slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  52  53  54  55  56  57  58  59  60  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci mensi dotaz jak mam sundat pisti cep na jawe 21 kdyz nemam stahovak nicim to nejde dik za rady jawe zdar! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 13:59
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše monty, kus závitovky, pár matek, podložek a buď kus trubky do který se čep volně vleze, nebo kus vyvrtaný dřevěnáho špalíku (nutný pouze při demontáži)
 
 
Datum: 28. července 2012 13:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
Monty to tam musí bejt i nejaká trubka aby do ní mohl ten píst vilíst ne ?
 
 
Datum: 28. července 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroub který projde dírou v pístu dost dlouhý na to abys na druhou stranu dal podložku a matku a utahuj, pístní čep půjde pomalu ven
 
 
Datum: 28. července 2012 11:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyrob si stahovák...stejně ho asi budeš do budoucna potřebovat...
 
 
Datum: 28. července 2012 9:24
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Když budu nahřívat karter abych narazil kliku do ložiska a už mám dané druhé gufero jak je ozubene kolečko nebude mu to vadit ? Gufero musi byt stavene i na nakou teplotu ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no.... ja to uprimne takjy jednou dělal ale horkovzduškou.. dával sme si na to pozor a je to OK :-)
 
 
Datum: 27. července 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Ahoj, skládám motor, a kdyz davam NOVOU kliku do loziska prez sroubek a hromadu podlozek tak samozrejme sroubek se ukroutil v klice.. Do ted nechápu jak ale podarilo se mi sroubek v klice odvrtat takřka přesně a prořezat závit.. Ted nastává otázka.. Pokud se mi podari vyrazit kliku pred drevo ven ( ted to nejde ani zahov.. ) jak ji dostat na misto do loziska ? jestli Fest nahřát karter a pak to tam co nejrychleji dát a pomoct si třeba tím šroubkem bo jak.. Prosím poradte.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 9:13
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, normálně jsem to nahřál pistolí a klice se tam moc nechtělo, tak jsem karter rozpálil na elektrickém ohřívači (plotna) kliku zmrazil a padla tam uplně sama, klika myslim že CKR a ložiska klasika zkl/zvl..
 
 
Datum: 27. července 2012 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Cpeš replikovou kliku do SKF ložisek? Pokud ano,tak to tam nepude....kup ložiska FAG,maj asi jinou toleranci a tam jde klika tak jak má jít....zastudena normálně suvně a zatepla jde natahnout přípravkem
 
 
Datum: 27. července 2012 8:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zmrazit klikovku a nahřát ložisko...
 
 
Datum: 27. července 2012 8:04
 
 
 
 
Jméno: dzilek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci potřeboval bych poradit : když mám B výbrus na 05tce tak to je kolik mm píst(38,50) ???? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2012 8:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Houby přesnost při výrobě...prostě dřívější označení vůle pístu ... A volnej C festovní...jednalo se tam jen o setinky....dnes už se to neřeší....jediný co tě zajímá,tak vrtání válce...
 
 
Datum: 27. července 2012 8:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
B neni výbrus ale tolerance.. jinak řečeno přesnost při výrobě.... výbrusy jsou podlě průměru.. základ je u pio 38mm a kazdy dalsi výbrus je +0,25mm ... tedy 1. vybrus je 38.25mm ... 2. vybrus je 38.50mm
 
 
Datum: 26. července 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel13917    
Přesně tak.
 
 
Datum: 26. července 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: havis  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute draci mam problem s volnobehem u sve jawky 250/559. Chvilku si bubla a pak zdechne. Karbec cisty stala 20 let motor po GO. diky za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dikes :-)
 
 
Datum: 26. července 2012 18:47
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mrkni na vzduch. filtr, seřid' směs a volnoběh..... (volnoběh šteluj tím šroubkem co vede šikmo ze spodu).....A musí šlapat jak za mlada.....
 
 
Datum: 26. července 2012 18:38
 
 
 
 
Jméno: mani3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci mam jawu 21 a chtel bych se zeptat na pistu mam napsany 38.23 pujde tam 38.25 podle cisla to asi vybrus nema koupil jsem ho a je pridrenej pist ted newim pujde to dikec za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14198    
To je ok,to je stejný jen jinak značený...je to 1.výbrus
 
 
Datum: 26. července 2012 18:49
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar otázka pro admina a pro stejskyho. Ten polský válec jawa 21 je na nic nebo je dobrý .Stejsky ty upravujěš válce šel by i tenhle polský. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Odpovím ti stejně....na úpravu nebrat.....pro Maquee: Hele dělam co mužu,ale nezbývá mi čas,s největší pravděpodobností budu dělat tvuj válec až příští týden....možná to stihnu,ale nechci tě lakovat.....
 
 
Datum: 26. července 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nevím jestli sem stejsky chodí, ale myslím že ten ti neupraví, pokud vím nejde totiž rozlisovat, vložka je v něm zalitá tak že jediný co upravíš je výfuk a sání do přefuků se nedostaneš, nebo aspoň ne jednoduše.
 
 
Datum: 26. července 2012 11:12
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14190    
Díky za rady, DRACI. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel14190    
Zdarec DRACI. Víte někdo, jaké má číslo gufero a ložisko na kartru se spojkovou páčkou Jawa PIO 20, 21? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2012 8:40
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sorac! gufero ma bejt 15x35x7 :-D :-)
 
 
Datum: 25. července 2012 8:40
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
 
 
Datum: 24. července 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
myslis takovito viko ? :-D tam je 6202 ložisko ..........a 15x33x7 gufero :-)
 
 
Datum: 24. července 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: juky015 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci skušenosti a recenze nelíby semi že má 3 kroušky http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_8_vybrus_40_3_krouz2222222.html nbo je levnejší koupit píst a nechat převrtat origo hlavu ..? dík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2012 10:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to polský takže nic moc prej to vubec není sladěný takže to pojede ještě hůř. Dej raději jak je už psáno podemnou origo válec čssr na výbrus je to mnohem lepší.
 
 
Datum: 24. července 2012 10:42
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dostat*
 
 
Datum: 23. července 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) nejlepši je dat origo valec na vybrus :-) nebo jestli chceš s fika nakyho teho kone napiš Standovy Hrbkovy
 
 
Datum: 23. července 2012 23:52
 
 
 
 
Jméno: bzonekpetr      IP: uživatel13743    
zdravim, asi pred pul rokem sem senal repliku válce s 3kroužkovým pístem, s 40mm velikostí nultého výbrusu a zvětšenými kanálky, byl trochu upravený do objemu. teďka se chystám na vybrus a myslíte jestli by do toho byl lepší 1kroužkový píst, pač s tím 3. se to docelůa rychle zajelo a tak jako tak to mělo vetší přítlak na stěnu, takže to neslo ty nevýhody... nemáte s tím někdo zkušenosti, díky předem... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: bzonekpetr      IP: uživatel13743    
Jo, jedná se o Jawa Mustanga
 
 
Datum: 23. července 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: štěpán      IP: uživatel12743    
Zdravim, mám 210, měnil jsem všechny ložiska a gufera jen né spodní ojniční ložisko, co je mezi ojnicí a setrvačníkem, nechtělo se mi to dělat pač na to nemám stahovák ale asi tam mám dosti velký vakl, asi 1mm do strany, možná víc - je to normální ??? mám se do toho pouštět když už jsem dělal všechny ostatní než to složim ?? :-) děkuji Vám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
vůle do stran je v pořádku, dopředu nikoliv...
 
 
Datum: 23. července 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel12530    
Zdravím fichtlaře...mám menší problém.....pionýr mi startuje a jede jako drak :-) ,ale mam hrozně hlasitej motor, když přidám plyn. U žádnýho fichtla mi takhle neřval, a když jedu třeba 60 km/h a pustím plyn, tak začne strašně řinčet (je to opravdu hrozivej zvuk).....díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mě taky dělá různý zvuky hučí tam ložisko za jízdy asi škrtá i primár o kartery ale neřeším to dokud to jezdí ... Až se to rosype tak udělám komplet generálku a bude.
 
 
Datum: 24. července 2012 16:50
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel12530    
Hele je to taky možný :-) ...zkusim ho vyměnit...není to zas tak drahá investice ;-) DÍKY
 
 
Datum: 24. července 2012 10:52
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co primarni řetez? kdyš je moc volnej tak mlati do všeho v motoru to može byt ten zvuk mě to taky delalo pak sem koupim v kovošrote (asi novej) a uš to ani necinklo nerachotelo
 
 
Datum: 24. července 2012 0:22
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo me to taky dělá... je to slyset pres pul vesnice.. ale jede to skvěle tak to neřešim :-D
 
 
Datum: 23. července 2012 23:08
 
 
 
 
Jméno: Jawar      IP: uživatel12530    
Je to zapomenutej stodolák :-) najeto 5 300 KM :-) .......válec jsem měl sundanej :-) a ojnice včetně pístního čepu mi přišli ok :/
 
 
Datum: 23. července 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Pokud je hodně zajetej tak ti v tom už se dá říct řinčí futra.
 
 
Datum: 23. července 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim všechny, koupil jsem motor z jawy 350/354 a jsou na něm napasovány válce a hlavy z 350/634. Musí pro tuto úpravu být nejak předělávány kartery myslím jiný kanály a tak? Nebo tam můžu dát rovnou originály z 354? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam rovnou origo válce a hlavy z 354.........
 
 
Datum: 23. července 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdarec jako kanec :-D budu zajíždět výbrus a poměr olejej zvedlou jehlu to všechno znám jen mě napadá po kolika km mám tak chladit ? cca. ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako dávat přestávku ? no tak záleží kde budeš jezdit jaké budou zrovna povětrnostní podmínky atd. Tak hle přes net se blbě radí ale pokud teda hlavně rovinky tak třeba co 20 minut ....poznáš.
 
 
Datum: 23. července 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
panove mam Mustanga po vybrusu novy pist a dva krouzky jena se o 1 vybrus.Mam najeto 350km a kdyz jedu plnej plyn tam mi nejak cinka a chrasti v motoru.Uberu a je to ok.Jinak jede pekne.Redim 1:25 cim to muze byt?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidím to na bronzové futro na ojnici, které je vyběhané a nebo že ti třeba píst naráží do hlavy ale to by spíš mlátilo .. ložiska spíš hučí než cinkají .. ještě mě napadla klika, může mít vyběhané ojniční ložisko .. třeba to ustane uvidíš no..
 
 
Datum: 22. července 2012 14:16
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano budu jezdit dal a uvidim.Pres zimu ch i stejne jeden motor udelat komplet GO
 
 
Datum: 22. července 2012 11:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pokud není motor po GO ale že by ložisko cinkalo mě třeba tak hučí pač sem ten motor ještě neměl půlenej jezdil bych dál a uvidíš
 
 
Datum: 22. července 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: jawajawicka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze 400km neni mnoho :-).Sundal jsem hlavu a krouzky jsou ok valec pekne hladky.Asi to vidim na lozisko na klice .... co vy
 
 
Datum: 22. července 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Joo, pokud na nim máš hodně najeto tak ti cinká vyběhaný futírko. s olejem to nemá nic společnýho si misim.
 
 
Datum: 22. července 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: Pan_Jawak23      IP: uživatel9564    
Taky mi to dělá musatng po výbrusu a vůbec nemužu přijit čim to je myslel sem třeba změnit olej v motoru na jiný (značku). Jinak taky mam okolo 350 - 400 kilaku .Ale řek bych že ted už to přestává dělat. a ředim 1:30.
 
 
Datum: 21. července 2012 20:42
 
 
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Co ty loziška zakrytý? kam je chce dát? na kliku :-O ?
 
 
Datum: 21. července 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebrat ! a podle foto to ani klika CKR není raději kup novou klikovku tady na fichtlkrámku na jehlách nebo nech repasovat starou klikovku s tím že tady koupíš jen ojnici CKR samozřejmě na jehlách.
 
 
Datum: 21. července 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlava, válec - Almot, že by parodie na Almet :-D Jinak jsem myslel, že C.K.R. dělá jenom ojnice a né celý kliky?
 
 
Datum: 20. července 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle bych nechtěl ani zadarmo a oni tady za to chtěj 2000.To jo pěkně nasra* přesně jak píše standa když udělaš GO jak tady píše a pořádně zajedeš tak ti fekál bude lítat 75 s 13 zubým sekundárem
 
 
Datum: 20. července 2012 20:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14170    
Ne,nejhorší polský díly z aukra za nehoráznou cenu....v polsku se to prodává asi za 800,-....kvalita za 4....nebrat...doporučuju repasovat starou kliku která nemá projetý hřídele a dát na výbrus nepoškozenej českej válec,koupit obyč ložiska,vyčistit karburátor a koupit novej vzduchovej filtr....výsledek GO o 200% lepší a cena poloviční....polský šmejdy nebrat....
 
 
Datum: 20. července 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
zdravim, chtěl sem se zeptat jestli je možné že po GO motoru přesněji z mustanga po new ložiskách guferách, futírkách v klice atd. může jet trochu líněji, než když je zajetý, válec hlava píst(3.kroužkáč) atd je nová OD Jiřího Hubáčka který je prodává na Bazoši, jako 40mm vrtání upravené sady http://motorky.bazos.cz/inzerat/16667882/Hlava-valec-pist-Jawa-50-NOVE-KOMPLET.php , ale je divný že sem ho měl před GO motoru asi 75km, a od horní úvrati, kousek od konce válc kde se dává hlava je takový hmatatelný schůdek, od asi 3mm čísti ketrá není 'zajetá' kam ty kroužky už nedosáhnou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2012 11:16
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
Tak sem dal inou jehlu protože byla trochu zvohlá, byla i na špatným zářezú, ten schůdek jsem zjistil že muj bratránek si s tím hrál(nejspíš to i nastartoval) a držel to jakou dobu v otáčká nebo s tím jakou dobu prostě blbnul, muselo mu to trvat hodne dlouho, vcera sem se to dozvedel co prijeli... takze tedka to jezdi o mnoho líp, no v podstatě dobře, tak jak by to mělo být když je motor po go, a silnější objem válce, válec má domluvený výbrus, a radu že by tam měl být 2kroužkový píst tak uvidím...
 
 
Datum: 20. července 2012 11:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14167    
Almot jsou ty válce,který maj už symetrický šachty kanálů,má to údajně být top quality,ale je to furt ten a samej blbě udělanej šmejd,jen už aspoň válec navazuje na motor :-D Jestli se ti zdá,že to nejede,tak se ti to nezdá,polský válce jedou míň jak českej 1.výbrus....
 
 
Datum: 20. července 2012 6:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Almot, co to sakra je? Čínská parodie na Almet?
 
 
Datum: 19. července 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
*možný
 
 
Datum: 19. července 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mozna to je že je to línější... ale ten schudek... já mám na fichtlovi 0 vybrus, ma anjeto 7 500 a to ten tachometr nekdy určite enfungoval, a ten schudek je neznatelnej :-D
 
 
Datum: 19. července 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel14159    
zdar draci potřeboval bych poradit jak co nejlíp a nejrychleji zajet válec , moc dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nájezd by měl být kolem 1500km... takže když budeš jezdit 100km kazdy den tak to mas za 2 tydny zajeté ;-)
 
 
Datum: 19. července 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Nejrychleji, ale napytel to zajedeš tak, že to budeš furt držet na plném a až se to začne přidírat, vymáčkneš na několikset metrů spojku a zas furt dokola, Motor ale nebude mít žádný spodek, takže sis ani výbrus dělat nemusel :-D
 
 
Datum: 19. července 2012 15:15
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdit se da aj kdyš to netočiš do otaček nekdy si to skus je to 2x lepši neš ho pořad točit do plnych
 
 
Datum: 19. července 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořadne temu maš ja sem temu mojemu daval na začatku 1:25 potom sem pomali daval min a netoč to do velkch otaček najed si tak 200km a jezdi
 
 
Datum: 19. července 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
čau kluci můžu vyvařit hlavu v octu ? nebo jak jí mám vyčistit? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel14097    
Myslím že mužeš ale nevím co by ti to pomohlo protože to asi nepustí. Zkus spiš takový přípraven na odstranění karbonu, koupíš ho v téměř každé mototechně...
 
 
Datum: 17. července 2012 15:05
 
<  52  53  54  55  56  57  58  59  60  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:06:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu