|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau, Jak u sehe drží rozeta a náho tachometru aby se to neprotáčelo já ten spoj mám totiž uplně hladkej .
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 12:06
Jméno: alik
IP: uživatel5345
 musis to prejet nechtem jak je tam ta vazelina tok se to schova a nic nevidi a dej jak rika kolecko kus hrebeku a je to
Datum: 03. září 2009 12:06
 drzi to pres dva kolicky,rozmery sou myslim 5x3mm,nejsem si jistej,ale ve sneku na ne mas vybrani,to uvidis,ja je vyrabel ze zakalenyho hrebiku
Datum: 02. září 2009 21:00
 Hoši tam mám motor nově po GO. A jak mi ho jeden chlapík poslal, tak jsem ho hned zkoušel, a jiskru to háže i benál tam jde, páč při delším roztláčení kapal benzín i z výfuku. Jsem z toho na mrtvici pár tisíc to stálo a on nejede....co s tím prosím....
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:19
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 me druhej fichtl dava strasne slaby a jedeto suprove zadnej problem ale ja myslim ze ti to netesni me to taky po GO chatlo jelo to a priste uz to jen chytlo chciplo a uz nic byl strzenej sroub na hlave a netesnilo to pod valcem potom
Datum: 03. září 2009 18:19
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 pokud vím,tak házelo ,ale slabou . Jaká je ta jiskra? Musí být jasně modrá a musí být slyšet,jak lupe .
Datum: 03. září 2009 14:48
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 Kondík? To by neházelo vůbec jiskru, ne?
Datum: 03. září 2009 14:23
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 co kondík ?
Datum: 02. září 2009 21:56
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 A další alternativa...? Nikoho už nic nenapadá?
Datum: 02. září 2009 19:44
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 nene zkoušel...  No tak to nevím jestli tesní...to by mohlo dělat že to vůbec ani na chvilku nenaskočí?? Ale když rikal že to jelo...sakra..
Datum: 02. září 2009 18:19
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 Svicku jsem taky samozřejmě zkoušel byla tam nová, ale ta háže strašně málo, tak jsem tam dal novou a háźe dobře ale furt to nejede je to uplně hluché  to on říkal že to zkoušel a jelo to. a myslím źe jo, protože svíčka vypadá že je uplně nová ale trošku jde vydět že na ní bylo trochu jezděné..
Datum: 02. září 2009 18:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 spis skousela!!? este me napada posledni vec jestli ti tesni karburator k valci
Datum: 02. září 2009 18:12
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 předstih,odtrh je ok, zkoušel jsem ho dát víc míň - nepomohlo.
Datum: 02. září 2009 18:12
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 je mozny ze dal spatne naky gufero a netesni jestli to byl nakej blbec nejlepsi by bylo to reklamovat. Svicku jsi skousel jinou vycistenou?
Datum: 02. září 2009 18:10
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 předstih,odtrh
Datum: 02. září 2009 18:07
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 to už jsem zkoušel jestli je dobře zašroubovaná hlava a je, ale mě to vůbec ani neblafne - no vlastně pár krát jo a pak to i pár krát pšouklo ne úplně střelilo, ale to jenom 1x pŕi delším roztláčení, benál mi neteče pod hlavou ani pod válcem..
Datum: 02. září 2009 18:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to se mi taky stalo nechal jsem zgeneralkovat motor pak jsem ho namontoval na ram chytil ale nak spatne pak uz nejel a byl strzenej zavit na hlave co drzi valec z hlavou tak to spravil a pak zase chvili jel a znova to nejelo on to spatne utesnil pod valcem a zespoda to bylo od benalu
Datum: 02. září 2009 17:56
Jméno: Romča
IP: uživatel7247
 jo, je to motor pionýr 555
Datum: 02. září 2009 17:50
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Ahoj chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte kde se prodávájí náhradní díly na piaggio ciao mám ho doma ale nechce se mu jet. Má tento moped z Vás taky někdo???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 18:06
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 JJ tata ho má ale zatim všechno co se posralo tak sme opravili bez potřeby kupovat neco novyho krome lanek takže obchod nevim.
Datum: 02. září 2009 18:06
Jméno: petr
IP: uživatel7256
 Cau chtel bych se zepta, jaky je rozdil u dandy 50 silnejsi a slabsi v Kw-jak jsou zvyseny??? je tam nejaka jiny soucastka nebo si to muzu nejak zvetsit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 16:58
 slabsi 2,6kW , silnejsi 4,6kW , rozdil je akorat ve valci (kdyby nekdo chtel vyfotim mu je vedle sebe a uvidi)... Jinak pokud mas slabsi tak neupgraduj akorat ti rychleji odejde motor
Datum: 02. září 2009 16:58
Jméno: mIX
IP: uživatel692
 Cau potreboval bych poradit nejde mi tachometr a uz mne to stve vymenil jsem sneka a to druhy vevnitr koupil jsem novy lanko dalo to prace jako sv*n slo mi to asi 5 minut a pak uz nesel jsem mysdlel ze mi treba vypadlo tak jsem to zkontroloval a vse ok ale ten konec lanka u kola byl najednou takovej zatocenej jako kdyby ho to nicilo nevite co stim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2009 17:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to lanko dej do tachaku a tim druhym koncem toc rukama nebo to chyt do vrtacky dej mali otacky a otacej lankem pokud to nic neukaze tak je vadnej tachak
Datum: 02. září 2009 17:59
Jméno: mIX
IP: uživatel692
 sneka a to kolo mam novy a to na to lanko jsem taky ztratil ale strejda ho mnel tak mi ho dal tak nevim kdyz to tam dam a zatocim s kolem takse lanko toci ale kdyz to dam do tachaku tak nejde
Datum: 02. září 2009 15:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 funguje ten snek a jestli neni omleta ta dira na lanko a na rozete je nejt nebo mislim ze dva ktery drzej vnitrek sneka tak jestli je tam mas?? protoze u vsech pionyru co jsem mel u zadnyho ty nejty nebyly byly naky urvany a nejdeto vyndat
Datum: 02. září 2009 14:50
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Zkus vyndat tacho a zatočit vevnitř tím čtyřhranem,jestli to není přidřený.Nakapej olej a zkus to rozhýbat.
Datum: 01. září 2009 21:14
 caw draci chtel sem se zeptat kde na mladoboleslavsku by mi opravili klikovou hridel, krome moto stehlik v kolomutech, protoze s nim mam spatny zkusenosti. a jeste, jestli by mi nekdo mohl zmerit roztec sroubu na uchyceni dvoubudikovy pristrojovky na jawa 350/634 a jeho celkovou sirku chci si dat na 487 otackomer a chci vedet, jestli se mi vleze za masku. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 20:08
Datum: 01. září 2009 20:08
 roztec tech sroubu je 9,8cm ,ale 350/634 ma jinou pristrojovku a podle me i jinou roztec šroubů.
Datum: 01. září 2009 19:50
 dik ja potrebuju spis roztec tech sroubu a mam tam jinou masku a nechci, aby mi vykukovala pristrojovka ja nasel navod na mz.wu.cz, jenom musim nekde nahnat 12V a nemas nahodou rozmer ty desky jak je siroka ?
Datum: 01. září 2009 19:42
Jméno: Pavel
IP: uživatel650
 ááá,Stehlík Kolomuty.no jo,taky s nim nemám dobrý zkušenosti,strašná slibotechna....
Datum: 01. září 2009 19:41
 Ta kvality ty mi fotky neni nic exstra fotil jsem to mobilem a v šeru!!!!!
Datum: 01. září 2009 19:30
 ja mam na svy 487 pristrojovku s vyvorni 350 ,ktera uz mela otackomer. Otackomer jsem zkousel nak zapojit podle sebe ,ale jenom poskakoval (nak jsem draty zapojil na inducku a na kladivka). Potom se me to nelibilo ,jak to poskakuje a tak jsem otackomer zozdelal (to pekro kvuli kterymu se raficka vraci jsem vyrval a rasekl jsem raficku na 2600 ot/min a kazdej si fakt mysli ze to ukazuje (ale nesmi se podivat ,kdyz motorka neni nastartovana  ). Tady je navod jak zapojit otackomer http://amarok.php5.cz/RPM.htm )nezkousel jsem to zapojit podle tohodle navodu . A ta ma pristrojovka ma podobny uchyty, jak ta stara akorad na zadni uchyty musis dat kousek pasovyny. A tady je foto my pristrojovky i okotovany http://uloz.to/2405749/dsc01756.jpg. Snad jsem ti pomohl a kdyztak napiš na icq nebo mail ,muzu ti sehnat i tu samou pristrojovku co mam ja!
Datum: 01. září 2009 19:28
 Zdar draci....potřebuju nutně pomoct....včera jsem parknul Mustanga do garáže a jak sem chtěl dnes odjet, tak jsem ho nenakopnu....tak to zkouším roztlačit a tak po sto metrech mi to chytlo, já jsem přidal trochu plyn, ale hned jak jsem přestal tlačit, tak to chcíplo....tak jsem to roztláčel znova a jak to chytlo, tlačil jsem dál ale stejně mi to chcíplo i když jsem přidal plyn.....nevíte co s tím může být? DÍKY MOC !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 20:21
 Zápalko je nastavené, jiskru to háže, benzín teče jako divý, válec a hlava jsou přetěsněné....asi to vážně bude to gufero....
Datum: 01. září 2009 20:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mno jestli si mel sundanej valec nebo pulenej motor tetka nove tak ti to treba taky netesni nekde. ale jestli to nebylo rozebrany tak si mysli ze je to guferem protoze jestli je stary tak ty uz odchazej dej tam novy a predpokladam ze jiskra jde normalne a svicka je mokraa doufam ze jsi skusil jinou svicku mohla odejit to je taky mozny hlavne skontroluj prectich
Datum: 01. září 2009 20:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam podezdreni na gufero pod zapalovanim. a prectich mas doufam nastavenej?!! nemel jsi nedavno rozdelanej motor
Datum: 01. září 2009 20:11
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 JJ svatá pravda 30 let u žje na tom poznat...ten múj donedávna nejel díky motoru,děda rozpúlil motor dal new díly a doted sem s tim neměl problém
Datum: 01. září 2009 17:41
 Tak on taky lítá jak drak, ale jen když zase nemá nějáký problém  ....ono totiž 30 let každodenní jízdy dělá svoje....otec na tom jezdil do školy a později do práce od roku 75....takže motor v prdeli
Datum: 01. září 2009 17:38
 Tak to ti teda fakt nezávidím......naštěstí moje jawa 21 jede jako dábel...aspon teda zatím než neskončím v příkopě
Datum: 01. září 2009 17:33
 Ten můj mustang, to je nezmar  ....jako osel....když nechce jet, tak prostě nepojede
Datum: 01. září 2009 17:30
 hochu hochu......sry ale tk to ti neporadím došli mi nápady
Datum: 01. září 2009 17:27
 Tak to je snad prví věc na kterou sem se podíval  Háže pravidelně, ale zapaluje to jen chvilku až po 50ti metrech tlačení a pak to zas chcípne....
Datum: 01. září 2009 17:26
 a háže ti svíčka jiskru? jestli nemáš skratovanej drát někde.....
Datum: 01. září 2009 17:24
 Z kohoutku to teče uplně fest...jak by tam žádný nebyl  ale prostě to něják nechece držet....
Datum: 01. září 2009 17:23
 To už jsem kontroloval taky....je na prvním zářezu a klouže do té "dírky" co tam na ní je...
Datum: 01. září 2009 17:22
Jméno: fechtl94
IP: uživatel7215
 a nebo kdyby to nejelo zkus ještě vydělat hadičku jestli ti teče dost benzínu......esi nemáš špinavej kohoutek že ti to tam nestačí dotéct....
Datum: 01. září 2009 17:21
 Jo...oboje...trysky jsem profoukl a svíčku sem vyčistil drátěnou kefkou....
Datum: 01. září 2009 17:20
 Tak mě to dělalo to samý a rozdělal sem plynové lanko v karboši a jehla mi vylezla z destičky a zasekla se v díře v karbci tak zkus.....
Datum: 01. září 2009 17:20
Jméno: javicka
IP: uživatel7238
 skus pročistit trysky
Datum: 01. září 2009 17:18
 Jo...oboje...trysky jsem profoukl a svíčku sem vyčistil drátěnou kefkou....
Datum: 01. září 2009 17:16
 Zkoušel si čistit trisky a svíčku ?
Datum: 01. září 2009 17:15
 caw kolik by tak mohla stat generalka motoru čz 175/487 ? chci vymenit loziska, ty medeny pouzdra, gufera, vymenit ojnici, vyvazit klikovku, vymenit radici vidlicky a vymenit skoro komplet spojku ? dik a at to jezdi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 16:17
Jméno: Petr
IP: uživatel5767
 tak počítej s 4000,-
Datum: 01. září 2009 16:17
 zdar, tak dnes jsem jel na parezovi, cca 10km, a po 5km se mi to zaclo dusit, zniceho nic, jako kdyby dochazel benzin. Tak zastavim, nadrz skoro plna, zkousim to nakopnout, a ono to chytne na podruhy! tak jedu dal a zase na trojku se to dusi, pak i na dvojku a potom uplne chcipne. znovu to nakopnu a jedu dal. zkontroloval jsem ze benzin tece, sice po kapkach (nevim jestli je to dobre) ale tece. zkousel jsem sundat filtr a nebylo to lepsi. svicku jsem taky menil, mam brisk n15. cim jinym by to mohlo byt? jinak jsem s tim do tedka nemel problemy...dik predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2009 21:26
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Vyčisti si kohout,nebo v něm vyměň gumičku.
Datum: 01. září 2009 21:26
 jasne, takze to bude nekde mezi nadrz-plovakova komora. zjistim a zejtra dam vedet. pokud nekdo ma jinej napad tak sem s nim
Datum: 31. srpna 2009 19:53
 Možná je to tím že ten benzín stíhá dotíkat jen na nízké otáčky .Takže ho teče málo
Datum: 31. srpna 2009 19:46
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 protože tam doteče. Zkus odšroubovat víčko nádrže a jet chvíli bez něj, pokud to pomůže, tak je to tím co psal Babeťák
Datum: 31. srpna 2009 19:45
 ale jakto ze kdyz se zastavim tak to hned nakopnu?
Datum: 31. srpna 2009 19:37
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 cau mas asi ucpane sitko v nadrzi nebo ucpanou tu diru ve vicku nadrze mel jsem to u pitbika
Datum: 31. srpna 2009 19:34
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec jak mam zapojit prěpinaš světel posli te foto ja se vtym neviznam
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 21:16
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 predni ma 30w a zadni 20w
Datum: 31. srpna 2009 21:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kua kdyz jsem to zvladl ja tak to zvladnes taky ne?? a jsou dva druhy zapojeni to doufam vis je zapojeni na 20W a na 30W
Datum: 31. srpna 2009 18:37
 Zdar draci mám ten rám s tou starsi kyvkou ne tu z trubek le tu jak se k ni ty stupačky šroubujou šroubama jakej na ni patří kryt řetězu? kulatej nebo zkosenej? mam tam zkosenej asi to nebude origo co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 18:30
 A nevite jakou ma origo barvu rozeta esi pozink nebo stříbřenka?
Datum: 31. srpna 2009 18:30
Jméno: Honza
IP: uživatel368
 Cau draku, tak tam prijde urcite kulatej kryt, zkosenej se zacal davat nekdy kolem roku 75.
Datum: 31. srpna 2009 17:57
 Zdar draci dávali se někkdy na J 21 mustangoví blatníky (ty kulatý) a už sem to stim blatnikem koupil chci vědět jestli tam patri ten mustangovej nebo ten klasickej hranatej? renovuju to tak to chci mít co nejvíc orido. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2009 13:32
Jméno: standa
IP: uživatel7228
 oni lidi obcas havarovali a v mototechne prodavali blatniky na mustangy,tak se tam davali blatniky na mustanga,jinak tovarne tam byl klasickej 21 blatnik........
Datum: 31. srpna 2009 13:32
 no tak pokud mas 1973, tak to muze bejt tuning. ale jinak tak od roku 78-79 nebo neco takovyho se tam davaly mustangovy blatniky a obcas ani na tlumicich nebyly manzety. Nebo to mozna byl doplnek..
Datum: 31. srpna 2009 12:08
 tofek má pravdu, taky mám tu knížku a je tam přímo vyfocená original jawa 21 sport s mustangovým blatníkem. Já bych ho tam nechal.
Datum: 31. srpna 2009 11:53
 Ja mam 1973 to konec viroby neni skusim ho vyměnit s kámošem odkud jsi Roberte?
Datum: 31. srpna 2009 11:52
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ale to vis ze se tam davaly kulaty blatniky, az na konci vyroby! podivejte se do knizky jawa pionyr od Wohlmutha tam to je nafoceny original. je tam dvacitka i jednadvacitka s tovarne kulatym (mustangovym) blatnikem!
Datum: 31. srpna 2009 11:38
 Čau. Nedávali se tam! Já jeden ten pravej hranatej prodávám. Ozvi se mi kdyžtak na mail: rob15@seznam.cz a domluvíme se. RObert
Datum: 31. srpna 2009 9:42
Jméno: VÁCLAV
IP: uživatel5307
 ten klasisckej
Datum: 31. srpna 2009 9:31
 nie to neni na tom origo...
Datum: 31. srpna 2009 8:06
 Cuzz, draci nevíte, čím by to mohlo bejt, že když jedu z roviny do prudkýho kopce jedu na jedničku tak to dám trošku do toček aby to vyjelo a najednou tak v půlce to prostě vynechá jako kdyby to nehodilo jiskru nebo tak a samozřejmě to už stratí točky a musim se odrážet. potom to zase jede pěkne po rovině ale todle mě se*e... Nevíte? díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 0:08
 nedotýká ti benzín ten motor v tu chvíli moc bere a ještě je trochu nakloněnej
Datum: 30. srpna 2009 0:08
Jméno: lidoop
IP: uživatel5908
 Zdravím..mam problems fichtlem teda trosku vetsi...jeli sme s kamosem po polnacce a najednou z vejfuku strasna rana,v motoru neco zachrcelo a chcipnul...z karbecu vytek benzin a uz sem nevyradil rychlost..furt tam drzi..stalo se to nekomu nebo nevite co to zavinilo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 0:04
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 máš to rozbitý...
Datum: 30. srpna 2009 0:04
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Rozpul, zjistíš
Datum: 29. srpna 2009 22:46
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 mozna zub ze segmentu ti skocil do prevodovky a nemuzes radit.. muze to byt vice veci ..
Datum: 29. srpna 2009 22:19
 zdravim muze tesneni ktere profukuje pod valcem u čz 487 za škubavy prubeh vykonu v nizsich otackach? uz sem zkousel snad vsechno a ted sem zjistil ze je mezi karterem a valcem trochu vic mastno jinak karbec cistel kohout sitko taky plivovy filrt a vzduchovy taky, jehla na 2 stupni svicka nova brisk n15c este sem zkousel ngk a furt to dela odrth prenastavenej asi dveste krat i podle merky a nic pls.poradte este neco diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 23:09
 a kdyz to bude delat idal tak sem tam kde sem byl a jako tesneni a na to este ten hermetik ju dobra zitra na to du
Datum: 29. srpna 2009 23:09
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 hej goliasi?? podfuikuje ti to jeste?. jestl ijo tak kup tesneni pod valec a za druhe pouzij hermetik to je spolehlivy lepidlo na tesneni , a nebo silikon na motory splas
Datum: 29. srpna 2009 22:49
 zkama ty si ?ze to mas vseci jasny jak cip  ja nepsal ze mi to podfukuje to uz sem zkousel penou mydlovou ale jen sem se ptal jestli by to mohlo delat kazdopadne vymenim co se da a fichtlu zdar
Datum: 29. srpna 2009 22:45
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 toz kurva ze se ptas pod valcem jak ti to fouka toz to je jasny .. kdyby to foukalo u kolena vyfuku tak to uz by bylo treba jedno ale v tamtym pripade...
Datum: 29. srpna 2009 22:21
Jméno: ...
IP: uživatel7128
 cUS DRACI,CHCI SE ZEPTAT JESTLI KDYZ STARTUJU NEBO JEDU JESTLI MA KMITAT TO KLADIVKO V ZAPALOVANI..DIYK
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 19:11
Jméno: Lama
IP: uživatel7184
Datum: 30. srpna 2009 19:11
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 JAWA_ceZetak, promiň máš pravdu, psal sem to po pár pivech a nedokázal sem si to uvědomit  s elektronikou mám trochu problémy v pondělí sem z ní dělal repec
Datum: 30. srpna 2009 15:00
 landis tj si za čím chceš. já sem učenej autoelektrikářem a tohle sme braly už v prváku
Datum: 30. srpna 2009 13:55
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Me treba kmita tak rychle ze ani nejde videt
Datum: 30. srpna 2009 13:14
Jméno: landis
IP: uživatel1525
Datum: 29. srpna 2009 23:16
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 JAWA_cezetak, na tohle jsem sice pako,ale budu si stát za svím. Vycházim z toho,když nastavuju zapalování
Datum: 29. srpna 2009 23:13
 landis je to naopak! při rozepnutí přeskočí jiskra
Datum: 29. srpna 2009 19:20
 Jestli se ti nekmitá tak máš špatně nastavenej odtrh a nebo si tam nedal váčku  ale pochybuju  že by si byl až takový tele
Datum: 29. srpna 2009 18:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mě to kladívko tak kmitá až mě mlátí do hlavy když jedu
Datum: 29. srpna 2009 18:28
Jméno: ondřej
IP: uživatel368
 nekdy me prijde,ze si tady z nas nekdo dela ohromnou prdel,treba ted
Datum: 29. srpna 2009 18:27
Jméno: ...
IP: uživatel7128
 Je to mustaf karbos vycstenej kohout taky....chce to new kladivko protoze to nekmita
Datum: 29. srpna 2009 18:21
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 vyčisti karburátor a kohoutek. Co je to za motorku?
Datum: 29. srpna 2009 18:07
Jméno: ...
IP: uživatel7128
 Ok dikyme to jako jiskru hodi ale nkmita to.....kdyz ho treba roztlacim tak nastrtuje ujede tak 5m a zdechne
Datum: 29. srpna 2009 17:52
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 ano,má kmitat  je to přerušovač, po každém sepnutí kontaktů ti hodí svíčka jiskru
Datum: 29. srpna 2009 17:48
Jméno: Lumik
IP: uživatel7184
 Zdar. Mam docela problém s elektrikou u jawy 20. Dostal jsem jí v nálezovém stavu a začal sprovoznovat a jelikož nebyla dostupná spínací skřínka tak jsem ty dráty různě propojoval až to chytlo a jezdilo to bez problému rok a potom co jsem půlil motor, seřídil předstih a zapojil dráty tak jak byly do té doby to nechtělo naskočit. Tak jsem opět zkoušel propojovat dráty  a docílil jsem toho ze mi to opet chytlo a to tak ze do indukční cívky šel drát od cívky s kladívkem a druhý drát z indukčky šel na kostru a jelo to, ale potom to začalo blbnout a jelo to hůř a hůř až to nejelo vůbec, potom jsem dostal tip, že do indukčky májí jít dráty ze 2 cívek ze zapalování ( ty dvě velké v košíku zapalování ) a opět to jelo a zase hůř a hůř a pak už to nešlo nastartovat vůbec...už mi došli nápady snad jen vyměnit celý koš zapalování protože ani jedna cívka nedělá proud. Nevíte někdo jak to odstranit/opravit nebo se nemýlim a ty cívečky jsou prostě přepálené a budu muset koupit nový koš?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2009 7:33
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 jeeej...ty voel neres takove picoviny...normalne kup 8v indukční cívku a zapalovaci civku novou,i kladivko a kondik...potom hod kondik se zapalovaci civkou na indučku č.1 a kostru hod na č. 15 na indučce jsou takove čisla 1 a 15.pamatuj si ze pokud chces zapojit jen tak normalne bez svetel,tak z motora povede 1 drát!!!!!!
Datum: 30. srpna 2009 7:33
 mas icq dyztak mi napis to nak pořešime tady je moje 572681174
Datum: 28. srpna 2009 21:36
Jméno: wajbic
IP: uživatel6791
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 19:54
 Zdar ,jaký máte skušenosti se sprejama od Motipu je na tom psany že je to profesionální autolak.budu stim stříkat fichtla protože nemám pistoli. je to dobrej sprej? Vydrží ta barva něco a bude se to lesknout?Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. srpna 2009 10:34
Jméno: konwi nepřihlášený
IP: uživatel5163
 slamak21 : koupil sem to v Barvy-laky Pešice. Sprej nese značku Color Matic a ta tryska už v tom byla. stálo to asi 300 kč.
Datum: 29. srpna 2009 10:34
 Ten lakýrník se jmenuje Horyl a Je z Dakabatu nemá s ním někdo zkušenost?Děda mě ríkal že jeho kolega si u něho nechal nalakovat auto a že prej se mu to loupalo.Lakuje Glasuritem prej náká německá bearva ,1litr stojí 2000. Tak nevím jestli ty prachy do teho mám dát chci fichtla zrenovovat a chci at vypada jak novej.Kdyby někdo z vás věděl o lakovně k de levně a kvalitně lakujou v okoli olomouce.
Datum: 29. srpna 2009 9:13
 mam doma sprej co sem si nechal namichat na nase auto na opravy laku,pixla stala neco pres 500,a ten lak je fakt kvalitni,ale to je vyjimka,jinak barvy ve spreji nejsou zrovna kvalitni,sice udelas peknej lak,ale kvalita nic moc,zaprsi a je to matny  ,a ve vysledku je stejne levnejsi vzit pistoly a nalakovat to poradne
Datum: 28. srpna 2009 21:26
Jméno: standa
IP: uživatel7203
 Lakovat sprejem umim moc dobre. A ta příprava musi byt hodne dobra aby to vypadalo trochu k svetu. Ale bohuzel vypada to hezky tak rok....... proto kdyz uz se patlat se zakladem,tak potom akrylat pistolí.....Jooo Konwi...ted ti to vypada hezky,ale casem si to povíme.......az to o neco opres a okamzite hnusna rejha......parkrat to omejes,ono to zmatní.....jedina vyhoda sprejů je cena.....jinak sou k nicemu......a celkovej lak s materialem i prací za 4 tisice je zadarmo......
Datum: 28. srpna 2009 20:44
 Knowi tak by mi to bohatě stačilo jaká značka spreju to byla abyc věděl co koupit a ty trysky na spreje se daj koupit v bervach-lakach?
Datum: 28. srpna 2009 18:52
 Já mám výborné zkušenosti s firmou Barvy Laky Hostivař. Je to v Praze, ale dá se říci že 70 procent prodejen s barvami s touto firmou spolupracují. Pokud by jsi chtěl jen rám tak ještě na to musíš vzít syntetickou základovou ta stojí cca 250+ ředidlo+ tužidlo. Takže rám by tě vyšel na cca 1000-1500Kč záleželo jestli by se ti to povedlo vše na poprvé.
Datum: 28. srpna 2009 18:43
 čau, ja se přiklánim k názoru že i ze sprejem se to dá udělat kvalitně, když se nepodcení příprava. Muj pionýr ( viz. foto ) je taky sprejem. padlo na to sice asi 4 pixly základovky ale výsledek je ok.Měl sem namíchanou super barvu a měl sem trysku s hodně velkym záběrem. Nepopírám ovšem že profesionýlní lakýrník to udělá mnohem lépe, to jo, ale doma člověk co s pistolí nikdy nedělal, to muže zkazit.
Datum: 28. srpna 2009 18:42
 A kde se da sehnat ta barva a na kolik by tak vyšlo nalakovat 21čku?
Datum: 28. srpna 2009 18:40
 komaxit nedavej na plechy.. maximalne na rám a nebo jestli chces opravdu komaxit, tak si sezen špica tmel, ale pocitej s tim, ze ti to i tak mozna udela bublinky.. kmaxit bych doporucoval ledatak na kousky do muzea.. komaxit je hezkej ale kdyz na tom jezdite.. mistama se odloupne, jednou to skrabnete -> nevylestite.. proste maximalne do muzea.. http://imb.lide.cz/big/4A696EC5B7141FE29D770300.jpg?#70925945 toto je stav po 4 mesicich (asi uz presne nevím..) nalestene voskem.. z dalky je to ok.. al pri detailnim pohledu a hledanim neco najdete.. ale ne z fotky  (PS: sedacku uz mam jinou)
Datum: 28. srpna 2009 18:37
 Když ti pistol neupadne tak se sní nemá moc co stát, jen se musí pořádně vyčistit. Pragopur stojí cca 400 Kč litr + tužidlo + ředidlo. Není to levná záležitost, to vím, ale kvalita by měla být veliká. Jinak ráfky jsou zde od sesi, cca 1250 jeden jestli si dobře pamatuji, a výplet taky, ale ten byl v pozinku takže jsem si ho nechal pochromovat.
Datum: 28. srpna 2009 18:36
 Jinak máš to moc pěkný kolik stály ty ráfky a ten cromovej výplet?
Datum: 28. srpna 2009 18:31
 Děda má 2 kompresory jeden dokonce z T111 da 2 atmosfery ale ta pistol je problém a dělal bych to poprve nema stim skušenosti a nechtěl bych ju nekemu rozbit. kolik ten pragopur stojí?
Datum: 28. srpna 2009 18:29
 Jo jo komaxit není drahej, to máš pravdu. Já jsem řešil stejný dilema jako ty nechtěl jsem rozebírat zadní vidlici protože tomu nerozumím. Po pár radách jsem zvolil Pragopur 2065. Myslím, že výsledek stojí za to. Tady je pár fotek http://pouchaz.rajce.idnes.cz/101_PANA/#album . Zkus se poptat lidí kolem sebe třeba někdo kompresor a pistoli na pučení mít bude  .
Datum: 28. srpna 2009 18:18
 A kolik by tak stála stříkaci pistole?
Datum: 28. srpna 2009 18:18
 A na plech prej komaxit neni dobrej
Datum: 28. srpna 2009 18:16
 Komaxit ke prej levnej ale bojim se zě při tom vypalování zhořijo ti gumový kroužky co sou na te zadni vidlici
Datum: 28. srpna 2009 18:14
 1000 Kč? krásnej stroj, možná jo, ale tak z 50 metrů. Můžeš si koupit sebe lepší sprej, či sebelepší trysku, ale tlak je ve sprejích slabej. Barva se ti nerozpráší tak jak by měla, což má za následek buď "pomerančový" povrch a nebo ti to steče. A prosím toho trotla si odpusť, já se s tebou bavím slušně.
Datum: 28. srpna 2009 18:08
 blábol si ty sám ocasu, on chce neco levného, a stejne efektního, do tisícovky budeš mět krasavca ty trotle
Datum: 28. srpna 2009 18:04
 to lump : říct, že Standa to neumí je hrozně jednoduchý. Sprejem nikdy nenastříkáš plochu stejně kvalitně jak pistolí, to je fakt. Doporučuji si přečíst nějakej článek o lakování, než vypustit takovejdle blábol.
Datum: 28. srpna 2009 18:01
 Jestli cena 4000Kč je sakum prdum i s barvou tak to je perfektní cena. Jestli chceš můžu ti poradit barvu na rám, co se týče odolnosti tak je srovnatelná s komaxitem.
Datum: 28. srpna 2009 17:59
 standa to neumí, proto je zavrhuje, duležitý je postup, a pak to bude jako s lakovny, mnohdy ješte lepší, ovšem vetší plochy to už je fuška, a nedoporučuju, holt kdo umí ))
Datum: 28. srpna 2009 17:58
 No jo ale tak čím to mám udělat lakýrník za to chce 4000 ,na komaxit nemožu sehnat tmel,štětečkem to bude dělat čáry.
Datum: 28. srpna 2009 17:47
Jméno: standa
IP: uživatel7203
 s temahle radoby lakama mam jedinou skusenost......stoji to za nic......at je to nejaky "autolak" a nebo univerzalni sprej na vsechno.......
Datum: 28. srpna 2009 17:33
Jméno: Jakub Hofman
IP: uživatel4180
 zdar,potadí mi někdo co mám dělat když mně benzín z hadičky na pionyře teče moc a pak to teče z karburátoru?prosím poradte,kdyžtak napište na mail,děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2009 15:48
Jméno: Alert
IP: uživatel5754
 PodÄ‚Âvej se jestli nemáš prasklej plovák
Datum: 28. srpna 2009 15:48
 musis si sestelovat hladinu v karburatoru (kdyz oddelas vicko karbce,jak je plovak,na nem mas takovej medenej plisek,tak ho ohni trosicku dolu a mas to)
Datum: 28. srpna 2009 10:30
|



|