slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  53  54  55  56  57  58  59  60  61  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1723    
čus hoši, slyšel jsem, že když se udělá na pinckovi 3. výbrus a dá se do něj základní píst z babetty, tak to prej jede jak blázen, nevíte, co je na tom pravdy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14144    
Proč do toho motáš zdvih? Zdvih určuje klika a ne píst. Nezmění se vůbec nic. Jen klasicky vrtáním 39mm vzroste odpovídající mírou objem válce na 52ccm a něco....to je ale jen matematika....s pístem z babety to nemá nic společnýho....válec z fichtla při 4.výbrusu bude mít furt stejnej objem ať v něm bude píst z fichtla a nebo ze simsona či babety....jediný změny jsou ty co jsem popsal níže...
 
 
Datum: 16. července 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při menším zdvyhu se ten obsah moc nezvedne :-)
 
 
Datum: 16. července 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1723    
já slyšel, že se prej ze 49ccm změní na 53ccm
 
 
Datum: 16. července 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14144    
Základní vrtání babety je 39mm,nikoliv 38,75,takže 4.výbrus. Pak se musí převložkovat klika a pokrátit válec....pak to "letí jako blázen"...nevidím teda důvod,proč by to mělo nějak krutopřísně nabrat na výkonu,protože se pouze změní spodní komprese a o pár milimetrů časování sacího kanálu....
 
 
Datum: 16. července 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
cau dotaz pro SESU jesli máš nebo zvládneš dodat opravnej závit svíčky ten co se zašroubuje do hlavi když mám ztrženej závit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2012 8:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
uš sem se po ní koukal nenašel sem
 
 
Datum: 17. července 2012 8:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14146    
Nová hlava stojí 205,- a na burze se dá do stovky sehnat....
 
 
Datum: 17. července 2012 6:26
 
 
 
 
Jméno: doby  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Padalik v Šardicich to dela myslim za 200
 
 
Datum: 16. července 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsem schopnej,,ale pokud mas pio,,tak kup polskou a bude to tisickart lepsi,,,jinak mam i svicku s velkym zavitem pro trchace
 
 
Datum: 16. července 2012 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14144    
Už jsem ti psal na maila. Zde by bylo nejlepší tuto hlavu vyhodit a obstarat jinou.
 
 
Datum: 16. července 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
do hlavY se pise s tvrtYm :-D a strzenej zavit na svicce se nevyplati vubec s tim neco delat.. zahod ji a kup novou.. kdyz ztrhnes zavit v hlave tak ji taky muzes zahodit.. :-D
 
 
Datum: 16. července 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dneska jsem jel na fichtlu ve 2 a asi po hodině se začal fichtl jakoby dusit ale párkrát to škublo a bylo to tak na 10 minut dobrý a pak se to furt opakovalo karbec jsem nedávno čistil jediný co mě napadá jsou kroužky co vy na to ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: spec05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podvej se jestli ti teče benzín z nádrže(dostatečně) mně u 05 to dělalo něco podobního.Dal sem jiný čistí sejtko a vyčistil karbec a hnedka jela.
 
 
Datum: 18. července 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel13227    
Zdarec, nemáte někdo zkušenosti s touto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hvezdicova_hlava222.html hvězdicovou hlavou? Nebo nevíte kde bych sehnal jinou třeba i použitou nebo originál ale sníženou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14144    
No Markovy hlavy jsou dobrý,taky mam jednu takovou hlavu,akorát od Frikulína a to s pořádnym spalovákem....Stejskal vyvinul ty hvězdicový hlavy právě z důvodu,že u nejvíc závodně ježděnejch hlav z fichtlkrámku a od marka je válec v zástinu a za hlavou,takže se špatně chladil....proto udělal stejskal tu hlavu se souběžnejma žebrama jako na válci....to udělal fakt dobře,to se musí uznat.
 
 
Datum: 16. července 2012 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14144    
Kup odlitek a pošli mi ho,,,,necham ti z toho udělat hlavu která fakt pojede.....tuhle už vytočenou sme už taky řešili,muj kámoš soustružník řval.... jediná možnost je protočit jí až na 5ml aby se tam dal udělat pořádnej spalovák a pak k tomu vhodně upravit píst....no jednodušší je opracovat odlitek....každopádně tahle hlava za 1000,- (tak jak je v nabídce) bude na seriovku určitě dobrá....
 
 
Datum: 16. července 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: peterkaDJ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a já mám hlavu od pana Marka a je taky super ..... velký žebra , spalovák taky dobrej
 
 
Datum: 16. července 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel7456    
Mam hlavu od pana Ing. Stejskala a ta je kvalitou nekde uplne jinde http://www.ms50.cz/_h.html
 
 
Datum: 16. července 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam z babetty :-D
 
 
Datum: 16. července 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
SESO!!! nebo nekdo.. minulej tejden byli v krámku pistni krouzky 40.00 x 2 a ted tam nejsou... a ja je vanze potrebuju... budou ještě nebo co se stalo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2012 13:33
 
 
 
 
Jméno: Fuel      IP: uživatel12545    
ahoj muže mi nekdo prosím visvetlit jak je to s otáčkama motoru třeba čim víc tim líp to jede ve viších rychlostech nebo se to richlejc rozjíždí nebo na opak, já vim asi hloupa otázka ale za visvetlení budu rád díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuel: místo motorky si radši kup pravidla českého pravopisu
 
 
Datum: 15. července 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Fuel      IP: uživatel12545    
no já zatim ešte nic ale chci si pak koupit jawu nebo čz a upravit do crossu tak zatim zjištuju informace :-D potom se ty ozvu jinak díky
 
 
Datum: 15. července 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14138    
Výbrus obstarám defakto na cokoliv běžného na co jsou písty. Upravuji válce především z Fichtla,ale teď tu mám rozdělanýho i Simsona a Stadiona. Díky jednomu pisateli mám rozměřenou a rozpočítanou čz 487,ale bez hlavy.... Co bys potřeboval? Ozvi se mi na mail,tam to proberem.
 
 
Datum: 15. července 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: Fuel      IP: uživatel12545    
Stando deláš upravi válcu hlav a obič výbrusi jen na pionýri nebo na jakej obsah od jawi nebo čz zvládneš udelat ?
 
 
Datum: 15. července 2012 19:23
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14138    
Jasný,upraví se válec. Podle požadovaný charakteristiky motoru pozměníš časování a plochu kanálů a vhodně se k tomu upraví spalovací prostor hlavy. Ovšem neplatí zde pravidlo čim víc tím líp,ale musí se vědět co a jak. Nějaký zákonitosti v tom jsou,ale moc jich neni,,,,když budeš hledat na netu,info najdeš...i nějaký návody....a kdybys chtěl,tak ti mohu nabídnout úpravu válce ode mě....už mi po české republice jezdí přes dvě desítky válců a jeden dokonce na Slovensku ;-)
 
 
Datum: 15. července 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: Fuel      IP: uživatel12545    
a jak se dá vetšit nebo zmeřit komprese a daj se zvetšit otáčky ? myslim nejakou upravou nebo jak to je
 
 
Datum: 15. července 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak kdyš maš dobrou kopmresi a toči ti to velky otačky tak je jasny že pojede rychlej a bude mět veči rozjez :-D
 
 
Datum: 15. července 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: pišta      IP: uživatel12545    
ahoj chci se zeptat jaký dělá standa vábrusy a upravi sou dobrý jakí máte skušenosti ? nebo kdo od nej máte upravenej válec hlavu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Já ho mam na krosce,s jinyma težšíma vidlema a za 2 i 3 na zadní.Akcelarace je neporovnatelná vůči seriovce.Mám sice na primáru 9. Jenom ten převod trochu nezvládá spojka,stále jí vyvyjim... Standa je frajer,velké uznání mu patří,Díky
 
 
Datum: 18. července 2012 16:07
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
osobně ti řeknu že jsem víc než moc spokojen s jeho úpravou, nebot jsem se dostal z maximálky 65 kmh na 90kmh a rubu a aji stiham v pohodě trochu upravene skutry ;-) doporučuji, neměl sem žádný problém, jinak pokud jsem měl problém s lazením nebo jakýkoliv sebemenší problém standa pomohl, jediný problém mi nastal až teď když jsem zadřel jen díky pojistce pístního čepu a následně jsem mu posílal válec na výbrus, a řekl mi ještě jak mám pojistku upravit, takže za mě BIG LIKE a KLOUBOUK DOLU ;-)
 
 
Datum: 15. července 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14138    
Už jsem udělal přes dvě desítky válců a dovolil bych si říct,že jsem na 100% naplnil všechny požadavky fichtlařů,co se na mě obrátili....info na mailu,Standa
 
 
Datum: 15. července 2012 19:16
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja od nej mam upravu valce aj hlavy.. zatim sem nebyl schopnej složit celiho Mustanga po pul roce ale valec sem sem uš skoušel moc sem to netočil tak nevim co v sobe schovava ale jelo to lip neš seriovej valec ;-)
 
 
Datum: 15. července 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím že ti vie urobiť úpravu akú budeš chcieť... Ja som si vybral taký stred, na cestovanie a výkon v nižších otáčkach. Vŕtanie 41mm. Určite nebudeš ľutovať a nárast výkonu spoznáš hneď pri zábehu. Zlepší sa zrýchlenie a maximálka. Na životnosti sa mi to zatiaľ nijako neprejavilo, spotreba narástla max o 0,5L. Akurát v stredu som menil krúžok. Po zábehu je dobré ho vymeniť. Mám SKF ložiská, silikónové guferá, kľukovka na ihlách. Motor si pýtal väčšiu trysku, 72 až 74. Točí do 9000ot určite. Mám 14z sekundárko a nemám problém v kopcoch ani pri dvoch ľuďoch. No veľa tam robí aj ten 4 kvalt :-D.....Určite sa oplatí investovať. Zbitočné je meniť rozety, primáry atď. Táto úprava všetko nahradí. Hovorím ti z vlastnej skúsenosti.
 
 
Datum: 15. července 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Zdravim, prosimvás jaké císlo velikosti (vnitřní) ségrovky se rovná pojistnému koružku na pístní čep u pionýra? díky předem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a dopadneš jak už jeden kolega před tebou segrovka vyletí a seš v pr...y
 
 
Datum: 15. července 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seegrovky se značí podle průměru díry. Chceš dát do fichtláckého pístu seegrovku? :-)
 
 
Datum: 15. července 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: hanez      IP: uživatel7949    
Ahoj, Existují ještě v dnešní době vůbec válce a písty typu A,B a C ? A když se dělá výbrus dejme tomu např 1., tak válec se vyhonuje na 38,25 a píst dostane vůly ve válci tedy 38,20 nebo se píst dělá 38,25 a výbrus 38,3 mm. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Děkuji, přesně tuto informaci jsem potřeboval.
 
 
Datum: 15. července 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14136    
Válce se brousí do nuly....tzn. 38,25 či 38,5 či 39,00mm....píst jako takový koupíš menší o pár stovek...vesměs ty písty maj vůli 4-5stovek podle výrobce....sice na pístech bývá uvedená vůle 2-3stovky ale v brusírně sme jich několik měřily a všechny měli tu zmíněnou vůli 4-5 stovek....tzn. do válce 38,25 dáváš píst 38,20-38,21....
 
 
Datum: 15. července 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
těžší je vyrobit díru takže válce se vždy dělají např. 38,25 a podle toho se udělá píst,dnes už se písty nerozlišují na ABC
 
 
Datum: 15. července 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Ahoj, prosím je lepší plovoucí nebo pevné uložení pístního čepu. Z jakého důvodu je to či ono lepší ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dle mého názoru je lepší plovoucí (nemusíš to lisovat i do ojničního oka) jde to tam hladce ale má určité vůle. Když to tam nalisuješ tak to vůli nemá ale píst se špatně vyvrací což zapřičiňuje rychlejší opotřebení na určité straně (ovalita) ale zase to nemusíš pojisťovat segrovkama v pístu. Doufám že ti to stačí :-D
 
 
Datum: 15. července 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
No tohle všehno vím, jen bych oponoval že na původních pístech bylo pevné uložení čepu. Ale stále mi nikdo nezodpověděl otázko co je lepší a proč?
 
 
Datum: 15. července 2012 11:00
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uložení pístního čepu se provádí několika způsoby, plovoucím: zajištěním Segerovým kroužkem, pérovým kroužkem. Pevným: pojišťovacím šroubkem, lisováním do teplého ojničního oka. Lepší? to je asi jedno ne? :-D každopádně jawa a čz mají plovoucí ;-)
 
 
Datum: 14. července 2012 16:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plovoucí? to je co?
 
 
Datum: 14. července 2012 14:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
ahoj potřebuju poradit mám na hlave ohnuté žebro jak ho mám na rovnat napadlo em ho nahřát horkovdušnou pistolí a pak ohnout zpet na místo kleštema šlo by to ? , a pak v tí hlave mám díru pro svíčku a je vní jakási volžka se závitem ta tam má bejt zašroubovaná a v ní pak svíčka ale podařilo se mi svíčku višroubovat i stou vložkou nejde sundat z tý svíčky nenapadá vas nekdo jak by to šlo a jak jí mam dat zase do tý hlavi zpět já na nic nepřišel moc, dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Honzo!Pokud by tam byl závit 18x1,5 tak by tam taky šla svíčka s tímto závitem.Taky sem to tak kdysi dávno udělal.Ik Ti radí dobře.
 
 
Datum: 17. července 2012 21:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stříkni to povolrezem, svíčku upni do svěráku a vložku musíš vyšroubovat... když to nepude, tak to celý pořádně ohřej horkovzduškou...
 
 
Datum: 14. července 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
nejspíš jo ale já potřebuju poradit jak jí mam sundat z svíčky a vrátit do ty hlavi me to nejde
 
 
Datum: 14. července 2012 7:06
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vložka je tam asi proto,že někdo vykrušil původní závit tak udělal redukci...
 
 
Datum: 13. července 2012 23:15
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Hoj, kdyz mam 40 vybrus tak tam musim dat krouzek 40 nebo 39,75 ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14127    
Hele za to možná ani nemuže,,,,polák z aukra je polák z aukra....
 
 
Datum: 13. července 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Do fichtlu možná děláš, ale asi je moc neopravuješ (teda spíše demoluješ), když neumíš ani nasadit kroužek...
 
 
Datum: 13. července 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku nevypadá to že do pio pár let děláš ;-) ... zato standa jo a ví co píše... ta sada je tu už 100x probraná a všude se dočtež že bez DODĚLÁNÍ to proste stojí za hovno a nejede to... zbytečne vyhozené prachy... a i ten píst je z hovno materiálu 3 kroužek bych na to už tuplem nedal.
 
 
Datum: 13. července 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Podivej, uz do fichtlu delam par let a dobre vim ze na tom se setrit nedá.. to zaprve.. :-) zadruhe je jen na me do ceho investuju prachy.. :-) a za treti.. nemam tady s tou sadou jeste skusenost takze uvidime.. kdyz bude nahovno tak to vyhodim a necham si prebrousit starej valec.. :-) ale dik za radu s tim krouzkem :-)
 
 
Datum: 13. července 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14127    
To bude asi kvalita....furt to řikam dokola,ale je to marný....takže do tejdne mam čekat dotazy typu proč to jede blbě,proč to jede 50,proč naráží píst do hlavy atd atd atd....dobrej kup holt :-D:-D hlavně že to bylo levný ;-)
 
 
Datum: 13. července 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
jo tak ja sem koupil valec hlavu pist cep krouzky proste celou pistni sadu na aukru s 40 vybrusem a pistem.. ale krouzky sem polamal jeste nez sem to nasadil.. :-D
 
 
Datum: 13. července 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14127    
tak musíš dát 40mm kroužek a min.40mm hlavu
 
 
Datum: 13. července 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: tata48      E-mail:      IP: uživatel14129    
Zdravím, prosím neví někdo jak vycentrovat setrvačník na S22. Hází cca 1-1.5mm. Má někdo zkušenost? Předem děkuji za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otázka je, jestli opravdu hází magneto, nebo je v hajzlu čep kliky
 
 
Datum: 28. července 2012 14:03
 
 
 
 
Jméno: Kotry      IP: uživatel7949    
Potřebuješ minimálně dobrý soustruh z minimální hazivostí, uchylkoměry, měděnou palici a centruješ, jeto vydět tady kolem 3 minuty http://www.youtube.com/watch?v=tSFXlEBnOKM&feature=related
 
 
Datum: 15. července 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
a hází do stran nebo nahoru a dolů?taky by mohla být ohnutá klika
 
 
Datum: 15. července 2012 10:44
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci nemám zrovna po ruce horkovzdušnou pisloli stačilo by dát pístní čep do mražáku abych ho dostal do pístu?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14140    
Franky máš pravdu.
 
 
Datum: 15. července 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
je takovej problem nalejt horlavinu do pistu ???? kazdym dnem.. vetsi debil....
 
 
Datum: 15. července 2012 15:52
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem dal pístní čep do mrazáku a píst aspoň trochu nahřál fénem čep šel aspoň trochu na kraj zasunout tak jsem zkontroloval jestli není na křivo a nalisoval jsem ho tam pomocí toho stahováku made in doma a je to všechno vpořádku.Hodil jsem tam válec od Standy ještě dodělat rám a jde se jezdit.Mnoho zdaru čau.
 
 
Datum: 13. července 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tohle .. v zimě jsem s kamarádem dělal GO motoru Jawa 05 a když přišla řada na píst tak jsme hodili čep do mrazáku a nenahřívali a dělali to tím šroubem všechno šlo přesně a křup píst rupl v díře .. museli jsme koupit novej s tím že nám prodejce řekl, že se to musí nahřát a čep do mrazáku že tam jsou minimální tolerance a že se díra musí vevnitř trochu namazat .. pak už to šlo v pohodě takže záleží co máš za píst a kdo jak trefil díru/čep ..hodně dávno jem dělal GO na 555 a píst jsem dal akorát na slunko :-D a šlo to lehce tak nevím...
 
 
Datum: 13. července 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14127    
Přesně tak,na zalisování stačí m8 imbus tak dlouhej abys dla na píst ještě velkoplošnou osmičku podložku a chytil matici......podle délky závitu na šroubu se eventuelně musí použít k vymezení nějaká trubička či několik podložek....v opačnym případě trubička o průměru minimálně 15mm abys do ní čep vsunul.....ale pokud nejde čep do pístu ani na krajíček zasunout,tak je chyba jinde....
 
 
Datum: 13. července 2012 18:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
si udělej stahovak (tím i nasazovač) z tuším M8 šroubu (imbus) délka tak, ať to přejde přes píst a ještě tam vleze za to ten čep a matka... Pak ještě buď trubička, do které ten čep vleze, nebo M16 matky...
 
 
Datum: 13. července 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14127    
Co to máš za asijskej čep a píst....vždyť normálně to jde do sebe skoro na studený zatlačení prstem....
 
 
Datum: 13. července 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: tondasmekal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci nevite kde bych mohl sehnat pist na jawa dandy 50 s motorem SACHS nebo pokud by nekdo prodal tak mi prosim napiste na e-mail: tondasmekal@seznam.cz nebo na tuto stránku predem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Si jen tak zdemoloval píst nebo co? když už, tak bych to chápal s nicasilem, kdee by ti měli i píst dodat...
 
 
Datum: 13. července 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: tondasmekal      IP: uživatel6274    
díky moc
 
 
Datum: 13. července 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
almet.cz
 
 
Datum: 13. července 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12545    
ahoj , dneska mi neco prolítlo válcem a mám na dem dole peknou rejhu a na pístu taky , nevíte prosim vás kde nebo kdo by mi mohl udelat výbrus a za kolik,a kde si mám sehnat píst jesli mam koupit tady na kramku nebo nekde jinde díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Koukni o řadek pod tvůj příspěvek
 
 
Datum: 13. července 2012 11:18
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
Standa ty delas vybrusy ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14127    
Ok,zařídim....píst máš a nebo chceš koupit? Chceš slícovat kanály když už to tu budu mít? Písni mi na mail,mužeme se domluvit.
 
 
Datum: 13. července 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12545    
ahoj, Stando me dnewska neco proletelo válcem a mam tam dole peknou rejhu i na pístu udelal by si mi prosím výbrus ?
 
 
Datum: 13. července 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14125    
Základní verze 60ccm s dvoukroužkovým pístem 1000,- + úprava hlavy na 60ccm 250,-(úprava hlavy je nutná). Válec je upraven na vyšší výkon.
 
 
Datum: 13. července 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel12772    
Za kolik dělaš upravený valec 60ccm ?????
 
 
Datum: 13. července 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14125    
No brusírnu nevlastnim,ale jsem v ní jako doma :-D Dělam upravený válce na seriovky i 60ccm verze. Zařídím i samotný výbrus.
 
 
Datum: 13. července 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Zdar, po rozpuleni motoru zjistuji ze klika je naprosto OK az na konec oje.. pouzdro ve kterym je cep je uplne v hajzlu a ta díra v klice neni kulatá ale šišatá jak prase takže i nové pouzdro tam bude lítat.. nevíte jak to pěkně srovnat ? nechci si rozdupat kliku kladivem a neodborným zákrokem.. dík.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2012 6:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14124    
Klika-ojnice KO...to se neopravuje,v tomto případě je nutná výměna ojnice.
 
 
Datum: 13. července 2012 6:53
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
Ahoj, sháním komplet šrouby do motoru na fíka.. nevíte jestli se to dá nekde koupit jako komplet nebo to musím dohledat a nakoupit po kusech se stejnou velikostí.. BTW : je jedno co tam bude za šrouby ? klasiky nebo nejake pevnostní ? nemam s tim skusenost tak newim jak se jine srouby chovaji.. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud chceš zachovat klasiku tak tyto http://www.jawadily.cz/srouby-motoru--pionyr-20,-21,-23,1653.html , jinak imbusy jsoi lepší ale v kompletu se asi neprodávají nevím..
 
 
Datum: 12. července 2012 20:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
jedině inbus musíš je koupit jednotlivě normálně v zelezářství
 
 
Datum: 12. července 2012 9:44
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych tam dal imbusy,lépe je dotáhneš a jsou tvrdé
 
 
Datum: 12. července 2012 0:46
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
Ahoj všichni, potřeboval bych poradit ohledně Pionýra. Můj problém je takový: Pionýr krásně chytne na první nakopnutí, poté ho nechám běžet na volnoběh a asi po 30 až 60 sekundách chcípne a pak už ho nenakopnu. Vyndám svíčku, nechám ho jakoby "vyvětrat"(asi tak třeba na hodinu) a poté ho zase nakopnu a proces se znovu opakuje dál. Předem děkuji za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
Tak ted jsem to zase nakopl, přidávání plynu reaguje dobře a asi po minutě zase to chcíplo. Tak se mi zdá že po zahřátí válce to chcípne. Ted to nechám vychladnout a zkusím znovu nakopnout. Takže mohlo by to být pístními kroužky? Když sem pístní kroužky měl venku tak mě přišli dost roztažený, až moc...tak nevím..
 
 
Datum: 12. července 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
no a jak už ti ani tohle všechno nepomůže.. tak zbejvá jediná věc.. natřt na zeleno a hodit do kopřiv.. :-D BTW: možná pistní kroužky, ale to by ten válec musel bejt už hodně v hajzlu aby ti to delalo takovou neplechu.. :-D
 
 
Datum: 12. července 2012 10:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud pionýr běží tak kondenzátor to nebude . Kdyby nešel ani našlápnout ano to by pak byl třeba kondenzátor . Když to zavinuje ten výfuk a vyndal si ho tak ho vyčisti i s kolenem . Vypal ho a pak vše vyškrabej namontuj to všechno vyčisti karburátor taky musíš mít seřízenou hladinu dobře návod najdeš na jawa50.cz taky předstih zde hraje svou roly tak ho pro jistotu taky sešteluj svíčka pokud je nová tak doufám že si sklepnul kontakty na 0,5-0,4mm. Ještě k tomu benzínu olovo tam není potřeba lít stačí natural 95 a olej v poměru 1:30 olovo se lije do 4taktních motorů (což fichtl není) používá se do škodovek aby olovo chránilo sedla ventilů.
 
 
Datum: 12. července 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: Christian      E-mail:      IP: uživatel14119    
Jak ráno di to zkusit ted :-D :-D a pozdravuj sousedy ;-) :-D
 
 
Datum: 11. července 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
tyjo a víš že by to tím možná mohlo být? právě když jsem se díval na víčko od nádrže, tak je tam nějaký neoriginální víčko a pátral jsem po té dírce...a nikde nic. Zítra hned ráno vyzkouším :-D.
 
 
Datum: 11. července 2012 23:52
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
jj nemáš zač.. ještě mě napadla taková blbůstka - dírka ve víčku na nádrži.. jednou jsem ji mel zacpanou a nejel mi ani za zlate prase.. :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 23:44
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
cívku ani kondenzátor náhradní nemám, ale pokusím se sehnat.. Už si nevím rady tak ještě zkusím tady tu možnost a uvidím. Jinak díky moc za rady, snad se to podaří rozšlapat :-)
 
 
Datum: 11. července 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
ted presne nevim jak se dava benzin uz asi rok spravuju fichtla takze sem nemusel cepovat.. skus treba jeste kondenzator nebo civku vymenit pokud más.. kdyby ti tekl prevodovej olej do válce tak by to dýmilo jak prase a dusilo se to..
 
 
Datum: 11. července 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel14117    
Mohlo by to být benzínem? Koupil jsem Natural 95 ale nepřidal jsem do něj směs olova jak se prodává. Nalil jsem do něj jen litr na odzkoušení. Spíš mám obavy z té komprese. Po výměně gufer se to zlepšilo že jede aspon volnoběh, ale nevydrží. Výfuk jsem projistotu odmontoval, protože se zdálo že to zaviňuje právě on. Karbec vyčístěn,+nádrž,palivové vedení, svíčka nová... Kdyby to špatně těsnilo kolem kliky jak to poznám? Olej poteče?nebo to bude hodně kouřit z výfuku?
 
 
Datum: 11. července 2012 22:57
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel10258    
ahoj, vyčisti výfuk + koleno,karbec,palivove vedeni zkrátka vše co jde.. sešteluj předstih a odthr a možná skus novou svíčku.. taky se ujisti že ti dobře těstí motor (neutíká kompres) a nebo nemáš špatnou směs benzínu..
 
 
Datum: 11. července 2012 22:43
 
<  53  54  55  56  57  58  59  60  61  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 16:10:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu