česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  52  53  54  55  56  57  58  59  60  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci a dračice....měl bych takový dotázek....vím, že M2T je sračka, ale chci se na něco zepat....bude fíkovi vadit, kdybych projezdil třa 6 litrů benzínu s olejem Castrol 2T a pak 3 nebo 2 litry s M2Téčkem??....musím šetřit, ale nechci tam tu sračku lít pořád, takže mě napadlo, že to budu střídat....myslím, že tím, že je Castrol takový luxusní Oil, tak by se ta troška karbonu z těch 3 litrů s M2Téčkem měla rozpustit a nemělo by to vadit, když je ho málo.....díky za odpovědi.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co kdybych ty oleje nestřídal, ale míchal....
 
 
Datum: 12. července 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
jezis moc to prozivate jezdim furt m2t micham to obcas zadna dekarbonizace , hosi tyvole ja z vas nemuzu sama dekarobonizace tyvole to me poser
 
 
Datum: 12. července 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6665    
na tý angličtině bych jeste zamakal kamo:-D:-D:-D nic moc:-D:-D
 
 
Datum: 12. července 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Častý střídání oleje není dobrý. Častým střídáním oleje motoru uškodíš víc než tím nejhorším motorovým olejem.
 
 
Datum: 12. července 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Když dáš M2T tak ten ti vytvoří karbon. A pak když dáš Castrol tak ten rozpustí karbon a to pro motor neni dobrý.
 
 
Datum: 12. července 2009 10:31
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
thank you for that btw, but for 105 korun I can have 2 litres of M2T.....in state of 1 liter Shell.....:-)....prostě budu muset častěji dekarbonovati....:-(....ale to se dá přežít...
 
 
Datum: 12. července 2009 0:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6657    
lej tam dlohodobe jeden olej a nevymejslej takovyhle blbosti.........jo m2t je kaše,ale pokud na lepsi nemas,tak jezdi na m2t(by the way litrovka shellu stoji 105:-))......takovyhle michani je naprd....
 
 
Datum: 12. července 2009 0:54
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč bych měl zadřít ?? mažou oba....akorát jeden víc karbonuje....a nechápu co myslíš tím čistým....jako že bych nepřidal oil?? proč bych nepřidával Oil??
 
 
Datum: 12. července 2009 0:23
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6655    
Tvůj problém bude asi následující. Naleješ benzin s M2T,naleješ s Castrolem,naleješ čistý a zadřeš.Kde bude vina ? V M2T nebo v Castrolu ?Lej jeden nebo druhý.
 
 
Datum: 12. července 2009 0:13
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatím ho tam neleju, ale začnu, bo nejsou prachy.....ale chci ho střídat s Castrol 2T.....
 
 
Datum: 12. července 2009 0:07
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6655    
Když víš že je M2T sračka,tak proč ho tam leješ ? Tady někdo vytvoří teorii jak je ten olej špatný a ostatní se toho drží jak h*vno košile. Přečti manuál k motorce ( motoru) použij doporučený olej a poměr no a jezdi.
 
 
Datum: 12. července 2009 0:05
 
 
 
 
Jméno: jawamen      IP: uživatel6631    
cau draci proc se nesmi michat moc oleje s benzinem když mam jehlove ložisko??kolik tak tak v poměru mam michat?diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel3826    
všechno co tady píšete je uplná kravina :-D:-D mazat musíš stejně protože olej ve směsi nemaže jen ložiska na ojnici ale i ložiska dola na klokovce a ty se taky mužou zadřít ...
 
 
Datum: 11. července 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na láhev nekoukejte. Na to, kolik je potřeba oleje má vliv hlavně konstrukce motoru.
 
 
Datum: 11. července 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked más ihlové loziko tak kludne mozes tam dat asi hociaké olej v pomere 1:50 :-)
 
 
Datum: 11. července 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: kokso004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus! Ono treba miešať benzín z olejom podľa toho aký ho používaš Lukaš Holub má pravdu len si daj pozor aby si nenalial čístý benzín tak ako sa to stalo mne ! Potom som to musel rozobrať lebo to bolo zadrené . Teraz pouzívam olej Stihl a ten sa mieša pomerom 1:50 .
 
 
Datum: 11. července 2009 14:19
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
On ten motor pak nemá moc tah a dost kouří.Můžeš míchat v poměru 1:30 a u lepších olejů 1:50 ,ale podívej se na láhev od toho eleje musí to tam být napsané v jakém poměru to máš míchat.
 
 
Datum: 11. července 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně tam můžeš namíchat hodně oleje, jen je to zbytečný.
 
 
Datum: 11. července 2009 13:18
 
 
 
 
Jméno: nano      IP: uživatel4226    
Čau kluci jaká je nejlepší vazelína na mazání ložisek v kole od mogulu protože u nás na benzínce mají jenom vazelíny od mogulu. dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: kokso004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj ! Používaj vazelínu to je jedno akú hlavne aby to bolo mazané lebo sa hovorí že kto maže ten jede !
 
 
Datum: 11. července 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: tm      IP: uživatel5056    
zdarec jakej se dava prevodovej olej do fichtla ? a kolik se ho tam dava nebo vleze?! jo a u fichtla se dava do benzinu 1:30 nebo 1:50 a kolik jeto deci oleja nakolik litru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli budeš používat kvalitnější olej tak stačí 1:50 tj. např. 100 ml oleje do 5l benzínu.
 
 
Datum: 10. července 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam bud PP80 nebo PP90...a musis ho tam dat tolik nez ti bude vytikat z toho sroubu pod napoustecim (ne z napousteciho:-D)...no predepsane bylo 1:33...coz je 33ml na litr...ale kdyz si koupis kvalitni olej tak snese v pohode i 1:40-50:-)
 
 
Datum: 10. července 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: jawacz      IP: uživatel4183    
Lidi že je v poměru 1:50 míň oleje jak v 1:30? Byl jsem si jist až do té doby kdy mě zmátl bratranec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6638    
1:50 je 1 litr oleje na 50 litrů benzínu, 1:30 je litr oleje na 30 litrů benzínu, takže máš pravdu ty.
 
 
Datum: 10. července 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: predstihX ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
urcite 1:50 je jeden dil oleje v 50 dilech benzinu to je jedna padesatina s toho celku
 
 
Datum: 10. července 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci....prosím vás....převodový oil má být černý nebo žlutý?....bo já sem měnil oil a ten co jsem vypustil, byl černý, a Mogul trans 80, co jsem tam nalil, je žlutý.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyjetý olej bývá černý, ale nemusí. Nový olej je buď hnědozaltý nebo může být nějak obarvený.
 
 
Datum: 10. července 2009 9:33
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Když vypouštíš starý olej, tak je černý (obsahuje různé nečistoty z převodovky a prach z korků lamel spojky) a nový olej je krásně žlutý...
 
 
Datum: 09. července 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6634    
ano,vyjetej olej ma bejt černej a novej olej svetlej,takova hnedo-zlata barva.......
 
 
Datum: 09. července 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: olej      IP: uživatel5457    
čawte Musím dekarbonzovať valec piest hlavu a ine ked chcem namiesto M2T dávať Stihl a pojde mi lepšie fik so Stihlom ako s M2T A v akom pomere mám dávať Stihl. Dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Ale stihl dělá dva typy olejá pro 2T a ty máš určitě Stihl HP to je ten červený a to je minerál. plná syntetika je pouze HP ultra a ten má zelenou barvu
 
 
Datum: 12. srpna 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to kvalitní olej, stačí dávat v poměru 1:50 je to na něm i napsaný.
 
 
Datum: 08. července 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: kokso004 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj! Ja do svojej 20 - tky davam uz Stihl olej uz niekolko rokov a nemam s nim ziadny problem. Ked si pouzival predtým M2T tak je potrebne urobit dekarbonizaciu a to preto lebo stihl je synteticky olej a ma tendenciu rozpustat nausadzany karbon. Prajem vela stastných kilometreov
 
 
Datum: 07. července 2009 22:48
 
 
 
 
Jméno: kajbr      IP: uživatel768    
je to kvalitnejsi olej no, tak ti to tak nezanáší věci
 
 
Datum: 07. července 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      IP: uživatel768    
ale nemusis to dekarbonuzovat. ale mužes no, zvysi se ti o hodne životnost, a nebude to tak zanášet výfuk a válec
 
 
Datum: 07. července 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tím že to dekarbonizuješ určitě nic nezkazíš...být tebou bych to udělal a ten stihl bych ředil tak 1:40
 
 
Datum: 07. července 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: viktor      IP: uživatel768    
hosi je to nekde, koupil sem babetu, a tekl mi olej, sem myslel ze je to guferama a pritom jsou aji ložiska odešlé. abych mohl vymenit loziska v tom levem krytu tak to musim rozpulit motor že? a je to těžké rozpulit? diky za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
rozpůlit to není těžké horší je to skládat :-D:-D já jsem se toho taky bál ale to to pohoda..
 
 
Datum: 08. července 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
neni to tezky.. dit tam skoro nic neni :-) jen si pamatuj jak to tam bylo
 
 
Datum: 07. července 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: viktor      IP: uživatel768    
zdravim, chcu se zeptat ohledne babety, musim rozpulit cely motor abych mohl vymenit gufera u zapalovani? nebo staci oddelat zapalovani? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: Kajbr      E-mail:      IP: uživatel768    
ahoj draci, potřebuji poradit s babetou dvourychlostní. včera sem si ji koupil a nalil sem tam olej protože tam žadny nebyl. a tedka mi na leve strane kape olej. jak je tam myslím na spojka a ty dve kola. nevite čím to muže byt? a v tom levem krytu nema byt olej? ale asi ne kdyz je tam ten umely kryt. pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK      IP: uživatel6576    
dal si ho tam moc nebo ti to propousti
 
 
Datum: 06. července 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel6575    
asi si ho tam dal moc.... nvm sice co to je za babcu ale na pravej strane by mnel byt kontrolni srubek... a estli ti to nateklo nalevo jak su spojky tak to dukladne pouturaj aby sa ti nezamazali unasace a spojka bo to budes moset rozebirat a odmastnovat...
 
 
Datum: 06. července 2009 9:22
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
zdar , mate nekdo zkusenostoi s timhle olejem? je dobrej? http://www.koldes.cz/detail.php?id=20&nazev=shell-advance-sx-2t-baleni-1-l odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
no, tak ale teda k veci , co si mylsite o tomto oleju?
 
 
Datum: 06. července 2009 19:36
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T se ale musí dekarbonizovat. Tak to tu všichni psali alespoň.
 
 
Datum: 06. července 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Ne,,na pumpě sem viděl M2T (panorama) 0,5 litru za 50Kč-
 
 
Datum: 06. července 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
jen utno opravit ze m2t je litrovka a ze stoji 55 kc , a toto je taky litrovka.
 
 
Datum: 06. července 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Tenhle Shell je minerální olej.
 
 
Datum: 06. července 2009 10:27
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
když na te strance stoji 95 Kč , tak na shellce to mosi byt levnejsi ne??
 
 
Datum: 06. července 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
M2T seženeš na pumpě za 50-60 Kč Pul litru. Tohle koupíš za 100 Kč jeden litr-(takže cenově stejně),,,,,,, určitě cenově a kvalitou je schell nejvýhodnější olej který znám.
 
 
Datum: 05. července 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
a je to nejaka polosyntetika nebo ne? je to nejaky vysokootackovy?kua nbizel. mi m2t tzakl sem mu rekl at si ho narve do spic , tak sem uholidl tenhle tak sem ho vzal 115 za litr jto je docela sluisny ze?. minule sem mel valvoline 2t competiton ten byl fakt dobrej ale cena vysoka az skoro 200 kc úlitr a kurva kdyz redis 1: 40 to je hned pryc
 
 
Datum: 05. července 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: motejl939 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoj, tenhle olej je jeden z nejlepších, kterej můžeš fíkovi míchat s benzinem. Rozohdně nekupuj ňáký sra*ky jako M2T... Tenhle Shelláckej mám odzkoušenej. Je vážně dobrej.
 
 
Datum: 05. července 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Tenhle olej určitě doporučuju,moc nečoudí,pěkně maže,dobře spaluje,žadný karbon. A asi nejlepší je na tom cena
 
 
Datum: 05. července 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ano je dobrej.Mě kouří chvilku jen za studena,když se ohřeje motor tak skoro vůbec,něco malinko pochopitelně jo,ale je to fakt málo a to mažu 1:30.Cena je taky dobrá nato jak je kvalitní.Dobře maže,docela dobře se spaluje
 
 
Datum: 05. července 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
zdar draci , chcem sa opytat aky davate do fichtloveho motora olej??? ci prevodovkovy bo motorovy. za rady vopred diki. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hosi vy resite nekaky ilej v prevodovce i kdybych tam nachcal tak to pojede!!
 
 
Datum: 03. července 2009 18:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to se máš s čím chválit.
 
 
Datum: 03. července 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Wolksvagen tuareg
 
 
Datum: 03. července 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ukradol som z nového tuarega olej (z prevodovky) a to dávam do toho a som spokojny :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. července 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel1696    
no tak do motoru das prevodovy motorovy bys dal v tom pripade kdyby si mel upraveny karter prepereny motor na pul a do benalu muzes dat skoro jakykoli ale je nejlepsi ten origo pro 2 t motory nejaky lepsi a je to
 
 
Datum: 03. července 2009 12:39
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Pokud myslíš do převodovky tak PP 80 nebo PP90.Jinak do benzinu je to jen na tobě,záleží jak moc dobrej olej chceš.Já dávám Shell Advance SX 2T za 115Kč/litr a plná spokojenost-.Jijnak můžeš třeba Mogul TSF,Motul 510.Podívej se do starších dotazů,je to tu každou chvíly.
 
 
Datum: 03. července 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
Pokud myslíš do převodovky tak PP 80 nebo PP90.Jinak do benzinu je to jen na tobě,záleží jak moc dobrej olej chceš.Já dávám Shell Advance SX 2T za 115Kč/litr a plná spokojenost-.Jijnak můžeš třeba Mogul TSF,Motul 510.Podívej se do starších dotazů,je to tu každou chvíly.
 
 
Datum: 03. července 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,hosi jak mam zpravit kolo když ho roztočim na ose tak to tak divně vrčí ostatní mi to nedelají asi to bude ložiskem nevi nekdo jak ho vyčistit nebo vyměnit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a musí se to nějak nahřívat
 
 
Datum: 03. července 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel1696    
ono to muze byt loziskem na rozete nebo taky na sekundarku vis
 
 
Datum: 03. července 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
staci aby si vytiahol lozisko a ked bude dobre tak ho staci len namazat vazelinou-.
 
 
Datum: 03. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: dominos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš to rozebrat a vyklepnout ložisaka a pak tam spátky naklepnout nové
 
 
Datum: 03. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdarec hoši jak často bych měl dekarbonizovat když do fika leju M2T odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
A když mám na M2T najeto zhruba 50km,musím dekarbonizovat,když chci přejít na Mogul TSF????
 
 
Datum: 03. července 2009 9:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6556    
hele reknu vec,na kterou mi hodne lidi napadne,ale dokud sem jezdili jako malý harant na fichtlu vsude po polích jedna-dva-jedna-dva občas tři,tak sem mel spotrebu krouzku jako krava,mazal sem m2t.......ted sem trosku uz "starší" obcas si zajedu i nejaky ty serivky pri krosovejch zavodech a motor furt drží.....styl jizdy furt stejnej.........mazu polosyntetikou....... trosku to o necem svedci....
 
 
Datum: 02. července 2009 23:54
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
a právě na stylu když to honím tak se toho usazuje míň ne?
 
 
Datum: 02. července 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zhruba jednou ročně. Záleží jak hodně jezdíš, co je to za M2t, na stylu jízdy a jak ředíš.
 
 
Datum: 02. července 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už se o tom bavíte kolik tak stojí castrol?
 
 
Datum: 02. července 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak nektery M2T neni tak spatny ale prece jenom pouzivam radeji castrol do jednoho fichtla ten co ma jeh. lozisko na pist. cepu mazu 1:50 a do ostatniho liju M2T 1:33
 
 
Datum: 02. července 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
koupim castrol
 
 
Datum: 02. července 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
prdel si zemně dělat tojo
 
 
Datum: 02. července 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
prdel si zemně dělat tojo
 
 
Datum: 02. července 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: hujer753      IP: uživatel6553    
To jo. Záleží taky jak to ředíš.
 
 
Datum: 02. července 2009 20:26
 
 
 
 
Jméno: leito ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kazdej den slavine :-D Jsme ti rikal ,ze to tam lejt nemas ,ze si mas koupit neco lepsiho
 
 
Datum: 02. července 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel5786    
jaky olej do 100 kč by ste doporučili? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: MITELHOF      IP: uživatel1801    
M6AD ůplně stačí
 
 
Datum: 02. července 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fritovací
 
 
Datum: 02. července 2009 15:32
 
 
 
 
Jméno: havran77      IP: uživatel6548    
Do mopeda leju SHELL myslím že se jmenuje 2T-stojí 105Kč,koupíš ho ale pouze na benzínce Shellu,je takovej červenej,jako malinovka-splest to nemůžeš,proto dělá Shell ještě typ VSX,ale ten stojí asi 280Kč.\r\nJezdím na něj už asi 5let a píst a vyfuk jsou čisté,nemluvím o svíčče,která má krásnou cihlovou barvu.
 
 
Datum: 02. července 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel5786    
Velmi chytra poznamka Chongu:-D
 
 
Datum: 02. července 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Pravidelně dekarbonizovat doporučuje i výrobce, takže nešť... klidně M2T. Určitě na to jezdil tvůj stroj donedávna a nikterak mu to jistě neuškodilo. Pamatuj že nejvíc motoru škodí šofér :-D
 
 
Datum: 02. července 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: mtb      IP: uživatel4226    
Tak třeba M2T:-D:-D:-D pokud tě baví pravidelně dekarbonizovat:-D:-D:-D
 
 
Datum: 02. července 2009 11:31
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel5786    
Skuste psat přesne nazvy...diky;-)
 
 
Datum: 02. července 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: 555ka      IP: uživatel5519    
Jezdím sice na Castrol 2T a Castrol garden 2T, ale asi brzo přejdu na M2T. Penízky dochází a ono kupovat oil za 200 korun litr neni žádná sranda. To si raději koupim litr za 60 korun a budu to prostě častěji dekarbonizovat....šak ono mě to nezabije........vzpomínám na časy, za kterých jsem všem kámošům nadával že tam lijou sračky, ale když si kupovali nové a nové doplňky na mustagy a já dřel na 555ce, tak jsem začal taky šetřit, ale tak, že jsem míň jezdil, abych do toho nelil bordel....ale teď už se nechci omezovat, tak tam začnu dávat tu hnusnou černou tekutinu..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: huh      IP: uživatel6709    
já ho používám taky vždy´t 200kč není moc
 
 
Datum: 15. července 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
http://www.koldes.cz/detail.php?id=20&nazev=shell-advance-sx-2t-baleni-1-l Přesně tohle.
 
 
Datum: 02. července 2009 16:04
 
 
 
 
Jméno: Stepin      IP: uživatel5786    
Napiste prosim presny nazev toho oleje shell co mysltie rad bych ho taky vyskoušel
 
 
Datum: 02. července 2009 11:05
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj taky doporučuju shell leju ho do fichtlu i do čz a nekouří to nic se neucoava fakt nadhera a stojí tech 100kč 1L
 
 
Datum: 02. července 2009 8:34
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel5852    
Castrol 2T to je ten olej v tom červeným obalu že ... já ho taky používám ale stejnak mě to dost dýmí z výfuku .. v jakým poměru to míccháš s benzínem? Já 1:50 ... myslím že je to akorát ale myslel sem že to nebude tolik dymit když tam budu lít tak luxusní olej ...
 
 
Datum: 02. července 2009 1:31
 
 
 
 
Jméno: 555ka      IP: uživatel5519    
díky za tip...:-) vyzkouším :-)
 
 
Datum: 01. července 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
M2T je fakt na hovno,spíš kup schell advance,ja na něj jezdim dlouho a je dobrej,,,a hlavně neni moc drahý 100Kč za litr
 
 
Datum: 01. července 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Joxa      IP: uživatel6535    
Čest draci, můžu bez problémů přejít z M2T na polosyntetiku agip city 2T? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predne k TSF - ne TSF karbon nerouzpousti, je to mineral a ten karbon je este o neco tvrdsi nez z M2T, zase je ho min...jinak je to uporna prace cistit motor po M2T, potvrzuji...dalsi vec - ze je karbon v klikovem prostoru je dano blbym odvodem spalin pac tlakova vlna vyvolana zapalenymi plyne nejen ze dava do pohybu pist ale taky do klikovky nazene vyfukove plyny a ty to tam pak zanasi, vysvetlil sem to polopate ale snad to pochopite, jinak o fikach nic takoveho newim ale delavalo se to uz od fabriky na 638 motorech na Jawy 350, cili posledni generace motoru, delali to kvuli snizeni emisim aby se do neajky normy vesly a mohli jeste chvilu vyvazet tam, gde jinak bez tehle upravy nemohli, sic se povedlo snizit o neco malo ty emise ale udelali to spatnou cestou, snizili samozrejme vykon a jeste dopustili vetsi zanaseni klikovky karbonem...treba TK moto dela upraveni kanalku na valce z 638 (639, 640 samozrejme taky) aby se todlec nestavalo v takove mire...a spekulativne muzu rict ze castecne se tomu da predejit rozsirenim vyfukoveho kanalku (motor pak ma ale jinou charakteristiku, kazdej vi) a nebo kompletnim vycistenim motoru a pouzivanim nejake te polosyntetiky...
 
 
Datum: 01. července 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6533    
Jasna paka,odkarbonizovat!!! Kazda i levná polosyntetika obsahuje primesi na rozpousteni karbonu...... ono kdyz to nevycistits,ten pist a hlavu,tak ono se to primo nerafne,ale postupne to vydírá válec jak se to uvolnuje.... navíc nevim kde se bere karbon v klikovce,(nekde sem cet ze za to muzou tovarne nakurvený prefuky aby to nejelo tolik)ale je tam taky......je to des zbavovat motor nemocí po m2t.......to snad radsi na nej jezdit dál:-D:-D nekdo tu psal,ze TSF nerozpouští karbon:-)
 
 
Datum: 01. července 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Jestli ten agip nerozpouští karbon tak jo. Esi jo tak dekarbonizaci nebo zadřeš
 
 
Datum: 01. července 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: Angelo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim, můžu nalejt do Babetty 210 jako převodovej olej plnou syntetiku a nezkrátim životnost? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Když do převodovky tak převodovej. Jestli minerál nebo syntetika je podle mě jedno... Ale kdybys myslel do převodovky normál do benálu tak to bych nelil
 
 
Datum: 01. července 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: cechl1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když naleju do fichtla olej mogul M2T tak hulí a špatně jede a když tam naleju olej do krosek valvoline DuraBlend tak jede jako dělo a nekouří vůbec jenže strašně smrdí a olej je drahej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: milhaus250      IP: uživatel2849    
dlouho jsem kupoval drahé oleje a už mě to přestalo bavit.škoda peněz,M2T v dostatečném poměru taky dobře maže a čas od času provést dekarbonizaci mě nezabije.zajímavé,že já jsem nikdy rozdíl ve výkonu v závislosti na použitém oleji nezpozoroval:-)
 
 
Datum: 01. července 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2t je na hovno,já ho už nechci ani vidět potom co sem rozebíral jeden motor kterej sem mazal m2t a všude byl karbon dokonce i v klikový skříni nevim jak je to možný.m2t je fakt sajrajt!
 
 
Datum: 01. července 2009 8:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6531    
zas nový poznatek,ze m2t je sajrajt:-D:-D:-D:-D ja to rikam uz nekolik let a furt mi za to nekdo nadava:-D:-D
 
 
Datum: 30. června 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
A co nám k tomu řekneš dál?
 
 
Datum: 30. června 2009 20:53
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
jo jo..take pičove dotazy občas:-D jak ten tvuj vole!
 
 
Datum: 30. června 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a to je celý? to ví dnes i malé dítě
 
 
Datum: 30. června 2009 16:54
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel6526    
Nazdar draci... Mám takový problém... Fík mi nejde do otáček... A zdá se mi že se trošku dusí... Co s ním??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6541    
zkus se podivat na jehlu to bude tim ja sem to mel v cera taky
 
 
Datum: 01. července 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
To muže být i nečistota v karburátoru,ve výfuku. Nebo ti tam jde malo benzínu,špatný vzduchový filtr,předstih,směs,(pokud to děla za jízdy) tak ti mužou přibrzdovat brzdy,nebo podhuštěné pneu. Muže to být hodně věcí,nejprve to pořadně pročisti.
 
 
Datum: 30. června 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: Froggyc      IP: uživatel2406    
co treba neni moc bohata smes ???? nebo nemas pecku na kladivku ?
 
 
Datum: 30. června 2009 15:26
 
<  52  53  54  55  56  57  58  59  60  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 22:09:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu