|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj potřeboval bych poradit teď sem postavil motůrek ale mam problém, nejmenší předstih mi jde nastavit 2,8 a to je fakt max co dám mín uz nejde už se mi opírá cívka o tu horní upínku. co stím? zkoušel sem jinou vačku jiný magneto jiný kladívka jinou cívku a prostě už nevím co sttím  prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 13:28
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 taky jsem se stim par krat setkal tak jsem dal jinou vycku a bylo, on je taky broblem vtom ze tam je ten kolicek aby magneto sedelo na klice kme ma a ma to trochu vuli a vacka miva taky vuliv magnetu tak to musis povolit vacku a magneto a otoc to co nejvic doprava jak jdou hodiny jestli se nepletu a drzto tak a utahni to pak to skus nastelovat vnejhorsimby slo sundat magneto a vyhodit nen kolivek a musel bys to kousek pootocit a pak utahnout aby to zvedalo driv kladivko
Datum: 10. září 2009 13:28
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 a aký maš motor 05 21 23?? skus prehodiť cievky medzi sebou ta čo je na bzučiak tak je malá ta sa k prepážke možno zmestí i mne do 05 za frasa nechcelo pasovať z 21 zapalko
Datum: 09. září 2009 21:45
 Zdravím všechny fichtlaře! Potřeboval bych poradit, když jedu tak ve vysokých otačkách me fichtl (mustang) přestává tahat, vždycky to tahá a pak najednou přestane, pak zase začne tahat a hned zase ne, prostě to cuká (jak kdyby chvilkama vypadávala jiskra). Trysky jsem čistil a karbec mám čistej taky, poradťe prosím. A ještě mám jeden dotaz, kdž se dívám na videa s fichtlem tak někteří tam maj sportovní vzducháč, já když sundám ten plastovej sedej kryt, tak po přidání plynu se to dusí. Víte cos tím?? PŘEDEM DĚKUJI VŠEM ZA RADY A ODPOVĚDI!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2009 20:26
Jméno: Marek
IP: uživatel1201
 cau..hele tak s tim si nedelej starosti...mi to delalo taky...musis hlavne PORADNE procistit ty trysky....poradne vydrhni svicku nebo dej pokud mozno novou...zkontroluj benzín...a jeste pokud nemas filtr k hadicce je to take plastove..tak si to kup..bo ti bordel z nadrze ucpava trisky..a kdyby jsi mel plnou nadrz a netekl benzin tak musis benzin zase vypustit. a profouknout kohoutek nebo kup nový.vsechny tyto problemy jsem mel a uz mi to slape jak hodinky..kdybys chtel jeste poradit napis na icq 341-941-375..
Datum: 10. září 2009 20:26
 zdar. tak to je jasný.Bud ti tam neteče benál takže nádrž a kohoutek -vyčisti a nebo plováková komora -pošteluj.Jo a ktěm sportovním filtrům.může to být tím že ten sport. filtr tam přivádí moc vzduchu na málo benálu-zvedni jehlu
Datum: 10. září 2009 15:53
Jméno: Aber
IP: uživatel7335
 Kdyz jedu ve vysokych otackach a vypadava to tak zkousim zmacknout plovak na preplneni ale nic to neudela ikdyz to mam zmackli.
Datum: 10. září 2009 6:51
Jméno: rambo
IP: uživatel7328
 to vypadávání mi dělalo taky je to moc vysokímy otáčky tede u mně to tak bylo nestíhalo zapalování
Datum: 10. září 2009 0:03
Jméno: Ibike
IP: uživatel7334
 Vyzera to byt na nedostatok paliva v karburatore.Skus prekontrolovat hladinu a ci nie je upchata diera na ihlu.
Datum: 09. září 2009 23:49
 Čau potřebuju poradit jak mají být nafoukaná kola u Mustanga. Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2009 11:08
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 jestli od me chcete slyset nejaky konkretni cislo,tak ste na omylu........ja foukam kola podle vlastností pneumatik......a foukam je tak,aby to nemelo zbytecne velkej valivej odpor a zaroven aby to nebylo moc tvrdý a nevylítaval sem ze zataček.......treba stary barumky stacilo foukat neco pres 2 atm,ale co sem mel vzadu tu vykur..enou MITASku,tak tu sem foukal skoro 2.5atm aby to aspon trochu jelo.......kvalita gumy ma strasnej vliv na výslednej výkon motorky.......a ja osobne rikam MITASky uz nikdy......proste nejedou.......stary Barumky jedou lip
Datum: 09. září 2009 11:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když jezdíš v 1 tak by měl být předek na 1,6 a zadek na 1,9 a ve 2 by měl být předek na 1,9 a zadek 2,3...ale já dávám předek na 2 a zadek na 2,3 ikdyž jezdím sám...
Datum: 08. září 2009 22:29
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Zdravím všechny.. mám tak trochu problém s mojí čízou 477.01, po čase jsem ji vytáhl a nechce mi naskočit.. jiskru to dává, benzín tam jde, ale ani neštěkne.. nevím co s tím..  Akorát je fakt, že když přeplavím plovákovku, tak mi kape benál z tý pryžový objímky co spojuje karbec s filtrem. Můžete mi prosím poradit, na jaký hodnoty máte kdo seštelovanou svoji čízu? Mám na mysli předstih odtrh a bohatost směsi. Díky moc všem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 20:18
 Skús podliat valec.... benzín do striekačky a vstreknuť ho do valca cez sviečku.... daj nazat a skús kopať....ak odpáli tak kop dalej
Datum: 08. září 2009 20:18
Jméno: landis
IP: uživatel1525
 zkoušel si jí roztlačit? Jestli před tím jezdila,tak si jí nejspíš jenom ulil
Datum: 08. září 2009 19:46
 předstih 2,9 mm před Hú, odtrh 0,3 mm, bohatost 3/4 otáčky. že benzin přetéká z manžety k filtru je normální
Datum: 08. září 2009 16:32
 čau draci, mám problém s mustangem, po nastartování neudrží volnoběh a pokud nepodržím plyn tak hned zdechne, filtr je nový, karbec je čistý, vzduch nikde nepřisává. Pokud přendám karburátor z druhého fichtla, který jezdí v pohodě, jede i tenhle dobře, volnoběh OK. Přendavám jen karbec, šoupátko s jehlou zůstává stejné. Už fakt nevím, čistil jsem to mockát, ikdyž přehodím trysky z funkčního karbu nedrží to
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 17:25
 šoupátkem to není, si to přečtěte znova borci, nejsem amatér  zkusím tedy karbec povařit  profouknul jsem ho už několikrát, dal bych ruku do ohně že je čistý. uvidím...díky
Datum: 08. září 2009 17:25
Jméno: DIGI026
IP: uživatel7316
 Myslím že máš na šoupátku vymačkaný důlek od šroubku kterým se šteluje volnoběh!I když máš volnoběh na doraz tak do šoupátka netlačí tudíž ani nedrží volnoběhKoukni na to šoupátko v místě dosedu jestli je rovné!
Datum: 07. září 2009 22:05
 Vyvař ten vadný karburátor v octové vodě.....bude uplně čistý...ten bordel ti před očima vaplave na hladinu....nejdřív ho samozřemě rozeber
Datum: 07. září 2009 19:35
Jméno: kahisek
IP: uživatel6889
 tak si nastav volnobeh..x)xD
Datum: 07. září 2009 19:35
 Zdar,mam Jawu 21 a mam buben(střed kola) s dírami na 3mm špice myslíte že to můžu provrtat aby se mi tam vlezly špice 3,5 mm (3,5 mm se tam nevlezou) nebo to mám nechat být ? a jakou maj ty 3,5 mm výhodu? a když bych tam nechal ty 3 mm tak musím mít ráfek s dírama na 3mm nebo může být 3,5 mm? moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 17:43
 caw SESO vim, ze ses ted dost zaneprazdnen, ale vcera jsem si u tebe obednaval loziska, gufera tesnici krouzek nakopavacky a navlek nakopavacky a prisel mi jenom ten prvni automatickej e-mail a druhej dokdy by to melo dorazit mi neprisel. Tak se chci ujistit, ze k tobe nic nedorazilo, abych to neobednaval znova a neprislo mi to dvakrat. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 17:56
 tak ted uz to mas na mailu
Datum: 07. září 2009 17:56
 kyvka zadního kola srry zapoměl jsme ríct
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 21:51
 Čau psl vim že vam to příde trapný ale mohl by mi nekdo na e-mail napsat jak se dela kyvka na Mustangu po případě poslat naky odkaz. DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel7310
 fikusi on mysli jak repasovat zadni kyvku,ne tlumice......a k tem tlumicum.....je to pakarna.......delal sem to jednou a pak to slozit je masakr.......divim se ti ze se s tim sereš....dneska po vlastni skusenosti tlumice vymenuju za funkcni a ty vytekly vyhazuju........
Datum: 07. září 2009 14:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cus myslis asi tyhle http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html jeden starej co jsem mel navic tak jsem ho rozebral a jen jsem nechapal jak to tam ma vsechno bejt tesneni jsem zadny nenasel asi uz bylo totalne rozpadly olej zadne jen bordel tak jsem ho vyhodil a na fikoj je necham radeji nekde spravit doma to vzdavam nechapu jak to funguje
Datum: 07. září 2009 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel7300
 blbě
Datum: 06. září 2009 23:11
Jméno: motorex
IP: uživatel6843
 Čau kluci mám problém teče mi olej z převodovky ke klice. Jde nějak poznat jestli to teče guferem nebo mezi kartery aniž bych měnil gufero? Dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 20:13
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 reknu ti to takhle gufero stoji par korun a vymenis ho anis bys to musel pulit tak newim co resis
Datum: 06. září 2009 20:13
 zdar draci mam problém s fichtlem,nechce chytnout ale hází jiskru jak kráva.předstih a odtrh mam dobrej ale jenom střílí do výfuku a nechytne
už sem měnil co šlo a pořád nic.předstih mam 1,6 a odtrh 0,45
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2009 9:15
Jméno: kuba20
IP: uživatel600
 kouknu na to
Datum: 07. září 2009 9:15
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 karburator bud filtr nebo benzin i trysky
Datum: 06. září 2009 19:22
 Zdar draci....potřebuju poradit....už 5 dní si nevím rady z Mustangem....přijel jsem domů, zaparkoval do garáže a šel dom.....další den sem přišel a už jsem ho nenastartoval....zapoměl jsem si zastavit kohoutek na benzín....nevím co s tím může být.....když tlačím tak to po sto metrech ve vysokých otáčkách párkrát blafne ale pak nic  nevíte co s tím může být? díky moc....
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 19:24
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 sekly plovak
Datum: 06. září 2009 19:24
Jméno: Standa
IP: uživatel7300
 ja si myslim,ze je to normalne ulitý.....skus to strcit s vyplim benzinem a skus trosku sklepnout svicku 0.4-0.5 mm
Datum: 06. září 2009 15:40
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ja si myslim ze by to mohla bejt inducka, ale nevim..v karburatoru to asi nebude, spis elektrikou.
Datum: 06. září 2009 11:40
 sorry....sem se překlep....
Datum: 06. září 2009 11:35
 zkousel jsem jich vic....ale vzdy to jen blafne a pak nic
Datum: 06. září 2009 11:33
Jméno: Grik
IP: uživatel692
 Taky mi to dalo mnel jsem praskly pistni krouzky koukni na ne
Datum: 06. září 2009 11:24
 zkousel jsem jich vic....ale vzdy to jen blafne a pak nic
Datum: 06. září 2009 11:19
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zkousel si jinou svicku?
Datum: 06. září 2009 11:13
 mám dotaz vyjížděli mustangové z vyrobní linky červení
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2009 16:25
Jméno: honza73
IP: uživatel7004
 Tak sorry já vým jenom o tech co sem vymenoval.O modré a bílé nevím.O bíle vím jenom zmínku ale to sem myslel že ta bílá je určená pro zahraničí
Datum: 05. září 2009 16:25
 To není pravda co říká honza....samozřejmě že vyjížděli mustangy červené, má ho kámoš v oreginál barvě červeného ale taky vyjížděli ještě žluté a nebyly to golden sporty. Taky ještě modré, bílé a oranžové.
Datum: 05. září 2009 15:18
 Všichnji mustangové co se prodávaly v česku měli od tmavé červené až do takové měco mezi červenou a oranžovou .Jediný golden sport byl žlutý
Datum: 05. září 2009 13:35
Jméno: pionier
IP: uživatel5457
Posl.aktualizace: 05. září 2009 12:24
Datum: 05. září 2009 12:24
Jméno: herr-bode
IP: uživatel5908
 http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-motocykly-a-soucastky-na-vyvoz-export-romet-ogar-200-indian.html
Datum: 05. září 2009 12:13
 jenco: ajo...ten motor vypada uplne stejne az na tu nakopavacku....
Datum: 05. září 2009 11:55
Datum: 05. září 2009 8:35
Datum: 05. září 2009 8:34
Jméno: fek
IP: uživatel4699
 xD
Datum: 04. září 2009 22:51
 to neni pionyr!!!
Datum: 04. září 2009 22:43
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Čau draci! Na jednom mém motoru mám nějaké divné zapalování. Nosníkem zapalování nastavím předstih co největší, ale stále pálí až ZA horní úvratí. Jaké věci to mohou způsobovat? Vačku jsem zkoušel dát jinou z druhého motoru a je to pořád stejné. Kladívka nové i staré. Nic nepomáhá, nevíme si s tím rady. Další problém mám na druhém motoru, ložisko u kliky v pravém karteru nedrží, protože se v něm to staré protáčelo. Nemáte nějaký fígl jak tam zase správně upevnit to ložisko 6303/C3?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 21:49
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Vačka je určitě z motoru 21. Zítra vše překontroluju. Děkuju za rady, doufám že to staré lepidlo ještě něco slepí
Datum: 04. září 2009 21:49
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 vacku si si mohol vymenit druhu zo stareho zapalovania z 550,555,05 , na 20,21,23 je trochu ina, alebo mozno nemas ten kolik na klukovke co drzi rotor(magnet) a pretocil sa, no musis to skontrolovat, predstih daj 1,2mm - 1,5mm,,,, inak to lozisko upevnis dobre ked do kartru nabijes jamkarom dierky kladivom ,a potom to lozisko pojde dnu tazko a malo by drzat...
Datum: 04. září 2009 21:42
 podivej se jestli je dobre upevnenej rotor a jestli je vacka v vyrezu,jinak to lozisko zalet lepidlem na loziska a uz se protacet nebude
Datum: 04. září 2009 21:33
 cau hosi,jak mam udelat ty zlate ozdobne linky na parezovi diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 23:03
Jméno: rarach
IP: uživatel6505
 Dělal jsem linky na panelce,koupil jsem si v prodejně autopříslušenství zlatou samolepicí linku.Má to šířku asi 3 mm,tak jsem to rozstříhl po dýlce napůl.Vypadá to suprově.
Datum: 04. září 2009 23:03
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no ja je delal tak ze jsem koupil v papirnictvi zlatej lihac - pernament za 56 kc - a pak jsem izolepou udelal z obou stran tu linku a normalne nakreslil - vpada to pekne - z 1 metru to neoznas kdo to delal . ale nesmis to pak lestit lestenkou - voda a sapon nevbadi. ale bacha jakou izolepu pouzijes - aby ti nestrhla lak - takze s nejakym neagresivnim lepidlem
Datum: 04. září 2009 21:35
 jestli to ma bejt poradne tak to nech udelat u linkare,je to mnohem lepsi
Datum: 04. září 2009 20:16
Jméno: george
IP: uživatel5844
 zdar draci, mam problem nedavno sem u fichtla seštiloval volnoběh známý mi poradil at tu pružinku utahnu co to de a pak o jednu a pul otacku povolim. Udelal jsem to a super, vše je ok, fíka můžu držet jen na spojce aniž bych přidával plyn jako dřív a nechcípne mi a chytá na 1. našlápnutí ale tak po půl hodině jízdy se to zahřeje a upadá to do malejch otáček a chcípá když zastavim. nevíte čim to ? motor mam z 555 pařeza. díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 11:17
Jméno: george
IP: uživatel7279
 ok díky za odpovědi dneska to seštylujuju znova po zahřátí motoru
jinak výbrus budu delat na podzim
Datum: 04. září 2009 11:17
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 To je tím, že máš štelovat volnoběh až po zahřátí motoru, takže ho zvětši a bude to OK.
Datum: 03. září 2009 21:28
Jméno: EMIL
IP: uživatel7271
 ten tvuj motor je je us vyhoneni ...to che dat novy vybrus valce koplet vsechno s tesnenim ...delalo mi to taky a pojede ti to lip...ale musi ho dobre zajet
Datum: 03. září 2009 20:29
 čau, známý mi přivezl mustanga na zprovoznění, všechno jsem prošel rozebral vyčistil, jede suprově ale jediný problém je že nedrží volnoběh, chytá na nakopnutí, ale pokud hned nepřidám plyn tak chcípne, karbec a sání je čisté, štelovacím šroubkem volnoběhu to nejde vyladit, vůbec na to nemá vliv, pokud přidám po nastartování plyn a držím vyšší ale konstaní otáčky motor se po chvilce sám zadusí, jako bych plyn neměl. Musím pořád ubírat a přidávat plyn, jinak zdechne. Na silnici, pokud na něm jedu dá vpohodě 60km/h, ale jakmile zastavím a pustím plyn tak chcípne. Můj osobní tip je nějaká chyba v elektrice, ale jistru hází, svíce je nová, odtrh byl nastavený hodně, na 1mm, stáhnul jsem ho na 0,4 a žádný rozdíl, to samé předstih. Už fakt nevím
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 18:33
 Whistler sám sis odpověděl a ještě udělej jak TI radí fíkus!
Datum: 03. září 2009 18:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ten karbec sundej rozeber a vsechny ty kanalky poradne vycisti ja to delam rozprasovacem na vodu nastavim proud napumpuju a pak to prostrikam a karbec je poradne vycistenej. V elektryce problem nehledej este by to mohlo bejt tim ze to nekde netesni a nebo ti tam jde moc benalu
Datum: 03. září 2009 18:03
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 ja by som povedal ze ti to niekde bere falosny vzduch, za hlavou, za valcom, pod karbecom ,nad kolenom.... ked to nastartuje tak to ziskava otacky vdaka tomu falosnemu vzduchu, teda sa neda ani dobre nastavit ,skus to poriadne pretesnit....
Datum: 03. září 2009 17:42
 šoupátko se šroubkem normálně zvedá, výsledek je akorát že po nastartování to vyletí do vyšších otáček(nasteveným šroubkem - přizvednuté šoupátko) a pak to zdechne stejně jako při normálním volnoběhu, trysky jsou OK, teď jsem zkusil trysky z jiného fíka(volnoběžnou) a udželo to volnoběh o chvilinku déle, nejspíš bude zanesený kanálek od volnoběžné trysky, večer na to mrknu. Díky za rady, v elektrice to nejspíš nebude, nemá to logiku. Bude to chyba volnoběžné trysky v karbecu, protože jakmile přidám plyn běží to na hlavní trysku OK
Datum: 03. září 2009 17:30
 podle me to bude tim ze je soupe v karburatoru uz vymlaceny o ten stelovaci sroube, tak se ten volnobeh pokus nastavit tim sroubkem co je na lanku (nad soupetem)
Datum: 03. září 2009 17:24
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 ja bych to videl spis na karbec - neuchlastava se to? mas spravne trysky? kdo vi kdo s tim co delal pred tebou...
Datum: 03. září 2009 17:10
 cus draci mam problem se svim simalem s 51 enduro jiskra krasna, benzin tece ale za ziviho boha nenaskoci ani na nakopnuti nebo stuchnuti pls poradte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 17:06
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 spatne nastaveny predstih, nebo vadna svicka. nektere vady svicek (probijeni) se muze projevit az pod tlakem. venku normalne hazi a namontovana v hlave pri kompresi nedava jiskru.
Datum: 03. září 2009 17:06
 caute draci,..hele potreboval bych pomoct..mam doma chrchla a nevim co s nim je...za studena jde v poho nakopnout ale jakmile chvili jezdim uz to nejde..a to je jeden problem..ted ten horsi..tedkom se mi to nejak podrbalo a dela mi tohle..vzdycky jak ho nakopnu tak strasne rve a po chovili se uklidni..nakopnu znova a jde to v pohode ale za chvili to zase rve a nemuzu radit protoze mamcvysopke otacky..a nevim co s tim protoze lanko je uplne volne..a sroubek na druhem noci lanka je tez serizeny..a pry mi tam jde hodne benzinu a malo vzduchu..muezte pls pomoct?piste pls na icq: 341-941-375..dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2009 17:09
 Zkus promazat šoupě v karbecu a potom s nim zahejbat v karbecu nahoru idolu než tam natočíš víčko.Teplej fichtl špatně chytá.
Datum: 03. září 2009 17:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš bych to řekl obráceně-hodně vzduchu málo benzínu ..to mi dělalo taky a nebylo to nic jiného než ucpaná triska
Datum: 03. září 2009 17:08
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 to by mohlo byt bud lankem od plynu - bud tam nemas vuli, nebo jde zruha a spatne se vraci, nebo se ti seka soupatko. rozeber karbec a zkontroluj to
Datum: 03. září 2009 17:04
|



|