slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fuha draci,,, tak je to tady,,, jako každý rok .-) ale i tak fichtlkramek jede stále i mezi svátky,, pro ty co by potřebovali matroš aby se doma u kamen nenudilo,,,,
P.S: fichtlkramek přeje ať ty nastavajici svatky jsou TOP pohodove v kruhu rodiny a do  nove nastavajici moto sezony,, preje fichtlkramek at písty makaji a ojnice kmitají o sto šest .-) sesa
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  54  55  56  57  58  59  60  61  62  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
Ahoj všichni, potřeboval bych poradit ohledně Pionýra. Můj problém je takový: Pionýr krásně chytne na první nakopnutí, poté ho nechám běžet na volnoběh a asi po 30 až 60 sekundách chcípne a pak už ho nenakopnu. Vyndám svíčku, nechám ho jakoby "vyvětrat"(asi tak třeba na hodinu) a poté ho zase nakopnu a proces se znovu opakuje dál. Předem děkuji za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
Tak ted jsem to zase nakopl, přidávání plynu reaguje dobře a asi po minutě zase to chcíplo. Tak se mi zdá že po zahřátí válce to chcípne. Ted to nechám vychladnout a zkusím znovu nakopnout. Takže mohlo by to být pístními kroužky? Když sem pístní kroužky měl venku tak mě přišli dost roztažený, až moc...tak nevím..
 
 
Datum: 12. července 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
no a jak už ti ani tohle všechno nepomůže.. tak zbejvá jediná věc.. natřt na zeleno a hodit do kopřiv.. :-D BTW: možná pistní kroužky, ale to by ten válec musel bejt už hodně v hajzlu aby ti to delalo takovou neplechu.. :-D
 
 
Datum: 12. července 2012 10:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud pionýr běží tak kondenzátor to nebude . Kdyby nešel ani našlápnout ano to by pak byl třeba kondenzátor . Když to zavinuje ten výfuk a vyndal si ho tak ho vyčisti i s kolenem . Vypal ho a pak vše vyškrabej namontuj to všechno vyčisti karburátor taky musíš mít seřízenou hladinu dobře návod najdeš na jawa50.cz taky předstih zde hraje svou roly tak ho pro jistotu taky sešteluj svíčka pokud je nová tak doufám že si sklepnul kontakty na 0,5-0,4mm. Ještě k tomu benzínu olovo tam není potřeba lít stačí natural 95 a olej v poměru 1:30 olovo se lije do 4taktních motorů (což fichtl není) používá se do škodovek aby olovo chránilo sedla ventilů.
 
 
Datum: 12. července 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: Christian      E-mail:      IP: uživatel14119    
Jak ráno di to zkusit ted :-D :-D a pozdravuj sousedy ;-) :-D
 
 
Datum: 11. července 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
tyjo a víš že by to tím možná mohlo být? právě když jsem se díval na víčko od nádrže, tak je tam nějaký neoriginální víčko a pátral jsem po té dírce...a nikde nic. Zítra hned ráno vyzkouším :-D.
 
 
Datum: 11. července 2012 23:52
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
jj nemáš zač.. ještě mě napadla taková blbůstka - dírka ve víčku na nádrži.. jednou jsem ji mel zacpanou a nejel mi ani za zlate prase.. :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 23:44
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
cívku ani kondenzátor náhradní nemám, ale pokusím se sehnat.. Už si nevím rady tak ještě zkusím tady tu možnost a uvidím. Jinak díky moc za rady, snad se to podaří rozšlapat :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
ted presne nevim jak se dava benzin uz asi rok spravuju fichtla takze sem nemusel cepovat.. skus treba jeste kondenzator nebo civku vymenit pokud más.. kdyby ti tekl prevodovej olej do válce tak by to dýmilo jak prase a dusilo se to..
 
 
Datum: 11. července 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
Mohlo by to být benzínem? Koupil jsem Natural 95 ale nepřidal jsem do něj směs olova jak se prodává. Nalil jsem do něj jen litr na odzkoušení. Spíš mám obavy z té komprese. Po výměně gufer se to zlepšilo že jede aspon volnoběh, ale nevydrží. Výfuk jsem projistotu odmontoval, protože se zdálo že to zaviňuje právě on. Karbec vyčístěn,+nádrž,palivové vedení, svíčka nová... Kdyby to špatně těsnilo kolem kliky jak to poznám? Olej poteče?nebo to bude hodně kouřit z výfuku?
 
 
Datum: 11. července 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
ahoj, vyčisti výfuk + koleno,karbec,palivove vedeni zkrátka vše co jde.. sešteluj předstih a odthr a možná skus novou svíčku.. taky se ujisti že ti dobře těstí motor (neutíká kompres) a nebo nemáš špatnou směs benzínu..
 
 
Datum: 11. července 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Ahoj, rozpulil jsem na fíku motor a co nevidim.. oje sebou hazi sem a tam - jehlove ložisko v hajzlu.. chci se zeptat jak se to dá vyměnit.. vylisovat nebo vyklepnout nebo jak.. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel14118    
Sám to asi určitě neuděláš, budeš to muset někomu dát na repasi. Zkus pohledat na netu, slyšel sem že to dobře dělá pan Padalík :-).
 
 
Datum: 11. července 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobry den.Prosim o radu mam pionyra a udelal jsem GO + vybrus.Vse ok akorat mi pokud jedu ted pri zajizdeni ctvrt plynu tak motor jako by vynecha sem tam to poskubne.Musim pridat.plnej plyn a pak se to rozjede.Napada nekoho neco?novy plovak.svicka.jehla.uzaviraci ventil paliva.hladina ok.trysky cisteny.dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
jestli jak píšeš zajíždíš, tzn hodně oleje v benzínu a bohatá směs, tak se to prostě zahlcuje, pokud nemáš jinej problém, je to normální, zvlášť čtvrt plynu je přechodovej stav a tam je to znát ještě víc..
 
 
Datum: 11. července 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel12770    
Tak jestli je vsechno OK. Tak to bude predstihem. :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, s mým pionýrem se děje něco, co si nedokážu vysvětlit. Jel jsem se poprvé po oživení projet. Přijel jsem domů, nechal jsem ho ochládnout a schoval. Druhý den jsem však nemohl protočit s motorem. Nešlo to ani přes páku, ani na roztlačení. Tak jsem sundal víko, nasadil na primární kolečko klíč a krásně jsem s ním otočil. Po složení bylo vše v pořádku. Projel jsem to, ale když chladnul, tak jsem párkrát sešlápl páku. Dnes jsem se jel projet, poté jsem to zase nechal vychladnout. Tentokrát jsem ale páku nesešlapoval. No, a když byl motor studený, zase s ním nešlo otočit. Nevíte, čím to může být ? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: Lubas59 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřídít spojku - moc prokluzuje
 
 
Datum: 12. července 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: kipr      IP: uživatel14116    
klouze ti spojka
 
 
Datum: 11. července 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
hledej chybu v necem jinem.. a pokud vyskousis vsechno a nepomuze tak rozpulit motor..
 
 
Datum: 11. července 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel13111    
Zdravím :-) Ptám se už po 2. Mám Jawa Mustang,a měl jsem problém z nožním startováním,motor mi na nožní startování nechce chytnou když pustím benzín,ale když benzín zastavím a tak cca 3-6. škubnu tak to chytne,a když pak pustím benzín tak to jede normálně.Takže nevím kde je chyba,,,jinak ve zkratce puštěný benzín motor nestartuje, vypnutý benzín motor startuje... prosím poraďte mi co by s tím mohlo být... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jé nevšiml sem si že kolega dole to už napsal..:-)
 
 
Datum: 09. července 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řekl že se ti to přechcává, tak skus seřídit hladinu plovákovky..
 
 
Datum: 09. července 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus snížit hladinu v plovákové komoře, návod je na http://www.jawa-50.cz
 
 
Datum: 09. července 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel13111    
Mám novou...
 
 
Datum: 09. července 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co svička je v pohode skus novou ..:-)
 
 
Datum: 09. července 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel14103    
Ahoj mam Stadiona22,chvilu ho nastartuji a po chvíli se ustřihne klínek na klikovce i kdyz tam přesně pasuje a matici mam na setrvačníku taky dotaženou.děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to zabrousil pastou na ventily proti sobě a drží to...
 
 
Datum: 09. července 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
odmasti hřídel i magneto, pořádně to tam naraž a dorvi matici...
 
 
Datum: 09. července 2012 18:34
 
 
 
 
Jméno: davidpapa      E-mail:      IP: uživatel13279    
zdar draci.nevite nekdo kolik +- udela motor babety km bez nutnosti go motoru??:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
webster: ale uš to v ni musi hesky cinkat :-D
 
 
Datum: 10. července 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Znám jednu co má 30 000 bez GO a výbrusu, takže bych se toho nebál a jezdí to pořád dobře.
 
 
Datum: 09. července 2012 22:38
 
 
 
 
Jméno: davidpapa      IP: uživatel13279    
takjo takjo, dekuju za info.mam najeto 2500 zatim. moc na tom nejezdim spis se projet na pohodu a po nakupech:-)
 
 
Datum: 09. července 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: we      IP: uživatel13045    
8000-9000 každej co je novej..pak už musíš dělat třeba výbrus, ložiska, neboněco na spojce..
 
 
Datum: 09. července 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: Ondřej      IP: uživatel13111    
Mám problém mám Jawa Mustang,a blbe mi nožní startování,chytá to jak se tomu chce,a na roztlačení to chytá hned,nevíte co by s tím mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hale, taky sem se divil ale jediný co jsme na tom udělali, že jsme sundali tak 1,5mm karbonu z hlavy a šlo to
 
 
Datum: 08. července 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klouzání spojky dělá zakarbonovaná hlava... to čumím :-D :-D
 
 
Datum: 08. července 2012 15:17
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámošovi na pařázku to dělalo taky (jakoby mu proklouzla spojka a přitom byla nová). Dělala to hodně zakarbonovaná hlava. Teď chytá na drc.
 
 
Datum: 08. července 2012 13:58
 
 
 
 
Jméno: NGK      IP: uživatel14082    
A co startovací segment nejsou tam už ochozené zuby??
 
 
Datum: 07. července 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud máš vylámaný zuby na segmentu a nebo ti klouže spojka.A může bžt to taky tím že do benzínu dáváš moc oleje a zasírá se svíčka.
 
 
Datum: 07. července 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, jaky silikon pouzivate na tesneni kartru? myslim do jaké teploty. dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14096    
těsnění potřené olejem či vazelínou
 
 
Datum: 08. července 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: NGK      IP: uživatel14082    
Šedý do 300stupňů
 
 
Datum: 07. července 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám nějakej červenej do teploty 300 ¨C ale mám ho i mezi kolínkem a výfukem a těsní to dobře
 
 
Datum: 07. července 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
červenej nebo černej
 
 
Datum: 07. července 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: simson      IP: uživatel7849    
Ahoj draci chci dát do síma 70 ccm nevíte kde to sehnat popř:odkaz.Díkyy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel13467    
te d to řeším kamaradovi je to pilot vrtulniku a ted davame jawi do kup jako koníček ...ve votích sem si zajistil přestavbu ale mínus je cena 4300 jen díli.....mi do toho jdem ale počítáme s prací motor 6 8 tisíc....s tim že je vše nové možná polské ale snad tam bude i zaruka....peníze sme už odrostlý..a todle je jako na blbnutí....jinak to je palba ....myslim...jinak ti víc povim na meil...
 
 
Datum: 08. července 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14092    
Koupil bych určitě něco z normálního krámu. Jen teda nevim,jak moc to bude fungovat. Teď se mi tu vyskytnul jeden válec ze simsona na úpravu a sací kanál je dost oříšek.....pro origo 16mm karbec je perfektní,ale větším karburátorem ho nelze osadit,protože celkově plocha sacího kanálu uvnitř je malá.....vstupní otvor lze rozšířit jak pro 17,5mm karburátor,tak pro 19mm karburátor bez problému,ale to je jediný co se bez nějaký další úpravy dá udělat a je to v podstatě k ničemu....já neměl na výběr a prostě ho vybral až do válce....ale na úpravu to neni nic jednoduchýho.....nevim jak to maj řešený ty všemožný 60ccm a 70ccm kity kde doporučujou 19mm karburátory,ale obávam se že to nemaj řešený nijak......takže je to všechno fake....možná se pletu,možná ne....nejsem odborník přes simsony a jejich kity.....taky sme na fichtlpokecu....možná někdo ví víc.....nelze soudit podle jednoho válce.....toť ode mě asi vše....určitě bych si nechal ještě poradit na nějakym simson fóru...
 
 
Datum: 07. července 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je toho plny aukro ale tam by sem to nekupoval (polsky sra*ky s tema to jede nic a nic to a nevidrži) rači si najdi nakej upravenej origo valec a nech si ho dat na vybrus jestli bude ve špatnym stavu
 
 
Datum: 06. července 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: mx petr      E-mail:      IP: uživatel12009    
cau draci chci se zeptat mam babettu 207 a chci koupit novy valec s krouzky pohromade kde to sezenu? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel11243    
Zadej do vyhledávače (např. Seznam) "díly babetta 207" a po chvilce hledání najdeš válec i s pístní sadou za 790Kč. Starý válec pošli na výbrus.
 
 
Datum: 06. července 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12925    
nechci kecat ale sám sem scháněl hlavu na 207 i použitou a musel sem opravit starou....díli na tyto babeti moc nejsou jen na 210....třeba mi to tu někdo vyvrátí ale pokud máš starý vájel proč nechceš brus???
 
 
Datum: 05. července 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
A na co?udělej výbrus a nový to myslím ani neseženeš
 
 
Datum: 04. července 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: pato      IP: uživatel12851    
zdravim chcem sa spítat či sa neda na čz 175 505 zvíšit obsah motoru. Je možné použit válec z nejakeho ineho motora za odpovede ddíííkrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
A ty máš zgenerálkovanej motor a pořád ti to připadá slabý?nebo máš nějakej výběh a přemejšlíš o větším obsahu?jestli chceš něco silnějšího,kup si jinou motorku
 
 
Datum: 04. července 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: old ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau borci,nevím kde se stala chyba..... nový výbrus válce,nový píst, ale při dotažení hlavy nejde klika protočit kolem dokola píst naráží na hlavu/1,5mm přesah /. vyřeší to podložka mezi válec a kartery ?nebo jinej píst,nebo obrousit píst? co vy na to. díky za zprávu. old. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš jsou koupil vadný píst... co jsem tak vypozoroval tak na tyhle 550 a 555 s čepem 10mm se to stává často.. nedaly ti píst ze stadíka?
 
 
Datum: 03. července 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Polský píst...
 
 
Datum: 03. července 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
kámo ten samej problem sem řešil , shodou okolností sem zvetšoval spalovák tak sem to pořešil a jede parádně,ale každopádně je to debilita
 
 
Datum: 03. července 2012 18:20
 
 
 
 
Jméno: old      IP: uživatel11992    
hmm to jsem b........... jawa 550 v.r. 1956 old
 
 
Datum: 03. července 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
old: a na čem přesně? auto, motorka, autobus? :-)
 
 
Datum: 03. července 2012 16:08
 
 
 
 
Jméno: old      IP: uživatel11992    
starej píst není,dáváno do kupy po sehnaných kusech, kolik by měl píst měřit? old
 
 
Datum: 03. července 2012 14:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Porovnej píst se starym pístem, jestli je vyšší tak bych ho hned reklamoval...
 
 
Datum: 03. července 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim.Mam pincka po vybrusu.Nechce do vetsiho kopce vubec jet musel jsem kus tlacit (zatim najeto 50km).Kdyz jedu ctvrt plynu tak skube a pri prerazeni chcipe.Jehla na 3 zarezu.hladina licuje s plovakem po zatlaceni.nove soupatko.Prosim o radu diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draku při tom výbrusu bych mazal tak kolem 1:25 - 1:30 a tět k zajíždění jezdi trochu svižněji tak 45-50 km/h a trošku ten motor toč a jed třeba na půl plynu klidně ale hlavně nebrzdi motorem z kopce nebo tak a motor taky hlavně nepodtáčej!A ohledně těch přestávek 20 minut to je zbytečný stačí tak 3-5 min max.A jed taky delší trasu než 5 km třeba 10 aspon a i víc max 15 zatím.
 
 
Datum: 07. července 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo po vyjetí 2 nádrží tam začnu dávat zase M2T 1:30 ale teď na zajetí dávám Castrol.Myslíte teda že to poškubávání a to že netáhne dělá ten těsný výbrus?Snažím se po 5 km dělat přestávky 20 min no ....
 
 
Datum: 03. července 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
M2T stíhá mazat furt... rok zpátky podobný pařáky a já zajížděl 05 po Beskydech a bez problému (a to jsem ještě míval nastavenou normál směs, žádnou bohatší atd, jen jsem ředil 1:25)
 
 
Datum: 03. července 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mažu castrol (červený) minerál..
 
 
Datum: 03. července 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Máš to moc tesný v techto hicech se to prehríva a motor tuhne hlavne tam nelij M2T. to v takových hicech nestiha mazat
 
 
Datum: 03. července 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14055    
Doporučuju po výbrusu pincka vzít někde do města..
 
 
Datum: 03. července 2012 11:16
 
 
 
 
Jméno: p_mik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci,mám na fichtloj novej válec a píst.Můžu mít při zajíždění laďák hikone nebo to mam zajet s origo laufem aby to mělo správný tlaky.Dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel13749    
podle mě to je jedno.. Akorát pokud budeš zajíždět na humusolej, tak se laďák bude možná obtížněji dekarbonovat.
 
 
Datum: 03. července 2012 12:32
 
 
 
 
Jméno: dandy125      IP: uživatel14064    
Dobrý den, kde se dá sehnat pístní sada na jawa 125 dandy? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já nechával dělat výbrus v Terezíně, píst byl na objednávku na krabičce byl odkaz, zítra se mohu podívat, jinak přes ten krám to nevyšlo nejlevněji.
 
 
Datum: 06. července 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: stepan      IP: uživatel12743    
Zdravim, máte prosim Vás někdo zkušenosti se sundáním alternátoru na babetě 210, potřebuju vyměnit ložiska na klice?? Je ktomu třeba stahovák, který lze udělat stočením šroubu M5, netušíte jak moc má být šroub stočený, délka - průměr.... a ještě jak lze vyndat kliku z ložiska? je nutný stahovák, jaký? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: stepan      IP: uživatel14085    
a jak chcete narvat M8 do M5??!! podruhe pisu ze ta M5 ma mit drik na konci, potreboval jsem jen vedet jak dlouhy ma byt drik... netušíte někdo jak stáhnout kliku z ložiska ? ( toho u rotoru ) Díky
 
 
Datum: 06. července 2012 15:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stepan: To snad ani nejde stahovat rotor tim samym šroubem kterej ho drží...řekl bych že se to stahuje M8 šroubem...
 
 
Datum: 03. července 2012 13:45
 
 
 
 
Jméno: Stepan      IP: uživatel14067    
Rotor drzi m5 sroub, a stahovak je taky m5 jak s drikem na konci misto zavitu, jen nevim jak dlouhy drik, mitor uz mam rozpuleny...
 
 
Datum: 03. července 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel13957    
nvm co myslíš a musel bych se podívat doma nejsem si jistý ale mám za to že rotor zapalování demontujěš šroubem m8 i na babetě ten na 13 klíč....jinak na dmontáš spojek je třba stahovák.. a na vyměnu ložisek musíš pulit....je to docela odborná práce a často to běhá i s vulemi....proč ses rozhod do toho zasahovat?
 
 
Datum: 02. července 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Zdarec, jak sundám buď přilezlé nebo zakarbonované kroužky z pístu? Nejdou dolů ani za nic. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2012 12:26
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Namoč to do nafty nebo petroleje a nech to den dva, jen stím občas trošku zamíchej a zkoušej kroužkama hýbat, budou se postupně uvolňovat až povolí uplně, chce to trpělivost, . Taky docela pěkně taky funguje WDčko nebo Konkor, ale nafta i petrák to zvládnou a vyjdou podstatně levněji.
 
 
Datum: 03. července 2012 7:05
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
proč by měly být? Navíc sežeň mi kroužky na Maneta M-90 za přijatelnou cenu....
 
 
Datum: 02. července 2012 21:30
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel13925    
nekomprosmisne je vylamej... stejne jsou kantare
 
 
Datum: 02. července 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Hoj kucí,babeta 210 po go motoru,po výbrusu. Po rovince jede pěkně,ale v kopcu ztratí výkon. Občas aji na rozjez jí chybí výkon,než se dostane trocha do otáček.Výfuk čistej atd. Už nevím čím to je. Po rovince dobry,ale v kopcu bez výkonu. Karbec seřízenej. Zatím vyjeto pul nádrže po výbrusu. Snad si ještě sedne výbrus časem???? Ještě mě napadlo, eši nepodřadí spojka z 2 na 1,pak by to asi 2 nepobrala. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: stana      IP: uživatel14054    
Čau,taky mám ten samý problém.Poraďte
 
 
Datum: 01. července 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13074    
Napadlo mě to až doma. Ještě na to mrknu.
 
 
Datum: 01. července 2012 7:27
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
To jako nepoznáš jestli ti podřadí nebo ne?
 
 
Datum: 30. června 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci budu rodelavat a tesnit muj motor a chcu se zeptat jestli mam vybrousit ventili? nebo po jak dlouhe době to mam udelat? nepo spiš jak poznam že to mam udelat :-D motor ma najeto kolem 35tisic (je to Microcar) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor je Lobardini. Tlaky by to melo met kolem 30-27 (nevim jaky ma ted) olej nevim mam to teprve tyden a jel sem s tim jenom 26 km takže nevim. Ale kdyš temu za tepla šlapnu tak s toho de bilej dym a docela dobře to smrdi
 
 
Datum: 01. července 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký to je motor?jaké to má kompresní tlaky?žere to olej?
 
 
Datum: 01. července 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj diky :-) mohlo me napadnou.. a jaky sou přiznaky že s tim neco je? chvilkama to startuje jenom na jeden valec nebo do kopce to mirne cuka
 
 
Datum: 01. července 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nalij a uvidíš....
 
 
Datum: 30. června 2012 22:26
 
<  54  55  56  57  58  59  60  61  62  >

 










Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 21.12.2025 4:44:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu