|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čím by mohlo být, že když jedu delší vzdálenost, babetta se zahřeje a naprosto zleniví??? Kroužky nové, svíčka cihlová, karbon téměř žádný...
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 16:44
Jméno: lada
IP: uživatel9074
 Ahoj. Mněl jsem taky takový problém, ale vyřešil jsem to výměnou svíčky.
Datum: 30. března 2010 16:44
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo a kolik tím myslíš tu delší vzdálenost skilere ?
Datum: 30. března 2010 16:15
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to normální, každý dvoutakt chlazený vzduchem po zahřátí ztratí trochu výkon, a u těchto motorků to bývá obzvláště znát.
Datum: 30. března 2010 16:10
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ještě je tu možnost že nemáš v motoru ložiska s označením c3
Datum: 30. března 2010 14:42
Jméno: Ku3cis
IP: uživatel7802
 Zdravím,
jak mám přetěsnit motor Pionýra 21.Dáva se Těsnění samotné nebo se dává Těsnění + Tmel ( případně jaký tmel ? ).
Diky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2010 15:00
Jméno: PRAWACK
IP: uživatel9026
 Žádnej tmel bych nedaval,zbytečně to bude všechno zasraný,bohatě stačí normální papírový těsnění.
Datum: 02. dubna 2010 15:00
Jméno: Ku3cis
IP: uživatel8279
 Diky moc
Datum: 30. března 2010 14:33
 cau,ja davam tesneni + z kazdy strany to namaznu silikonem na motory...mam nejakej co vydrzi extra velkou teplotu a strasne smridi po octu  a nikdy mi to z toho neteklo  je to jistota tam dat i ten tmel,kdyz ti nebudou sedet kartery,bude tam treba skrabanec na ty plose,tak ten tmel to hezky zamazne
Datum: 29. března 2010 22:15
 zdar draci, delam GO tak se chci zeptat jaky olej mam do toho nalit neco dobreho diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 21:06
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 proc ma davat do prevodovky motorový olej z traktoru, kdyz je tam urceny PP80 nebo PP90
Datum: 29. března 2010 21:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jako jaké hovadiny si normální to je čistá pravda to co říkám
Datum: 29. března 2010 18:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tyhle rady si strč do prdelele...
Datum: 29. března 2010 16:03
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 mustangisto: di vymíšlet hovadiny jinam
Datum: 29. března 2010 15:56
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do převodovky motorový olej do traktoru a do benzínu oleomac do křovináků nebo m2t
Datum: 29. března 2010 15:53
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 PP 80,PP90 bohatě stačí
Datum: 29. března 2010 15:38
 jo a NEmyslim do benzinu
Datum: 29. března 2010 15:34
 Čím by mohlo být, že když jedu delší vzdálenost, babetta se zahřeje a naprosto zleniví????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 19:41
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na barvu svíčky. Možná je chudá směs.
Datum: 28. března 2010 19:41
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 pokud to de pak i špatně nastartovat tak to sou kroužky
Datum: 28. března 2010 19:06
 zkus pořádně vyčistit žebra, nebo taky vyčistit karbon ze spalovacího prostoru.
Datum: 28. března 2010 18:18
Jméno: jawa21
IP: uživatel8627
 cawte draci dnes som si kupil olej shell advence sx 2T a neviek ako ho mam riedit mam pioniere a setky maju bronzove puztra na ojnici a jedem ma cep 10mm.a ci je to dobry olej do pioniera..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 17:32
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Je to dobrej olej, na pionýra bohatě stačí a řeď ho s benzínem 1:40
Datum: 28. března 2010 17:32
Jméno: Honzas
IP: uživatel7902
 caw draci v jaky´m pomeru mam michat olej mogul TS se speciálem... je to do jawky 21. dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2010 13:03
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 S M2T mi to jelo i 1 : 100 tak TS muzes i 1 : 200  Ne kecam davej normalne 1 :33..
Datum: 28. března 2010 13:03
 jestly nechces zadryt motor tak to tam lej 1:45
Datum: 28. března 2010 12:34
 já jezdím agip moto mix 1:50 a ještě tam něco málo přileju takže asi 1:45...ale to už mám samozřejmě kroužky zajeté
Datum: 28. března 2010 12:13
Jméno: fikus
IP: uživatel8535
 1:40 uplne bezpecne staci to ti rekne skoro kazdej, ja davam 1:50 ale je to odrzku zatim jsem najel 500km a dobry tak uvidim az najedu vic ale radsi maz 1:40
Datum: 28. března 2010 10:34
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 olej se míchá dle doporučení výrobce motoru tj.1:30. olej TS je dost drahej a je o krapet lepší než M2T tak ho lej 1:35-1:40
Datum: 28. března 2010 8:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši je to pravda že M2T vyžírá gufera?Jestli jo mám tak dávat třeba stihlácký červený olej? a v jakem poměru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 15:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak to jo koupim si jeden M2T a budou tam zbytky po nejaky syntetice a pak si koupim druhej kde bude normalni mineral
Datum: 29. března 2010 15:14
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 hele to je tak nejak jedno.....podstata veci byla recena....
Datum: 28. března 2010 22:43
 já bych nebyl s tou regenerací použitých olejů tak hysterický. Pokud je řeč o recyklaci skutečné a opravdové, tak obecně vzato je recyklace oleje k opětovnému použití velice náročný proces na jehož konci
stojí naprosto stejně kvalitní základ jako základ vyprodukovaný z ropy. Ekonomicky je to ale velice náročná záležitost a tvrdím, že olej z recyklátu by byl dražší než olej z nové suroviny. Proto se mi
nechce věřit, že by zrovna M2T bylo vyráběno touto cestou, obzvláště nějakými pochybnými firmami. Drtivá většina vyjetých olejů se zpracuje tak, že se ekologicky nechá vyletět komínem  , případně se "zpracuje" na oleje nižších kvalit - což může být právě ono M2T - ale pozor!!! Nemluvíme v žádném případě o recyklaci, ale o něčem jako vyčištění, odkyselení, doplnění aditiv a znovupoužití - rozdíl mezi recyklací a touto cestou je asi takový jako mezi špičkovou generálkou mašiny a opravou, kdy co je na upadnutí se tak nějak přidrátuje. To je vše, chtěl jsem jenom reagovat v tom smyslu, že olejů z recyklovaných surovin se netřeba bát.
Datum: 28. března 2010 17:30
Jméno: deznicek :-D :-D :-D
IP: uživatel7358
 Ja taky umim cist...
Datum: 28. března 2010 16:58
 deznicku v tomdle má standa pravdu některy m2téčka sou fakt dělany reciklací ale např.to m2t od parama je to dobry
Datum: 28. března 2010 16:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Prej sou NEKTERY M2T udelany recyklovanim jinejch oleju
Datum: 28. března 2010 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 M2T žere gufera   kravina nad kraviny......esterovej olej žere klasický levný černý gufera....pro zmenu silikonovy gufera žere všechno,ale kupříkladu bracha na jiný než červený gufera v 513 jezdit nemohl......o oleji M2T se radsi uz bavit nebudeme..... zase tady zaznivaj hlasy že je to totál kekel a naopak že to na to jezdilo sto let......jo jen dodam,že to jezdilo na dvoutaktní OLEJ mogul.... a tady se dostáváme do sporu.....vy mluvíte obecně o nejmene kvalitnim oleji pro mazani 2T ale on se este deli na docela slusnej 2T olej a sajrajt kterej ti v motoru udela paseku...... pak jsou 2 skupiny lidí.......všeobecně jedna jezdí na M2T od Parama či od Trysku(nekteri dokonce m2t super) a ta skupina olej m2t obhajuje či dokonce chválí a to právem(však je to "dobrý" olej).....pak je tu druhá skupina lidí,která má skusenosti pouze s recyklátem olejů,sraček a bordelu o názvu m2t od pochybných výrobců......to sou ty přidřený válce,vysypaný kliky,přikouřený gufera,výfuky prorostlý tvrdym černym sajrajtem,kterej jde urazit sotva majzlikem,po týdnu nejezdeni zaolejovaný karburátor atd........to je sajrajt vsech sajrajtů......specálně M2T od firmy Paramo a Trysk obsahuje stejný základový olej jako třeba Castrol 2T a Castrol Garden.....
Datum: 28. března 2010 12:38
 m2t hnuj:a myslíš že to bylo olejem?
Datum: 28. března 2010 9:48
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Souhlasim,jen ne s tim cudenim..
Datum: 28. března 2010 8:39
 nevim co tady zase řešíte,pincek do kteryho to M2t lít nechceš tak na to stejně jezdil a jezdí do teď tak nwm co řešíš,pincek byl konstruován na M6A coš je ještě horší než M2T,uznávám že M2T karbonuje ale to je takovej problem jednou za rok to vyčistit?hold kdo chce něco fakt extra tak ať si tam lije nějakou sintetiku a na m2t a´t se vysere a to že to kouří tak vy nečucháte a mě osobně se ten kouř líbí a to žere gufera tak to už je trochu přehnany nemyslite?kdo na fichtlovi nejezdí POŘÁD PLNEJ KOTEL tak m2t je vyhovující a když se to správně namíchá tak to ani nečudí
Datum: 27. března 2010 22:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 27. března 2010 22:05
 prostě M2T musel být ve své době docela pokrok už jen tím, že byl primárně určen pro 2T motory a do jisté míry řešil specifika jejich provozu.
Datum: 27. března 2010 21:58
 no, zázrak to teda nebyl -univerzál,co se lil se do dieslů, 4T, 2T motorů a kurevsky zanášel, dneska pro něj vlastně už ani není norma - uvádí se "přibližně SAE 30", protože neobsahoval detergenty - musely se používat vyplachovací oleje a vem si, že interval výměny oleje v osobáku byl třeba 3000km. V benzínu se ne zrovna dobře rozpouštěl - mísítelnost prachbídná. Ale v té době to bylo normální, lidi byli zvyklí provádět častou údržbu vozidel a tato byla na použití olejů v podstatě stavěná. U fika je potenciální problém už jen v tom, že má relativně rychloběžný motor a riziko zadření je vyšší než u jiných motorů.
Datum: 27. března 2010 21:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Souhlasim,ale tam uz by byl mozna u fika problem,protoze to M6A neni urceny na spalovani nebo tak neco..
Datum: 27. března 2010 21:47
 proč bych to jako měl rozdělávat? já netvrdím, že nejsou lepší oleje jak M2T, já říkám pouze to, že na M2T se dá jezdit rovněž velice dobře - nové oleje jsou jistě lepší a jezdci odpustí to co M2T trestal zvýšeným opotřebením, v případě extrémní blbosti řidiče i zadřením...Každopádně tady se hystericky křičí, že M2T je na nic a přitom zrovna stroje, které sedláme většinu svého života nic jiného nepoznaly a dodanes jezdí. Na druhou stranu tvrdím, že 80% strojů dnes provozovaných náctiletejma frikulínama při použití sebelepších olejů se další generace už bohužel nedočká - různý přestavby na rádoby krosky, tjůnyngy
a úpravy nemluvě o naprosto idiotským zacházení pošlou tyto stroje na smetiště bez ohledu na to, jestli do nich bude litej olej za kilo nebo za pět set. Mimochodem, byly doby, kdy se do benzínu lil olej M6A a jezdilo se bez větších potíží.
Datum: 27. března 2010 21:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To zee ses debil souhlasim,nemels jezdit na M2T...
Datum: 27. března 2010 21:42
Jméno: M2T=hnůj
IP: uživatel9049
 Tak to je fakt M2T je nejvetsi svinstvo sem jel hezky 60 s kopecka klidek za mnou modrej smradek a najednou neco cvaklo pak to zacalo rachotit a uz se mi zasekla ojnice ve valci a zadni kolo zablokovany..drzka jak svina...kdybych ja nebyl takovej debil a priplatil si 30 Kč na pořádnej olej tak tedka pekne jezdim a nemusim litry M2T co mam doma vylejvat do kanalu...
Datum: 27. března 2010 21:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak zkus jezdit rok na M2T a potom ho rozeber a pak jezdi rok na nejakou polosyntetiku a uvidis ten rozdil...
Datum: 27. března 2010 21:32
 uvidím jako něco šokujícího - hlavu válce, píst a válec - ještě se mi nestalo, že bych ji sundal a vypadla stokoruna... Ach, ty máš asi na mysli karbon, že... Dekarbonuju vždy na konci sezóny a netvrdím, že tam nic není, každopádně není to nic hroznýho a bude to možná tím, že mám seřízíno, dobře namícháno a je provozováno za podmínek, pro které bylo výrobcem v Pováží konstruováno.
Datum: 27. března 2010 21:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak zkus sundat hlavu u valce a uvidis...
Datum: 27. března 2010 21:08
 M2T žere gufera, motory a malý děti... je prej úplně k ničemu a proto v mým fichtlu k plný spokojenosti slouží od roku 1979 - nic jinýho neviděl, můj děda nic jinýho než M2T nepoužil a i já se držím letitých tradic.......
Datum: 27. března 2010 21:05
 M2T není ani svinstvo, ani nevyžírá ložiska. Stihl je předraženej.
Datum: 27. března 2010 20:27
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 stihl je na visoky otacky a lej ho tam 1:45
Datum: 27. března 2010 19:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No tak M2T je svinstvo ale ze by vyziralo gufera to je trochu prehnany....Ten stihl bude urcite lepsi..
Datum: 27. března 2010 19:36
Jméno: ondra
IP: uživatel7238
 Čus draci potřebuji zjisti co lit do převodovky jawy 21. Dik moc za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2010 18:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 převodový do traktoru normálně to ti bude mazat jak šlak a spojka bude fungovat klasicky normálně
Datum: 30. března 2010 18:16
 volej co jinyho
Datum: 27. března 2010 11:21
 PP80, paramo ho prodává pod názvem Gyrol 80W.
Datum: 27. března 2010 11:02
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 normálně PP80 nebo PP90
Datum: 27. března 2010 10:32
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8006
 Zdarec chlapy,Mam jawu 90 roadster a pořád mi teče od někud olej,zjistil jsem že je to od nakopávačky,potřeboval bych poradit jak tomu zamezit a jestli se to dá nějak jednoduše opravit aniž bych musel půlit motor? Dík zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 10:56
 Zdar borci, jezdí tady někdo na Motul Motomix 100 mineral??? Nebo máte s ním zkušenost?? Díky moc!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2010 16:51
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 V krámě kde ho mají stojí taky 150,- a Repsol na který zatím jezdím stojí bez pár korum 200,-, tak to už je celkem velkej rozdíl... Co se týká kvality oleje, tak si myslím, že je na tu cenu dost kvalitní (mohl by být i lepší než ten Repsol) a i standa to potvrdil, takže jak už jsem psal, po dojetí toho Repsolu jdu do Motulu...
Datum: 24. března 2010 16:51
 jo díky, já jsem ho právě taky teď koupil za 156 Kč. A když i standa řiká že je dobrej, tak to musí bejt klasa
Datum: 24. března 2010 14:24
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 Je to moc dobrej olej. Zajizdim na nej Cestovní úpravu. Chci to lejt i do 250 a do pařezů.Nekouří,nesmrdí.....je po nem malinká vrstva karbonu,která jde utřít hadrem.......ja ho kupuju za 150,-
Datum: 24. března 2010 11:16
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Zatím na něho nejezdím, ale až vyjedu flašku s Repsolem Moto Town, tak chci přejít přávě na ten Motul Motomix 100 z důvodu, že je o dost levnější než ten Repsol, tak snad udělám dobře, protože chci jezdit jen na dobré kvalitní oleje
Datum: 23. března 2010 21:54
 Čau draci, potřebuju poradit. Došel mi 2t olej a mam jen 4takt olej, muzu to s benzinem namixovat a nalejt do fíka??? Za dobré odpověďi díky. Spěchá!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2010 12:16
 Ja bych to na 4T neskoušel, jednou sem to udelal, po 100km valec vybehanej jako po 20 000 km...skoda toho valce byl to 8 vybrus jednokrouzek, jelo to krasne...je skoda ze jen dokopy okolo 300 km
Datum: 25. března 2010 12:16
 Zdarec kámoš když mu došel benzín a potřeboval někam zajet tak dal ředidlo s převodovým olejem sice to blbě chytalo ale jelo.
Datum: 24. března 2010 19:18
 denzilecku, ty jseš blbost. Radší 4t olej, než málo oleje.
Datum: 23. března 2010 21:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Blbost,M2T se nijak vyjizdet nemusi a stejne skodi...
Datum: 23. března 2010 18:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jakýmkoliv olejem krome vyjeteho neuskodis motoru
Datum: 23. března 2010 18:34
Jméno: standa
IP: uživatel9014
 hele ty si stejne budes delat co chces,tak se neptej......
Datum: 23. března 2010 17:59
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 je to uplně v pohodě já jezdil i na vijetej volej 4T a šel s toho krásnej modrej dým kterej se hned rozpustila tahlo to taky pěkně
Datum: 23. března 2010 17:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je jenom tvoje lenost???nic tím neušetříš páč si akorát zakarbonuješ hlavu a píst a přiděláš si práci....radši sedni na kolo a zajed si koupit olej
Datum: 23. března 2010 16:10
 Pokud to je jenom na dojetí tak bych se toho nebál.taky jsem tak dřív jezdil a dokonce i s převodákem a nic se tomu nestalo... Ale určitě s tím tak nejezdi už pořád a dej tam toho oleje trochu víc radši
Datum: 23. března 2010 15:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 čus draci jedete zitra nekdo na techagro do brna?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 20:55
 můj tata jede z celím vedením družstva
Datum: 22. března 2010 20:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jel bych, ale letos se tam asi nedostanu
Datum: 22. března 2010 20:41
Jméno: Lukas
IP: uživatel8931
 čau hoši hele poradte prosim jakej mám dát převodovej olej do čz 175/477??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2010 16:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 PP90
Datum: 22. března 2010 16:58
 Zdar borci, dneska jsem se rozhodl, že prejdu na kvalitnější olej(do benzínu). Tak se ptám:Mám nalítáno na Babettě 2300 Km s M2T v poměru 1:50. Musím čistit hlavu a píst. Jestli jo, tak jak to čistíte?? Šlo by to benzínem a tvrdym kartáčkem na zuby, nebo je furt měkej  ? Díky moc za hloupý dotazy!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 20:47
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 Nic proti ,,kvalitnějšímu,,oleji,ale tady jde o konstrukci a materiálu použitého v motoru.Proto tento mazací poměr.Nemůžeš srovnávat 30 let starý motor s ,,dnešním,,
Datum: 21. března 2010 20:47
 nevim teda kolik nalítáte vy, já tak cca 2000 Km za sezónu, tak chci použít nějakej kvalitnější olej třeba Motul Motomix 100
Datum: 21. března 2010 20:29
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 Maž 1:30 a dekarbonuj 1x za rok.Stejnak toho tolik nenalítáš.
Datum: 21. března 2010 20:20
 jsem se jenom slušně zeptal. Né nato v jakym poměru to mám míchat!! ale na te jestli to musim čistit
Datum: 21. března 2010 20:12
Jméno: trubka
IP: uživatel9000
 hloupej dotaz máš ty.Proč nemažeš třeba 1:100 ? .Potom budeš mít ,,hloupý,,dotaz nejede to,klepe to.
Datum: 21. března 2010 20:06
 jo já tom napsaný na nádrži, dokonce i do 05 jsem to lil ve stejnym poměru(omylem  ) přes půl roku a nic, furt lítá jak víno
Datum: 21. března 2010 19:59
 ty si jezdil na M2T v pomeru 1:50 tak to se divim ze jeste jezdis
Datum: 21. března 2010 19:51
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nevímk jestli se to musí čistit, ale jestli na tom trváš tak já to čistil brzdovou kapalinou a nemusel sem na to ani moc tlačit...stačí nechat 5 minut působit brzdovou kapalinu a pak jen setřít
Datum: 21. března 2010 19:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec nebude vadit kdyz budu lét do mustanga olej 1:30? neuskodi to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2010 22:36
 ja leju 1:45 s bronzem a nikdy žádnej problém  (neber mě doslova ale je to fakt)
Datum: 21. března 2010 22:36
 Neuškodí. 1:30 je podle návodu.
Datum: 21. března 2010 18:13
Jméno: pisek
IP: uživatel1506
 to je v prd.. uz nedam M2T ani na zajizdeni odkarbonoval jsem hlavu a pist dal novy krouzky tak jsem dal trosku vic oleje ujel jsem 100 km a je to zase uplne zakarbonovany. Bylo to vylesteny!! Taky vam to dela?? na pistu to bylo napeceny a v hlave to jde setrit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2010 17:39
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 já M2T co mi zbyl dávám do krosky s fichtla to sežere snad všechno a do pařizka kteryho renovuju a simsona dávám nějaky mogul TS a zatim spokojenost!
Datum: 23. března 2010 17:39
Datum: 21. března 2010 12:09
 jo taky mi to dělalo,koupil sem lepší olej a mám pokoj
Datum: 21. března 2010 11:47
Jméno: jawa 20
IP: uživatel4805
 čau može se lít motorovej olej z benzinovyho auto taky do 4 taktní motorky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 17:23
Jméno: jawa 125
IP: uživatel3189
 ja tam leju terrac universal je to do novich traktoru a pouziva se do prevodovky a motoru
Datum: 13. srpna 2010 17:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Panove 4t motocykli maji NEKTERE zvlast prevodovou a zvlast olejovou napln .... kazdopadne pri sloucenem mazani se olej ktery se pouziva u aut
kvuly jiz zminene spojce nepouziva
Datum: 19. března 2010 18:05
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud motorový automobilový olej bude plnit současně i normu JASO nebo API pro příslušný motocykl, použít se může, jinak se to nedoporučuje. Vždy je nutné se držet předpisu výrobcea zbytečně neexperimentovat.
Datum: 19. března 2010 16:06
 Mam jawu 125 travel 4takt tam je společny mazani jak pro převodovku,spojku tak i kliku atd.Nemam zkušenosti s většíma mašinama,ale myslim,že to maj taky společný.Jak píše Filip_apple ® do motorky bys neměl lejt olej z auta,protože pak může chodit blbě spojka.Jestli máš největší nouzi tak na ten olej z auta taky můžeš jet  ,ale když na něj budeš jezdit dlouho tak odděláš spojku.
Datum: 18. března 2010 21:39
 Marek: ty píšeš že 4T maji zvlášť mazanou kliku a zvášť válec?  to neni moc chytrej výrok...u 2T se pouzivaji jine oleje uz treba z duvodu spalitelnosti oleje...jinak poměrně dost mašin má společnou náplň pro převodovku, spojku a motor...oleje jsou trochu jiné...třeba když do nějaký silnější mašiny naleješ obyč olej pro automobilový motory, tak se ti může stát, že spojka nepřenese kroutící moment a prostě bude klouzat
Datum: 18. března 2010 21:38
 MAREK.. 4T motorky maj olej pro mazani motoru, prevodovky i spojky dohromady.. coz u auta neni.. tohle ti rekne kazdej kdo se v tom vyzna.. a jen tak mimochodem.. kolik 4T motorek mas? ze tomu tak rozumis.. urcite mi proslo rukama vic 4T motoru nez tobe.. a taky nwm proc do toho pletes 2T motory o kterejch nepadlo ani slovo..
Datum: 18. března 2010 21:30
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To co jsi napsal Filip_apple ® neplatí. I 4T motorky mají převoďák (maže motor- kliku ojnice) a pak ještě samostatný olej který maže válec. Kdežto 2T motorky mažou kliku a ojnici směsí benzínu a oleje. A spojka a převodovka jedou na převoďák. Proto se do 2T motorek používají jiné oleje než do 4T. Takže pokud máš 4T motorku, tak tam klidně můžeš lít olej do auta. Ale převodový olej do převodovky a motorový olej do motoru! ne opačně.
Datum: 18. března 2010 21:25
 nemuze se tam lit !!.. specialni oleje pro motorky jsou... jelikoz u auta je oddeleny mazani pro motor a pro prevodovku se spojkou.. a u motorky se maze vse jednim olejem.. s motorovym olejem do aut ti pravdepodobne u motorky nebude pracovat spravne spojka...
Datum: 18. března 2010 21:18
Jméno: hh
IP: uživatel8973
 může, nejsou speciální motorový oleje pro auta a jiný pro motorky...
Datum: 18. března 2010 20:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 17. března 2010 18:31
 jj přesně na tento stihl jsem jezdil,moc mi to kouřilo,a furt byly černé svíčky,ted jezdím na agip mix a je to super oil
Datum: 17. března 2010 18:31
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Je to mineral, podle me se do pionýra moc nehodí, já osobně s ním nemám dobré zkušenosti to už je podle mě lepší si koupit agip MIX, nebo mogul TS
Datum: 17. března 2010 18:12
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ptam se jestli je to polosyntetika , pac mne to rikal , ma to API TC
Datum: 17. března 2010 14:30
 Čau draci chci se zeptatat jakej mám nalít olej do převodovky do tatrana 125, můžu tam nalít PP90? nebo poradte jinej olej. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 20:03
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tatran má 4 kvalty
Datum: 14. března 2010 20:03
 a ještě sem se chtěl kolik má tatran rychlostí 3
Datum: 14. března 2010 19:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Ahoj můžeš PP 90
Datum: 14. března 2010 17:32
Posl.aktualizace: 13. března 2010 16:14
Jméno: Standa
IP: uživatel4463
 487 mají myslim v manualu ojel Mogul TSF coz je API TC SAE 40....m2t je API TA nebo API TB coz jse horsi olej nez ktery je doporuceny.......
Datum: 13. března 2010 16:14
 tento olej je API-TC,je to něco jako shell advance sx 2T
Datum: 13. března 2010 9:41
 ja jezdim uz 3 roky a na m2t a asi to fichtlu moc neprispiva
Datum: 12. března 2010 21:39
 nemá ten olej náhodou API-TC?
Datum: 12. března 2010 21:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Podle specifikace to je. API TB- pro vysoce zatěžované motory. Je to dobrý olej.
Datum: 12. března 2010 21:29
|



|