|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: davis
IP: uživatel455
 zdarte draci chtěl bych se zeptat jestli tachometr na fechtlovi ukazuje přesně dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 14:02
Jméno: Petr
IP: uživatel2605
Skutecnou rychlost ukazuje myslim jen GPS.Ani digitalni tahometry nejsou nekdy presne.
Datum: 09. června 2008 14:02
Jméno: Monty
IP: uživatel13
rovnou mlžeš zapomenout na origo analog. ten kecá až o 20km/h. Jedině digitální se blíží skutečné rychlosti
Datum: 09. června 2008 12:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
zadnej tachometr neukazuje presne
Datum: 08. června 2008 22:32
Jméno: Josef
IP: uživatel1318
 Čus borci chci se zeptat kolik by dohromady stála špičková renovace jawy 555???
!!DÍÍKY ZA ODPOVĚĎI!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 17:41
ja tu renovaci prave dodelavam a dal jsem si na ni zalezet,a pocitej aspon takovych 20-25000kc,hodne zalezi kolik das za natrikani
Datum: 09. června 2008 17:41
Pokud pod slovem špičková máš na misky kvalitu tak hodně. Záleží co chceš měnit a tak. Jinak zkus naházet do košíku díly co budeš potřebovat a uvidíš odhadem jenom cenu za matroš. Do to ještě leštění, stříkání(100% bych to nedělal já sám ale dal to nějaký firmě), chromování. To bude pěknej balík počítej minimálně takovejch 5000 za novej lak aby to vypadalo, tak kolem 5000 za matroš a to chromování já myslím že když to nebudeš nějak moc přehánět(kovaný písty, zlacený šrouby v titanu) tak do těch +-20000KČ by ses mohl vejít ale je to jenom můj hrubý odhad já to dělat nebudu.
Datum: 09. června 2008 13:22
 cau draci u fichtla mi netesnej kartery ksobe porad to fouka mezi karterama dole u valce us jsem skousel tmel i papir a stejne to fouka potrebuju ty kartery nak srovnat ,aby byly rovny ale nevim jak. Deto nak?? treba kladivem zdruhy strany nabouchat doroviny??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 14:28
Jméno: salis
IP: uživatel3167
já mám známýho co dělá cnc leserovou řezaqčkou a tam procuje s naprosto rovnýma plechama
Datum: 09. června 2008 14:28
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Ok, nemyslel jsem Fikus zrovna tebe, já měl všechny kartery bez vyjímky co mi prošly rukama taky pomrvený a nebyly odemne  . Každopádně pro ty co by to zajímalo ne každej karter jde dobře od sebe, ale je dobré se naučit používat gumové kladívko  plus že lze páčit i šroubovákem, ale nikdy mezi styčnými plochami karterů ale pouze v nálitcích závěsů, tak otlaky nevadí. Každopádně vždy s rozumem a citem
Datum: 09. června 2008 12:07
ja to nepacil vsechno delam rukama lehce jenze nekdo predemnou asi pred 20 rokama to jeden magor pacil a vsechno delal nasilim tak jeto poniceny jezdiloto nes jsem to zacal davat dokupi a jak to ma tetka velky tlaky tak to vyfouklo zatim dam jiny bloky ale rad bych tyhle spravil. Predtim tam byli mensi pistni krouzky takze ta komprese byla mala a vikon hroznej
Datum: 09. června 2008 8:26
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jojo.. to je tak když se při půlení páčí kartery od sebe šroubovákem v dělící rovině :o)))))))))))
Datum: 09. června 2008 7:22
Jméno: Vesnican
IP: uživatel3143
Datum: 08. června 2008 21:02
Jméno: salis
IP: uživatel2576
zdravim, já bych postupaval takhle: sehnal bych si nějakou velkou rovnou podložku, nejlépe nějakej silnej plech, na ten bych položil větší kus brusnýho papíru, hrubost kolem 180-240, a tim kartelem bych tam jezdil, dokud by se to nesrovnalo, čus
Datum: 08. června 2008 20:49
Čau jesly chceš tak mi zavolej na skype andrewop89 nebo icq 469192109
Datum: 08. června 2008 20:36
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3161
jemnym smirglom...ale zalezi ako moc ich mas pokryvene...
Datum: 08. června 2008 20:22
Jméno: wawakk
IP: uživatel748
strojní frezou doma to neudelas
Datum: 08. června 2008 19:16
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci..... mam 05 a ze dne na den se to nejako posralo a nechce to drzet volnobeh  ale normalne jede super ani na kdyz pridam na trisce tak se to drzi tak 2 sekundy a pak to stejne chcipne.... ale kdyz mu dam plnej a slapnu tak chytne hnedka..  a to jsem uz vyvarel aji karburator v octove vode takze je cisty..  poradte pls diky za kazdou radu:o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 21:21
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
UZ je to v poho porad jsme hledal neco u karburatoru... no a ejhle byl povoleny sroubek u kolinka tka jsme to rozdelal dal jsme tam tesnici tmel, dal new sroubek a zase slape....
Datum: 08. června 2008 21:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
znamimu to udelal bordel v karbecu : Pokud jsi rozebyral motor tetka nekdy tak to mozna fouka skus jiny karburator jestli mas
Datum: 08. června 2008 18:14
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
njn ale to bylo z nice ho nic
Datum: 08. června 2008 16:20
Zdar,vyměn si těsnění kolem karburátoru a příruby a radši i pod válcem a taky gufera na klice.To jsou jediná místa kde ti to může přisávat falešný vzduch a proto neudrží volnoběh.
Datum: 08. června 2008 15:55
Jméno: lukas
IP: uživatel162
 cau draci,mam cizu 180/487.4 a pri vcerejsim navratu domu se mi zacala vobjevovat celkem brutalni vykonova dira po pridani plyn,bylo mi to naky divny,tak sem zastavil u kamose a pokecali sme a kdyz sem chtel znova nastartovat tak to nechtelo chytnout,kdyz sem dal plnej plyn tak to konecne chytlo ale ta dira v nizkejch otackach tam byla furt tak nevim cim to muze bejt
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 12:18
Jméno: blazenn
IP: uživatel3153
kebisto nepopisoval tak obrazne jako spisovatel tak bich ti aj vjedel pomoct  D
Datum: 08. června 2008 12:18
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz
IP: uživatel2879
 Zdar draci nevite nekdo proc se mi fichtl dusi dicky kdyz ho rano nakopnu??? zacne to skytat a nechytne to ale dis ho takhle roztlacim treba 2 minuty tak to pak chytne nevite teda nekdo cim by to mohlo bejt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2008 19:24
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz
IP: uživatel2879
jj dik
Datum: 08. června 2008 19:24
Jméno: cvoky
IP: uživatel728
tak to mně dělá taky nastav větší volnoběch a pohraj si s jehlou ted nevim kde jí mám to bych se musel podívat a já to startuju bez plinu!
Datum: 07. června 2008 22:25
 cuus kluci a holky hele ten muj fik nece vubec jet a to jako ma vsechno v poho procistenej karbec hlavu valec i krouzky v poho svicka no proste ma vsechno v naprostym poradku ale nece naskocit akorat kdyz tlacim na jednicku tak vrci ale jako aby chyt nebo aspon trosku ... se mu vubec nece naskocit a uz newim cim to je tak pissam sem : )
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 19:27
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
zémo....to jsi ty david zeman?
Datum: 07. června 2008 19:27
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
to bude předstih
Datum: 07. června 2008 19:09
 zdravim potreboval bych pomoc..ma simsona electronic a docela zlobi..zaradim 4 a dostanu se tak na 50kmh tak v tom zacne chrastit a zasekne se to jak kdyby tam byl omezovac.pokud drzim plyn tak mi po nejake dobe klesaji otacky a zpomaluje a to pokracuje i do nizsich rychlosti takze musim zastavit a rozjet znova..tohle mi udela jen na zacatku jizdy v jednom rozjezdu vetsinou tak 2-3.jak se pres to misto dostanu jednou tak uz pak jede normalne..nevi nekdo cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 21:08
Jméno: fichtl
IP: uživatel2757
 Nevrací se mi zadní brzda na 21 i po výměně lanka pořad slabě brzdí nevíte jak zvýšit brzdivost. Můžete mi poslat fotku jak je správně uchycené lanko u zadního kola? KHAHKI@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 20:06
 Zdarec chlapi,mam babettu a nedavno když jsem se byl projet tak za jizdy mi začal vynechavt motor a pak přestal uplně.Od te doby to nechce vubec chytnout.Nevite co stym može byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 17:47
Jméno: Kuba
IP: uživatel1276
Zkus tam nalejt benzín-to většinou pomůže.
Datum: 06. června 2008 17:47
to může bejt snad vším  Ze zkušeností z fichtla by to byla(co říkali kámoši) ucpaná tryska, možná svíčka(zkus ji vyčistit), něco v elektrice, nebo ji jednoduše došel benzin
Datum: 06. června 2008 17:23
Jméno: lucinka
IP: uživatel2832
 ahoj kluci má tady na svým drakovi otevřený sání?? Zvedne to výkon?? Páč kluci od nás z dědiny maj jenom chlípný myšlenky na moje poprsí  ale poradit nedokážou. Tak bych jim to chtela předvést na silnici. Nazdárek
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 16:37
zdarec jen kolik ti je?? dyštak napiš 
Datum: 06. června 2008 16:37
Otevřený sání bez seřízení karburátoru spíš výkon ubere, bude potřeba vyměnit hlavní trysku, ale je problém, že jiný velikosti trysky se nevyráběj..., spíš si kup novej filtr a dokonale seřiď (nech seřídit) celej motor, vyčistit a utěsnit vejfuk, dofoukat kola, namazat řetěz a potom v pohodě budeš ujíždět i simálům
Datum: 06. června 2008 0:42
cus Lucko sem rad ze tu e i nejaka holka ktera taky jezdi na fekaloj. no abys byla rychlessi tak si v prvni řade udelej vibrus a oddelej celej karbec a namoc ho do redidla nebo do jino raozpoustedla. a to sani bych radsi jen koupil novej filtr nebo jen poradne vicistil. PS napis na mejl jestli to pomohlo
Datum: 05. června 2008 21:31
Jméno: Js
IP: uživatel340
Samotným sundáním filtru jen rozladíš karburátor.
Datum: 05. června 2008 21:25
Nazdárek Lucí, otevřený sání je fajn, na výkon pomůže, ale nejlépe v kombinaci s dalšími úpravami. Nicméně je to určitě lepší než klasický filtr, ale dej pozor, hodně se zanáší, a je třeba ho čistit, jinak je životnost motoru hodně krátí!!!! Klidně napiš meil, a poradím ti.
Datum: 05. června 2008 21:14
Jméno: sg
IP: uživatel2832
 zduř má tady nekdo skusenost s naporovym sanim ??? jako je treba na R6? zvysuje to výkon?????? napiste uplne vse co vite moc díky a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 0:45
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
U Jawy akorát tak zadřeš, náporový sání je velice složitý a s karburátorem prakticky nepoužitelný
Datum: 06. června 2008 0:45
 Ještě to upravim...kompletní, barevný, český elektrický schéma na jawu 350/638 ? 
Dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 17:17
 Zdarec lidi. Nemáte někdo schéma elektriky na jawu 350/638 ? Barevný ? Zatim jsem nenašel jiný než s polskejma vysvětlivkama. Pokud někdo máte, tak pls pošlete na HlousekManas@seznam.cz nebo napište nějakej link. díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 16:59
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Datum: 04. června 2008 16:59
 další dotaz jaký je rozdíl mezi pav 40 a 41
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 11:38
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Nejpatrnější rozdíl je v zadní svítilně a plechoivém výstupku na který se tato svítilna připevńuje. Hledej rozdíl a uvidíš ho
Datum: 06. června 2008 11:38
Jméno: fikus
IP: uživatel692
dj.nasty nedelej machra kdys tomu nerozumis doporucuju svicku N 15 jestli existuju 16 tak tu
Datum: 04. června 2008 21:11
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Datum: 04. června 2008 16:17
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Datum: 04. června 2008 16:16
 Zdar. Nedobíjí mi 350/638, ani nesvítí kontrolka, nevíte, čím by to mohlo být ?
Ještě se taky zeptám, kolik se dá ujet pouze na baterku (nabitou) Dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 16:19
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Ahoj, podívej se na relé, jestli funguje, nemá špinávé kontakty a pak na žárovku ontorlk,y jestli není prasklá. Ksžytak si projdi elektriku, jestli někde není chyba. Bohužel s tou kapacitou baterky nevím.
Datum: 04. června 2008 16:19
Jméno: Tomas
IP: uživatel2866
 Zdar hele potrebuju poradit jak si mam udělat lepší chlůazení válce a hlavy jezdim chvilku na svojí babetě 207 jednorychlostce a mam to hnedka horký.. nějak se to zhoršilo co s tim mam udělat
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 18:04
Jméno: MichakJ21
IP: uživatel1711
předstih
Datum: 04. června 2008 18:04
Jméno: Lasty
IP: uživatel3139
cau, kdyztak si napis moje icq, 329124063, par veci ti dyztak poradim
Datum: 04. června 2008 13:53
 Nevrací se mi zadní brzda na 21 i po výměně lanka pořad slabě brzdí nevíte jak zvýšit brzdivost. Můžete mi poslat fotku jak je správně uchycené lanko u zadního kola? KHAHKI@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 16:32
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Doporučuji v záju tvé bespečnosti zainvestovat cca 250 a koupit nové pakny a uvidíš, jak brzdí. Před montáží doporučuji brzdu rozebar vyčisti (drátěným kartáčem) od nečistot, odmastit a opatrně namazat čep na kterém se pakny otáčení a klíč, co je rozevírá. Pak by se měli pakny vracet. Použij Tuk AOO - ten je hustý a neteče. Ale OPATRNĚ a PŘIMĚŘENĚ , ať se ti nemamaže buden nebo pakny, jinak to nebude brzdit!! Já to tak udělal a brzda jde krásně a ještě lépe se vrací.
Datum: 04. června 2008 16:32
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
 Čau, potřeboval bych vědět, jestli někdo nevíte o nějaký lakovně nebo podobnym podniku, kde by mi opískovali komplet všechny plechy a rám na fichtla dvacítku. Pokud možno v okrese Mladá Boleslav. A kolik by mě to asi tak zhruba stálo? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 19:44
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
díky, zkusim to
Datum: 03. června 2008 19:44
Jméno: karlos
IP: uživatel942
zkus se zeptat v Kolomutech v MP Autodíly
Datum: 03. června 2008 19:41
 Lepší sekci jsem tady nenašel, ale k věci. Mám Stadiona S11 a momentálně měnim brzdu v zadnim kole. Je úplně hladká a tak tam chci nacpat z jinačího stadiona(spolužák mi z něho dal kolo  ), jenže ta nevypadá o moc líp a je orezlá - i když ta rez to brzdí docela dobře  Ještě ji nemám zamontovanou, ale chtěl bych radu - vyplatí se mi sehnat brzdu originál na Stadiona(mám ho jen na ježdění), nebo by bylo lepší nacpat tam kolo třeba z fichtla???(myslim že by se tam mohlo vejít-kdyžtak si s tim poradim). To bych tam moh dát rovnou kotoučovou - konečně by to aspoň poznalo význam slova brzda
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2008 18:49
|



|