|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pavel
IP: uživatel14544
 zdarec, chtěl bych se zeptat. chci si nechat zgenerálkovat kliku na 350, pokud bych si mohl vybrat, mám si nechat udělat pístní čepy na jehličkách, nebo na pouzdrech nebo jak se to jmenuje.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 8:57
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Samozřejmně je lepší jehlová klec, ale na to musíš mít ojnici.... ale neznám žádnej obchod, kde by byla na 350....
Datum: 18. října 2012 8:57
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, chtel bych se zeptat kdo ma tu novou kliku tady z kramku na stadakovy, jakej ma na to nazor? nebo jesli ji uz nekdo zadrel? ja ji mam na upravenym stadionovy a mazu to olejem Q8 Rs extreme zatim v poho ale uvidi se jak dopadne. tak vas prosim o vase nazory na ni predem diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 7:31
 mám jí v sériovce, zatím najeto málo, ale je tváří se v pohodě. V "závoďáku" težko říct co udělá
Datum: 18. října 2012 7:31
 Taky se ji chystám dát do speciálu, - stejskyho silniční úprava tak jsem zvědavej jestli vydrží..Jinak nic lepšího asi neseženeš. Měl jsem ji na dřívější úpravě na 5 koní a držela pěkně myslím že by měla i těch 8 kobylek vydržet, asi né moc dlouho ale pár závodů snad jo
Datum: 15. října 2012 16:51
 Zdrar draci chci se zeptat, zda je lepší (ne cenově,ale s ohledem na kvalitu a životnost) koupit novou kliku tady v krámku, či nechat zrepasovat starou. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:06
 Určitě vyndat klikovku ven a nechat si udělat mě to vyšlo 550kč ojnice + 300kč práce....
Datum: 16. října 2012 9:06
 Jo to jsem zapomněl napsat, že se jedná o pionýra 21 upraveného. Díky moc za rady chlapy, kdyby se vyjádřil ještě někdo, tak budu jen rád.
Datum: 15. října 2012 18:47
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 do origo stroje stačí ta nová klika , do upraveného pincka bych rozhodně dal zachovalou starou kliku s CKR a vyvážením .
Datum: 15. října 2012 15:13
Jméno: pepa
IP: uživatel13037
 rozum říka že crk ojnice s jehlamy a ložisky skf je technicky dokonalé řešení ..je to tajvan ale material určený do nových skutru o dost kvalitněji materialově ojnice je kovaná ..což narozddíl od některych originalu co sem slyšel že sou odlejvané je plus ....
prakticky sem používal repasovaný originál a na seriovém motoru dostačuje ...
jinak pokut stavíš 555 550 na dení ježdění doporučuju ti to udělat už s klikou 0,5 podívej se na ně a poznáš proč...
pokud nemáš sníženou hlavu či to nerveš na krev stačí repas pokut chceš kvalitu Crk jehly material a to že jde o nový díl sou nesporné plusy
Datum: 15. října 2012 10:06
Jméno: dandy 125
IP: uživatel10666
 Pic, nevíte kdebych sehnal ojniční sadu na jawa dandy 125? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2012 5:42
 ja ti ji draku splasim,,, napis mi meil, pokusim se
Datum: 15. října 2012 5:42
Jméno: vena
IP: uživatel12708
 zdar jak se da zvětšit hlava na větší vybrus ?? nebo za kolik to dělaš stando ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2012 20:40
 Ahoj. Ozvi se mi na mail,probereme to tam. Dík.
Datum: 15. října 2012 20:40
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 zravím Vás, chtěl bych si nechat udělat kliku a výbrus na kejvačce asi to dám pravděpodobně k pražanovi do třebíče. slyšel jsem že on to nedělá, že to vozí někam do Moravského Krumlova. Nevíte někdo jestli e to pravda? Nechal jste si tam už někdo něco udělat a jste spokojeni s tou prací? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2012 14:16
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Nikdo víc neví? jinak děkuji aspoň za jednu odpověď
Datum: 13. října 2012 14:16
Jméno: Dansek
IP: uživatel10642
 zdravím. Hele ptal sem se tak lidí a říkali, že v Třebíči dělaj poctivý výbrusy, že když nepotřebujou mít výbrus hned, tak vozej k Pražanovi a tam, že ho udělaj fakt dobře, ale nevím esli posílaj dál, nebo esli to dělaj tam.
Datum: 13. října 2012 11:02
Jméno: krtek
IP: uživatel14352
 zdarec zajíždím svýho fichla(5 výbrus) a najezdil jsem tak 20 km a jel pěkně a dneska jsem na něj sednul a jen škitá a střílí a občas vrkne  poradte prosím co stím?a eště mi po výfuku teče benzín a zajíždím to na 3 drážku od zhora na jehle a z karbece mi kape dost benzínu z toho otvoru dole. díky za info čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2012 22:08
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 pokud to střílí tak jasnej předstih
Datum: 12. října 2012 22:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zřejmě se ti stalo něco s víčkem plovákovky, jako například zasekávající ventil, poškozenej nebo jinak nefukční plíšek. atp. tudíž zřejmě bohatá směs a pak ti všude chčije kolem. nebo celkové špatné nastavení karburátoru, potažmo i předstihu.
Datum: 12. října 2012 21:57
Jméno: krtek
IP: uživatel14352
 teda po kolenu
Datum: 12. října 2012 20:05
Jméno: mejcin
IP: uživatel14566
 Zdravím pánové! Slyšel jsem, že červená silikonová gufera nepatří na kliku, prý benzín ten červený silikon rozpouští... nemáte s tím někdo zkušenost nebo víc informací? Díkes! :o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2012 7:41
 Většina mých výkonnějších válců jezdí borcům na motorech se silikonovými a nebo fluorkaučukovými gufery...oboje naprosto OK....proti černejm nesrovnatelný....
Datum: 13. října 2012 7:41
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Mám ještě dotaz mam mustanga po výbrusu na volnoběh je v pohodě ale jak jedu něco cinká a když dám o trochu více ja čtvrt plynu začne v motoru něco hrozně nahlas rablovat. Jako kdyby se to mělo každou chvíli rozletět. Ale jak uberu zas je to v pořádku měnil sem komplet pistní sadu a motor je 3 roky po kompletní GO. Poradtě co mi tam mohlo odejít .
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 10:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel14577
 Kluka vakom stave je daval si novu alebo nejaku staru? Potom ma napada primarny retaz
Datum: 16. října 2012 10:04
Jméno: Pavel
IP: uživatel14559
 Zduř draci mam dotaz co se stane když se píst dá obráceně šipka na horu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 7:33
 můžeš vylámat kroužky (což je hodně pravděpodobný) a zkurvit válec s pístem a taky se nemusí stát nic
Datum: 18. října 2012 7:33
Jméno: jastin
IP: uživatel14560
 Vylamou se Te krouzky a zkurvis valec i pist
Datum: 11. října 2012 11:28
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Mám dotaz udělal sem výbrus a po složení to má divný zvuk a nechytá mi to :/ nevím proč. Poradtě prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 17:52
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 nn už to jede prostě sem to roztlacel a zajizdam na 1 lehtacka
Datum: 10. října 2012 17:52
 Nedals obráceně píst? A co těsnění?
Datum: 10. října 2012 17:14
Jméno: zulu
IP: uživatel14553
 ČUS chtěl jsem se zeptat , když chci snížit hlavu na soustruhu. Jak je to s upnutím ? je třeba vyrobit přípravek a upnout to do něj ? , a nemáte případně někdo vykres toho přípravku ? . díky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2012 15:33
 mail : zulu12@seznam.cz ,díky moc za ochotu !!! snad se mi to podaří hezky stočit  )
Datum: 11. října 2012 15:33
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No vidím, že Ti nikdo neradí.Toš napiš adresu meilu a k večeru jak dojedu dom, tak Ti pošlu fotky a nebo aj nákres.To dybych to zapoměl vyfotit.A jedu rychlo do práce!Toš tak.rn
Datum: 11. října 2012 6:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj zulu!Jak s upnutím?No a co tak licní upínací deska?Nebo přípravek?No nejakej kruhovej výlisek a rozměřit otvory pro upnutí hlavy a dlouhýma šroubama uchytit, vystředit, srovnat házivosd do boku a už se bere špóna!Nebo válcová fréza na ventily a ručně ubrat kolik chceš.No a dyž se nikdo neozve lepší radú nebo fotkú toš vydrž do zejtřka a potom Ti pošlu fotku teho přípravku!Nemám to doma!Toš tak.
Datum: 10. října 2012 18:45
Jméno: zulu
IP: uživatel14553
 jo a je to hlava z jawa 50/21
Datum: 10. října 2012 10:53
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zdravím jeden známý vedle ve vsi má pionýra 21 a má štítek v angličtině a na něm napsaný výkon 4 koně setkal jste se s tím někdo?zajímalo by mě kde sebrali toho 0,5 koně navíc jestli byla jen odlišná triska v karburátoru nebo byl jinak načasovaný válec a nebo jestli to jen nezaokrouhlili  dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2012 21:36
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Ohledně těch hlav sem na to taky narazil takže je to možný. Ohledně paliva můžu "doporučit" benzínku u nás v Borovanech, nevím co jim to opět přišlo, ale smrdí to po lihu a opět sem zapek kroužky na stadionu jako by sem jezdil na e85.....
Datum: 10. října 2012 21:36
 to je u nás je odjakživa prodávají paliva nejhorších kvalit za nejvyžší cenu
Datum: 07. října 2012 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo to mě taky napadlo že třeba trochu snižovali hlavu mě jen zajímalo jakto že mel psaný 4 koně ted už mi to je jasný dík
Datum: 07. října 2012 21:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Na 2. stranu spouta strojů pro vývoz měla vyšší kompresi kvůli odlišným palivům... mohli výkon nahnat tam.
Datum: 07. října 2012 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel14542
 Je to úplně stejnej fichtl jako pro ČSSR jen prostě v anglii má uváděné 4 koně v 7000ot/min je to kvůli nějaký jiný normě udávanýho výkonu a jinýmu palivu v GB...no prostě v Británii na jejich benzín a dle jejich norem to u nich mělo 4 koně... Žádná úprava motoru.
Datum: 07. října 2012 20:50
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdarec draci. Mám válec po výbrusu a píst má průměr 39 mm, tuším že je to 5. výbrus. Chci se zeptat jestli musím nějak upravit hlavu, slyšel jsem že prý ano, ale nevím jak, nebo komu to dát. Dál se chci zeptat proč se to vůbec musí dělat. Když jsem hlavu nasadil, tak do ní píst nenarážel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 20:55
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 dik
Datum: 07. října 2012 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel14542
 Jestli neni nikde žádnej šotek,tak by to narážet nemělo. Vnitřní průměr hlavy je 39mm.
Datum: 07. října 2012 20:54
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 39 mm je čtvrtý výbrus a jestli píst nenaráží nic neřeš a jezdi...
Datum: 07. října 2012 20:22
 Draci je motor na jawa 20,21,23 za 1000kč dobrá cena motor je uplne jako novej je po dobové GO mám možnost ho koupit stál v nějaké dílně jako náhradní
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 13:42
 pepa: kdes ty ceny viděl proboha? tolik za to dá jen magor
Datum: 07. října 2012 13:42
Jméno: pepa
IP: uživatel12952
 pokut beru ceny na burzach hlava 100 valec 300 klika 500 použitelná a detaili možna by se to vyplatilo jen kvuli dílum,,,natoš jestli to bude chodit
Datum: 07. října 2012 11:36
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 cena jastli je po go tak je výborná
Datum: 05. října 2012 23:15
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 ja si myslim že cena je to dobra pokud je v takovym stavu jak pišeš
Datum: 05. října 2012 21:49
 Zdar Seso chtěl bych se zeptat co se dává dotohodle válce za píst vím že 40 ale nevím to další číslo takže prosím kdo by mě to napsal a jestli se dá dotohodle válce koupit jinej píst než co se ktomu dává ten PL něco jestli by se dalo koupit jako česká výroba a kroužky ale aby to prostě byla trošku lepší odvedená práce.... zatím díky moc zdarec..... draku.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 14:23
 no jo ale když mu se ten píst natáhnul pomalu o 1mm
Datum: 05. října 2012 14:23
 problém neni v provedení pístu... problém je ve válci samotném... hrubě a nahovno odvedená práce za moc peněz....
Datum: 04. října 2012 22:21
Datum: 04. října 2012 21:08
 Nazdar majú motory 175/356 a 250/353 niečo spoločné myslím prevodovka a spojka ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2012 7:38
 svíčku, dynamo, řadička by možná šla použít, nalévací šroub oleje, možná matici primáru a čertíci z kulisy. 356 bude mít mnohem víc společnýho s čz 450
Datum: 18. října 2012 7:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Možná startovací páka, spojkový lanko a aj převodový olej by mohl byt společný.Ešče plnící, kontrolní a vypúštěcí šroub by mohl byt stejný!
Datum: 04. října 2012 18:01
 V podstatě ne...
Datum: 03. října 2012 20:50
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 zdarec když jedu na fíku trojka letím tak těch 60 tak za chladna to jede dobře ale když je motor zahřátý tak to v otáčkách tak jakoby cinká někde u válce a ztrácí to výkon tak uberu a jedu na půl plynu.. čím to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:13
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 tak kroužky to nejsou.. co to může být ?
Datum: 05. října 2012 19:13
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 čau tohle mi taky dělá.Určitě se podivu na ty kroužky ale ja jsem zkusil vymenit svíčku a už to tak moc neděla tak nevím zkus se třeba taky podivat na tu svíčku
Datum: 04. října 2012 16:14
Jméno: gerrys
IP: uživatel10115
 válec sem tam dával před týdnem.. doufám že to bude ono.. díky za tip
Datum: 04. října 2012 15:51
 prasklý pístní kroužek
Datum: 04. října 2012 11:47
Jméno: bzonekpetr
IP: uživatel13743
 zdar draci, mám dotaz, dával jsem u fichtla nový futro k ijnici na pístní čep, a zapoměl sem ho skr provrtat, vadí to něčemu?, mám tedka novej býbrus atd... mám stím najeto tak nějak 20km a zatím to je Ok.
Díky za rady předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2012 10:27
Datum: 04. října 2012 10:27
 řekl bych že vadí.to je mazací otvor a jak známo kluzné ložisko je háklivé na mazání.takže se ti může stát že se to protočí v pístu nebo ojnici.takže znovu a radostněji
Datum: 02. října 2012 8:56
 Zdravím, chci se zeptat, jak je možný, že když jsem nalisoval kliku do karterů, tak není vystředěná, ale na jedné straně je mezera od kliky ke klikové skříni cca 3mm a na druhé skoro nic. Klika mi nejde točit volně a tipuju, že toto bude příčina, Babetta 207... Díky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2012 13:38
 Asi ju nechám přecentrovat, stejně na to mám celou zimu, tak není kam spěchat. Nevíte, kdo kliky dělá někde v Brně nebo okolí?
Datum: 04. října 2012 13:38
 Nejlepší je originál sehnat kliku třeba i rozbitou a nechat přelisovat jen na ojnici CKR a je to klid já sem to dal do Mustafa na kliku a je to pohodička ta klika válí jak nová a ještě chci říct kdo sem napíše že dotoho mlatil kladivem je pěknej blbec protože na kliku se musí maximálně s palici a to jen ještě lehce klikovka musí po nahřátí do ložiska atd krásně zapadnout a volně se točit po smontování......
Datum: 04. října 2012 10:34
 možná by nebylo marný kliku odnést někomu kdo dělá repas a nechat jí znovu vycentrovat
Datum: 03. října 2012 22:36
 Díky, klika je taiwanská, prostě jsem ztratil nervy, proto ty svěráky.
Datum: 03. října 2012 17:10
 JEště bych dodal že určitě do ničeho nemlátit a žádnej svěrák atd!! na babettě 207 to dělám tak, že do kliky našroubuji šteft (jedna strana M8 a druhá M6), dám do ložisek a pak přes trubku co se opírá o vnitřní kroužek ložiska natáhnu pomocí matky a podložky do ložisek, jinak ty nové kliky jsou do ložisek velmi špatně hlavně teda ty maďarské
Datum: 03. října 2012 11:02
 Supr, díky, nějak to poladím a klika snad nebude házet.
Datum: 02. října 2012 14:35
 mustang 23 -gratuluju.... chyba bude práve v instalaci,,, ja to robim vzdy tak, ze najprv zmerim sírku klikovej skrine, / u fichtla +/-32mm, potom sírku setrvacníkov, potom 32- sírka setrvacníkov výsledok delím s 2 a dostanes ze akú medzeru potrebujes mat aby klukovka bola v strede... potom si vyberiem takú hrubú mierku na ventily.. polozim na karter a nasadim klukovku, potom nasadim dalsí karter, cistá práca a klukovka je v strede,
Datum: 01. října 2012 20:17
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 v instalaci chyba nebude , ja sem kliku dobouchal natvrdo zeleznym kladivem kov na kov a nerozhodil sem ji a na lepsim fichtlu sem nejel . Proste to premer a kdyz to nebudu soumerny tak to tomu kdo ti to prodl omlat o hlavu .
Datum: 01. října 2012 18:25
 Klika je nová, kupovaná zde, kartery taky nové, včetně ložisek. Abych se přiznal, tak jsem kliku dal do teplem roztaženýho ložiska tak z poloviny, víc to prostě nešlo a zbytek jsem dotáhl přes svěrák a svěrky, už su zoufalej, kdykoliv něco takovýho dělám, tak se to pokazí, nechápu, co dělám špatně. Neukamenujtě mě prosím.
Datum: 01. října 2012 16:20
|



|