slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tibor      IP: uživatel8622    
Zdravím chci se zeptat našel jsem válec chtěl bych poradit zčeho je je kulaty a jeden svod upřostřed děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
je to čz 175/505 taky ho doma mám možná že i na 502 je stejný
 
 
Datum: 10. ledna 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: Tibor      IP: uživatel8622    
Fotak nemam ale tady jsem našel uplně stejnej http://aukro.cz/valec-jawa-cz-nevim-i2937162443.html
 
 
Datum: 09. ledna 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je dotaz formou hádanky? :-) Dodej foto, takhle nic nezjistíme...
 
 
Datum: 09. ledna 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: Peter      E-mail:      IP: uživatel14964    
Nazdar, práve robím GO motora idem kúpiť nový piest + krúžky bol tam 3-krúžkač kolko kružkáč mám kupiť lebo že vraj pri 3 sa ide do straty tak neviem valec vyzerá dobre neviem či mám robiť výbrus ako to zistím ? Ďakujem za všetky rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel14993    
Môžem tam liat tento olej http://www.pohodoveceny.cz/produkty/sheron-garden-oil-2t-1-lt.html Sent from QR Reader for iPhone. Ďakujem
 
 
Datum: 17. ledna 2013 18:29
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel14971    
Ale aký mám kúpiť piest aj keď bude 2 aj 3kruzkac ktorý je lepší ? A čo hovoríte na olej ArnShell SX2 Advance?rnVybrus budem robiť u jedného s Banskej Bystrice vola sa Skrabsky http://www.skrabsky.sk/index.htm
 
 
Datum: 11. ledna 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej by som ti odporucal dynamax m2t super.
 
 
Datum: 11. ledna 2013 11:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standardne dodáva 2 kruzkove piesty a liatinove kružky.
 
 
Datum: 11. ledna 2013 11:10
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel14964    
A mám teda chcieť 2kruzkac a liatinove kruzky?
 
 
Datum: 10. ledna 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel14964    
No tak teraz to ťahá tak na jednotke max 15km :-D Piestne kruzky úplne vydrate až na piest vybrus dám robiť asi tej firme slovanet/murin chcem kúpiť novy karbec s tejto stránky ale neviem či sa mi to oplatí keď je tam kvalita horšia že za 2 :/ ako tam mám upraviť hlavu valca ? A čo s predstihom a aký by som mal jazdiť na tom olej a aké mazanie na zabeh nechcem tam list už madit M2T :-D
 
 
Datum: 10. ledna 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ked si zo SR, mozem ti odporucat tuto firmu, http://www.slovanet.sk/murin tato firma robí výbrusy valcov a vyrábá piesty aj na zákazku.
 
 
Datum: 10. ledna 2013 10:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14968    
maš to dole i s cenama 300 tě vyjde píst a kroužky ....ve voticích 500 výbrus píst kroužkyčep segrovky ale bez dopravy musíš poslad starej válec pošlou ho pa dobírkou zpěs kompletním příslušenství...určitě to někdo dělá i na slovensku jen chvalím bartunka ve slaném mi vždy dali je n píst a kroužky....to už jak natrefíš ale logika věci je že se ti výbrus vyplatí ..ale zase pokut ti fichtl líta 60 a v kopcích jezdíš za 2 víc z něho těško dostaneš a opravu provedeš moc brzy...ona 05 jede mín neš 21 23... musel bys spíš měnit karburaci a hlavu..ale i tak se těško přiblížíš k 70...
 
 
Datum: 10. ledna 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: Peter      E-mail:      IP: uživatel14964    
Je to pincel jawa 05 :-) teraz nemám pri sebe valec tak neviem pozriem či tam nie je ten schodek tak teda mám kúpiť 2kruzkac a pôjde v pohode ? :-) koľko stojí vybrus teda a novy piest+kruzky+ cap? Inak mám ten motor rozobraty a neviem podľa čoho zistíme čo je zle čo sa často kazí robím to poprvy krat Ďakujem
 
 
Datum: 09. ledna 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14966    
Zrovna jsem to chtěl napsat. Než dávat do starýho válce novej píst,tak rovnou udělat výbrus... Pokud není válec sotva po záběhu,tak nemá význam měnit pístní sadu,protože to pojede hůř jak s tim přejetym pístem,bude si to rok sedat a když budeš mít štěstí,tak to po 2000km začne chodit dobře....ale to jen málo kdy....to rovnou udělam výbrus,250km to ojezdim a je to....i když dalším faktem je,že když dáš na starou kliku válec s pístem co maj tlaky tak zas počase odejde klika...to si nevybereš....
 
 
Datum: 09. ledna 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14965    
ja nvm ale než cpat noví íst s kroužky do stareho vyběhaneho válce dám rovnou výbrus....jestli se bavíme o pioníru píst a kroužky tě vijdou na 300 a výbrus na 500 korun i pístem a kroužky někde dostaneš i pístní čep a segrovky....nejde o astronomickou častku.... nevýhoda že se pak motor musí zajet....
 
 
Datum: 09. ledna 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
kup 2 kroužkový a na válec koukni jestli nemá schůdek ze shora kam dojíždějí kroužky
 
 
Datum: 09. ledna 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: skardas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dotaz pro Sesu:jaký je vnější průměr horního oka ojnice Stadion sada 1s0101? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 7:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
13,95
 
 
Datum: 22. ledna 2013 7:16
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel12485    
Dobrý den, sháním někoho, kdo upravuje válce jawa 05. Je tu někdo takový? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14950    
Mám teď zrovna ve vývoji jeden upravenej válec z J05,žádnej závoďák,spíš cestovní tahoun. No sám jsem zvědavej na výsledky. Až podle výsledků se rozhodnu jestli v tom pokračovat a nebo ne. Kdybys počkal,tak mužu slíbit víc. Upravit válec z J21 není problém,na něčem by sme se určitě domluvili. Ozvi se mi na mail.Díky.
 
 
Datum: 08. ledna 2013 12:38
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
možná by si s tím poradil Standa Hrbek (Standa.Hrbek@seznam.cz) dělá to za hodně rozumnou cenu a k moc dobře, ale nwm jestli ti udělá 05kový válec, jinak není pro něj problém udělat válec J21,atd., ale 05ky má spíš pro svůj účel :-D určo se mu ozvi, a taky ví co a jak vždy poradí
 
 
Datum: 08. ledna 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel12485    
Tak stejsky by byla volba nejlepší, ale sháním někoho, kdo mě nezrujnuje :-D
 
 
Datum: 08. ledna 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: CZman      IP: uživatel14642    
Dominiku, mrkni sem: http://www.ms50.cz jsou tam úpravy pro cestování i závody.
 
 
Datum: 08. ledna 2013 11:15
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
Zdar draci,nenapsal by jste mi nekdo podrobne jak slisovat kliku na fíka? :-) Díky moc, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1337    
Dobrá,díky.
 
 
Datum: 08. ledna 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vlisuješ čep nasadíš ojnici a pak přilisuješ druhý setrvačník :-) Je k tomu potřeba lis soustruh hodinky hroty atd......prostě tak nějak normální vybavení.
 
 
Datum: 08. ledna 2013 15:16
 
 
 
 
Jméno: Tomášek      E-mail:      IP: uživatel14462    
cus draci chci se zeptat mam jawa 250/559 panelka delam motor a chci se zeptat jak tam pride ten labirint zapomnel sem jak tam byl jestli plochou stranou k ozubenemu kolu nebo dovnitr ke klice .dekuji predem za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 23:35
 
 
 
 
Jméno: tomasek      E-mail:      IP: uživatel14686    
CUS ti fotk sou supe ale kdyz sem rozdelal tu svoji tak sem tam gufeto nemnel ho tom mam pridat.tomasek
 
 
Datum: 10. ledna 2013 23:35
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14872    
jste jak maly zmrdi !!! nebudu tady s nikym polemizovat ! drive byl labirint a pak nejaky "debil" vymyslel gufero ! navic ty labirinty jsou nesmyslne volny .... takze pokud jsi frajer tak vemes starej domrdanej labirint a utocis ho na vhodne gufero ! namaznes a cely vlozis....... jestli "myslis" tak si "mysli"... JA TO VIM
 
 
Datum: 09. ledna 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: tomasek      IP: uživatel14963    
cus muzes mi poslat ti fotky at to vidim a hele ja si taky myslim ze labirint je lepsi ale muze se to taky udelat na gufero ale jak to tam proste das jen 2 loziska a gufero
 
 
Datum: 09. ledna 2013 14:00
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
nevim,v cem by bylo gufero lepsi,labirint je nesmrtelnej,kdyz se delaj vcas loziska ulozeni kliky.
 
 
Datum: 08. ledna 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14872    
kdyby jsi byl co k cemu tak bys to dal na gufero !!!
 
 
Datum: 07. ledna 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: V.Němeček      E-mail:      IP: uživatel8067    
Ahoj, plochá strana s guferem směřuje ke klice, strana se žebrováním směřuje k řetězovému kolu. Kdyby jsi chtěl tak bych našel fotky, když jsem to rozebíral já. Měj se V.N.
 
 
Datum: 07. ledna 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: Jůra      IP: uživatel6436    
Zdar draci mám jawa 20 po částečné G.O. nedělal jsem výbrus pouze nový píst, kroužky vše přetěsněno seřízeno atd... zaznamenal jsem celkem slušný nárust výkonu, ale přece mi to stále nedá přemýšlým o snižování hlavy... a proto se vás chci zeptat jaké máte zkušenosti s výkonem případným nárustem spotřeby a celkovým chodem motoru? jestli se stíhá dostatečně chladit, vyplachovat, jestli nejsou nějak obzvlášt velké propady výkonu v ruzném otáčkovém spektru atd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
toto je srovnatelný s objevením ameriky. světe div se, ale když se něco dá do pucu, tak to i funguje:-))) a ted vážně. až se s tim naučíš jezdit, pojede to ještě líp. fichtl je háklivej a mstivej parchant a jde o to, umět ho podržet pod krkem ale taky ho nechat oddechnout.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: mopedak      IP: uživatel7456    
Ale no tak pánové, vhodným zvýšením kompresního poměru zvýšíte výkon a účinnost motoru. Jen jde o to, hlavu vhodně upravit!
 
 
Datum: 06. ledna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: Jůra      IP: uživatel6436    
Ahoj no tak to jsem samozřejmě doladil také všechny výrobní nepřesnosti, jako je přechod saciho kanálu ve valci z litinové vložky do hliníkového odlitku válce, dále kolínko sání s válcem i s karburátorem, dále pak přepouštěcí kanály jsem také slícoval ke klikovému meziprostoru, vyleštil jsem je jemným smirkovým papírem a nějakou textílií už si přesně nepamatuji, no a ještě pár drobností... slyšel jsem že i příliž vytahaný sekundární řetěz udělá dost na výkonu já jelikož jsem ho měl už fakt moc vytahanej že už šly články místama přes zuby, a hrozně to chroustalo... tak jsem ho také vyměnil no a ty pístní kroužky, píst, a pístní čep jak jsem zmiňoval na foru a všechno celkem udělalo dost to jsem ani nečekal... před tím už to vubec nejelo možná tak za 1 nekde za 2 a za 3 to už musela bejt jo velká rovina, a to jsem tam měl 11z. ted se to nedá vůbec srovnávat z výkonem z předchozích dob... po demontáži jsem totiž zjistil že, na pístu (3 kroužkovým) byl první kroužek u dna pístu ulomený cca 1,5cm byl tam ustřihlej zámek... tudíž se kroužek točil libovolně dokola, no a od té pístní drážky byla vyražená drážka ke dnu pístu dtudíž to nemělo žádný tlaky ty zbylý 2 měly v zámkách 1,3mm vůli... :-D Kdyby si měl ještě nějaký nápad jak zvýšit výkon tak budu moc rád díky. Jirka
 
 
Datum: 06. ledna 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jůra      IP: uživatel6436    
Stando chtěl jsem se tě zeptat po mailu na víc informací, při odeslání na uvedenou e-mailovou adresu se mi zobrazilo že tvoje uvedená e-mailová adresa je neplatná... :-( tak to vložím opět sem...
 
 
Datum: 06. ledna 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14953    
Především se jedná o odstranění výrobních nepřesností/vad válce ze seriové výroby + něco navrch;-) O hodně se zlepší průběh motoru a lehce naroste maximálka,klesá spotřeba na továrně uváděnou. Pro více info mi napiš na mail.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: Jůra      IP: uživatel6436    
O.K. Děkuji za názor, jestli se tě můžu ještě zeptat jaké lehčí úpravy na sériovkách třeba provádíš? pro inspiraci :-D
 
 
Datum: 06. ledna 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14953    
Dobře ti radím. Hlavu nesnižuj. Nemá to význam. Ba naopak. Seriovka bude tak maximálně víc vadnout. Upravuji válce na seriovku a u těch nejlehčích úprav hlavu vůbec nesnižuju.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, někdej sem četl, že když mám na jawě 175 1. výbrus, tak že se tam používá originální píst. Je to blbost nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic jinýho asi nezbejvá. Díky moc za odpvědi :-).
 
 
Datum: 06. ledna 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přestruž pouzdro na 16mm
 
 
Datum: 06. ledna 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píst z dvouválce tam nepude určitě...
 
 
Datum: 06. ledna 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175 má vrtání 58mm že? v tom případě by tam mohl teoreticky pasovat http://www.fichtlkramek.cz/nahled/211.html ale nevím jestli je to stejný, třeba ti to někdo potvrdí. :-)
 
 
Datum: 06. ledna 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem si řikal..:-D A ještě něco..já mám ještě píst na 15 čepu, kterej se snad už nevyrábí a našel jsem někde píst o těchto rozměrech, kterej je určenej na ČZ 150C. Je možný ho použít nebo musim půlit a vyměnit pouzdro?
 
 
Datum: 06. ledna 2013 14:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Totální blbost...
 
 
Datum: 06. ledna 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: Pavel M      E-mail:      IP: uživatel14946    
Ahoj,chci si koupit tu ckr ojnici na 175.Mám jawu 175-356 rok 1956 a nevím,jestli by tam tahle pasovala.Nechce se mi kvůli tomu rozlisovávat tu starou a měřit to.Kdybys věděl jestli to na ní pasuje tak by to bylo super.Jinak samo budu muset tu starou rozdělat.Díky za odpověd.Zdravím Draky Pavelrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6325    
No nezostáva ti nič iné, len to vyskúšať na tej starej...
 
 
Datum: 05. ledna 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: pol252 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Mam dotaz....na netu sem našel pár nabídek na komplet válec a pístní sadu na pionýra s vrtáním 40mm.....vejde se to vůbec do karterů/co bych musel předělat?....a jakou to má životnost?...nemám s těmito úpravami žádné skušenosti a proto se ptám. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: pol252 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, moc díky :-)
 
 
Datum: 05. ledna 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to ten nejvetsi šmejd který existuje... vejde se to ale nejde to.. je to jak sériovka... ideál vzít origo válec a nechat vybrousit na stejný průmer.. bude to mnohem lepší
 
 
Datum: 05. ledna 2013 13:24
 
 
 
 
Jméno: pato      IP: uživatel12851    
serus vopred sory za ten román mam pioniera 21-ku a mam problem s motorom ............... proste ked je studený tak ho nakopnem a volnobech drží krásne pridam uberem a beží stale pekne ale ked sa idem previest a zohrejem ho tak na volnobech začne skapínat je to neprijemne ked idem preradit večiu ryichlost dolu kopcom a nevitočim motor tak to chcipne alebo ked pridem na križovatku tak znovu to zdochne a má to take zle prechody ked je teplý tak ako som už spominal zdochína a ked pridam tak tak začne mrmlat bublat a proste to vyletí od otačiek, pri rozbiehani sa ledva pohnem ale ked uz idem tak okolo 3000 ot to ide ako ko...t . predstih 1.6 odtrh 0.4 gufera nove motor som skladal nanovo som si istý že klukovka je tesna tlaky vo valci podla mna slušné karburator 2917 trisky 38 a 68 sanie origo,filter čistý už to štelujem 3 dni............ šetko čiste jak psie gule uz neviem čo mi mohlo uniknut odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14945    
no to že sou gufera nová neznamená že ši sedly a těsní to totěš i kartery...štětec s benzínem a všude kudy by to mohlo sát skusit namošit zda nevilý hořlavý tí otáčky....stříknout pod zapalko nějaký hořlavýsprej ...jinak jestli to máš po vý brusu bude si to sedat cca 500 km a to zvíšene tření muže zpusobit že seto neutahne... a předstih zvěč na 1,9 jak to vidim muže být menší neš je zdravo...
 
 
Datum: 05. ledna 2013 9:24
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
jó to je zapeklitej problém, ale kdybys nepsal že gufera tlaky jsou v pohodě, tak bych to tipnul na gufero nebo falešnej vzduch, jinak si úplně přesně popsala vyjasnil tvůj problém a to co píšeš úplně to samý mi dělalo gufero u magneta, a dlouho mi trvalo než sem na to přišel
 
 
Datum: 04. ledna 2013 18:08
 
 
 
 
Jméno: jaweta      IP: uživatel13232    
Zdarec draci máte někdo zkušenosti s timto valcem http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=542&sName=Valec-Jaweta přemýšlím o něm :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pochybuju, že v polsku něco takovýhodělaj... bude to původní opískovanej válec po výbrusu si myslim...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 21:54
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to neni z polska tak je dobrej :-)
 
 
Datum: 04. ledna 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedná se o originální díl...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:30
 
 
 
 
Jméno: jaweta      IP: uživatel13232    
No ja spis jak je na tom s kvalitou
 
 
Datum: 04. ledna 2013 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je klasickej sériovej válec...
 
 
Datum: 04. ledna 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: ondra9024 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj potřeboval sem se totázat jestli by mi nekdo udělal čtyrkanál a za kolil jinak vše ostatní bych si udělal sám děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 6:18
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14872    
a co vodovody a kanalizace ??? ty tech kanalu udelaj ............takovej potkan .... je ve meste az 10 rychlejsi nez BMW
 
 
Datum: 03. ledna 2013 6:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapy já bych to viděl na 5K s klapkou :-) na 6K by nemuselo stačit lanko od plynu :-)
 
 
Datum: 02. ledna 2013 17:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha no teď jsem si přečetl příspěvek pod tím :-D jo já bych si možná nechal udělat i 6 kanálovej to ti tu řetězovku pořádně vzpruží :-D :-D
 
 
Datum: 02. ledna 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.ms50.cz/ sakra nechápu že ve dnešním světe počítačů a internetu někdo není schopen najít blbou stánku .. kam to spěje..
 
 
Datum: 02. ledna 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
... protože víc kanálů - větší výkon přece!
 
 
Datum: 02. ledna 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: pionýr      IP: uživatel12689    
čus, chci si nechat snížit hlavu aby byl kompresní poměr asi 11 ale nevím o kolik mm..... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoune prece aby mel větší výkon ne? :-D
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
K čemu ti to je, když si to ani spočítat nedokážeš...
 
 
Datum: 29. prosince 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pionýre!Toš si najdi na pokecu výpočet a spočítej si to!Budeš mět jistotu, že to máš dobrý!
 
 
Datum: 29. prosince 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel14904    
Cau nevíte jestli u této ojnice (Klika-jehla nahoře-čep14,1) jsou obě ložiska jehlová. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
ano...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Václav      E-mail:      IP: uživatel14904    
jo jo ale jestli obě ložiska jsou jehlove
 
 
Datum: 30. prosince 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pokud myslíš tu CKR kliku, co tu prodává SESA, tak ta je na čep 14.1
 
 
Datum: 30. prosince 2012 0:38
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
j
 
 
Datum: 29. prosince 2012 0:46
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
zdravim, chtěl bych se zeptat, proč nebo kvůli čemu se tvoří na pístu a pod pístními kroužky karbon,, jestli je to kvůli špatně namíchanému benzínu,, nebo kvůli čemu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 14:44
 
 
 
 
Jméno: jindra      IP: uživatel14039    
dobře díky
 
 
Datum: 28. prosince 2012 14:44
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14891    
karbon je usazenina ze spálené směsi benzínu s olejem. To je úplně normální mosí sa to odstraňovat oškrábáním a benzín s olejem míchAJ V POMĚRU 1:40 STAČÍ.
 
 
Datum: 28. prosince 2012 13:19
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Zdar to bude špatný spalování budto moc oleje nebo nekvalitní olej kdyštak to míchej 1:30 (u fíka)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tětkon dělám Go motoru Čz 175/487,Výbrus+repas kliky+nová ojnice atd a před půl rokem jsem měnil gufera kupoval jsem SKF 2 břitvý a tak nevím jestli je mám nechat nebo zas vyměnit mohl jsem najezdit cca 250-400 km.Tak co myslíte????Nechat nebo zas vyměnit (jde mi hlavně o to u spojky který se mění debilně.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 4:46
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14872    
na pohodu kolecko.... to nespecha.... jedna se mi o HNO3....... neni v mem zajmu si ji objednavat (platit postovny atd.. 250 kc v pici..) no a ty jako-sto bejvalej drogovej dealer bys mi mohl prokazat laskavost .......... vim ze ji mas a ze ji pripadne muzes obstarat ....TAKZE diky ti bracho !!!
 
 
Datum: 29. prosince 2012 4:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky: V praze teď měsíc a půl nebudu...budu se tam vyskytovat jenom příležitostně a na krátkou dobu, od poloviny února jsem tam celý týden kromě víkendu...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
487 má gufera přístupná už "normálně", ne jako 477... Ale u ní zase ty gufera vydrží nesmysl.
 
 
Datum: 28. prosince 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
dělej jak myslíš......
 
 
Datum: 28. prosince 2012 8:10
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14872    
vymejslis kravinu ................ gufera bez premejsleni ZAHODIT !!!!!! je snad valka ??? a nedostatek materialu ??? Yorkska burza padla ? cerny patek ?? nevim jak to ma 487 ale treba u kyvacky bych se zesral kdybych mel pulit motor jen kvuli spicenymu guferu mezi loziskama ... To ze vypada pekne a neni tvrdy neznamena 100%................................................. "DaCaN" ten zlutej krypl na konci tve odpovedi krasne vystihuje tvuj KRETENISMUS !!! zkus mlatit hlavou o stul nez budes psat ........................ KOLECKO kdy budes v PRAGhulu ??? potreboval bych si dat rande ......
 
 
Datum: 28. prosince 2012 3:13
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
půlrok stará gufera snad nemá cenu měnit ne?? :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ze zvyku dávam vždycky nový...
 
 
Datum: 27. prosince 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Čas Seso máš tady na FK silentblok na Stadiona?Jsou tam 3 jeden v hlavě a 2 v motoru.Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DRAKU ZATIM NEMAM,,CEKAM NA LEPSIHO VYROBCE,,PAC TY DOSAVADNY ZA PAR KACEK JSOU GUT ZA TU CENU ALE MOC DLOUHO NEVYDRZI A TA KCEKAM NA KVALITU ZA VICE KACEK
 
 
Datum: 27. prosince 2012 15:50
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau draci mám takovej problém,skládam motor 125/453, všechno cajk dokud sem neulozil kliku do obou bloku, klika se nechce tocit jde dost ztuha,mam tam novy loziska C3,budu rad za vase rady a tipy kde by mohl byt problem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše LK, možná je jsou to jen předepnutá ložiska. Nebo se podívej jestli ti nedrhne setrvák o karter...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš tam už i gufera? zkus přez trubičku o něco větší než čep kliky lehce pohlepat vnitřní kroužky ložisek...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 13:35
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ahojte, prosím jak v domacích podmínkách slušně srovnat špatnou dosedací plochu pro válec na blokách motoru. Děkuji za typy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakým způsobem je poškozena?
 
 
Datum: 18. prosince 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
kdyz bude mit ten velkej kamen a jemnej tak nemam kam utyct.. vim z vlastnich zkusenosti z prace.
 
 
Datum: 18. prosince 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tabulka skla, jemnej šmirgl a brousíš :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a já bych tě ukamenoval.jak zajistíš že ta plocha je kolmo na ojnici?že bude válec sedět kolmo na dělící rovinu motoru?
 
 
Datum: 18. prosince 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
cau, ja bych to osobne zakamenoval, delal jsem si to na valci kdyz byla vylisovana vlozka a OK, sice kaminek zalepis(vycistis ho tim ze na stole polijes hadru tech. benzinem, nebo petrakem a tres kamen po te hadre a krasne ho vycistis) ale celkem to srovnas. http://www.vjrousek.cz/brusny-kamen-kombinovany.html
 
 
Datum: 18. prosince 2012 20:19
 
<  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 7:12:38 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu