|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sainty
IP: uživatel2757
 Kaj je servis, který by mi udělal g.o. motoru na jawu 21. u Třince
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 21:09
Jméno: sainty
IP: uživatel2757
pro xxx nemam ridičak, jsem ze smilovic (12 km od třince), ale zajezdit muzeme
Datum: 29. června 2008 21:09
Kde bydlíš v Třinci...,,já sem taky s třince že bychom udělali někdy vyjíždku
Datum: 29. června 2008 20:05
Jméno: monax
IP: uživatel467
 Zdravim draci!potrebuju radu uz nevim co stim do p...Muj fik(21) v pohode chytne vse ale pridam plyn a zacne to vynechavat nezdechne ale nejde do otacek!Daval sem new odtrh predstih,druhy karbec myslel sem ze nejde benzin taky nic pak svicku trisky cistil a vse marne palivovy filt sem dal jiny pac uz byl zasrany.a Nedavno sem daval new kladivka s kontaktem muzou bejt treba spatny?fakt uz nwm rady poradte pls potrebuju nutne spravit pac valim na Cup s kamosema dik moc za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2008 14:55
Jméno: monax
IP: uživatel467
Diky moc draci skusim vse co jste mi poradili a dam vedet pokud to spravim a zjistim zavadu
Datum: 30. června 2008 14:55
na stoprocent filtr insi to nebude,stim mam skusenosti
Datum: 30. června 2008 12:23
předpokládám že předstih je správnej. tak vyčisti vejfuk, přetěsni kolínko karburátoru a vyměň vzduchovej filtr.
Datum: 29. června 2008 23:44
Jméno: buben
IP: uživatel770
hele mohlo by to byt tim benzinovym filtrem jestli si dal novy tak by to mohlo byt tim.je to asi tyden a taky sem to na mem mustangu resil nektere palivove filtry jsou holt zmetky  ....zkus ho vypojit a zkus to natocit.....tohle jedine co me napadlo vic bych ti poradil kdyz bych to videl.zatim cusss a napis cim to bylo!!!
Datum: 29. června 2008 23:34
Jméno: standa
IP: uživatel3352
Tipuju to na spatnej predstih a odtrh nebo nasava falesnej vzduch do kliky. nicc jinyho to asi nemuze bejt...
Datum: 29. června 2008 20:55
Jméno: dasfdaf
IP: uživatel2924
vyfuck?
Datum: 29. června 2008 20:43
kdyz ti to zacne takhle blbnout tak staci pridaat plyn na plno mackat na karbosi pumpicku nebo co to je aby se tam nasaval benzin me to pomohlo dela mi to furt .pokazdy kdyz to stoji prez noc kdyz to nepomuze tak nevim
Datum: 29. června 2008 20:40
Jméno: pospec
IP: uživatel3214
a ty trysky bych drátem nečistil nebo ji poškrábeš a bude ti to víc žrát benál, ideál na čištění je chlup z koštěte
Datum: 29. června 2008 18:40
Jméno: pospec
IP: uživatel3214
možná to je, že to táhne falešnej vzduch, ale nic jistýho
Datum: 29. června 2008 18:39
Jméno: fojta
IP: uživatel764
zkus vymenit svicku.bo draty mozna mas velkej odpor v tech dratech
Datum: 29. června 2008 16:31
Zkus tu svíčku vyčistit nějakým drátkem dovnitř a ty trysky taky nějkým drátkem projeď. Ale spíšš bych to řekl na tu svíčku
Datum: 29. června 2008 15:42
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
skusil bych vymenit kondik
Datum: 29. června 2008 15:19
 hoh, neska jsem si jezdil a pořad mi padal stojanek (jawa 555)... no a jedu a najednou slyšim takovy chrčení a hlubokej zvuk... zastavim, měl jsem vyšroubovanej tlumič a dřel o kolo a stojanek spadeny dole... přijedu dom a zjistim že je tlumič zohly... spravil jsem to ale asi se koupi new vyfuk a taky mam otazečku jestli by se dala nějak přidělat pružina na stojan tak jak to maj moderni motorky prostě popojedete dopředu a šup sam se vytahne nahoru, ja se musim pokažde zohnout a nasadit ho tam, nohou mi to nějak nejde...
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 13:09
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
no pruzina na stojanku je ty ji tam but nemas nebo ji mas vytahanou kup novou a bude to v cajku
Datum: 29. června 2008 13:09
 Zdravím potřebuji poradit ohledně mého Mustafa mám tento problém když je studenej tak jede jak drak a startuje, ale velké ale jakmile se zahřeje tak ztrácí výkon a když mu z ničeho nic dám plnej kotel tak se nejdřív jako přidusí a až potom jde do otáček, za tepla jde hodně špatně startovat a nemá prostě takový výkon musím ho držet na plynu aby nechcípl.Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2008 11:42
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
vočisti si pořádně válec... at na něm nejni žádnej bordel...
Datum: 29. června 2008 11:42
Jméno: yxc
IP: uživatel1946
kámo vítej v 70 letech  co by si chtěl je to fichtl
Datum: 28. června 2008 19:58
 Hello za 1ve chci vam vsem podekaovat za super rady a jsem rad ze takoveto forum je a za 2he nemate nekdo nejake rady kde v Praze centruji kola na Fika ?, nekdo tu psal ze je v kolackejch servisech problem ze oni nemaji tak velke klice na spice ¨jo muzu tam zavolat ale pokud uz mate nekdo neco odzkouseno tak je to lepsi ne ?? diiky moc za rady musim uz to udelat kdyz roztocim predni kolo tak je to tak krive ze mam zavrate kdyz na to dele koukam  a zadni je taky masakr a jestli se nepletu tak to pak hazi i s rozetou co ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 13:19
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Buben nemuze smajdat,je uchycenej na ose v loziskach. Smajdaj ti jenom rafky. Nech to vyplést a bude po problemu,stoji to par stovek...nebo za par stovek koupis jiny kola...
Datum: 28. června 2008 13:19
uchycena je na kyvce to vim ale ty 3 kolicky jsou zapustene do bubnu a kdyz se hejbe buben tak to musi hazet i s rozetou a hlavne jestli je krive kolo tak se to centruje aby to nejak bylo rovne ale uz se tim rozhodi vycentrovani te rozety
Datum: 28. června 2008 10:22
Jméno: Georg
IP: uživatel2646
S rozetou to určitě nehází skus přemejšlet kde je uchycená ???
Datum: 27. června 2008 17:57
No já vim, že v ulici V Korytech, Praha 10 (bývalá továrna Jawa) je prodejna, možná že by tam to udělali taky..Zkus se zeptat.
Datum: 27. června 2008 16:54
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
 čus, nevíte někdo, jak je to s výfukem hikone? jestli když bych uřízl přímo jen ten ladák co je na konci, a dal to na 175, tak jakej by to mělo zvuk? co je vevnitř?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 14:02
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Jen takový dodatek k výfuku HIKONE. Celý slavný výfuk hikone je na 50ccm ale v kombinaci s klasický fichtackym kolenem a seriovym motorem je naprosto k nicemu,protoze to má akorát jinej zvuk,v nizkejch otackach zadnej kroutak a neco jako výkon az v nejvyssich otackach takze je k nicemu. Hikone by se uplatnil,pokud by mel jen velmi kratke a siroke koleno a tudiz nábeh do kapsy kousek za motorem,druhou veci je sirka vystupni trubky z kapsy vyfuku,nemela by byt takle siroka,propousti tak vice vyfukovych plynu nez je dobre na fichtla a motor tim straci vykon(je to 2T). Pokud se vhodne uzije u motoru s lepe resenym vyplachovanim valce a vyssimi otackami (aspon 8000) tak uz nejaky ten vykon navic poskytne,ale jinak jeho konsrukce je opravdu nevhodna na nizkootackove fichtly....Asi mi hodne lidi napdane ze to neni pravda a ze kecam,ale zabyvam se studiem techniky na VŠ a zajmove tuningem italskych skutru a neco jsem o teto problematice uz nastudoval. Pro potvrzeni se podivejte treba na Aprilia RS 50 nebo Yamaha TZR 50 kde maji ty ladene vyfuky kapsu a kde koncovku,jak siroky to vedeni je a jak ty motorky na svuj objem jedou. Dobra kombinace byla na Piagiio Zip 50 s valcem 80ccm,tam výfuk Hikone plnil naprosto svou funkci,ale na seriovych fichtlech jen výkon ubírá....
Datum: 28. června 2008 14:02
Jméno: Standa
IP: uživatel3345
Ladeny výfuk je ladeny ve smyslu laděný vykon motoru ne zvuku,to je az vedejsi efekt ze to hezky zní. Pokud ti jde jen o zvuk a je ti jedno ze to nepojede tak tam dej kus trubky a vyjde to nastejno!!!
Datum: 28. června 2008 13:26
ztracený případ-...........
Datum: 28. června 2008 11:25
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
To Mustaf: ale já mám domácí ladák (jeho výroba je na http://www.jawasaki.wbs.cz ) ale mám ve vnitř ještě nacpanej filc, aby byl zvuk tlumenější, a nebo mám ještě jednu koncovko.. a když tam mám ten ladák, tak to má uplně super zvuk, a když jen tu koncovku, tak taky uplně jinej, takže ty koncovky dělaj hafo... nebo příklad brácha má motorku hartford vr 125 z a dává se na to ladák indy, a mění se čistě jen ten vejfuk, žádný koleno.. a s tím ladákem to dává prdy jako svina... takže to nejni kolenem, ale hlavně tou koncovkou...
Datum: 27. června 2008 22:30
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Tobě jde jen o ten tlumič a zvuk? Tak zkus tam dvě koncovky a jedině sleduj výkon a spotřebu, potom zkus třeba zase jednu... experimentuj a uvidíš
Datum: 27. června 2008 20:39
čau loukotmane  hele laděný výfuky jsou založený na tloušťce kolen! ne jenom na koncovce chápeš? a dkybys tam dal 2 ... no nvm
Datum: 27. června 2008 12:45
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
a co kdybych dal dva?
Datum: 27. června 2008 10:48
vevnitř je vata a díravá trubka ked to das na 175 ja si myslim ze sa bude dusit pac je tam mala díra
Datum: 27. června 2008 9:16
Jméno: Jirka
IP: uživatel2324
 Ahoj draci, prosim Vas mam dotaz nevim si rady s fikem kdyz jedu na mensi otacky tak mi to vynechava ale jen kratce zkousel jsem kondenzator ale porad to same,ale jak ho roztocim do vysokych otacek tak nevynecha uz nevim co mam zkusit dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 13:12
Jméno: pavko
IP: uživatel430
mas maly predstih robi mi to same dej tam trosku vetsi predstih ps: muj fik nejde nastavit na presny predstih 2hodiny sme se stim dupaly pak sme to nechaly na 1,2
Datum: 28. června 2008 13:12
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Tak v tom případě mi napadá že se ztrácí spodní tlak, to je nejvíc patrné při pomalém proudění, tedy při nízkých otáčkách. Co tedy gufera? Pozor, gufera odchází obyvkle proto, že jsou KO ložiska... Nebo špatné těsnění pod válcem.
Datum: 27. června 2008 12:20
Jméno: Jirka
IP: uživatel2324
ja jsem menil veskere kabely,kladivko,kondenzator,vysokonapetovy kabel,inducka,a svicku mam taky novou jinak kladivko je serizene a predstih taky.
Datum: 27. června 2008 10:10
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Napiš jestli jsi zkoušel i jiné věci naž jen kondenzátor. A´t můžem vyloučit co jsi už měnil nebo kontroloval... kladívko jeho kontakty a svorkovnici, zapalovací pól, indukční cívku, vysokonapě´tový kabel, fajfku, svíčku, kontrola chcípáku a kabelů...
Datum: 27. června 2008 7:42
očisti kladívka, svíčku, trysky
Datum: 27. června 2008 6:44
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci uz 1 rok se vjenuju pionyrum.. vim neni to moc ale za tu dobu uz jsem se toho naucil spoustu koupim nepojizdnyho a v pohode si to zpravim vsechno sam  ale do tedka newim kde se steluje PREDSTIH a kde ODTRH...vim zni to mozna divne ale fakt to newim.... jinak kladivka si sesteluju uplne sam tak aby jezil dobre(vyborne) diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 15:00
jsem na tom lip.vjenuju se jim tak trictvrte roku a je videt ze pinskum rozumim vic jak vi 2 dohromady.nechci se chlubit ale asi je to tak.kdyby nekdo chtel tak mu udelam schema na sestelovani predstihu aji odtrhu.takze kdyby nekdo chtel tak mu poradim kdyz uz tak piste na kralik.azurit.black@seznam.cz.odepisu jakmile to bude mozne zdar
Datum: 27. června 2008 15:00
Jméno: Mrcin.m
IP: uživatel111
sem na tom uplně stejně , zpravim na pinckovi všechno kromě předstihu
Datum: 26. června 2008 23:01
jo proc by mel bejt divnej,kdyz si umis sestelovat kladivka tak nepovidej ze nestelujes odtrh  ten se steluje na kladivku jinak jak se steluje predstih najdes skoro na kazde strance o fikach dole v odkazech.cau
Datum: 26. června 2008 21:49
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
Proc divnej??..... no ale jinak dik no....
Datum: 26. června 2008 20:49
Jméno: kerky
IP: uživatel3334
ses divnej odtrh se steluje v horni uvrati na 0,4mm a predstih se steluje celym zapalovanim
Datum: 26. června 2008 20:43
 ahoj mam jawa23 mustang pulil jsem motor a sprovoznil ho.¨Jede tak 50-55km/h a chci aby jel vic prosim poradite mi jak mam udelat aby jel vic??????ale nechci do toho kupovat tuningove dily
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 14:06
dej tam větší sekundární řetězový kolečko
Datum: 27. června 2008 14:06
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
nafoukni pneumatiky a sešteluj si předstich nebo si při puleni protrh simesing tak to chce vyměnit
vyměni svíčku-ale příčin može by mnoho dybys popsal přčesnějc vlastosti jízdy
věděl bych víc nebo skus zvětšit hladinu v plovákovce dat vejš jehlu.....kluci budou vědět víc
Datum: 26. června 2008 20:15
 dobrý den draci....... mám velký problem prokluzuje mi spojka krátil jsem řetěz na 11 zubé prim. kolečko dal jsem ho tam utahl sem matičku a najednou ta osička co tam je za co má tahat ta spojka se posunula více dovnitřku motoru je to na .... a tím pádem mi prokluzuje zkoušel jsem štělovat spojku tímk šroubem na pravém kartenu ale nic píst při kopání furt zabíral  prosím pomoc a doufám že nebudu muset pulit motor mockrát děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 20:34
Jméno: musa
IP: uživatel3333
a spravou fak neznam
Datum: 26. června 2008 20:34
Jméno: musa
IP: uživatel3333
ale prosímtě uklidni se
Datum: 26. června 2008 20:34
Jméno: monax
IP: uživatel467
Si debil nebo co?poznas levou a spravou stranu?pokud ne vrat se do skolky
Datum: 26. června 2008 20:19
Jméno: musa
IP: uživatel3330
vole co to ten levej dekl je? !!!!!
Datum: 26. června 2008 19:34
sakraaa to je nouze
Datum: 26. června 2008 19:26
Jméno: musa
IP: uživatel3330
no tag díkec no  pokusím se to neak pochopit 
Datum: 26. června 2008 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Motor pulit nemusis. rekl bych ze mas povolenej spojkovej kos. Staci sundat levy dekl,sundat lamely,utahnout spojkovej kos,zajistit pliskem matici proti povoleni a zase slozit....pokud si sezenes nekoho k sobe tak je to prace na 15 minut. Preventivne si kup novy tesneni pod ten dekl,protoze ho asi roztrhnes az to budes rozebirat. skontroluj taky jednotlivi casti ty spojkovy osy,jestli neni nejak roznejtovana. Hodne zdaru.
Datum: 26. června 2008 18:27
 zdravím.chlapi mám problém.jedu na mustangovi,ale jakmile se zahřeje a třeba někde u hospody .) to chcípnu a za minutku to chci nakopnout tak to na půl plynu chytne,ale nejde to do otáček,že musím odendat z karbecu hadici,aby se to rozeběhlo,a pak až se rozjíždět.připadá mi jak kdyby tam šlo málo vzuduchu.co bych stím měl udělat,ale vzduchový filtr je čistý nový a ta trubička je taky průchozí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 8:34
Jméno: Standa
IP: uživatel3337
Do ty plastovy krabice v ktery je ulozenej vzduchovej filtr.
Datum: 27. června 2008 8:34
po polovičním GO by se dalo říct.nicméně karbec je novej takže by měl bejt v cajku nicméně na hladinu kouknu,a trysky nejsou převrtan nic.čím jiným bych to teda měl vyřešit?a kam že mám udělat ty dírky?
Datum: 26. června 2008 19:28
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Hele asi takle. Jde tam moc benzinu nebo malo vzduchu. Reseni je nasledujici: Odecpat díry na airboxu nebo je tam udelat(starsi fichtly meli ty diry ucpavaci na takove pryzove zatky) a nebo dat puvodni trysky. Pokud nic nepomuze tak tam dej proste nejakej primej filtr a bude po problemu.... Jen se te zeptam,neni ten fichtl po GO motoru?? casto se stava ze sou trysky prorezane aby vybehany motor aspon trochu jel a pak kdyz udelas GO a zacne to mit zas spravny tlaky a podtlaky na sání tak to takle zlobi...
Datum: 26. června 2008 17:08
kareb je novej a čistej a válec to sam.šrouby jsou zatažený co to dá.a co se týče kliky tak se nehejbe=neni tam vůle.fakt netuším co stím
Datum: 26. června 2008 16:58
ked musis davat dole hadicu tak potom tam vali vela benzinu...pozri si ci mas spravne nastavenu hladinu v plavakovej komore...a ked nie, tak sksu precistit cely karburator(trysky, plav. komora...) a ked ani o nie tak potom treba hladat problem niekde vo valci a netesnosti medzi krytmi klukovky(je mozne ze ked sa kartre roztiahnu teplom, niekde to taha falosny vzduch) ať lítá!
Datum: 26. června 2008 16:15
Jméno: Pilda
IP: uživatel3328
možná ti někde uchází falešnej vzduch
Datum: 26. června 2008 15:27
Jméno: pídžej
IP: uživatel3326
oprava ne u karburatoru ale u filtru
Datum: 26. června 2008 14:42
Jméno: pídžej
IP: uživatel3326
no moch bys zkusit provrtat dirku do toho plasu a karburatoru aby ti tam sel vzduch
Datum: 26. června 2008 14:40
Jméno: zeli
IP: uživatel175
bud ti tam de malo vzduchu.. nebo zkus nevyndavat tu hadici ale zacni cepovat aby tam slo vic benzinu
Datum: 26. června 2008 14:15
Jméno: kubrt
IP: uživatel2012
hele me to dali volny sroubky co vedou od karburatoru az k valci jak sou spojeny kolinka a tak
Datum: 26. června 2008 13:45
Jméno: davis
IP: uživatel455
 zdarte nevíte jak prodloužit lanko na přední brzdě čz 175?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 22:10
Jméno: xBorecX
IP: uživatel3335
jo tam to mej na 100% ale bude asi trochu tenčí než to originál ale možná bych se někde skusil poptat jestli to někde nemaj. Některý lidi se tim živěj že dělaj lanka přímo na míru sku se kouknout na netu.
Datum: 26. června 2008 22:10
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
jak se prodavaj kola tak by melo byt
Datum: 26. června 2008 16:27
Jméno: davis
IP: uživatel455
a kde mam ty lanka koupit?dík
Datum: 26. června 2008 14:37
Jméno: xBorecX
IP: uživatel3324
normálně si kup kus lanka bez válečku a bovden a ty válečky nahřej pájkou a sundej je nejíp to jde plynovou a přepájej je já si takhle všechny lanka opravuju a dělám sám.
Datum: 26. června 2008 10:26
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau má stopětasedma stejně širokej řetěz jako 559 ? dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 20:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
ja mam dojem ze jo
Datum: 27. června 2008 20:18
 Ahoj chtel bych se zeptat jestli jdou na mustanga pridelat predni tlumice treba z jawa 250 nebo jiny kdyz chci aby to vyc pruzilo kdyz jedu v terenu dikes za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2008 20:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
normalne ti tam vlezou z 250 akorat je musis upravit protoze to pak nevipada jako kroska ale jako choper
Datum: 27. června 2008 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel3325
Honza: to si v nich mel asi jiny pruziny,protoze kdyz tam nechas puvodni tak je to na teren dost tvrdy(i s olejem) a podle me sou rozhodne lepsi ty tlumice ze simsona a hlavne tam jdou bez vetsich uprav.
Datum: 26. června 2008 18:39
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ja je tam mam ze 175 ze srotu jsou dobry ale museli jsme to prevarit
Datum: 26. června 2008 16:32
Jméno: mara
IP: uživatel426
pokud vim tak tlumice z velkejch jawek jsou dost tezky a mam pocit ze maj vetsi krk rizeni a HLAVNE JE JICH SKODA pouzij ze simala, moskita, dandyny, taky jde pouzit z ybr 125 a dalsich podobnych
Datum: 26. června 2008 16:20
Jméno: Honza
IP: uživatel2081
To co řiklá standa je uplna picovina ja je tam mel a jenom sem si na to sednul tak klesly asi do 1/3 a v terenu uplně bezva měkký pořád bouchaly dorazy nahože i dole akorát sou krapet těžší no ale jako s dobrym motorem... _ proč ne.. asi tam standa nemel volej nebo ho mel malo...
Datum: 26. června 2008 14:33
Jméno: standa
IP: uživatel3322
Lepsi sou ze simsony. Tlumice z kejvacky sou staveny na vetsi vahu stroje a v terenu sou hodne tvrde,takze k nicemu....doporucuju vidle ze simsona
Datum: 25. června 2008 23:14
Ze simsona tam jdou
Datum: 25. června 2008 20:42
Jméno: Pavel
IP: uživatel730
 Hoši potřebuju poradit.. už fakt nevim jak pripevnit pevne riditka... vzdy kdyz to dotahnu tak stejne s riditkama muzu hybati kdyz drzim predni kolo.. vyskousel sem více sroubu... konusu,,, i na jinem fiku .-- to same.. nevim co delam spatne. pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 12:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Divná závada. Jednou jsem narazil na řídítka která měla zkrácenou trubku osy a měla i zkrácené naříznutí pod kužel matky... pak ta trubka nešla roztáhnout jak měla. Třeba ti při maximálním utažení jde ta kuželová matka až na kraj závitu centrálního šroubu ale měla by jít víc a není kam... vyzkoušej jako pro pokus vložit nahoru pod hlavu centrálního šroubu podložky aby se zvětšil distanc pro začátek tak 5mm a utáhni to znovu na krev... Nejlépe ořechem goly a trhákem. Samozřejmě předtím vnitřek i část trubky osy řídítek odmasti...
Datum: 26. června 2008 12:01
Jméno: standa
IP: uživatel3323
Hele proste sou ty riditka v prdeli,tak tam dej jiny a uz to neres....
Datum: 26. června 2008 9:41
Jméno: Pavel
IP: uživatel730
Díky... proste tak jak je ten konus se ty riditka ve vidlici maji roztahnout dotahovanim sroubu.. ja to dotahnu na fest a stejne s tim jde ... sice hure ale pri zatlaceni do boku muzu tocit s riditkama... svarovat ew to nema.. od ceho tam je ten sroub
Datum: 26. června 2008 6:02
no tak na to misto kde ta objinka drží řídítka dej 2 mezikusy aby to ta objimka mohla lip chytit mam to taky tak a nestěžuju si
Datum: 25. června 2008 22:35
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
myslel to tak aby se motorka nehybala... kdys dava riditka dolu na horu tak se protacej, dela me to to same staci zdrsnit povrch a odmastit
Datum: 25. června 2008 21:43
Jméno: dejv
IP: uživatel455
hlavně to nesvařuj
Datum: 25. června 2008 20:44
NESVAŘOVAT hlavně NESVAŘOVAT akorát z toho článku nechápu jestli se ti hejbou řidítka nebo tlumiče v brejlích protože tam píšeš řídítka ale pak že se ti hejbou když držíš přední kolo tak to nechápu
Datum: 25. června 2008 20:34
a nedavals nahodou do te diry jak sou riditka vazelinu nebo tak neco??
Datum: 25. června 2008 20:09
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
svař to
Datum: 25. června 2008 20:09
Jméno: matescrkt
IP: uživatel1913
 čau)
chtěl bych se zeptat ,,u miho fichtla...zařadim 1 rozjedu se....zařadim 2 přidám plyn a začne se dusit...a tak musim podřadit?nevíte čim by to mohlo byt?.-(díkes za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 14:47
Jméno: pídžej
IP: uživatel3326
triskama to nebude to by mu nešlo do otáček ani na jedničku
Datum: 26. června 2008 14:47
Jméno: J-qak
IP: uživatel3318
bude to bud predstihem, nebo tryskama. prozatimní řešení je, že to budeš na 1 vytáčet hooodne do ortáček. ale co nejdriv serid predstih
Datum: 25. června 2008 20:01
Jméno: frajtr
IP: uživatel2370
předstih
Datum: 25. června 2008 17:48
cau ja bych to videl na ucpane trysky nebo kohoutek nebo vzduchovy filtr,nebo mozna vyfuk
Datum: 25. června 2008 14:17
Jméno: pišta
IP: uživatel3315
 nazdar chalani...potrebujem poradiť ohľadne môjho kocúrika...renovujem Jawu 50 typ 555 a nie som si istý v niektorých veciach. tak napríklad:
- či ráfiky, špajchne, stredový bubon a výfuk boli originál chrómované alebo striekané striebrenkou?
- či valec bol striekaný nejakou čiernou farbou alebo je vyrobený z takej tmavej zliatiny? čo mám spraviť, aby môj valec tak vyzeral?
- akej farby bola rozeta a venec rozety alebo akú mala povrchovú úpravu?
...za všetky tipy, rady a odpovede vopred všetkým ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 15:07
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
neim jak to je s rozetou, tet se prodává celá černá i s cvěncem, ale podle mě byl dřív věnec v chromu, ale rozeta naim
Datum: 25. června 2008 15:07
 Ahoj koupil jsem pincka ale jsem cerstvej Jawar tak jseste vse neznam chtel bych radu ohledne volnobehu kdyz nakopnu tak hezky vrci ale jen chvilku a pak ma tendecni chcipnout tak mu musim pomahat plynem coz me stve kdyz neco potrebuji udelat a musim mit nakopnuto tak tohle pridavani otravuje + kdyz vyradim na krizovatce a neturuji to tak to znehbne a roztlacovat pincka kdyz mam na zadech nalepene kreteny co me malem prejizdeji je celkem vopruz jak pisu jsem novacek nevim jak to postelovat + nemate nekdo nejaky solidni figl na zlepseni vykonu ??? mam 105kg a 1stupen ok ale to se neda dlouho drzet 2stupen ok ale musim bejt uz rozjety a 3stupen je traga slape dobre ale jen kdyz uz mam rychlost min 40/50km a nekdy se stane ze jedu hezky po rovince kvalt č3 a najednou slabne a slabne proste ztrati silu tak musim podradit a pak zase dat za3 ale nevim jestli taky neni problem ze mam nad 100kg asi chci zazraky tedka jsem videl nejake silnejsi sady na pincka pist atd ale bojim se aby se neco nepokazilo vsichni vime jake jsou kvalitni tyhle smejdy tak moc moc prosim o nejake rady diiiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 22:32
DIIKY MOC ZA RADY ZATIM MAM 105 ALE JAK ZACNU OBJEMOVEJ TRENINK TAK TO JE I 111 KG TAK TO MUSIM POSTELOVAT  DNESKA JSEM MENIL KROUZKY A TEN CHLAPEK ME DAL NEJAKE DIVNE VUBEC JSEM TO TAM NEMOHL DOSTAT AZ ME TO KRUPLO A ZITRA JDU KOUPIT JINE MAM NA PISTU ZNAK 0 A NEJAKOU SIPKU TAK TO JE ASI ZE JE TO BEZ VYBRUSU NE ??
Datum: 25. června 2008 22:32
DIIKY MOC ZA RADY ZATIM MAM 105 ALE JAK ZACNU OBJEMOVEJ TRENINK TAK TO JE I 111 KG TAK TO MUSIM POSTELOVAT  DNESKA JSEM MENIL KROUZKY A TEN CHLAPEK ME DAL NEJAKE DIVNE VUBEC JSEM TO TAM NEMOHL DOSTAT AZ ME TO KRUPLO A ZITRA JDU KOUPIT JINE MAM NA PISTU ZNAK 0 A NEJAKOU SIPKU TAK TO JE ASI ZE JE TO BEZ VYBRUSU NE ??
Datum: 25. června 2008 22:32
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Cau myslim ze kdyz si ho dobre sestelujes tak by to nemel byt problem ze vazis 105kg on je totiz fechtl delanej pro dva takze na rovinkach by ti to melo jet i na trojku do vysokych otacek. Mam mustanga ja vazim 65kg a kamos 80kg takze dohromady 145kg a rozjede se to po rovince na 60-65km/hod i kdyz jedem oba. Akorat staci si dobre sestelovat motor, nemam na nem sice delanou generalku ale je v dobrym stavu a dobre sestelovany. Ale kdyz si tam das mensi sekundarni kolecko tak se ti to urco rozjede rychleji a nemusis nic stelovat  . Mam tam 12-ti zub a je to optimalni
Datum: 25. června 2008 22:02
Jméno: J-qak
IP: uživatel3318
mě občas pomohlo když sem polechtal spojku (jemně stisknu, jemně pustím) a motor se tím vyžene trochu do otáček
Datum: 25. června 2008 20:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Problém o kterým píšeš se týká vlastností motoru. Jeho výkonová křivka je poměrně ostrá s vrcholem kolem 3200 otáček (tedy jak si z paměti vybavuju), pokud chceš jet optimálně, musíš držet otáčky motoru, zejména na vyšší převodové stupně, v poměrně úzkém pásmu otáček 3000 až 3600/min, v jiných otáčkách (v poraxi však jen nižších) výkon prudce klesá a s ním i snaha motoru k otimálním otáčkám se vůbec vyškrábat. To je ovšem u tříkvaltové převodovky poměrně problém, protože s tak ostrou výkonovou charakteristikou motoru by jsme si od původních konstruktérů zasloužili 4kvalt, nebo ještě lépe, jako to má Jawa 90, pětikvalt... Takže na rovinkách to tolik nevadí, ale v mírně kopcovitém a horším terénu je to k pos...í :o). Výkyvy výkonu souvisí s chlazením motoru, prostě vzduchem chlazené motory tuto nectnost mají že se lehko přehřejí a ztrácí zdánlivě bezdůvodně výkon. To je ještě výraznejší při málo zajetém motoru. Jinak buď v klidu, mám o deset míň a v celku bez potíží se pohybuju 50/60km po rovinkách. Ale motor má po GO asi jen 2000km. Tak ho dej raději také zgenerálkovat ať ti mlaďasové s 50kg živé váhy neujížděj na těch svejch věčně vylítanejch strojích :o)
Datum: 25. června 2008 8:48
zdarec volnobeh se steluje bud na krabeci tam kde mas supatko na plyn zvysujes tocenim doleva snizujes tocenim doprava, nebo jsou na karbeci tri sroubky 2 sou nejake zlate a jeden ma pruzinku tim stelujes volnobeh s temi rychlostmi je to dobrya navic pokud mas 105 kg bez urazky tak ti to jede celkem v klidu nemuzes po tom nic vic chtit je to pionyr s nejaky ch 60 roku!!!! maximalne si do bre sesteluj predstih odtrh hlavne predstih navod je na http://www.wiku.ic.cz pomaha i kdyz dobre dofoukas gumy vycistis vyfuk atd. jsou sice takove prkotiny ale pomuze to!!!
Datum: 25. června 2008 7:22
 Zdar draci, chtěl sem vás zeptat, dneska sem nakop motor z pincka, držel sem plyn mírně přidaný, motor naskočil, stále sem držel plyn ve stejné poloze, ale motor se najednou zjančil a vylít do otáček a přitom sem mu nepřidal. Dá se tento defekt ňák odstranit? Díky za všechny dobrý rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2008 9:14
je taky možný, že to dělá to, že se při chvění motoru chvěje i jehla? Mohlo by to tím bejt?
Datum: 25. června 2008 9:14
Zdarec dobre si sesteluj hladinu a jehlu do druhy zaražky jemozny ze se ti to pri jizde nejak posunulo hladina ani ne ale jehla.Nastav si hl. volnobeh a mozna si udelej nove tesneni pod kolinko a pod karbec a pod valec
Datum: 25. června 2008 7:26
to nevim, ale řek bych, že ne, všude sem dával nový těsnění
Datum: 24. června 2008 23:07
cau neprisava ti to nekde?
Datum: 24. června 2008 22:25
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
 Motorka po nastartování vylítne do otáček a chcípne,po každém startu jsou ve výfuku sračky(olej,benzin) ...... Lidičky,co mam delat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2008 22:37
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
To Danielito: podle mě to je taky předstih, ale neim.. v první řadě bych to skontroloval..
Datum: 24. června 2008 22:37
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
řek bych že předstih - odtrh koukni na to. Falešný vzduch, to máte pravdu že by to nechcíplo. Ale mě dělal to stejný a bylo to právě zapalkem. A jak byla mokra svíčka
už nechytnul
Datum: 24. června 2008 19:48
jj jsou to pricpane trysky nebo kanalek v karbecu
Datum: 24. června 2008 19:34
TO karc : kdyby to mělo falešný sání vylítlo by to do otáček av těch otáčkách by to nechcíplo
Datum: 24. června 2008 17:39
mně to dělalo předvčerejškem taky! když ti to vylítne do otáček to znamená že tam de málo benzínu tudíž jsem měl ucpané trisky.... profoukni je a bude to ok
Datum: 24. června 2008 17:39
Jméno: karc
IP: uživatel803
jestlii není zaseklí lanko ani šoupátko v karburátoru tak pak ti to někde saje falešnej vzduch takže skontrolovat-přírubu karburátoru, gufero u magneta to je nejčastější, kdybi ne tohle tak gufero u prímárního kolečka.
pak napiš co to bylo
Datum: 24. června 2008 17:34
|



|