|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 mam mustanga a když ho nakopnu tak chvíli motor běží ale musím mít plyn v konci a neřve to moc nechcou nějak držet otáčky nevím čím to je. Možná je špatný kondenzátor. Nevím čím to může být PLs poradte miii
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:58
Jméno: Pavlajs
IP: uživatel6262
 Sundej vyfuk rozdělej ho a vypal ,nebo jinak ho očisti od karbonu, (potom se ti to nebude dusit.) Rozdělej karbec a kompletně ho vyčisti a utěsni ať to nenasává falešnej vzduch .potom jak ho budeš davat dohromady tak ten prostřední šroub s pružinou zašrobuj nadoraz a potom o jednu aš jednua pul otáčky povol , no a potom podle potřeby povol nebo utahni o pul otačky tanm nebo spatky.Dale vyčisti ventil u nadrže aby dobře ťesnil a nebyl tam bordel a pokud možno ak si sežeň ještě ten malej filtr mezi nadrž a karbec. Jo a taky se podivej v jakym stavu maš filtr na přisávání vzduchu . No a nazavěr nastav oddtrh kladivka ..hodně štěsti.
Datum: 28. června 2009 20:58
A naco by si prehadzoval cely motor,ked staci prehodit karbec?Co je jednoduchsie?
Datum: 08. prosince 2007 21:38
majo  obrá vyzkouším.. A když to nepomůže tak asi vyměním celý motor protože mám ještě jeden ale to asi až na jaře.. Zatím,měj se zdar..a ať to fičí
Datum: 08. prosince 2007 12:58
Vycisti karbec a potom a ak to nepomoze,ozvi sa zas.
Datum: 07. prosince 2007 21:20
 cau,měnil jsem kuličku mezi tyčky pak to nastartoval jel a najednou to chcíplo a nešlo to nastartovat tak jsem to dotlačil a chytlo to ale za chvíli to chícíplo ale jak tam dam dvojku ma to mali otáčky a chcípne a nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2007 19:05
Jméno: magor
IP: uživatel1412
Posl.aktualizace: 06. prosince 2007 21:33
Jméno: Dandys
IP: uživatel1276
Ty ani žádnýho fichtla nemáš, jediný co vlastníš na dvou kolech je starý kolo po dědovi, a pokuď vim tomu se neřiká fichtl
ale skládačka!
A už neser nebo si pro tebe dojedu a fichtla ti omlátim vo palici aby si měl památku ty kretene
Datum: 06. prosince 2007 21:33
Jméno: jaa4
IP: uživatel1704
protoze si presiel cez jezka
Datum: 06. prosince 2007 14:15
no si no.a tys píchnul kolo u fichtla??jak se ti to podařilo??já sem vždycky píchnul dušu
Datum: 05. prosince 2007 20:21
Jméno: magor
IP: uživatel1412
nn ja sem magor
Datum: 05. prosince 2007 19:52
Jméno: hrdlicka
IP: uživatel1687
nepis sem take kokotiny tato stranka ma uroven tak to nekaz debile vypatlany
Datum: 05. prosince 2007 19:52
Jméno: Holub
IP: uživatel210
Protože si blááááááááázen.
Datum: 05. prosince 2007 19:42
Jméno: HALUZE
IP: uživatel1699
 Zdar draci mám takovej problém když vytočim jedničku a zařadim dvojku tak to chcípne a chvilu počkám a zas to jede a zas vytočim jedničku dám dvojku a zas to chcipne to je furt dokola
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2007 14:35
Jméno: Daniel
IP: uživatel1276
třeba ani neumíš řadit
Datum: 08. prosince 2007 14:35
precisti karbec a skontroluj hladinu v plavakovej komore.
Datum: 05. prosince 2007 16:16
Jméno: blazen
IP: uživatel1430
visco sprav na svicke zvjec odtrh ze srubovakem bud to alebo to je karburatorem nedostava benzin
Datum: 05. prosince 2007 14:48
 čau lidi, chci se vás na něco zeptat.
Když se rozjedu na fichtlu, tak mi začne nějak hrkat, nevím proč. Na neutrál je to v pohodě, ale když to jede, tak to hrká. O kola nic nedře, takže to bude asi něco v motoru, ale nevím co. To hrkání je hlasitější než zvuk motoru. Proosííím poraďte mi někdo, nevím co s tím. Nemůžu kvůli tomu jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2007 14:56
Jméno: qočna
IP: uživatel1695
No, jo, ale to já právě nemůžu přesně určit, protože to sliším snad všude
Datum: 09. prosince 2007 14:56
Musíš zjistit více-odkud to hrkání vychází.Může to dělat cokoliv např: řetěz o rám,kolo o blatník,ložiska v kolech,možná ti visí startovací segment a ta rozeta cvaká...
Datum: 06. prosince 2007 16:32
hrká to ikdyž normálně tlačím, prostě pořád když je fichtl v pohybu
Datum: 06. prosince 2007 13:06
Jméno: Daniel
IP: uživatel1276
To jo koukni se na válec, na píst, na kroužky...
Datum: 05. prosince 2007 14:58
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
to bude možná válec
Datum: 03. prosince 2007 21:26
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
 Chci se zeptat můžu dát něco z mosquita na mustanga bez velkého předělávání?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2007 17:42
Jméno: Julin
IP: uživatel1643
a chce za to 2000kč
Datum: 04. prosince 2007 17:42
Jméno: Julin
IP: uživatel1643
a chce za to 2000kč
Datum: 04. prosince 2007 17:42
Jméno: Julin
IP: uživatel1643
a chce za to 2000kč
Datum: 04. prosince 2007 17:42
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
ty vidle sou lákavý má totiž i přední kotoučovku
Datum: 03. prosince 2007 16:39
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
ty vidle sou lákavý má totiž i přední kotoučovku
Datum: 03. prosince 2007 16:38
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
http://www.motoinzerce.cz/inzerat.php?mid=126417
Datum: 03. prosince 2007 16:37
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Datum: 03. prosince 2007 16:26
Jméno: sesa
IP: uživatel176
na 90% vibec nic,,,
Datum: 03. prosince 2007 16:14
Jméno: zipoman
IP: uživatel218
Tos mi teda pomohl, myslel jsem třeba blinkry s baterkou jestli je má moskit na 6V.
Datum: 03. prosince 2007 15:51
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
můžeš benzín
Datum: 03. prosince 2007 15:42
Jméno: michal
IP: uživatel627
 Co mám udělat s karburátorem když musím mít tu levou trysku(hlavní) o půl otaček povolenou,aby to vůbec jelo.když ji utáhnu tak musím furt cupat a pak to jede. ale když ji mám povolenou tak to v podtatě ničemu nevadí. Taky mě štve že volnobeh blbne  am plnej plyn a než se otáčky vratěj do normalních tak to trva asi 10 sekund jako by se sekal. Co s tou tryskou dělat a s tím plynem(volnoběhem), Mám vyměnit karbec,¨vyčistit filtr ??? díky vám moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2007 16:10
Jméno: karlos
IP: uživatel942
že trvá dlouho než se to vrátí do normálních otáček může být i někde skříplim lankem
Datum: 13. prosince 2007 16:10
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
tím že se budeš ptát pořád dokola tomu moc nepomůžeš, všechno rozeber, přetěsni klidně zkus namontovat jiný karburátor a potom přesně napiš co to dělá, pak ti někdo může pomoct, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 02. prosince 2007 22:49
Jméno: maverick
IP: uživatel19
ja spiš myslim že to někde netěsní...bud těsnění a nebo gufero skus to omrknou jestli to někde nefuči.je tam moc vhuda směs a tim že povoliš tu trisku tak tam vali vic benalu a vyrovna se směšovaci poměr
Datum: 02. prosince 2007 22:20
 Fakt nevím kam to zařadit.Mám mustafa a když tam dám za 2 když jedem dvá tak to vůbec nejede, nemůže se to rozjet.Ale jen když se ohřeje, pomohlo by to chlazení na hlavě?taková ta hvězdice?kdyžtak nějakej návod nebo jak se to dělá?Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2007 14:50
Možná to bude dělat ten výbrus ale potřebuju udělat na druhým fichtlu protože ten nejede vůbec na nemám tolik peněz, seštelovaný to je dobře
Datum: 05. prosince 2007 14:50
tohle dělalo kamošovi a měl povolený karbec
Datum: 03. prosince 2007 18:30
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
jde o celkový stav motoru, já o víkendu generálkoval dva motory kamarádů, žádné úpravy, GO a kompletní seřízení, kamarádi nevěřili vlastním očím, jak to jede, jinak hvězdicová hlava pomáhá zlepšit chlazení motoru, ale jen u velmi zatížených motorů, jak dopadla moje je na webu, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 02. prosince 2007 22:05
A tiez uz budes mat asi vybehany valec.Ked som mal cesrtvo zabehnute jazdil som 70 v dvoch osobach.vaha 150kg.Ale cestovku som drzal 60km/h.Mal som 13 zubovy sekundar.
Datum: 02. prosince 2007 21:04
Jméno: Daniel
IP: uživatel1276
To chce trochu seštělovat, kolik vážíte celkem? Mě s kámošem to taky moc nelítá ale to pade dám na dvojku,
na trojku to zpomaluje. Zkus třeba předstih, odtrh, všechno vyčistit atd
Datum: 02. prosince 2007 20:52
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
 Nevíte jak dobře zazimovat fichtla???
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2007 23:22
vyhod ho,cipku
Datum: 02. prosince 2007 23:22
Nadrz je najplepsie do plna.Tych 5 litrov neni tak vela.
Datum: 02. prosince 2007 18:27
Jméno: Ghi
IP: uživatel290
Nepřikrývat ho až k zemi!!! aby případné vlhko mohlo odcházet
Datum: 02. prosince 2007 14:16
Musíš ho vypodložit aby nestál na vlastním stojánku (třeba cihly pod stupačky) on by se mohl ohnout.Stříkni do válce asi 4-5ml motorovýho oleje (M2T bohatě postačí).Nádr natankuj asi do poloviny,aby tam byly benzinový výpary a nerezla.A ankonec ho pořádně přikrej.
Datum: 02. prosince 2007 12:15
Jméno: Flat
IP: uživatel111
 Cusec......potřebuju poradit , po GO mi nechce jet pincek , zapojil sem eletriku svíčka háže jiskru ale furt nechce chytnout. Nevíte čím to ? Trisky sem čistil a furt nic. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2007 21:58
Jméno: Flat
IP: uživatel111
No tak jo hybal ale myslím že to mám dobře seštělevaný tedka  a může to být maximálně tým karbecem.
Datum: 01. prosince 2007 21:58
Jméno: Bubák
IP: uživatel1681
Flat: tak jak? pises ze s elektrikou jsi nehybal, ale pises ze jsi menil kliku, a to jsi musel sundat magneto a tim padem i stator, takze budes mit rozhozeny predstih
Datum: 01. prosince 2007 21:51
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
jestli si nikdy motor neviděl rozdělaný, tak nejlepší bude říct někomu kdo to už dělal aby ti s tím pomohl, jinak na netu je návod na půlení, každopádně by to jinak mohlo dopadnout zničením motoru, k tomu startování, zkus do válce stříknout trochu paliva, pokud ani to nepomůže, tak je chyba v zapalování, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 01. prosince 2007 21:22
Jméno: Flat
IP: uživatel111
to Vasek : No já sem vyměnil klikovku, pruzinku nakopávačky (páč padala), lamely spojky , a řetěz spojky. No BLBĚ SE MĚ TO POPISUJE a k prevodovce se dostanes když sundáš takový to víko kde je olej a pod ním spojkovej koš atd., sundáš tam všecko vyšrubuješ další šroubky , sundáš ozubený kolečko (trošku pracnější) , a když máš sundaný všechny šroubky co držej ty 2 části motoru pohromadě tak je od sebe oddělíš a si tam . Musíš si zapamatovat co kam patří jinak to pak už nepojede.
Datum: 01. prosince 2007 21:07
Cau chci se zeptat jak si delal GO motoru ceho vseho taky se chystam nevis jak rozpůlit motor a dostat se k prevodovce?diik
Datum: 01. prosince 2007 20:33
Jméno: Flat
IP: uživatel111
to Martin fichtlar : jo díky , zkusím se na to podivat ale zapalováni by mělo být stejný jak před GO páč sem do motoru lezl z druhé strany a ze zapalováním sem vubec nehybal .
Datum: 01. prosince 2007 19:13
Jméno: Flat
IP: uživatel111
já mám ve skřini ještě jeden karburátor tak ho zkusím vyměnit za toten , jinak potom fakt nevím proč by to nemělo jet. Před GO to bylo uplně v pohodě.
Datum: 01. prosince 2007 19:10
Cau podivej se jestli ti tam jde palivo muze se ti zasekavat treba ventilek v plovakove komore a kdyz ti tam uz pujde benzin a nebude ti to chytat tak zkus nastavit zapalovani treba je spatne nastaveny
Datum: 01. prosince 2007 19:09
Jméno: BeEf
IP: uživatel1678
cau,potreboval bych odpoved na to samy me to taky dela.Prvne sem si myslel ze to muze bejt svickou ze nehaze pod tlakem ale to neni
Datum: 01. prosince 2007 18:48
Jméno: MICHAL
IP: uživatel627
 cau. Co mám udělat s karburátorem když musím mít tu levou trysku(hlavní) o půl otaček povolenou,aby to vůbec jelo.když ji utáhnu tak musím furt cupat a pak to jede ale cupat za jízdy je na h....,ale když je povolená vse o.k.! a neudrží volnoběh,může vám ještě říct ,že plíšek na jehle mám uplně na hoře. TAK JAK TO UDĚLAT ABY TRYSKA MOHLA BEJT UTÁHLÁ A DRŽEL VOLNOBĚH ??? DÍKY DRACI
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2007 21:19
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Každopádně vyčistit co jde, obzvlášť malé otvory vzdušníku, a otvor přídavného vzduchu těsně před spojem s kolenem, a kanálek z plovákovky k tryskám vyčistit pořádně znamená vše profouknout kompresorem, další výborná věc na čištění podobných věcí je starý kartáček na zuby a tech. líh, trysky musí být dotažené, průchozí ventil v plovákovce, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 01. prosince 2007 21:19
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Plíšek na jehle dej do druhého zářezu zhora. Tím, že máš jehlu dole,máš chudou směs a proto musíš přeplavovat karburátor.
Datum: 01. prosince 2007 19:13
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
tak vo tomhle sem este neslysel,ale rozhodne by to delat nemelo  ,ja bych skusil poradne vycistit karburaci,kdyz to nepomuze tak bych tam dal jinou(ja jich mam zasobu),a ten volnobeh skousel si to stelovat tim sroubkem(prostredni s pruzinkou)?
Datum: 01. prosince 2007 19:03
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cus ! hele jak je u pionýra kladívko tak je nasunuto na tyčce a ten plíšek jak je s kladívkem spojen vede na šroub, Já se chci teda zeptat pořadí těch 3 drátů a toho plíšku od kladívka na tom sroubku jak jdou za sebou. na tom šroubku jsou 1.drat od cívky,1 drat od kondenzátoru,1 drat ze zhora (nevím z čeho vede,ale asi z inducky),a ten plíšek .TYDLE 4 VĚCI JSOU NASAZENY NA TOM ŠROUBKU. JÁ VAS PROSÍM ABY MI NĚKDO SEM NAPSAL JAK JDE PORADÍ TĚCH 3 DRATU A TOhO JEDNO PLÍŠKU(ten vede od kladívka,snad víto a co jde je s kladívkem spojeny) omluvte mě že jsem to tak na h.... rozepsal. díky těm co budou reagovat. moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2007 15:53
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
Datum: 01. prosince 2007 15:53
Jméno: zeli
IP: uživatel175
tam je jedno jak ti to de jestli mas prvni kondenzator nebo civku je to uplne jedno jede to tak i tak.
Datum: 30. listopadu 2007 22:14
Jméno: michal
IP: uživatel627
jo myslím.díky
Datum: 30. listopadu 2007 22:07
Jméno: Bubák
IP: uživatel1672
predpokladam ze tim pliskem myslis nevodivou izolaci kladivka. ta ma byt uplne dole, pak na poradni dratu nezalezi, nahoru podlozka a matka
Datum: 30. listopadu 2007 21:45
Jméno: michal
IP: uživatel627
 nevíte proč mi fichtl nehází mezi kladívkama jiskru ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2007 22:17
Chvilkami je to v pohode,ale ked to isrky furt,to je zle.
Datum: 30. listopadu 2007 22:17
Jméno: monax
IP: uživatel467
jo mezi kladivka by nemela hazet jiskra pokud ti hazi dobrou jiskru na svicce a jede tak je to bez problemu!me se to ale nikdy nepodarilo slozit,tak aby to nehazalo mezi kladivka me to haze chvilkama ne porad
Datum: 30. listopadu 2007 21:39
JJ,přeně tak.Mezi kladívkama jiskra nemá bejt
Datum: 30. listopadu 2007 21:04
nevim to jiste alemezi kadivamaby jiskra nemela preskakovat jiskra proto tam mas kondik
Datum: 30. listopadu 2007 19:51
Jméno: michal
IP: uživatel627
 draci ma m dotazt ! jakëj je důvod proč mi fichtl 20 nehazí mezi kladívkama jiskru,tim padem anï svíčka-nejede. může bejt treba to kladívku propálený??? tu elektriku u fichtla jsem si spravil podle druhýho fichtla,kladívka+jiskra házeli jiskru upně super ale pouze 5 minut. pak už ani kap. díky vám moc poradte co nejvíc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2007 15:50
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
já bych to viděl na nějaký zkrat i fichtl -zapalování je hodně záludný čep kladívka, celkově je špatně odizolovaný, tak chyba může být tam, jinak klasika špatný kondík atd.. stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 01. prosince 2007 15:50
Jméno: remulus
IP: uživatel202
 čom je to,že když mam studenou babetu 210 a chci ji nastartovat,tak ji nastartuju,ale hned zdechne,to opakuju tak 20x a nebo to pustim z kopca apotom už jede,nevíte čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2007 20:54
Jméno: Daniel
IP: uživatel1276
Mě to ted fichtl dělá taky, musim ho trošku proturovat, projedu si dvě kolečka kolem baráku a pak do půl hodiny chytne na poprvý
Datum: 02. prosince 2007 20:54
Jméno: janci
IP: uživatel1675
to robi aj mne,neni to chyba zmes sa zraza na studenom kolene karburatora a tak sa ochudobnuje,robi to hlavne teraz,za chladnejsieho pocasia. Treba pouzivat sytic a nechat ju zahriat ,potom uz jede
Datum: 30. listopadu 2007 16:39
Jméno: cestmir24
IP: uživatel80
kup si teplejší svíčku
Datum: 30. listopadu 2007 16:21
 Čest draci tak vám píšu sdalším dotazem nechávám si dělat tyristorové zapalování jaké to má vyhody a jestě renovuju fíka kterého sem přd měsícem koupil achci dat jehlové lozisko misto bronzového pouzdra mam ho tam dát a příští rok chcu fíka stříkat a chcu použít vyrobky firmy body car jestli je to dobra firma a jaka je originál barva na pionýra červena a bíla.S velkym pozdravem pro všechny fichtlaře a čezetáře Čézaták z chuchelné
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2007 21:01
Jméno: stejsky
IP: uživatel330
pokud bude zapalování udělané správně, tak dosáhneš větší energie jiskry, ojnici klidně vyměň budeš moc mazat polovičním množstvím oleje, originál odstín červené je 8850, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 29. listopadu 2007 21:01
Jméno: michal
IP: uživatel627
 cau draci .vyměnoval jsem kladívko protože se mi zlomil ten zobáček , dal jsem tam jiný kladívka upně v pořádku. dal jsem to tam jak to bylo predtím,mylím tim ty 3 kabely: 1 z cívky,2 z kondenzátoru,3 nekde ze zhora. podle pořadí od sroubku ze zdola je mam : 1 je ten ze zhora,2 od cívky,3 od kondenzátoru pak je podložka a nakonec matka. A CO JE TO PERTINAKSI. A TEN ODTTRH SEŘÍDÍM JAK ? DÍKY. JSEM Z TOHO NA NERVY PROSÍM PIŠTE
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2007 18:41
Jméno: pepa
IP: uživatel1412
sory kolečko já sem se stím sral dneska tak sem s toho blbej
Datum: 28. listopadu 2007 18:41
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
odtrh seridis tak,ze kdyz sou kontakty nejvic otevreny tak mezi nima ma bejt mezera asi 0,4mm,to co psal pepa ze sundavas hlavu atd tak to je predstih
Datum: 28. listopadu 2007 18:36
Jméno: pepa
IP: uživatel1412
odtrh seřídíš takto suddáš hlavu válce otáčíš klikou když je píst v horní ůvrat (vysunutý co nejvíce dopředu)nastavíš vdálenost
mezi kontaktmi na0,45mm nejlepší sou měrky na ventili
Datum: 28. listopadu 2007 18:27
Jméno: MICHAL
IP: uživatel627
 cau draci! u kladívek na fichtloj mi praskal takova ta sřevěná svině! a chci vymenit to kladívko. můžu nějak něco rozhodit při tý výměně ???? DÍKY
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2007 18:11
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
tím že změníš velikost pertinaxu, tak se změní odtrh a tím i předstih! o jeho seřízení mrkni na jiné weby, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 28. listopadu 2007 18:11
Jméno: michal
IP: uživatel627
už sem to udělal.(vyměnoval jsem kladívko protože se mi zlomil ten zobáček ), dal jsem tam jiný kladívka upně v pořádku.
dal jsem to tam jak to bylo predtím,mylím tim ty 3 kabely: 1 z cívky,2 z kondenzátoru,3 nekde ze zhora. podle pořadí od sroubku ze zdola je mam : 1 je ten ze zhora,2 od cívky,3 od kondenzátoru pak je podložka a nakonec matka.
A CO JE TO PERTINAKSI. A TEN ODTTRH SEŘÍDÍM JAK ? DÍKY. JSEM Z TOHO NA NERVY PROSÍM PIŠTE
Datum: 28. listopadu 2007 17:10
Jméno: petr
IP: uživatel1661
pokud nedáš pertinaksi na to pero od kladívka tak to nenastartujes a musís seřidit odtrh
Datum: 28. listopadu 2007 15:01
 Čau lidi, mám tady takovej problém. Mám motor komplet po GO, jde protočit a všechno jo...ale to nic. Ten problém je, že mi to ani za nic nechce plesknout jiskru. Elektrika je natažená dobře, předstih a odtrh taky. Myslíte, že by to mohla být zapalovací cívka, nebo že by indučka?? Jo a jde o fichtla...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2007 14:39
Jasně, díky moc lidi.... vyzkouším a napíšu, čím to bylo
Datum: 28. listopadu 2007 14:39
Jméno: mihal
IP: uživatel1541
a co vzdialenost cievok od rotoru? navod na nastavenie je na wikuovych strankach
Datum: 28. listopadu 2007 13:31
Jméno: mrcin.m
IP: uživatel111
hej já sem uplně v té samé situaci jak ty , od toho co sem složil motor na mojí 21čce mě nechce chytnout , když dám prst do faji tak mě to kopne strašně málo . Dneska zkusím vyměnit kondenzátor .
Datum: 28. listopadu 2007 13:06
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
něco ti někde zkratuje nejrychléjší je jít od zapalovací cívky a měřit kde všude proud je a kde je případně chyba, stejsky, http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 28. listopadu 2007 12:18
Jméno: zeli
IP: uživatel1659
muze to bejt vic veci inducka civka kondenzator vycisti kladivka svicka zkontroluj kabely
Datum: 28. listopadu 2007 11:43
 Zdarec Seso, nemůžu najít tričko s logem jawa pošli mě prosím odkaz. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2007 21:50
Jméno: sesa
IP: uživatel176
oni ted nejsu 14 dni ale budu,,sesa
Datum: 27. listopadu 2007 21:50
|



|