|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
 Nazdar draci, už se to tu mnohokrát řešilo, co si myslíte, že je nejlepší olej do fichtla, mám na mysli motorovej, nemyslím převodovej. Odpovědi typu, lej tam M2T sem radši ani nepište myslím oleje od 100kč-200kč za litr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2010 23:41
 M2t byl dobrý olej ve své době,ale teď už je dávno za zenitem,nenamazal bych s ním ani řetěz,natož lít ho do motoru,co jsem četl a není toho málo a z mých zkušeností tak M2t od 4000 OT/min maže huře a čím víc otaček tím huř,do fichtla postačí mineralni olej cca kolem 170kč od jakékoli značky API je stejna jestli to je castrol,stihl,valvoline,lepší je ale polosyntetika,to už záleží na kom kdo kolik chce investovat.Motor podle posledních výzkumů na tyto moderní oleje vydrží 3x déle při normálnich jizdních podminkách navíc se nezanáší tolik vyfuk.M2t je minulost ale na namazání bohdenů postačí ale nesmíte moc často brzdit nebo řadit aby se nekouslo lanko
Datum: 21. dubna 2010 23:41
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
M2T tam nelej to dokurví všechno to neni dobre ani na mazaní retazu na motorove pile  je to des ja leju do čz 175 i do fechtla motul 510 2T a jsem spokojen
Datum: 19. srpna 2008 23:24
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
Neznáme se odněkud radime? nejseš náhodou z okolí Mohelna?
Datum: 19. srpna 2008 18:15
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ja jezdím na plnou syntetiku od castrolu a nemuzu si stezovat ale zanasi ja prase ale spalovaci prostor je bez usad raz sem do fika napral m2t a jelo to snim celkem dobre ale motor vibroval jak prase a kopcich sem citil sizení vykionu
Datum: 19. srpna 2008 12:38
Jméno: radim
IP: uživatel1071
jakykoliv olej Valvoline je vyborny
Datum: 19. srpna 2008 10:51
Pro standu:Standaise znám už dost dlouho,takže vím že má pravu.M2T je do fichtla nejlepší.A těch motorů už měl taky pár rozebranejch takže asi ví oco jde
Datum: 19. srpna 2008 10:42
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
Všichni sem prosím pište jen oleje od 100kč do 200kč, normální M2T určitě nestojí 100kč za litr. JInak klidně přidejte i oleje nad 250 kč. Máte třeba někdo zkušenosti s Valvoline Durablend 2T?
Datum: 19. srpna 2008 8:58
Jméno: flipmen
IP: uživatel1553
Fichtl neni stavěněej na M2t .... pánové fichtl je stavěnej na jeste orsí olej M6A takze m2t je pro nej super olej  ... ale sou lepší
Datum: 19. srpna 2008 8:51
motul 510 ... polosyntetika, cca 190kc/litr, leju ho do vseho ....
Datum: 19. srpna 2008 7:43
Jméno: radim
IP: uživatel1071
je nesmysl kupovat olej pro vysokootáčkové motory, mám dobré zkušenosti s Valvolinem pro starší nízkootáčkové motory,cena myslím kolem 140kč nebo kolik to stalo za 1litr,poměr 1:50 nečoudí to,nezasere ti to výfuk,jezdí to jak má
Datum: 19. srpna 2008 6:54
Jméno: pe-tr
IP: uživatel2605
Ja to jezdim uz 2 roky na klasickej M8AD do skodovky a nemuzu si stezovat.Micham od oka:o)1litr benalu = 2 vrchnaky sty bandasky vod toho oleje(9litrova bandaska).Jednou za pul roku vypalim vyfuk i koleno a jede se dal.Kamaradi jezdi na M2T uz hodne dlouho a zadne problemy.Ovsem je to M2T od Maditu.Mel som pod rukama M2T od jiny firmy a to byl teprv sajrajt(45kč za litr).Na spodku nadobky byli doslova hrudky nejakeho svinstva...Jinej M2T nez od Maditu neberte!!!A jinak na vykonu to znat neda.Jezdil sem chvili i na XP od Husqvarny(olej pro vysokootackove motore pily) a rozdil byl akurat v tom, ze sem nemusel nic dekarbonizovat...Vykon byl stejnej.Takze M2T = dobra volba pro ty, ktery maji cas dekarbonizovat vyfuk i motor.Cuz
Datum: 19. srpna 2008 0:03
http://www.zbozi.cz/?q=2t%20oleje&r=hint tady jsou nejaké 2t oleje pro orientaci..já doporučuju do fechtla M2t,valvoline,shell,castrol,motul a další značky,a pokuď nebudeš mět olej za 2000kč tak ten fechtl líp nepojede!!a jak píší ostatní,do toho možeš dat,co chceš!!
Datum: 18. srpna 2008 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel3818
dnesni M2T je sajrajt..aby to aspon trosku mazalo tak musis davat aspon 1:30 a to je zas oblak dymu jak za parovkou...nemuzu usoudit co je nejlepsi,ale ja jezdim na motorex speedmix a sem plne spokojenej...dost casto se rika ze dobrej je motul 510 a nejakej olej TSF...jsou dobre i mineralni oleje,nemusis tam lejt polosyntetiku,ale hlavne ne M2T!! to zlikviduje vsechno!! Standais maz si cim chces,podle tvyho prispevku jsi amater ty...ze nekdo je ochotnej lejt do fichtla lepsi olej neznamena ze je amater....zajimalo by mi jestli jsi nekdy videl rozebranej motor po jezdeni na dnesni M2T?? Asi ne...uz sem videl dooost pridrenejch motoru od M2T a od ty doby to tam leju jen v nouzi
Datum: 18. srpna 2008 23:01
hochu ja leju m2t 5 let do fechtla a kdyz nemam tak tak naleju aj prewodowy
Datum: 18. srpna 2008 23:01
hej toto sa to řešilo doslova asi 100x   ,a vždy jedna strana obhajuje M2t a druhá drahší oleje..prostě M2t tomu fechtlovi stačí,ale s drahším olejem se tom taky nic nestane!!toto je nejlepší si odskoušet sám!!
Datum: 18. srpna 2008 22:58
Tak hele na fichtla je nejlepší m2t protože je nejlevnější a do fichtla nemá cenu lejt něco dražšího a že to nemá výkon to neni olejem lil jsem to do fíka 1:10 hulilo to sice jak kráva ale výkon byl pořád stejnej. a jentak mimochodem fichtlovy je jedno jakej olej do něj leješ hlavně že maže. jednu dobu jsem jezdil na hydraulickej olej a taky to jelo a naprosto bez problému. jediný v čem je rozdíl je to, že to má s kvalitnějšíma olejema lepší spalovaní-míň kouří. m2t lejem i do terry už 30 let a jezdí furt bezvadně krásně táhne bez nejmenších problémů. tak nazdar amamtéři co jste si přečetli na reklamě že mogul je nejlepší tak budeme lít mogul.
Datum: 18. srpna 2008 22:22
Jméno: Smajdii
IP: uživatel3781
M2t je uplna sračka dusi se to jede to vedvou jak hovno nema to tah liju tam čepovany olej za 200,- litr a jede to jak dabel a pist je jemny jak dětska prdylka čest
Datum: 18. srpna 2008 22:04
M2T je suprovej oil ... kamos ho leje do stroje (co ja vim) tak asi 5 let a jede jak das i ve 2.... Ja davam okolo 1:30 - 1:33 a jede mi to taky paradne...
M2T:
+
je levnej a vetsina ( vsichni ) pinckove driv jezdili jen na M2T
-
Mozna pri vyssim pomeru trosicku cmoudi a oneco vic zasira vejfuk a tvori karbon ... ale ja to nikdy necistil a jede paradne
Datum: 18. srpna 2008 21:51
Hele di fichtla nemá cenu lejt něco dražšího.M2T je postačující a fichtl je na to stavěnej,protože dřív nic jinýho nebylo.Takže fichtly,kejvačky,péráky a další modely byly ježěny na M2T.
Datum: 18. srpna 2008 21:43
Jméno: jawa 23 mustang
IP: uživatel1201
 ahoj chlapi,budu zajiždět motor zítra a nechcu ho zadřít,takže víc mazat,jet na čtvrt plynu, ale nevím jak daleko mám jet abych ho nezadřel,třeba 2-3km a pak 10min přestávka? nebo jak?pls poraďte.dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2008 9:49
Zdar,zvol si nějakou cestu kde nejsou moc kopce.Souhlasím s ostatníma,musíš to poznat,kdy to potřebuje pauzu.Já jdu zajíždět taky.
Datum: 23. srpna 2008 9:49
Jméno: standa
IP: uživatel3818
to musis citit...jak se moc ohreje tak zacne stracet vykon kvuli zvysenymu treni...je lepsi ho nechat potom trochu vychladnout a jet dal...tech co zajizdeli cely odpoledne bez zastaveni znam dost a vsichni druhy den menili krouzky(nekteri delali novy vybrus   )
Datum: 18. srpna 2008 23:06
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
muze byt i pul plynu urcović mazat a tolik netocit a počkat az se zahreje pak teprve ject ja bych jezdil i dal pokud by netratil vykon tak bych mu nedaval prestavku ale to je jenom na tobě
Datum: 18. srpna 2008 19:58
 Čus, teoretický dotaz: Může fichtl jezdit na naftu??? Jak, s čím ředěnou, atd....?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 18:16
Jméno: mara
IP: uživatel426
znamej rikaz ze udelal ze stadaka dizla proste skoro zrisil prostor hlavy a ujel na cistou naftu asi 0,5km pak se ojnice tak zkroutila ze se to uz ani netocilo
Datum: 18. srpna 2008 18:16
Jméno: motor
IP: uživatel680
no tak když naftu kradeš tak to je potom neco jinýho...
Datum: 18. srpna 2008 16:53
Jméno: standa
IP: uživatel3807
kdyz trochu ucpes vzduchovy filtr tak v pomeru benzin:nafta 1:1 uplne s prehledem...jinak pokud motor poradne rozžhavis na benzin tak potom nektery jede na cistou naftu(samozrejmne s olejem) zalezi na kompresi!!! Ale dneska je to k nicemu kdyz nafta je drazsi...
Datum: 17. srpna 2008 22:21
Jméno: lord wader
IP: uživatel1201
 zdar hoši,ptal sem se jak zajet sperávně fichtla když mám skoro vše nové,jeden rádce napsal že se to má první nádrž po kousičkách to sem věděl taky sice ale nevim po jakych kuskach přesně.prosim poradte jak mam s tim ujet,jesi třeba 2km nebo víc?dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel3807
Jooo hlavne nebrzdit motorem!! to radsi z kopce vyrad nebo zmackni spojku...10km najednou se mi zda dost...to az tak na tu druhou bandu...tak 2 az 3km muzes...hlavne volne...jak se to hodne ohreje tak se to muze zakousnout....hlavne hodne mazat!! minimalne 1: 25...pokud budes zajizdet na M2T tak mazat alespon 1:20
Datum: 17. srpna 2008 22:27
a v zadnym pripade nebrzdit motorem!!!!!!!!
Datum: 17. srpna 2008 21:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
doporucuju nechat na volnobech zahrat a muzes jet treba 10 km to je asi jedno ale nesmis ho vytacet a plyn jen zlechka
Datum: 17. srpna 2008 20:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
tak jsi dub
Datum: 17. srpna 2008 20:14
Jméno: Lord wader
IP: uživatel1201
 Ahoj draci,mám motor po go,novy valec,klikovka,lamely,spojka,prostě skoro vše nové,prosím napište mi co mám dělat abych to pořádně zajel.Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2008 22:55
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
skoda ze si se na to neptal pred tydnem, to bych aspon vedel ze nemam jezdit dyl a nemel bych to ted pridreny
Datum: 16. srpna 2008 22:55
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
Datum: 16. srpna 2008 22:31
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
když taky zajíždim stačí olej M6AD a M7AD???
Datum: 16. srpna 2008 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel3799
nejezdit ve dvou,mazat alespon 1:25 a pokud mozno necim lepsim nez M2T,jezdit na ctvrt plynu aby se to moc netocilo a hlavne se to nesmi moc hřát,pokud mozno ze zacatku jezdit jen chvilicku a nechat vychladnout...prvni nadrz fakt po kouskach jezdit,druhou uz muzes i dyl a na ttreti uz jen vic mazat...
Datum: 16. srpna 2008 22:22
 chtěly by sem se zeptat ..do 175 sew leje do mototoru ,převodový olej nebo motorový
.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 13:45
Jméno: lukas
IP: uživatel2175
jo sak jdem to ja ale sak mas na vyber tolik oleju ze si mozes jen vybrat nechapu proc resis taku hnupinu
Datum: 18. srpna 2008 13:45
trchaliku s edvardem ja vim žes to to psaly vi ..
Datum: 17. srpna 2008 20:02
Jméno: rybak
IP: uživatel2175
nalej tam to co mas proc to resis sak to je jen 175. ale nalej tam nejradeji prevodovy vis kolik je jeste oleju jen si vyber
Datum: 17. srpna 2008 19:27
Jméno: Monty
IP: uživatel13
ale maže.. já na něj jezdil dlůho a nic se nepokazilo
Datum: 16. srpna 2008 18:24
Motorovej olej neni dělanej na to aby byl v převodovce
Datum: 16. srpna 2008 18:16
Jméno: Standa
IP: uživatel3799
kdyz jsem lil do fichtla motorák tak mi porad klouzala spojka
Datum: 16. srpna 2008 16:02
a šak když tam naleju motorový olej tak sa tom nemožě ni stat že?
Datum: 16. srpna 2008 15:50
Motorovej se leje do nádrže společně s benzinem v poměru 1:25
Datum: 16. srpna 2008 15:46
a motorový sa tam taky može lét že??
Datum: 16. srpna 2008 15:43
Jméno: Standa
IP: uživatel3799
prevodovy olej napr. PP 80,PP 90
Datum: 16. srpna 2008 15:34
Jméno: čezeťák
IP: uživatel3749
 čau hoši,zkoušeli jste někdo mazat místo olejem naftou?je mastná a čistě teoreticky nebo v nouzi by to mělo jít co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 21:15
tak to je hustej blázen
Datum: 17. srpna 2008 21:15
Hele znam cloveka (dnes sem si o tom s nim psal) je mu 28 a od 8 let jezdil na fikovi a kdyz mi rikal co do toho lil a nezadrelo se to? tak fakt nvm.... kdyby vas to zajimalo tak vodka redidlo nafta rum desinfekce lih nebo prej hodne zredena barva  (chudak motor  ) a kdyz sem se ho ptal jestli to redil oilem tak prej ne....
Datum: 14. srpna 2008 23:38
Jméno: čezeťák
IP: uživatel3749
néé tak jenom se ptam ne?neřikam že na to chci jezdit  ale dík za reakce čus
Datum: 14. srpna 2008 17:20
Nevymejslej blbosti... nejpis to nepude pac jak rika kolega..... Naco naftu? Na benzine (kdyby ti dosel benal) prodavaj oleje do benalu tak naco nafta?
Datum: 14. srpna 2008 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel3786
čiste teoreticky pokud budes jezdit na naftu s benzinem bez oleje tak se to uplne normalne zadre protoze nafta se neoddeli v klikovce jako olej a shori s benzinem..
Datum: 14. srpna 2008 10:55
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/index.html&detail=1&id=46348 - tak sem neska zjistil, čím to bylo... a tet jak to nejelo, tak sem si ještě vyměnil klikovku, páč byla šíleně vyklechtaná, přitom sem zjistil, že v tom prostoru kde je klikovka je převodovej volej, takže jak sem ho vyměnil,(předtím než sem jel, sem měnil volej) tak mi to z nějakýho (nevím jakýho  ) důvodu začalo protejkat.. a jak sem jel, a po těch 300 metrech to chcíplo proto, protože se volej vohřál, a začal protejkat, a zasralo mi to svíčku, a chcíplo... (teda to je jen moje teorie, zatím to ještě nemám v kupě - ten motor..  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2008 20:54
já se na svíčku koukal..  jedna byla černá, mokrá, diš sem tam dal druhou, byla suchá, čistá... tak sem hledal problém jinde... jo, jinak ses mimochodem mohl podepsat..
Datum: 13. srpna 2008 20:54
Že je ti tak 13? Protože normalní fachtlař by se kouknul na svíčku!!!
Datum: 13. srpna 2008 18:20
 jakej olej přesně patří do převodovky u babety 210?zatim tam mám do automatický převodovky mám ho vyměnit za obyč převodovej?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 19:28
Jméno: lukas
IP: uživatel2175
jo nalej tam motorovy olej je ritsi a lip to potom radi.
Datum: 17. srpna 2008 19:28
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
V prirucce co byla u babety je M6A do prevodovky
Datum: 13. srpna 2008 11:25
 kdys zajizdim novej valec do jaky drazky mam dat jehlu na plyn a najak dlouho??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 22:21
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
To frikulin - tvá odpověď mě pobavila stejně jak před pár lety, když na rallye bohemia, když přejížděli závodní auta mezi tratěmi po veřejných komunikacích, tak je měřili policajti... no by jste se divili kolik to jezdili v obci a také jak... a nejhezčí výmluva, kterou jsi mi frikuline tuhle reportáž připoměl změla ,,jak to máme dělat, vždyť tyhle auta ani pomalu jezdit neumí,,.Dlouho jsem se u televize tak nenasmál... Jak ale startuje a jak se rozjíždí, když řekněme pod 80km za hodinu to neumí, to nám ten fiškus neřekl do kamery. Asi to nadlábnou, kola se roztočí na těch nejmenších 80km a pak ho hoděj na zem... jinak si to vysvětlit neumím  Vím je to trochu mimo téma, ale musel jsem reagovat na tu blbost co frikulin napsal  Nic ve zlým frikuline, ale všichni nejsme na stejné vlně jako ty
Datum: 12. srpna 2008 22:21
Sim vás....u normálního sériovýho fíka se nemusí po výbrusu na karbec šáhnout....! Stačí dát olej 1:25 aspoň na cca 200km...pak se může dát 1:33....já například závodní válec zajíždim 50km....! S tim totiž ani nejde jet pomalu....
Datum: 12. srpna 2008 21:49
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
to je blbina dej ji na 3 od shora! aspon n 800 km
Datum: 12. srpna 2008 21:19
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
nech ji bejt, akorat trochu vic maz
Datum: 12. srpna 2008 21:18
 To by se z toho jeden pos*al!!!! Jedu se projed pohoda prijedu domu hodim fika na stojanek prijdu asi za hodku a pul ze ho uklidim a cumim pod nim fleck oleje tak cumim jestli to teda olej je ( benzin je trochu ridsi ze  ) a odkud to kape vim ze to tece po stupacce ale nemohlo mi dojit jak se na stupacku dostal oil? Od nakopavacky... jak je ta osa do motoru (nvm jak to vysvetlit) proste z ty diry z ktery trci nakopacka tak tekl olej... ted uz ne a kdyz sem to potom kontroloval kolik ho bylo jeste v motoru tak celkem dost ale jestli se mi to stane nekdy za jizdi tak to zadru natotata
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2008 19:30
To se mi stalo po 1. a ted to nic nedela
Datum: 18. srpna 2008 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel3772
vubec to neres,opirej to na levou stranu.fichtla na prevodovce jentak nezadres,mozna kdyz to bude uz dost suchy tak shori spojka....ale to tam budes muset mit uz tak jednu deci.....jeden znamej urazil kus karteru a mesic jezdil na totalne suchej motor nez se to totalne zaraflo,takze neni ceho se bat....ja zde rikali,je to bolest fichtlů...jak se ale dostane na urcitou hladinu(cca pul cm pod rysku) tak to prestane chcat a je klid...motoru to nevadi.....motoru by nevadilo ani kdyby tam byla jen polovina predepsaneho mnozstvi oleje,ale pokud je ho tam hodne malo tak se to strasne hreje...
Datum: 13. srpna 2008 0:09
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
me to v zivote nekaplo ani na jednoom ze 7 fichtlu co i prosel pod rukama
Datum: 12. srpna 2008 22:57
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Když sundáš nakopávačku, tak si všimneš že na vstupu hřídele nakopávačky je takové zvláštní okruží. To je patrný plechový kroužek (nedá se koupit!), který je zalisovaný v kraji díry nakopávačky a drží na svém místě O kroužek, který má za úkol těsnit hřídel nakopávačky proti prolínání oleje. Tedy, ten starý, ztvrdlý a nefunkční těsnící kroužek vyndáš (a to je pěkná pakárna, aby se moc nezdeformoval, páč není za co chyhtit) a vyměníš O kroužek pod ním, plus zpět to plechové víčko. Pokud nemáš příliš vymleté pouzdo vedení nakopávačky (hřídele), tak by to těsnit mohlo. Někdy je ale problém, že razantním startováním se z díry startovací hřídele stane vymletý ovál a tím pádem jde směrem k O kroužku více oleje než je obvyklé a druhak se pohybem hřídele starovací páky v díře O kroužek v krátké době poškodí. Řešením by bylo převložkování díry startovací hřídele, plus výměna O kroužku.
Datum: 12. srpna 2008 22:45
Jméno: pavel
IP: uživatel1437
me z ni netece ani kapka, mozna to je tim ze je po generalce  a jinak tam ma byt O krouzek, aby to neteklo
Datum: 12. srpna 2008 22:14
Jméno: xxx
IP: uživatel1122
taky taky mi to dělá akorát mi tam nekape ani žádný flek pod fichtlem jak je nahnutý-jenom tam je poznat že tam je kapku oleje kolem startovací páky
Datum: 12. srpna 2008 22:06
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
jj,to je bolest všech fíku,už to taky neřeším.sem tam to utřu a jede se dál.jak tady píšou,fakt to nemá cenu měnit,párkrát prošlápneš a je to to samí.tak že sem tam zkontrolovat hladinu oleje a nic víc.Fichtlům a všem Jawám zdar
Datum: 12. srpna 2008 21:29
Datum: 12. srpna 2008 21:26
Technickou???  coto je? leda tak leda ze bych si udelal technickou nekde na poli.....  technickou jizdu
Datum: 12. srpna 2008 21:23
nemá cenu si s tim lámat hlavu já mam 05, 20, a dva mustangy u všech to teče a týct bude. než pujdeš na technickou tak to nech vychladnout otři okapaný olej a projdeš mně tam do protokolu sice taky napsal těsnost motoru, ale co hlavně že projdeš kontroluj olej a kašli na to.
Datum: 12. srpna 2008 21:00
Jo to ja sem to taky neresil kdyz to sem tam nekde kaplo ale z nakopavacky? sem cumel jak chleba z tasky.... Ale pak sem to kontroloval a bylo ho tam dost takze v poho.. ted sem to byl provetrat a asi 2 km od baraku sem se koukal a spotek byl suchej... Jen jednou kamos pujcil druhymu fika a on mu za to pujcil babetu a na babete neradis tak v poho.... vymenili si to z pet a chcal z toho volej jak sfin (z fika) pac ten hloupej clovek neumel z ty babety radit a i z kopce jen na jednicku !!!!!!! auviiiii kdyby ste slyseli ten zvuk tak by ste breceli..... Od ty doby co mam fika bych ho pujcil jen jednomu co umi jezdit a jezdi asi vod 10 let... ted mu je 15
Datum: 12. srpna 2008 20:19
Jméno: radim
IP: uživatel1071
je tam takovy těsnící kroužek,ale nema cenu ho měnit,ja ho vyměnil,najel par km a tece to znova,taky mi to dela u obou fiku
Datum: 12. srpna 2008 19:34
Jméno: durmánek
IP: uživatel1210
kámoš po dvou letech co má fichtla kontroloval olej a zjistil že nemá ani kapku-motor sice trošku ko ale fakt se to jen tak nezadře... a fichtla pokládám zásadně na levou stranu a je po problému...
Datum: 12. srpna 2008 19:12
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Něco podobnýho se mi stávalo u obouch fichtlů. Ale vždycky když sem je zaparkoval tak byli úplně nepatrně nahnutý na pravou stranu a druhej den celá stupačka od oleje
a pod fichtlem celkem velkej flek. Olej sem lil po okraj kontrolního otvoru. Ale jak řikám dělalo mi to u všech motorů
Datum: 12. srpna 2008 18:51
hele já to mám po GO a taky mi to teče....akorát párkrát zkouknu volej a nic víc...neřešim o...myslim si že to jentak nezdařeš...
Datum: 12. srpna 2008 18:49
ja mam na svoji stupačce furt olej... to s tou osou vim co to je..  nevim proc to tam tece esi treba moc oleje ale me to nevadi oleje je tam furt dost tak to neresim a ze mi nekdyy pri nakopavani ukapne kapka co uz
Datum: 12. srpna 2008 18:31
Jméno: MuStAnG
IP: uživatel1412
 zdarec prosím kdo máte laděný vyfuk připandě jaký jak ste s ní spokojeni já mam HIKONE ale chtěl bych jiný
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2008 18:23
muzu potvrdit na seriaku maka dobre peknej spodek a stredni otacky
Datum: 12. srpna 2008 18:23
http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/348
Datum: 12. srpna 2008 17:53
Jméno: Beeyk
IP: uživatel3552
 Cus draci.. myslíte si že je dobry používat do specialu olej MOGUL ?? bral jsem ho na vyzkoušení protože byl tam ten nejdražší vyjde na 80Kč na 0,5 L
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2008 21:39
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
já ho leju pořád, výkon nevim ale když srovnám výfuk můj a uživatele M2T hned vim že M2T není nejlepší olej
Datum: 11. srpna 2008 21:39
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Ja leju do specialu mugul dlouho a je to supr výkon
Datum: 11. srpna 2008 15:09
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 21:05
dik za názory... to Dr.fík2: to nebude křížem.. to bude rukama a nohama
Datum: 10. srpna 2008 21:05
stupny se nechaj utahnout 17ctkou klicem
Datum: 10. srpna 2008 19:46
dr.fik 2:ja nevim,ja mam ten samej a bez problemu,je v pohode,v originale bejvaly stupacky taky na zavit,a to ze nejdou utahnout a ze se ulamujou bych nevidel jako chybu krize,problem bych hledal nekde jinde  (me utahnout dou a neulamujou se)
Datum: 10. srpna 2008 19:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
pohle me se daj utahout sikovkama
Datum: 10. srpna 2008 19:20
Jméno: Dr.fík2
IP: uživatel2969
je na hovno.uš jenom kvůli stupačkám.kámoš tady ten má a urval na něm uš asi 4 stupačky protože sou na závit.prostě na hovno.a nejde dotahnout.pořád se povoluje.prostě je na hovno nejlepší je ten starej jak na něm byli ty široký starý stupačky.ty byli nejlepší
Datum: 10. srpna 2008 19:11
Jméno: SWETR
IP: uživatel3035
 Ahoj, mám dotaz, jaká má být viskozita převodového oleje na pionýr. Slyšel jsem, že tam patří buď PP80 nebo PP90 co je hustší, kterej patří na zimu a kterej na léto a jakou mají viskozitu. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2008 19:48
Já sem tam nalil Mogul pp 90 a najel sem na něj 1550km žádnej problém ale M2T je na hooouby zakydal sem si vejfuck a navíc mi řinčí motor jak kr*va.
Datum: 01. září 2008 19:48
teda nemam mogul ale Paramo nebo jak se to jmenuje.... litsr stal asi 85 kacek
Datum: 14. srpna 2008 23:44
je jedno co tam naleješ, hlavně aby tam nějakej olej byl
Datum: 11. srpna 2008 0:02
Taktez mam Mogul PP90 a v poho... ujel sem na tom zatim 100Km a v poho
Datum: 10. srpna 2008 21:15
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
ja mam Mogul pp 90 ted sem ho koupil a je super .Doporučuju. 90tka je hustší a lepší než 80tka a je celoroční
Datum: 10. srpna 2008 17:10
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
ja do prevodovky nalil olej co s nim otec maze retaz na motorovne ab babeta na to frci
Datum: 10. srpna 2008 15:42
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
 Nazdar draci, kterej olej si myslíte že je nejlepší v cenové relaci do 200kč za litr. Motorka Jawa 21, off-road. Benzín Speciál 91. D9ky za rady. Myslím olej co se mísí s benzínem nemyslím převodový.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 10:52
Nejlepší český 2t olej by měl být Trysk Rapid 2t. Já jsem spokojen s Trysk M2t.
Datum: 10. srpna 2008 10:52
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Já používám M2T a sem spokojenej...
Datum: 10. srpna 2008 9:50
Motul 510
Datum: 10. srpna 2008 9:50
 čau...jakej olej mi doporičíte do převodovky do fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 12:15
mam pp-90
Datum: 10. srpna 2008 12:15
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
motul Gx 15w-40
Datum: 10. srpna 2008 11:50
PP 80 nebo PP 90
Datum: 10. srpna 2008 10:03
Jméno: pepan
IP: uživatel1818
lukasi olej M2t je do benzín né do převodovky
Datum: 09. srpna 2008 22:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
M2T-blbej vtip........
Datum: 09. srpna 2008 22:20
Jméno: lukas
IP: uživatel3727
cuss davej tam M2T volej
Datum: 09. srpna 2008 22:07
jesi se nepletu tak je to pp 80 nebo pp 90
Datum: 09. srpna 2008 22:06
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
 Nazdar,chtěl bych se zeptat dával jsem do motoru m2tčko a po týdnu ježdění jdem ho vypustil a bylo zelený.Nevíte báhodou jestli to není tím že mi špatně těsní kartery a dostává se mi tam benzin  ík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 18:33
Jméno: Petr
IP: uživatel3035
M2T není olej do převodovky, je to olej do benzínu, do převodovky patří olej buď PP80 nebo PP90, od Parama a Mogulu se to jmenuje 80W-90, těch druhů je víc já používám tenhle doporučuju.
Datum: 09. srpna 2008 18:33
Jméno: tomin
IP: uživatel1277
To se může dávat do benzínu i do motoru...
Datum: 09. srpna 2008 18:32
i kdyz u fichtla to je vcelku jedno... ja nedavno nalil do prevodovky u motokary kde mam fichtla olej do 4T a v poho...
Datum: 09. srpna 2008 16:06
M2T není olej do motoru ale do benzínu, do motoru patří převodovej.
Datum: 09. srpna 2008 15:44
 čau
chci se zeptat jaky olej byste mi doporučili do fichtla?popřípadě pls hodte odkaz..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2008 19:25
Jméno: pavko
IP: uživatel430
lej tsf nic tim nezkazis
Datum: 09. srpna 2008 19:25
M2t 70Kč/l
Datum: 09. srpna 2008 19:24
shell advance!!cena asi od 150kč do 1000kč...já leju do 350 za 250kč a super!!
Datum: 09. srpna 2008 16:20
Jméno: radim
IP: uživatel1071
Do benzínu Motul 2T,Castrol 2T nebo Valvoline, do převodovky,pokud se nepletu tak PP80 nebo PP90
Datum: 09. srpna 2008 15:50
Jméno: fojta
IP: uživatel764
 zdarte,myslite ze bych mohl nalivat zase M6A?(driv se to prej davaloM6A,dnes je M2T,je sice nejlevnejsi ale dvakrat lepsi,prej)
ale musel bych to redit 1:25 ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2008 21:38
mnoho lidi si m2t chváli a mnoho lidi naněj nadává kup si lepši sice bude trochu dražši ale nebude se ti tak zanášet vyfuk nebude to tak kouřit a motor pujde lip do otáček dokonce tyhle oleje sice ne všechcny pomáhaji chránit a čistit spalovaci prostor motoru
Datum: 07. srpna 2008 21:38
pionyr byl puvodne konstruovan na olej M6A,aleM6A byl normalni olej pro čtyřtaktni motory ,takže když do pionyra leješ M2T tak je to lepši olej než pro kterej byl navrženej,ale sou mnohem lepší oleje neš M2T.....
Datum: 07. srpna 2008 21:04
|



|