|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jenda
IP: uživatel1723
 čus hoši, slyšel jsem, že když se udělá na pinckovi 3. výbrus a dá se do něj základní píst z babetty, tak to prej jede jak blázen, nevíte, co je na tom pravdy ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2012 22:32
Jméno: standa
IP: uživatel14144
 Proč do toho motáš zdvih? Zdvih určuje klika a ne píst. Nezmění se vůbec nic. Jen klasicky vrtáním 39mm vzroste odpovídající mírou objem válce na 52ccm a něco....to je ale jen matematika....s pístem z babety to nemá nic společnýho....válec z fichtla při 4.výbrusu bude mít furt stejnej objem ať v něm bude píst z fichtla a nebo ze simsona či babety....jediný změny jsou ty co jsem popsal níže...
Datum: 16. července 2012 22:32
 při menším zdvyhu se ten obsah moc nezvedne
Datum: 16. července 2012 22:25
Jméno: Jenda
IP: uživatel1723
 já slyšel, že se prej ze 49ccm změní na 53ccm
Datum: 16. července 2012 22:08
Jméno: standa
IP: uživatel14144
 Základní vrtání babety je 39mm,nikoliv 38,75,takže 4.výbrus. Pak se musí převložkovat klika a pokrátit válec....pak to "letí jako blázen"...nevidím teda důvod,proč by to mělo nějak krutopřísně nabrat na výkonu,protože se pouze změní spodní komprese a o pár milimetrů časování sacího kanálu....
Datum: 16. července 2012 21:46
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau dotaz pro SESU jesli máš nebo zvládneš dodat opravnej závit svíčky ten co se zašroubuje do hlavi když mám ztrženej závit
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2012 8:26
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 uš sem se po ní koukal nenašel sem
Datum: 17. července 2012 8:26
Jméno: standa
IP: uživatel14146
 Nová hlava stojí 205,- a na burze se dá do stovky sehnat....
Datum: 17. července 2012 6:26
 Padalik v Šardicich to dela myslim za 200
Datum: 16. července 2012 23:09
 jsem schopnej,,ale pokud mas pio,,tak kup polskou a bude to tisickart lepsi,,,jinak mam i svicku s velkym zavitem pro trchace
Datum: 16. července 2012 22:42
 Už jsem ti psal na maila. Zde by bylo nejlepší tuto hlavu vyhodit a obstarat jinou.
Datum: 16. července 2012 22:35
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 do hlavY se pise s tvrtYm  a strzenej zavit na svicce se nevyplati vubec s tim neco delat.. zahod ji a kup novou.. kdyz ztrhnes zavit v hlave tak ji taky muzes zahodit..
Datum: 16. července 2012 22:27
 zdar draci dneska jsem jel na fichtlu ve 2 a asi po hodině se začal fichtl jakoby dusit ale párkrát to škublo a bylo to tak na 10 minut dobrý a pak se to furt opakovalo karbec jsem nedávno čistil jediný co mě napadá jsou kroužky co vy na to ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 21:07
 Podvej se jestli ti teče benzín z nádrže(dostatečně) mně u 05 to dělalo něco podobního.Dal sem jiný čistí sejtko a vyčistil karbec a hnedka jela.
Datum: 18. července 2012 21:07
Posl.aktualizace: 16. července 2012 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel14144
 No Markovy hlavy jsou dobrý,taky mam jednu takovou hlavu,akorát od Frikulína a to s pořádnym spalovákem....Stejskal vyvinul ty hvězdicový hlavy právě z důvodu,že u nejvíc závodně ježděnejch hlav z fichtlkrámku a od marka je válec v zástinu a za hlavou,takže se špatně chladil....proto udělal stejskal tu hlavu se souběžnejma žebrama jako na válci....to udělal fakt dobře,to se musí uznat.
Datum: 16. července 2012 21:58
 Kup odlitek a pošli mi ho,,,,necham ti z toho udělat hlavu která fakt pojede.....tuhle už vytočenou sme už taky řešili,muj kámoš soustružník řval.... jediná možnost je protočit jí až na 5ml aby se tam dal udělat pořádnej spalovák a pak k tomu vhodně upravit píst....no jednodušší je opracovat odlitek....každopádně tahle hlava za 1000,- (tak jak je v nabídce) bude na seriovku určitě dobrá....
Datum: 16. července 2012 21:54
 a já mám hlavu od pana Marka a je taky super ..... velký žebra , spalovák taky dobrej
Datum: 16. července 2012 21:48
Jméno: tom
IP: uživatel7456
Datum: 16. července 2012 15:31
 dej tam z babetty
Datum: 16. července 2012 13:53
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 SESO!!! nebo nekdo.. minulej tejden byli v krámku pistni krouzky 40.00 x 2 a ted tam nejsou... a ja je vanze potrebuju... budou ještě nebo co se stalo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2012 13:33
Jméno: Fuel
IP: uživatel12545
 ahoj muže mi nekdo prosím visvetlit jak je to s otáčkama motoru třeba čim víc tim líp to jede ve viších rychlostech nebo se to richlejc rozjíždí nebo na opak, já vim asi hloupa otázka ale za visvetlení budu rád díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 20:19
 fuel: místo motorky si radši kup pravidla českého pravopisu
Datum: 15. července 2012 20:19
Jméno: Fuel
IP: uživatel12545
 no já zatim ešte nic ale chci si pak koupit jawu nebo čz a upravit do crossu tak zatim zjištuju informace  potom se ty ozvu jinak díky
Datum: 15. července 2012 19:29
Jméno: standa
IP: uživatel14138
 Výbrus obstarám defakto na cokoliv běžného na co jsou písty. Upravuji válce především z Fichtla,ale teď tu mám rozdělanýho i Simsona a Stadiona. Díky jednomu pisateli mám rozměřenou a rozpočítanou čz 487,ale bez hlavy.... Co bys potřeboval? Ozvi se mi na mail,tam to proberem.
Datum: 15. července 2012 19:27
Jméno: Fuel
IP: uživatel12545
 Stando deláš upravi válcu hlav a obič výbrusi jen na pionýri nebo na jakej obsah od jawi nebo čz zvládneš udelat ?
Datum: 15. července 2012 19:23
 Jasný,upraví se válec. Podle požadovaný charakteristiky motoru pozměníš časování a plochu kanálů a vhodně se k tomu upraví spalovací prostor hlavy. Ovšem neplatí zde pravidlo čim víc tím líp,ale musí se vědět co a jak. Nějaký zákonitosti v tom jsou,ale moc jich neni,,,,když budeš hledat na netu,info najdeš...i nějaký návody....a kdybys chtěl,tak ti mohu nabídnout úpravu válce ode mě....už mi po české republice jezdí přes dvě desítky válců a jeden dokonce na Slovensku
Datum: 15. července 2012 19:13
Jméno: Fuel
IP: uživatel12545
 a jak se dá vetšit nebo zmeřit komprese a daj se zvetšit otáčky ? myslim nejakou upravou nebo jak to je
Datum: 15. července 2012 19:06
 Tak kdyš maš dobrou kopmresi a toči ti to velky otačky tak je jasny že pojede rychlej a bude mět veči rozjez
Datum: 15. července 2012 18:59
Jméno: pišta
IP: uživatel12545
 ahoj chci se zeptat jaký dělá standa vábrusy a upravi sou dobrý jakí máte skušenosti ? nebo kdo od nej máte upravenej válec hlavu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2012 16:07
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Já ho mam na krosce,s jinyma težšíma vidlema a za 2 i 3 na zadní.Akcelarace je neporovnatelná vůči seriovce.Mám sice na primáru 9.
Jenom ten převod trochu nezvládá spojka,stále jí vyvyjim... Standa je frajer,velké uznání mu patří,Díky
Datum: 18. července 2012 16:07
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 osobně ti řeknu že jsem víc než moc spokojen s jeho úpravou, nebot jsem se dostal z maximálky 65 kmh na 90kmh a rubu a aji stiham v pohodě trochu upravene skutry  doporučuji, neměl sem žádný problém, jinak pokud jsem měl problém s lazením nebo jakýkoliv sebemenší problém standa pomohl, jediný problém mi nastal až teď když jsem zadřel jen díky pojistce pístního čepu a následně jsem mu posílal válec na výbrus, a řekl mi ještě jak mám pojistku upravit, takže za mě BIG LIKE a KLOUBOUK DOLU
Datum: 15. července 2012 20:20
 Už jsem udělal přes dvě desítky válců a dovolil bych si říct,že jsem na 100% naplnil všechny požadavky fichtlařů,co se na mě obrátili....info na mailu,Standa
Datum: 15. července 2012 19:16
 ja od nej mam upravu valce aj hlavy.. zatim sem nebyl schopnej složit celiho Mustanga po pul roce ale valec sem sem uš skoušel moc sem to netočil tak nevim co v sobe schovava ale jelo to lip neš seriovej valec
Datum: 15. července 2012 19:07
 Myslím že ti vie urobiť úpravu akú budeš chcieť... Ja som si vybral taký stred, na cestovanie a výkon v nižších otáčkach. Vŕtanie 41mm. Určite nebudeš ľutovať a nárast výkonu spoznáš hneď pri zábehu. Zlepší sa zrýchlenie a maximálka. Na životnosti sa mi to zatiaľ nijako neprejavilo, spotreba narástla max o 0,5L. Akurát v stredu som menil krúžok. Po zábehu je dobré ho vymeniť. Mám SKF ložiská, silikónové guferá, kľukovka na ihlách. Motor si pýtal väčšiu trysku, 72 až 74. Točí do 9000ot určite. Mám 14z sekundárko a nemám problém v kopcoch ani pri dvoch ľuďoch. No veľa tam robí aj ten 4 kvalt  .....Určite sa oplatí investovať. Zbitočné je meniť rozety, primáry atď. Táto úprava všetko nahradí. Hovorím ti z vlastnej skúsenosti.
Datum: 15. července 2012 17:30
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Zdravim, prosimvás jaké císlo velikosti (vnitřní) ségrovky se rovná pojistnému koružku na pístní čep u pionýra? díky předem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 11:42
 a dopadneš jak už jeden kolega před tebou segrovka vyletí a seš v pr...y
Datum: 15. července 2012 11:42
 Seegrovky se značí podle průměru díry. Chceš dát do fichtláckého pístu seegrovku?
Datum: 15. července 2012 11:20
Jméno: hanez
IP: uživatel7949
 Ahoj, Existují ještě v dnešní době vůbec válce a písty typu A,B a C ? A když se dělá výbrus dejme tomu např 1., tak válec se vyhonuje na 38,25 a píst dostane vůly ve válci tedy 38,20 nebo se píst dělá 38,25 a výbrus 38,3 mm. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 13:13
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Děkuji, přesně tuto informaci jsem potřeboval.
Datum: 15. července 2012 13:13
Jméno: standa
IP: uživatel14136
 Válce se brousí do nuly....tzn. 38,25 či 38,5 či 39,00mm....píst jako takový koupíš menší o pár stovek...vesměs ty písty maj vůli 4-5stovek podle výrobce....sice na pístech bývá uvedená vůle 2-3stovky ale v brusírně sme jich několik měřily a všechny měli tu zmíněnou vůli 4-5 stovek....tzn. do válce 38,25 dáváš píst 38,20-38,21....
Datum: 15. července 2012 12:17
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 těžší je vyrobit díru takže válce se vždy dělají např. 38,25 a podle toho se udělá píst,dnes už se písty nerozlišují na ABC
Datum: 15. července 2012 10:46
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 Ahoj, prosím je lepší plovoucí nebo pevné uložení pístního čepu. Z jakého důvodu je to či ono lepší ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 16:37
 Dle mého názoru je lepší plovoucí (nemusíš to lisovat i do ojničního oka) jde to tam hladce ale má určité vůle. Když to tam nalisuješ tak to vůli nemá ale píst se špatně vyvrací což zapřičiňuje rychlejší opotřebení na určité straně (ovalita) ale zase to nemusíš pojisťovat segrovkama v pístu. Doufám že ti to stačí
Datum: 15. července 2012 16:37
Jméno: Hanez
IP: uživatel7949
 No tohle všehno vím, jen bych oponoval že na původních pístech bylo pevné uložení čepu. Ale stále mi nikdo nezodpověděl otázko co je lepší a proč?
Datum: 15. července 2012 11:00
 Uložení pístního čepu se provádí několika způsoby, plovoucím: zajištěním Segerovým kroužkem, pérovým kroužkem. Pevným: pojišťovacím šroubkem, lisováním do teplého ojničního oka. Lepší? to je asi jedno ne?  každopádně jawa a čz mají plovoucí
Datum: 14. července 2012 16:18
 plovoucí? to je co?
Datum: 14. července 2012 14:09
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 ahoj potřebuju poradit mám na hlave ohnuté žebro jak ho mám na rovnat napadlo em ho nahřát horkovdušnou pistolí a pak ohnout zpet na místo kleštema šlo by to ? , a pak v tí hlave mám díru pro svíčku a je vní jakási volžka se závitem ta tam má bejt zašroubovaná a v ní pak svíčka ale podařilo se mi svíčku višroubovat i stou vložkou nejde sundat z tý svíčky nenapadá vas nekdo jak by to šlo a jak jí mam dat zase do tý hlavi zpět já na nic nepřišel moc, dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2012 21:47
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Honzo!Pokud by tam byl závit 18x1,5 tak by tam taky šla svíčka s tímto závitem.Taky sem to tak kdysi dávno udělal.Ik Ti radí dobře.
Datum: 17. července 2012 21:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 stříkni to povolrezem, svíčku upni do svěráku a vložku musíš vyšroubovat... když to nepude, tak to celý pořádně ohřej horkovzduškou...
Datum: 14. července 2012 9:41
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 nejspíš jo ale já potřebuju poradit jak jí mam sundat z svíčky a vrátit do ty hlavi me to nejde
Datum: 14. července 2012 7:06
 Vložka je tam asi proto,že někdo vykrušil původní závit tak udělal redukci...
Datum: 13. července 2012 23:15
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Hoj, kdyz mam 40 vybrus tak tam musim dat krouzek 40 nebo 39,75 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel14127
 Hele za to možná ani nemuže,,,,polák z aukra je polák z aukra....
Datum: 13. července 2012 22:02
 Do fichtlu možná děláš, ale asi je moc neopravuješ (teda spíše demoluješ), když neumíš ani nasadit kroužek...
Datum: 13. července 2012 21:53
 draku nevypadá to že do pio pár let děláš  ... zato standa jo a ví co píše... ta sada je tu už 100x probraná a všude se dočtež že bez DODĚLÁNÍ to proste stojí za hovno a nejede to... zbytečne vyhozené prachy... a i ten píst je z hovno materiálu 3 kroužek bych na to už tuplem nedal.
Datum: 13. července 2012 21:52
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Podivej, uz do fichtlu delam par let a dobre vim ze na tom se setrit nedá.. to zaprve..  zadruhe je jen na me do ceho investuju prachy..  a za treti.. nemam tady s tou sadou jeste skusenost takze uvidime.. kdyz bude nahovno tak to vyhodim a necham si prebrousit starej valec..  ale dik za radu s tim krouzkem
Datum: 13. července 2012 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel14127
Datum: 13. července 2012 20:55
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 jo tak ja sem koupil valec hlavu pist cep krouzky proste celou pistni sadu na aukru s 40 vybrusem a pistem.. ale krouzky sem polamal jeste nez sem to nasadil..
Datum: 13. července 2012 20:23
Jméno: standa
IP: uživatel14127
 tak musíš dát 40mm kroužek a min.40mm hlavu
Datum: 13. července 2012 20:14
 Zdravím, prosím neví někdo jak vycentrovat setrvačník na S22. Hází cca 1-1.5mm. Má někdo zkušenost? Předem děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 14:03
 otázka je, jestli opravdu hází magneto, nebo je v hajzlu čep kliky
Datum: 28. července 2012 14:03
Jméno: Kotry
IP: uživatel7949
Datum: 15. července 2012 10:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a hází do stran nebo nahoru a dolů?taky by mohla být ohnutá klika
Datum: 15. července 2012 10:44
 Čau draci nemám zrovna po ruce horkovzdušnou pisloli stačilo by dát pístní čep do mražáku abych ho dostal do pístu?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2012 22:29
Jméno: trubka
IP: uživatel14140
 Franky máš pravdu.
Datum: 15. července 2012 22:29
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 je takovej problem nalejt horlavinu do pistu ???? kazdym dnem.. vetsi debil....
Datum: 15. července 2012 15:52
 Tak jsem dal pístní čep do mrazáku a píst aspoň trochu nahřál fénem čep šel aspoň trochu na kraj zasunout tak jsem zkontroloval jestli není na křivo a nalisoval jsem ho tam pomocí toho stahováku made in doma a je to všechno vpořádku.Hodil jsem tam válec od Standy ještě dodělat rám a jde se jezdit.Mnoho zdaru čau.
Datum: 13. července 2012 22:45
 No tohle .. v zimě jsem s kamarádem dělal GO motoru Jawa 05 a když přišla řada na píst tak jsme hodili čep do mrazáku a nenahřívali a dělali to tím šroubem všechno šlo přesně a křup píst rupl v díře .. museli jsme koupit novej s tím že nám prodejce řekl, že se to musí nahřát a čep do mrazáku že tam jsou minimální tolerance a že se díra musí vevnitř trochu namazat .. pak už to šlo v pohodě takže záleží co máš za píst a kdo jak trefil díru/čep ..hodně dávno jem dělal GO na 555 a píst jsem dal akorát na slunko  a šlo to lehce tak nevím...
Datum: 13. července 2012 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel14127
 Přesně tak,na zalisování stačí m8 imbus tak dlouhej abys dla na píst ještě velkoplošnou osmičku podložku a chytil matici......podle délky závitu na šroubu se eventuelně musí použít k vymezení nějaká trubička či několik podložek....v opačnym případě trubička o průměru minimálně 15mm abys do ní čep vsunul.....ale pokud nejde čep do pístu ani na krajíček zasunout,tak je chyba jinde....
Datum: 13. července 2012 18:16
 si udělej stahovak (tím i nasazovač) z tuším M8 šroubu (imbus) délka tak, ať to přejde přes píst a ještě tam vleze za to ten čep a matka... Pak ještě buď trubička, do které ten čep vleze, nebo M16 matky...
Datum: 13. července 2012 18:10
Jméno: standa
IP: uživatel14127
 Co to máš za asijskej čep a píst....vždyť normálně to jde do sebe skoro na studený zatlačení prstem....
Datum: 13. července 2012 18:06
 Cau draci nevite kde bych mohl sehnat pist na jawa dandy 50 s motorem SACHS nebo pokud by nekdo prodal tak mi prosim napiste na e-mail: tondasmekal@seznam.cz nebo na tuto stránku predem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 16:04
 Si jen tak zdemoloval píst nebo co? když už, tak bych to chápal s nicasilem, kdee by ti měli i píst dodat...
Datum: 13. července 2012 16:04
Jméno: tondasmekal
IP: uživatel6274
 díky moc
Datum: 13. července 2012 16:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 almet.cz
Datum: 13. července 2012 15:31
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 ahoj , dneska mi neco prolítlo válcem a mám na dem dole peknou rejhu a na pístu taky , nevíte prosim vás kde nebo kdo by mi mohl udelat výbrus a za kolik,a kde si mám sehnat píst jesli mam koupit tady na kramku nebo nekde jinde díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 11:18
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Koukni o řadek pod tvůj příspěvek
Datum: 13. července 2012 11:18
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
Posl.aktualizace: 13. července 2012 16:09
 Ok,zařídim....píst máš a nebo chceš koupit? Chceš slícovat kanály když už to tu budu mít? Písni mi na mail,mužeme se domluvit.
Datum: 13. července 2012 16:09
Jméno: honza
IP: uživatel12545
 ahoj, Stando me dnewska neco proletelo válcem a mam tam dole peknou rejhu i na pístu udelal by si mi prosím výbrus ?
Datum: 13. července 2012 15:29
Jméno: standa
IP: uživatel14125
 Základní verze 60ccm s dvoukroužkovým pístem 1000,- + úprava hlavy na 60ccm 250,-(úprava hlavy je nutná). Válec je upraven na vyšší výkon.
Datum: 13. července 2012 12:33
Jméno: Kuba
IP: uživatel12772
 Za kolik dělaš upravený valec 60ccm ?????
Datum: 13. července 2012 12:10
 No brusírnu nevlastnim,ale jsem v ní jako doma  Dělam upravený válce na seriovky i 60ccm verze. Zařídím i samotný výbrus.
Datum: 13. července 2012 11:01
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Zdar, po rozpuleni motoru zjistuji ze klika je naprosto OK az na konec oje.. pouzdro ve kterym je cep je uplne v hajzlu a ta díra v klice neni kulatá ale šišatá jak prase takže i nové pouzdro tam bude lítat.. nevíte jak to pěkně srovnat ? nechci si rozdupat kliku kladivem a neodborným zákrokem.. dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2012 6:53
Jméno: standa
IP: uživatel14124
 Klika-ojnice KO...to se neopravuje,v tomto případě je nutná výměna ojnice.
Datum: 13. července 2012 6:53
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj, sháním komplet šrouby do motoru na fíka.. nevíte jestli se to dá nekde koupit jako komplet nebo to musím dohledat a nakoupit po kusech se stejnou velikostí.. BTW : je jedno co tam bude za šrouby ? klasiky nebo nejake pevnostní ? nemam s tim skusenost tak newim jak se jine srouby chovaji.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 20:48
Datum: 12. července 2012 20:48
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jedině inbus musíš je koupit jednotlivě normálně v zelezářství
Datum: 12. července 2012 9:44
 Já bych tam dal imbusy,lépe je dotáhneš a jsou tvrdé
Datum: 12. července 2012 0:46
 Ahoj všichni,
potřeboval bych poradit ohledně Pionýra.
Můj problém je takový: Pionýr krásně chytne na první nakopnutí, poté ho nechám běžet na volnoběh a asi po 30 až 60 sekundách chcípne a pak už ho nenakopnu. Vyndám svíčku, nechám ho jakoby "vyvětrat"(asi tak třeba na hodinu) a poté ho zase nakopnu a proces se znovu opakuje dál. Předem děkuji za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 14:12
 Tak ted jsem to zase nakopl, přidávání plynu reaguje dobře a asi po minutě zase to chcíplo. Tak se mi zdá že po zahřátí válce to chcípne. Ted to nechám vychladnout a zkusím znovu nakopnout. Takže mohlo by to být pístními kroužky? Když sem pístní kroužky měl venku tak mě přišli dost roztažený, až moc...tak nevím..
Datum: 12. července 2012 14:12
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 no a jak už ti ani tohle všechno nepomůže.. tak zbejvá jediná věc.. natřt na zeleno a hodit do kopřiv..  BTW: možná pistní kroužky, ale to by ten válec musel bejt už hodně v hajzlu aby ti to delalo takovou neplechu..
Datum: 12. července 2012 10:48
 pokud pionýr běží tak kondenzátor to nebude . Kdyby nešel ani našlápnout ano to by pak byl třeba kondenzátor . Když to zavinuje ten výfuk a vyndal si ho tak ho vyčisti i s kolenem . Vypal ho a pak vše vyškrabej namontuj to všechno vyčisti karburátor taky musíš mít seřízenou hladinu dobře návod najdeš na jawa50.cz taky předstih zde hraje svou roly tak ho pro jistotu taky sešteluj svíčka pokud je nová tak doufám že si sklepnul kontakty na 0,5-0,4mm. Ještě k tomu benzínu olovo tam není potřeba lít stačí natural 95 a olej v poměru 1:30 olovo se lije do 4taktních motorů (což fichtl není) používá se do škodovek aby olovo chránilo sedla ventilů.
Datum: 12. července 2012 10:08
Datum: 11. července 2012 23:55
 tyjo a víš že by to tím možná mohlo být? právě když jsem se díval na víčko od nádrže, tak je tam nějaký neoriginální víčko a pátral jsem po té dírce...a nikde nic. Zítra hned ráno vyzkouším  .
Datum: 11. července 2012 23:52
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 jj nemáš zač.. ještě mě napadla taková blbůstka - dírka ve víčku na nádrži.. jednou jsem ji mel zacpanou a nejel mi ani za zlate prase..
Datum: 11. července 2012 23:44
 cívku ani kondenzátor náhradní nemám, ale pokusím se sehnat.. Už si nevím rady tak ještě zkusím tady tu možnost a uvidím. Jinak díky moc za rady, snad se to podaří rozšlapat
Datum: 11. července 2012 23:22
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 ted presne nevim jak se dava benzin uz asi rok spravuju fichtla takze sem nemusel cepovat.. skus treba jeste kondenzator nebo civku vymenit pokud más.. kdyby ti tekl prevodovej olej do válce tak by to dýmilo jak prase a dusilo se to..
Datum: 11. července 2012 23:16
 Mohlo by to být benzínem? Koupil jsem Natural 95 ale nepřidal jsem do něj směs olova jak se prodává. Nalil jsem do něj jen litr na odzkoušení. Spíš mám obavy z té komprese. Po výměně gufer se to zlepšilo že jede aspon volnoběh, ale nevydrží. Výfuk jsem projistotu odmontoval, protože se zdálo že to zaviňuje právě on. Karbec vyčístěn,+nádrž,palivové vedení, svíčka nová... Kdyby to špatně těsnilo kolem kliky jak to poznám? Olej poteče?nebo to bude hodně kouřit z výfuku?
Datum: 11. července 2012 22:57
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 ahoj, vyčisti výfuk + koleno,karbec,palivove vedeni zkrátka vše co jde.. sešteluj předstih a odthr a možná skus novou svíčku.. taky se ujisti že ti dobře těstí motor (neutíká kompres) a nebo nemáš špatnou směs benzínu..
Datum: 11. července 2012 22:43
|



|