|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Čau draci jak je to s tim olejem motul 510? Minule tady někdo řikal že je to minerál, ale na benzínce mi říkali že je to polosyntetika. Co to teda je? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 16:26
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 a jaký snim máte zkušenosti?
Datum: 15. dubna 2009 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel5790
 da se sehnat i za 185,-/litr
Datum: 14. dubna 2009 22:13
 já sem kupoval za 225kč litr
Datum: 14. dubna 2009 21:14
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 a klik ten olej stoji?
Datum: 14. dubna 2009 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel5790
 konkretne Motul 510 je polosyntetika
Datum: 14. dubna 2009 20:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 proc se simson maze 1:50 a fichtl 1:30 nechapu proc je takovej rozdil v mazani kdyz motor se nak nelisi a na pistnim cepu mam jehlovy lozisko jestli je to kuli tomu?????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2009 16:09
 j presne kuli tomu kdyz tam mas to lozisko tak muzes klidne mazat 1:50
Datum: 10. dubna 2009 16:09
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Čau draci porďte mi nějaký olej který nekouří a moc nekarbonuje. Dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2009 23:09
Jméno: standa
IP: uživatel5742
 Motorex Speedmix 2T....po roce pouzivani ani znamky karbonu,dobry spalovani a kdyz se ohreje a mazes v rozumnym pomeru tak vubec nekouri ani nesmrdí..... a nebo je taky dobra,ale trosku drazsi Formula 2T od Motorexu,ale ta uz je pro fichtla spise na škodu....to uz je vyslovenej pro vysokootacovy motory....ten Speedmix je na motory stare koncepce......jako sem s tim spokojenej.......mazu s tim vsechno od Ciao pres Parezy a fichtly az po péráka....a kdyz sem mel este ZIPa,tak sem s tim mazal i zipa...... v miste bydliste mam dealera Motorexu,takze volba je jasná..... a co si budem povidat TSF je taky pekna kase,ale aspon to je prvni levnej olej kterej uz nejak maze......
Datum: 10. dubna 2009 23:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 sri castrol davam 1:50
Datum: 10. dubna 2009 11:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ja davam castrol 2T 1:20 a ktomu zvlast primichaval M2T 1:30 a lita mi to tetka nejlip kdykoliv predtim ale asi budu pouzivat jen castrol 2T
Datum: 10. dubna 2009 11:43
 nebo debata o M2T, to uz tu dlouho nebylo  ...pokud si prolezes pokec tak se gdysy vysvetloval rodil v mineralu a polosyntetiky, tusim ze mineral se rozstristil ve valci a polosyntetika na dne pistu v klikovce, tam to bylo dano nejak prave gde ten pist zacne mazat ale nejsem odbornik na oleje...pokud chces asi ten nejlepsi oleje pro serii tak Motul 510, to je mineral na zpusob polosyntetiky bo jak a je proste vytecnej, navic se rika ze cokoliv drazsiho je pro seriovy motor uz jen vyhozeny praachy a spis to pak vic skodi nez je to k uzitku, stejne ten Motul je ale uz trochu velkej luxus avsak pokud mu ches dat to nejlepsi tak si ho kup...
Datum: 10. dubna 2009 11:00
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 za me mineral jesi je to serie a netoci 10000ot tk mineral.doufam ze sem nerozpoutal zurivou debatu o olejich
Datum: 10. dubna 2009 10:28
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Co myslite že je teda lepší nějaký dobrý minerál nebo radši polosyntetiku?
Datum: 10. dubna 2009 8:16
 esso 2t special.. predtym som daval castrol 2t ale podla mojho nazoru ten esso je lepsi
Datum: 10. dubna 2009 3:25
Jméno: JakubZ
IP: uživatel368
 Takhle, nedávno sem koupil do Mustanga olej Repsol. Je to polosyntetika. Vůbec nekouří a ani nesmrdí, ale jestli přecházíš z nějakýho "horšího" oleje, něco jako M2T (tim neříkám, že to je špatnej olej, taky sem jezdil), tak určitě vyčisti hlavu a píst od karbonu. Jo a ten Repsol má jednu nevýhodu, je bezbarvej, takže skoro nepoznáš, jestli je benzín už s olejem nebo ne.
Datum: 09. dubna 2009 22:41
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 koukam vsichni to myslime dobre ae kazdej tvrdi neco jineho  pri prechodu na jiny olej kamos(mazal M2T a zacal tam lejt nakej Castrol 2T drahej ae mineral)a zadrel pri prvni nadrzi.hadat se nechci ae jak rika Steve jistota je jistota.
Datum: 09. dubna 2009 21:34
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 09. dubna 2009 21:29
 vycisti hlavu a pist...nema ty slozky co to rozpoustej, to dela treba Motul 510 nebo polosyntetiky (syntetiky neberu v potaz) ale jistota je jistota, delam to dycky a navic to hnedka vycistis...
Datum: 09. dubna 2009 21:29
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 takže mám vyčistit hlavu od karbobu? nebo ještě něco jiného
Datum: 09. dubna 2009 21:21
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 abych to upresnil ne carbon nikde ae oproti M2T,prevodine nebo co do toho nekery prasat* lejou(samozrejme ne vy) to nedela nic.
Datum: 09. dubna 2009 21:19
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 tk to ti nereknu ja mazu Mogul Tsf  bude asi lepsi ae tan druhej sem nezkousel(cenove to samy).jak rikam vyfuk cistej,nehuli a carbon nikde  ale jesis mazal M2T nebo neco takovyho tak vsechno nejdriv odkarbonuj,protoze tyhle oleje obsahujou latky kery carbon rozpoustej a kdyby se ti tam nakej flakanec uvolnil mohl bys zadrit.
Datum: 09. dubna 2009 21:17
 TSF...sice po zahrati nekouri ale ten karbon tam proste bude...ale zase maze to a tesni, to je dulezita vlastnost 2T oleje...
Datum: 09. dubna 2009 21:15
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 a jakej mysliš že je lepší
Datum: 09. dubna 2009 21:03
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 zdar skus Mogul Tsf nebo Mogul 2T sou to oleje od 100 do 150 za litr.a sem spokojenej huli jen studenej jinak vubec a karbon zatim nikde.zdar
Datum: 09. dubna 2009 20:34
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 čau draci, mám Jawettu Sport a jak je vedle řetězovýho kola to pouzdro bronzový jak kouká z karteru tak mě tam tudy těče olej.Nevíte jestli by to šlo ňák zalepit ? protože se mě nechce kvuli tomu půlit motor. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2009 11:45
Jméno: martin
IP: uživatel4226
 Čau kluci co říkáte na tento olej Mogul TSF. Nezadře se mi motor když ho tam dám a dotedka jsem dával M2T? dik za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2009 15:43
 estli to zadres zalezi sice na oleji jakym mazes ale hlavne na zpusobu jakym jezdis, hlavne v dobe zabehu je to nachylne na pridreni, jak to zajedes (dukladne zajedes) tak pak uz to jen tak nezadres pokud to budes tim mazat v pomeru 1:33, to bys musel se k tomu chovat hodne hnusne a trapit ho aby se sekl...jinak pred mesicem jsem na nej znova presel a zacal ho zas pravidelne pouzivat a je to dobrej oil, oproti M2T to kouri jen nez se zahreje (negdy ani se zahrivat nemusi) a dulezity je ze maze, navic poznam v jakym kanystru mam svy palivo jelikoz to obarvi benal modre, je to sice mozna smesny tadlec poznamka ale uz sem se taky parkrat zarazil co tam leju (v kanystrach sem dojizdel zbytky a nebylo popsany v cem je co jelikoz jsem bordelar)...s karbonem sice problemy budou, to je jasny, ale ten kour se zredukuje a bude to mazat...u me spokojenost  za ty prachy to jde...jinak este jedna dulezita poznamka - sice TSF neni polosyntetika nebo nenici karbon na hlave a pistu, stejne ale bych doporucil ocistit spalovaci prostor v hlave a pist od karbonu, nahoda je blbec a pak gdyz se to uvolni tak to muzes setrit na vybrus, je to neprijemny gdyz se ti zadre motor diky novemu oleji (zkusenost znameho) a pritom se to dalo obejit vycistenim od karbonu...tot vse
Datum: 08. dubna 2009 15:43
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 hj lidi prosimvas kdyz mi motor na fichtlu nadmerne kouri a benzin mam namichany ok (v ostatnich nekouri) prestih a karburator sestelovany taky dobte tak to bude asi gufero ve spojce ze?? (pritom motor jede good)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel5701
 zalezi na svicce jestli je hodne cerna tak ti zere olej z prevodovky a jestli je vnitni elektroda cihlove vypalena popripade lehce tmavsi tak bych to neresil, je to prece jenom fichtl a ne neco s katalizatorem slnujicim normu 3
Datum: 07. dubna 2009 22:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 vadi kdyz micham M2T + Castrol 2T ???? protoze 2T rozpousti usazeniny a pak se to prej muze zadrit po M2T jenze tam mam novy krouzky s pistem a porad to stridam a obcas to ma nakej divnej zvuk jako kdyz se to dre tak mam obavy ale mel jsem sundanej valec a nic tam neni vydet tak jestli to delaj krouzky??? mam najeto zhruba pres 300 Km. Vykon to ma peknej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel5705
 Souhlas s fíkem.... v tomhle mam jasno......m2t jen jako nouzovka kdyz mi dojde nekde 50 kilaku od baraku benzin a nemam sebou olej(protoze sem si ho blbec nepripravil  ).......a plati zasada ze oleje se nemají míchat.....treba sem mel v bande benzin s olejem Motorex a prdnul sem na to benzin michanej s olejem TSF a prd se stalo,ale rika se ze by se to nemelo delat a M2T uz by se nemelo michat vubec s nicim,protoze nikdy nevis co konkretne v tvy flasticce je za smesi a jak by to mohlo zareagovat s tim olejem.....nekdy si to skuste  at vidite ze nekecam
Datum: 06. dubna 2009 15:42
 Každopádně bych to nemíchal,M2T neni olej do motoru.Je to pěknej sráč,nechápu jak sem ho tam mohl lejt.Njn,mladej a blbej.Ale teď už NE!M2T možná tak na fritování.Radši bych do toho lil jenom ten Castrol 2T
Datum: 06. dubna 2009 12:06
Jméno: nafta
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 04. dubna 2009 20:28
Jméno: JAWA_ceZetak
IP: uživatel4196
 hele a když tam naleješ benzín s naftou, tak to budeš horko těžko chcípat
Datum: 04. dubna 2009 20:28
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 VŠAK PROČ TO NEVYJEZDIT  kolika oktaňák je technickej?
Datum: 03. dubna 2009 19:50
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 VŠAK PROČ TO NEVYJEZDIT  kolika oktaňák je technickej?
Datum: 03. dubna 2009 19:39
Jméno: standa
IP: uživatel5682
Datum: 03. dubna 2009 17:42
 Taky sem to jezdil když do servisu přijel favorit s natankovou naftou...a někdy to bylo až dost...  Studenýho fíka sem startoval tak že sem měl lahvičku s ředidlem vypustil plovákovku nalil do ní ředidlo a připojim zpátky banzín s naftou...  Nedřív se to rozhřálo na ředidlo pak přišel benál...  To byli časy....
Datum: 03. dubna 2009 15:29
 Já bych to nalil do nějakýho průhlednýho sudu a nechal pár dní stát.Ona se nafta oddělí od benzinu,pak jenom benzin nějak vycucneš a můžeš jezdit
Datum: 03. dubna 2009 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel5682
 dost zalezi v jakym pomeru je to naredeny.....pomer 1:1 je maximum pri kterym to este nejak jede......bude to strasne hulit a musis trosku ucpat sání,jinak to nepojede vubec....jo a špatně to chytá......je to tvuj boj.....ale pokud je v tech 30 litrech cca 5 litru nafty,tak to je jako v klidu,to se nic nedeje.....ale pokud víc,tak to bude zlý
Datum: 03. dubna 2009 14:49
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau potrebuju se zeptat jakej olej je lepsi do benzinu tata mi řikal že štil a na benzince mi řekli že je lepši M2T tož ja sem z toho janek
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 20:58
Datum: 19. května 2009 20:58
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Stando já nejsem pro to aby všichni jezdily na m2t. Ale když to máš starej už vylítanej válec a nemáš v úmyslu dělat výbrus tak nemá cenu tam lít stihl ale je pravda že toto řešit nemá cenu
Datum: 01. dubna 2009 19:59
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ano ano...jak řiká standa.....
Datum: 01. dubna 2009 17:56
Jméno: vy naděláte
IP: uživatel4891
 hoši vy to furt tak řešítě...  ..já s m2t umejvám motor,ředím benzín a mám to i v přvodovce..a pohoda..jezdí jezdí...a nelámu si s tím hlavu
Datum: 01. dubna 2009 17:52
 Já jezdim jedině na castrol TTS a jsem velice spokojen sice je to dráhé, ale dobré. Ale na druhou stranu, nemá cenu lejt do benzínu castrol TTS, když se tam předtím přidával půl století M2T. To se akorát budou uvolňovat veškeré usazeniny a poškodí to válec.
Datum: 01. dubna 2009 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel5664
 a zase omýlaná veta.......co myslis ze tam lili za komančů.......vim co tam lili.....Motorový OLEJ M2T.......upozornuji na to slovo OLEJ!!!! ne recyklaty olejovych zbytku co se vozí na ekologickou likvidaci a recyklaty vyjetyho oleje a vsemoznej sajrajt....... neplette si pojmy s dojmy........a ze to rikal tata.....muj to rikal taky.....a co
Datum: 01. dubna 2009 17:05
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 A nebo ještě polosyntetiku valvoline competition. Toho jsem lit do svojí blaty 2.5 Ale ta točí kolem 9000
Datum: 01. dubna 2009 16:03
Jméno: Domtea
IP: uživatel779
 a na co myslíte že jezdily fichtly za komančů?? nic tady jinýho než m2t nebylo. Já leju jako pestic ten mogul 2t a je to dobrý. ale m2t leju občas taky. To mogul 2t je něco jako vylepšený m2t. Ale jestli chcete mašině dopřát něco lepšího než m2tčko tak bych šel do minerála od valvoline toho jsem měl taky jednou je takovej modrej ale je nastejno s tím mogulem 2t
Datum: 01. dubna 2009 16:01
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hosi,vy s tim olejem nejak nadelate je rozdil jestli je to zavodni motor toci 11000 a nebo beznej seriak a taky je rozdil jezdit kazdej den nebo kazdej treti den.Kamos leje do benzinu prevodovej olej ja tam leju nejakej mogul.Piste ,ze M2T nikdy,ale pri beznym seriaku je tak nejak celkem fuk co to lejete dulzite ze je to mazane.A nechapu co vam vadi ,ze se usazuje karbon stejne to jednou zacas mate procistit.
Datum: 01. dubna 2009 15:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 M2T nikdy..!!! .......kup Mogul Tsf..
Datum: 01. dubna 2009 13:49
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Pokud je to seriovy motor nelej tam polosyntetiku ani syntetiku-tyhle oleje sou staveny na jiny teploty--i pri mazani 1:20 muzes zadrit a jelikos se nespalujou tk logicky karbonujou jeste vic nez M2T.Ja mazu Mogulem 2T stoji asi od 100 do 150Kc a je to mineral.Zatim si nemuzu stezovat karbon nikde a vyfuk cistej.
Datum: 01. dubna 2009 13:48
Jméno: Dobečová
IP: uživatel1142
 Já dávám DENICOL super 2 Stroke (červený).
Datum: 01. dubna 2009 12:39
 no to M2T neni zrovna dobrá volba....hrozně to kouří a taky usazuje karbon...já sem na to chvilku jezdil na mojí 20 a hruza des  ....ted sem si koupil u nas na benzince Castrol 2T...je to myslim polosyntetika a jako skoro bez kouře a v klidu vsecko
Datum: 01. dubna 2009 8:04
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Ale pokud to mas na normalni jezdeni(nezajizdis) tak tam nalej M2T a je to vpohode
Datum: 01. dubna 2009 7:16
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 zdar, oleje stihl jsou do vysokootackovych motoru vetsinou se pouzivaji do motorovych pil apod. co hodne toci M2T je klasicky olej.Takze to m2T je vpodstate jako kdybys do toho motru nalil olej na smazeni!
Datum: 01. dubna 2009 7:14
 Zdar potřeboval bych od vas poradit je to asi blbost ale stejně. V pravem víku u pionýra kde se šteluje spojka a tam kde sou zasunutý tyložiska v tom krytu má tam být v tom krytu jako by pod tím ložiskem díra? Prave mam to u dvou pincku vypadato jako roztrženej kryt toho hliníku. A kdyš je všechno namontovaný tak nejspíš z tí díry teče olej poradte my prosímvás díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 18:55
 Chlapi,kolik oleje se vleze do nádrže do fichtla 555? Poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 20:34
 Netušim, ale myslim že do podobnýho motoru to bylo kolem 0,3 litru...takže můj odhad je do půl litru
Datum: 29. března 2009 20:34
Jméno: rroman
IP: uživatel606
 nee ja myslim ten olej do spojky nebo na co je,jak se lije z boku motoru
Datum: 29. března 2009 19:58
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zřejmě myslíš kolik se dává oleje do benzínu,no jestli máš plastové víčko nádrže,tak já jsem slyšel,že do plné nádrže benzínu se dává,jedno to víčko,ale z praxe to nevím,protože já mám hlinikové víčko a tam ještě ta nálevka není.
Datum: 29. března 2009 19:07
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau za kolik motohodin se musi vymenit olej na fichtlu a kolik hodin je jedna motohodina
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2009 16:36
Jméno: luk@s
IP: uživatel5540
 motohodina je např u krosek a je to 1hodina po kterou motor vrčí (jede) oprevte mě jestli kecam
Datum: 30. března 2009 16:36
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 pač mi nejde tachometr
Datum: 29. března 2009 22:27
Jméno: Horst
IP: uživatel5645
 Proč řešíš motohodiny ? Vyměň olej sezoně a nebo podle km (3-5000 km ) Motohodiny jsou např. u stabilních motorů nebo stavebních strojů kde nejdou určit km.
Datum: 29. března 2009 19:47
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 asis me nepochopil ale nevadi, na tu motohodinu tž tu byli 2 otazky
Datum: 29. března 2009 19:11
 Kolik hodin je jedna motohodina.......???? 62351154581541,457548257542145 sekundy...(některý dotazy nejsou pochopit ani po hlubší úvaze...  )
Datum: 29. března 2009 17:11
 ahoj všichni....vytáh jsem jawettu po 25 letech stání ve stodole na slunce a zjistil, že by potřebovala aspoň trochu očistit aby se s tím dalo něco dělat a já nebyl po vyměně bowdenu jako prase.....nevíte pls náhodou čím kromě Arvy se dá vyčistit motor a potom něčím pořádně naleštit? díky moc  \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 18:27
Jméno: Jawak
IP: uživatel5644
 Jestli jsi vytáhl po 25 letech tak nevím jestli to vůbec nastartuješ. Teda pokud jsi to nestartoval. Je dost možné že ti mohl zrezivět válec nebo nějaké jiné díli. Každopádně já na to používám již zmíněnou Arwu a tzv čistič brzd. S tím veštíš, vyčistíš cokoliv a nejen brzdy. Tudle jsem s tím čistitl smůlu na autě, která mi kapala před barákem ze stromu. Je to ve spreji. Trucker
Datum: 29. března 2009 18:27
Jméno: Franc
IP: uživatel3888
 zdar fictlari kolikatizobba je rozeta u mustanga chci se zeptat napiste diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 13:35
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 sériová má 55 zubů
Datum: 28. března 2009 13:35
 to muze bejt ruzny to muze byt tuning nebo serie jr to ruzny spocitej si to
Datum: 28. března 2009 12:31
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 čau nevim jak rozhybat předni vidlice kudy se vubec leje tam olej a jakej olej muže byt všelijakej
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2009 18:29
Jméno: Jawak
IP: uživatel5644
 Olej do tlumíčů ? To slyším poprvé. No já jsem je vždy mazal vazelinou. A vždy jsem jsem sundal manžety a normálně jsem tam toho nasr**** tolik kolik se tam toho vešlo. Pak jsem to jen pár krát zaprušil a vyjel. Trucker
Datum: 29. března 2009 18:29
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 hoši omlouvam se za meho tupeho bratranca
Datum: 26. března 2009 17:47
 Tak to vám budu oponovat. Každých 1000 km by se měl nalí trochu oleje s vazelinou těma dírama, jak v nich jsou šrouby, co držej plech, jak je na vidlích zezadu. Ten olej tam je jen proto, protože je samotná vazelina moc hustá a nezatelka by tam.
Datum: 26. března 2009 17:29
Jméno: sumec
IP: uživatel1801
 na fichtlu se do tlumičů neleje olej, se mažou vazelinou
Datum: 26. března 2009 15:20
Jméno: monax
IP: uživatel5313
 si delas srandu?
Datum: 26. března 2009 11:19
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jakej volej je nejlepsi lejt do fichtla (nemyslim do benzinu)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2009 16:11
Jméno: pařezák
IP: uživatel6327
 pp90-převodák
Datum: 07. června 2009 16:11
 moly: a koho 
Js: tak to je na prd
Datum: 24. března 2009 15:51
 JAWA_ceZetak: Nevim jak u vás ale ve východních Čechách se před slova začínající na "o" často přidává "v".
Datum: 23. března 2009 21:41
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 23. března 2009 20:43
Datum: 23. března 2009 20:02
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 kup ten PP80 ale jestli ti klouže spojka tak PP90
Datum: 23. března 2009 19:00
 da se dokonce i PP75, tam je ale nejaky problem se spojkou pak (tusim ze je ridkej a spojka prokluzuje), jinak jak rikali ostatni draci tak PP80/90, vyrabi ho treba Mogul, Paramo...u nas sem ho tedka kupoval (Mogul PP90) a stal me 104Kc, jako minuly rok...takze parada...ostatni se nevyplati pokud nezavodis a nejezdis na fichtlcupy gde to dostane naprdel, tak je to o necem jinym...
Datum: 23. března 2009 18:42
 Do převodovky nalej PP80. Některý značky ho maj pojmenovanej malinko jinak. Tenhle olej je sice levnej, ale úpně stačí. Lepší oleje jsou už velkej cenovej skok. Do tlumičů by měl přijít tlumičovej, ale daj si tam olej podle toho, jak je chceš mít tuhý.
Datum: 23. března 2009 16:26
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 PP80/PP90
Datum: 23. března 2009 16:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau vsude ctu ze polosynteticky a synteticky oleje jsou lepsi nez 2t a podle me to i tak je ale jak je to s fichtlem? (motor pro fichtla byl pro 2t olej udelanej)
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 9:51
 kdybyses tu trochu pohrabal tak bys toho nasel kvanta resi se to tu furt.Jesi M2T tak kup ten ze zlutym napisem a cervenym vyckem aspon--ten je nereciklovanej ale je stejnak k hovnu zasere ti hlavu kanaly a hlavne mrte sracek ve vyfuku.jesi ti na fikoj zalezi kup Mogul stoji asi 130-150Kc.
Datum: 27. března 2009 9:51
 teda aspon mogul
Datum: 27. března 2009 9:51
 kdybyses tu trochu pohrabal tak bys toho nasel kvanta resi se to tu furt.Jesi M2T tak kup ten ze zlutym napisem a cervenym vyckem aspon--ten je nereciklovanej ale je stejnak k hovnu zasere ti hlavu kanaly a hlavne mrte sracek ve vyfuku.jesi ti na fikoj zalezi kup Mogul stoji asi 130-150Kc.
Datum: 27. března 2009 9:50
Jméno: Standa
IP: uživatel4168
 Jestli to ma bejt provokace,tak se prihlasim a smažu to....... uz toho mam plyn zuby......ses blbec šetřivej-jezdi na M2T....chces aby stroj spravne a dlouho fungoval....MAŽ ho poradnym OLEJEM..... beztak je to kaše,at to recykovany,tak to M2T super...dela to uplne stejnej karbon.....
Datum: 21. března 2009 13:45
 Dělení olejů na minerální, polosyntetické a syntetické je přežitek ze 70. a 80. let. 2t znamé dvoutakt ale často se jim značí nejobyčejnější olej značky. Pro novjejší pionýry se už předepisovalo M2t.
Datum: 20. března 2009 21:28
 opet jsme u M2T...synteticky neema cenu tam davat, polosynteticky je docela vrchol (nemel by se davat primo vysokootackovy pac pak nestaci spalovat olej a ten chcije z vyfuku, enorme moc karbonizuje atd atd)...2T tak to je olej pro dvoutaktni motor, co s tim...jinak fik byl puvodne delany pro 4T olej kery se nazyval M6A bo tak nejak...pokud si myslel ze mt je lepsi nez ten na kery byl konstruovany, tak mas zcasti pravdu, ale jen v tom, ze se M2T pouziva vyhradne na 2T motory (a fik je 2T)...bohuzel M2T skoro este hur maze, mene se spaluje, sice tak nekarbonizuje ale zustava po nem solidni bordel...jsou dva druhy jak tu rikal Stadna, jeden je vcelku dobrej, ma aditiva proti kourivosti a maze, ten druhej je akorat tak na mazeni retezu, na ni jjineho se nehodi...rozpouta se tu dalsi z miliona dizkuszi ze M2T je dobrej/spatnej olej? stejne se prijde na to ze je spatnej ale za tu cenu, no nekup to...
Datum: 20. března 2009 20:34
Jméno: LIBOR
IP: uživatel5546
 JN JE TO TAK ,A LE BRATRANEC TAM LIJ VYSOKOOTACKOVEJ OLEJ A FAKA DOBRE A JA LIJU M2T PROTOZE JE TO DRAHY JAK PICA TEN VYSOKO OTACKOVEJ OLEJ .. ALE ROZDIL JE NIC MOZ ZA TY PRACHY..
Datum: 20. března 2009 20:05
 Zdarec mam takovej dotaz jakej je dobrej olej do motoru(do převodovky) na fichtla.... Motor je po GO a s Výbrusem chci tam dat kvalitní olej.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 11:44
Jméno: fichtlař
IP: uživatel2455
 NALEJ TAM PP 80
Datum: 17. března 2009 11:44
 čus draci najakej olej jezdíte na babettě ???
a taky poměr
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2009 14:43
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 1:33 olej husqvarna a babetta bez problému jezdí už několik tisíc a to převážně trasy nad 10km a to skoro nikde neklesnu s rychlostí pod čtyřicet pokud nejsem ve městě.
Datum: 17. března 2009 14:43
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
Posl.aktualizace: 21. března 2009 8:26
Jméno: Laďa
IP: uživatel5053
 Tak to bych ti nedoporučoval,já to chtěl taky mít pěkně...rozdělal sem je....vyčistil udělal novou barvu pér a STRAŠNĚ blbě se to dává dohromady...a navíc si musíš při skládání držet to táhlo kombinačkama takže sem měl po barvě....ale dělal sem to na mustangovi...tak uvidíš...
Datum: 21. března 2009 8:26
Jméno: standa
IP: uživatel5520
 blbě....a na 21 jeste hůř......
Datum: 16. března 2009 22:57
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html
Datum: 16. března 2009 19:21
|



|