum: 24. října 2012 12:35
Jméno: fichtlař
IP: uživatel14039
 dobře,, díky
Datum: 23. října 2012 21:31
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo můžeš namaž ten vnitřní břit a natlač ho tam
Datum: 23. října 2012 21:21
Jméno: jarda
IP: uživatel14617
 Zdar prosim vas nemate nekdo zkusenosti rozlisovačem karteru, ktery tady nabizi jestli je dobre jsi ho poridit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 22:37
Jméno: JARDA
IP: uživatel14617
 NA MOTO 175/356
Datum: 23. října 2012 22:37
 Aniž bych chtěl kazit kšefty, tak vystačíš s půl cm silnou železnou deskou, silnou závitovkou a pár matičkami a podložkami.
Datum: 23. října 2012 19:53
 jakej mas na mysli a na jaky moto?
Datum: 23. října 2012 19:06
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar,můžete mi prosim vysvětlit tuto větu : Po zavěšení tohoto závaží má klikový mechanismus stát na pravítkách v každé poloze. ,jak na pravítkách ?  Nějak si to nedovedu představit... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 22:35
 Bez komentáře...  Nebudu z tebe přece dělat blbca...stačí, že si ho ze sebe udělal sám
Datum: 26. října 2012 22:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ási se tady na to opravdu vyseru!Dyž mu napíšu, že musí byt na prizmatech tak teho bude vědět tolik tak jak před dotazem.Tady šlo o to mu to nejakým lajckým zpúsobem nastínit!NÉ snáď???A nedělej ze mě blbca!!!Žádný musí být!NEMUSÍ!!!
Datum: 24. října 2012 18:52
 Až na to že ty dva "stoly" musí být prizmata. Mám na to udělaný přípravek...není to nějaký velký vynález ale po srovnání strojní vodováhou se na něm klika vyvažovat nechá. A když se vyváží správně tak opravdu stojí v každém místě což je potom paráda....
Datum: 23. října 2012 19:20
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Aha!Paráda,už tomu rozumi! Díky moc!
Datum: 22. října 2012 20:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nó skoro.Na tech pravítkách leží čepama!
Datum: 22. října 2012 20:34
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zkrátka když položím klikovku na rovinu,v jakkekoliv poloze nesmi se hýbat?Chápu to dobře?
Datum: 22. října 2012 20:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kotekond!No třeba tak, že dáš kúsek od sebe dva stole, kerý budú mět kolem dokola oplechování, kerý bude kúsek vyčnívat nad stúl (to budú ty pravítka)tak, aby se mezi ně vlezla klikovka.A potom tu klikovku mezi ty stole položíš.A je to!Nebo na kraje tech stolú položíš protvánky, dyž nebudú mět to oplechování!A uš dovedeš?Dyž né tak se ešče optej!Toš tak.
Datum: 22. října 2012 20:17
Jméno: péro
IP: uživatel14007
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 22:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj péro!Esli to bylo aj z továrny nevím.Hádat se nebudu!Ale kdysi dávno dyž sme motory pro závody upravovaly doma, tak se originální vrchní žebra osoustružili až po výfuky a udělaly se takový aby se to líp chladilo.A to tym stylem, že se do kastrólku nalílo rozpučtěných pístú a potom se z teho udělalo toto!A esli chceš ešče neco vidět toš se ozvi na:"2beo@seznam.cz".A já Ti neco zkusím poslat co mám já!
Datum: 01. listopadu 2012 22:06
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel14615
 Hm...to si to opravdu vyřešil...ale tak točit se to bude,motor vrčet bude,budeš tam mít hyperukrutnou sadu 8.výbrus a budeš maxituner a koho zajímá výkon a jak to pojede,že,?,,to je druhořadé...touhle úpravou se dostaneš ani ne na výkon Jawy 05...tj.3HP v 6000ot/min...a pak to má jet víc jak 55 ,,,,,jestli to každej takle řeší,tak se nedivim...věř mi a nech si utočit tu hlavu...ten válec je sám o sobě blbě udělanej a tim podloženim už pojede úplně mizerně...bohužel..
Datum: 23. října 2012 17:38
Jméno: itan
IP: uživatel14607
 Už jsem to vyřešil jednoduše dám pod válec 1.5mm hliníkovj plech (ve tvaru tesnění ) a bude to vyřešený  dík za radu
Datum: 23. října 2012 14:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Že nejde točit klikovkú bych aj pochopil, ale pístem?To se jak?To mě připadne jak s tym turbem!
Datum: 22. října 2012 20:44
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 není všechno zlato co se třpytí........
Datum: 22. října 2012 20:16
Jméno: trubka
IP: uživatel14611
 Jawasimson-umělecké dílo.Tvá rada je nad zlato.
Datum: 22. října 2012 20:14
 Stačí vzít pilníkem píst ze zhora trošku to srazit  já sem to srazil pilníkem + vzal smirkem do jemna krásně vyhladil namočil do technického benzínu aby se špony odmočily a vyčistil píst nandaval na ojnici atd a zkoušel stahovat hlavu a přestalo klepat pro jistotu sem dal těsnění pod hlavu ( hliníkoví kroužek ) a všechno krásně fungovalo
Datum: 22. října 2012 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel14608
 Protočit hlavu na 40+mm a je po problému...
Datum: 22. října 2012 18:14
 2 těsnění pod hlavu?co to je za grc?
Datum: 22. října 2012 18:08
 Vždyť SESA píše: Made in Polsko, jakoš to jediný výrobce na světě. Doporučuji přikoupit ještě sadu kroužku, pač k této jsou nic moc. Sadu je lepší provozovat s hlavní tryskou v karburátoru č.72. Pozor na hlavu, díky většímu výbrusu, píst naráží do hlavy, stačí dát pod hlavu dvě těsnění vystřihle s větším vnitřním otvorem,, kvalita za 3
Datum: 22. října 2012 18:07
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Také mám tuto sadu doma po namontování jsem zjistil, že píst mlátí do hlavy. Neměl jsem na to nějak moc čas to dál řešit.
Datum: 22. října 2012 17:35
Jméno: zemac
IP: uživatel14602
 chlapi měl bych dotaz, mám na upravenym stadáku kliku ckr a zajímalo by mě jestli se nějak vymezuje vůle aby ložisko nepochodovalo ze strany na stranu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 10:20
Jméno: kajos
IP: uživatel12906
 Na pístní čep se žadny podložky nedavaj vule ložiska je normalní a ničemu nevadí.
Pepa si to spletl se simsonem kde je podložkama zajištěna axialní vule ojnice.
Datum: 26. října 2012 10:20
Jméno: pepa
IP: uživatel13362
 jestli myslíš ložisko pístního čepu tak u jehel na klice musý být podložky ...tam kde ti tudle kliku dali by je měli mít ....
Datum: 24. října 2012 12:44
Jméno: filip
IP: uživatel12701
 zdarec kolim mám dát oleje do benzinu když mbudu mít novou ojnici a výbrus ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 13:58
 Záběhový poměr dávam 1:25
Datum: 21. října 2012 13:58
 Motor jawa 23 nastavil jsem předstih ale nechce mi jet fichtl naskočit tak sem si pučil od kámoše z jeho jawa 21 svíčku která byla zrovna zajetá byla (teplá) namontoval a fichtl jezdil . dík za rady bedy
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 11:36
 Když to s jinou svíčkou jede, tak bude možná problém ve svíčce ne?  A příště si před odesláním ten příspěvek ještě jednou přečti...
Datum: 21. října 2012 11:36
 zdar hoši, mám fekála a když ho delší dobu držim pod krkem a jedu v dost vysokejch otáčkách, tak se to chová, jakoby se přidíral, protože to má dost velkej odpor a přestane jet, když ale pustim na cca 2-3 sekundy plyn, tak je to na chvíli v pohodě, když to ale pořád točim, tak je celý znova, myslíte, že se fakt začíná zadírat ? nebo nestíhá přitejkat benál ? jezdim normálně na m2t, dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2012 13:43
Jméno: filip
IP: uživatel12701
 zadarec hele me se todle taky stávalo zvedni si jehlu a máš to
Datum: 21. října 2012 13:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Jendo!M2T nezahazuj a esli, tak řekni kam a já si proň dojedu!M2T je dobrej olej do Pionýra ať má označení jaký chce!A přidírání?Jak se neco začne přidírat a okamžitě nezastavíš, tak se to zadře tak, že to tak honem nepojede!Tobě ide málo benzínu do karburátoru!Nechám se okecat o svíčku!A ešče rada!Až nekdy se Ti opravdu bude chtět neco zadřít, tak okamžitě vypnút zapalování a držet plnej do úplnýho zastavení.Tam je trocha naděje, že se to ochladí a promaže!A po schládnutí to třeba pojede dál!
Datum: 20. října 2012 15:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 1. M2Tecko bych okamzite zahodil
2.zadirani bych nepodezrival pokud dobře mažes
3. mrknul bych na hladinu v plovakovce, príp. jinou svicku a jako posl. na předstih
Datum: 20. října 2012 14:21
Jméno: vena
IP: uživatel14590
 zdar jakej mužu udělat největší vybrus mužu udělat i 41vrtaní bez nějaky upravy ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 11:29
Jméno: standa
IP: uživatel14597
 To máš fuk,podstatný je aby viděl ty věci okolo.....a jestli je to vrtání 41 a objem 48 a nebo vrtání 41,5 a objem 59,8....Základní vrtání Simson 60 je taky kupodivu 41mm
Datum: 20. října 2012 11:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 akorát že vrtání 41mm nedá 60ccm
Datum: 20. října 2012 0:20
 Při nejmenším je potřeba upravit hlavu na vrtání 41+ ..... Na neupravený 60ccm válec použij lehce lízlou hlavu z J05....s hlavou z J21 by byl moc vysoký kompresní poměr.... Osobně zastávám názor,že bez úpravy sacího kanálu a alespoň lehké úpravy výfukovýho kanálu to nemá smysl dělat.... Šedesátka se potřebuje trochu víc nadechnout... Moje zkušenost ...
Datum: 19. října 2012 14:51
|



|