|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau Seso je páčka levá páčka hliniková spojky na jawu 350 stejná jako na čž 175/487??Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 7:59
 neni,,ale pasuje,, jde o radius
Datum: 14. srpna 2012 7:59
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Kamarád má mustanga dává ho dohromady jenže vyfuk je K.O. má možnost koupit Hikone za 200kč ale nevi jestli mu to neubere na vykonu muže mit i orginál vyfuk ale za 800 s fakt pěknym chromem. Kdyby tam dal ten Hikone co by mu nato řekli na STK? Nejde mu o tuning nebo zvedáni vykonu jen to chce zprovoznit a ušetřenych 600 by bylo fajn
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2012 22:43
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 U sériáka to za to sraní nestojí... Mustang výfuk jede docela pěkně.
Datum: 13. srpna 2012 22:43
Jméno: čz 175/477
IP: uživatel14282
 Zdar, potreboval bych poradit jaky gufera mam koupit kdyz potrebuju vymenit gufera u klikovky. Motorka nejde do otacek tak to asi bude tim, jestli to netesni. Chcii se radsi poradit at nekoupim spatny tak jaky tam patri. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 9:15
Datum: 14. srpna 2012 9:15
 jawa23mustaf: Evidentně, podle jména draka, není řeč o fichtlu, ale o hranaté čezetě!
Datum: 13. srpna 2012 22:39
Jméno: čz 175/477
IP: uživatel14282
 Me prave dost lidi rikalo ze to je tim. A stejny problem jsem mel i u mustanga a bylo to guferem u klikovky
Datum: 13. srpna 2012 22:21
 Na výměnu gufer nemusíš pulit motor jde to po sundání spojky a zapalování zašroubeš tam samořezneš šroub a vytáhneš rozměr je 17x30x7 ale pokud ti nejde do otáček guferama to není,šloby to samo do otáček bez přidání plynu
Datum: 13. srpna 2012 22:06
 Z hlavy myslim že je to 25x52x7, pak je tam ještě jedno malé, něco jako 20x30x7, raději si to ověř v katalogu dílů, na výměnu musíš půlit motor...pokud je to guferama...
Datum: 13. srpna 2012 16:38
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 Zdravim, jak se dá co nejlíp a co nejbezpečněji nasadit pístní kroužek, díky předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2012 13:03
 ty si je daval pres sebe? ty si teda pako
Datum: 12. srpna 2012 13:03
 ne vadit by to nemělo, chce se to naučit a pak už ten píst ani nepoškrábeš..
Datum: 12. srpna 2012 12:57
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 Jo to však, ale dělal sem to na novým pístu 3 kroužkovým, a ten kroužek se nedal tak natáhnout abych ho v pohodě dostal na poslední a dělal to od spoda, takže sem je nasazoval přes sebe, ale poškrábal sem s nima trochu ten píst, vadí to nějak výkonu nebo tak?
Datum: 12. srpna 2012 12:53
  tak že ho čapneš trochu roztáhneš a nasadíš.. já to tak dělám už několik let a v žvotě sem žádnej nerozbil pak je v příručce napsaný že s plíškama, jestli chceš tak si to tam najdi, ale je to podle mě na pincka docela zbytečný.
Datum: 12. srpna 2012 12:51
 Já je nasazuju rukou a neni s tim problém...
Datum: 12. srpna 2012 12:50
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Zdar draci, Který typ HIKONE výfuku je pro přidělání jako originál..? Mislim že je to typ 209 le tedka právě nevim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 14:48
Jméno: lolek
IP: uživatel12913
 tak jako na originál není žádnej koleno musíš dat starý nebo si udělat jiný jinak asi pred 2 rokama sem kupoval tady ten typ 12209 a krásně celkově seděl na fichtla akorat sem, dal starý koleno
Datum: 11. srpna 2012 14:48
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 tady ho budu kupovat, ale neim kterej typ je Jako originál, to klínkou zkroucený...
Datum: 11. srpna 2012 14:45
Jméno: lolek
IP: uživatel12913
 mě se zdá že už ani hikonáče zehnat nejdou ?? co je na tom pravda
Datum: 11. srpna 2012 12:22
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 potřebuji poradit jaký kod ma modra barva na jawu 21 sport z roku 1971.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 15:04
Jméno: android007
IP: uživatel14274
 od firmy barvy a laky hostivař je to RAL 5012
Datum: 14. srpna 2012 15:04
 berci: tak to třeba renovuje ty pako!!!
Datum: 11. srpna 2012 11:40
Jméno: Berci
IP: uživatel14292
 Na co potřebuješ kod barvy ? To nikdo nekontroluje bych řekl
Datum: 11. srpna 2012 10:44
Jméno: František
IP: uživatel12701
 Čus draci, neznáte nějaké stránky, kde bych mohl nechat udělat výbrus na pionýra ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2012 2:14
Jméno: David
IP: uživatel14288
 Nazdar Franto! Nevím jak daleko to máš do Hradce Králové, ale zkus toto - http://www.ahra.cz
Datum: 11. srpna 2012 2:14
 Padalik to ma taky dobry mam od nej kliku aj valec ale upřimně s vykonem sem nebyl spokojenej bylo to vloškou valce byla posunuta o 2-3mm a Padalik nic neřekl  ale s klikou sem spokojenej.. všiml sem si že sem ani Standa nepsal :/ tady jeho email > standa.hrbek@seznam.cz <
Datum: 10. srpna 2012 6:55
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 http://www.motoservispadalik.ic.cz/ Tady si to nechal dělat kámoš a prej ok...
Datum: 08. srpna 2012 23:37
 Standa ti to udela aj ti přibere teho kone možna pul kone na vic jestli chceš za par šušnu určite ti sem napiše
Datum: 08. srpna 2012 13:35
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 řekni standoj ten ti to udělá i se slícováním kanálků
Datum: 08. srpna 2012 12:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hele nevím, ale mám dojem, že on-line vybrusy na fichtla ještě nejdou, snad příští rok :o)
Datum: 08. srpna 2012 9:37
Jméno: Tygjet
IP: uživatel14268
 Čus, pokud zi někde z okolí Hořovice, Beroun, tak to dělá nějakej borec v Kvani.
Datum: 07. srpna 2012 22:26
Jméno: zápasník
IP: uživatel13482
 Zdar draci. Nevíte někdo kde upravují motory jawy 50 typ 21 pro fichtl cup či pro silniční jízdu. No prostě aby to mělo větší víkon. Nebo popřípadě na ně internetové stránky či tel. číslo. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 23:55
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Obávám se, že úpravu na větší "víkon" nedělá nikdo
Datum: 07. srpna 2012 23:55
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 za me Standa Hrbek mam jeho valec a jsem max. spokojen + kdykoliv se vsim poradil. mail na neho : standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 07. srpna 2012 23:21
Jméno: brembo
IP: uživatel14267
Datum: 07. srpna 2012 22:21
 Standa Hrbek (email tuším standa.hrbek@seznam.cz ,ale ruku do ohně za to nedám
Datum: 07. srpna 2012 21:48
 Válec mi kdysi dávno jezdil nejlíp z okolí bez jaký koliv upravy jsem se 13z sekundárem vyjel všude pak přišla defekt a musel jsem měnit kartery a od tý doby to stojí zahovno a přitom co jsem nedávno pulil skoušel sem jak sedí přefuk n karteru a na válci a sedělo to relativně dobře kroužky bych možná skusil no ale přijde mi blbost abych pár km od výbrusu měnil kroužky nechci po tom žádný extra výkony jen výkon a spolehlivost seriovky, jestly mám vložku na středu uplně na středu není ale co sem jí porovnál s jiným váklcem byla ta moje mnohem líp vycentrovaná a slícovaná sací a výfukovej kanálek mám začištěnej aby tam nebyl žádný schudky a velštěný jsou hlava je s ledvinkou zabroušená a utěsněná pod válcem mám od jakživa 2 těsnění ale tenký
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 22:00
 Mám najeto už na výbrus přes 400km jehlu už jsem vrátil spátky na druhej od zhora mažu pořád záběhově 1:25 předstih 1,6mm 2 výbrus slícovaný a vyleštěný kanálky lauf čistej ložiska v kolech dobrý kola nafoukaný komplet goo motoru ložiska spojka gufera a pořád to nejede s 11z sekundárem už to ztrácí dech do menších stoupání snažil sem se to zaject co nejlíp
Datum: 07. srpna 2012 22:00
 A co směs, předstih a odtrh ok?
Datum: 07. srpna 2012 17:26
 Klika jde krásně, je na nových skf nevim jestly to je karterama první den co sem jezdil na výbrus jezdil krásně ve středních všechny kopce ted jak mi klesnou otáčky na střední nejede to do kopcu přidřený to není tak nevim
Datum: 07. srpna 2012 15:09
 Na 99% to dělají ty kartery ... jde klikou otáčet lehce?
Datum: 07. srpna 2012 14:13
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 čau, prosim poradte mi jak mam na fechtlovi vyčistit vyfuk. stačí když ho zdělám a proleju technickym benzinem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 19:52
 nebo když maš aj ten heskej chrom tak ven vrtačku a ocelovy lano a musi to byt pořadnej kus! na jedne strane to trochu rozcepyř  a druhou stranu dej do vrtačky a jed si tak 10-15 minut pak proplchni benalem
Datum: 06. srpna 2012 19:52
Jméno: ladin
IP: uživatel10433
 autogenem to jde taky celkove dobre
Datum: 06. srpna 2012 19:36
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele jestli ti nezáleží na chromu tak je nejlepší si na dvorku rozdělat táborák a vejfuk narafičit nějak nad to aby do něj šel plamen pak se krásně vypálí,jestli máš dobrej chrom tak ho rozeber a vymej benzínem je to krásná práce...
Datum: 06. srpna 2012 16:25
 Mám najeto už na výbrus přes 400km jehlu už jsem vrátil spátky na druhej od zhora mažu pořád záběhově 1:25 předstih 1,6mm 2 výbrus slícovaný a vyleštěný kanálky lauf čistej ložiska v kolech dobrý kola nafoukaný komplet goo motoru ložiska spojka gufera a pořád to nejede  s 11z sekundárem už to ztrácí dech do menších stoupání snažil sem se to zaject co nejlíp
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2012 0:14
 Válec mi kdysi dávno jezdil nejlíp z okolí bez jaký koliv upravy jsem se 13z sekundárem vyjel všude pak přišla defekt a musel jsem měnit kartery a od tý doby to stojí zahovno a přitom co jsem nedávno pulil skoušel sem jak sedí přefuk n karteru a na válci a sedělo to relativně dobře kroužky bych možná skusil no ale přijde mi blbost abych pár km od výbrusu měnil kroužky nechci po tom žádný extra výkony jen výkon a spolehlivost seriovky, jestly mám vložku na středu uplně na středu není ale co sem jí porovnál s jiným váklcem byla ta moje mnohem líp vycentrovaná a slícovaná sací a výfukovej kanálek mám začištěnej aby tam nebyl žádný schudky a velštěný jsou hlava je s ledvinkou zabroušená a utěsněná pod válcem mám od jakživa 2 těsnění ale tenký
Datum: 07. srpna 2012 0:14
Jméno: standa
IP: uživatel14258
 Chyba v nastavení a nebo prostě blbej válec...některý sou jak blbě spasovaný,tak blbě opracovaný....máš vložku na středu? Začištěnej sací a vejfukovej kanál? Hlava dobrá?
Datum: 06. srpna 2012 16:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to je divný,rozdělal bych to a zkusil vůli kroužků,popřípadě bych je vyměnil
Datum: 06. srpna 2012 15:23
Jméno: kája
IP: uživatel14188
 čaute,chci se zeptat dal jsem muj valec na výbrus a pořebuji poradit jak vytahnout pístní čep?a budu potřebovat vytáhnout motor z rámu? a jak to dobře zajet slyšel jsem že to mam nechat chvíli hrčet na volnobeh a pak nechat schkladnout a aspon trikrat to tak udelat a potom jet opatrne...dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 15:06
 motor nech v rámu, na čep si udělej stahovák, píst zaaretuj válcem a začni vylisovávat... kolo a blatník je zbytečný sundávat, stačí si vytočit řidítka do boku... a záběh... jakou vůli výbrusu si necháš dělat? na volnoběh je to kravina protože pokud se vzduchem chlazenej motor nehýbe, nechladí se pro to se zajíždí při jízdě, cca 2-3 nádrže 1:25 jehla 3. zářez a nepřetáčet a nepodtáčet motor... výbrus s vůli 0,05 mm ani nezajíždím na závodním motoru...
Datum: 06. srpna 2012 15:06
Jméno: L
IP: uživatel13665
 Myslim že když si projdeš tohle forum nebo zagoogliš tak o zajižděni toho je všade dost stači jen hledat  a s vytaženim je to na tobě já na babetě sem sundal blatnik a předni kolo kvuli lepšimu přistupu a normálně sem pist vyhodil ven takže u pionyru to bude natobě jestli se ti chce dat motor ven což je pak jednodušši při zpětné montáži pistu (mužeš si snim točit na ponku jak chceš lepši ho vyčistiš vyleštiš apod.) nebo to uděláš při nasazenym motoru ale při nasazenym bych sundal blatnik a kolo
Tak sem to děla já
Datum: 06. srpna 2012 14:25
 Zdar draci, dělá tady někdo upravu pístu,hlavy a výbrusy válců??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2012 0:23
Jméno: pilcik
IP: uživatel14082
 Díky za radu!
Datum: 06. srpna 2012 0:23
 Že se ptaš  Standa Hrbek to dela levne a dobře! kvalita za 1! tady na nej email standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 05. srpna 2012 22:36
Jméno: EarZ
IP: uživatel13743
 zdar draci, mám dotaz, když mám píst o rozměru třeba 38,25 tak jaký rozměr bude mít na něj pístní kroužek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 18:03
 meří se když má zámky u sebe.... trochu blbost měřit rozráhlej kroužek, ns?
Datum: 05. srpna 2012 18:03
Jméno: EarZ
IP: uživatel13743
 no  myslel sem že je větší jak je roztáhlej, tak se to měří podle toho,
Datum: 05. srpna 2012 15:23
 překvapivě 38.25 .. tos nečekal co?
Datum: 04. srpna 2012 21:12
 čau draci kolik stojí vybrus v brusírně nebo kdo mi to udělá ( myslim 8) a k tomu předelat na 4 kanalek na kolik to tak muže vyjít .??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 22:43
 Udělam ti upravenej dvoukanál v jakymkoliv vrtání do 60ccm,ale 4K zatím nedělam a ani ti ho do začátků nedoporučuju. Pokud na tom 4K stavíš,tak doporučuju Stejskyho,má ho v nabídce za cca 5000,- a má fakt ukrutnej graf. Ale počítej že s motorem začínáš na 10 tisících. Kdyby něco,tak mi písni na mail.
Datum: 03. srpna 2012 22:43
 výbrus cca 500.. upravu na 4 kanal ti neudela nikdo jen tak  ... koukni ke stejskymu na web.. vzhledem k cene se vlastně ani dívat nemusíš
Datum: 03. srpna 2012 22:29
 Zdar borci.Chtěl jsem se zeptat.Dal jsem nový výbrus,futro atd. a když motor nastartuju,tak mi zvoní až to tahá za uši.Je možné že byto mohl dělat benzín?Dávám tam super který má větší oktanové číslo. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2012 16:31
Jméno: antonin
IP: uživatel14028
 a dá se ten kroužek mezi hlavu někde koupit,nebo se tam da napasovat neco podobného
Datum: 03. srpna 2012 16:31
Jméno: karel
IP: uživatel14169
 buší ti to do hlavy, má jen 39, kdežto ty máš píst 40
Datum: 03. srpna 2012 12:01
Jméno: Jer250
IP: uživatel12566
 Máš pod hlavou těsnění? Stává se že některé písty narážejí do hlavy, to si nesedne, jenom se to sklepe do dokonale prilnavosti, takze to nicemu nevadi, ale v te rychlosti to cinkne...nebo srazit hrany vsech kanalku
Datum: 02. srpna 2012 21:34
 kanály jsem si myslím dost řádně zapiloval.Je tede pravda,že jsem najel asi tak 350 km,ale to zvinění mi připadá furt stejné..Ještě mě napadlo jestli nemá být na vrtání 40 pruměr jsem koupil jina hlava třeba.
Datum: 02. srpna 2012 21:22
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 nejspíš si po výbrusu nesrazil ostrý hrany kanálů ve válci a jak po nich přejíždějí a narážejí kroužky, tak to způsobuje tebou popisovaný zvonění.. taky se to mísí s ostatním šelestem, který se ozývá v syrovym nezajetym motoru a až si časem sedne, utiší se.. buď kanály přejeď pilníkem, nebo si zvykni, časem to přejde..
Datum: 02. srpna 2012 20:35
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Cuss, Stando, Kolecko atd..... atd ................................................................ mam na vas dotaz - pri jakym tlaku pionyr UZ nejede ??? vim ze je to scestny dotaz ale bohuzel to potrebuji vedet a zadnou starou vysoustanou mrdku jsem v minulosti nikdy nemeril.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2012 7:15
Jméno: standa
IP: uživatel14235
 Ok,kdyby ses mi chtě ozvat tak mail,jsem na mailu celej den na mobilu.
Datum: 02. srpna 2012 7:15
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 atmosferickej ... taky jsem to nikdy nemeril... proto se ptam jestli treba nahodou nekdo ze zajimavosti ci tak neco... a na rovinu proc se ptam - mam problem.... a nejak mi to nejde to palice.. ale o tom pokecame jindy (18 hodin smena a v 5:00 na place - zacina to bejt docela kurva zahul...) a jen pro zajimavost ja jsem na tom sracovi nameril kolem 3,7 (desetiny mi to nemeri ale ta sedmicka je soudnej odhad - ale k hovnu protoze by ta celkova hodnota mela byt dvojnasobna...) no a tech 3.7 je uplne nesmyslna ale bohuzel realna hodnota......... kazdopadne ti pak napisu nejaky fakta - asi pul druhy miliardy ........ takze zatim nepremejslej - protoze nevymyslis ....... az to bude u me klidnejsi tak ti ciknu na icq a zatlachame - ale jsem si temer jist ze mi nic noveho neprineses ...
Datum: 02. srpna 2012 0:16
Jméno: standa
IP: uživatel14231
 Nevim jak to myslíš? To myslíš kompresní tlak a nebo atmosferickej?  K čemu chceš tuto hodnotu? Nikdy jsem nic takového neměl potřebu měřit. Kamarád měřil jednou závoďáka a měl tam 14 atm.
Datum: 01. srpna 2012 5:32
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Zdravím, chtěl bych se vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s normálním ložiskem, které stojí kolem 50 kč a ložiskem SKF které stojí 120 kč chtěl bych vědět jakej je mezi nima rozdíl, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2012 15:18
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Díky moc za vaše názory, jelikož ty ložiska chci dát na pařez 550 sériovka tak vezmu ty normál.
Datum: 02. srpna 2012 15:18
 a aby bylo s čím porovnat tak KAROSA 934 ... ložiska v převodovce ZKL ... najeto 1 026 000 km a na převodovku se nemuselo šáhnout.
Datum: 01. srpna 2012 21:40
 s tou kvalitou nevim no... pred 1,5 rokem jsem na autobuse SOR C10.5 euro4 dávaly převodovku na repas (ložiska KO) a to měla najetých jen 70 tis.. byly v ní ložiska SKF ..... ted minuly tyden jsem tu prevodovku znovu tahaly ven bo byly ložiska zase vysypané... najeto na nich bylo 220tis... olej v převodovce se mění a je taky chlazený takže co nejlepší podmínky pro ložiska a převodovku celkově a stejně to jde furt do háje... takže tak s kvalitou.
Datum: 01. srpna 2012 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel14233
 Skoro celá evropa dělá ložiska z ložiskový oceli od nás z válcoven z Kladna,takže o kvalitě materiálu to nebude....spíš o kvalitě zpracování.... na seriovku to nemá význam řešit....stejně jako gufera...ale jak na motor prdneš ostřejší válec (tím nemyslím cestovní válec,ale závodní),tak jdou bleskurychle doprdele....načež SKF,FAG,NTN atd vydrží bezproblému....stejně je to s NBR guferama.....stejně je to s lamelama.....tak asi tak....takže jestli děláš seriovku,ber klasiku....
Datum: 01. srpna 2012 16:22
 Zřejmě to není překlep...
Datum: 01. srpna 2012 12:57
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 tady na fichtl krámku jsem koukal na ložiska a prodávají tu nějaké ZVL, ale nevím jstli to není překlik, že chtěli napsat ZKL
Datum: 01. srpna 2012 11:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 SKF jsou nejlepší ložiska at už podle materiálu tak podle přesnosti,říkal mi to i strojař s mnohaletou praxí,ZKL se dávaly do všech jaw a některé tam jsou ještě dodnes takže podle mě dostačující
Datum: 31. července 2012 22:54
 no rozdíl je určitě v životnosti a v ceně, říká se že SKF je nesmrtelné.. ale české ZKL je taky dost dobré a do normálního motoru stačí bohatě. já když jsem dělal GO tak sem dal SKF na kliku a zbytek ZKL.
Datum: 31. července 2012 22:48
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 POMOC PROSÍM.. slozil jsem motor k sobe a s klikou jde otáčet velice z tuha - skoro vůbec.. BTW: klika i ložiska jsou nové.. a mezi karterama a klikou jsou mezery srovnané a stejné.. co s tím prosím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 20:28
Jméno: Ondrej vítek
IP: uživatel11242
 Zdar draku měl jsem stejný problém. Je to tím že se musí klika slisovat na určitou šířku tak aby když si dáš samotný kartery k sobě a změříš si jaká vzdálenost je mezi ložiskama v klikové komoře tak klika musí mít min. o desetinu mm méně aby měla vůli
Datum: 30. července 2012 20:28
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau jak se pozná že klika potřebuje repasi díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2012 0:05
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 dej ranu kladivem na ojnici a budes vedet .........................
Datum: 30. července 2012 0:05
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 díky viskoušim
Datum: 29. července 2012 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel14215
 Buď vakl na dolním čepu,vytahaný horní oko či projetý hřídele...
Datum: 29. července 2012 15:19
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 ok díky
Datum: 29. července 2012 15:18
 ze ma vuli v ložisku a je třeba nevyvažená.... vem ji za ojnici do ruky aby se ti ruka nedotykala setrvacniku a bouchni ze shora do ruky(ojnice) a když bude cinkat tak je ložisko už na prd
Datum: 29. července 2012 13:42
|



|