slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  46  47  48  49  50  51  52  53  54  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Zdar , Mam jednu otazku .... z coho vsetkeho my bude pasovat klukovka na 05 motor ? 20,21,23 ma myslim sirsiu , nie ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14654    
jo z 555 by pasovala ale musíš i s pístem ...má meší pístní čep
 
 
Datum: 03. listopadu 2012 11:07
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Aha ... tak dik za rady ... a toz budem muset zhanat klukovku na 05tku ... neda sa nic robit ....
 
 
Datum: 31. října 2012 15:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14643    
Je to blbý,ale do J05 jde pouze klika z J05,není jiná alternativa. Pak už jedině vzít kliku z J20/21 a utočit čepy/hřídele na 15mm a nechat udělat znova tvrdochrom...ale jak moc je to reálné nemám zdání,nedělal jsem to.
 
 
Datum: 31. října 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
:-D tak to budem zhanat na 05 :-D a z 555 by pasovala ?
 
 
Datum: 31. října 2012 6:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
kdyby jsi sehnal gufera na takový rozměr (17mm) a ložiska tak si myslím že by nebyl problém,ale nevím co to je za ložiska a jestli se vůbec dělají ale ikdyž počkej jsem blbej :-D možná že je opravdu širší ta z 21
 
 
Datum: 30. října 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
a dala by sam tam nejako dopasovat ???
 
 
Datum: 30. října 2012 20:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nemá,ale má šisří čepy u 05 je 15mm a u 21 je 17mm
 
 
Datum: 30. října 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14544    
Ahoj pustil jsem se do Go motoru 250 kývačky a někde jsem četl, že místo labyrintu se dají dát dvě gufera. jenže když je tam dám, nepoškodí se až budu nahřívat kartery kvůli novým ložiskům, nebo až budu nahřívat ložiska abych tam mohl napasovat kliku? a jaká gufera mám radši koupit, červená nebo černá? díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 23:36
 
 
 
 
Jméno: Alex      IP: uživatel14595    
Vidim sami picoviny a blaboly .... takze to musim rozhodit !!! Dej tam POUZE jedno gufero a labyrint dej do bloku na silikon... (drive se uzival labyrint a pak nejakej CHYTREJ KOKOT vymyslel gufero a to je pochopitelne LEPSI.........) jinak je jedno jaky gufero tam das.... hlavne aby jsi mel poradny loziska...... SKYPI 23 - meles sracky a lezou ti z nosu.... !!!!!!!!! Ondragam - vis jak funguje labyrint ??? at starej ci novej OBA JSOU NA PICU !!! si kup repliku.... zjistis ze je volnejsi nez by mel byt... ___________________________________ takze ty co se ptas - kup si gufero - utoc podle toho labyrint (gufero vsad) a cely tento komplet dej se silikonem "na motory" do bloku................. tak pise ___Franklin Yurievic Sto-kurew___
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 23:36
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel14587    
dej tam černý ty červený sou silikonový a nevydrží tam, kde je benzín mě vždycky tak po 2 měsících ježdění začaly podfukovat
 
 
Datum: 30. října 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mě zaujalo... Já jsem totiž viděl, jak v renovátorský dílně dávaj gufera, že je to prej lepší.... Nicméně stejně bych raději preferoval labyrint, zajímalo by mě, jestli je lepší starej, nebo replika? Poznám na něm poškození, nebo se to dá stěží určit.
 
 
Datum: 29. října 2012 15:59
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14544    
no mě šlo o to, že ta gufera mám doma nějaká navíc, tak bych nemusel kupovat nový labyrint, ale těch 150 kč mě nezabije, pokud je to lepší. a ta ostatní gufera teda radši červená, nebo černá, nebo je to jedno
 
 
Datum: 29. října 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel11334    
ja si myslím že najlepší by tam bol aj tak labyrint ale gufero by tých 100C malo zniesť
 
 
Datum: 29. října 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute,chci dělat motor do své 125/355.ale jsem v pasti z pístu.na 15čep neseženu,na 16 taky ne,mám pouze na 18 čep.v tom případě jakou ojnici?z čeho by mohla pasovat?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posli mi na miel rozmer a cep a ja ti ho do 14 dnu dovalim
 
 
Datum: 29. října 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel12528    
A v Domě motocyklů v Ostravě nemají?
 
 
Datum: 28. října 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde ji seženu?
 
 
Datum: 28. října 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co 450?
 
 
Datum: 28. října 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
čau prosím vás, potřeboval bych ložisko co je na klice ale to spodní, nevíte někdo typový označení? Díki za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel12492    
sory měl jsem to trošku upřesnit, myslím na ojnici
 
 
Datum: 30. října 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
On myslí to co má pověšený na klice od dveří a táhá ho po zemi nééé?
 
 
Datum: 29. října 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
počky trochu sem pomatenej jaky spodni ložisko?
 
 
Datum: 29. října 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 05,555,550 je 6202 na 21,20,23 je 6303
 
 
Datum: 29. října 2012 18:09
 
 
 
 
Jméno: jawetta      IP: uživatel13232    
zdravim chystam se na GO motoru u jawety a chci se zeptat na kolik tak vyjde repas klikovky na motor nebylo jeste nikdy sahle a tak predpokladam ze bude treba udelat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK.
 
 
Datum: 29. října 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: jawetta      IP: uživatel13232    
tak to by byla slušná cena jak to budu met rozdelane tak bych se ti ozval na email a dohodneme se
 
 
Datum: 28. října 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych ti generálku klidně udělal. Cena ojnice je 635Kč. 300kč si řikám za práci no...
 
 
Datum: 27. října 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je různý...počítej tak od 1000 do 1500 podle čepů...
 
 
Datum: 27. října 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel12708    
zdravim na kolik vyjde repas kliky jawa 50 ?? a kdo to děla ?? neni lepší jsi koupit rovnou celou na fichtl kramku ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2012 10:25
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má pravdu ten frikulín:-))) jen začíná být problém se slušnejma starejma klikama. pro sebe si dělám kliky i z totálních krumplů ale to jen proto že mám možnosti obrábění. je to práce kterou nikdo nezaplatí. mimochodem, klika z fichtla nepotřebuje extra umění, stačí u toho myslet:-)))
 
 
Datum: 28. října 2012 10:25
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není to složitý. Jen potřebuješ lis. Přípravky. Hrotovej stojánek. Úchylkoměr a umět to :-D
 
 
Datum: 27. října 2012 23:39
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel12708    
tak ja nvm mužu tu vyměnu ojnice udělat sam nebo je to nějak hodně složity ??
 
 
Datum: 27. října 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tolik chvály si snad ani nezasloužím....
 
 
Datum: 27. října 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikulín + stará klika + ojnice CKR = osobní zkušenost, spokojenost => mohu doporučit :-)
 
 
Datum: 27. října 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14629    
Doporučuju Frikulína,a věř tomu co říká....vybrat opravdu pěkný nepoškozený setrváky s neprojetejma čepama/hřídelema a bez vybroušených drážek od ztvrdlých gufer... Cena je sice podobná jako za novou kliku,ale ty starý kliky sou prostě lepší... Je to na tobě...samozřejmně nové kliky tady z FK jsou taky obstojné
 
 
Datum: 27. října 2012 8:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kliku ti zrepasuju. Neumím teda "opravit" závady na setrvačníku. Repektive umím ale pak už se vyplatí opravdu koupit novou kliku. Pokud se jedná jen o výměnu ojnice tak ojnice tě stojí 535Kč a já si za lisování a centrování řikám 300Kč. Je to na tobě :-) Pokud máš víc starých klik ze kterých se vyberou slušný setrvačníky tak i přesto že kvalita nových klik není špatná volil bych cestu zachování originálích setrvačníků s novou ojnicí CKR s jehlovým ložiskem. To je můj názor.
 
 
Datum: 26. října 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci potřeboval bych poradit, seřídil jsem volnoběh na Jawa 23 Mustang klape suprově, ale když jedu do nějakýho prudčího kopce začne motorka strácet výkon a po chvíli se úplně zastaví :/ poradí mi někdo prosím co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně se ti uhřeje a utáhne. Chce to vyčistit úplně všechno :-D Nejlépe celej motor zgenerálkovat :-)
 
 
Datum: 27. října 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
a staříkům se asi moc nechce radit... nebylo by lepší pokec zrušit? ;-)
 
 
Datum: 27. října 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nebud lempl a vycisti palivový kohoutek, karbec a výfuk..... strašně těžké že? :-D .. já vím... dněšní děbilizované mládeži to moc nemyslí
 
 
Datum: 27. října 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejede to ani na tu jedničku :-P
 
 
Datum: 27. října 2012 10:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co třeba podřadit na jedničku? :-D
 
 
Datum: 26. října 2012 23:45
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel2858    
možná máš malou hladinu v plovákovce..
 
 
Datum: 26. října 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: fichtl 21      IP: uživatel14039    
zdar,, chci se zeptat, kolik km mám najet když fichtla zajíždím? Dával jsem totiž nový píst a válec.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: fichtl 21      IP: uživatel14039    
díky
 
 
Datum: 25. října 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
 
 
Datum: 25. října 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
píše se 500 km..jesly nebudeš zajíždnet na polnačkách jako já a máš možnost dělat dlouhý trasy tak mu nech na zajetí víc(je to nuda furt jezdit pomalu a na poli toho tolik nenajezdíš :-D) třeba 800km.. ale to už je asi zbytečný.. nevím :-D dej víc oleje,bohatší směs,dávej mu pauzy a ani ho nedus ale ani moc netoč :-)
 
 
Datum: 25. října 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: králik      IP: uživatel12849    
kolik stoji výbrus na fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2012 0:35
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel13192    
no asi tak, nicméně kvalitní odpověď
 
 
Datum: 25. října 2012 0:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kráva aspoň zabučí...nicméně u nás cca 420kč...
 
 
Datum: 24. října 2012 22:09
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
čau draci dnes sem jel cca 35 a nějak to nejelo ,nevěděl sem jestli mam 2.nebo 3,kvalt tak sem podřadil a vlítla mi tam jednička ůplně to řvalo hned sem zmačknul spojku a zastavil zajímá mě jestli se něco mohlo podělat a ještě když se otačím normalně mám jedna a zmačklou spojku tak mi to chcípa co myslíte přidat volnoběh? díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel13925    
Nestane se vetsinou nic. Pokud by se ti ulomil zub v prevodovce tak mi ver ze to poznas protoze pri jizde to bude cvakat. To ze pri zarazenym kvaltu a zmacklou spojkou na miste pionyr chcipa to normalni neni... posteluj si spojku
 
 
Datum: 25. října 2012 22:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky záleží na hustotě oleje.... pokud máš PP90, tak tam dej řidší PP80
 
 
Datum: 24. října 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionyrak: tys to teda vytelil :-D .... co si myslíš že se se spojkou stane když zmáčkneš páčku? spojka se rozepne a MUSÍ prokluzovat .... teldo to s tim volnobehem je nesmysl... jedine co muzes udelat je pritahnou trochu spojku aby mela záběr pozdeji.
 
 
Datum: 24. října 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
ok díky ja sem slyšel že když se to stane tak se muže ulomit zub na předlohové hřídeli bo tak něco a ta spojka mi neprokluzuje ale docela mi to vadí prostě se na místě otáčím a když tomu nepřidám tak chcípne tak mě napada jen volnoběh
 
 
Datum: 24. října 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel14442    
když to má snahu chípat s kvaltem a zmáčklou spojkou tak ta spojka nejspíš trochu prokluzuje.
 
 
Datum: 24. října 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nestalo se tomu nic.... že to má tendenci chcípat při kvaltu a se spojkou je docela normální
 
 
Datum: 24. října 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel14039    
zdravím,, mám jawu 21 a chci se zeptat,,, můžu vymětnit gufera na klice, aniž bych sundaval motor z rámu? Pokud ano, tak to gufero jen namáznu olejem a natlačím ho tam? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel14157    
Proč mysliš že je olej na nic a vazelina je lepší?
 
 
Datum: 24. října 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel14442    
nejlepší je ty gufera namazat vazelínou olej je naprd. já gufero namažu vždycky celé vazelínou.
 
 
Datum: 24. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13362    
gufera uděláš a s motorem na motorce jen ja je vždy spíš odmaštuju : ) i plochu v karteru protože jí pak tence natírám silikonem a do toho to zamáčknu ...ale jiný kraj jiný mrav..maže se to motorákem při chodu motoru....tak som zvyklí...
 
 
Datum: 24. října 2012 12:35
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel14039    
dobře,, díky
 
 
Datum: 23. října 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jo můžeš namaž ten vnitřní břit a natlač ho tam
 
 
Datum: 23. října 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel14617    
Zdar prosim vas nemate nekdo zkusenosti rozlisovačem karteru, ktery tady nabizi jestli je dobre jsi ho poridit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: JARDA      IP: uživatel14617    
NA MOTO 175/356
 
 
Datum: 23. října 2012 22:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aniž bych chtěl kazit kšefty, tak vystačíš s půl cm silnou železnou deskou, silnou závitovkou a pár matičkami a podložkami.
 
 
Datum: 23. října 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakej mas na mysli a na jaky moto?
 
 
Datum: 23. října 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zdar,můžete mi prosim vysvětlit tuto větu : Po zavěšení tohoto závaží má klikový mechanismus stát na pravítkách v každé poloze. ,jak na pravítkách ? :-) Nějak si to nedovedu představit... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez komentáře...:-D Nebudu z tebe přece dělat blbca...stačí, že si ho ze sebe udělal sám :-)
 
 
Datum: 26. října 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ási se tady na to opravdu vyseru!Dyž mu napíšu, že musí byt na prizmatech tak teho bude vědět tolik tak jak před dotazem.Tady šlo o to mu to nejakým lajckým zpúsobem nastínit!NÉ snáď???A nedělej ze mě blbca!!!Žádný musí být!NEMUSÍ!!!
 
 
Datum: 24. října 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Až na to že ty dva "stoly" musí být prizmata. Mám na to udělaný přípravek...není to nějaký velký vynález ale po srovnání strojní vodováhou se na něm klika vyvažovat nechá. A když se vyváží správně tak opravdu stojí v každém místě což je potom paráda....
 
 
Datum: 23. října 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Aha!Paráda,už tomu rozumi! Díky moc! :-D
 
 
Datum: 22. října 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Nó skoro.Na tech pravítkách leží čepama!
 
 
Datum: 22. října 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Zkrátka když položím klikovku na rovinu,v jakkekoliv poloze nesmi se hýbat?Chápu to dobře?
 
 
Datum: 22. října 2012 20:29
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kotekond!No třeba tak, že dáš kúsek od sebe dva stole, kerý budú mět kolem dokola oplechování, kerý bude kúsek vyčnívat nad stúl (to budú ty pravítka)tak, aby se mezi ně vlezla klikovka.A potom tu klikovku mezi ty stole položíš.A je to!Nebo na kraje tech stolú položíš protvánky, dyž nebudú mět to oplechování!A uš dovedeš?Dyž né tak se ešče optej!Toš tak.
 
 
Datum: 22. října 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
zdravím ty žebra na válci byla nějaká dobová úprava nebo jich bylo pár takhle z továrny?už jsem to viděl víckrát http://motorky.bazos.cz/inzerat/18780247/Jawa-cz-150352-Pulbubnove-brzdy-Rarita.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj péro!Esli to bylo aj z továrny nevím.Hádat se nebudu!Ale kdysi dávno dyž sme motory pro závody upravovaly doma, tak se originální vrchní žebra osoustružili až po výfuky a udělaly se takový aby se to líp chladilo.A to tym stylem, že se do kastrólku nalílo rozpučtěných pístú a potom se z teho udělalo toto!A esli chceš ešče neco vidět toš se ozvi na:"2beo@seznam.cz".A já Ti neco zkusím poslat co mám já!
 
 
Datum: 01. listopadu 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: itan      E-mail:      IP: uživatel14607    
Zdravím zakoupil jsem jsi tu válec s pístem ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2222222.html ) A po namontování ... a dotažení hlavy mi nejde točit s pístem .. když sundám hlavu tak to jde krásně .. Potřeboval bych poradit kde je chybička ... předtim tam byl píst 38mm a tet tam je 40mm Není nato třeba vybrousit hlavu nebo nevim . rnDěkuji za radu .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14615    
Hm...to si to opravdu vyřešil...ale tak točit se to bude,motor vrčet bude,budeš tam mít hyperukrutnou sadu 8.výbrus a budeš maxituner a koho zajímá výkon a jak to pojede,že,?,,to je druhořadé...touhle úpravou se dostaneš ani ne na výkon Jawy 05...tj.3HP v 6000ot/min...a pak to má jet víc jak 55 ,,,,,jestli to každej takle řeší,tak se nedivim...věř mi a nech si utočit tu hlavu...ten válec je sám o sobě blbě udělanej a tim podloženim už pojede úplně mizerně...bohužel..
 
 
Datum: 23. října 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: itan      IP: uživatel14607    
Už jsem to vyřešil jednoduše dám pod válec 1.5mm hliníkovj plech (ve tvaru tesnění ) a bude to vyřešený :-) dík za radu
 
 
Datum: 23. října 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Že nejde točit klikovkú bych aj pochopil, ale pístem?To se jak?To mě připadne jak s tym turbem!
 
 
Datum: 22. října 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
není všechno zlato co se třpytí........
 
 
Datum: 22. října 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14611    
Jawasimson-umělecké dílo.Tvá rada je nad zlato.
 
 
Datum: 22. října 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí vzít pilníkem píst ze zhora trošku to srazit :-) já sem to srazil pilníkem + vzal smirkem do jemna krásně vyhladil namočil do technického benzínu aby se špony odmočily a vyčistil píst nandaval na ojnici atd a zkoušel stahovat hlavu a přestalo klepat pro jistotu sem dal těsnění pod hlavu ( hliníkoví kroužek ) a všechno krásně fungovalo :-)
 
 
Datum: 22. října 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14608    
Protočit hlavu na 40+mm a je po problému...
 
 
Datum: 22. října 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 těsnění pod hlavu?co to je za grc?
 
 
Datum: 22. října 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: janhaj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť SESA píše: Made in Polsko, jakoš to jediný výrobce na světě. Doporučuji přikoupit ještě sadu kroužku, pač k této jsou nic moc. Sadu je lepší provozovat s hlavní tryskou v karburátoru č.72. Pozor na hlavu, díky většímu výbrusu, píst naráží do hlavy, stačí dát pod hlavu dvě těsnění vystřihle s větším vnitřním otvorem,, kvalita za 3
 
 
Datum: 22. října 2012 18:07
 
 
 
 
Jméno: Strela      IP: uživatel13687    
Také mám tuto sadu doma po namontování jsem zjistil, že píst mlátí do hlavy. Neměl jsem na to nějak moc čas to dál řešit.
 
 
Datum: 22. října 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: zemac      IP: uživatel14602    
chlapi měl bych dotaz, mám na upravenym stadáku kliku ckr a zajímalo by mě jestli se nějak vymezuje vůle aby ložisko nepochodovalo ze strany na stranu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: kajos      IP: uživatel12906    
Na pístní čep se žadny podložky nedavaj vule ložiska je normalní a ničemu nevadí. Pepa si to spletl se simsonem kde je podložkama zajištěna axialní vule ojnice.
 
 
Datum: 26. října 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13362    
jestli myslíš ložisko pístního čepu tak u jehel na klice musý být podložky ...tam kde ti tudle kliku dali by je měli mít ....
 
 
Datum: 24. října 2012 12:44
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12701    
zdarec kolim mám dát oleje do benzinu když mbudu mít novou ojnici a výbrus ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záběhový poměr dávam 1:25
 
 
Datum: 21. října 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor jawa 23 nastavil jsem předstih ale nechce mi jet fichtl naskočit tak sem si pučil od kámoše z jeho jawa 21 svíčku která byla zrovna zajetá byla (teplá) namontoval a fichtl jezdil . dík za rady bedy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to s jinou svíčkou jede, tak bude možná problém ve svíčce ne? :-) A příště si před odesláním ten příspěvek ještě jednou přečti...
 
 
Datum: 21. října 2012 11:36
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel1723    
zdar hoši, mám fekála a když ho delší dobu držim pod krkem a jedu v dost vysokejch otáčkách, tak se to chová, jakoby se přidíral, protože to má dost velkej odpor a přestane jet, když ale pustim na cca 2-3 sekundy plyn, tak je to na chvíli v pohodě, když to ale pořád točim, tak je celý znova, myslíte, že se fakt začíná zadírat ? nebo nestíhá přitejkat benál ? jezdim normálně na m2t, dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2012 13:43
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12701    
zadarec hele me se todle taky stávalo zvedni si jehlu a máš to :-)
 
 
Datum: 21. října 2012 13:43
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jendo!M2T nezahazuj a esli, tak řekni kam a já si proň dojedu!M2T je dobrej olej do Pionýra ať má označení jaký chce!A přidírání?Jak se neco začne přidírat a okamžitě nezastavíš, tak se to zadře tak, že to tak honem nepojede!Tobě ide málo benzínu do karburátoru!Nechám se okecat o svíčku!A ešče rada!Až nekdy se Ti opravdu bude chtět neco zadřít, tak okamžitě vypnút zapalování a držet plnej do úplnýho zastavení.Tam je trocha naděje, že se to ochladí a promaže!A po schládnutí to třeba pojede dál!
 
 
Datum: 20. října 2012 15:14
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
1. M2Tecko bych okamzite zahodil 2.zadirani bych nepodezrival pokud dobře mažes 3. mrknul bych na hladinu v plovakovce, príp. jinou svicku a jako posl. na předstih
 
 
Datum: 20. října 2012 14:21
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel14590    
zdar jakej mužu udělat největší vybrus mužu udělat i 41vrtaní bez nějaky upravy ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14597    
To máš fuk,podstatný je aby viděl ty věci okolo.....a jestli je to vrtání 41 a objem 48 a nebo vrtání 41,5 a objem 59,8....Základní vrtání Simson 60 je taky kupodivu 41mm ;-)
 
 
Datum: 20. října 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
akorát že vrtání 41mm nedá 60ccm
 
 
Datum: 20. října 2012 0:20
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14591    
Při nejmenším je potřeba upravit hlavu na vrtání 41+ ..... Na neupravený 60ccm válec použij lehce lízlou hlavu z J05....s hlavou z J21 by byl moc vysoký kompresní poměr.... Osobně zastávám názor,že bez úpravy sacího kanálu a alespoň lehké úpravy výfukovýho kanálu to nemá smysl dělat.... Šedesátka se potřebuje trochu víc nadechnout... Moje zkušenost ...
 
 
Datum: 19. října 2012 14:51
 
<  46  47  48  49  50  51  52  53  54  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 10:07:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu