slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fuha draci,,, tak je to tady,,, jako každý rok .-) ale i tak fichtlkramek jede stále i mezi svátky,, pro ty co by potřebovali matroš aby se doma u kamen nenudilo,,,,
P.S: fichtlkramek přeje ať ty nastavajici svatky jsou TOP pohodove v kruhu rodiny a do  nove nastavajici moto sezony,, preje fichtlkramek at písty makaji a ojnice kmitají o sto šest .-) sesa
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  49  50  51  52  53  54  55  56  57  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tinky46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci! Máte kontakt na nejakou firmu, která dělá repasi klikovek včetne čepú? Koupil jsem ojnici, ale po rozdelání motoru jsem zjistil, že čepy jsou vydratý od gufer. Děkuji. Taky se mi přetáčejí ložiska v kartrech. Nalepit je přípravkem pri jištení závitú? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Na to cínování bohetě stačí 250W pajedlo v nouzi možná aj 150W nebo je trochu předehřát na el.vařiču.Dřív sem všecko letoval benzinkú.Aj propan butanová je perfektní.Hlavně dobře odmasti povrch a dej pozor aby se pájecí voda nedostala do ložiska pokud je hned nenamontuješ.Ty čepy sem nedělal ale zkusil bych to.Všechny ostatní rady sú lepší, ale taky dražší.
 
 
Datum: 05. září 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
no a HLAVNE ZMER tu hodnotu !!! (samodrejme mi jde o vuli loziska..) jinak se nebavim.........................................................
 
 
Datum: 05. září 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
jaka je namerena hodnota ???.... asi zadna.... kup si zelenej loctite !!! bublina za 50 kc .... no a klika se vsim vsudy te vyjde asi na 1 300,- (ojnici si odecti...) JA osobne preferuju repas stare kliky... protoze to dneska delaj z tlacenky (nerikam ze vsechny..) jinak cepy se delaj tvrdochromem a jak jsem psal asi 1300,- na jehlach (neresil bych) ............
 
 
Datum: 05. září 2012 13:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti můžu poradit tak se na to vykašli.bud sežeň jinou kliku s dobrýma čepama nebo kup kliku celou od sesy.a sežen jiné kartry třeba na aukru.čepy se dají opravit chromováním,otázka ovšem za kolik,zdali se to oplatí vůči nové klice.
 
 
Datum: 05. září 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: tinky46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, sory hoši, jsem hlava zábudlivá, nenapsal jsem do čeho. Do Pionýra. Oskar2-Jak pocuvavaš Ty ložiska? Klasickou pajkou na okapy? Ten dúlek, myslíte naklepat takhle? [url=http://postimage.org/image/vdfbp7rll/][img]http://s12.postimage.org/vdfbp7rll/25257.jpg[/img][/url] Jednou jsem rozebiral Pionyra, ktery mal takle zaraženy ložiska, nejprve vložit ložisko a pak klepnout. Nebo jste mysleli kol dokola tu plochu uvnitř naklepat? K tem čepúm 1600 je moc, to si tady radeji koupim kliku za 1200 a ojnice mi ostane na příšte.. To pocínování čepú funguje i na gufera, nebo jen na ložiska? Gufero má přeci jen brit a řeže, cín je měkký. Diky všem.
 
 
Datum: 05. září 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do čeho
 
 
Datum: 05. září 2012 9:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Dúlky možú fungovat.Ale mě se víc osvědčilo ložiska pocínovat a čepy taky.Nebo udělat futra na čepy a gufera s větčí dírú.Toš tak!Repasi klikovek nekdo nabízel Padalíka.Klikovku mě ešče nedělal, ale mám s ním dobrý zkusenosti!
 
 
Datum: 04. září 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
Ohledně ložisek poradím udělat důlčíkem důlky ve stěně toho pomyslného válce ve kterém jsou ložiska naražená(na stadionu mi to ložiska drží skvěle, jak to drží na číze nevím, možná by se to u větší kubatury mohlo vymačkat a ložiska by se zase mohly protáčet). Přípravek na lepení závitů jsem nezkoušel, možná tak tekutej kov, ale bude problém ložiska pak někdy zase vyndat. kdyby držely v železe tak to stačí nahřát autogenem(ne pb) a lepidlo povolí, ale v hliníku?(Tekutej kov mi drží magneto ve stadionu třetím rokem, kde se mi trhnul klínek a je zase zmrvenej čep a nemám na další repasi). Ohledně těch čepů - v Ravo české budějovice mi klikovku repasovali i s čepama, ale bylo to na stadiona,a stálo to i s ojnicí 1600, jestli to ještě dělaj a jestli to dělaj na to co ty potřebuješ nemůžu zaručit.
 
 
Datum: 04. září 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: Dan      E-mail:      IP: uživatel10415    
Draci, mam go klikovky s novou ojnici a loziska v motoru. Potrebuju udelat vybrus a premyslel jsem nad 4kanalovym valcem, chci se zeptat jestli fakt stoji za to do toho jit. Dik!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2012 6:36
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14430    
Od koho budeš mít ten 4k,jestli se mužu zeptat?
 
 
Datum: 05. září 2012 6:36
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Huráááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá školáááááááááááááááááá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2012 2:13
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
posrana skola posrany vsechno................................. chodit do skoly a jeste se zivit - strasna prdel.......................................................................
 
 
Datum: 05. září 2012 2:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v dnešní době je to tuplovaně na hovno... byl jsem asi 14 dní na čzu, s tim, že si najdu práci... udělal jsem si C+E, ale bez profesáku, takže vicemene k hovnu, bydlim na rozhraní středočeskýho a jihočeskýho kraje, jediná práce, co by připadala v uvahu je ježdění s traktorem za cca 10tis. čistýho, co tp dneska je? Jako zapřísáhlej antivysokoškolák jdu na JČU na zem, techniku a teď doufám, že tam alespoň ty tři roky vydržim... s prací je to minimálně u nás fakt bída, nařikam, že bych se neuživil, uživil jsem se rok, uživil bych se i dál, ale je to fakt makání od nevidim do nevidim, proto i já dneska řikam, že studovat je největší ulejvárna co můůže bejt, takže pokud je vám přáno a nemáte v hlavě nas*áno, tak, toho určitě využijte!!
 
 
Datum: 04. září 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máte pravdu Oskare :-) Já jsem byl na brigádě během prázdnin a byl jsem za tu školu ještě vděčný :-)
 
 
Datum: 04. září 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Franky!Tak to se Ti povedlo!Já enom čekal na ty reakce.Já dyž chodil do škole , tak mě všecí říkali:Byť rád, že chodíš do škole.Dyť nemáš žádný starosti.A je to tak.To musíte poznat časem.Aj na starý kolena musím sem tam do lavic a ke zkúškám.Tak nefňukejte!Toš tak.
 
 
Datum: 04. září 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
hmmmm pan vysokoskolskej....taky z toho orgasmus nemam... do skoly jdu kdyz se chci prospat ci odpocinout... chci je tu jen nasrat .... HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ŠKOLÁÁÁÁÁÁÁÁ .... ani nevis jak me to vzdycky sralo ze prazky utekly...
 
 
Datum: 03. září 2012 13:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě škola začíná až někdy koncem září, takže se zatim nijak nevzrušuju :-)
 
 
Datum: 03. září 2012 13:35
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do školy se těším jen proto, že tam jezdím na moto. :-D
 
 
Datum: 03. září 2012 13:17
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super, už jsem se nemohl dočkat :-D
 
 
Datum: 03. září 2012 13:06
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
studujici !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jóooooooooooooooooo skola ..!!!!!!!!!!! dneska jsem se na to teda vysral......
 
 
Datum: 03. září 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jééé to nám tu chybělo to se ti píše když seš pracující člověk co ? :-D :-)
 
 
Datum: 03. září 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: pflodr      IP: uživatel6603    
čau, pasoval by tenhle výfuk na koleno z pincka? já nevím jaký má průměr kolena simson a nechtěl bych koupit něco co by vůbec nepasovalo http://www.plszabo.cz/eshop/ladeny-vyfuk-suni-chrom-p-4308.html díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: Motáň Filip      IP: uživatel14051    
Nechci radit ale tu máš o 200kč levnější:http://www.motokramek.cz/vyfuk-simson-sport-chromovy-simson/ jinak jestli bude pasovat to nevim
 
 
Datum: 03. září 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
Čus, chci se zeptat, mám upravený sériový karbec( zvětšené kanálky, difuzor atd.) zfrézovaný spalovák v hlavě, výfuk hikone... tedka na tom mám výbrus na 40.00mm a chci se zeptat jestli by bylo lepší koupit jednokroukový píst, nebo by byl lepší normal 2kroužkáč..? jedná se o fichtla. díky předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
podle toho co pises nech 2...... nebo snad delas zavodaka?? pocitas kazdou setinku, kazdy gram vahy ?? jde ti o otacky ?
 
 
Datum: 02. září 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
Ne do crosu ne, je to musnag, s pár úpravami na kostře. motor má pařezový zapálko, je po generálce, ferodo lamely atd. ale jezdím s ním po zadních cetsáh, takže to je taky někdo zátah :-)
 
 
Datum: 02. září 2012 7:11
 
 
 
 
Jméno: cLickY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednokrúžkový určite radšej...Predpokladám že to chceš mať do sily...možno niečo také ako cross...A originálne jawa 20,21,05 cross čo boli mali jednokrúžkové piesty...Keďže máš na tom už takéto úpravy tak určite 1krúžkový.
 
 
Datum: 01. září 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
Ahoj koupil jsem jednorychlostní babetu a mam sní problém dříve to normálně jezdilo ale teď sní mám problém že nejde nastartovat Nevím co stím jiskru mimo válec hází ale ve válci ju prostě nehodí benzín do toho jde ale teď nevím co stím svíček jsem tam měl kupu a ani na jednu to neškytne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě tak zkontroluj dekompresor- jestli neni podpalenej- to jsem mel na te sve taky- musel jsem delat nove ten "ventilek"
 
 
Datum: 01. září 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
hele ja vim co to je renovuji 2x555 1x 05 tak asi vim o čem je řeč nebo motory ovládám docela dobře na fechtla ale babetu jsem rozhozenou neměl
 
 
Datum: 01. září 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Mart099      IP: uživatel14419    
Není to náhodou spatnou fajfkou???Víš co to je fajfka,ne???
 
 
Datum: 01. září 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: kujda      IP: uživatel14373    
no ja si myslim jestli by nebyla špatna hlava dělalo mi to na 555 a už na něm dobry ale na bebatě nevim no ještě jsem se ptal známého jestli to nemohou bejt gufera tak nevim ALE benzin mam novej
 
 
Datum: 01. září 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Babetty jsou strasne nachylné na starý benzin, jestli jsi tam mel benzin pres zimu tak doporucuju vymenit benzin za novy a popripade vycistit karburator :-) Na tohle bych se kouknul v prvni rade- pak se muzem bavit dal...
 
 
Datum: 01. září 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: Tonda      IP: uživatel12688    
Čau, hele chci se zeptat, na co je snížená hlava ? Menší kompres, chápu ale nepochopil jsem k čemu je to dobrý :-) díky všem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přehnaná komprese- brzdí otáčky
 
 
Datum: 02. září 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
mě připadá že si tady z toho děláš srandu , nemáš seriovku ale nevis k cemu je snizena hlava :-D , rikam ti ze se tim zvysuje tlak při detonaci , mensi prostor-vetsi tlak , vetsi vykon
 
 
Datum: 01. září 2012 21:26
 
 
 
 
Jméno: Tonda      IP: uživatel12688    
jo sorry :-D popletl jsem to :-) máš pravdu, větší kompres :-) já nemám sérii. a na co to je teda dobrý ? víc to točí ?
 
 
Datum: 01. září 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
přesně bráceně , nechápeš :-D , naopak se komprese zvysuje , tzn. vetsi tlak a teoreticky i vyssi vykon , prakticky uz je to horsi protoze se taky uvolnuje vic tepla coz ve vetsine pripadu zpusobuje vyvadnuti . na seriovej stroj nedopurucuju
 
 
Datum: 01. září 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci zanedlouho budu zajíždět svoji Čž 175/487,dělal jsem celý motor - přetěsněvoal,nový gufera,nový pístní kroužky atd,válec ještě nemá výbrus tak by mě zajímalo jestli to mám zajíždět stejně jako fíka těch už jsem zajel dost.Je jasný víc mazat a jezdit tak nejvíc 80 km*h ne?Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemusí dělat výbrus
 
 
Datum: 02. září 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
a nebo taky nemusis zajizdet vubec ! respektive dneska se uz nezajizdi......... pises novy pist. krouzky ??? a valec pude na vybrus ? hm zajimava politika ....
 
 
Datum: 31. srpna 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná bych první nádrž maličko víc namazal a prvních pár km tomu nedával plnej a víc bych to nehrotil...
 
 
Datum: 31. srpna 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: Kudrnacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám dotaz :-) ... moji jawku 250 sem dal na výbrus.. a na jaký olej zajíždět? :-) .. jaký je nejlepší? a v slušné cenové relaci? :-) .. předem dík za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najdi olej so specifikaciou API TC ale zároven hustý aspon SAE 40/50 u nás taký je M2T super od dynamaxu
 
 
Datum: 01. září 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: Kudrnacz      IP: uživatel7456    
Jo :-) .. děkuji vám velmi za radu... :-) .. TSF :-) .. je velmi zname a na to jezdim .. normalne.. :-) .. takze tedka pouziju polosyntetiku :-)
 
 
Datum: 01. září 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Já bych použil M2T 1:33 a po záběhu 1:40.Radu od Toma bych bral.Cena 150 Kč za litr je rozumná.Případnou kritiku zdúvodním.
 
 
Datum: 01. září 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Tak tak bud' ten Mogul TSF na ten jezdím já a nebo je taky good olej Od Huskqvarny LS 2T
 
 
Datum: 01. září 2012 10:18
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mogul TS nebo TSF.......
 
 
Datum: 31. srpna 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych doporučoval polosyntetiku třeba od Stilu ten u nás stojí kolem 150 kč za litr je dost dobrej,nezanáší motor jako třeba M2t a takový další oleje atd.
 
 
Datum: 31. srpna 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za sebe doporučuju nějaký kvalitnější minerál se specifikací API TC...
 
 
Datum: 31. srpna 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: Hafis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den...Předem se omlouvám nevím kam bych to napsal.... Přivezl jsem si Mustanga jenže mam menší problem...Od té doby co si s ním hrál bratránek ,tak nemám jak pravý tak levý čep stupačky ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/cep_stupacky_hladky2222.html ) a sésa je na dovolené...Nevíte mimochodem kde by se dal sehnat ? Protože asi 20 dní se mi moc nechce čekat...Kdyby jste nevěděli tak počkám ;-)... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2012 12:29
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel14409    
Dík moc a Seso sry...
 
 
Datum: 02. září 2012 12:29
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
V nouzovým případě si můžeš udělat ten čep z nějakýho šroubu. Já ho tam měl 8 let a až před měsícem jsem poznal, že tam je závitová tyč rozklepaná kladivem....
 
 
Datum: 31. srpna 2012 17:03
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvám se že jsem to musel napsat ale když tu sesa není tak aby Hafis nečekal 20 dnů
 
 
Datum: 31. srpna 2012 15:53
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na http://www.motokramek.cz/ nebo na http://www.motojelinek.cz/ nebo nahttp://www.mototechnik.cz/ zajdi treba do obchodu s motorkama atd zdar.
 
 
Datum: 31. srpna 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel11657    
draci.. na opravu netěsnící hlavy válce:.. šlo by jako brusnou pastu použíš silichrom ?:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
boha jeho....zajdeš do tety a nebo do mototechny a koupíš si střední brusnou pastu v malym víčku za 25kč....to je problém? Jináč já zabrousil do jemna hlavu na válci i na konkoru a pár slínách ;-)
 
 
Datum: 31. srpna 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nooo tak silichrom je z části jak brusná pasta teoreticky by to jít mělo myslím že už to tak i někdo zkoušel....
 
 
Datum: 31. srpna 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
nevim ale dosti pochybuju ................. silichrom je na hovno - vem to a hod sousedum do okna
 
 
Datum: 31. srpna 2012 0:49
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak vylisovat ojnici z klikovky jawa 555 děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2012 10:07
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajdi si do jakýhokoliv servisu tam lis určitě mají, za dobrý slovo nebo malý příplatek ti to vylisují, během minuty to máš
 
 
Datum: 30. srpna 2012 10:07
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale kde ho muzu sehnat asi nemyslis lis na hrozny.
 
 
Datum: 29. srpna 2012 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by.. lisem? kdo by to řekl že? :-D
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám na válci znak D to je jaký výbrus a na pístu 2 děkuji bedy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel14290    
Vezmi posuvku a změř průmer pístu, každý výbrus je po 0,25mm. Takže nultý - 38.00, první 38,25mm, druhý 38,50 mm atd.
 
 
Datum: 29. srpna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
Mám menši problém s babettou 207 sundal jsem hlavu a pootočim s pistem jak doleva tak doprava asi je v riti pouzdro na ojnici co? je to ještě bronz jinak jezdi až na ryhu ve válci slušně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
co ??? tady se clovek dozvi ale veci ................... to je lepsi nez kabelovka..
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel13849    
není to náhodou v horní ůvrati jakoby ten mrtvej bod ??
 
 
Datum: 29. srpna 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
jde snim pootočit jako s potenciometrem když šteluješ stanice na rádiu myslim si že pist má určitou vuli ale myslim si že pootočeni 4mm na každou stranu je dost nato že to je v kluznym ložisku a ne ve valivym pokud by se pootáčel na každou stranu tak 2mm tak mi to přijde normálni o vikendu se podivám pod hlavu kamarádové 207 jak to vypadá ale myslim že to bude daleko menši vule
 
 
Datum: 29. srpna 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel13814    
jako že se píst hýbe vůči ojnici do stran? to je ale normální!!!!
 
 
Datum: 29. srpna 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
tak to jsem klidný hlavně aby klika nebyla vprdeli ojnica je v klidu jinak kolik mi zbyvá km než to klekne momentálně to jede parádně do kopce je v tahu jinak celá vule je (celkovy pootočeni) cca do 1cm jinak na každou stranu od středu je to do 4 mm
 
 
Datum: 29. srpna 2012 16:53
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle se stalo kámošovi a bylo v prdeli spodní ojniční ložisko...
 
 
Datum: 29. srpna 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel14326    
Čus Draci,asi je to blbá otázka ale můžu dát do motoru novou pístní sadu s vrtáním 40mm aniž bych dělal výbrus.Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2012 11:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
NE. Pokud máš pístní sadu 40mm tak se musí musí válec vybrousit na 40mm
 
 
Datum: 29. srpna 2012 11:16
 
 
 
 
Jméno: zdenanek      IP: uživatel6303    
čus chlapy jaký je rozměr pístu po prvnim výbrusu nebo to mam pak nějak změřit díkec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na cem ale??????
 
 
Datum: 28. srpna 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
38,25
 
 
Datum: 28. srpna 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Ahoj, mam novou kliku z aukra, a kdyz davam magneto tak jakoby nedolehne až tam kam má nebo newím ale když dám stator tak vrch magneta o něj drhne.. BTW: asi 1.3 mm chybí aby si stator sednul tam kam má... co se s tim da dělat ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel12726    
Nevím jestli jsi to už vyřešil ale určitě by šlo utočit magneto ze strany vačky tam snad ty 3 mm najdeš.
 
 
Datum: 18. října 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Postule - prasky na uklidneni ??? vtip... jenom si nepamatuju ze bys napsal neco "v tomto stylu" vubec se nedivim - ja bych zabijel ... nema cenu resit - on si te dovoli normalne vymrdat ... a zitra te potka na chodniku a bude ti rikat dobry den............................OSKARE 2 - smeju se, opravdu mi cukaj koutky - nebudu se jakkoliv obhajovat - mas proste pravdu "nekde neco jsem slysel a pokousim se poradit" na silnici me nepotkas protoze nevlasnim ani jeden ze ridicskych prukazu a vsude chodim zasadne jen a jen pesky.
 
 
Datum: 30. srpna 2012 1:46
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj draku!Promiň, ale nebudu Ti radit okolo toho magneta.Jen mě zaráží, že v pravidlech k příspěvkom je psáno:Budu se chovat slušně, nebudu sprostý, nebudu nikoho urážet atd.Ale co dovede Franky se moc číst nedá.Možná něco někde slyšel a tak chce radit.Ale být při tom sprostý?To nechápu.Jestli se tak chová aj na silnici,Tak se naučím modlit a budu se, abych ho nikdy nepotkal.
 
 
Datum: 30. srpna 2012 0:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu nejsi profík.jsi obyčejný lepič.jsem jen zvědav,jak ten slavný podložený stator zajistíš v kartru.asi sekundákem,jak říkal někdo tady.zkoušel jsi zatočit magnetem na pastě na klice jak píše?asi ne že....ale keců plný kýbl
 
 
Datum: 30. srpna 2012 0:01
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Postule chapes ho ???? pan je opravdu magor.......
 
 
Datum: 29. srpna 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
nejsem profesional.. a ty se zamysli nad tím, co tu píšeš za nesmysly.. K čemu mě bude měření všemožných věcí a sraček ? měřením se to nespraví !!! Jinak rozklepané kliky nebo statory a magneta.. to díky ale ne. takove věci nemám zapotřebí.. 'Raději bych to ukončil.. ! jižmám podložky které pěkně sedí jak mají.. takže večer to seřídím a nebude problem.. pulit motor kvuli klice nebudu a kupovat novou taky ne..
 
 
Datum: 29. srpna 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky bych to tak viděl.asi bych řešil příčinu a ne až důsledek.určitě bych tu kliku oměřil a porovnal s originálem,jestli sedí konus atd atd.a určitě bych oměřil a druhou stranu,aby jsi za týden nepsal že ti nejde spojka protože je řetěz šejdrem.už jsem po pár odbornících viděl pár věcí.rozklepané konce klik,pozohýbané statory,doklepané magnety atd tdi.
 
 
Datum: 29. srpna 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
ACH TAK .... !!!! pan je profesional .. tak to jo ... a taky dratenik a obkladac !!!! pises ze montujes nejakej ten rok a pak z tebe vyleze nejaky podkladani ... to mluvi za vse ... nejsi zednik ? skrabes cihly ? ááááá uz jsem plne v obraze ... cihly skrabes blbe a proto to podkladani .......... casem mozna poznas ze se jisty veci proste nedelaj....
 
 
Datum: 29. srpna 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Danekod a vsichni ostatní, díky za radu.. a Franky.. ja uz doprdele do fichtlu delam nakej ten rok takze se vzpamatuj a smir se s tim ze proste vsechno neni podle tveho usudku !!! Jsem rád, že se mi snažíš pomoct ale nenechám se tu urážet od nějakýho blebečka.. BTW: to znamená, ať příště držíš hubu, když nevíš co z ní vypustit !!! Jinak stator vypodložím plechem 2,6 což bude uplně akorát - a dalo práci ho najít doma.. :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
precti si znova co jsi napsal.... a bouchni hlavou do zdi
 
 
Datum: 28. srpna 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nevim, před rokem jsme měli rozdělanej motor z 05, nasazovali jsme kliku (ckr) do pravýho karteru spadla tam uplně sama pak jsme přitlačili levý uplně k sobě a ejhle, na levé straně 5mm mezera .. dotaz tazatele ale co se s tím dá dělat, jsou asi tři možnosti - vyhodit kliku a dát novou, upravit čep a nebo rotor a nebo vypodložit stator.
 
 
Datum: 28. srpna 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
clovek udela par tecek, uvozovek, pomlcek a je tam ta zluta svine ..................DANEKOD - ke tvy otazce ... myslis ze je spravna ? jake jednotky se tam nachazi ??? jake jednotky resime zde ??? premejslej a mozna nebudes tak blbej ........
 
 
Datum: 28. srpna 2012 18:21
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
nehadame se o milimetr ...... jen tvrdim ze ta mezera je minimalne 2 mm (pro to ty minus 3 ) pul cm je hodne nadsazeny ... ale budis ...... kazdopadne jsem v prvnim clanku psal at premeri vzdalenosti (pro porovnani) TAK ci ONAK neverim ze by byl cep tak domrdany - proto me zajima ta vzdalenost .... ten vul nam tady bez tak keca a nezkusil to bez koliku ...... nebo to nemel stazeny .... nebo proste jen ma problem "nasadit" zapalovani .... co ja vim .......... ale pochybuju ze je cep takto domrdan (a abys me nechytal za slovo - o clanek nize jsem psal ze muze byt "zmetek";-) ale proste to tak NEBUDE ! psal ze ma na porovnani origo kliku a to by bylo zrejme okem patrne !
 
 
Datum: 28. srpna 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypodlož ten stator o 1.3 mm a hotovo, ničemu by to nemělo vadit, akorát to bude o něco blíž k víku zapalování.. kdybys půlil tak tam strč novou kliku CKR na jehličkách, asi nej řešení, sice dražší, ale vše bude tak jak má být a bude to šlapat dlouho BTW máš kliku přesně uprostřed obou karterů ?
 
 
Datum: 28. srpna 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14389    
Soráč,vy se tu hádáte o milimetr,ale origo je tam vakl snad půl centimetru,takže to musí bejt zmetková klika a nebo blbě obrobenej čep.... Je kužel kuželovej? Nekvrdlá se magneto na klice?
 
 
Datum: 28. srpna 2012 17:49
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
PROBLEM JE debile se smajlikem ze "3mm" PISU JA (nikoliv ty) a je to hodnota o kterou bys mel jit dolu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LASKAVE CTI a premejslej do pice uz !!! ... nebo te snad nekdo kopl do kouli ze nemas cim myslet ??? ze tvych clanku jde na me radny dojem ze se bavim s blbcem !!! kolik ti je ? 13 ? 14 ? DWEIN - rozumim ti ale 3 cisla ??? to je kapku moc nemyslis ?jo...muze byt jedna "zmetek" (i kdyz jsou vsechny) muze tam byt neco o co se to opře a rotor nejde dal... ale to znad bylo vizualne vylouceno (predpokladam) ...
 
 
Datum: 28. srpna 2012 17:16
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Kolego, ale chapes to.. ze jestli pisu 3mm nebo 1 je ted uplne jedno.. proste magneto musi jit dolu nebo stator nahrou.. nic jineho se neda delat.. muj dotaz je jak to udelat.. :-D
 
 
Datum: 28. srpna 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
tipuju že se ty tovarišové o těch pár drobnejch fakt sekli... ostatně dotazy tohoto typu budou přibývat s rostoucímy tržbami všemožnejch krámků... jako například : nejde nastavit hladina. poněvač novej plovák váží asi o 5 kilo víc než origo... a tak dále a tak dále...
 
 
Datum: 28. srpna 2012 16:46
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
precti si dotaz co jsi napsal ... precti si to co jsi ted napsal... zamysli se - pripadne se jdi oplachnout a skus sem napsat teda neco trochu kloudnyho ! TVOJE POCTY JSOU NESMYSLNY ! napises ze mas cca 1,3mm PRESAH !!! z toho plyne ze musis o 3 mm dolu aby jsi mel mezeru !!! a pak napises ze na druhym motoru to je "minimalne o mm nize" a kdyz uz jsme u toho jak si prisel na tyto hodnoty ? jak si je zmeril ? nevim jak tvoje ale moje matematika z hodnot ktere uvadis to jaksi nepobira RESPEKTIVE TO NENI MOZNE ! ono 1 nebo 3 je docela rozdil ........ A SILNE POCHYBUJU ze by se tavarisove sekli o 3 cisla na cepu ! a jsem rad ze si napsal dotaz .... uceni mi jde docela dobre do palice kdyz vim ze po svete chodi velka radka idiotu......
 
 
Datum: 28. srpna 2012 16:16
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
hele, mam doma jeste druhy motor, druhej stator a rotor.. narval sem jinou kliku do druheho kartru, nasadil rotor a stator a sedelo to.. tam to magneto bylo minimalne o 1 mm nize nez na motoru co delam ted.. meril sem to a skousel ruzene varianty a kokotiny az do vecera vcera.. takze je to tak ale ta klika je v hajzlu.. vidim to tak ze si vemu nakej silnejsi plech a na soustruhu si utocim takovou podlozku aby ten stator sel trosku nahoru a nedrhlo to o sebe.. jinak se to asi resit nedá...
 
 
Datum: 28. srpna 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: Franky      E-mail:      IP: uživatel14057    
si vul a muzes si za to sam ....... nova klika za par korun JE DOSTI DRAHA klika ...... je to meky, rozhozeny proste na picu - uvedom si ze jakmile se klikovka spravne netoci vzdycky jedes hovno - je to srdce motoru ! tak ci onak NEVERIM ze by se nekdo takto seknul (+ 1,3 mm na vystupu ?? blbost.....chyba bude u tebe....) kazdopadne vyhod kolicek - pritahni rotor a ZMER vzdalenost od vnitrni (nejblizsi) hrany rotoru ke guferu (jinak receno - nejmensi vzdalenost) + druha hodnata od vnejsi (nejdelsi mozna vzdalenost) .... (sem pak jeste NAPIS tloustku gufera ) zitra po zkouskach asi vecer bych mel delat jednoko embrda - tak bych to zmeril take a porovna se to - vysledky se budou lisit ... ale jestli to zmeris dobre tak rozdil by mel byt v desitkach nikoliv v celych. dale je pravda ze co jawa vyrobila byl original ale 2 ci 3 mm ?? nesmysl ................. uvidi se jestli myslenka ma je dobra.....
 
 
Datum: 28. srpna 2012 14:14
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Skoušel jsem ještě jiná magneta a je to to same.. a necpu tam špatne magneto.. a ano.. nejspiše je tak klika zmetek.. ale co ted s tim.. pulit motor a kupovat novou kliku to ani nahodou.. napadlo me podlozit stator a zvednout ho tak aby to nedrhlo..
 
 
Datum: 28. srpna 2012 12:03
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a necpeš tam magneto z 05 nebo 555/550
 
 
Datum: 28. srpna 2012 11:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14387    
Furt tu řikam,nekupujte levný kliky,ojnice,válce a hlavy z polska.... Tak si ušetřil...mužeš jít a koupit si jinou nepolskou....u té polské se mužeš vyfotit... Vim že je lákavý si koupit novou kliku za 600,- když nová klika s ckr ojnicí stojí normálně 1200,- ale mě by už odradila ta nízká cena.... Jináč,zkoušel si bez kolíčku i jiný magneto?
 
 
Datum: 28. srpna 2012 10:37
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Magneto nesedí na klice tak jak by melo.. BTW: je hodne vysoko.. a kdyz prilozim stator tak o nej ze spoda drhne to magneto... proste stator si nesedne tam kam má tak aby mezi ním a magnetem byla mezera..
 
 
Datum: 28. srpna 2012 10:37
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co má stator společnýho s klikou?? snad rotor ne???
 
 
Datum: 28. srpna 2012 10:34
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
jj toj sem skoušel, ale nepomohlo to.. asi bude klika fakt zmetek nebo newim...
 
 
Datum: 28. srpna 2012 10:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš dokleplý kolíček na magnet.zkus montáž bez kolíčku a uvidíš
 
 
Datum: 28. srpna 2012 9:42
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Ne ne klika je v pořádku daná.. ale asi to bude zmetek no.. napadá me jedine podlozit stator..
 
 
Datum: 28. srpna 2012 9:35
 
 
 
 
Jméno: android007      IP: uživatel14274    
BUD JE TA KLIKA SRÁČ A NEBO SIS SPLET STRANY NEDAL SI KLIKU OBRÁCENĚ?
 
 
Datum: 28. srpna 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci já to už nechápu. Jde o výbrus atd. mám válec na něm je ....D.... a mám píst na něm je ....2..... Když jsem ho nedávno rozdělal tak jsem koupil akorát pístní kroužky podle pístu 38,50.zajel jelo to ale ted sem ho rozdelal skrz nakopavani a nechapu co je to D jako 39,00 prosím ty tabulky nechápu.Díkec draci za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
zdravim mám menši problém zatim ho ale nebudu řešit možná přes zimu ale zajimal by mě váš názor na babettu 207 koupil jsem těsněni mezi hlavu a válec na dekompresor když jsem sundal hlavu a dal pist do spodni uvrati zistil sem že od vyfukovyho kanálu směrem k hlavě je rejha tak 3 cm do ztracena v horni uvrati má motor velmi dobrou kompresi spotřeba je v normě a celkově je motor dobrý až na netěsnost krytu převodovky při jizdě do kopce motor sice ztrati otáčky ale při určitych otáčkách je drži a je citět že je v tahu větši kopce zvládá rychlostí 20kmh a při delšim stoupáni se neunavuje jen pozoruju že při akceleraci má do 1/4 plynu menši diru ve zrychleni když je motor studenej tak to neni znat myslite že zato muže ta rejha? nebo je problém někde jinde? je to jakoby tam netekl benzin ale přitom za studena teče normálně a při jiné poloze plynové rukojeti je vše OK dřiv jsem na babetě moc nejezdil až letos jsem ji dal dokupy a najel jsem sni cca přes 100km gufera jsou OK známej mi je měnil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
to jo má pravdu jen jsem si spoměl ještě že když sem měl pist v horni uvrati tak snim šlo pootočit do obou stran tak nevim jestli to je u kliky s pouzdrama normálni nebo ne v záři bysme chtěli s klukama na pionyrech a babetách vyrazit na vyjižďku cca tam a zpět cca 150km tak bych to chtěl zvládnout bez pruseru ikdyž před nama pojede auto :-D
 
 
Datum: 27. srpna 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: android007      IP: uživatel14274    
péro má pravdu
 
 
Datum: 27. srpna 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
řaknu ti jedno dokud to jede nějak slušně tak nic neřeš
 
 
Datum: 27. srpna 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nemáte někdo kontakt na někoho kdo dělá fakt hodně dobře klikovky??? Měl jsem pána, kterej to uměl fakt super, ale už je nedělá (věk...) ideální na Praze-východ Kolínsko nebo i Praha odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vim jenom o jednoum na moravě děla to levně a dobře kvalita za 1 na fika je cena okolo 6 stovek + asi poštovny skusim pohledat email nebo čislo
 
 
Datum: 27. srpna 2012 14:42
 
<  49  50  51  52  53  54  55  56  57  >

 










Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.12.2025 13:34:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu