slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  60  61  62  63  64  65  66  67  68  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel2008    
zdravim můžete mi poradit co mám dělat z výfuku jak se spojuje z kolenem teče černý (olej asi ) prostě nějaká špína dříve to neteklo všechno mám zavřené a pokaždé pod kolenem najdu tuto kaluž prosím poradtě co stím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
to neni olej, ale mazlavy karbon, ktery se dela nejvic ve dvoutaktních motorech.Pricinou je prave olej v benzinu ktery se tam dava.Je to tim ze ten motor nedostatecne zahrejes,nebo to nastartujes a hned to chcipnes. Poradne to zahrej a projet,mel by se ten mazlavy karbon vypalit a pak uz by ti to nemelo tect.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 15:18
 
 
 
 
Jméno: Fido      E-mail:      IP: uživatel4750    
Cau vsichni prosim potrebuju poradit jakej je dobrej motorovej olej do čz 175/477 hlavne na leto? moc diky za vsechny odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dr.fik: Nehledej jinej olej, hledej jinej obchod. Na jaře jsem kupoval dvě litrovky M2t po 72 Kč.
 
 
Datum: 04. ledna 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No 70 káčé za 0,5l M2T ... seš z hodně drahýho kraje. Nedávno jsem ho koupil za 40,- v Tescu. :-D
 
 
Datum: 16. prosince 2008 14:40
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já na M2T jezdim asi 2,5 roku a nikdy sem nezadřel.Ale už na něj seru.Stojí 70Kč/0,5L.Takže přejdu na Mogul TSF,ten stojí 100Kč/0,5L.A taky po M2T je motor a všechno kudy prochází zasraný až to neni hezký.
 
 
Datum: 16. prosince 2008 10:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4749    
do prevodovky převoďák a do benzinu vsechno jinyho(tzn.lepsiho)nez M2T....ano drive pouzivali i do oilmastru a posilube M2téčko ,ale nemusim snad zduraznovat,ze dnesni m2t je uplne neco jinyho nez tehdejsi m2t ....nemazes...zadres:-D:-D:-D
 
 
Datum: 15. prosince 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: CZmoto      IP: uživatel368    
Já jezdím na Denicol...ale zas ho zdražily, 1L stojí skoro 400kč...takže bych řešil do benzinu TSF, nebo podobnou kvalitu, M2T neni určitě špatnej, ale podle mě nemaže při vysokejch otáčkách tak jak by měl...můj názor...
 
 
Datum: 15. prosince 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
asi bych měl číst celé dotazy :-D PP90 mám v převodovce, jinak do benzínu respektive do nádržky na olej leju M2T protože tím oilem dobře proleze :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:32
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
PP 90 není motorovej olej. Myslim si že mogul TSF je dobrej do motoru.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:22
 
 
 
 
Jméno: parik      IP: uživatel4196    
já mám 476 a dávám tam PP90 j eto dobrý olej.
 
 
Datum: 15. prosince 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3680    
Zdar když mám rozpůlený motor na jawa 20 a očistěné ty ozubené kolečka a hřídele tak se maže vazelínou nebo olejem když to budu dávat zpět do hromady?díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel6170    
všechny ložiska namaž převodovim olejem.
 
 
Datum: 22. května 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Uplně zybtečna otazka.Motor je v olejové lázni jestli sis nevčim.TAkže motor pěkně složíš a tim velkym šroubem na levem víku naliješ cca 0,75 l převodoveho oleje.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:00
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
:-D a proc ne? dycky sem to tak delal...jinak newim jak futra ale gufera urcite maznout...a vubec proc by to nemohlo byt v oleji? nemuze to uskodit gdyz to jinak je namoceny v olejovy lazni...a gdyz uz to chtel mazat tak at si to mazne a je to:-)
 
 
Datum: 10. prosince 2008 20:01
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel982    
tp jo no kdyby byli z molitanu tak nereknu
 
 
Datum: 10. prosince 2008 15:56
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převodovku slož klidně na sucho....proč bys to máčel a skládal kola napatlaný olejem....! Pak tam samozřejmě olej najel než to nastartuješ..! Jediný co teda namazat....(a ani to neni podmínka...) tak sou futra....ale jen prostě kápnout olej..! něaký máčení přez noc....k čemu...? Aby hřídele nasály olej...? Prosim vás....
 
 
Datum: 10. prosince 2008 13:15
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
vazelinu bych na to nedaval videl sem ze to negdo tak dela ale podle me by se to tam nemelo davat sak v prevodovce taky nemas normalne vazelinu...dej kolecka na hridele a ponor to na noc do prevodovyho oleje...delal sem to dycky bud sem je ponoril nebo namazal hridele tim olejem a nigdy nebyl problemy nebo o zadnem newim...
 
 
Datum: 09. prosince 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: Peca      IP: uživatel3035    
Nazdar draci, mám takovej dotaz ohledně převodových olejů. V létě se mě často přehřívá převodovka a pak to blbne a tak se ptám, kterej olej byste mě doporučili, právě mám v převodovce ten Paramo Gyrol 80W90, díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Jo ja jsem jezdil na PP80 a teď jezdím na Mogul 80...
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:01
 
 
 
 
Jméno: Peca      IP: uživatel3035    
Mohl by mi tu někdo poradit?
 
 
Datum: 13. prosince 2008 12:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pouzivej PP90 nebo PP80 jezdim na nej odjakzivy jak vlete tak vzime vterenu posilnico treba 60km a bez problemu prevodovka se vzdicky ohreje ale ne tak ze bych se spalil
 
 
Datum: 08. prosince 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: Cechy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poradtě mi prosim,kterej olej používáte do převodovky u fichtla???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a motor ti dojede
 
 
Datum: 18. července 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: jara.web ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nouzově i M2T :-D na dojetí...
 
 
Datum: 02. ledna 2009 1:36
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
PP80,Mogul 80
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo jinak sem mejval klasickou socialistickou pp80 a nebyl problem, nalil sem tam tu novou pp90 a zaclo se mi to po ohrati tlacit do klikovky jelikoz nebyla dobre utesnena ale u toho stareho to nedelalo...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 13:36
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a jeste dotaz pro Chonga: zlobila jak? prokluzovala nebo se zapekala?
 
 
Datum: 07. prosince 2008 13:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dotaz: cim vetsi cislo (80,90) tim hustsi nebo ridsi? jinak mam PP90 Trans od Mogula cili klasika, to Trans je tam jednom aby se nejak zaplnilo misto na nalepce...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky, PP80 od Mogulu
 
 
Datum: 07. prosince 2008 13:04
 
 
 
 
Jméno: OndraJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky, PP80 od Mogulu
 
 
Datum: 07. prosince 2008 13:03
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PP80 klasika
 
 
Datum: 07. prosince 2008 9:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Myslel jsem že je jedno jestli PP80, nebo PP90, ale po potížích z léta jsem přešel na PP75 (sám jsem se divil že takový olej se dá koupit) a potíže u dlouhou štrekou ohřátým olejem přestala zlobit spojka...
 
 
Datum: 07. prosince 2008 7:33
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Používám Gyrol 80W, je to PP80 od Parama.
 
 
Datum: 06. prosince 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
PP80, většinou PARAMO...
 
 
Datum: 06. prosince 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
Zdar v jakým poměru mazat do 250/455. Já tam dal 1:33 jako u pionýra a strašně to čadí nemůžu přidřít??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel4930    
jasný 1:40 To je blbost to mazat jako pichtl
 
 
Datum: 05. ledna 2009 15:00
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
bílý dým
 
 
Datum: 07. prosince 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
že to čadí způsobuje i to že máš v benzínu vodu. jakou barvu má ten mrak co je za tebou?
 
 
Datum: 06. prosince 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel3269    
do bohatosti jsem rýpal tak to bude možn tím
 
 
Datum: 06. prosince 2008 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4691    
aha neprecetl jsem si dotaz níže....to ze mas blbou bohatost smesi je taky mozny...mas ji moc bohatou,proto tak hulí...utahni(povol) sroubek bohatost smesi....:-)
 
 
Datum: 06. prosince 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4691    
1:33 neni moc velkej pomer a i s M2T by to melo kourit normálně...neni spis moznost ze ti to zere olej z prevodovky???
 
 
Datum: 06. prosince 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to tezko zadrez gdyz to kouri hodne dej tam klidne olej still v pomeru 1:40 a zarucene to nezadrez a nebude tolik kourit .
 
 
Datum: 05. prosince 2008 20:23
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, chtěl bych se zeptat, kolik patří oleje do předních vydlic u 175/deluxe, a u 175/356, ale to bude asi stejný ne.. a jakej volej? jestli jen jeden, nebo jějaký 2 třeba smíchat.. díkec.. zdarec.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 12:08
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
j, a jen jeden volej, kterej? jednou sem se tu ptal, ale už to je hodně dlouho, a někdo mi vodepsal nějaký 2 voleje, esli převodák a hidraulickej.. neim právě, ale už to je asi půl roka, tak si to už nepamatuju.. a bude těch 100 akorát?
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 12:08
 
 
 
 
Jméno: FoX      IP: uživatel2703    
U té 356 by to mělo být cca 100ml na každou stranu.
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 11:02
 
 
 
 
Jméno: LoukotMAN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si právě nejsem jistej, z kterýho moto tam mám ty vydlice..:-D zestli jesny nemaj náhodou širší průměr tam, jak se to stahuje do brejlí, ale potřebuju jen vědět ten oil.. tak dík..
 
 
Datum: 29. listopadu 2008 0:49
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Hej když jedete třeba ráno před školou na benzínku a pak třeba 15km do školy to si sebou na benzínku berete olej ? Nebo si nalije do zbytku benzína víc oleja a pak dotankujete , vubec nevim , já tankujju jenom tak že jedu na benzinku co mám kousek s kanistrem a doma to naředím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:04
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Každopádně vozit sebou.KDyž naliješ před tak se buď ani nerozjedeš,nebo rozjedeš ale bude za tebou celou cestu oblak a vyfuk mužeš pak čistit štětkou na komin :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:04
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořád sebou vozím čtvrtlitr oleje a 200 Kč a tak můžu nabrat benzín kdikoliv.
 
 
Datum: 26. listopadu 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4633    
ve fichtlu jsem vzdy v pondeli vozil flasticku oleje....vychazelo mi to nadherne ...v pondeli jsem vzal 4litry za 100,- nalil jsem decku oleje a mel jsem na co jezdit az do dalsiho pondelka :-D to tenkrat este krkal jak vzteklej :-D ...v peraku taky vozim zalozni decku motorexu,kdyby neco,ale dnes uz spise jezdivam na pumpu autem s 10L kanystrem a redim doma....
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 23:07
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
jako jedná se o pincka
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 22:57
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Jo a ještě bych chtěl vědět v jakém poměru mám ředit benzín s olejem do Jawy 20 typ 50. Nekdo říkal že 1:50 ale to když jedu tak me nejde pomalu ani videt přes ten dým:-D ale zase mám strach abych to nezadřel. Napište prosím jaký je ideální poměr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
1:50 idealni,doporučene vyrobcem motorek.Nevim jak tobě ale mě se nekuři vubec a to vždy trochu ještě přidam.
 
 
Datum: 17. prosince 2008 23:06
 
 
 
 
Jméno: neptun      E-mail:      IP: uživatel4761    
skus 1:40 alebo ak aj to bude dymiť tak 1:30 a ak aj to tak skus iny olej veď vyskušaj
 
 
Datum: 17. prosince 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to jako od kdy?? :-D namodralej kouř je tak maximálně známka blbýho spalování
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 22:56
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Namodralý kouř je známka dobrýho mazání.
 
 
Datum: 28. listopadu 2008 15:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Já na olej stihl jezdil v parném létě 1:50 a nic se motoru nestalo nekouřil ani nechrastil. To je dobrej olej ten červenej dává se 1:40-1:50.
 
 
Datum: 25. listopadu 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Nemyslim ridicak, myslim papiry od pinala!Pokud nechces rict ze papiry k pinalovi teprve budes mit.
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 18:48
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
To Kalda: nn ještě ne
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 14:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4615    
s polosyntetikou 1:40,s lepsim mineralem jako je TSF 1:35 a s M2T 1:33 ....doporucuji TSF...!
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Hele Dusde mas k te 20 papiry?
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 12:05
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Aha tak to vím kdo :-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 11:06
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Patrik P.a urco se nepletu!
 
 
Datum: 22. listopadu 2008 10:34
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Jestli si me nepletes se starym:-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
si taky z LA?
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 23:27
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
To Kalda: jak to víš:-D a kdo si ty?
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 23:23
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no jako já jsem jezdil na 1:50 na fichtlivi i na simsonu a nikdy jsem nazdřel a to jsem jezdil s m2t
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 21:55
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to by mu nejelo ;-) spatne chodi uz 1:15
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: Kalda      IP: uživatel2971    
Ze by Dusan Hodonsky LA
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 21:18
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemyslel spis nahodou 1:5??
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 20:52
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no jednou si na to vzpomenes az zacne ve valci cinkat a vydavat jine zvuky...:-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 20:45
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to já to moc neřešim kolik tam naleju a je to jawa 50 typ 20 :-)
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 20:37
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Břeclav, Jížní Morava
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 20:08
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
hele odkud si?
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 20:06
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Mám docela hodně zasraný výfuk tak ho zrovna vyčistím
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 19:57
 
 
 
 
Jméno: Dusde      IP: uživatel4183    
Mam olej od Stihl do motorovych pil atd. Říkali mi že je dobrý tak tu nádrž dojezdím a budu ředti teda 1:33. Díky
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
nigdy! 1 :50 je tak akorat na zadreni zvlaste pokud to zenes a pokud mas m2t za olej...mazat 1:33 at je to olej sebelepsi nebo horsi (ten pomer neni dan ani tak mazacima schopnostma oleje ale konstrukci motoru pac valec je schopen umazat se klidne i 1:100 ale bronzovy futro kery je v ojnici tak potrebuje 1:33)
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: blaza      IP: uživatel4586    
nevite jakej se leje olej do motoru do fichtla?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 14:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4607    
vzhledem k tomu ze je to olej za 60,- tak bych mezi PP80 a PP90 nehledal moc rozdil....ja pouzivam to co zrovna maj v mototechne a nevidim v tech olejich rozdil....ale je dobrej treba do benzinu...taky jsem na nej jezdival...kouri to min nez na M2T a mazaci schopnost mozna lepsi :-D:-D
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 14:19
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
PP90 je moc, optimální je PP80
 
 
Datum: 21. listopadu 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: standa250 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tys to zase rozsek ...! :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mastnej.....
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:27
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pardon špatně jsem to přečetl...
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
PP 90 pouchaz ptal se uplne naneco jinyho!!
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
on se ale ptá jakej......ale do motoru(respektive do benzínu) se leje motorovej olej určenej pto dvoutakty(od obyč M2t až po drahý syntetiky), ale ty jespíš myslíš jakej oled do převodovky ne? Tam prostě nějakej převodovej olej pp80 nebo pp90 .........já leju shell pp90 přesnej typ nevim(tatík ho nosí z práce:-) )
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 19:01
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na levé straně motoru, po směru jízdy máš nahoře velkej "šroub". Ten vyšroubuješ a pak máš uprostřed víka ještě jeden, tak ten taky. Po tom co vypustíš starej olej tak do toho horního otvoru nalévej olej a až začne téct z té střední díry tak to stačí.
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 18:57
 
 
 
 
Jméno: Patton      IP: uživatel4599    
Zdarec jakou směs dávat do čz 175/487 dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4604    
Natural 95+ Mogul TSF v pomeru 1:40 ..(pokud nemas teda oilmaster,ten si míchá sám :-)) ...do prevodovky prevodák:-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
Čau! TRYSK M2T (výrobce: PARAMO) Jaký na to máte názor? Dá se s tím kvalitně zajet výbrus při mázání 0,25 l oleje na 5 l benzinu (cca 1:23 - 24) Díky a šťastnou cestu:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně že bych to u motorky neudělal, to je jasný že bych to nejdřiv dekarbonoval, ale tohle je služební fichtl a potřeboval sem jezdit a jinej olej sem něměl, ale už je dekarbonizovanej a v pohodě jezdí
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trysk je značka jako třeba Mogul nebo Madit. M2t je dobrej olej, jen trochu zastaralej.
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no on gdyz se rozpusti karbon tak pusobi jako brusna pasta takze vydira gde se da...jinak gdyz je ho tam malo tak se to da prezit ale vzdy gdyz prechazite na polosyntetiku z mineralu (syntetika uz je spise zbytecnost a mezi mineralem a jinym mineralem je to jedno) tak ocistit od karbonu hlavu, hlavu pistu a sude jinde gde se snadno uklada (vejfuk nemusite ten neni soucasti valce ale gdyz uz budete cistit tak dekarbonizovat vyfuk taky neni k zahozeni):-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 19:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4596    
karbon nerozpoustet polosyntetikou...! karbon odstranit....!! Takle sem vycistil od karbonu peraka a moc se mu to nelibilo :-( ale prezil to...uf:-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: Vyspu      IP: uživatel4597    
viz Steve, m2t strašně zasírá motor, mažu motulem 510 a ten dokonce účině karbon po m2t rozpouští....
 
 
Datum: 19. listopadu 2008 16:27
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak zaprvy za komaru se tam daval olej do normalnich 4taktu myslim ze to byl M6A cili to nejhorsi prakticky co muze byt (olej na dvouktakt a 4takt je vlastne protipol) takze by si clovek mohl rict: M2T je lepsi...jenze on to je omyl - v jistych pripadech je kvalitou srovnatelny jak to M6A, zajet se s tim da, dokonce rychlejc nez je normal a taky nez je zdravo pro motor...jim mazat jedine 1:33 (gdyz min tak zadrez, gdyz vic tak zase s tim ma problem motor to zapalit, vic to dymy to jasny), maze sice dobre ale taky se blbe spaluje, nechava tam dost karbonu, vejfuk zadelanej (jednou sem musel dekarbonizovat po dvou tejdnech jezdeni a to je fakt sila po tak kratky dobe) no a svicka to taky nenese dobre, krouzky se muzou pict...jinak to od Parama je praktciky uplne to samy jako M2T pac M2T vyrabi mam pocit i ta sama firma no akorat to ma jinaci nazev s jinym vobrazkem...takhle na klasicky jezdeni to prakticky staci ovsem gdyz mu slapnete za krk tak to sou pak jedny problemy za druhejma s tim...taky sem se za nej pral az sem zistil ze sou i jiny oleje za stejny prachy a s mnohem lepsima vlastnostma, pak mi zacal M2T vadit a podle me je to podprumerny olej...zalezi jak mu verite a jak jezdite, doporucuju to samy jako Standa cili TSF nebo od Motula 510, ta je vyborna ale taky za 2x cenu...takze shrnuti: da se s nim, na klidnou jizdu staci, jinak je zbytecnej to tam davat pokud od fichtla cekate vykon jaky ma v technicke tabulce a taky jestli s nim jezdite jak drak tak sou s tim problemy...:-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 22:00
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja si myslym ze se da dobre zajet i na M2T. Proč bi se na to nemelo jezdit kdyz se s tim jezdilo 30 let.... Proste zajizdejte pomalu nebo rychle. to co ted napisu se vam asi nebude libit. J azajiždel i ve dvou lidech hned od zacatku jak sem to dal do kupi. A to mi to jezdilo slušně
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 18:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
a k podstate dotazu...zaject se da na vse...! otazkou je zda kvalitne...! Plati zasada cim horsi olej tim driv se to osoupe(zajede)...
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 17:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
uz tu jednou o trysk m2t byla rec ...je to pry obycejne M2T od parama...akorat je tam predtim napsano TRYSK aby to vypadalo ze je to neco lepsiho:-D Pokud chces jezdit na slusnej vyskousenej olej,za slusnou cenu tak jdi do TSF...cena skoro stejna jako za to vase M2T...!
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 17:44
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
díky za reakce (i za opravu:-D) ale teď si dovolim opravu já: vy tady celou dobu mluvíte o obyčejnym M2T, ale já jsem se ptal na TRYSK M2T, což je produkt PARAMA, dá se to koupit v KM-PRONA. takže se koukejte opravit:-D:-D a stando, kdybych chtěl znát názor na M2T, tak se tebe ani neptám protože tvůj názor znám:-D:-D:-D(nic ve zlym) takže ještě jednou: TRYSK M2T od PARAMA dík
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 17:11
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
díky za reakce (i za opravu:-D) ale teď si dovolim opravu já: vy tady celou dobu mluvíte o obyčejnym M2T, ale já jsem se ptal na TRYSK M2T, což je produkt PARAMA, dá se to koupit v KM-PRONA. takže se koukejte opravit:-D:-D a stando, kdybych chtěl znát názor na M2T, tak se tebe ani neptám protože tvůj názor znám:-D:-D:-D(nic ve zlym) takže ještě jednou: TRYSK M2T od PARAMA dík
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenom detail.......... 0,25l oleje na 5l benzinu je poměr 1:20
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 15:34
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyrobce jeste za komouse doporucil davat na zabeh M2Tecko 1:12 az 1:50,ale ja sam ti nedoporucuju davat M2Tecko 1:50pac,na fichtla to staci,ale 1:50 je fakt malo.Ja davam(spis tak dojizdim)1:40,ale kdybych to melo najety,tak litr kilaku najety tak 1:33
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
Jo zajed to tim jezdim na to od ty doby co mam motorku a je to dobrej olej i když nekdo na nej ma spadeni že jo stando
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
V klidu s tím zaběhneš to je vcelku dobrej olej a bohatě stačí.Dřív se na to normálě jezdilo já s ním také zabíhal a žádné problémy záběh 1 25 a potom 1 33.
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 15:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
Pokud chces subjektivní názor(skusenost),tak ja bych s tim namazal maximalne retez...!!!
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 15:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel692    
zdar drakum mohly by se udelat tabulky se spotrebou jako byly nedavno tabulky jakej kdo pouziva olej co vi na to?? mozna by by bylo dobry kdyny kazdej napsal este kolikatej mate vybrus docela by me to zajimalo kolik to komu rere odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 20 2,7l/100km 0. výbrus, Jawa 634 výbrus a spotřebu nevim, mám teprve pár dní, olej M2t
 
 
Datum: 20. listopadu 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Jawa 05 Standard Special 91+M2T 1:33 při plném zatížení na silnici 4l/100km 8 výbrus
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 15:33
 
 
 
 
Jméno: ySimiP      IP: uživatel4206    
JAWA 21 original 3.5L/ 100KM (někdy ji dost brutálně vytáčím)
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 9:38
 
 
 
 
Jméno: MuStANG23333 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa 23 Mustang 3/100(benzín s olejem) Zetor 6911 15/100(nafta) Praga V3S 35-45/100(nafta) zil 131 valník 90-100/100(benzín)
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4585    
jawa 21,vrtani 40mm ----3 na 100 (jezdim furt plnej) ....modrej parez 555---2 na 100....cervenej parez 550---5 na 100(ten letí :-D)...250 pérák----4 na 100 ....Citroen AX 1.4D---4.5/100...skoda 105M(buggy)---15/100....Piaggio Ciao 50---1.5/100
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 22:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6. výbrus, okolo 8-mi litrů v plný střelbě....:-D
 
 
Datum: 17. listopadu 2008 21:06
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci opravuju po dedovi darovanu babetu 210 a mam taky problem ze ked sem s ni vypustil olej tak vyteklo asi pul deci, tak nfm kolik tam spatky nalet, ve skriptach sem to nenasel tak sa ptam ci tu nekdo nefi, na fectlovi sa to da odskusat bocnim srubkem ale na babete nfm no nasel sem tam takeho nejakeho adepta ale vuec si nejsem isty tak kazda rozumna rada bude dobra.... diky moc borci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kontrolni sroubek hlsidini oleje je u sekundarniho kolecka
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 12:07
 
 
 
 
Jméno: dave      IP: uživatel3552    
Já myslím, že to nebude tak hroznej rozdíl :-) zkus to třeba to bude ještě lepší :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 6:32
 
 
 
 
Jméno: EnigmaSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no us sem to nasel, ale docital sem sa ze tam nemozi it len tak naky oil pise sa " V převodovce je olejová náplň asi 8 cm3 oleje M6A, nebo PP80. Na typu oleje zas tak mnoho nezáleží. Na viskozitě (hustotě-SAE30) však pro správnou funkci řazení ano." mam kupeny Midland super M5 ..SAE75W nebude to moc huste? diky
 
 
Datum: 15. listopadu 2008 0:54
 
 
 
 
Jméno: cespiro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, scháním podklady pro lakování.. Natušíte někdo odstín šedivý co byl na některejch 250tkách?? díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
Zdarec hoši dneska sem koupil novej řetaz a je celekem dost namazanej . Mám ho ještě vyvařit v te vazelině ? A jinak cena 275kč (favorit CZECH) a měl sem ještě možnost za 220kč(Japonskej) . Ale rači sem vzal ten českej pač ten japonskej vypadal nějak divně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 23:23
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel4549    
no věnec a sekundárko mám starý jenom chvilu, takže to bude fajnový.
 
 
Datum: 12. listopadu 2008 23:23
 
 
 
 
Jméno: alik      IP: uživatel1181    
ale mnels koupit celou sadu retezovou vis co se o tomhle rika protoze jestli mas vomletou rozetu tak si stim skurvis i retez a to samy u malyho kolecka
 
 
Datum: 12. listopadu 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
dobře jsi udělal že jsi vzal ten českej
 
 
Datum: 12. listopadu 2008 18:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
co by delal fichtl kdybych pri jizde poustel propan butan do karburatoru odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel4930    
No to by byla pěkná prasárna...Jednou sem do toho zkusil nalejt Aceton (nebo tak něco) Jel pěkně na sprinty ideální jenomže háček je to vysoce agresivní látka(jako třeba úplně rozežere palivový hadičky) jo a ještě jeden detail nedá se smíchat s olejem:-D Dobrý na závody na krátkou vzdálenost:-D
 
 
Datum: 05. ledna 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: blaza      IP: uživatel4586    
no řeknu ti to takhle dělal by bum a to jednou a taky naposledy
 
 
Datum: 18. listopadu 2008 22:13
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No zkusit můžeš všecko ale tohle neni škodárna abys do ni rval LPG no nwm.ale jinak zajímavý no.
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4501    
prskal by a nadaval by ti :-D:-D Hele nevidel bych realne prestavbu fichtla na LPG :-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2008 14:32
 
 
 
 
Jméno: Fichtlík      E-mail:      IP: uživatel1524    
jaký byste doporučovali olej do Jawy 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: huh      IP: uživatel6709    
valvoline
 
 
Datum: 15. července 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
tak PP90 bych do převodovky v životě nedal!! to je tak hustý, že ti může přestat fungovat spojka, nebo ti půjde špatně zařadit nebo ti budou vyskakovat rychlosti! dej tam PP80, ať to má to, co tam patří!
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 12:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4476    
sry** asi 2 roky ....(ne 20 :-D to bych musel zacit jezdit na fichtlu driv nez na kole:-D)
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 11:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4476    
fojtoslav: ja taky bydlim na vesnici a tu kaši u nas lejou do benzinu jen šupáci co nemaj na hulení a stary hladovy komunisticti zabrždenci ktery si furt myslej ze je normalizacni obdobi .... shodou okolností se jim to kazdou chvili vysype :-D a ja na ne kaslu....jejich problem ...ja na ty sracky driv taky jezdival a ty motory nic nevydrzeli...vecne se to zadiralo,nezvladalo to dlouhý jízdy,odchazeli futra a loziska na klice a krouzky zvonili po prvni půl minute na volnobeh :-D asi 20 roky jezdim vsim na motorex a vsechno je absolutne OK!! nic nezvoni,nic neodchazi.....akorat tenkrat sem tam nalil deci sracek na dva litry a dal mu trochu kross lesem jak sem byl nalitej a od ty doby trochu zvoní,ale to vydrzi jeste 10 let s dobrym olejem :-D a pro priste...ja se o oleji budu hadat klidne tisickrat....je mi to uplne jedno,protoze vim ze mam pravdu a vy mazete tim co je nejlevnejsi a jen aby ste si nemuseli koupit o 50,- drazsi olej tak se tu se mnou budete přít do krve ....nechapu to
 
 
Datum: 02. listopadu 2008 11:56
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
už to tady bylo 1000x a pořád sa nekdo bude hádat který je lepší/horší/dražší/lepší maže - byval sem zastáncem M2T ale přešel sem nedávno na TSF (pač to na M2T zvonilo jak kostel v nedělu rano:-D ) a je to rozdíl akorád že je o hodně dražší to je jediná nevýhoda
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 16:17
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando,tak ja s tebou nemuzu souhlasit.Treba kdyz si fichtl pekne zezacatku zvykne na M2T a pak to krasne jezdi na M2T.Ty jsi mel zrovna pisty+valce.kteri nekdo zajizdel na lepsi olej nez je M6A a M2T,takze kdyz jsi tam nalil M2T tak je jasny,ze kdyz das z lepsiho oleje na horsi,tak to v drtive vetsine bude jezdit hur.Ja jsem zastancem M2T,a zase nedoporucuju mogul TSF,pac jsem zajizdel vybrus daval oleje,jak hovatko,nekourilo to,a aji kdyz to kourilo jak prasnica po porodu,tak stejne byl poskrabanej pist s valcem,takze ja jasem radsi pro ten cervenej olej ze STIHLU,ten je dobrej.Ja bydlim na vesnici a neznam nikoho,kdo by rikal,at kupuju lepsi ole do fichtla,kdyz M2T bohate staci.Kamos dokonce jezdil na M6A a redil 1:40 a jezdilo mu to bezva,jen teda jednou tam zapomnel dat olej a zadrel.Ale znovu od zacatku dam lil M6A.A do prevodovky,kdyz to tak vezmes,tak to je uplne jedno co tam das za olej,jen ne vyjetej z auta.
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 16:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4469    
do prevodovky prevodak,treba PP90 a do benzinu,to zalezi na tobe...je dobry tam lejt alespon lepsi mineral jako je mogul TSF a nebo levnou polosyntetiku jako je treba cervenej stihl do motorovy pily...ty motory na to chodej hezky,nic se ti nezasírá,nic se ti nekurví....hlavne mazat nejmín 1:40!!! jsou i zastanci M2T,ale to jsou barbaři :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
čest hoši, jaký lejete benál do svýho fíka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: stanon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vojta: běž si užívat dovolenou za cizí prachy ty blbečku! IP je sviňa, ale je spravedlivá
 
 
Datum: 29. října 2008 11:36
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Special...Driv se tam lil special kvuli nejakym specialnim prisadam, dneska uz tam ty prisady nejsou, takze je jedno jestli special nebo natural V-power atp... leju to tam jen proto ze to driv jezdilo na special a me to nic neudela kdyz sahnu o 20 cm vedle naturalu.
 
 
Datum: 29. října 2008 11:16
 
 
 
 
Jméno: Kalaka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natural 95 je to uplne jedno
 
 
Datum: 29. října 2008 10:31
 
 
 
 
Jméno: peater      IP: uživatel4430    
zdar,jak se pozná na jawe 350 co je to zad druh mam presne takovej motor co je na tehle strance http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/225785-350-632.html ale je tam napsany ze je to 632 a pri tom motorka na tote strane http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/224582-350-634.html je 634 a je uplne stejnej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel4532    
typ 632 je vlastně mezityp mezi 634 a 638: design 638, motor ze 634. 638 pak dostala motor s hliníkovými válci
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: peater      IP: uživatel4430    
ja to nechcu prodat chuc jen vedet jakej je v tom rozdíl
 
 
Datum: 31. října 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
a je to jedna z nich, nebo nejaká uplne jiná, taky to může bejt bizon, dej sem foto, kdyby to byl bizon, tak ho třebA KOUPIM
 
 
Datum: 29. října 2008 7:54
 
<  60  61  62  63  64  65  66  67  68  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:03:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu