|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím...tak jaký olej tedy doporučujete do jawy 50/20 a taky jak doporučujete X-bike 2T protože na něj teď jezdím ale nevím co si o něm mám myslet svíčka se totiž čas od času zanese tak nevim jestli je to to pravé fechtlové
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2009 0:54
Jméno: linkon250
IP: uživatel6846
 zdarec jaki olej ma it do prednych tlmicu na 350-634 a skade sa to naleva
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 11:06
Jméno: Martin
IP: uživatel6843
 Čau jakej olej je lepší castrol 2t nebo mogul tsf?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 19:44
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 do pionyra davam castrol 2T a jsem fakt spokojen dal jsem akorat novy krouzky a nic se mi nezadrelo ale dlouho si to sedalo
Datum: 27. července 2009 19:44
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Já jsem začal nedávno s castrolem u jawy 250/559 a nemuzu si ho vynachvalit...Do 23 nejspíš budu lejt taky castrol, at se mi to v tom kanystru nemicha...Nez sem presel z m2t tak jsem vse dukladne odkarbonoval a po cca 20ti dnech jezdeni s castrolem nic. A o poznani min to kouri, snese mazani 1:45.davam ji ale 1:33
Datum: 27. července 2009 19:09
 Pokud to máš do fichtla tak tam stačí obyčejný olej, ale jinak bych ti doporučil ten CASTROL =)
Datum: 27. července 2009 11:57
Datum: 27. července 2009 11:55
Jméno: Oil master
IP: uživatel4183
 zdarec, můžu přejít jen tak od mazání minerálním olejem k syntetickému? U babetty a pionýra
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 23:39
 pokud nezavodis tak to TSF staci, to je pravda, jinak pokud i presto chces prejit na ten Repsol tak urcite vycistit spalovak, pist a vyfukovy kanal ve valci, ten karbon je dosti tvrdej...jinak syntetika neni zrovna spravny reseni ale budis, tva volba
Datum: 26. července 2009 23:39
 taky si myslim ze do fichtla staci to TSF,repsol je podle me dost drahej,sice dobrej,ale drahej
Datum: 26. července 2009 21:53
 Musíš to dekarbonizovat ale do pionýra a babety stačí tsf v pohodě!
Datum: 26. července 2009 21:29
 urcite to radci dekarbonizuj,,precejenom TSF vytvari nnakej karbon a repsol to urcite bude chtit rozpoustet,takze ja doporucuju dekarbonizaci
Datum: 26. července 2009 21:09
Jméno: Oil master
IP: uživatel4183
 Mažu olejem Mogul TSF a chtěl bych přejít na Repsol 2T Competition
Datum: 26. července 2009 20:45
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci jak by me jezdil pionyr na super myslim ze ma 94 oktanu mozna 96 ale stoji stejne jako special. Ma adiptiva?? nebo to je jako natural?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2009 12:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to vim ze to je na ventili ale special je takovej mastnej takze lip pro dvoutakty a natural je suchej ten dvoutaktu skodi rychlejc se opotrebuje motor
Datum: 27. července 2009 12:08
 aditiva jou třeba u starých 4T motorů, aby se mazaly ventily. máš snad u pionýra nějaké ventily?
Datum: 26. července 2009 17:11
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 stim souhlasim ze to jde nejlim na special ale chci skusit super treba bude lepsi jen me jde oto jestli to ma nebo nema adiptiva??
Datum: 26. července 2009 16:15
 super este stale je pred tejdnem se dival jestli ho porad maj a maj je to u Dvora Kralove nad Labem kdyz bys jel na Ostromer tak tam a prej jsou jen 2 benzinky v CR ktery to maj
Datum: 26. července 2009 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 ty voe Super uz se 10 let neprodava  Je misto nej bezolovnatej Natural 95(Super)........ Moje skusenost je,ze mi vsechny stary 2T jedou nejlip na Speciál.
Datum: 26. července 2009 16:09
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6848
 nazdárek kašpárek chci se zeptat co znamená když to kouří bíle nebo modře nebo černě jestli by ste to tu mohly někdo víc rozebrat. Díkes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 15:44
Jméno: standa
IP: uživatel6854
 hodne blbe polozenej dotaz.....u auta je to jinak a u motorky taky........hlavne fichtl kouří jen kdyz jezdis na m2t a nebo kdyz zere olej z prevodovky
Datum: 26. července 2009 15:44
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Přesněji u pionýra: Bíle-voda se dostala do převodovky a společně s p. olejem se spaluje; černě- olej z převodovky; Modře- 2t s benzínem-OK
Datum: 26. července 2009 12:13
 Když auto kouří bíle tak žere vodu (do spalovacího prostoru proniká chladící kapalina a je spálena společně s palivem).A když kouří tmavě tak žere olej.
Datum: 26. července 2009 12:08
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6845
 jo když už sme u ťech castrolů tak jakej je lepčí castrol 2t nebo castrol garden 2t? Vono já si nemůžu moc vybírat páč u nás na benzině maji jenom kejdy typu M2T a Mogul TSF no a zbytek sou všemožný castroly. Jo a ten M2T stojí nehoráznejch 119kč za litr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 20:38
 Na benzině nenakupuj. Tam je draze. Najdi si nějakej obchod přes oleje. Před měsícem jsem kupoval M2t za 70 Kč/l.
Datum: 26. července 2009 20:38
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 710 jezdim v Pragovce. 420 se mi zda dost, ja v Kutny Hore kupuju litrovou lahev za 360kc.
Datum: 26. července 2009 13:30
Jméno: zextry;
IP: uživatel3552
 stojí zhruba 420 za litr
Datum: 25. července 2009 23:06
Jméno: zextry;
IP: uživatel3552
 nejlepší je MOTUL 710 je to plnosyntetika .. ale je trochu dražší
Datum: 25. července 2009 23:02
 já jsem dával Castrol 2T, ale přešel jsem na Castrol garden 2T bo je o něco levnější.....a mažu to 1:40....  ....je bezvadný...nekarbonuje a maže super
Datum: 25. července 2009 20:24
 Zdravim sečky draky a dračice co rozuměji čezetám  měl bych jednu otázku byl by tu někdo tak ochotny a vysvětlil by mě jak je to stym olejovým čerpadílkem u motorky Čezeta 175/477 ? Nedávno ste mě psali že se hodně kazí a podobě ale já jsem na svej motorce žádný čerpadlo nenašel mám ji pár dnů tak se sní teprve seznamuju... Vím že má být na boku karteru u řadící páky jak je to nakresleno v návodu ale nic tam nejspíš není.Je možné že ho tam nemám? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2009 9:40
 já ho mám v 476ce, a maže spolehlivě. když ho rozděláš tak zjistíš že je tak jednoduše zkonstruované že se v něm nemá co pokazit. jediná možnost zadření je že zapomenš dolét olej, a pak si za blbce a vymlouváš se na čerpadlo.
Datum: 26. července 2009 9:40
 Ja 477 mam taky jestli tam mas mit čerpadlo tak pred řadickou musí bejt plechovej kulatej kryt na dva šroubky a na hoře dva vývody na přívod a odvod oleje a dva vstupy na lanka od plynu a karburator jinak ho měli typy z označením 477.1 bez nej je označení 477.0
Je to dobrá vec kdyz funguje jediná nevýhoda je ze kdyz přestane mazat tak otom nevis nema kontrolku
Datum: 25. července 2009 21:51
 NENI PRAVDA.Čerpadlo funguje dobře,pokud se o něj staráš.To že nefunguje vymyslel někdo kdo se o čerpadlo nestaral a odešlo mu a pak mu bylo prapný přiznat,že je to jeho chyba,takže si vymyslel že je to nespolehlivý.Jinak oilmaster či posilube jak je to nazíváno u ČZ je moooc dobrá věcička.Kdyby šlo přidělat na mojí kejvačku hned bych si ho tam dal.Ušetříš dost oleje,nemusíš při každým tankování míchat(i když mě to moc nevadí) akorát občas skontroluješ stav hladiny v nádržce.Fakt škoda že to nejde i na kejvačky,hned bych ho tam měl.
Datum: 25. července 2009 19:29
 Oilmaster nebyl u každých 175/477. Jenom u některých.Takže je možné že ty ho tam zrovna nemáš. Ale stejně i kdyby si ho tam měl, tak ho doporučuju odpojit a klasicky míchat do benzínu olej, protože se stím v provozu docela často zadíral motor.
Datum: 25. července 2009 19:18
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6840
 čau, tak sem si projej historii fichtl kramku a dozvedel sem se ze castrol 2t karbonuje a nemaze, tak jak je to s tim castrolem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 19:23
 souhlasím s fíkusem  ....do detailu
Datum: 25. července 2009 19:23
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kua jak tohle muzes rict o castrolu 2T do motocyklu stim cervenym obalem to je dobrej olejna pionyru jsem na nej ujel uz prez 2500 km a hlava pekne cista skoro to nekouri supr olej davam ho 1:50 ale na pist. cepu mam jehlovy lozisko tak se nebojim to namazat min
Datum: 25. července 2009 19:16
 já jsem s těmahle diskusema raději skončil
Datum: 25. července 2009 18:41
 castrol je dobrej olej, jen je krapatko predrazenej, takovy lepsi TSF...jinak doufam ze tu zas nezacne diskuze o oleji M2T, oleji co nemaze...
Datum: 25. července 2009 18:13
 Castrol je bezvadný oil....to sis asi splet s M2T
Datum: 25. července 2009 17:48
 zatim sem na nej v cize najel asi 2000km a nekarbonuje a maze,je to docela dobrej olej,sem snim spokojenej
Datum: 25. července 2009 17:08
Jméno: lump
IP: uživatel6829
 zdar, prosím o rady jaký syntetický olej bych mohl míchat do pionýra, a v jakém poměru, mogul tsf už nikdy více, je to m2t v bledě modrém, samý karbon ((( mám 600 km od výbrusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2009 21:48
 Já dávám 1:40 Castrol garden 2T (plná syntetika) a nemám problém....
Datum: 25. července 2009 21:48
Jméno: lump
IP: uživatel6836
 prachy má každý, mě jde o to lesti polo, nebo plnu, a v jakém poměru, 1 ku 50??? dozvím sa to už kurva
Datum: 25. července 2009 19:23
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 nwm proc by tam nemel davat plnou syntetiku, když na ní más prachy tak ji tam dej
Datum: 25. července 2009 18:31
Jméno: lump
IP: uživatel6836
 díky, a míchat v jakém poměru 1 ku 50?
Datum: 25. července 2009 13:06
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Valvoline competition
Datum: 25. července 2009 9:37
Jméno: standa
IP: uživatel6833
 do seriovky v zadnym pripade nedavej plnou syntetiku!!!!!!! maximalne polosyntetiku......ja treba jezdim Motorex Speedmix 2T,nekdo jezdi Motul 510
Datum: 25. července 2009 0:34
Jméno: FOOH
IP: uživatel4659
 HOjte draci, je to sice fichtl krámek, ale mám i babetu Piaggio Ciao, tak kdo by měl kohoutek a tu matku co ho drží, tak to koupím děkuji moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 16:08
Jméno: Tom R.
IP: uživatel5575
 Když jsem u toho ciaa já ho taky mám a vůbec nevím kde na něj prodavaj díly kromě scootlandu ale tam toho moc není.
Datum: 24. července 2009 16:08
Jméno: standa
IP: uživatel6828
 taky jsem to mel...... kohoutek prodavaj na scootlandu za 150,-
Datum: 24. července 2009 15:30
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6814
 čau chci se zeptat jestli Mogul TSF karbonuje a jestli kouří. Ďík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 18:40
Jméno: lump
IP: uživatel6829
 zdar, karbonuje, jak svina, sem najel cca 100 km, a milimetrová vrstva na pístu, myslel jsem, že m2t je na pi.. , ale toto je to samé v bledě modrém, ted to dukladně očistím,. a jedu na syntetiku, , odmítám už šmejd tsf, zklamal mě (((
Datum: 24. července 2009 18:40
 heledej a najdes tu uz se tu resilo sna 1000x
Datum: 23. července 2009 19:08
Jméno: oil master
IP: uživatel4183
 Zdarec. Jaké máte zkušenosti s těmito olejema ( Stihl, Motul TSF ) Mám doba k mání oba dva tyto oleje a nevím který je lepší. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 18:40
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Osobne bych s futrem "nahore" pod 1:40 nesel i se sebelepsim olejem... S jehlovym loziskem proc ne.
Datum: 23. července 2009 18:40
 Stihl je taky dobrý, jezdím na něj od začátku co mám fichtla, stačí mazat 1:50
Datum: 23. července 2009 9:55
Jméno: brisK
IP: uživatel6725
 Motul TSF to teda nevim ale Mogul TSF je dobry olej jezdim na něho a no problema - už se to tu rozebiralo snad 1000x tak hledej šmudlo
Datum: 23. července 2009 9:30
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6805
 kde seženu ricinový olej a za kolik. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 19:49
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Nebo v lekárně, ale tam je dost drahej, mě ho sehnala známá z lekárny zadara protože byl prošlej
Datum: 22. července 2009 19:49
Jméno: Kondor
IP: uživatel5279
 Ricin seženeš v modeláři.používají ho jako palivo do leteckých modelů.A cena?Různá,jak jinak.
Datum: 22. července 2009 16:23
 Čau jaký přesný typ oleje doporučujete nalét do tlumičů do 175/356, tak aby nebyly tvrdé ani měké. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 23:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Je to potřeba vyzkoušet, většinou každý tlumič vyžaduje něco jiného, zvláště když už má něco za sebou. Samotný tlumičový olej bývá obyčejně moc řídký.
Datum: 22. července 2009 23:51
Jméno: jerzy
IP: uživatel6806
 ja tam nalil hydrauliku a pohoda
Datum: 22. července 2009 19:23
 A mohl bych namíchat tlumičový a převodový SAE 80 W ? Ten totiž zrovna mám.
Datum: 22. července 2009 14:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 V teplém období se míchal tlumičový a motorový M6A v poměru 6 : 1.
Datum: 22. července 2009 13:33
 Já tam mam dextron + převoďák,půl na půl myslim a pohoda,tlumiče sou tak akorát.
Datum: 22. července 2009 10:43
Jméno: ťulpas
IP: uživatel6796
 hoši zakládám anketu "co všechno ste nalili do pincka" přeju vám pěknou zábavu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 1:27
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Zkoušel sem friťák v poměru cca 3l benzínu 1l friťáku s olejem Castrol do 4T. Za studena se tomu moc nechtělo, to ten olej jen protejkal vejfukem, ale jak se to ohřálo tak cajk. Nestalo se tomu nic.Taky sem zkoušel to samý co psal Jawamistral. \r\n
Datum: 18. července 2010 1:27
Jméno: jawak21
IP: uživatel9066
 tata si koupil do passata naftu v barelech 300l a mě dosel banál ta to bylo nafta ředidlo benzín převod. olej a do vzducháče stříkal voňavku to byl smrad
Datum: 15. června 2010 17:00
Jméno: Ing
IP: uživatel6822
 Na naftu pánové..jen to pak nešlo zdechnout-experimenty z mládí  (
Jinak jezdim 95+Valvoline SynPower a nebo Castrol R40.......voní to božsky.
Datum: 24. července 2009 9:58
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 V dobách benevolentních pravidel (technických předpisů) jsem už měl přísady celkem vyzkoušený, a že to na ně jelo, o tom
svědčí výsledky závodů ... někteří (ostzatní jezdci) dokonce tvrdili, že již nejezdím na benzín, ale na palivo. Ale pak z nějakého
neznámého důvodu přikázali používat (na některých závodech) jen běžný benzín od čerpačky ....
Datum: 22. července 2009 16:20
 Jinak ještě jsme zkoušeli s kámošem plyn ze zapalovača. Zastavili jsme benzín a foukli jsme do sání plyn a ono to fakt jelo. Ale zkoušeli jsme to jenom chvilku na volnoběh pač se to nemá v motoru jak mazat.
Datum: 22. července 2009 10:03
Jméno: :-D
IP: uživatel6255
Datum: 22. července 2009 9:26
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jako učedníci jsme samozřejmě zkoušeli všechno možné, zkrátka jsme ještě neměli k motorům ten správný vztah a cit. Mezi naše oblíbené pohonné hmoty patřil i technický benzín do kterého jsme dávali olej J4, což je olej do převodovek obráběcích strojů. Kupodivu to tenkrát fungovalo a ani nikdo motor nezadřel, i když to odporovalo veškerým tribotechnickým pravidlům. Samozřejmě to pánové ale nezkoušejte!!! Jinak často do normálních dvoutaktů používám Mogul TSF, nebo něco, co má aspon normu API TC JASO FB. Jinak do ostřejších motorů Mobil1.
Datum: 22. července 2009 0:05
Jméno: standa
IP: uživatel4466
 redidlo,aceton,technickej benzin,dentakryl,diava,francovka,petrolej,nafta,leteckej benzin,vyjetej olej,prevodovej olej,motorovej olej,tlumicovej olej,ricin,benzin,skazenej benzin.......
Datum: 21. července 2009 23:47
Jméno: jawa 21
IP: uživatel6772
 no jelo lině ale jelo.fakt newim kolik tam toho nalil ale od tý doby chodim do hospody pěšky
Datum: 21. července 2009 23:36
 já tam celou dobu co jezdím liju Speciál 91 + Castrol....nikdy jsem nemíchal a nikdy jsem tam nelil sračky typu M2T a Shell V-Power....
Datum: 21. července 2009 22:57
Datum: 21. července 2009 22:51
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jo a jeste m2t
Datum: 21. července 2009 22:50
Datum: 21. července 2009 22:49
 Tak takovejmhle experimentům se obloukem vyhejbám,já mam totiž svojí motorku rád.Ve fichtlu sem jezdil na speciál 91+M2T,do kejvačky sem taky chvíly lil M2T,ale pak sem se na to vysral protože sem musel generálkovat motor,a když sem viděl co je uvnitř motoru tak sem řekl dost!!!Pak sem do ní lil Natural +Mogul TSF a teď Natural + Shell Advance SX 2T.Jednou sem měl v nádrži Natural 95 + Speciál 91 + Shell SX2,to bylo nejvíc smíšený palivo co sem kdy do motorky nalil.
Datum: 21. července 2009 22:27
 jawamistral ® mne by zajimalo kde ten leteckej benzin sehnal taky bych ho chtel vyskouset
Datum: 21. července 2009 21:57
Datum: 21. července 2009 21:57
 natural + M2T nebo motorák, tedkom mám dieselový motorák od catrolu, sem ho našel ve sklepě
Datum: 21. července 2009 21:52
Jméno: jawa 21
IP: uživatel6772
 nao já jel na gambrinus 10 plus vysokooktan shell we power z m2t olejem.vonelo to fakt dost nadherne.to pivo mi tam nalil kamos prej ze srandy.
Datum: 21. července 2009 21:50
 Já ne ale kámoš chvilku jezdil na letecký benzín. Smrdělo to fest ale letělo to...
Datum: 21. července 2009 21:48
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 Já míchal benec natural 91 i 95 s olejem do motoru do auta+riciňák to byla vůně
Datum: 21. července 2009 21:43
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 můj kamoš jezdil na ředidlo a podobný sračky běžně. Vůbec k tomu stroji měl zajímavej přístup, sklo v předním světle ze zavařeniny, ze zadní gumy lezly nítě, mazal čímkoliv, co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to, v předním kole chyběla snad třetina drátů. Pak to natunil tak, že sundal zadní blaťák a seděl na nádrži. Když projel ulicí, bylo to ještě dlouho znát...
Datum: 21. července 2009 21:41
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 můj kamoš jezdil na ředidlo a podobný sračky běžně. Vůbec k tomu stroji měl zajímavej přístup, sklo v předním světle ze zavařeniny, ze zadní gumy lezly nítě, mazal čímkoliv, co vykazovlo jakoukoliv známku mastnoty a teklo to, v předním kole chyběla snad třetina drátů. Pak to natunil tak, že sundal zadní blaťák a seděl na nádrži. Když projel ulicí, bylo to ještě dlouho znát...
Datum: 21. července 2009 21:35
 To jsem zvědavej, co z některých vyleze. Já jsem toho moc nezkoušel. Vždy benzín natural 91/95 nebo special 91 + olej + vyjmečně trochu lihu. Olej ale i znouze z nouze pěkně promíchanej. Nejhůř asi M2t + olej do motorovku + stopový množství převoďáku.
Datum: 21. července 2009 21:34
Jméno: ČES..
IP: uživatel1093
 Tak muj koktejl v nadrži byl: Natural95+Nafta+vyjetej převodovej olej z traktoru+ ředidlo+toulen
Datum: 21. července 2009 21:24
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 jezis
Datum: 21. července 2009 21:21
 zdar potřebuju poradit jak odkarbonizovat koleno výfuku a výfuk samotný a ještě jestli je nějaký alespon průměrný olej kolem 100Kč ktery je kvalitni a moc to nekarbonuje diky moc a čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 21:29
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 já dekarbonizuju takže koleno proleju benzínem a pak do toho ze strany tlumiče pustím plynovou letlampu. po 10 minutách vyklepu popel a je to. Bacha ale, jestli máš pěkný nachromovaný koleno, pak to s tím propan-butanem nepřehánět, jinak koleno zmodrá. Olej si dávej jakej chceš, já do vysokotčkovejch 2T používám castrol garden 2T, do fichtla dávám M2T a zatím se žádnej hororovej scénář nekonal.
Datum: 21. července 2009 21:29
Jméno: zer0
IP: uživatel6795
 Esso special 2T
Datum: 21. července 2009 19:42
 nexak: dobre diky za radu a ještě v jakem poměru to řediš???
Datum: 21. července 2009 19:37
Jméno: Babettak
IP: uživatel1073
 zdravim tak to bych chtel videt tsf za 90,-
Datum: 21. července 2009 19:34
 odkarbonisovat? smirkovym kartackem,a olej kolem stofky? doporucuju Mogul TSF-na ten jezdim ja,valec mam cistej a litr stoji cca 90,- nekarbonizuje
Datum: 21. července 2009 19:32
 tady se všichni hadaji jen o M2T a to je asi vše a ja potřebuju vědět jak se učinku m2t zbavit a potřebuju poradit nějaky kvalitnějši olej kolem 100Kč
Datum: 21. července 2009 19:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tohle už je fakt moc.....vas za poslední tejden nebo kolik chytla nějaká olejová nemoc ne? nebo proč je tu deně deset dotazů ohledně motoráku?
Datum: 21. července 2009 18:58
Jméno: cédéčko
IP: uživatel6793
 zduř hoši potřeboval bych ňákej odkaz o oleji M2T (testy,recenze) nebo jestli máte ňáký materiály tak mi je zašlete na email kajawin98@seznam.cz díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2009 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel6802
Datum: 22. července 2009 10:41
Datum: 21. července 2009 19:56
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
Datum: 21. července 2009 18:54
Jméno: vašek
IP: uživatel5424
 Cau, mam mustanga pred nakym casem sem ho dekarbonizoval a potom sem na něm ujel třista kilometrů s olejem M2T.Musim ho znova dekarbnizovat kdyz tam ted chci zacit lit Shell SX2 Advance nebo jiný kvalitnější minerální olej?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:20
 koukni na odkazy pod tebou, je to tam asi 2x napsany, strucne pretlumocim - ano, musis, jinak se ti rozpusti i to "malo" (a ze ho malo neni) co M2T dela a vybrousi ti valec = vybrus a km zajizdeni...no a 300km to abys ho procistil pomalu i tak pokud mas bohatou smes, samozrejme tim ani vubec nic nezkazis, takze mimo hlavy a pistu hned i lauf a mas pak na nejaky tis. km se Shellem bez starosti nez to zase bude pod karbonem...
Datum: 21. července 2009 18:20
Jméno: gutang2
IP: uživatel5424
 Zdar, rozpouští minerální oleje (atˇ už kvalitní nebo méně kvalitní) karbon?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 16:26
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 21. července 2009 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel6792
 mene kvalitni nerozpousti...... kvalitni mineraly s prisadama proti kourivosti a karbonu samozrejmne karbon rozpousti,ale rika se ze ne zas tolik......
Datum: 21. července 2009 16:24
|



|