|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar draci a dračice....měl bych takový dotázek....vím, že M2T je sračka, ale chci se na něco zepat....bude fíkovi vadit, kdybych projezdil třa 6 litrů benzínu s olejem Castrol 2T a pak 3 nebo 2 litry s M2Téčkem??....musím šetřit, ale nechci tam tu sračku lít pořád, takže mě napadlo, že to budu střídat....myslím, že tím, že je Castrol takový luxusní Oil, tak by se ta troška karbonu z těch 3 litrů s M2Téčkem měla rozpustit a nemělo by to vadit, když je ho málo.....díky za odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 20:11
 a co kdybych ty oleje nestřídal, ale míchal....
Datum: 12. července 2009 20:11
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jezis moc to prozivate jezdim furt m2t micham to obcas zadna dekarbonizace , hosi tyvole ja z vas nemuzu sama dekarobonizace tyvole to me poser
Datum: 12. července 2009 19:19
Jméno: standa
IP: uživatel6665
Datum: 12. července 2009 15:20
 Častý střídání oleje není dobrý. Častým střídáním oleje motoru uškodíš víc než tím nejhorším motorovým olejem.
Datum: 12. července 2009 11:42
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Když dáš M2T tak ten ti vytvoří karbon. A pak když dáš Castrol tak ten rozpustí karbon a to pro motor neni dobrý.
Datum: 12. července 2009 10:31
 thank you for that btw, but for 105 korun I can have 2 litres of M2T.....in state of 1 liter Shell.....  ....prostě budu muset častěji dekarbonovati....  ....ale to se dá přežít...
Datum: 12. července 2009 0:59
Jméno: standa
IP: uživatel6657
 lej tam dlohodobe jeden olej a nevymejslej takovyhle blbosti.........jo m2t je kaše,ale pokud na lepsi nemas,tak jezdi na m2t(by the way litrovka shellu stoji 105  )......takovyhle michani je naprd....
Datum: 12. července 2009 0:54
 proč bych měl zadřít ?? mažou oba....akorát jeden víc karbonuje....a nechápu co myslíš tím čistým....jako že bych nepřidal oil?? proč bych nepřidával Oil??
Datum: 12. července 2009 0:23
Jméno: Horst
IP: uživatel6655
 Tvůj problém bude asi následující. Naleješ benzin s M2T,naleješ s Castrolem,naleješ čistý a zadřeš.Kde bude vina ? V M2T nebo v Castrolu ?Lej jeden nebo druhý.
Datum: 12. července 2009 0:13
 zatím ho tam neleju, ale začnu, bo nejsou prachy.....ale chci ho střídat s Castrol 2T.....
Datum: 12. července 2009 0:07
Jméno: Horst
IP: uživatel6655
 Když víš že je M2T sračka,tak proč ho tam leješ ? Tady někdo vytvoří teorii jak je ten olej špatný a ostatní se toho drží jak h*vno košile. Přečti manuál k motorce ( motoru) použij doporučený olej a poměr no a jezdi.
Datum: 12. července 2009 0:05
Jméno: jawamen
IP: uživatel6631
 cau draci proc se nesmi michat moc oleje s benzinem když mam jehlove ložisko??kolik tak tak v poměru mam michat?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 22:10
Jméno: pepa
IP: uživatel3826
 všechno co tady píšete je uplná kravina   mazat musíš stejně protože olej ve směsi nemaže jen ložiska na ojnici ale i ložiska dola na klokovce a ty se taky mužou zadřít ...
Datum: 11. července 2009 22:10
 Na láhev nekoukejte. Na to, kolik je potřeba oleje má vliv hlavně konstrukce motoru.
Datum: 11. července 2009 16:02
 ked más ihlové loziko tak kludne mozes tam dat asi hociaké olej v pomere 1:50
Datum: 11. července 2009 15:21
 Čus! Ono treba miešať benzín z olejom podľa toho aký ho používaš Lukaš Holub má pravdu len si daj pozor aby si nenalial čístý benzín tak ako sa to stalo mne ! Potom som to musel rozobrať lebo to bolo zadrené . Teraz pouzívam olej Stihl a ten sa mieša pomerom 1:50 .
Datum: 11. července 2009 14:19
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 On ten motor pak nemá moc tah a dost kouří.Můžeš míchat v poměru 1:30 a u lepších olejů 1:50 ,ale podívej se na láhev od toho eleje musí to tam být napsané v jakém poměru to máš míchat.
Datum: 11. července 2009 13:34
 Klidně tam můžeš namíchat hodně oleje, jen je to zbytečný.
Datum: 11. července 2009 13:18
Jméno: nano
IP: uživatel4226
 Čau kluci jaká je nejlepší vazelína na mazání ložisek v kole od mogulu protože u nás na benzínce mají jenom vazelíny od mogulu. dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2009 14:22
 Ahoj ! Používaj vazelínu to je jedno akú hlavne aby to bolo mazané lebo sa hovorí že kto maže ten jede !
Datum: 11. července 2009 14:22
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec jakej se dava prevodovej olej do fichtla ? a kolik se ho tam dava nebo vleze?! jo a u fichtla se dava do benzinu 1:30 nebo 1:50 a kolik jeto deci oleja nakolik litru
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 13:08
 Jestli budeš používat kvalitnější olej tak stačí 1:50 tj. např. 100 ml oleje do 5l benzínu.
Datum: 10. července 2009 13:08
 dej tam bud PP80 nebo PP90...a musis ho tam dat tolik nez ti bude vytikat z toho sroubu pod napoustecim (ne z napousteciho  )...no predepsane bylo 1:33...coz je 33ml na litr...ale kdyz si koupis kvalitni olej tak snese v pohode i 1:40-50
Datum: 10. července 2009 12:39
Jméno: jawacz
IP: uživatel4183
 Lidi že je v poměru 1:50 míň oleje jak v 1:30? Byl jsem si jist až do té doby kdy mě zmátl bratranec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 12:50
Jméno: moony
IP: uživatel6638
 1:50 je 1 litr oleje na 50 litrů benzínu, 1:30 je litr oleje na 30 litrů benzínu, takže máš pravdu ty.
Datum: 10. července 2009 12:50
 urcite 1:50 je jeden dil oleje v 50 dilech benzinu to je jedna padesatina s toho celku
Datum: 10. července 2009 11:36
 Zdar draci....prosím vás....převodový oil má být černý nebo žlutý?....bo já sem měnil oil a ten co jsem vypustil, byl černý, a Mogul trans 80, co jsem tam nalil, je žlutý....
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2009 9:33
 Vyjetý olej bývá černý, ale nemusí. Nový olej je buď hnědozaltý nebo může být nějak obarvený.
Datum: 10. července 2009 9:33
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Když vypouštíš starý olej, tak je černý (obsahuje různé nečistoty z převodovky a prach z korků lamel spojky) a nový olej je krásně žlutý...
Datum: 09. července 2009 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel6634
 ano,vyjetej olej ma bejt černej a novej olej svetlej,takova hnedo-zlata barva.......
Datum: 09. července 2009 21:55
Jméno: olej
IP: uživatel5457
 čawte Musím dekarbonzovať valec piest hlavu a ine ked chcem namiesto M2T dávať Stihl a pojde mi lepšie fik so Stihlom ako s M2T A v akom pomere mám dávať Stihl. Dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2009 15:19
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Ale stihl dělá dva typy olejá pro 2T a ty máš určitě Stihl HP to je ten červený a to je minerál. plná syntetika je pouze HP ultra a ten má zelenou barvu
Datum: 12. srpna 2009 15:19
 Je to kvalitní olej, stačí dávat v poměru 1:50 je to na něm i napsaný.
Datum: 08. července 2009 10:43
 Ahoj! Ja do svojej 20 - tky davam uz Stihl olej uz niekolko rokov a nemam s nim ziadny problem. Ked si pouzival predtým M2T tak je potrebne urobit dekarbonizaciu a to preto lebo stihl je synteticky olej a ma tendenciu rozpustat nausadzany karbon. Prajem vela stastných kilometreov
Datum: 07. července 2009 22:48
Jméno: kajbr
IP: uživatel768
 je to kvalitnejsi olej no, tak ti to tak nezanáší věci
Datum: 07. července 2009 22:31
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
 ale nemusis to dekarbonuzovat. ale mužes no, zvysi se ti o hodne životnost, a nebude to tak zanášet výfuk a válec
Datum: 07. července 2009 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tím že to dekarbonizuješ určitě nic nezkazíš...být tebou bych to udělal a ten stihl bych ředil tak 1:40
Datum: 07. července 2009 22:24
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 hosi je to nekde, koupil sem babetu, a tekl mi olej, sem myslel ze je to guferama a pritom jsou aji ložiska odešlé. abych mohl vymenit loziska v tom levem krytu tak to musim rozpulit motor že? a je to těžké rozpulit? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 23:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 rozpůlit to není těžké horší je to skládat   já jsem se toho taky bál ale to to pohoda..
Datum: 08. července 2009 23:20
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 neni to tezky.. dit tam skoro nic neni  jen si pamatuj jak to tam bylo
Datum: 07. července 2009 19:22
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 zdravim, chcu se zeptat ohledne babety, musim rozpulit cely motor abych mohl vymenit gufera u zapalovani? nebo staci oddelat zapalovani?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2009 11:52
 ahoj draci, potřebuji poradit s babetou dvourychlostní. včera sem si ji koupil a nalil sem tam olej protože tam žadny nebyl. a tedka mi na leve strane kape olej. jak je tam myslím na spojka a ty dve kola. nevite čím to muže byt? a v tom levem krytu nema byt olej? ale asi ne kdyz je tam ten umely kryt. pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2009 10:48
Jméno: KOUDY.OK
IP: uživatel6576
 dal si ho tam moc nebo ti to propousti
Datum: 06. července 2009 10:48
Jméno: Enigma
IP: uživatel6575
 asi si ho tam dal moc.... nvm sice co to je za babcu ale na pravej strane by mnel byt kontrolni srubek... a estli ti to nateklo nalevo jak su spojky tak to dukladne pouturaj aby sa ti nezamazali unasace a spojka bo to budes moset rozebirat a odmastnovat...
Datum: 06. července 2009 9:22
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Posl.aktualizace: 06. července 2009 19:36
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 no, tak ale teda k veci , co si mylsite o tomto oleju?
Datum: 06. července 2009 19:36
 M2T se ale musí dekarbonizovat. Tak to tu všichni psali alespoň.
Datum: 06. července 2009 17:53
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ne,,na pumpě sem viděl M2T (panorama) 0,5 litru za 50Kč-
Datum: 06. července 2009 12:10
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 jen utno opravit ze m2t je litrovka a ze stoji 55 kc , a toto je taky litrovka.
Datum: 06. července 2009 12:06
 Tenhle Shell je minerální olej.
Datum: 06. července 2009 10:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 když na te strance stoji 95 Kč , tak na shellce to mosi byt levnejsi ne??
Datum: 06. července 2009 10:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 M2T seženeš na pumpě za 50-60 Kč Pul litru. Tohle koupíš za 100 Kč jeden litr-(takže cenově stejně),,,,,,, určitě cenově a kvalitou je schell nejvýhodnější olej který znám.
Datum: 05. července 2009 23:23
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 a je to nejaka polosyntetika nebo ne? je to nejaky vysokootackovy?kua nbizel. mi m2t tzakl sem mu rekl at si ho narve do spic , tak sem uholidl tenhle tak sem ho vzal 115 za litr jto je docela sluisny ze?. minule sem mel valvoline 2t competiton ten byl fakt dobrej ale cena vysoka az skoro 200 kc úlitr a kurva kdyz redis 1: 40 to je hned pryc
Datum: 05. července 2009 23:10
 Hoj, tenhle olej je jeden z nejlepších, kterej můžeš fíkovi míchat s benzinem. Rozohdně nekupuj ňáký sra*ky jako M2T... Tenhle Shelláckej mám odzkoušenej. Je vážně dobrej.
Datum: 05. července 2009 22:36
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tenhle olej určitě doporučuju,moc nečoudí,pěkně maže,dobře spaluje,žadný karbon. A asi nejlepší je na tom cena
Datum: 05. července 2009 22:34
 Ano je dobrej.Mě kouří chvilku jen za studena,když se ohřeje motor tak skoro vůbec,něco malinko pochopitelně jo,ale je to fakt málo a to mažu 1:30.Cena je taky dobrá nato jak je kvalitní.Dobře maže,docela dobře se spaluje
Datum: 05. července 2009 22:07
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 zdar draci , chcem sa opytat aky davate do fichtloveho motora olej??? ci prevodovkovy bo motorovy. za rady vopred diki.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 18:41
 hosi vy resite nekaky ilej v prevodovce i kdybych tam nachcal tak to pojede!!
Datum: 03. července 2009 18:41
 no to se máš s čím chválit.
Datum: 03. července 2009 17:27
 Wolksvagen tuareg
Datum: 03. července 2009 12:41
Datum: 03. července 2009 12:40
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 no tak do motoru das prevodovy motorovy bys dal v tom pripade kdyby si mel upraveny karter prepereny motor na pul a do benalu muzes dat skoro jakykoli ale je nejlepsi ten origo pro 2 t motory nejaky lepsi a je to
Datum: 03. července 2009 12:39
 Pokud myslíš do převodovky tak PP 80 nebo PP90.Jinak do benzinu je to jen na tobě,záleží jak moc dobrej olej chceš.Já dávám Shell Advance SX 2T za 115Kč/litr a plná spokojenost-.Jijnak můžeš třeba Mogul TSF,Motul 510.Podívej se do starších dotazů,je to tu každou chvíly.
Datum: 03. července 2009 12:15
 Pokud myslíš do převodovky tak PP 80 nebo PP90.Jinak do benzinu je to jen na tobě,záleží jak moc dobrej olej chceš.Já dávám Shell Advance SX 2T za 115Kč/litr a plná spokojenost-.Jijnak můžeš třeba Mogul TSF,Motul 510.Podívej se do starších dotazů,je to tu každou chvíly.
Datum: 03. července 2009 12:12
 zdar,hosi jak mam zpravit kolo když ho roztočim na ose tak to tak divně vrčí ostatní mi to nedelají asi to bude ložiskem nevi nekdo jak ho vyčistit nebo vyměnit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 14:40
 a musí se to nějak nahřívat
Datum: 03. července 2009 14:40
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 ono to muze byt loziskem na rozete nebo taky na sekundarku vis
Datum: 03. července 2009 12:40
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 staci aby si vytiahol lozisko a ked bude dobre tak ho staci len namazat vazelinou-.
Datum: 03. července 2009 11:57
 musíš to rozebrat a vyklepnout ložisaka a pak tam spátky naklepnout nové
Datum: 03. července 2009 11:57
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši jak často bych měl dekarbonizovat když do fika leju M2T
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 9:04
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 A když mám na M2T najeto zhruba 50km,musím dekarbonizovat,když chci přejít na Mogul TSF????
Datum: 03. července 2009 9:04
Jméno: standa
IP: uživatel6556
 hele reknu vec,na kterou mi hodne lidi napadne,ale dokud sem jezdili jako malý harant na fichtlu vsude po polích jedna-dva-jedna-dva občas tři,tak sem mel spotrebu krouzku jako krava,mazal sem m2t.......ted sem trosku uz "starší" obcas si zajedu i nejaky ty serivky pri krosovejch zavodech a motor furt drží.....styl jizdy furt stejnej.........mazu polosyntetikou....... trosku to o necem svedci....
Datum: 02. července 2009 23:54
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 a právě na stylu když to honím tak se toho usazuje míň ne?
Datum: 02. července 2009 22:03
 Tak zhruba jednou ročně. Záleží jak hodně jezdíš, co je to za M2t, na stylu jízdy a jak ředíš.
Datum: 02. července 2009 21:55
 když už se o tom bavíte kolik tak stojí castrol?
Datum: 02. července 2009 21:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak nektery M2T neni tak spatny ale prece jenom pouzivam radeji castrol do jednoho fichtla ten co ma jeh. lozisko na pist. cepu mazu 1:50 a do ostatniho liju M2T 1:33
Datum: 02. července 2009 21:16
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 koupim castrol
Datum: 02. července 2009 21:10
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 prdel si zemně dělat tojo
Datum: 02. července 2009 21:08
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 prdel si zemně dělat tojo
Datum: 02. července 2009 21:08
Jméno: hujer753
IP: uživatel6553
 To jo. Záleží taky jak to ředíš.
Datum: 02. července 2009 20:26
 kazdej den slavine  Jsme ti rikal ,ze to tam lejt nemas ,ze si mas koupit neco lepsiho
Datum: 02. července 2009 19:59
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 jaky olej do 100 kč by ste doporučili?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2009 17:49
Jméno: MITELHOF
IP: uživatel1801
 M6AD ůplně stačí
Datum: 02. července 2009 17:49
 fritovací
Datum: 02. července 2009 15:32
Jméno: havran77
IP: uživatel6548
 Do mopeda leju SHELL myslím že se jmenuje 2T-stojí 105Kč,koupíš ho ale pouze na benzínce Shellu,je takovej červenej,jako malinovka-splest to nemůžeš,proto dělá Shell ještě typ VSX,ale ten stojí asi 280Kč.\r\nJezdím na něj už asi 5let a píst a vyfuk jsou čisté,nemluvím o svíčče,která má krásnou cihlovou barvu.
Datum: 02. července 2009 12:22
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 Velmi chytra poznamka Chongu
Datum: 02. července 2009 11:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Pravidelně dekarbonizovat doporučuje i výrobce, takže nešť... klidně M2T. Určitě na to jezdil tvůj stroj donedávna a nikterak mu to jistě neuškodilo. Pamatuj že nejvíc motoru škodí šofér
Datum: 02. července 2009 11:36
Jméno: mtb
IP: uživatel4226
Datum: 02. července 2009 11:31
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 Skuste psat přesne nazvy...diky
Datum: 02. července 2009 11:01
Jméno: 555ka
IP: uživatel5519
 Jezdím sice na Castrol 2T a Castrol garden 2T, ale asi brzo přejdu na M2T. Penízky dochází a ono kupovat oil za 200 korun litr neni žádná sranda. To si raději koupim litr za 60 korun a budu to prostě častěji dekarbonizovat....šak ono mě to nezabije........vzpomínám na časy, za kterých jsem všem kámošům nadával že tam lijou sračky, ale když si kupovali nové a nové doplňky na mustagy a já dřel na 555ce, tak jsem začal taky šetřit, ale tak, že jsem míň jezdil, abych do toho nelil bordel....ale teď už se nechci omezovat, tak tam začnu dávat tu hnusnou černou tekutinu.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 16:12
Jméno: huh
IP: uživatel6709
 já ho používám taky vždy´t 200kč není moc
Datum: 15. července 2009 16:12
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 http://www.koldes.cz/detail.php?id=20&nazev=shell-advance-sx-2t-baleni-1-l Přesně tohle.
Datum: 02. července 2009 16:04
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 Napiste prosim presny nazev toho oleje shell co mysltie rad bych ho taky vyskoušel
Datum: 02. července 2009 11:05
 jj taky doporučuju shell leju ho do fichtlu i do čz a nekouří to nic se neucoava fakt nadhera a stojí tech 100kč 1L
Datum: 02. července 2009 8:34
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel5852
 Castrol 2T to je ten olej v tom červeným obalu že ... já ho taky používám ale stejnak mě to dost dýmí z výfuku .. v jakým poměru to míccháš s benzínem? Já 1:50 ... myslím že je to akorát ale myslel sem že to nebude tolik dymit když tam budu lít tak luxusní olej ...
Datum: 02. července 2009 1:31
Jméno: 555ka
IP: uživatel5519
Datum: 01. července 2009 22:57
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 M2T je fakt na hovno,spíš kup schell advance,ja na něj jezdim dlouho a je dobrej,,,a hlavně neni moc drahý 100Kč za litr
Datum: 01. července 2009 22:51
Jméno: Joxa
IP: uživatel6535
 Čest draci, můžu bez problémů přejít z M2T na polosyntetiku agip city 2T?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 16:21
 predne k TSF - ne TSF karbon nerouzpousti, je to mineral a ten karbon je este o neco tvrdsi nez z M2T, zase je ho min...jinak je to uporna prace cistit motor po M2T, potvrzuji...dalsi vec - ze je karbon v klikovem prostoru je dano blbym odvodem spalin pac tlakova vlna vyvolana zapalenymi plyne nejen ze dava do pohybu pist ale taky do klikovky nazene vyfukove plyny a ty to tam pak zanasi, vysvetlil sem to polopate ale snad to pochopite, jinak o fikach nic takoveho newim ale delavalo se to uz od fabriky na 638 motorech na Jawy 350, cili posledni generace motoru, delali to kvuli snizeni emisim aby se do neajky normy vesly a mohli jeste chvilu vyvazet tam, gde jinak bez tehle upravy nemohli, sic se povedlo snizit o neco malo ty emise ale udelali to spatnou cestou, snizili samozrejme vykon a jeste dopustili vetsi zanaseni klikovky karbonem...treba TK moto dela upraveni kanalku na valce z 638 (639, 640 samozrejme taky) aby se todlec nestavalo v takove mire...a spekulativne muzu rict ze castecne se tomu da predejit rozsirenim vyfukoveho kanalku (motor pak ma ale jinou charakteristiku, kazdej vi) a nebo kompletnim vycistenim motoru a pouzivanim nejake te polosyntetiky...
Datum: 01. července 2009 16:21
Jméno: Standa
IP: uživatel6533
Datum: 01. července 2009 13:00
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Jestli ten agip nerozpouští karbon tak jo. Esi jo tak dekarbonizaci nebo zadřeš
Datum: 01. července 2009 12:22
 Zdravim, můžu nalejt do Babetty 210 jako převodovej olej plnou syntetiku a nezkrátim životnost?
Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 12:21
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Když do převodovky tak převodovej. Jestli minerál nebo syntetika je podle mě jedno... Ale kdybys myslel do převodovky normál do benálu tak to bych nelil
Datum: 01. července 2009 12:21
 když naleju do fichtla olej mogul M2T tak hulí a špatně jede a když tam naleju olej do krosek valvoline DuraBlend tak jede jako dělo a nekouří vůbec jenže strašně smrdí a olej je drahej
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 15:57
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2849
 dlouho jsem kupoval drahé oleje a už mě to přestalo bavit.škoda peněz,M2T v dostatečném poměru taky dobře maže a čas od času provést dekarbonizaci mě nezabije.zajímavé,že já jsem nikdy rozdíl ve výkonu v závislosti na použitém oleji nezpozoroval
Datum: 01. července 2009 15:57
 M2t je na hovno,já ho už nechci ani vidět potom co sem rozebíral jeden motor kterej sem mazal m2t a všude byl karbon dokonce i v klikový skříni nevim jak je to možný.m2t je fakt sajrajt!
Datum: 01. července 2009 8:03
Jméno: standa
IP: uživatel6531
Datum: 30. června 2009 22:52
Jméno: domte
IP: uživatel779
 A co nám k tomu řekneš dál?
Datum: 30. června 2009 20:53
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 jo jo..take pičove dotazy občas  jak ten tvuj vole!
Datum: 30. června 2009 18:06
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a to je celý? to ví dnes i malé dítě
Datum: 30. června 2009 16:54
Jméno: RealTekK
IP: uživatel6526
 Nazdar draci... Mám takový problém... Fík mi nejde do otáček... A zdá se mi že se trošku dusí... Co s ním???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2009 20:32
Jméno: Tom
IP: uživatel6541
 zkus se podivat na jehlu to bude tim ja sem to mel v cera taky
Datum: 01. července 2009 20:32
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 To muže být i nečistota v karburátoru,ve výfuku. Nebo ti tam jde malo benzínu,špatný vzduchový filtr,předstih,směs,(pokud to děla za jízdy) tak ti mužou přibrzdovat brzdy,nebo podhuštěné pneu. Muže to být hodně věcí,nejprve to pořadně pročisti.
Datum: 30. června 2009 16:03
Jméno: Froggyc
IP: uživatel2406
 co treba neni moc bohata smes ???? nebo nemas pecku na kladivku ?
Datum: 30. června 2009 15:26
|



|