slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Seso je páčka levá páčka hliniková spojky na jawu 350 stejná jako na čž 175/487??Díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 7:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni,,ale pasuje,, jde o radius
 
 
Datum: 14. srpna 2012 7:59
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
Kamarád má mustanga dává ho dohromady jenže vyfuk je K.O. má možnost koupit Hikone za 200kč ale nevi jestli mu to neubere na vykonu muže mit i orginál vyfuk ale za 800 s fakt pěknym chromem. Kdyby tam dal ten Hikone co by mu nato řekli na STK? Nejde mu o tuning nebo zvedáni vykonu jen to chce zprovoznit a ušetřenych 600 by bylo fajn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. srpna 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
U sériáka to za to sraní nestojí... Mustang výfuk jede docela pěkně.
 
 
Datum: 13. srpna 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: čz 175/477      IP: uživatel14282    
Zdar, potreboval bych poradit jaky gufera mam koupit kdyz potrebuju vymenit gufera u klikovky. Motorka nejde do otacek tak to asi bude tim, jestli to netesni. Chcii se radsi poradit at nekoupim spatny tak jaky tam patri. Diky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 9:15
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
A jo :-D sory nevšiml sem si :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2012 9:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa23mustaf: Evidentně, podle jména draka, není řeč o fichtlu, ale o hranaté čezetě!
 
 
Datum: 13. srpna 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: čz 175/477      IP: uživatel14282    
Me prave dost lidi rikalo ze to je tim. A stejny problem jsem mel i u mustanga a bylo to guferem u klikovky
 
 
Datum: 13. srpna 2012 22:21
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Na výměnu gufer nemusíš pulit motor jde to po sundání spojky a zapalování zašroubeš tam samořezneš šroub a vytáhneš rozměr je 17x30x7 ale pokud ti nejde do otáček guferama to není,šloby to samo do otáček bez přidání plynu
 
 
Datum: 13. srpna 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z hlavy myslim že je to 25x52x7, pak je tam ještě jedno malé, něco jako 20x30x7, raději si to ověř v katalogu dílů, na výměnu musíš půlit motor...pokud je to guferama...
 
 
Datum: 13. srpna 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
Zdravim, jak se dá co nejlíp a co nejbezpečněji nasadit pístní kroužek, díky předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si je daval pres sebe? ty si teda pako :-D
 
 
Datum: 12. srpna 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne vadit by to nemělo, chce se to naučit a pak už ten píst ani nepoškrábeš..:-)
 
 
Datum: 12. srpna 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
Jo to však, ale dělal sem to na novým pístu 3 kroužkovým, a ten kroužek se nedal tak natáhnout abych ho v pohodě dostal na poslední a dělal to od spoda, takže sem je nasazoval přes sebe, ale poškrábal sem s nima trochu ten píst, vadí to nějak výkonu nebo tak?
 
 
Datum: 12. srpna 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) tak že ho čapneš trochu roztáhneš a nasadíš.. já to tak dělám už několik let a v žvotě sem žádnej nerozbil pak je v příručce napsaný že s plíškama, jestli chceš tak si to tam najdi, ale je to podle mě na pincka docela zbytečný.
 
 
Datum: 12. srpna 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já je nasazuju rukou a neni s tim problém...
 
 
Datum: 12. srpna 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Zdar draci, Který typ HIKONE výfuku je pro přidělání jako originál..? Mislim že je to typ 209 le tedka právě nevim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 14:48
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel12913    
tak jako na originál není žádnej koleno musíš dat starý nebo si udělat jiný jinak asi pred 2 rokama sem kupoval tady ten typ 12209 a krásně celkově seděl na fichtla akorat sem, dal starý koleno
 
 
Datum: 11. srpna 2012 14:48
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 tady ho budu kupovat, ale neim kterej typ je Jako originál, to klínkou zkroucený...
 
 
Datum: 11. srpna 2012 14:45
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel12913    
mě se zdá že už ani hikonáče zehnat nejdou ?? co je na tom pravda
 
 
Datum: 11. srpna 2012 12:22
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
potřebuji poradit jaký kod ma modra barva na jawu 21 sport z roku 1971. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: android007      IP: uživatel14274    
od firmy barvy a laky hostivař je to RAL 5012
 
 
Datum: 14. srpna 2012 15:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
berci: tak to třeba renovuje ty pako!!!
 
 
Datum: 11. srpna 2012 11:40
 
 
 
 
Jméno: Berci      IP: uživatel14292    
Na co potřebuješ kod barvy ? To nikdo nekontroluje bych řekl
 
 
Datum: 11. srpna 2012 10:44
 
 
 
 
Jméno: František      IP: uživatel12701    
Čus draci, neznáte nějaké stránky, kde bych mohl nechat udělat výbrus na pionýra ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 2:14
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel14288    
Nazdar Franto! Nevím jak daleko to máš do Hradce Králové, ale zkus toto - http://www.ahra.cz
 
 
Datum: 11. srpna 2012 2:14
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Padalik to ma taky dobry mam od nej kliku aj valec ale upřimně s vykonem sem nebyl spokojenej bylo to vloškou valce byla posunuta o 2-3mm a Padalik nic neřekl :-D ale s klikou sem spokojenej.. všiml sem si že sem ani Standa nepsal :/ tady jeho email > standa.hrbek@seznam.cz <
 
 
Datum: 10. srpna 2012 6:55
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
http://www.motoservispadalik.ic.cz/ Tady si to nechal dělat kámoš a prej ok...
 
 
Datum: 08. srpna 2012 23:37
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa ti to udela aj ti přibere teho kone možna pul kone na vic jestli chceš za par šušnu určite ti sem napiše
 
 
Datum: 08. srpna 2012 13:35
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
řekni standoj ten ti to udělá i se slícováním kanálků
 
 
Datum: 08. srpna 2012 12:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Hele nevím, ale mám dojem, že on-line vybrusy na fichtla ještě nejdou, snad příští rok :o)
 
 
Datum: 08. srpna 2012 9:37
 
 
 
 
Jméno: Tygjet      IP: uživatel14268    
Čus, pokud zi někde z okolí Hořovice, Beroun, tak to dělá nějakej borec v Kvani.
 
 
Datum: 07. srpna 2012 22:26
 
 
 
 
Jméno: zápasník      IP: uživatel13482    
Zdar draci. Nevíte někdo kde upravují motory jawy 50 typ 21 pro fichtl cup či pro silniční jízdu. No prostě aby to mělo větší víkon. Nebo popřípadě na ně internetové stránky či tel. číslo. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Obávám se, že úpravu na větší "víkon" nedělá nikdo :-(
 
 
Datum: 07. srpna 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
za me Standa Hrbek mam jeho valec a jsem max. spokojen + kdykoliv se vsim poradil. mail na neho : standa.hrbek@seznam.cz
 
 
Datum: 07. srpna 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: brembo      IP: uživatel14267    
Za mě pan Ing. Miroslav Stejskal základní informace na http://www.ms50.cz
 
 
Datum: 07. srpna 2012 22:21
 
 
 
 
Jméno: djangi      E-mail:      IP: uživatel13956    
Standa Hrbek (email tuším standa.hrbek@seznam.cz ,ale ruku do ohně za to nedám ;-)
 
 
Datum: 07. srpna 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Válec mi kdysi dávno jezdil nejlíp z okolí bez jaký koliv upravy jsem se 13z sekundárem vyjel všude pak přišla defekt a musel jsem měnit kartery a od tý doby to stojí zahovno a přitom co jsem nedávno pulil skoušel sem jak sedí přefuk n karteru a na válci a sedělo to relativně dobře kroužky bych možná skusil no ale přijde mi blbost abych pár km od výbrusu měnil kroužky nechci po tom žádný extra výkony jen výkon a spolehlivost seriovky, jestly mám vložku na středu uplně na středu není ale co sem jí porovnál s jiným váklcem byla ta moje mnohem líp vycentrovaná a slícovaná sací a výfukovej kanálek mám začištěnej aby tam nebyl žádný schudky a velštěný jsou hlava je s ledvinkou zabroušená a utěsněná pod válcem mám od jakživa 2 těsnění ale tenký odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Mám najeto už na výbrus přes 400km jehlu už jsem vrátil spátky na druhej od zhora mažu pořád záběhově 1:25 předstih 1,6mm 2 výbrus slícovaný a vyleštěný kanálky lauf čistej ložiska v kolech dobrý kola nafoukaný komplet goo motoru ložiska spojka gufera a pořád to nejede s 11z sekundárem už to ztrácí dech do menších stoupání snažil sem se to zaject co nejlíp
 
 
Datum: 07. srpna 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co směs, předstih a odtrh ok?
 
 
Datum: 07. srpna 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Klika jde krásně, je na nových skf nevim jestly to je karterama první den co sem jezdil na výbrus jezdil krásně ve středních všechny kopce ted jak mi klesnou otáčky na střední nejede to do kopcu přidřený to není tak nevim :-(
 
 
Datum: 07. srpna 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na 99% to dělají ty kartery ... jde klikou otáčet lehce?
 
 
Datum: 07. srpna 2012 14:13
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
čau, prosim poradte mi jak mam na fechtlovi vyčistit vyfuk. stačí když ho zdělám a proleju technickym benzinem :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo když maš aj ten heskej chrom tak ven vrtačku a ocelovy lano a musi to byt pořadnej kus! na jedne strane to trochu rozcepyř :-D a druhou stranu dej do vrtačky a jed si tak 10-15 minut pak proplchni benalem :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: ladin      IP: uživatel10433    
autogenem to jde taky celkove dobre :-)
 
 
Datum: 06. srpna 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
hele jestli ti nezáleží na chromu tak je nejlepší si na dvorku rozdělat táborák a vejfuk narafičit nějak nad to aby do něj šel plamen pak se krásně vypálí,jestli máš dobrej chrom tak ho rozeber a vymej benzínem je to krásná práce...
 
 
Datum: 06. srpna 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Mám najeto už na výbrus přes 400km jehlu už jsem vrátil spátky na druhej od zhora mažu pořád záběhově 1:25 předstih 1,6mm 2 výbrus slícovaný a vyleštěný kanálky lauf čistej ložiska v kolech dobrý kola nafoukaný komplet goo motoru ložiska spojka gufera a pořád to nejede :-( s 11z sekundárem už to ztrácí dech do menších stoupání snažil sem se to zaject co nejlíp :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 0:14
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Válec mi kdysi dávno jezdil nejlíp z okolí bez jaký koliv upravy jsem se 13z sekundárem vyjel všude pak přišla defekt a musel jsem měnit kartery a od tý doby to stojí zahovno a přitom co jsem nedávno pulil skoušel sem jak sedí přefuk n karteru a na válci a sedělo to relativně dobře kroužky bych možná skusil no ale přijde mi blbost abych pár km od výbrusu měnil kroužky nechci po tom žádný extra výkony jen výkon a spolehlivost seriovky, jestly mám vložku na středu uplně na středu není ale co sem jí porovnál s jiným váklcem byla ta moje mnohem líp vycentrovaná a slícovaná sací a výfukovej kanálek mám začištěnej aby tam nebyl žádný schudky a velštěný jsou hlava je s ledvinkou zabroušená a utěsněná pod válcem mám od jakživa 2 těsnění ale tenký
 
 
Datum: 07. srpna 2012 0:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14258    
Chyba v nastavení a nebo prostě blbej válec...některý sou jak blbě spasovaný,tak blbě opracovaný....máš vložku na středu? Začištěnej sací a vejfukovej kanál? Hlava dobrá?
 
 
Datum: 06. srpna 2012 16:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
to je divný,rozdělal bych to a zkusil vůli kroužků,popřípadě bych je vyměnil
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: kája      IP: uživatel14188    
čaute,chci se zeptat dal jsem muj valec na výbrus a pořebuji poradit jak vytahnout pístní čep?a budu potřebovat vytáhnout motor z rámu? a jak to dobře zajet slyšel jsem že to mam nechat chvíli hrčet na volnobeh a pak nechat schkladnout a aspon trikrat to tak udelat a potom jet opatrne...dekuju za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor nech v rámu, na čep si udělej stahovák, píst zaaretuj válcem a začni vylisovávat... kolo a blatník je zbytečný sundávat, stačí si vytočit řidítka do boku... a záběh... jakou vůli výbrusu si necháš dělat? na volnoběh je to kravina protože pokud se vzduchem chlazenej motor nehýbe, nechladí se pro to se zajíždí při jízdě, cca 2-3 nádrže 1:25 jehla 3. zářez a nepřetáčet a nepodtáčet motor... výbrus s vůli 0,05 mm ani nezajíždím na závodním motoru...
 
 
Datum: 06. srpna 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
Myslim že když si projdeš tohle forum nebo zagoogliš tak o zajižděni toho je všade dost stači jen hledat ;-) a s vytaženim je to na tobě já na babetě sem sundal blatnik a předni kolo kvuli lepšimu přistupu a normálně sem pist vyhodil ven takže u pionyru to bude natobě jestli se ti chce dat motor ven což je pak jednodušši při zpětné montáži pistu (mužeš si snim točit na ponku jak chceš lepši ho vyčistiš vyleštiš apod.) nebo to uděláš při nasazenym motoru ale při nasazenym bych sundal blatnik a kolo Tak sem to děla já
 
 
Datum: 06. srpna 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: pilcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, dělá tady někdo upravu pístu,hlavy a výbrusy válců?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 0:23
 
 
 
 
Jméno: pilcik      IP: uživatel14082    
Díky za radu!
 
 
Datum: 06. srpna 2012 0:23
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že se ptaš :-) Standa Hrbek to dela levne a dobře! kvalita za 1! tady na nej email standa.hrbek@seznam.cz
 
 
Datum: 05. srpna 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: EarZ      IP: uživatel13743    
zdar draci, mám dotaz, když mám píst o rozměru třeba 38,25 tak jaký rozměr bude mít na něj pístní kroužek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
meří se když má zámky u sebe.... trochu blbost měřit rozráhlej kroužek, ns? :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: EarZ      IP: uživatel13743    
no:-) myslel sem že je větší jak je roztáhlej, tak se to měří podle toho,
 
 
Datum: 05. srpna 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
překvapivě 38.25 .. tos nečekal co? :-D
 
 
Datum: 04. srpna 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci kolik stojí vybrus v brusírně nebo kdo mi to udělá ( myslim 8) a k tomu předelat na 4 kanalek na kolik to tak muže vyjít .?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14244    
Udělam ti upravenej dvoukanál v jakymkoliv vrtání do 60ccm,ale 4K zatím nedělam a ani ti ho do začátků nedoporučuju. Pokud na tom 4K stavíš,tak doporučuju Stejskyho,má ho v nabídce za cca 5000,- a má fakt ukrutnej graf. Ale počítej že s motorem začínáš na 10 tisících. Kdyby něco,tak mi písni na mail.
 
 
Datum: 03. srpna 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus cca 500.. upravu na 4 kanal ti neudela nikdo jen tak :-D ... koukni ke stejskymu na web.. vzhledem k cene se vlastně ani dívat nemusíš
 
 
Datum: 03. srpna 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: antonin karnik      E-mail:      IP: uživatel14028    
Zdar borci.Chtěl jsem se zeptat.Dal jsem nový výbrus,futro atd. a když motor nastartuju,tak mi zvoní až to tahá za uši.Je možné že byto mohl dělat benzín?Dávám tam super který má větší oktanové číslo. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: antonin      IP: uživatel14028    
a dá se ten kroužek mezi hlavu někde koupit,nebo se tam da napasovat neco podobného
 
 
Datum: 03. srpna 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14169    
buší ti to do hlavy, má jen 39, kdežto ty máš píst 40
 
 
Datum: 03. srpna 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: Jer250      IP: uživatel12566    
Máš pod hlavou těsnění? Stává se že některé písty narážejí do hlavy, to si nesedne, jenom se to sklepe do dokonale prilnavosti, takze to nicemu nevadi, ale v te rychlosti to cinkne...nebo srazit hrany vsech kanalku
 
 
Datum: 02. srpna 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: antonin      E-mail:      IP: uživatel14028    
kanály jsem si myslím dost řádně zapiloval.Je tede pravda,že jsem najel asi tak 350 km,ale to zvinění mi připadá furt stejné..Ještě mě napadlo jestli nemá být na vrtání 40 pruměr jsem koupil jina hlava třeba.
 
 
Datum: 02. srpna 2012 21:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
nejspíš si po výbrusu nesrazil ostrý hrany kanálů ve válci a jak po nich přejíždějí a narážejí kroužky, tak to způsobuje tebou popisovaný zvonění.. taky se to mísí s ostatním šelestem, který se ozývá v syrovym nezajetym motoru a až si časem sedne, utiší se.. buď kanály přejeď pilníkem, nebo si zvykni, časem to přejde..
 
 
Datum: 02. srpna 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
Cuss, Stando, Kolecko atd..... atd ................................................................ mam na vas dotaz - pri jakym tlaku pionyr UZ nejede ??? vim ze je to scestny dotaz ale bohuzel to potrebuji vedet a zadnou starou vysoustanou mrdku jsem v minulosti nikdy nemeril. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2012 7:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14235    
Ok,kdyby ses mi chtě ozvat tak mail,jsem na mailu celej den na mobilu.
 
 
Datum: 02. srpna 2012 7:15
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel14057    
atmosferickej ... taky jsem to nikdy nemeril... proto se ptam jestli treba nahodou nekdo ze zajimavosti ci tak neco... a na rovinu proc se ptam - mam problem.... a nejak mi to nejde to palice.. ale o tom pokecame jindy (18 hodin smena a v 5:00 na place - zacina to bejt docela kurva zahul...) a jen pro zajimavost ja jsem na tom sracovi nameril kolem 3,7 (desetiny mi to nemeri ale ta sedmicka je soudnej odhad - ale k hovnu protoze by ta celkova hodnota mela byt dvojnasobna...) no a tech 3.7 je uplne nesmyslna ale bohuzel realna hodnota......... kazdopadne ti pak napisu nejaky fakta - asi pul druhy miliardy ........ takze zatim nepremejslej - protoze nevymyslis ....... az to bude u me klidnejsi tak ti ciknu na icq a zatlachame - ale jsem si temer jist ze mi nic noveho neprineses ...
 
 
Datum: 02. srpna 2012 0:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14231    
Nevim jak to myslíš? To myslíš kompresní tlak a nebo atmosferickej? :-D K čemu chceš tuto hodnotu? Nikdy jsem nic takového neměl potřebu měřit. Kamarád měřil jednou závoďáka a měl tam 14 atm.
 
 
Datum: 01. srpna 2012 5:32
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
Zdravím, chtěl bych se vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s normálním ložiskem, které stojí kolem 50 kč a ložiskem SKF které stojí 120 kč chtěl bych vědět jakej je mezi nima rozdíl, děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
Díky moc za vaše názory, jelikož ty ložiska chci dát na pařez 550 sériovka tak vezmu ty normál.
 
 
Datum: 02. srpna 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a aby bylo s čím porovnat tak KAROSA 934 ... ložiska v převodovce ZKL ... najeto 1 026 000 km a na převodovku se nemuselo šáhnout.
 
 
Datum: 01. srpna 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tou kvalitou nevim no... pred 1,5 rokem jsem na autobuse SOR C10.5 euro4 dávaly převodovku na repas (ložiska KO) a to měla najetých jen 70 tis.. byly v ní ložiska SKF ..... ted minuly tyden jsem tu prevodovku znovu tahaly ven bo byly ložiska zase vysypané... najeto na nich bylo 220tis... olej v převodovce se mění a je taky chlazený takže co nejlepší podmínky pro ložiska a převodovku celkově a stejně to jde furt do háje... takže tak s kvalitou.
 
 
Datum: 01. srpna 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14233    
Skoro celá evropa dělá ložiska z ložiskový oceli od nás z válcoven z Kladna,takže o kvalitě materiálu to nebude....spíš o kvalitě zpracování.... na seriovku to nemá význam řešit....stejně jako gufera...ale jak na motor prdneš ostřejší válec (tím nemyslím cestovní válec,ale závodní),tak jdou bleskurychle doprdele....načež SKF,FAG,NTN atd vydrží bezproblému....stejně je to s NBR guferama.....stejně je to s lamelama.....tak asi tak....takže jestli děláš seriovku,ber klasiku....
 
 
Datum: 01. srpna 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zřejmě to není překlep...
 
 
Datum: 01. srpna 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
tady na fichtl krámku jsem koukal na ložiska a prodávají tu nějaké ZVL, ale nevím jstli to není překlik, že chtěli napsat ZKL
 
 
Datum: 01. srpna 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
SKF jsou nejlepší ložiska at už podle materiálu tak podle přesnosti,říkal mi to i strojař s mnohaletou praxí,ZKL se dávaly do všech jaw a některé tam jsou ještě dodnes takže podle mě dostačující
 
 
Datum: 31. července 2012 22:54
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no rozdíl je určitě v životnosti a v ceně, říká se že SKF je nesmrtelné.. ale české ZKL je taky dost dobré a do normálního motoru stačí bohatě. já když jsem dělal GO tak sem dal SKF na kliku a zbytek ZKL.
 
 
Datum: 31. července 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
POMOC PROSÍM.. slozil jsem motor k sobe a s klikou jde otáčet velice z tuha - skoro vůbec.. BTW: klika i ložiska jsou nové.. a mezi karterama a klikou jsou mezery srovnané a stejné.. co s tím prosím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: Ondrej vítek      IP: uživatel11242    
Zdar draku měl jsem stejný problém. Je to tím že se musí klika slisovat na určitou šířku tak aby když si dáš samotný kartery k sobě a změříš si jaká vzdálenost je mezi ložiskama v klikové komoře tak klika musí mít min. o desetinu mm méně aby měla vůli
 
 
Datum: 30. července 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
cau jak se pozná že klika potřebuje repasi díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2012 0:05
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
dej ranu kladivem na ojnici a budes vedet .........................
 
 
Datum: 30. července 2012 0:05
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
díky viskoušim
 
 
Datum: 29. července 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14215    
Buď vakl na dolním čepu,vytahaný horní oko či projetý hřídele...
 
 
Datum: 29. července 2012 15:19
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
ok díky
 
 
Datum: 29. července 2012 15:18
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ze ma vuli v ložisku a je třeba nevyvažená.... vem ji za ojnici do ruky aby se ti ruka nedotykala setrvacniku a bouchni ze shora do ruky(ojnice) a když bude cinkat tak je ložisko už na prd :-P
 
 
Datum: 29. července 2012 13:42
 
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:08:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu