česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  74  75  76  77  78  79  80  81  82  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Martas      IP: uživatel8411    
cabas draci mám dotaz dovezl jsem si jawu 175/478 v luxusním stavu s TP ale je zadřená na vršku rozhodil jsem to píst kroužky válec vše sem sehnal ale dělá mi problém ojniční ložisko to nemužu sehnat co de k pístu na čep prej se dělaly jen pouzdra? nevíte někdo jak to je? ale já tam měl ložisko keré se vysipalo jhličkové díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem nějakej starej pístní čep, uřízni z něj tak 1,5cm dlouhej kus, ten dej do oka pro pístní čep a kolem něj do vazeíny poskládej jehličky, pak nasaď píst na ojnici a natlač novej pístní čep, kterym vytlačíš ten pomocnej čep.
 
 
Datum: 24. prosince 2011 8:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to seš takové tele? :-D to te nenapadne namáznout oko vazelinou a nalepit do ní ty válečky?
 
 
Datum: 22. prosince 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Martas      IP: uživatel8411    
to znám ale skus to to prostě netrefíš aby si nakou nevytlačil nebo se ti nerosypaly....
 
 
Datum: 22. prosince 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Martas      IP: uživatel8411    
no naskládat je tam? a jak ? to vubec netuším :-) ... porad? sem s toho tatar
 
 
Datum: 22. prosince 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
ložisko v kleci je stejný jako pro 350
 
 
Datum: 22. prosince 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kdybych prodával v obchodě a někdo by přišel že chce ložisko do jawy 175 tak bych mu taky cpal pouzdro chlape ty máš doma ČZ a né jawu:-D
 
 
Datum: 22. prosince 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, tyhle mašiny měly nahoře jehličky, volně ložené, tak jako jsi to měl ty. Pokud si jehličky nepoztrácel, můžeš je tam dát klidně zpátky, má jich být tušim 28.
 
 
Datum: 22. prosince 2011 9:29
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau borci. Chtěl bych se zeptat, zda je stejný válec na 05 a 21? Mám 05, ale mám stržený závity na štefty na vejfuk, ale už jsou jednou přeřezaný myslim na M8. Takže už to víc nejde. Popřípadě, jak od sebe ty válce rozeznat. Všichni mi nabízej, ale jsou na 21 a nevim, jestli ho mohu použít? Mockrát děkuji za všechny odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, napadlo mě stejnat šteft M10 (M9 asi neseženu) a druhej konec přesoustružit a vyřezat závit M6 očkem. Na soustruhu si to sjedu ve škole :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kamarád mi ho soustružil z nějakýho pevnýho šroubu popros nějakýho člověka co má soustruh :-D je to jednoduchý zabere to 10 ale nezapomeň ten svorník zalepit do válce a počkat než to zaschne než to budeš utahovat jestly jde o karburátor tak nemusíš čekat to se tolik neutahuje ale u výfuku bych raději počkal
 
 
Datum: 22. prosince 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady, na kombinovanej svorník jsem si nevzpoměl. Jenom se zeptám, kde je scháníte? Nebo se musej vyrobit? Díky!
 
 
Datum: 22. prosince 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
http://adas.chytrak.cz/rozdil.htm
 
 
Datum: 22. prosince 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ja tam mam 12ku zavity a v pohode :-)
 
 
Datum: 22. prosince 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Kombinovanej svorník já jsem na svym válci mnohokrát strhnul závit a ted už poslední možnost byla kombinovanej svorník do válce m6 witwort
 
 
Datum: 22. prosince 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
věčí zavíty a pak si udělat vložky na závit jaký chceš
 
 
Datum: 22. prosince 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
nechyt vyřezat helikon
 
 
Datum: 21. prosince 2011 23:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: ale když osadíš válec z 05 hlavou 21 tak je to větší tahnoun ;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to vím taky to tak mám :-D a ještě tak mám karbec z 21
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
můžeš použít válce z 21 na motory z 05,ale jsou trochu jiné co se týče výkonu,05 má menší přepouštěcí kanály a 3 koně při 6000ot/min a 21 má 3,5 při 6 500ot/min,stačí se kouknout dovnitř válce a hned poznáš rozdíl
 
 
Datum: 21. prosince 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Zdarec, je možné, že jsem při dávání klikovky do karteru, ložisek zarazil jeden čep asi o 1mm dovnitř do setrváku? Nebo je v setrváku i na čepu kužel? Jedná se o jawu 250/559... díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Ale můžu stím motor poskládat? Jen bude trochu v jiných místech rotor, ale uhlíky sedí na svá místa takže to asi bude ok, jestli to teda nebude nijak házet, či něco...?
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Natloukat jakýmkoliv způsobem kliku do ložisek je nejlepším způsobem, jak ji zničit. Až budeš mít kliku opravenou, tak karter s vloženými ložisky ohřej a kliku tam vlož, musí do ložisek lehce vklouznout. Když tam napoprvé nevleze celá, vylisuj ji, ohřej to víc a zkus to znova, v žádném případě ji ničím nedorážej. Případně lze použít i natahovák, ale ten má asi málokdo.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Jeden je o milimetr zalezlí vevnitř a druhý zas o milimetr povytažený, ale nelze bezpečně rozpoznat zda to tak již bylo! A dělal jsem to dřevěnou paličkou...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli si po tom mlátil kladivem tak je to jasné.. čepy jsou zalisované a kladivem se mužou bez problemu zarazit dovnitř.. nemáš dělat pičoviny :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
drevenou palickou docieliš len to že nerozmlátis striedacie otvory... inak centrovanie fuk a čap bez problému sa pohne...
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12935    
Ahoj :-) hele je hodně důlžitý mít pístní kroužky podle výbrusu ? :-D protože ten chlao v mototechně má jenom nevim jakou velikost :-P dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jezdil jsem na o výbrus menších, nemělo to potřebný výkon, ale jako nouze to stačilo... jinak z motoru šly další divné zvuky (asi podfukování)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sežen si ty co tam patřej, a když už tak dej o výbrus větší a spyluj je v zámcích
 
 
Datum: 21. prosince 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem asi dva týdny než mě přišly správný jezdil s kroužkem o dva výbrusy menší a jěště ktomu sem tam dal jen jeden.. a jezdilo to jak kráva..:-) řekl bych že líp jak s obouma.. ale asi to víc žralo..
 
 
Datum: 21. prosince 2011 13:02
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
jednou jsem jako nouzovku dal o výbrus menší kroužky, protože starý měli vůli v zámku 2,5mm a byly už dost tenký. Jiný jsem u sebe neměl. Jelo to líp než se starýma kroužkama :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 11:33
 
 
 
 
Jméno: gfagad      IP: uživatel12547    
ano je to hodně duležítý :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 9:45
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
čau bobani :-) hele jde dát na babču 207 válec z 210 ? je to stejné ve všem?? ( kromě dekompresoru samozřejmě ) dík :-) chtěl bych to totiž hodit na mojí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Ale o tohle mi nejde víš ?! :-D
 
 
Datum: 22. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo.. protože máš vyběhaný válec, píst i kruhy.. montáží druhého válce nic nevyřešíš
 
 
Datum: 22. prosince 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
a vadí ti to ?
 
 
Datum: 22. prosince 2011 14:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nevíš, jinak bys nepsal že ti tama utíká komprese a tak ! :-D aspon po sobě čti co píšeš
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
a myslíš že tohle nevim ?? :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
joo seš debil :-) .. tím kanálkem ti vubec neutíká komprese trubko! :-D ... tím kanálkem foukají ven spaliny z výfuku!!! takže neřikež že nejsi debil, když debil seš ;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
Nejsem debil... to asi vim ne :-D myslel jsem že jsou tu lidi, který to pochpěj že to myslim jako celek víš ? :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jasně že dekompresor je v hlavě, a pak z něj jde kanálek do výfukového tam to často utíká, jestli máš problém s dekompresorem tak bych dal nový o-kroužek do toho spoje a pak zabrousil ten ventilek(nevím jak jinak bych to nazval) v dekompresoru a nebo ho úplně vyndat, díru zaslepit a udělat elektrické chcípání
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dekompresor neni ve válci ale v hlavě... výměnou válce nic nevyřešíš :-D
 
 
Datum: 21. prosince 2011 18:06
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Taky jde dát na 207 hlavu z 210, ale musel by jsi potom zaslepit kanálek od dekompresoru co je ve válci http://jawa50rm.wbs.cz/baba/nejnov/do2_v.jpg já to tak mám, ale aby se mi vešel karbec musel jsem z hlavy 210 odstranit horní žebro, není to žádný problém
 
 
Datum: 21. prosince 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
o tu rychlost tak mi tak nejde... a nasadím tam origo karbec z 207 ? me totiž štve u toho válce 207 ten dekompresor... tam pořád ztrácí kompresy a tak :-) tak dík
 
 
Datum: 21. prosince 2011 5:24
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Jo jde to bez uprav !! v pohodě a jezdí to pěkně když dáš dell orto karbec tak to jezdí peckově....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12838    
zdar,chci se zeptat jestli máte někdo skušenost s 8.výbrusem na starým původním válci na jawě 20? nejsou s tim problémy na TK ? neni to drašší? normální výbrus je za 600, tak za kolik by byl tenhle? a jak to jede? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
Přesně tak. Je potřeba utočit hlavu na vrtání válce.
 
 
Datum: 21. prosince 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel12838    
a jak mam upravit hlavu.někdo říká ře píst naráží do hran hlavy nebo co ,no já nevim
 
 
Datum: 21. prosince 2011 16:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7609    
Výbrus bývá malinko dražší. Když nechávám brousit válec v rámci prvních 4 výbrusů,tak platim za samotnej výbrus 200,- ,když nechávám válce brousit na 41mm tak platím 300,- .....takže 8.výbrus počítej malou přirážku k základní ceně. Určitě bych tam nedával 3 kroužkovej píst! A nezapomeň vyřešit hlavu a kompresní poměr ;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 100x lepsi jak polák... a proc by s tim mely byt probelmy na TK? :-D ... stát to bude asi stejně.
 
 
Datum: 20. prosince 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel12547    
draku, dys udleas vybrus na 40.50 a dáš trikoružkáč ,tak ti garantuju že budeš maximalně spokojený jako ja.zadne upravy nedelej jen tenhle rozmer vybrusu a pojede ti to jako mne 80 a bude to mit tah a spotřena jako predtím :-) dej na me rrady!
 
 
Datum: 20. prosince 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci, co si myslíte o týhle úpravě válce? Kámoš ho dostal grátis a chtěl by vědět jestli stojí za to ho někam dávat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
tak o to hůř....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vložka je možná pootočená, ale sedí na válec, nikde neni "schod".
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
standa: důvod je jednoduchý, udělat ze symetrického rozvodu nesymetricky. Překvapilo mě, že to nevíš
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12934    
kdyby ta vložka nebyla v tom válci pootočená tak bych řek že možná dobrý....ale takle ne....špatný......hlavně nechápu proč klapku na symetrák.....ale tak sou asi lidi co tomu určitě rozumí víc než já....
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: wwer      IP: uživatel12613    
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kruci, zapoměl sem na odkaz.. http://jastinek.rajce.idnes.cz/nastenka
 
 
Datum: 20. prosince 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: nyklicekrobert      IP: uživatel2694    
zdar draci\r\nchtěl bych se zeptat jak mám nejlépe zajíždět fichtla?\r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na vůli výbrusu... pokud si uděláš 5 setin tak po 50 km tradá plnej do alelůja...
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel11232    
Zdar, ředit 1:25, jehla na nej. bohatost, prvni 2 nádrže na půl plynu- jen aby si vzal kvalt a často zastavovat - přestávky (nechat schladnou), další nádrže šetřit to nejet na plnej ať to neuškvaříš, pak ucejtíš jak se z každou jízdou bude víc uvolnovat a pojede to cim dal lip - po 5 nádrži už můžeš jet za 3 déle na plný plyn, ale furt dávat pozor protože to jestě nebude regulérně zajetý - taky jsem to tak zajizdel 3 k píst a bez problemu .... asi tak no
 
 
Datum: 19. prosince 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel8191    
Čus, moc bych to nehnal do otáček a aspoň první kilometry jel třeba někde po okreskách, protože se má taky dost řadit. Přidal bych více oleje do benzínu a taky třeba bych dal bohatší směs. Taky se řiká tohle: Do 1000km jezdit do půl plynu, od 1000 do 1600 max do třičtvrtě. Ale jinak některý tipy se u různejch lidí liší, někdo třeba tvrdí že se tomu má taky aspoň na chvíli zatopit jinak to bude líný. No ještě uvidíš jestli sem někdo něco napíše :-).
 
 
Datum: 19. prosince 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: timomas      E-mail:      IP: uživatel10809    
zdarec chci se zeptat mam na fechtovi průměr válce 38,06 je to na vybrus nebo to jeste neco zmakne diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup kroužek a vsun ho do valce cca 3cm pod okraj a změř mezeru v zámcích... když bude víc jak tušim 0.8mm tak je válec na výbrus
 
 
Datum: 18. prosince 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já měl 38,08 a jezdilo to ještě slušně,dej nový kroužky a zajed to a pojede to dobře
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel12062    
zdar draci,co je lepší http://www.motokramek.cz/nahradni-dily-cz-/nahradni-dily-cz-125-175-250-typ-450-453-455-470/nahradni-dily-podvozek-cz/ nebo http://shop.jawacz-dily.cz/motor-c102/valec-pistni-sada-pionyr-vrtani-38mm-i559/ ale ten druhy je polsky tan nevím díky a nebo je lepší ten co je tady na fichtlkrámku ale ten je 40mm a naráži do hlavy díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. prosince 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12929    
Tak zase prrr......když dáš stejskyho válec na rozhašenou seriovku tak nerozjedeš ani dvojku!! Jinak se vším plně souhlasim....je to tak....mít motor a podvozek v cajku....malinko připilovat vejfuk,malinko připilovat sání,snížit o 1mm hlavu,nastavit,seřídit a jedeš 80!! To nedá ani suprově slícovanej polák!! Už jsem dost podobných válců dělal,nebyl by problém udělat další,ozvi se kdyby si měl zájem.....
 
 
Datum: 19. prosince 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Když už konečně všichni pochopíte, že tyhle polský litý válce s výbrusem 40,50 mm a objemem 98,6 ccm jsou úplně na prd a že výkon nepřidají. Ty uděláš nejraději, když si na origo válci 38:00 uděláš výbrus 38,25, slícuješ kanály, necháš si snížit hlavu, vypucuješ vejfuk uděláš GO, motoru !!!! sešteluješ karburátor a elektriku a budeš lítat přes 70. Fichtl je o drobnostech. A ne že si objednáš válec, nasadíš a valíš kilo. To možná tak od Stejskyho, ale to nebude za 800,- .
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel12771    
čau bobani :-) jedná se o babettu 207... strašně rychle uchází vzduch při kompresy ( to myslím, když je píst v horní uvrati a stlačuje vzduch ) :-D vymenil jsme tednící kroužek u toho ventilu a zdá se mi to stejný. nedej bože horší. :-D co myslíte ? šlo by to udělat brusnou patou ? tu dosedací plochu, kam dosedá hlavička toho ventilu .. co myslíte ?? máte nekdo ještě nejakej nápad ?? PS: tesnení mezi hlavou a válcem mám... Dík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
a neni to třeba pístníma kroužkama ? jednou jsem to taky dělal na babetě ten ventil jsem zavařil a udělal jsem elektrickej chcipak
 
 
Datum: 18. prosince 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel12924    
ahoj,je tu někdo kdo se zabývá více kanálovými válci na Stadiona?\r\npotřeboval bych udělat 3k.nebo spíše 4k.\r\nděkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel12924    
fakt nikdo nic?
 
 
Datum: 20. prosince 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
Jo,jenže to je návod na 3Q fichtla s "velkou" klikou.....on potřebuje na 2Q Stadiona s relativně "malou klikou"....jinak co se týče teorie,tak ten návod je dobrej,jen zvolit jiný časování výfukovýho a sacího kanálu....to by se dalo rozumně dopočítat ze zdvihu (44 že ?) a délky ojnice....
 
 
Datum: 18. prosince 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navody-tuning-upravy.html
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12924    
tak kdyby se s tím někdo zabýval za rozumný peníz,ozvěte se.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Na 3K jen tak střelenej od boku si netroufam....vizi bych měl,ale praxe v 3K zatim nulová.....a se stadionem celkově nulová zkušenost co se týče úprav
 
 
Datum: 18. prosince 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A proč chceš 3K nebo 4K? Víc kanálů - víc adidas? Borec na staďáky je FK, ale nedělá válce pro každýho a nemá moc času. Třeba zdenekk jezdí 2k válec a jak mu peláší...
 
 
Datum: 18. prosince 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na moravě v moed cup haná se smí jezdit jen 2K a např. takovej Karel mlčoch jak mu to letí...
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel12924    
ten mi řekl,že 8tis,to je docela dost,nemyslíš.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12923    
Stejskal - http://www.ms50.cz
 
 
Datum: 18. prosince 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel12924    
to věřím,ale hledal jsem spíš někoho z fóra kdo s tím má zkušenosti a bude mít rozumnou cenu a ne takovou pálku
 
 
Datum: 18. prosince 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to dost ale pokud si sám na to netroufáš tak ti nic asi jiného nezbyde... a stejsky to dělá kvalitně..nemusíš se bát že ti přijde válec kterej vubec nepojede
 
 
Datum: 18. prosince 2011 11:51
 
 
 
 
Jméno: NecroNick      E-mail:      IP: uživatel9983    
Dobrý den. Mám ČZ 175/477.7 (kulatá nádrž). Mám tam píst 4 BX. Již sem se dočetl, že 4 B znamená 59,01 s tolerancí 0,001. Ale X má být velikost čepu... Kolik je to přesně? Bývali X a Y... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
X a Y jsou toleranční třídy děr pro pístní čep. Na čele pístního čepu bývalo označení I nebo II. Do pístu s označením Y se dával čep I, do X II.
 
 
Datum: 18. prosince 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
čau draci .. dneska sem pulil motor a sustali mne loziska na klice da se to nak vindat ?? nebo to nebude vadit kdyš tu klikovku budu davat na repas s loziskama mani odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
nak to ješte skusim :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked sú tie ložiská na doraz tak dvojramenný stahovák nepomuže... potrebujes na to taký stahovák http://www.protes.sk/subory/img_1_5_13625_1_.jpg
 
 
Datum: 17. prosince 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Stahovák tam dostaneš, ale dvouramenný! Když už to děláš, tak to dělej tak, jak se má.
 
 
Datum: 17. prosince 2011 13:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak máš asi nekvalitní klíče, už sem takhle sundával z klikovek nespočet ložisek, a klíče odváděj pořád svoji práci
 
 
Datum: 17. prosince 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
stahovam to nejde ja ho tam nedostanu
 
 
Datum: 17. prosince 2011 13:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je na to spešl stahovák, někde si ho třeba puč...
 
 
Datum: 17. prosince 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: Reminder      IP: uživatel12485    
Klíčema je to prasečina. Akorát si je zničíš. Dělá se to ideálně dvouramenným stahovákem.
 
 
Datum: 17. prosince 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem si dva největší stranový klíče. zasun je pod ložisko, a vypač ho...kdyby klíče nešly zasunou musíš to vypáčit něcim co se tam vejde.
 
 
Datum: 17. prosince 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
.a co ty lozisko dat do sveraku a klednou gumovim kladivkem do klikovky ? nevadilo by to ?
 
 
Datum: 17. prosince 2011 10:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tohle je nejlepší vzít stahovák...
 
 
Datum: 17. prosince 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
jo se rači zeptam ..a tyto loziska co sou tam tak sou novi tak 4 mesice ..
 
 
Datum: 17. prosince 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel12919    
Zdarec, to nevadí, oni si je sundají. Určitě mají na to stahovák a stejně tam budeš dávat nová.
 
 
Datum: 17. prosince 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: rumštaj      E-mail:      IP: uživatel12352    
Ahojte všichni mám takovou otázku rozebírám nikdy nepůlený motor a ve víku je originál kryté ložisko zxl ur 6202 z cssr yale vidím poprvé že by bylo ve víku kryté to to tak bylo u originálu :/ ? protože já sem vždycky dával normální Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 9:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Milda- niesi v obraze.... s takým prípadom už som stretol tiež... bol tam lložisko kryté s plechom. ako som vyndal ložisko bol aj odliatok iný... takže môže to byť origos.. ale netvrdím to na 100% teraz už nespominam že či to ložisko mal kryty z oboch strán alebo len z jednej strany...
 
 
Datum: 17. prosince 2011 9:46
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel12919    
Zdravím,ten motor už musel někdo opravovat, není možné aby tam bylo z výroby. Nebylo by mazáno a pochybuji o tom,že je ten motor mustang, protože do mustangu se dávaly ložiska 6303. Ložiska 6202 se dávaly do starších motorů jawa pionýr 550 nebo 555.
 
 
Datum: 17. prosince 2011 8:43
 
 
 
 
Jméno: rumštaj      E-mail:      IP: uživatel12352    
Jo a bylo na tom ožisku gufero 15 35 7 a jinak je to motor mustang
 
 
Datum: 16. prosince 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
čim muže byt že me nejde za jizdy uplne vytočit motor ???přitom na volnobeh a 1 to jde ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
motor de každopadne ven ale ja bych skoro řekl že to mam špatne zladěny
 
 
Datum: 17. prosince 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor po smrti :-D
 
 
Datum: 16. prosince 2011 23:12
 
 
 
 
Jméno: Matej      E-mail:      IP: uživatel12688    
čau fichtlaři ! chci se zeptat jestli si někdo nevíte rady s timto : nastartuju fichtla, na volnoběh běží hezky ale jakmile přidám plyn přidusí se, tak ho nechám chvilku běžet na volnoběh (asi 1 min) a je to v pohodě -to mi ani nevadí. ale co je větší problém - rozjedu se na jedničku a je vše v poho a jakmile dám 2ku fichtl netáhne, je strašně línej, když jedu z kopce rozjede se a dokopce hned stratí sílu.podle mně ty 2 věci maj něco spolu společného.Myslím si že to bude něco ohledně válce nebo tak něco . poradíte mi někdo ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
Brutálně rozhašený úplně všechno......doporučuju seřídit vše od předstihu,odtrhu kladívka,svíčky po seřízení karburátoru,jehla správný zářez,seřídit hladinu,zkontrolovat zda jsou správné trysky a zkontrolovat průchodnost filtru a zregulovat zaslepení filtrboxu,případně přišpuntovat/odšpuntovat.....jestli to vše uděláš pořádně tak i s vylágrovanym motorem pojede dobře....
 
 
Datum: 15. prosince 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ako si zgeneralkoval guferá? to by som chcel vedieť ...
 
 
Datum: 15. prosince 2011 11:38
 
 
 
 
Jméno: Matej      E-mail:      IP: uživatel12688    
kohoutek je novej takže tím to nebude, karbec je v pořádku pravidelně ho čistím, výfuk je nový a vypalovaný, fichtl chytá na 3 šlápnutí takže bych řekl že odtrh a předstih je v pohodě, gufera jsou po GO, takže se zaměřím na těsnění pod hlavu, ale díky za rady :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12912    
No jestli máš rez v nádrži, tak se ti ten kohoutek mohl znovu přicpat :-). Zkus vyndat hadičku a zkusit jak to z ní teče, teďka sem si uvědomil že jestli máš novější typ (20,21,23) tak ten těsnění pod hlavou nemá. Když to špatně těsní tak se hlava a válec zabrušuje (http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-oprava-netesnici-hlavy-pretesneni-zbrouseni.html). Mrknul bych se taky na svíčku jakou má barvu, jestli nemáš moc bohatou/chudou směs (http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html ). Taky bych možná zkusil svíčku vyměnit, můžeš mít taky moc teplou svíčku a motor se ti může přehřejvat. :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12912    
1. může špatně dotejkat benzín (palivovej kohoutek), 2. přicpaná tryska v karbecu, 3. zakarbovaný výfuk, hlava, 4. špatně nastavený předstih a odtrh, 5. gufero na klice. 6. špatné těsnění pod hlavou ( to bych bral jako poslední možnost ). :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
Ahoj , renovuju fichtla a mám dotaz. mám origo kliku a potřebuju tam novou ojnici mám teď možnost sehnat od kámoše nepoužitou origo ojnici ještě z mototechny a chci se zeptat jestli je ta origo lepší než ta CKR co je tady na krámku nebo ne. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: Milda      E-mail:      IP: uživatel12919    
Dej si tam tu CKR,ta má na pístním čepu jehlové ložisko a to je lepší,více vydrží než zastaralé bronzové pouzdro.
 
 
Datum: 17. prosince 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pred kúpou to riadne prekontroluj! bacha na nepodarok!
 
 
Datum: 14. prosince 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
Origo nejetá ojnice je výborná! CKR na jehle je spíše do upraveného motoru. Klidně a beze strachu ber desítkami let osvědčenou klasiku!
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Nevíte někdo, jakej význam může mít tato úprava vložky válce http://rendis2.rajce.idnes.cz/nastenka ? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
Spíš žádný
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12908    
sorry,ale je tam prázdný album
 
 
Datum: 14. prosince 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Čus, co říkáte na tohle http://motorky.bazos.cz/inzerat/13084816/Prodam-Jawa-250-559-sTP.php ? Je to dobrá cena? Sháním panelku a tahle má TP a do Litoměřic to mám kousek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Chci to na renovaci no. To už by se možná vyplatilo připlatit a koupit nějakou zrenovovanou. Ty díly jako je kryt řetězu jsou docela drahý...:-(
 
 
Datum: 14. prosince 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel12910    
No tak cena je OK. Ale podsedlový plechy jsou urřitě ze staršího typu kývačky (otevřené sání) a chybí kryt řetězu. Pokud to chceš na blbnutí tak si ji kup, ale k renovaci by bylo potřeba poshánět originální díly po burzách. Když už renovace, tak pořádně
 
 
Datum: 14. prosince 2011 17:20
 
<  74  75  76  77  78  79  80  81  82  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 15:51:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu