Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Zdarec já vím že je to tady dost často diskutované téma ale přece si neodputím takový menší dotázek: Zničil někdo z vás motor tím že mazal olejem M2T? Já s ním mažu tak 2 roky a nevidím sebemenší problém
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2009 22:29
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 Díky za vaše názory
Datum: 09. června 2009 22:29
 moje číza je rok výroby 1975. má najeto přes 50 tis a celou dobu mazáno ti obyčejným M2T a vůbec žádný problém nebyl. i ted mažu s M2T a jede v poho a ještě ani nemá výbrus.
Datum: 09. června 2009 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel4288
 Ano castecne mas pravdu...M2T Super je onen olej o kterym se zminujes,ale ne ten o kterym mluvim ja. To jen abys nemystifikoval  To nejužasnejsi a nejlepsi m2t se vyrabi z toho recyklatu. Vyroba se opravdu finančne nevyplaci a proto je dotována statem v ramci ekologických likvidací nebezpecnejch olejů.... A co sme v EU tak jdou na to jeste dotace z Evropskejch fongů a o to zajimavejsi ten olej bude   Divil bych se,kdyby tam nestruhali gumy  No proste me to nezajima.......jezdete si na to.....kdyz jezdis na masine jednou tejdne 200 metrů a este rychlosti 30km/h po vsi na pivo tak to potom nema cenu resit olej...... Taky sem jezdil na m2T kdyz sem byl capart bez papírů a bez penez,jezdilo se jen po vsi a po polnackach.....a na m2t sem od 12 do 16 let dojezdil asi 10 motorů  ....no nic....este ze tu nejsou borci jako Radek a Js ktery by mi zase dali
Datum: 09. června 2009 11:25
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Na M2T nejezdim, zastavat se ho nechci. Kdyz olej tak jedine s Jaso FC/API TC (i u mineralu). Ale M2T se proste nedela z vyjetych oleju. Vyroba recyklaci oleje je drazsi nez vyroba noveho oleje a o penize jde prece az na 1. miste. Uz sem ti nekolikrat posilal linky na nejvetso olejasrske myty a tohle je jeden z nich. Na sbernych dvorech sice berou/vykupuji olej, ale ne z duvotu, aby to nalili do flasek a udelali z toho M2T...
Datum: 09. června 2009 7:36
 musim rict ze m2t je nejlevnejsi brusna pasta na trhu co znam,kazdej mi rekne:ja na tom jezdim dva roky a nezadrel sem,to muze rict nekdo kdo ma fichtla na vikendy a je rad ze na tom nalita za sezonu 1000-1500km,to se pak nic nepozna,m2t se opravdu vyrabi castecne z recyklovanych 4t oleju prefiltrovanim a pridanim aditiv pro lepsi rozpustnost,nic mene podle mejch skusenosti m2t smrdi,coudi,dela kasi ve vejfuku a pomalu nici motor,kdyby ste si vy m2teckari koupily nakej lepsi olej tak uz by ste se k m2t asi nevratili,na oleji se nevyplati setrit!
Datum: 09. června 2009 7:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 M2T dostupný na každý pumpě je opravdu zmetek!!
Datum: 09. června 2009 1:27
 Semtamtuk :a kdyz nekomu reknu,ze je blbec a nesouhlasim s jeho nazorama,tak aspon uvedu nick a navic svoji e-mailovou adresu aby mi popripade mohl napsat,at jdu do prdele!!! Docela by mi zajimalo u koho sem cucal rozumy?? Rozumy sem cucal u Chonga kterej je mistr pres elektroniku a u Frikulina,kterej je frajer pres zavodni motory!!......Jinak moje slova jsou vetsinou nabita vice nez 10-ti letou praxí! Skutecnost,ze nejrozsirenejsi m2t je rycyklát sracek z olejovych sberenůmi nikdo nevyvrati,protoze o tom vim uz moc.....bohuzel.....pokud nekdo verite tomu,ze je to 2T olej,ktery dokonce splnuje nejake ISO,CSN ci EU normy,tak ste hodne naivni......pokud se smi jezdit na m2t,tak vubec nechapu proc zakazali olovnatej benzin,protoze v nem bylo rozhodne min sajrajtu a jahody od silnice nikdo nejí!!! Pokud ma nekdo vyvracujici informace s podkladama pro argumentaci,tak mail tu mate!! Pokud mi nekdo nevyvratelne presveci o tom,ze recyklovane m2t neni bordel ze sberen vyjetejch olejů(obcas tam je i neco co neni olej  ) tak zde budu šířit informaci o tom,jak je to výborný 2T OLEJ,ten olej,na kterej jezdili cely generace.....!!!! Zatim jen vim,ze vetsi cast ty smesi je vyjetej olej z vsemoznejch zdrojů!! Co je zbytek nechtejte vedet.....Ja to taky nevim....jen vim,ze olej to neni
Datum: 08. června 2009 23:26
 no... abych pravdu řek, tak nedavno jsem znouze koupil M2T... PRedtim castrol... A tak si tak hezky jezdím, zamnou to čudí... jo paráda, správnej fichtl  no, ale mě se nelíbilo to, že při vyšších otáčkách s TOTALNE prehrival válec... CO nejryhcleji jsem ten M2T dojezdil... Znova koupil castrol a zase začal jezdit s ním.. Jo a ještě, ´při M2T mi tekla jakasi sracka mezi válcem a vyfukem... Proste humus... u castrolu sice taky, ale to bylo hodne zanedbatelny.. tak sem projistotu sundal vyfuk a.... jezisi takovej karbon! tak sem to jakztakz sundal dolu.. zatesnil vyfuk a proste zase paráda, nic se neprehrívá, nic necudi  paráda.. M2T je fakt spatnej
Datum: 08. června 2009 23:00
Jméno: Semtamtuk
IP: uživatel6341
 Stando,ty jdi akorát zakomplexovanej antiolejář M2T.Co tady pořád povídáš o sračkách nebo kaších to je hrůza.Ve tvých 23 letech máš tak zkušenosti akorát řídit houpacího koně.Ještě nedávno jsi u mne cucal rozumy.Takže ostatní mu moc nevěřte.
Datum: 08. června 2009 22:44
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 jsou dva druhy m2t....je to nejistá smes pripominajici olej pokazde jine barvy a M2T Super coz je skoro Mogul TSF! Ja jezdil na fiku 3 roky na Stredni skolu a mazal sem tenkrat m2t(kaše) co bylo na pumpach a jezdil sem to plnej kotel....fichtl jetdil na druhý krouzky,ale jinak bez problemu,ale po tech 3 letech totalne kleknul motor...tj.klika,pist,krouzky,vorvanej valec.....pred 2 rokama sem delal GO a vse totál na sračky.....predtim nez sem na nem zacal jezdit do skoly,tak jezdil neskutecne dobre...a ta koprese co mel!!!!! odjakziva jezdil na 2T olej Mogul! Ale bohuzel ta kaše co prodavaj jako M2T na pumpach ho zabila....po 2 letech zacal fest zlobit,ztracel kompresi....pak sem postupne zacal na zimu jezdit autem a fichtla sem uklidil zase.....kdyz si dneska zpetne promitam,jak sem byl blbej,ze sem jezdil na kaši,tak bych si nafackoval!!!!! Mam kamarada co ma fichtla jako sem mel já.....40-ti letej fichtl co odjakziva jezdi na 2T olej Mogul,dnes M2T Super a jezdi furt bezvadne,neskutecne....ja jezdil na recyklat olejových sraček a motor po 3 letech kleknul!!!!! Mozna proto nesnasim m2t!!!!!!
Datum: 08. června 2009 22:15
 Zdarec,poradte jak je to se zajížděním 516.Je to stejný jako u fichtla?Jakej tam mam lejt při zábehu olej v jakým poměru a jak se zabýhá dlouho?Ještě mě napadlo dát do válce grafickou vazelínu(molikot)slyšel sem že je to pak zaběhlí za 30min..Je to dobrej nápad?A ještě se chci zeptat kde dou sehnat ty červeý sylikonový gufera,a jestli ty obyč černý rozleptá olej TSF.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 17:17
 Mam kompletní go!
Datum: 08. června 2009 17:17
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 ty vole TSF tam radši nelej  dej tam jakoukoliv plnou syntetiku, jinak první to nastartuj nech schladnout, potom projed (5 a 6tku vynech je to psané v manuálu) a jak píše standa za 30 min. je stroj pripraven k závodu, píšou to i v manuálu  , ale nevim no, hlavně to nedus!! a nebrzdi motorem. Máš tam i nový ložiska nebo jen výbrus?
Datum: 08. června 2009 16:47
Jméno: Standa
IP: uživatel6330
 Tak samozrejmne olej TSF gufera nerozežere,ale TSF pro 516 neni zrovna moc vhodnej,ale tak budiž... O molykotu nic nevim,ale cetl jsem o zajizdeni 513,ta se zajizdi uplne jinak nez fichtl....pomalu-vychladnout,pomalu-vychladnout,rychle-pomalu,rychle-pomalu-vychladnout a tak dále....a myslim ze psali ze za jedno odpoledne ji zajedes....stahni si prirucku k 516 bude to tam presne napsany...sesa ji tu má.....ale 516 je dost točivá na TSF....nevim jakej kdo na to mate nazor,ale ja myslim ze na 516 aspon polosyntetiku....co sem si na zavodech všim,tak hodne jezdej na Motul 510....
Datum: 07. června 2009 20:02
 čauvec chlapi mám ČZ 125 a nwm jaky tam mám lít olej potřebuju poradit známí mě doporučil 2-taktní olej Husqvarna XP a ředit v poměru 1:50 máte někdo s tímhle olejem skušenost??? a popřípadě můžete doporučit nějaký jiný??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 20:05
Jméno: Standa
IP: uživatel6330
 Tak zacnu ja skusenostma! Pokud sezenu fichtla,kterej jezdil celej zivot na m2t a ma totalne zasranej motor od karbonu,tak do nej prece nebudu lejt nic jinyho nez m2t!!!! To je zda se mi logické!! A myslim ze jsem tu tisickrat psal ,ze m2t neni moc dobrej olej,ale pkud na nej jezdil fichtl 20 letr tak musí dál dokud se nevysype. Oleje Husqarna,Stihl,TSF i Shell jsou pry vyhovujici mineralni oleje. Pomer 1:40
Datum: 07. června 2009 20:05
 já začnu zkušenostma.. naliješ do toho husqarnu = z gufer ti zbyte jen cosi měkkého černého a rozpustí ti to karbon uložený v motoru = vyhoněno nebo zadřeno, nikdy nevíš co se do toho lilo předtím, takže M2T je nejbezpečnější řešení, to ti totiž žádný karbon nerozpustí a gufera ho taky snesou.. Jak psal Dr. Fik .. mineral by to možná taky uneslo.. ale nějaký takový aby nerozpouštěl karbon.. tzn. žádný fajnový.. nějaký spíš obyčejnější.. ale podle mě je M2T vola na jistotu.. pak jak uděláš motor.. komplet vyčistíš kliku i kanály.. pak tam můžeš lít cokoliv, co snesou gufera
Datum: 07. června 2009 19:53
 Začnu jako vždy-hlavně ne M2T.Osobně mám zkušenosti s Mogulem TSF-minerál,kolem 200Kč/litr,a Shell Advance SX 2T-taky minerál,stejný parametry jako TSF,míň kouří,115Kč/litr.Potom je prý dobrý Motul 510-polosintetika.Poměr TSF a Shell SX 1:1 až 1:40 s bronzovým futrem na pístním čepu,nebo 1:50-1:60 s jehlmama na pístním čepu.
Datum: 07. června 2009 19:28
 Zdarec Draci.Koupil jsem trakturek s motorem ČZ 175 skutr.Pouzivam olej SHELL ADVANCE SX 2T mineral.Davam olej 1:33 ale bylo mi receno ze je to strasne moc.Poradte prosim jaky pomer mam davat.Diky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 13:39
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Mam CZ 175 450.01 a mazu taky 1:30 mozna jeste o chlup vic oleje a bezproblemu.U trakturku bych pod 1:30 urcite nesel.ale pokud mas na valci vetrak tk proc ne.u trakturku to moc nechladi....urcite vic olejem nic nepokazis.
Datum: 07. června 2009 13:39
 Mažu tim samím olejem 175 kejvačku a dávám 1:30 a pohoda
Datum: 07. června 2009 13:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tyto domácí traktůrky jsou poměrně dost tepelně zatížené, motor je prakticky pořád v tahu. Je lepší dát oleje víc, ale zase ten smrad je velmi nepříjemný. Při použití kvalitního oleje a jestli ti to pořádně chladí, což je u těchto strojů někdy problém, by byl vhodný poměr 1:40.
Datum: 07. června 2009 11:56
Jméno: Sharky
IP: uživatel6320
 možná je to trochu víc, nejlíp bude asi tak kolem 1:40, ale pořád je lepší víc oleje s trochou kouře než méně oleje se zadřenym motorem
Datum: 07. června 2009 9:48
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Pokud je po výbrusu,tak davej 1:33, Jinak normálně dávěj 1:40 - 1:50 -- Shell maže dobře,tak stačí 1:50
Datum: 07. června 2009 8:56
 zdarec... hele, kolik má bejt oleje v tlumičích u 175/356 a 175/450 de-luxe? je to stejný jako z tím olejem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 0:25
 dobrý... už sem to našel na netu, ale jinak dík..
Datum: 07. června 2009 0:25
 já sem debil..  zapoměl sem napsat v zadních...
Datum: 06. června 2009 23:58
 U 356 má bejt 100ml v každý vidly
Datum: 06. června 2009 21:47
 Zdarec, dneska jsem se doslech, že banzín speciál už nebude. Tak jsem se chtěl zeptat co se bude dávat do Pionýra. A ještě jsem se chtěl zeptat jakej benzín je nejlepší pro mustanga a jakým olejem to míchat a v jakém poměru. Ted nám řekli, že speciál s olejem pro dvoutaktní motory v poměru 1:20. A taky jakou používat směs aby to po zahřátí nechcípalo. Ted jsem tam měl to co píšu nahoře a v pohodě ale jak jsem tam dolil zbytek kanistru tak to po zahřátí chcípe a nejde nakoupnout. Je možný že na dně toho kanistru bylo více toho oleju? Zkrátka mě zajímá jak a co je dobrý lít do mustanga.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 18:31
 Hele lejte si tam co chcete třeba mejdlo nebo prací prášek mě je to jedno já jen řek svůj názor!!!!!!!!!!!!
Datum: 18. června 2009 18:31
 Na oleje.cz jsou informace o olejích na vysoké úrovni, ale simsonviglu.cz, už to simson musí každýho odradit.
Datum: 07. června 2009 16:53
Jméno: TOMAS
IP: uživatel1196
Datum: 07. června 2009 12:49
 Pokud se svíčka zanáší, je to buď moc bohatou směsí nebo špatnou tepelnou hodnotou svíčky. Zabarvení zbytkama z oleje a benzínu je normální, ale nesmí toho být vrstva. Spalitelnost oleje je spíš otázka, jak často se musí čistit motor a výfuk. V tomhle uznávám, že je M2t horší než moderní oleje. Odkud máš informaci, že při 130°C skoro nemaže? Uvědomuješ si, že některý M2t jsou SAE 40 a některý SAE 50?
Datum: 04. června 2009 20:58
Jméno: TOMAS
IP: uživatel1196
 Ono nejde jen o zkratování svíčky ta se snadno vyndá a vyčistí o mnoho víc jde jakou má ten olej spálitelnost a jak je jeho mazivost závislá na teplotě motoru a M2T ten už při 130stupních skoro nemaže takže to neni olej pro žádný valký trapiče a na zajíždění uplně nevhodný
Datum: 04. června 2009 20:30
 Většina M2t je normy API TB. Svíčka se mi zkratovala jen jednou a to proto, že jsem tam měl moc malou elektrodovou vzdálenost. M2t doporučuju.
Datum: 04. června 2009 17:15
 M2T je sracka největší nedoporučuju jím mazat ja leju Valvoline Durablend 2t je to polosyntetika a zvíšili se mi max otáčky o 500
Datum: 04. června 2009 16:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 M2T není recyklát, z vyjetých olejů se dnes automobilové oleje nedělají, dělají se z toho různé ropné produkty pro průmysl. Ale že je to shit, tak v tom s tebou souhlasím. Je to olej normy API TA, tedy prakticky bez aditiv. Dříve se ve starých Jawách dal použít, ostatně nic jiného nebylo. Ale když jsem ho dával do sekačky MF 70, tak to bylo peklo, ten smrad a neustálé čištění svíčky. Dnes používám olej Mobil1, syntetiku a můžu říct, že to je téměř jak se čtyřtaktem. Po smradu ani památky a na svíčku jsem dva roky nesáhl.
Datum: 04. června 2009 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 mozna to bude tim ,ze vim z ceho se m2t delá a proto ho odsuzuju.......obcas kdyz u nas na dilne vidim,jaky sracky vozej do sberny sajrajtních olejů,tak si rikam,ze vubec nechapu,proc se ten fichtl na m2t nezadre hned   Vzdycky se mi fichtly kurvili po pul roce....vim proc.....ostrejsi jizda s m2t znamena jasnou smrt pro motor!!!!! Znam borce co jezdi deno denne 1km do prace a furt mu to jede na plno,ale on tomu nedava kotel a ten fichtl najede denne nnula,nula hovno......Pro Maresuk: Benzin kup nejakej,je to jedno.....a nalej do toho nejakej olej hlavne!!!!.....pomery si uz slysel....m2t minimalne 1:33 a normalni olej 1:40......doporucuji z dlouholete praxe pouzit normalni olej,treba Shell Advance SX.....nejlevnejsi nejkvalitnejsi mineralni olej...(pokud zanedbam m2t,coz neni olej  )....
Datum: 03. června 2009 23:15
 Maresuku, oleji je fuk, do kterýho benzínu ho naleješ.
Datum: 03. června 2009 21:16
 Jestli natural nebo special je to fuk. Special má oproti naturalu navíc aditivum proti vytloukání ventilových sedel. To má význam je pro starý čtyřtakty. Vyšší oktanové číslo nemá moc význam, protože je to odolnost proti samozápalu a když se samozápalem není problém u 91, tak nebude problém ani u 95. Vyšší odolnost proti samozápalu má i vedlejší efekt a to pomalejší hoření. To je ale zanedbatelný. Můj názor o M2t je, že je nesmyslo ho odsuzovat jen podle názvu, protože oleje pod tímto názvem vyrábí hodně značek. Mažu 1:30 M2t od Parama a jsem spokojenej. Nějak nechápu, proč někdo porovnává olej podle toho jak kouří.
Datum: 03. června 2009 21:14
 Tak já mám ted kanystr s 20 litry naturalu 95 a smíchám to s olejem M2T v poměru 1:40. Už to mám koupený a příště koupím kvalitní olej. Kterej olej je asi nejlepší k naturalu 95? V jakým poměru? Jejich tu dost nevim který vybrat.
Datum: 03. června 2009 21:10
 standa :Shell Advance SX 2T je opravdu dobrej.Teď sem na něj přestoupil z Mogulu TSF.Je o stovku levnější,specifikace maj oba stejný.A ten Shell i míň kouří.Když sem mazal TSF a naložil sem motorce tak kouřila,teď na Shellu nic.Přestoupil sem hlavně kvůli ceně,protote při poměru 1:30 by mě TSF zachvíly vycuclo
Datum: 03. června 2009 18:32
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Pokud se nepletu tak oktanovy cislo neni nic vic/min nez odolnosti proti detonacim. A 1:100 do pionyra to zavani vrazdou s pouzitim zebelepsiho oleje. Zajimalo by me, jak vypada tvuj cep s futrem. Pro priklad manual k moji byvaly 125 Cagive udaval, ze se smes micha od 1:100 (volnobeh) az 1:60 v zatizeni a to byla vodou chlazena + nikasil (mensi tolerance, mensi treni). Takze 1:100 u pionyra je nesmysl. K M2T: je to sajrajt, co si budeme povidat. Ale urcite se nevyrabi recyklaci starych oleju, to by vyroba vysla mnohem draz a ten olej by se nemohl zaplatit, je to jeden z dost casto citovanych omyu a slycham ho pomerne casto... Jinak pionyra a pak Simsona v 16 sem mazal 1:40 Mogulem TSF. Pak sem presel Shell WSX Advance (polosyntetika) 1:40 a tedka jezdim Motul 510 1:30. Benzin dycky 95 natural. Do zavodaku pro dobrej pocit bud Carreru, nebo Shell V-Power. Zdalo se mi, ze to jede lip, ale mozna je to psychikou... Pragovku mazu 1:50 Motulem 710. To je ohledne oleju asi tak vsechno ode me...
Datum: 03. června 2009 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 to jsem rád  tamtoho chlápka nemuzu vystát  Samozrejmne ze to co tu Radek popsal je me moc dobre známe. Kombinace snizene hlavy a 100 oktanu je známa kombinace pro zrychlení a rychlejsi odrovnání seriovyho motoru
Datum: 03. června 2009 16:55
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Víceoktanový benzín při stejné kompresi hoří pomaleji, tudíž je nutno nastavit větší předstih, jinak u čtyřtaktu bude palivo dohořívat ve výfuku a budou se podpalovat výfukové ventily. U dvoutaktu menšího obsahu to tak nevadí.
Datum: 03. června 2009 16:36
Jméno: Radek
IP: uživatel6288
 asi se bavíš s jinym radkem  ale oktanoví číslo neznamená jestli to víc pojede nebo ne musíš vždy motor seštelovat na dané oktanové číslo,oktanové číslo ti udává to pod jakym tlakem se směs sama vznítí,motor když nesešteluješ tak to víc nepojede pojede to uplně stejně jen ti to možná připadá,toto neplatí na motorech které mají vstřikování a snímač klepání tam si podle detonací ve válci motor sám upravuje dávku benzínu a přezkočení jiskry na svíčce,pokud něco o tom víš tak víš že některý motorky měli i přepínač 91 a 95 kdy člověk sám nastavil mechanicky řídící jednotce předstih zážehu aby to jelo na ten 95 benzín víc kdyby to bylo jak říkáš ty tak by žadny takovídle věci nebyli  zkus třeba 127 oktanovej benzín a uvidíš že to pojede uplně stejně pokud to nesešteluješ na tenhle benzín
Datum: 03. června 2009 16:03
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 souhlas se standou
Datum: 03. června 2009 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel6285
Datum: 03. června 2009 15:39
 1:20 liju já do stadiona - M2T a normální natural. Zezačátku se motor choval trochu divně (i když jsem měl spíš špatnej karburátor), ale pak to přestalo a teď to žene skoro 60km/h  Jinak kámoš míchá do fichtlů (20 a hooodně stará 05) natural a M2T 1:40....zatím bez problému, nějakej rok už na to jezdí
Datum: 03. června 2009 14:36
Jméno: Radek
IP: uživatel6288
 oktanoví číslo ti udává samovznítitelnost směsi pod tlakem takže když zvíšíš tlak ve spalovacím prostoru(kompresi) tak bys měl i zvíšit oktanové číslo benzínu jinak by mohlo docházet k samozápalům směsy a hlavně nikdy neposlouchej ty kecy jako že někdo jezdí na 91 a tet když natankoval 100 oktanovej benzín tak že to jede líp,je to blbost platilo by to v tom případě že bys zmenšil předstih,nevím co si kolega frikulin představuje pod pojmem kvalitní olej ale ja míchám kvalitní oleje 1:100
Datum: 03. června 2009 14:31
 Nikdy sem ani na speciál nejezdil.... Natural běžnej fík bere bez problému a pokud máš ještě o malininko krouhlou hlavu tak to i líp jede. 1:20 je zajížděcí poměr. Pro běžnej provoz neupravenýho pionýry bych pro futro volil 1:40 (ale kvalitní olej) pro jehlový ložisko by to mělo fungovat i 1:50 (opět opakuju- KVALITNÍ OLEJ....)
Datum: 03. června 2009 13:56
 zdar to mas jedno ja leju do mustafa natural95 a muzes tam dat i carreru100 fik potrebuje minimalne 84oktanovej benal ale ten us se nedela......olej v pomeru 1:30 a nejakej lepsi bych doporucil nez M2T treba mogul TS,TSF,2T nebo jakejkoliv jinej nez M2T.....jesi ti chcipe tak si pritahni volnobeh na vyssi otacky,to je nerest fiku nektery chytaj studeny i teply a nektery jen studeny nebo teply...je to normalni.ale stim kandakem je to mozny ze tam bylo vic oleje....zdar
Datum: 03. června 2009 12:22
Jméno: D
IP: uživatel4793
 cau hosi mate nekdo skusenosti s olejem shell advance sx 2t je dobry dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2009 20:26
Datum: 31. května 2009 20:26
 Nene,to je minerál
Datum: 31. května 2009 20:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 slušnej oil.... měla by to byt polosyntetika
Datum: 31. května 2009 12:44
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Na schell sx2t jezdim furt- a žadný karbon,žadná špína,svíčky v pohodě,maže dobře,a neni drahej.
Datum: 31. května 2009 10:55
Jméno: D
IP: uživatel6256
 A co to je polosintetika nebo mineral
Datum: 31. května 2009 10:30
 Zkušenosti zatim nemám,koupil sem ho před tejdnem a ještě sem na něj nejel.Ale řiká se,že je dobrej.A za tu cenu je pro mě přijatelnej.Před tim sem jezdil na Mogul TSF a oproti němu je sx 2t řidší,tolik nebarví benzin,a je o 100Kč levnější
Datum: 31. května 2009 10:22
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 zdar draci chci se zeptat jakou barvu ma plnesyntetickej olej do dvoutaktu koupil sem totiz kawu kmx a oni tam lili nejakej olej a on je tam uplně cernej a castrol power 1 tts je cervenej a ja tam pak naleju tohle nemuze se stim nic stat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 22:17
Jméno: Jay26
IP: uživatel5395
 ¨tedka sem ho vytahnul z ty nadrzky a je takovej tmavo zelenej tak nevim
Datum: 28. května 2009 22:17
  černý je ,protože je vyježděný ...
Datum: 28. května 2009 21:59
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 ajo sorry ono je to to enduro od kawasaki já si to splet s kxf a s tim olejem nevim ty barvy sou různý ale dyž řikáš černe tak toho bych se trochu bál
Datum: 28. května 2009 21:17
Jméno: franta
IP: uživatel5395
 ne neni kawasaki kmx 125 je dvoutakt to vim na stopro
Datum: 28. května 2009 21:12
Jméno: mustang
IP: uživatel1412
 ale kmx je čtyrtakt
Datum: 28. května 2009 21:09
Jméno: moto man
IP: uživatel5780
 zdrc co doporučujete za olej d převodovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2009 21:18
Jméno: Vladimir
IP: uživatel7822
 Ja do Jawy 207 dávam Madit PP90
Datum: 03. listopadu 2009 21:18
Jméno: Vladimir
IP: uživatel7822
 Ja do Jawy 207 dávam PP90
Datum: 03. listopadu 2009 21:18
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 80 převodový..víc neřeš
Datum: 28. května 2009 16:23
 Hekra PP80-90...to je jedno....nemusi to byt samozrejme hekra to je jenom napriklad
Datum: 28. května 2009 14:16
Posl.aktualizace: 25. května 2009 22:37
Datum: 25. května 2009 22:37
 jo, a co myslíš že by tam bylo lepší? O-kroužky nebo manžeta? bude to tam jen tak do zimy provizorně, tak co myslíte?
Datum: 25. května 2009 22:01
 jo, a co myslíš že by tam bylo lepší? O-kroužky nebo manžeta? bude to tam jen tak do zimy provizorně, tak co myslíte?
Datum: 25. května 2009 22:01
 jo, a co myslíš že by tam bylo lepší? O-kroužky nebo manžeta? bude to tam jen tak do zimy provizorně, tak co myslíte?
Datum: 25. května 2009 21:35
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 mam kamarada s 634(posledni model...asi .07) a ma stejnej problem. tece mu vidle,ma prdlej brit a taky tam ma louzicku i kdyz na tom nejezdi,takze tak..... dej tam co chces,ale manzeta je jako prachovka na ochranu,ne jako tesneni....
Datum: 25. května 2009 14:56
 Dobrý den chtěl jsem se zeptat jakej olej je nejlepší na přimíchávání benzínu do pionýra?A ještě jakej je dobrej do spojky a tak?děkuji za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 13:33
Datum: 22. května 2009 13:33
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Olej do benzínu by měl mít normu API TB nebo lépe TC, případně normu JASO FB nebo FC. Tyto normy jsou uvedeny na obalu. Do převodovky postačí PP-80, když motor hodně namáháš, tak spíše PP-90. Do pionýrů do benzínu je vhodný Mogul TSF, ale i jiné značky jsou vhodné. M2T bych doporučil jen krátkodobě, pokud není nic lepšího po ruce. Ne že by nemazal nebo nějak poškodil motor, ale vše od svíčky až po koncovku výfuku ti za chvíli pěkně zasviní.
Datum: 22. května 2009 8:01
 do prevodovky davej normalni prevodak PP80 nebo PP90...to je uplne jedno...sice je predepsane pp80 ale nepoznal sem rozdil  pak do benzinu urcite neco lepsiho nez M2T...treba olej castrol 2T...valvoline 2T...Shell 2T...Mogul TSF a plno dalsich co najdes...cena je vzdycky tak kolem 120-200/1L
Datum: 22. května 2009 7:12
 Čau draci na jaký benzín mám jezdit se 150ČZ starou a jak mám ředit můžu jezdit na Olej OREGON je fakt dobrej..........jaký poměr bys te mě doporučovali........a ještě jeda věc jakou svíčku mám dát do tý 150?......14,15 nebo 17?...............děkuju moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 8:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tenhle motor pojede v pohodě na jakýkoliv benzín, míchat v poměru 1:40, v případě kvalitnějšího oleje i 1:50. Svíčku N17C, ale když to budeš v létě honit, tak můžeš použít i N15C.
Datum: 22. května 2009 8:51
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 zdar,v jakym poměru by ste mychali ricinovej olej?ja tomu dávám kolem 1:45-50 tak se ptam kdo s tim má zkušenost.Jestli můžu dát eště míň ,nebo naopak vic.(jawa 21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 21:31
Posl.aktualizace: 22. května 2009 17:43
Jméno: Standa
IP: uživatel6173
 To si vycistil Pouchaz sám  Ja to necistil  Ale jinak je to opiskovane a vylestene balotinou....Pokud se chces dozvedet vic,ozvi se Pouchazovi na maila,ma ho v profilu.
Datum: 22. května 2009 17:43
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 čím jsi ten motor tak vyčistil stando?dik
Datum: 22. května 2009 16:16
 pravda, vylestit vika a je to perfekt
Datum: 22. května 2009 16:03
Jméno: Standa
IP: uživatel6168
 JJ.....ale jak na to koukam,tak bych este vylestil dekly.....
Datum: 22. května 2009 10:20
 uff, stadno to je ten motor jak si mi rikal?
Datum: 22. května 2009 8:15
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 Jak by pravila nasa pani anglictinarka ..... Stando ...Great JOB !!!!!
Datum: 22. května 2009 0:23
Jméno: standa
IP: uživatel6159
Datum: 21. května 2009 22:02
 No písni mu mail on ti poví. Ale je to za hubičku.
Datum: 21. května 2009 21:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dobra prace za jak velky uplatek to standa dela? kdybych mel zajem jestli by to bylo mozny
Datum: 21. května 2009 21:40
Jméno: Standa
IP: uživatel6159
 Hezky si to ocistil..... Napred po me chtel at mu to skladam v rukavicich a nakonec ten motor byl zasranej jak jetel jak od smiru,tak od silikonu.....ale pekný!!!! ver tomu,ze az ho zajedes,tak poletí jako hovado!!!!!
Datum: 21. května 2009 21:15
 tak to je pak v cajku...
Datum: 21. května 2009 21:13
 tak to je pak v cajku...
Datum: 21. května 2009 21:13
 Musí jezdit hezky, dostal vše na co si vzpomněl  . díky
Datum: 21. května 2009 21:11
 no jo...vypada hezky to se musi nechat  ted de o to jak bude jezdit a jak dlouho  ale verim ze pekne
Datum: 21. května 2009 21:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co by se stalo kdybych dal nekam do karburratoru neco jako turbynu ale na pevno ze by se oto rozviril vzduch a lip by to jelo???? idealni by bylo to dat asi mezi kolinko a vrsek karburatoru tam jak je dirka aby se to neuchlastavalo
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 14:33
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak jo ja to skusim a uvidime ale na vikonu to mozna nebude ani trochu znat az to skusim tak vam napisu jak to dopadlo
Datum: 22. května 2009 14:33
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No abych pravdu řekl, viděl jsem už ledacos, ale přeplnovaný motor na fichtlu ještě ne. No jen směle do toho.
Datum: 22. května 2009 8:24
 kdybys věděl jak funguje trubo, tak bys veděl že je to blbost.... a musel bys to dát před karbec, aby to tlačilo do sání, jo a roztáčet turbo musí výfukové spaliny, a nesmíž zapomenout na chladič vzduchu
Datum: 22. května 2009 8:17
 masakr motor pak...to se musi nechat... 1V...0V...0,05L...Turbo
Datum: 21. května 2009 21:10
Jméno: lasty
IP: uživatel6165
 Slusnej napad, az to zmaknes , dej vedet
Datum: 21. května 2009 20:53
Jméno: Mílek
IP: uživatel6164
 Blbost.
Datum: 21. května 2009 20:38
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 ahoj chtěl bych se zeptat nemáte někdo zkušenost s olejem oleo-mac Prosint? nebo čím mažete? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2009 1:42
 Čau mohu doporučit olej STIHL do benzinových pil, na nic lepšího jsem nenarazil a vyzkouel jsem toho celkem dost.Myslím že do 2taktu se ani nic lepšího sehnat nedá....
Datum: 23. května 2009 1:42
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pouzivam do pionyra castrol 2T pro motocykly davam 1:50
Datum: 21. května 2009 16:06
 ja ten olej leju do čz 487 a souhlasim s Sharkym ze vubec nekouri a hlavne skoro vubec nezasvini valec ani hlavu. Ale s benzinem ho micham tak 1:30
Datum: 21. května 2009 15:37
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 tenhle leju do motorový pily, ředí se 1:50, po ohřátí vůbec nekouří... ale do fichtla sem ho ještě nezkoušel..
Datum: 21. května 2009 12:32
Jméno: Lasty
IP: uživatel6150
 Draci, v jakym pomeru michate do cz 175/477? Slysel sem ze 1:33 , ale pride mi to moc oleje, kouri to jako hovado
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2009 20:47
 Stando já to nejsem. K tématu 1:33 je poměr pro bronzový futro. Většína 477 měla jehly, ale jsou i 477 s bronzovým futrem. Záleží co máš.
Datum: 21. května 2009 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel6159
 Hele Hanzi nejses ty nahodou JS? a Honza z Jawamanie? Protoze znam jenom 2 lidi,ktery hajej M2T...je to JS,kterej o tom neco vi a v lecčems ma i pravdu a pak jistej Radek,kterej se tu se mnou hadal dva dny a nevedel o tom nic.......
Datum: 21. května 2009 12:07
Jméno: Standa
IP: uživatel6159
 Opet sme se dostali ke rčení,ze ty motory byli staveny na M2T a ze je pro ne dobrej a ze se na nej jezdilo 50 let......dobre,mas pravdu,jezdilo se na 2T olej Mogul.....jo to souhlasim,byl to dobrej olej,dneska kdyz budes hodne shanet,tak ho sezenes,ale ta desetibarevna flasticka s ridkou smesi pripominajici olej,kterou koupis na kazdy pumpe za dvacku neni 2T olej Mogul,ale recyklaát sraček ze sběren  Jen pro upresneni
Datum: 21. května 2009 11:56
 Jo a mam taky ČZ 175/477 Sport, a leju do ní benzin s olejem v poměru 1:50 a léta už žadný problém.
Datum: 20. května 2009 22:57
 Já též neuznávám M2T. Vím proč........
Datum: 20. května 2009 22:55
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 Jasný mazací schopnosti jsou horší a o kouřivosti se radši moc bavit nebudem  , o tom žádná, ale musíme brát v potaz, že tyto stroje jsou konkrétně na tento typ oleje konstruované, takže kolikrát hrozí, že přidřeš motor i na "lepší" olej.. má třeba jiný teplotní vlastnosti a to se hned projeví! Každopádně není ani tak důležitý čím mažeš, ale spíš jak se o ten danej stroj staráš! Když tě to baví, máš na to čas a nejde ti jen o neustálý přetáčení motoru až do krve, tak je M2T super levná varianta a navíc generacemi osvědčená! Já bych neměnil, ale nikomu jiné oleje neberu.. jen se zastávám M2T!
Datum: 20. května 2009 21:48
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Já jsem apsolutně proti M2T !!!
Datum: 20. května 2009 21:39
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 Netvrdím že je špatnej, to je otázka názoru. Ale uznej že nedosahuje takových mazacích schopností jako kvalitnější minerální oleje, oproti ostatním 2T olejům zdaleka nejvíc kouří a hojně se usazuje v podobě karbonu na pístu, v hlavě a celé výfukové soustavě ...
Datum: 20. května 2009 21:31
Jméno: Hans
IP: uživatel5173
 M2T je dobrý olej! Nevím, proč ho tady tak každej haníte.. pokud dáváte poměr dle návodu motocyklu, tak je prakticky vyloučena jakákoliv porucha spojená s mazáním motoru! Jezdím na něj už přes 10 let se 3 různejma motorkama a mohu říct, že mimo ložisek jsem v motorech nikdy nic neměnil. jinak s fichtlem jsem na něj najel zatím 21tis.Km bez jedinýho problému.. a co na to, že to trochu kouří.. vždyť je to dvoutakt..
Datum: 20. května 2009 21:11
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 jo těch 1:40 je tak akorád, pokud tam neleješ zrovna M2T...
Datum: 20. května 2009 20:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 já dávam 1:50 , ale mužeš i 1:40
Datum: 20. května 2009 20:10
 Zdarec do fichltla leju všechno třeba i ředidlo s hydraulickým olejem, naturál speciál prostě vše a jezdím již 3roky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 15:50
 je to mladej kluk co se potrebuje chlubit a delat ze sebe neco co neni, proste akorat je to hamba neco takovyho udelat a este se tim chlubit...
Datum: 22. května 2009 15:50
 Já být tvůj pionýr tak se ti pobliju ze vzduchovýho filtru na nohu
Datum: 20. května 2009 21:36
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 A komu to tady říkáš??? Nikoho to nezajímá, když seš dement tak seš hold dement...
Datum: 20. května 2009 21:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 v jedny veci ma pravdu ze fichtl snese redidlo v nadrzi ale opravdu malou dobu me potom odesli krouzky jak kdyby byly ze dreva >d
Datum: 20. května 2009 21:07
Jméno: Luky
IP: uživatel5173
 Halíř zapomněl dodat, že už sice jezdí 3 roky, ale leda tak na kole!  Tohle ti tady nikdo nezbaštíme ty srandisto..
Datum: 20. května 2009 15:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 a uz jsi zaradil jinou rychlost nez 1. ?? a kolikrat do roka vyjedes na pole tak 2 krat???
Datum: 20. května 2009 15:40
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 To bych nechtěl vidět ten motor zevnitř...
Datum: 20. května 2009 14:40
 a co jako? to vysvetluje pouze jedine...ale fik vydrzi celkem dost, o tom zadna, to neznamena ze do toho budes lit secko...si tam rvnou nalij benal s cukrem...
Datum: 20. května 2009 13:08
Jméno: standa
IP: uživatel6147
 vsak si dal nick Halíř   casem poznáš,ze si setril na nespravnem miste  taky sem jezdil na vsechno,ale ty motory to dlouho nevydrzeli.....
Datum: 20. května 2009 13:05
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 20. května 2009 13:04
Datum: 20. května 2009 12:43
Jméno: Abc
IP: uživatel4773
 cau hosi je dobry olej castrol 2t je cerveny ja sem to nalil do fichtla pomer 1:30 a nejak mi dost kouri poradte me jaky je nejlepsi olej tak do 200 kc dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 21:32
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 o tom teda silně pochybuju, já jezdim na natural odjakživa a jezdim pořád tak nevim co si to vymejšlíte...
Datum: 19. května 2009 21:32
 no do fíka s neupraveným motorem, bych dával normálně special, ale fík s vyšší kompresí, tak tam je special na nic, chce to vyšší oktanové číslo aspoň tu 95 natural
Datum: 19. května 2009 21:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 znam takovyho kretena kterej do fichtla leje pokazdy jinej benzin a jinej olej a uz znicil 2 motory vzdicky klika a loziska a valec v pr.. totalne zadreny
Datum: 19. května 2009 20:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 natural do fichtla?? ten je delanej pro novy auta a ve fichtlu hur hori ja jsem ho skousel a je to hruza zlatej special a special je setrnejsi pro dvoutakty
Datum: 19. května 2009 20:16
 Natural,speciál,je to úplně,ale úplně jedno.Nevim co pořád řešíte.Olej nějakej jakej prodávaj v místě bydliště.Já teď jezdim na Mogul TSF,ale chtěj za něj 199kč/litr.Takže se poohlídnu po nečem levnějším.
Datum: 19. května 2009 18:38
 To neni pravda že se na natural zničí motor.Já na něj jezdim furt a jede v pohodě ještě líp než na speciál!
Datum: 19. května 2009 18:32
 ježiš a k čemu special??? ten olej co používáš je super!!! taky jsem ho měl a vubec to s ním nekourilo.... ted momentalne na kratkou dobu M2T a už se přehřál zmetek
Datum: 19. května 2009 18:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 este o tom castrolu kdyz koupim cerstvy special kvalitni ne nakej redenej a dam castrol 1:50 a proturuju to tak neni videt kour to se docela divim ale je pravda ze do motorovky still kdyz das taky cerstvej special a olej still tak taky neni videt kour ani cejtit pokud je motor ohratej takze ty dvoutakty zase tak nekourej jak nekdo tvrdi jen se musi spravne mazat
Datum: 19. května 2009 18:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pouzivam taky castrol 2T cervenej obal je to urceny pro motorry kupuju ho za 150 KC po GO 1000 km s jehlovym loziskem na pistnim cepu davam 1:50 ale jestli mas pouzdro na pistnim cepu daval bych radeji malinko vic ale mozna je to zbytecny je pravda ze to je novej olej a lip maze a hlavne pouzivej special jinak znicis motor na natural
Datum: 19. května 2009 17:58
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Jo valvoline je třída... a nebo ještě minerál od repsola je do fichtlíka dobrej... ale nejlíp se mi ohledně kouřivosti osvědčil Q8 city mix... S M2T vždycky po ježdení s zavřeným benálem to proturuju u garaže a nedá se tam dýchat  a s Q8 byl vzduch jako v národním parku
Datum: 19. května 2009 16:24
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Já jezdím furt na schell. Neni moc dahej a nemam s nim žadný problem
Datum: 19. května 2009 16:07
 pak je jeste dobry olej valvoline 2T...
Datum: 19. května 2009 15:22
 na ten olej jezdim uz dlouho a nemuzu si stezovat...mazu 1:40 a nic nekouri
Datum: 19. května 2009 15:21
 prostě castrol maže víc. pokud máš zajeto tak stačí i 1 : 50
Datum: 19. května 2009 15:18
Jméno: stepa
IP: uživatel6135
 podle mě 1:30 je poměrně dost voleje dává se 1:40 nebo 1:50 castrol si myslim že je dobrej
Datum: 19. května 2009 14:03
Jméno: Jan
IP: uživatel6098
 zdravim, existuje prosim vas farba (co ma farbu jak chrom) aby som s nou mohol natret riditka na pioniera? Na chromovanie dielov nemam peniaze...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2009 12:40
|



|