Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci mám otázku stalo se mi, že se mi rozlámli kroužky když jsem sundal válec na pístu bylo minimum po kroužcích většina toho nalítala do motoru vadí to moc???? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2012 10:31
 Však jo to stačí jen vyčistit když to bude důkladně tak proč stoho dělat grotesku ??  pokud klika se točila lehce a pořádně si to vyplavil např naftou nebo benzínem tak je to pohodička akorád bacha na ten píst ať to neotočíš myslím že první kroužek má vždycky zámek nahoru
Datum: 04. října 2012 10:31
 Tak je to v suchu žádný bordel tam není  už jsme to vyčistil jak mi radil kolega Jawasimson  D
Datum: 02. října 2012 19:50
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 šel bych na jistotu, rozpůlit. neriskoval bych mnohonásobný škody
Datum: 02. října 2012 19:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A u jakýho motoru?Taky bych to rozpúlil!
Datum: 01. října 2012 21:28
 typuju že máš i naopak otočený píst.
Datum: 01. října 2012 19:26
Jméno: Jawasaki23
IP: uživatel14517
 Jak se mi to stalo?  D to bylo tak jednoho krásného rána jsem si řekl že pojedu pro rohlíky  D a při našlápnutí v tom ruplo, tak jsem sundal hlavu válec a kroužky v háji  prostě tam byli přilepené nebo tam nebyli vobec  Drn
Datum: 01. října 2012 17:47
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 taky by mě zajímalo jak se to někomu může povíst
Datum: 01. října 2012 13:08
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 jak se ti to přihodilo? cos to málo mazal, nebo to bylo v záběhu?
Datum: 01. října 2012 12:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Být tebou, tak to rozpůlím a podívam se na ložiska. Stačí že ti tam někde kousek zůstane a když se ti sekne v ložisku tak můžeš ještě zničit kliku nebo kartery.
Datum: 01. října 2012 11:13
 Když ty kroužky potom se pokusíš vytahat stý klikovky aby při dalším nastartování ti tam někde neběhali nebo už jsou rozmletý na kaši  zkus tam nalejt např technickej benzín a propláchnout ten motor v klice a po propláchnutí to promaž olejem např konkor nebo M2T nebo co tam dáváš protože technickej benzín vysušuje tak abysi to měl namazaný ložiska a tak dál  jinak pokud ti to nějak neponičilo tak to nevadi no !!
Datum: 01. října 2012 8:34
 zdar draci mam problem jak mam udelat aby me neuchazel vzduch mezi hlavou valce a valcem a pak to vubec nema vykon porate pls co mtím mam udělat .....a omlouvam se za chybi psal sem to na rychlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:31
 dik draci
Datum: 30. září 2012 20:31
 oskar: Mam na pilno až moc, teď doma pokládam zámkovku a pak už jedu zpátky do Prahy
Datum: 30. září 2012 13:17
Jméno: Dansek
IP: uživatel8325
Datum: 30. září 2012 12:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jak já mám pilno!A doví esli se dožiju!Kolecko zkusme bez toho aby nám tazatel řekl odkud je tak to na vlastní pěst vypátrat a závodit kdo mu to dřív zabrúsíme!Co Ty na to?Ale na cestu vemeš JAWU jo?Aby to bylo férovější!A ten múj pravopis?Tak se u nás mluví.A píše ešče horší!Toš tak!
Datum: 30. září 2012 10:21
 Ne
Datum: 30. září 2012 9:27
 a navod neznaš na netu někde
Datum: 30. září 2012 9:18
 Vzhledem k tomu, že potřebuješ jemný a hrubý druh, tak by bylo vhodné koupit jemný a hrubý druh...
Datum: 30. září 2012 9:11
 takže si mam koupit tu pastu hrubou a jemnou???
Datum: 30. září 2012 9:08
 Vemeš válec, opatrně přes hadr ho chytneš do svěráku, vemeš pastu (hrubý druh), namažeš jí na dosedací plochu pro hlavu, přiložíš hlavu na válec a zabrušuješ, po té co se srovnají nerovnosti hlavu i válec vyčistíš od pasty, naneseš jemný druh a zabrousíš to na čisto...
Datum: 30. září 2012 9:03
 a jak se to tím brousí ???
Datum: 30. září 2012 9:00
 Co takhle zkusit mototechnu, to by šlo ne?  A těch pár vteřin navíc tě nezabije
Datum: 30. září 2012 8:56
 ja spěcham a kde bych moch sehnat tu pastu na ventily???
Datum: 30. září 2012 8:48
 Zabrousit hlavu proti válci pastou na ventily...a příště piš klidně pomaleji, však nikam nespěcháme
Datum: 30. září 2012 8:35
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 Zdar
z vlastní blbosti mě rupnul ten šroub co drží válec... neznáte nějaký fígl jak to pořešit ? převrtal sem tu díru na 8 závit.. jde udělat nějaká vložka ? nebo neznáte nějaké silné lepidlo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 22:14
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 že mě to nenapadlo  dík za dobrý tip.. asi to tak udělam
Datum: 28. září 2012 22:14
 Mno základní chyba byla, že jsi to rozvrtal na 8mm, tomu se příště vyhni, máme metody na vyndání zalomeného šroubu...já jsem vyvložkoval závit ve válci tak, že jsem tam nafest utáhnul šroub M8, zaříznul a zabrousil do roviny s dosedací plochou, doprostřed vyvrtal díru a říznul tak M6 závit. Funguje to takhle už dost dlouho...
Datum: 28. září 2012 20:45
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 zalomil se mi tam ten šruoub  a jak to mám vyvložkovat ?
Datum: 28. září 2012 20:36
 Proč si to převrtával? Jinak asi bych to vyvložkoval...
Datum: 28. září 2012 15:48
Jméno: mejcin
IP: uživatel14499
 Servus draci! Složil jsem motor, nová klika CKR, ložiska SKF. Ale klika jde dost ztuha, sedne si to, nebo to mám znova rozlisovat? Čím to může být? Jo a nemáte nějaký fígl na stlačení pružin spojky? Bojoval jsem s tím hodinu a ani jednu ségrovku nenasadil... Dík a pěkný podzim v sedle!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2012 22:30
 tam je malá pravděpodobnost... za strany od primáru se použivá i přípravek na rozpůlení, který nasrubujes do dír od sroubů z víka primáru..
Datum: 26. září 2012 22:30
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 ja si myslim ze z te druhe strany bych to taky mohl servat jak z te strany zapalka...
Datum: 26. září 2012 21:56
 s natahovakem jo... ale jestli chces tahat kliku je strany zapalka tak to bych nedelal... zarves v zavitu sroub a ses v prdely  .... jako klik aby ani za studena nemela jit do lozisek extra z tuha
Datum: 26. září 2012 21:49
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 uz chapu, dik, ale nemam rad kdyz je hnedka nekdo tak v razi  , tak proto jsem taky neco napsal, ja jsem zacatecnik, tak neco spacham, za studena to tam do tech lozisek asi nenatahnu ze?
Datum: 26. září 2012 21:30
 "narozdil od nekoho" aha.. tak .. dobře no kdyz myslíš  ...... jinak žádný závit se do toho řezat nemusí... kdyz sem si jeste kdysi davno pred 6ti rokama na ucnaku delal pripravky na motory tak sem jen do pasoviny vyvrtal velkou dirku a nad ni navaril matku a zkrz ni šroub....
Datum: 26. září 2012 21:25
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 leda by to slo kdyby tech podlozek bylo vic.. dotahnout dat dalsi podlozku a dotahnout...
Datum: 26. září 2012 21:23
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 narozdil od nekoho uz delam 4roky na 3osem obrabecim centru programovani+obluhu dohromady, stacil by nejakej nakres, pac se mi zda ten zavit kratkej aby se pomoci nej natahla klikovka do loziska v karteru. bych chtel videt tebe jako zacatecnika s mopedama... driv jsem se zajimal o PC ted me chytli mopedy.... takze malej nakres v malovani aspon nebo v cadu by pomohl
Datum: 26. září 2012 21:22
 co na tom jako nechápeš? když nechápeš tak jsi ještě malý student.. takžé né v práci na CNC ale ve škola na CNC .. a pokud nemas v hlavě nasráno tak si to dokázes predstavit jak by to asi mohlo vypadat
Datum: 26. září 2012 19:57
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 neslo by to trosku presnejc popsat? nejak moc nechapu diky
Datum: 26. září 2012 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Kus trubky,podložka a matice primáru...nevím co na tom chceš vyrábět na CNC....
Datum: 26. září 2012 17:25
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 to standa: jak ma vypadat ten pripravek na natazeni kliky do lozisek v karterech? presmyslel jsem ze bych si v praci na CNC F. neco udelal
Datum: 26. září 2012 16:24
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 a ty gufera tam máš??
Datum: 26. září 2012 15:21
 a centrážní kolíky tam máš?
Datum: 25. září 2012 22:08
Jméno: mejcin
IP: uživatel14499
 No ložiska tam šly z mrazáku a bloky byly v troubě, lehce jsem je dosadil nadoraz gumovou paličkou. pak pravý blok zpět do trouby a ohřát ložisko a klika zase z mrazáku si tam sedla bez jakéhokoli bouchání sama. V pravém bloku se točila jako čamrda, ale po sesazení dohromady jde ztuha. Možná to budou nepárové bloky, motor jsem takhle koupil, takže vážně nevím. Pokud se nerozhejb, tak budu shánět pár bloků... Ty segrovky mi kleštěma nejdou, musím přijít na nějaký jiný způsob. každopádně díky za všechny rady, pánové!
Datum: 25. září 2012 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel14501
 No jasně,jak by jinak mohla bejt vystředěná než uprostřed klikový skříně. A nesmí tlačit ani k jedný straně....možná zkontroluj jestli je dostatečně natažená do ložiska naproti straně kde svírá...ložiska sou dobře usazený v blokách? Sou tam rovně? Šli tam zatepla a nebo zastudena? Kladivem? Klika natažena za pomoci přípravku? Zatlučena kladivem? Šla tam volně?
Datum: 25. září 2012 20:44
 a ted babo rad co ? sedne nebo nesedne ? já ti moc neporadí male přiklánm se ke standovy máš párovy kartery ? Klika vystředěná to ale nevím Jak to Stando myslíš ? jako aby byla přímo ve středu mezi bloky nebo jak ? Jako že má být vycentrovaná to je asi jasny když dával novou ojnici CKR. Když jsme u toho je lepší koupit novou klikovku CKR (ptal jsem se Sesi na seriovce je nezničitelná) nebo nechat origo kliku a jenom přelisovaat tj dát tam tu ojniční sadu CKR.....
Datum: 25. září 2012 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel14501
 Nic si nesedne. Klika v sesazených blokách bez gufer musí chodit úplně volně,jak nechodí budou s motorem problémy... Po montáži gufer muže být klika v uložení tužší (ale furt jde snadno otáčet)...zkontroluj,jestli máš párové bloky,zda jsou dobře sesazené a zda je klika vystředěná uprostřed karterů....segrovky nasazuji tak,že kleštěmi zamáčknu podložku s pružinou a zacvaknu segrovku druhou rukou a domáčknu šroubovákem. Místo slabých mističek-podložek pod segrovky používám klasické m6 podložky...
Datum: 25. září 2012 19:49
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Tak ony ty pružinky jdou blbě, zvlášť když jsou nový a člověk to dělá poprvé. Nejlepší je kamarádova třetí ruka a já si do kousku obyč plechu udělal zářez 6mm široký, nasadil kolem tyčky, zmáčkul pružinku, nasadil segrovku a hotovo. Ať se daří.
Datum: 25. září 2012 19:41
 klika si sedne... a jaky figl na segrovky bys chtel jakoM normalně do jedne ruky veznu kombinačky s podložkou, přitlačím na pružinu a druhou rukou nasunu segrovku..... kde je problém?
Datum: 25. září 2012 19:34
 zdravim chtel jsem se zeptat cim to muze byt, steluji karburator na upravenym stadakovi, a kdyz tam prihnu tem plisek v pinckovym karbecu v plovakove komore vic nahoru tak mi z tama ten bezin kape a stadak se dusi na prvni reakci plynu, a kdyz to zase prihnnu dolu tak to zase prd jede nevi nekdo co s tim? nevi nekdo na jakym zarezu by neka byt jehla? mam znizenou hlavu,valec a pist, podle navodu od kamosa,
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2012 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Hladinu seřiď tak jak má bejt,bohatost směsi dolaď tryskama....
Datum: 26. září 2012 17:26
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 čus draci dneska jsem na fichtloj opravoval hlavu válce pač mi přišlo že to tam fouká.. no prostě jsem to sundal a všiml jsem si že na pístu jakoby u kroužků ale spíš víc nahoru je to nahnědlý nechci říct připeklý protože to je fakt jenom lehce.. a prstem to šlo trochu dolu  je to normální? motor po vybrusu 350km už ho nešetřím  ale dávám ještě častější pauzy... mažu 1:40 mogul tsf
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 21:31
Jméno: jawař
IP: uživatel14082
 Zdar draci, mám na klice ztrhlý závit jak to opravit (u primárního kolečka) jedná se o typ Jawa21
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2012 17:53
 jak jsi dokázal strhnout závit na čepu? .. to dřív serveš matku než čep... že ty si tam rval jinou matku s obyčejným závitem, že?
Datum: 23. září 2012 17:53
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawař!No převrtat by to možná šlo!Ale tam je vnější závit.A Padalík v Šardicích ho určitě opraví.Ale aj každej schopnej soustružník aj s matkú!Toš tak!
Datum: 22. září 2012 22:07
 Vzhledem k tomu, že je to vnější závit, tak nevim co bys na tom chtěl převrtat...
Datum: 22. září 2012 22:02
Jméno: jawař
IP: uživatel14082
 nešlo by to převrtat??
Datum: 22. září 2012 21:57
 Jinou kliku
Datum: 22. září 2012 21:33
 prosím napište , rozebraj jsem motor jawa 555 a vsechny ložiska šli z karteru uplne na pohodu ani jsem je nemusel nahřívat .je to normalni stacil lehky tah a byly venku
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2012 15:06
Jméno: Mike
IP: uživatel1723
 prosim te se vubec neboj je to upne normalni ja uz sem mel na stole tolik motoru a nekdy to proste de a neky ne
Datum: 24. září 2012 15:06
Jméno: BEDY
IP: uživatel12628
 dík ale 10 ml stoji 300 kč řekni mi prosím nějaká bližší info třebo jestli to je aldurit 638 atd
Datum: 22. září 2012 21:32
Jméno: jawař
IP: uživatel14082
 Ne tohle normální neni aby ti skoro vypadly, ale dá se to opravit tímto lepidlem Aldurit nebo Loctite.
Datum: 22. září 2012 21:25
Jméno: Petr
IP: uživatel14483
 Čau mám rozdělanej motor na kývačce a zajímalo by mě co vše se dá vyleštit pro "zlepšení" výkonu? Jestli se tomu dá tak říkat  vím že se leští kanálky ale co dál? A čím to leštíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 12:07
Jméno: standa
IP: uživatel14494
 Začistit nedostatky z výroby,kouknout jestli vše chodí jak má.....v tom motoru není moc co vylepšovat....dalo by se tam něco upravit,ale efekt bude,že bude víc točit...což nepotřebuješ....hlavně je humpoláckej...takže úpravy bych moc neřešil.....jooo mít hliníkovej válec z enduro verzí tak neváham....malou kliku,vyplnit klikovou skříň,kratší ojnici,přečasovat,případně přidat nějaký kanál do vložky otvíraný pístem,jinej lepší píst a jedeme...to už by mělo "nějaký" význam....ale seriovou tuctovku bych "neladil"...
Datum: 22. září 2012 12:07
Jméno: Petr
IP: uživatel14483
 Mám 250 upravovat ji určitě nechci vše musí být origo jen chci aby byl motor co nejčistší a měl co nejlepší výplach a sání
Datum: 20. září 2012 21:31
 Kanály nelešti stačí je zahladit a zarovnat aby nikde nepřečnívali hrany zarovnat taky těsnění, ale na tak humpoláckym motoru jako je kývačka to nemá skoro žádnou cenu. máš 250 nebo 350? na netu se válej dobové návody na úpravy těhle motorů ale neníčil bych tak motor z veterána
Datum: 20. září 2012 21:28
Jméno: tsunami
IP: uživatel13482
 Zdar draci. nevíte někdo do kdy po opískování by se měly plechy znovu nastříkat? nevadí že jsem to nechal opískovat a po 6 dnech poté nastříkat. Předem děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 12:45
 Tak aby to nechytlo rez...když ti to opískuje tak to může ten tejden ležet, ale v suchu. A nesahej na to holou rukou, v tom místě by to do druhýho dne začalo reznout...
Datum: 18. září 2012 12:45
 Čau draci tak jsem konečně sprovoznil mašinu moji Čz 175/487 a mám problém ohledně výkonu.Dával sem nový kroužky do válce měli vůli 0,5-0,6 mm ze začátku jsem mazal 1:35 jehla na 3 zářezu a regulační šroub 1/2 otáčky,A tak sem jezdil nehonil sem to moc ale někdy zas jo ale jen na chvíly,jelo to hodně dobře na rovince 110 i víc a potom jsem jednou utěsnil výfuk pořádně a přestalo to jet snad o 1/3 hůř a hrozně to hulilo a jelo to max 90 a tak sem dneska vyčistil výfuk zas a dneska to projedu tak uvidím,Poradte čím by to mohlo být takový postupný ubýtek výkonu.Fakt mě to štve,díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2012 20:39
 Ahojte, mám na fichtlu svíčku Brisk N14YC. Slyšel jsem, že je možné, aby tahle "Y" svíčka vypálila do pístu dírku. Co je na tom pravdy? Mám ji raději vyměnit za klasiku N15C???
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 17:46
 vysunutý jiskřiště samo o sobě ničemu nevadí, ale v kombinaci s extrémě chudou směsí píst propálit můžeš
Datum: 22. září 2012 17:46
 na fichtla jsou nejlepší svíčky N7 nebo N8
Datum: 16. září 2012 19:10
Jméno: standa
IP: uživatel14472
 Seriovce je uprdele jakou má svíci,hlavně když do ní nemlátí píst a pálí...asi tak...
Datum: 16. září 2012 15:47
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 to je tady takova fama asi jak to , ze tuning filtr je lepsi nez origo sani  , nikdo to na seriovce poradne nezmeril,ale vsichni to vedi uplne presne  , muj nazor je takovej ze seriovka netoci tolik aby se to projevilo
Datum: 16. září 2012 14:24
 když jsem býval menší a začínal jsem jezdit tak jsem na "Y" jezdil pořád a nic se nestalo
Datum: 16. září 2012 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel14468
 U seriovky je to jedno.
Datum: 15. září 2012 21:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Jestli je to možný nebudu tvrdit, ale pro fichtla určitě nepatří svíčka s vysunutym jiskřištěm.Toš tak.
Datum: 15. září 2012 20:48
 Zdravím.Chtěl jsem se zeptat,jestli nemáte někdo tip nebo kontakt na sehnání výbrusu na mustanga.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2012 15:31
Jméno: Dan
IP: uživatel12606
 cau draci,mam problem se svoji cizou 175/477 ..rychlosti 1,2 maji pekny tah ..ale 3 a 4 jsou horsi,4 ma problem i na rovine,na motoru byl minulou sezonu delanej vybrus,svicka nova,zapalko je sestelovane dobre/chyta na slapnuti..nevite cim byt to mohlo byt ? Díík !
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2012 19:39
Jméno: Dan
IP: uživatel14203
 Vyfuk mam vycisteny,karburator serizeny/vycisteny,loziska na klice jsou nove,komprese je 100% ..ale problem bude asi v sani,nekdo se v tom rypal..sani je rozsirene zhruba asi o 5 milimetru z kazde strany a je to vyplneno "plastem" nebo necim takovym a je to dost popraskane/nerovne,napada mne jedine to,ze by se tam nejak vyrila smes,ale ze by to melo az takovy vliv ... ? ..lip to nedokazu vysvetlit,zitra hodim foto.Dííky za kazdou radu
Datum: 12. září 2012 19:39
 Co karburátor? seřízenej, vyčištěnej... co motor nevydává zvuk přidřenejch ložisek na klice? jaký dáváš olej a poměr?
Datum: 12. září 2012 18:54
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Rozepiš se někde zrada je jen ji najít .....
Datum: 12. září 2012 17:58
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 a ztracela vykon postupne, nebo na raz, to je dost podstatny...
Datum: 12. září 2012 14:55
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 Vycisti vyfuk,ten taky udela hodne,zkoukni i koleno.Karbec si zkouknul ne?Jinac mozna uz vylitana,ja mel cz180 po vybrusu zajizdel jsem 500 km bez divocin,pak jsem ji uz otviral.Po dvou tisicich slabla,sundam hlavu a krouzky i pist uz olitany,ale valec v poradku bez hranky.Teda ale na ctyrku se utahla furt i do mensiho kopce,pri vytoceni...Asi zalezi na jakou kvalitu pistni sady narazis.Rek bych,ze uz to sidej a nejvic vydrzel original
Datum: 12. září 2012 14:54
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Po výbrusu musí musí tahat jak bejk, nemáš náhodou nějakej těžkej sekundár ? (origo 16/52) nebo to můžeš mít ještě nastavený na záběh, máš to zajetý ? či přidřený ? směs - barva svíce ? Čtyřka se musí na rovině pomalu sebrat od 50 km/h ....taky číza není tank tu musíš točit .....
Datum: 12. září 2012 14:18
Jméno: Dan
IP: uživatel12606
 ***pod sedlem v sani zadny bordel neni,filtr je nový
Datum: 12. září 2012 13:40
Jméno: ondra
IP: uživatel14453
 zdar draci,chtěl bych se zeptat,jestli je třeba upravovat hlavu,když chci 70 válec?je to simsona skutr,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2012 8:53
Jméno: standa
IP: uživatel14456
 Hlava musí mít vnitřní průměr nad 45mm aby se do ní vešel píst.....tzn.rozšířit o 5mm na průměru a nebo koupit 70ccm hlavu
Datum: 13. září 2012 8:53
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim vsechny zavodniky na mopedech, mam upravenyho stadiona a chtel bych se zeptat jak upravit vyfuk z S22 aby mel tak pekny zvuk a aby to dobre jelo tak jak tem zavodnikum na MOPEDCUPECH predem diky za rady, slysel jsem ze se v nem delaji nejaky prepazky tak bych se chtel zeptat jaky a kde presne jsou a jak vypadaji
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. září 2012 22:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "žádný efekt na výkon to skoro nemá" - a proč by to jinak dělali? "doporučuju výfuky od Stejskala - cena strašná ale efekt celkem dobrej" - kamarád, co má kamárada.. tak jeho kamarád říkal.... Jediný v čem s tebou souhlasím, je ten konus na konci.
Datum: 12. září 2012 22:28
 Oni dělaj takovej rezonační vejfuk po domácku ... žádný efekt na výkon to skoro nemá - jde jen oto že vše co je vevnitř se vykuchá, koncovku uděláš z kónusu a na něj cca 15 cm výchozí trubku. Zvuk to má pak celkem pěknej ale pokud máš nějakej větší tuning doporučuju výfuky od Stejskala - cena strašná ale efekt celkem dobrej
Datum: 12. září 2012 19:02
 ZdareC, sundal sem hlavu a píst z mojí 21-čky, prohlídnul vyčistil, ale když sem si ho pořádně prohlídnul, všiml sem si, že sací kanálek je celej uhnutej bokem, no prostě není osově souměrný, asi takhle, jak sem to nahrubo načrtnul, taky sem si všiml, že do prostoru sacího kanálku zasahuje hliník poměrně dost, mám ho upilovat, zároveň s tím bych si ho i slícoval. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2012 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel14441
 "kanálek" je takle "vyosenej" normálně,to je v pořádku... Pokud někde čouhá "hliník" do kanálu tak ho zarovnej...do vložky nepiluj,jestli nevíš proč a jak...sice na to neni co zkazit,ale..... Slícuj,vylešti,souhlas...
Datum: 09. září 2012 20:45
 to vyosení je z výroby.... některý 21 to měly s fabriky vypilovaný i na druhou stranu... a hliník slícuj zároveň s vložkou
Datum: 09. září 2012 20:41
Datum: 09. září 2012 20:32
 Zdravim, budou nekdy v eshopu nejake dily na Manet S100 ? Konretne bych potreboval pistni krouzky. Kdyztak dej vedet na mejl. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2012 23:04
Jméno: čípus
IP: uživatel11667
 Koukni se sem http://www.skutermanet.sk/ . Kdyžtak tomu chlápkovi napiš, má na skůtry skoro všechno, akorát je na hovno že platíš poštu ze Slovenska.
Datum: 07. září 2012 23:04
 jo hochu to nikdo asi nikdo nedělá.. jedině kusovou výrobu na zakázku
Datum: 07. září 2012 20:44
Jméno: mrkyk
IP: uživatel14380
 Zdravím, špatně mi startuje fichtl, startovací páka občas zabírá v celé dráze, občas jen v půlce. Předpokládám teda že to bude asi špatný startovací segment, nebo ne? Jen abych to kdyžtak nerozdělával zbytečně
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2012 11:13
 to je preto, lebo račňa má iba 4 polohy, 4 zuby..
Datum: 07. září 2012 11:13
 Zdar draci! Máte kontakt na nejakou firmu, která dělá repasi klikovek včetne čepú? Koupil jsem ojnici, ale po rozdelání motoru jsem zjistil, že čepy jsou vydratý od gufer. Děkuji. Taky se mi přetáčejí ložiska v kartrech. Nalepit je přípravkem pri jištení závitú? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 21:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Na to cínování bohetě stačí 250W pajedlo v nouzi možná aj 150W nebo je trochu předehřát na el.vařiču.Dřív sem všecko letoval benzinkú.Aj propan butanová je perfektní.Hlavně dobře odmasti povrch a dej pozor aby se pájecí voda nedostala do ložiska pokud je hned nenamontuješ.Ty čepy sem nedělal ale zkusil bych to.Všechny ostatní rady sú lepší, ale taky dražší.
Datum: 05. září 2012 21:24
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 no a HLAVNE ZMER tu hodnotu !!! (samodrejme mi jde o vuli loziska..) jinak se nebavim.........................................................
Datum: 05. září 2012 13:54
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 jaka je namerena hodnota ???.... asi zadna.... kup si zelenej loctite !!! bublina za 50 kc .... no a klika se vsim vsudy te vyjde asi na 1 300,- (ojnici si odecti...) JA osobne preferuju repas stare kliky... protoze to dneska delaj z tlacenky (nerikam ze vsechny..) jinak cepy se delaj tvrdochromem a jak jsem psal asi 1300,- na jehlach (neresil bych) ............
Datum: 05. září 2012 13:44
 jestli ti můžu poradit tak se na to vykašli.bud sežeň jinou kliku s dobrýma čepama nebo kup kliku celou od sesy.a sežen jiné kartry třeba na aukru.čepy se dají opravit chromováním,otázka ovšem za kolik,zdali se to oplatí vůči nové klice.
Datum: 05. září 2012 12:45
 Jo, sory hoši, jsem hlava zábudlivá, nenapsal jsem do čeho. Do Pionýra. Oskar2-Jak pocuvavaš Ty ložiska? Klasickou pajkou na okapy? Ten dúlek, myslíte naklepat takhle?
[url=http://postimage.org/image/vdfbp7rll/][img]http://s12.postimage.org/vdfbp7rll/25257.jpg[/img][/url]
Jednou jsem rozebiral Pionyra, ktery mal takle zaraženy ložiska, nejprve vložit ložisko a pak klepnout. Nebo jste mysleli kol dokola tu plochu uvnitř naklepat? K tem čepúm 1600 je moc, to si tady radeji koupim kliku za 1200 a ojnice mi ostane na příšte.. To pocínování čepú funguje i na gufera, nebo jen na ložiska? Gufero má přeci jen brit a řeže, cín je měkký. Diky všem.
Datum: 05. září 2012 10:02
 do čeho
Datum: 05. září 2012 9:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Dúlky možú fungovat.Ale mě se víc osvědčilo ložiska pocínovat a čepy taky.Nebo udělat futra na čepy a gufera s větčí dírú.Toš tak!Repasi klikovek nekdo nabízel Padalíka.Klikovku mě ešče nedělal, ale mám s ním dobrý zkusenosti!
Datum: 04. září 2012 18:25
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Ohledně ložisek poradím udělat důlčíkem důlky ve stěně toho pomyslného válce ve kterém jsou ložiska naražená(na stadionu mi to ložiska drží skvěle, jak to drží na číze nevím, možná by se to u větší kubatury mohlo vymačkat a ložiska by se zase mohly protáčet). Přípravek na lepení závitů jsem nezkoušel, možná tak tekutej kov, ale bude problém ložiska pak někdy zase vyndat. kdyby držely v železe tak to stačí nahřát autogenem(ne pb) a lepidlo povolí, ale v hliníku?(Tekutej kov mi drží magneto ve stadionu třetím rokem, kde se mi trhnul klínek a je zase zmrvenej čep a nemám na další repasi). Ohledně těch čepů - v Ravo české budějovice mi klikovku repasovali i s čepama, ale bylo to na stadiona,a stálo to i s ojnicí 1600, jestli to ještě dělaj a jestli to dělaj na to co ty potřebuješ nemůžu zaručit.
Datum: 04. září 2012 15:35
|



|