|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj, rozpulil jsem na fíku motor a co nevidim.. oje sebou hazi sem a tam - jehlove ložisko v hajzlu.. chci se zeptat jak se to dá vyměnit.. vylisovat nebo vyklepnout nebo jak.. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 23:11
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel14118
 Sám to asi určitě neuděláš, budeš to muset někomu dát na repasi. Zkus pohledat na netu, slyšel sem že to dobře dělá pan Padalík  .
Datum: 11. července 2012 23:11
 Dobry den.Prosim o radu mam pionyra a udelal jsem GO + vybrus.Vse ok akorat mi pokud jedu ted pri zajizdeni ctvrt plynu tak motor jako by vynecha sem tam to poskubne.Musim pridat.plnej plyn a pak se to rozjede.Napada nekoho neco?novy plovak.svicka.jehla.uzaviraci ventil paliva.hladina ok.trysky cisteny.dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 22:17
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 jestli jak píšeš zajíždíš, tzn hodně oleje v benzínu a bohatá směs, tak se to prostě zahlcuje, pokud nemáš jinej problém, je to normální, zvlášť čtvrt plynu je přechodovej stav a tam je to znát ještě víc..
Datum: 11. července 2012 22:17
Jméno: mira
IP: uživatel12770
 Tak jestli je vsechno OK. Tak to bude predstihem.
Datum: 11. července 2012 21:29
 Zdarec, s mým pionýrem se děje něco, co si nedokážu vysvětlit. Jel jsem se poprvé po oživení projet. Přijel jsem domů, nechal jsem ho ochládnout a schoval. Druhý den jsem však nemohl protočit s motorem. Nešlo to ani přes páku, ani na roztlačení. Tak jsem sundal víko, nasadil na primární kolečko klíč a krásně jsem s ním otočil. Po složení bylo vše v pořádku. Projel jsem to, ale když chladnul, tak jsem párkrát sešlápl páku. Dnes jsem se jel projet, poté jsem to zase nechal vychladnout. Tentokrát jsem ale páku nesešlapoval. No, a když byl motor studený, zase s ním nešlo otočit. Nevíte, čím to může být ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2012 15:27
 seřídít spojku - moc prokluzuje
Datum: 12. července 2012 15:27
Jméno: kipr
IP: uživatel14116
 klouze ti spojka
Datum: 11. července 2012 22:33
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 hledej chybu v necem jinem.. a pokud vyskousis vsechno a nepomuze tak rozpulit motor..
Datum: 11. července 2012 22:23
Jméno: Ondřej
IP: uživatel13111
 Zdravím  Ptám se už po 2. Mám Jawa Mustang,a měl jsem problém z nožním startováním,motor mi na nožní startování nechce chytnou když pustím benzín,ale když benzín zastavím a tak cca 3-6. škubnu tak to chytne,a když pak pustím benzín tak to jede normálně.Takže nevím kde je chyba,,,jinak ve zkratce puštěný benzín motor nestartuje, vypnutý benzín motor startuje... prosím poraďte mi co by s tím mohlo být...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 21:55
 jé nevšiml sem si že kolega dole to už napsal..
Datum: 09. července 2012 21:55
 já bych řekl že se ti to přechcává, tak skus seřídit hladinu plovákovky..
Datum: 09. července 2012 21:53
Datum: 09. července 2012 21:09
Jméno: Ondřej
IP: uživatel13111
 Mám novou...
Datum: 09. července 2012 20:16
 a co svička je v pohode skus novou ..
Datum: 09. července 2012 19:59
Jméno: Petr
IP: uživatel14103
 Ahoj mam Stadiona22,chvilu ho nastartuji a po chvíli se ustřihne klínek na klikovce i kdyz tam přesně pasuje a matici mam na setrvačníku taky dotaženou.děkuji za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2012 21:53
 Já to zabrousil pastou na ventily proti sobě a drží to...
Datum: 09. července 2012 21:53
 odmasti hřídel i magneto, pořádně to tam naraž a dorvi matici...
Datum: 09. července 2012 18:34
 zdar draci.nevite nekdo kolik +- udela motor babety km bez nutnosti go motoru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2012 9:59
 webster: ale uš to v ni musi hesky cinkat
Datum: 10. července 2012 9:59
 Znám jednu co má 30 000 bez GO a výbrusu, takže bych se toho nebál a jezdí to pořád dobře.
Datum: 09. července 2012 22:38
Jméno: davidpapa
IP: uživatel13279
 takjo takjo, dekuju za info.mam najeto 2500 zatim. moc na tom nejezdim spis se projet na pohodu a po nakupech
Datum: 09. července 2012 18:01
Jméno: we
IP: uživatel13045
 8000-9000 každej co je novej..pak už musíš dělat třeba výbrus, ložiska, neboněco na spojce..
Datum: 09. července 2012 16:56
Jméno: Ondřej
IP: uživatel13111
 Mám problém mám Jawa Mustang,a blbe mi nožní startování,chytá to jak se tomu chce,a na roztlačení to chytá hned,nevíte co by s tím mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2012 17:01
 Hale, taky sem se divil ale jediný co jsme na tom udělali, že jsme sundali tak 1,5mm karbonu z hlavy a šlo to
Datum: 08. července 2012 17:01
Datum: 08. července 2012 15:17
 Kámošovi na pařázku to dělalo taky (jakoby mu proklouzla spojka a přitom byla nová). Dělala to hodně zakarbonovaná hlava. Teď chytá na drc.
Datum: 08. července 2012 13:58
Jméno: NGK
IP: uživatel14082
 A co startovací segment nejsou tam už ochozené zuby??
Datum: 07. července 2012 22:12
 Bud máš vylámaný zuby na segmentu a nebo ti klouže spojka.A může bžt to taky tím že do benzínu dáváš moc oleje a zasírá se svíčka.
Datum: 07. července 2012 22:11
 Ahoj, jaky silikon pouzivate na tesneni kartru? myslim do jaké teploty. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2012 10:32
Jméno: standa
IP: uživatel14096
 těsnění potřené olejem či vazelínou
Datum: 08. července 2012 10:32
Jméno: NGK
IP: uživatel14082
 Šedý do 300stupňů
Datum: 07. července 2012 22:14
 Já mám nějakej červenej do teploty 300 ¨C ale mám ho i mezi kolínkem a výfukem a těsní to dobře
Datum: 07. července 2012 22:12
 červenej nebo černej
Datum: 07. července 2012 21:31
Jméno: simson
IP: uživatel7849
 Ahoj draci chci dát do síma 70 ccm nevíte kde to sehnat popř:odkaz.Díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2012 11:45
 te d to řeším kamaradovi je to pilot vrtulniku a ted davame jawi do kup jako koníček ...ve votích sem si zajistil přestavbu ale mínus je cena 4300 jen díli.....mi do toho jdem ale počítáme s prací motor 6 8 tisíc....s tim že je vše nové možná polské ale snad tam bude i zaruka....peníze sme už odrostlý..a todle je jako na blbnutí....jinak to je palba ....myslim...jinak ti víc povim na meil...
Datum: 08. července 2012 11:45
 Koupil bych určitě něco z normálního krámu. Jen teda nevim,jak moc to bude fungovat. Teď se mi tu vyskytnul jeden válec ze simsona na úpravu a sací kanál je dost oříšek.....pro origo 16mm karbec je perfektní,ale větším karburátorem ho nelze osadit,protože celkově plocha sacího kanálu uvnitř je malá.....vstupní otvor lze rozšířit jak pro 17,5mm karburátor,tak pro 19mm karburátor bez problému,ale to je jediný co se bez nějaký další úpravy dá udělat a je to v podstatě k ničemu....já neměl na výběr a prostě ho vybral až do válce....ale na úpravu to neni nic jednoduchýho.....nevim jak to maj řešený ty všemožný 60ccm a 70ccm kity kde doporučujou 19mm karburátory,ale obávam se že to nemaj řešený nijak......takže je to všechno fake....možná se pletu,možná ne....nejsem odborník přes simsony a jejich kity.....taky sme na fichtlpokecu....možná někdo ví víc.....nelze soudit podle jednoho válce.....toť ode mě asi vše....určitě bych si nechal ještě poradit na nějakym simson fóru...
Datum: 07. července 2012 20:28
 je toho plny aukro ale tam by sem to nekupoval (polsky sra*ky s tema to jede nic a nic to a nevidrži) rači si najdi nakej upravenej origo valec a nech si ho dat na vybrus jestli bude ve špatnym stavu
Datum: 06. července 2012 23:03
 cau draci chci se zeptat mam babettu 207 a chci koupit novy valec s krouzky pohromade kde to sezenu? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 12:12
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Zadej do vyhledávače (např. Seznam) "díly babetta 207" a po chvilce hledání najdeš válec i s pístní sadou za 790Kč. Starý válec pošli na výbrus.
Datum: 06. července 2012 12:12
Jméno: pepa
IP: uživatel12925
 nechci kecat ale sám sem scháněl hlavu na 207 i použitou a musel sem opravit starou....díli na tyto babeti moc nejsou jen na 210....třeba mi to tu někdo vyvrátí ale pokud máš starý vájel proč nechceš brus???
Datum: 05. července 2012 18:44
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 A na co?udělej výbrus a nový to myslím ani neseženeš
Datum: 04. července 2012 11:58
Jméno: pato
IP: uživatel12851
 zdravim chcem sa spítat či sa neda na čz 175 505 zvíšit obsah motoru. Je možné použit válec z nejakeho ineho motora za odpovede ddíííkrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2012 12:00
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 A ty máš zgenerálkovanej motor a pořád ti to připadá slabý?nebo máš nějakej výběh a přemejšlíš o větším obsahu?jestli chceš něco silnějšího,kup si jinou motorku
Datum: 04. července 2012 12:00
 čau borci,nevím kde se stala chyba..... nový výbrus válce,nový píst, ale při dotažení hlavy nejde klika protočit kolem dokola píst naráží na hlavu/1,5mm přesah /. vyřeší to podložka mezi válec a kartery ?nebo jinej píst,nebo obrousit píst? co vy na to. díky za zprávu. old.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 21:57
 nejspíš jsou koupil vadný píst... co jsem tak vypozoroval tak na tyhle 550 a 555 s čepem 10mm se to stává často.. nedaly ti píst ze stadíka?
Datum: 03. července 2012 21:57
 Polský píst...
Datum: 03. července 2012 19:29
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 kámo ten samej problem sem řešil , shodou okolností sem zvetšoval spalovák tak sem to pořešil a jede parádně,ale každopádně je to debilita
Datum: 03. července 2012 18:20
Jméno: old
IP: uživatel11992
 hmm to jsem b........... jawa 550 v.r. 1956 old
Datum: 03. července 2012 16:56
 old: a na čem přesně? auto, motorka, autobus?
Datum: 03. července 2012 16:08
Jméno: old
IP: uživatel11992
 starej píst není,dáváno do kupy po sehnaných kusech, kolik by měl píst měřit? old
Datum: 03. července 2012 14:51
 Porovnej píst se starym pístem, jestli je vyšší tak bych ho hned reklamoval...
Datum: 03. července 2012 13:40
 Zdravim.Mam pincka po vybrusu.Nechce do vetsiho kopce vubec jet musel jsem kus tlacit (zatim najeto 50km).Kdyz jedu ctvrt plynu tak skube a pri prerazeni chcipe.Jehla na 3 zarezu.hladina licuje s plovakem po zatlaceni.nove soupatko.Prosim o radu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 22:22
 Čus draku při tom výbrusu bych mazal tak kolem 1:25 - 1:30 a tět k zajíždění jezdi trochu svižněji tak 45-50 km/h a trošku ten motor toč a jed třeba na půl plynu klidně ale hlavně nebrzdi motorem z kopce nebo tak a motor taky hlavně nepodtáčej!A ohledně těch přestávek 20 minut to je zbytečný stačí tak 3-5 min max.A jed taky delší trasu než 5 km třeba 10 aspon a i víc max 15 zatím.
Datum: 07. července 2012 22:22
 jo po vyjetí 2 nádrží tam začnu dávat zase M2T 1:30 ale teď na zajetí dávám Castrol.Myslíte teda že to poškubávání a to že netáhne dělá ten těsný výbrus?Snažím se po 5 km dělat přestávky 20 min no ....
Datum: 03. července 2012 20:04
 M2T stíhá mazat furt... rok zpátky podobný pařáky a já zajížděl 05 po Beskydech a bez problému (a to jsem ještě míval nastavenou normál směs, žádnou bohatší atd, jen jsem ředil 1:25)
Datum: 03. července 2012 19:34
 mažu castrol (červený) minerál..
Datum: 03. července 2012 19:20
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Máš to moc tesný v techto hicech se to prehríva a motor tuhne hlavne tam nelij M2T. to v takových hicech nestiha mazat
Datum: 03. července 2012 19:16
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 Doporučuju po výbrusu pincka vzít někde do města..
Datum: 03. července 2012 11:16
 Čau draci,mám na fichtloj novej válec a píst.Můžu mít při zajíždění laďák hikone nebo to mam zajet s origo laufem aby to mělo správný tlaky.Dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 12:32
Jméno: maspe
IP: uživatel13749
 podle mě to je jedno.. Akorát pokud budeš zajíždět na humusolej, tak se laďák bude možná obtížněji dekarbonovat.
Datum: 03. července 2012 12:32
Jméno: dandy125
IP: uživatel14064
 Dobrý den, kde se dá sehnat pístní sada na jawa 125 dandy? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 22:10
 Já nechával dělat výbrus v Terezíně, píst byl na objednávku na krabičce byl odkaz, zítra se mohu podívat, jinak přes ten krám to nevyšlo nejlevněji.
Datum: 06. července 2012 22:10
Jméno: stepan
IP: uživatel12743
 Zdravim, máte prosim Vás někdo zkušenosti se sundáním alternátoru na babetě 210, potřebuju vyměnit ložiska na klice?? Je ktomu třeba stahovák, který lze udělat stočením šroubu M5, netušíte jak moc má být šroub stočený, délka - průměr.... a ještě jak lze vyndat kliku z ložiska? je nutný stahovák, jaký? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2012 15:20
Jméno: stepan
IP: uživatel14085
 a jak chcete narvat M8 do M5??!! podruhe pisu ze ta M5 ma mit drik na konci, potreboval jsem jen vedet jak dlouhy ma byt drik... netušíte někdo jak stáhnout kliku z ložiska ? ( toho u rotoru )
Díky
Datum: 06. července 2012 15:20
 stepan: To snad ani nejde stahovat rotor tim samym šroubem kterej ho drží...řekl bych že se to stahuje M8 šroubem...
Datum: 03. července 2012 13:45
Jméno: Stepan
IP: uživatel14067
 Rotor drzi m5 sroub, a stahovak je taky m5 jak s drikem na konci misto zavitu, jen nevim jak dlouhy drik, mitor uz mam rozpuleny...
Datum: 03. července 2012 12:05
 nvm co myslíš a musel bych se podívat doma nejsem si jistý ale mám za to že rotor zapalování demontujěš šroubem m8 i na babetě ten na 13 klíč....jinak na dmontáš spojek je třba stahovák.. a na vyměnu ložisek musíš pulit....je to docela odborná práce a často to běhá i s vulemi....proč ses rozhod do toho zasahovat?
Datum: 02. července 2012 21:03
 Zdarec, jak sundám buď přilezlé nebo zakarbonované kroužky z pístu? Nejdou dolů ani za nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2012 12:26
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 Namoč to do nafty nebo petroleje a nech to den dva, jen stím občas trošku zamíchej a zkoušej kroužkama hýbat, budou se postupně uvolňovat až povolí uplně, chce to trpělivost, . Taky docela pěkně taky funguje WDčko nebo Konkor, ale nafta i petrák to zvládnou a vyjdou podstatně levněji.
Datum: 03. července 2012 7:05
 proč by měly být? Navíc sežeň mi kroužky na Maneta M-90 za přijatelnou cenu....
Datum: 02. července 2012 21:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 nekomprosmisne je vylamej... stejne jsou kantare
Datum: 02. července 2012 19:40
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Hoj kucí,babeta 210 po go motoru,po výbrusu. Po rovince jede pěkně,ale v kopcu ztratí výkon. Občas aji na rozjez jí chybí výkon,než se dostane trocha do otáček.Výfuk čistej atd. Už nevím čím to je. Po rovince dobry,ale v kopcu bez výkonu. Karbec seřízenej. Zatím vyjeto pul nádrže po výbrusu. Snad si ještě sedne výbrus časem???? Ještě mě napadlo, eši nepodřadí spojka z 2 na 1,pak by to asi 2 nepobrala. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 18:55
Jméno: stana
IP: uživatel14054
 Čau,taky mám ten samý problém.Poraďte
Datum: 01. července 2012 18:55
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Napadlo mě to až doma. Ještě na to mrknu.
Datum: 01. července 2012 7:27
 To jako nepoznáš jestli ti podřadí nebo ne?
Datum: 30. června 2012 21:06
 Čau draci budu rodelavat a tesnit muj motor a chcu se zeptat jestli mam vybrousit ventili? nebo po jak dlouhe době to mam udelat? nepo spiš jak poznam že to mam udelat  motor ma najeto kolem 35tisic (je to Microcar)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 16:40
 Motor je Lobardini. Tlaky by to melo met kolem 30-27 (nevim jaky ma ted) olej nevim mam to teprve tyden a jel sem s tim jenom 26 km takže nevim. Ale kdyš temu za tepla šlapnu tak s toho de bilej dym a docela dobře to smrdi
Datum: 01. července 2012 16:40
 jaký to je motor?jaké to má kompresní tlaky?žere to olej?
Datum: 01. července 2012 11:25
 jj diky  mohlo me napadnou.. a jaky sou přiznaky že s tim neco je? chvilkama to startuje jenom na jeden valec nebo do kopce to mirne cuka
Datum: 01. července 2012 11:18
 to nalij a uvidíš....
Datum: 30. června 2012 22:26
 cau jak mam z karteru vindat ložiska dočetl sem se že to mám dat to troubi ale tu možnost nemám není nejakej jinej zpusob ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2012 18:21
 franky stýskalo se mi...
Datum: 02. července 2012 18:21
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 Jdi k sousedum ...........
Datum: 02. července 2012 14:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tedá já taky popadl z češtiny ale takhle na tom ještě nejsem
Datum: 01. července 2012 9:57
Datum: 01. července 2012 2:12
 myslíš že ti někdo poradí když tvůj dotaz je na úrovni žáka pomocné školy.
Datum: 30. června 2012 23:40
 zase jsi nepochopil.. je mi tě tak líto  ... ono tím jak píšeš si na tebe každý udělá obrázek.. a když tu vyskakuješ jak čert z krabičky a nevíš ani jaké i/y se píše ve slově myslet tak si každý řekne že jsi jen ubohý, malý a rozmazlený fracek
Datum: 30. června 2012 23:39
 jesli si myslel tvim komentem :troubi ? to je co za přístroj. jesli si tim myslel že sem mel napsat elektrický troubi tk on si to uš ten co to čte domyslí ale ty ne koukám
Datum: 30. června 2012 23:06
 mg umíš se ohánet nečim jinim než pravopisem ? asi neco ,tebe by z tý skali mel taky nekdo hodit se zamisly jak se chováš!!
Datum: 30. června 2012 23:03
 postule ale to on nechápe... když nepochopil ani můj poukaz na slovo "troubi" a hned se ohradí tím že nevím co je trouba a dál narýží že jsem namyšlenec atd.. je mi ho líto... ale nic se s tím asi nedá udělat.. hlavu používat nezačne.. a proč taky když muže napsat na FP žejo  .. apropos.. čeština je krasny jazyk a takove paka jako valfern ktere ho akorat ku*vi by mely jeste jako mimina házet ze skály jako ve spartě
Datum: 30. června 2012 22:57
 jde o to že ti starší snaží nutit dorost používat hlavu at už pro pravopis či poruchy které mají logické vysvětlení.
Datum: 30. června 2012 22:23
 jawa cezetak ty rači sedni na svího fichtla nebo co to máš a nabourej snim do stromu at je do tebe klid takovýho namyšlence jako ty ešte svet nevidel pako seš jenom ty když nevíš co je, trouba
Datum: 30. června 2012 22:10
 valfrene ty snad ani nejsi člověk  takové pako jsem ještě neviděl a to už sem toho viděl dost
Datum: 30. června 2012 20:24
 tak to mám kolem tech ložisek nahřát horko vzdušnou pistoli a pak viklepnout nakou trubkou nebo tym ořechem z gola sadi díky
Datum: 30. června 2012 14:57
 jawasimson: Ono to neni problém vyklepnout za studena, ale neni to uplně nejlepší pro kartery, daleko lepší je kartery nahřát.
Datum: 30. června 2012 10:37
 troubi??? a to je co za přístroj?
Datum: 30. června 2012 9:50
 Já to v pohodě vyklepnul přez ořech od goli a kladívo když vyndáš gufero tak to pak normálka vyklepneš v pohode... jenom si to chce podepřít špalkem nebo něčím aby to bylo v rovině
Datum: 30. června 2012 9:30
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Buťto ta horkovzduška nebo já jsem to dělal na kamnech, trochu jsem zatopil přiložil nato a za 10 minut klepl a bylo to...
Datum: 30. června 2012 9:15
 Nebo nahřát elektrickým vařičem a bouchnout o dřevěný stůl a ložisko vypadne samo
Datum: 30. června 2012 8:14
Jméno: Filip
IP: uživatel14050
 Buď je zkus opatrně vyrazit, nebo si sežeň horkovzdušnou pistoli a nahřej to tím.
Datum: 30. června 2012 0:21
|



|