|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jan
IP: uživatel2008
 zdravim můžete mi poradit co mám dělat z výfuku jak se spojuje z kolenem teče černý (olej asi ) prostě nějaká špína dříve to neteklo všechno mám zavřené a pokaždé pod kolenem najdu tuto kaluž prosím poradtě co stím
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 15:18
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 to neni olej, ale mazlavy karbon, ktery se dela nejvic ve dvoutaktních motorech.Pricinou je prave olej v benzinu ktery se tam dava.Je to tim ze ten motor nedostatecne zahrejes,nebo to nastartujes a hned to chcipnes. Poradne to zahrej a projet,mel by se ten mazlavy karbon vypalit a pak uz by ti to nemelo tect.
Datum: 17. prosince 2008 15:18
 Cau vsichni prosim potrebuju poradit jakej je dobrej motorovej olej do čz 175/477 hlavne na leto? moc diky za vsechny odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 15:53
 Dr.fik: Nehledej jinej olej, hledej jinej obchod. Na jaře jsem kupoval dvě litrovky M2t po 72 Kč.
Datum: 04. ledna 2009 15:53
 No 70 káčé za 0,5l M2T ... seš z hodně drahýho kraje. Nedávno jsem ho koupil za 40,- v Tescu.
Datum: 16. prosince 2008 14:40
 Já na M2T jezdim asi 2,5 roku a nikdy sem nezadřel.Ale už na něj seru.Stojí 70Kč/0,5L.Takže přejdu na Mogul TSF,ten stojí 100Kč/0,5L.A taky po M2T je motor a všechno kudy prochází zasraný až to neni hezký.
Datum: 16. prosince 2008 10:41
Jméno: standa
IP: uživatel4749
Datum: 15. prosince 2008 22:45
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Já jezdím na Denicol...ale zas ho zdražily, 1L stojí skoro 400kč...takže bych řešil do benzinu TSF, nebo podobnou kvalitu, M2T neni určitě špatnej, ale podle mě nemaže při vysokejch otáčkách tak jak by měl...můj názor...
Datum: 15. prosince 2008 20:01
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 asi bych měl číst celé dotazy  PP90 mám v převodovce, jinak do benzínu respektive do nádržky na olej leju M2T protože tím oilem dobře proleze
Datum: 15. prosince 2008 19:32
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 PP 90 není motorovej olej. Myslim si že mogul TSF je dobrej do motoru.
Datum: 15. prosince 2008 19:22
Jméno: parik
IP: uživatel4196
 já mám 476 a dávám tam PP90 j eto dobrý olej.
Datum: 15. prosince 2008 19:12
Jméno: David
IP: uživatel3680
 Zdar když mám rozpůlený motor na jawa 20 a očistěné ty ozubené kolečka a hřídele tak se maže vazelínou nebo olejem když to budu dávat zpět do hromady?díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 11:24
 všechny ložiska namaž převodovim olejem.
Datum: 22. května 2009 11:24
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Uplně zybtečna otazka.Motor je v olejové lázni jestli sis nevčim.TAkže motor pěkně složíš a tim velkym šroubem na levem víku naliješ cca 0,75 l převodoveho oleje.
Datum: 17. prosince 2008 23:00
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 10. prosince 2008 20:01
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 tp jo no kdyby byli z molitanu tak nereknu
Datum: 10. prosince 2008 15:56
 Převodovku slož klidně na sucho....proč bys to máčel a skládal kola napatlaný olejem....! Pak tam samozřejmě olej najel než to nastartuješ..! Jediný co teda namazat....(a ani to neni podmínka...) tak sou futra....ale jen prostě kápnout olej..! něaký máčení přez noc....k čemu...? Aby hřídele nasály olej...? Prosim vás....
Datum: 10. prosince 2008 13:15
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 vazelinu bych na to nedaval videl sem ze to negdo tak dela ale podle me by se to tam nemelo davat sak v prevodovce taky nemas normalne vazelinu...dej kolecka na hridele a ponor to na noc do prevodovyho oleje...delal sem to dycky bud sem je ponoril nebo namazal hridele tim olejem a nigdy nebyl problemy nebo o zadnem newim...
Datum: 09. prosince 2008 22:24
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Nazdar draci, mám takovej dotaz ohledně převodových olejů. V létě se mě často přehřívá převodovka a pak to blbne a tak se ptám, kterej olej byste mě doporučili, právě mám v převodovce ten Paramo Gyrol 80W90, díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:01
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Jo ja jsem jezdil na PP80 a teď jezdím na Mogul 80...
Datum: 17. prosince 2008 23:01
Jméno: Peca
IP: uživatel3035
 Mohl by mi tu někdo poradit?
Datum: 13. prosince 2008 12:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 pouzivej PP90 nebo PP80 jezdim na nej odjakzivy jak vlete tak vzime vterenu posilnico treba 60km a bez problemu prevodovka se vzdicky ohreje ale ne tak ze bych se spalil
Datum: 08. prosince 2008 16:39
 Poradtě mi prosim,kterej olej používáte do převodovky u fichtla????
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 9:32
 a motor ti dojede
Datum: 18. července 2010 9:32
 nouzově i M2T  na dojetí...
Datum: 02. ledna 2009 1:36
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 PP80,Mogul 80
Datum: 17. prosince 2008 23:02
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo jinak sem mejval klasickou socialistickou pp80 a nebyl problem, nalil sem tam tu novou pp90 a zaclo se mi to po ohrati tlacit do klikovky jelikoz nebyla dobre utesnena ale u toho stareho to nedelalo...
Datum: 07. prosince 2008 13:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a jeste dotaz pro Chonga: zlobila jak? prokluzovala nebo se zapekala?
Datum: 07. prosince 2008 13:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 dotaz: cim vetsi cislo (80,90) tim hustsi nebo ridsi? jinak mam PP90 Trans od Mogula cili klasika, to Trans je tam jednom aby se nejak zaplnilo misto na nalepce...
Datum: 07. prosince 2008 13:23
 Taky, PP80 od Mogulu
Datum: 07. prosince 2008 13:04
 Taky, PP80 od Mogulu
Datum: 07. prosince 2008 13:03
 PP80 klasika
Datum: 07. prosince 2008 9:40
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Myslel jsem že je jedno jestli PP80, nebo PP90, ale po potížích z léta jsem přešel na PP75 (sám jsem se divil že takový olej se dá koupit) a potíže u dlouhou štrekou ohřátým olejem přestala zlobit spojka...
Datum: 07. prosince 2008 7:33
 Používám Gyrol 80W, je to PP80 od Parama.
Datum: 06. prosince 2008 21:44
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 PP80, většinou PARAMO...
Datum: 06. prosince 2008 21:35
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 Zdar v jakým poměru mazat do 250/455.
Já tam dal 1:33 jako u pionýra a strašně to čadí nemůžu přidřít???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 15:00
Jméno: hafák
IP: uživatel4930
 jasný 1:40 To je blbost to mazat jako pichtl
Datum: 05. ledna 2009 15:00
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 bílý dým
Datum: 07. prosince 2008 17:26
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 že to čadí způsobuje i to že máš v benzínu vodu. jakou barvu má ten mrak co je za tebou?
Datum: 06. prosince 2008 16:44
Jméno: hafák
IP: uživatel3269
 do bohatosti jsem rýpal tak to bude možn tím
Datum: 06. prosince 2008 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel4691
 aha neprecetl jsem si dotaz níže....to ze mas blbou bohatost smesi je taky mozny...mas ji moc bohatou,proto tak hulí...utahni(povol) sroubek bohatost smesi....
Datum: 06. prosince 2008 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel4691
 1:33 neni moc velkej pomer a i s M2T by to melo kourit normálně...neni spis moznost ze ti to zere olej z prevodovky???
Datum: 06. prosince 2008 12:01
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 to tezko zadrez gdyz to kouri hodne dej tam klidne olej still v pomeru 1:40 a zarucene to nezadrez a nebude tolik kourit .
Datum: 05. prosince 2008 20:23
 zdarec, chtěl bych se zeptat, kolik patří oleje do předních vydlic u 175/deluxe, a u 175/356, ale to bude asi stejný ne.. a jakej volej? jestli jen jeden, nebo jějaký 2 třeba smíchat.. díkec.. zdarec..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 12:08
 j, a jen jeden volej, kterej? jednou sem se tu ptal, ale už to je hodně dlouho, a někdo mi vodepsal nějaký 2 voleje, esli převodák a hidraulickej.. neim právě, ale už to je asi půl roka, tak si to už nepamatuju.. a bude těch 100 akorát?
Datum: 29. listopadu 2008 12:08
Jméno: FoX
IP: uživatel2703
 U té 356 by to mělo být cca 100ml na každou stranu.
Datum: 29. listopadu 2008 11:02
 já si právě nejsem jistej, z kterýho moto tam mám ty vydlice..  zestli jesny nemaj náhodou širší průměr tam, jak se to stahuje do brejlí, ale potřebuju jen vědět ten oil.. tak dík..
Datum: 29. listopadu 2008 0:49
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Hej když jedete třeba ráno před školou na benzínku a pak třeba 15km do školy to si sebou na benzínku berete olej ? Nebo si nalije do zbytku benzína víc oleja a pak dotankujete , vubec nevim , já tankujju jenom tak že jedu na benzinku co mám kousek s kanistrem a doma to naředím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:04
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Každopádně vozit sebou.KDyž naliješ před tak se buď ani nerozjedeš,nebo rozjedeš ale bude za tebou celou cestu oblak a vyfuk mužeš pak čistit štětkou na komin
Datum: 17. prosince 2008 23:04
 Pořád sebou vozím čtvrtlitr oleje a 200 Kč a tak můžu nabrat benzín kdikoliv.
Datum: 26. listopadu 2008 18:52
Jméno: standa
IP: uživatel4633
 ve fichtlu jsem vzdy v pondeli vozil flasticku oleje....vychazelo mi to nadherne ...v pondeli jsem vzal 4litry za 100,- nalil jsem decku oleje a mel jsem na co jezdit az do dalsiho pondelka  to tenkrat este krkal jak vzteklej  ...v peraku taky vozim zalozni decku motorexu,kdyby neco,ale dnes uz spise jezdivam na pumpu autem s 10L kanystrem a redim doma....
Datum: 25. listopadu 2008 23:07
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 jako jedná se o pincka
Datum: 25. listopadu 2008 22:57
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Jo a ještě bych chtěl vědět v jakém poměru mám ředit benzín s olejem do Jawy 20 typ 50. Nekdo říkal že 1:50 ale to když jedu tak me nejde pomalu ani videt přes ten dým  ale zase mám strach abych to nezadřel. Napište prosím jaký je ideální poměr.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2008 23:06
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 1:50 idealni,doporučene vyrobcem motorek.Nevim jak tobě ale mě se nekuři vubec a to vždy trochu ještě přidam.
Datum: 17. prosince 2008 23:06
 skus 1:40 alebo ak aj to bude dymiť tak 1:30 a ak aj to tak skus iny olej veď vyskušaj
Datum: 17. prosince 2008 14:00
 a to jako od kdy??  namodralej kouř je tak maximálně známka blbýho spalování
Datum: 28. listopadu 2008 22:56
 Namodralý kouř je známka dobrýho mazání.
Datum: 28. listopadu 2008 15:08
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Já na olej stihl jezdil v parném létě 1:50 a nic se motoru nestalo nekouřil ani nechrastil. To je dobrej olej ten červenej dává se 1:40-1:50.
Datum: 25. listopadu 2008 20:28
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Nemyslim ridicak, myslim papiry od pinala!Pokud nechces rict ze papiry k pinalovi teprve budes mit.
Datum: 22. listopadu 2008 18:48
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 To Kalda: nn ještě ne
Datum: 22. listopadu 2008 14:51
Jméno: standa
IP: uživatel4615
 s polosyntetikou 1:40,s lepsim mineralem jako je TSF 1:35 a s M2T 1:33 ....doporucuji TSF...!
Datum: 22. listopadu 2008 13:17
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Hele Dusde mas k te 20 papiry?
Datum: 22. listopadu 2008 12:05
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Aha tak to vím kdo
Datum: 22. listopadu 2008 11:06
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Patrik P.a urco se nepletu!
Datum: 22. listopadu 2008 10:34
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Jestli si me nepletes se starym
Datum: 21. listopadu 2008 23:28
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 si taky z LA?
Datum: 21. listopadu 2008 23:27
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 To Kalda: jak to víš  a kdo si ty?
Datum: 21. listopadu 2008 23:23
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no jako já jsem jezdil na 1:50 na fichtlivi i na simsonu a nikdy jsem nazdřel a to jsem jezdil s m2t
Datum: 21. listopadu 2008 21:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to by mu nejelo  spatne chodi uz 1:15
Datum: 21. listopadu 2008 21:18
Jméno: Kalda
IP: uživatel2971
 Ze by Dusan Hodonsky LA
Datum: 21. listopadu 2008 21:18
 nemyslel spis nahodou 1:5??
Datum: 21. listopadu 2008 20:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no jednou si na to vzpomenes az zacne ve valci cinkat a vydavat jine zvuky...
Datum: 21. listopadu 2008 20:45
 Tak to já to moc neřešim kolik tam naleju a je to jawa 50 typ 20
Datum: 21. listopadu 2008 20:37
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Břeclav, Jížní Morava
Datum: 21. listopadu 2008 20:08
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 hele odkud si?
Datum: 21. listopadu 2008 20:06
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Mám docela hodně zasraný výfuk tak ho zrovna vyčistím
Datum: 21. listopadu 2008 19:57
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 Mam olej od Stihl do motorovych pil atd. Říkali mi že je dobrý tak tu nádrž dojezdím a budu ředti teda 1:33. Díky
Datum: 21. listopadu 2008 19:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nigdy! 1 :50 je tak akorat na zadreni zvlaste pokud to zenes a pokud mas m2t za olej...mazat 1:33 at je to olej sebelepsi nebo horsi (ten pomer neni dan ani tak mazacima schopnostma oleje ale konstrukci motoru pac valec je schopen umazat se klidne i 1:100 ale bronzovy futro kery je v ojnici tak potrebuje 1:33)
Datum: 21. listopadu 2008 19:47
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 nevite jakej se leje olej do motoru do fichtla??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2008 14:19
Jméno: standa
IP: uživatel4607
Datum: 21. listopadu 2008 14:19
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 PP90 je moc, optimální je PP80
Datum: 21. listopadu 2008 13:01
Datum: 20. listopadu 2008 19:34
 mastnej.....
Datum: 20. listopadu 2008 19:27
 Pardon špatně jsem to přečetl...
Datum: 20. listopadu 2008 19:08
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 PP 90 pouchaz ptal se uplne naneco jinyho!!
Datum: 20. listopadu 2008 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 on se ale ptá jakej......ale do motoru(respektive do benzínu) se leje motorovej olej určenej pto dvoutakty(od obyč M2t až po drahý syntetiky), ale ty jespíš myslíš jakej oled do převodovky ne? Tam prostě nějakej převodovej olej pp80 nebo pp90 .........já leju shell pp90 přesnej typ nevim(tatík ho nosí z práce  )
Datum: 20. listopadu 2008 19:01
 Na levé straně motoru, po směru jízdy máš nahoře velkej "šroub". Ten vyšroubuješ a pak máš uprostřed víka ještě jeden, tak ten taky. Po tom co vypustíš starej olej tak do toho horního otvoru nalévej olej a až začne téct z té střední díry tak to stačí.
Datum: 20. listopadu 2008 18:57
Jméno: Patton
IP: uživatel4599
 Zdarec jakou směs dávat do čz 175/487 dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel4604
 Natural 95+ Mogul TSF v pomeru 1:40 ..(pokud nemas teda oilmaster,ten si míchá sám  ) ...do prevodovky prevodák
Datum: 20. listopadu 2008 13:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 Čau! TRYSK M2T (výrobce: PARAMO) Jaký na to máte názor? Dá se s tím kvalitně zajet výbrus při mázání 0,25 l oleje na 5 l benzinu (cca 1:23 - 24) Díky a šťastnou cestu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 18:54
 Jasně že bych to u motorky neudělal, to je jasný že bych to nejdřiv dekarbonoval, ale tohle je služební fichtl a potřeboval sem jezdit a jinej olej sem něměl, ale už je dekarbonizovanej a v pohodě jezdí
Datum: 20. listopadu 2008 18:54
 Trysk je značka jako třeba Mogul nebo Madit. M2t je dobrej olej, jen trochu zastaralej.
Datum: 20. listopadu 2008 17:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no on gdyz se rozpusti karbon tak pusobi jako brusna pasta takze vydira gde se da...jinak gdyz je ho tam malo tak se to da prezit ale vzdy gdyz prechazite na polosyntetiku z mineralu (syntetika uz je spise zbytecnost a mezi mineralem a jinym mineralem je to jedno) tak ocistit od karbonu hlavu, hlavu pistu a sude jinde gde se snadno uklada (vejfuk nemusite ten neni soucasti valce ale gdyz uz budete cistit tak dekarbonizovat vyfuk taky neni k zahozeni)
Datum: 19. listopadu 2008 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel4596
 karbon nerozpoustet polosyntetikou...! karbon odstranit....!! Takle sem vycistil od karbonu peraka a moc se mu to nelibilo  ale prezil to...uf
Datum: 19. listopadu 2008 16:44
Jméno: Vyspu
IP: uživatel4597
 viz Steve, m2t strašně zasírá motor, mažu motulem 510 a ten dokonce účině karbon po m2t rozpouští....
Datum: 19. listopadu 2008 16:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak zaprvy za komaru se tam daval olej do normalnich 4taktu myslim ze to byl M6A cili to nejhorsi prakticky co muze byt (olej na dvouktakt a 4takt je vlastne protipol) takze by si clovek mohl rict: M2T je lepsi...jenze on to je omyl - v jistych pripadech je kvalitou srovnatelny jak to M6A, zajet se s tim da, dokonce rychlejc nez je normal a taky nez je zdravo pro motor...jim mazat jedine 1:33 (gdyz min tak zadrez, gdyz vic tak zase s tim ma problem motor to zapalit, vic to dymy to jasny), maze sice dobre ale taky se blbe spaluje, nechava tam dost karbonu, vejfuk zadelanej (jednou sem musel dekarbonizovat po dvou tejdnech jezdeni a to je fakt sila po tak kratky dobe) no a svicka to taky nenese dobre, krouzky se muzou pict...jinak to od Parama je praktciky uplne to samy jako M2T pac M2T vyrabi mam pocit i ta sama firma no akorat to ma jinaci nazev s jinym vobrazkem...takhle na klasicky jezdeni to prakticky staci ovsem gdyz mu slapnete za krk tak to sou pak jedny problemy za druhejma s tim...taky sem se za nej pral az sem zistil ze sou i jiny oleje za stejny prachy a s mnohem lepsima vlastnostma, pak mi zacal M2T vadit a podle me je to podprumerny olej...zalezi jak mu verite a jak jezdite, doporucuju to samy jako Standa cili TSF nebo od Motula 510, ta je vyborna ale taky za 2x cenu...takze shrnuti: da se s nim, na klidnou jizdu staci, jinak je zbytecnej to tam davat pokud od fichtla cekate vykon jaky ma v technicke tabulce a taky jestli s nim jezdite jak drak tak sou s tim problemy...
Datum: 18. listopadu 2008 22:00
 Ja si myslym ze se da dobre zajet i na M2T. Proč bi se na to nemelo jezdit kdyz se s tim jezdilo 30 let.... Proste zajizdejte pomalu nebo rychle. to co ted napisu se vam asi nebude libit. J azajiždel i ve dvou lidech hned od zacatku jak sem to dal do kupi. A to mi to jezdilo slušně
Datum: 18. listopadu 2008 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 a k podstate dotazu...zaject se da na vse...! otazkou je zda kvalitne...! Plati zasada cim horsi olej tim driv se to osoupe(zajede)...
Datum: 18. listopadu 2008 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 uz tu jednou o trysk m2t byla rec ...je to pry obycejne M2T od parama...akorat je tam predtim napsano TRYSK aby to vypadalo ze je to neco lepsiho  Pokud chces jezdit na slusnej vyskousenej olej,za slusnou cenu tak jdi do TSF...cena skoro stejna jako za to vase M2T...!
Datum: 18. listopadu 2008 17:44
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 18. listopadu 2008 17:11
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 18. listopadu 2008 17:10
 jenom detail.......... 0,25l oleje na 5l benzinu je poměr 1:20
Datum: 18. listopadu 2008 15:34
 vyrobce jeste za komouse doporucil davat na zabeh M2Tecko 1:12 az 1:50,ale ja sam ti nedoporucuju davat M2Tecko 1:50pac,na fichtla to staci,ale 1:50 je fakt malo.Ja davam(spis tak dojizdim)1:40,ale kdybych to melo najety,tak litr kilaku najety tak 1:33
Datum: 18. listopadu 2008 15:33
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 Jo zajed to tim jezdim na to od ty doby co mam motorku a je to dobrej olej i když nekdo na nej ma spadeni že jo stando
Datum: 18. listopadu 2008 15:29
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 V klidu s tím zaběhneš to je vcelku dobrej olej a bohatě stačí.Dřív se na to normálě jezdilo já s ním také zabíhal a žádné problémy záběh 1 25 a potom 1 33.
Datum: 18. listopadu 2008 15:29
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 Pokud chces subjektivní názor(skusenost),tak ja bych s tim namazal maximalne retez...!!!
Datum: 18. listopadu 2008 15:24
 zdar drakum mohly by se udelat tabulky se spotrebou jako byly nedavno tabulky jakej kdo pouziva olej co vi na to?? mozna by by bylo dobry kdyny kazdej napsal este kolikatej mate vybrus docela by me to zajimalo kolik to komu rere
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2008 17:28
 Jawa 20 2,7l/100km 0. výbrus, Jawa 634 výbrus a spotřebu nevim, mám teprve pár dní, olej M2t
Datum: 20. listopadu 2008 17:28
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Jawa 05 Standard Special 91+M2T 1:33 při plném zatížení na silnici 4l/100km 8 výbrus
Datum: 18. listopadu 2008 15:33
Jméno: ySimiP
IP: uživatel4206
 JAWA 21 original 3.5L/ 100KM (někdy ji dost brutálně vytáčím)
Datum: 18. listopadu 2008 9:38
 jawa 23 Mustang 3/100(benzín s olejem) Zetor 6911 15/100(nafta) Praga V3S 35-45/100(nafta) zil 131 valník 90-100/100(benzín)
Datum: 18. listopadu 2008 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel4585
 jawa 21,vrtani 40mm ----3 na 100 (jezdim furt plnej) ....modrej parez 555---2 na 100....cervenej parez 550---5 na 100(ten letí  )...250 pérák----4 na 100 ....Citroen AX 1.4D---4.5/100...skoda 105M(buggy)---15/100....Piaggio Ciao 50---1.5/100
Datum: 17. listopadu 2008 22:33
 6. výbrus, okolo 8-mi litrů v plný střelbě....
Datum: 17. listopadu 2008 21:06
 Zdarec draci opravuju po dedovi darovanu babetu 210 a mam taky problem ze ked sem s ni vypustil olej tak vyteklo asi pul deci, tak nfm kolik tam spatky nalet, ve skriptach sem to nenasel tak sa ptam ci tu nekdo nefi, na fectlovi sa to da odskusat bocnim srubkem ale na babete nfm no nasel sem tam takeho nejakeho adepta ale vuec si nejsem isty tak kazda rozumna rada bude dobra.... diky moc borci
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 12:07
 kontrolni sroubek hlsidini oleje je u sekundarniho kolecka
Datum: 15. listopadu 2008 12:07
Jméno: dave
IP: uživatel3552
 Já myslím, že to nebude tak hroznej rozdíl  zkus to třeba to bude ještě lepší
Datum: 15. listopadu 2008 6:32
 no us sem to nasel, ale docital sem sa ze tam nemozi it len tak naky oil pise sa " V převodovce je olejová náplň asi 8 cm3 oleje M6A, nebo PP80. Na typu oleje zas tak mnoho nezáleží. Na viskozitě (hustotě-SAE30) však pro správnou funkci řazení ano." mam kupeny Midland super M5 ..SAE75W nebude to moc huste? diky
Datum: 15. listopadu 2008 0:54
 Zdarec draci, scháním podklady pro lakování.. Natušíte někdo odstín šedivý co byl na některejch 250tkách?? díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 16:58
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Zdarec hoši dneska sem koupil novej řetaz a je celekem dost namazanej . Mám ho ještě vyvařit v te vazelině ? A jinak cena 275kč (favorit CZECH) a měl sem ještě možnost za 220kč(Japonskej) . Ale rači sem vzal ten českej pač ten japonskej vypadal nějak divně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2008 23:23
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 no věnec a sekundárko mám starý jenom chvilu, takže to bude fajnový.
Datum: 12. listopadu 2008 23:23
Jméno: alik
IP: uživatel1181
 ale mnels koupit celou sadu retezovou vis co se o tomhle rika protoze jestli mas vomletou rozetu tak si stim skurvis i retez a to samy u malyho kolecka
Datum: 12. listopadu 2008 19:19
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 dobře jsi udělal že jsi vzal ten českej
Datum: 12. listopadu 2008 18:21
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 co by delal fichtl kdybych pri jizde poustel propan butan do karburatoru
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2009 15:08
Jméno: fikus
IP: uživatel4930
 No to by byla pěkná prasárna...Jednou sem do toho zkusil nalejt Aceton (nebo tak něco) Jel pěkně na sprinty ideální jenomže háček je to vysoce agresivní látka(jako třeba úplně rozežere palivový hadičky) jo a ještě jeden detail nedá se smíchat s olejem  Dobrý na závody na krátkou vzdálenost
Datum: 05. ledna 2009 15:08
Jméno: blaza
IP: uživatel4586
 no řeknu ti to takhle dělal by bum a to jednou a taky naposledy
Datum: 18. listopadu 2008 22:13
 No zkusit můžeš všecko ale tohle neni škodárna abys do ni rval LPG no nwm.ale jinak zajímavý no.
Datum: 06. listopadu 2008 15:10
Jméno: standa
IP: uživatel4501
Datum: 06. listopadu 2008 14:32
 jaký byste doporučovali olej do Jawy 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 16:09
Jméno: huh
IP: uživatel6709
 valvoline
Datum: 15. července 2009 16:09
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak PP90 bych do převodovky v životě nedal!! to je tak hustý, že ti může přestat fungovat spojka, nebo ti půjde špatně zařadit nebo ti budou vyskakovat rychlosti! dej tam PP80, ať to má to, co tam patří!
Datum: 02. listopadu 2008 12:27
Jméno: standa
IP: uživatel4476
 sry** asi 2 roky ....(ne 20  to bych musel zacit jezdit na fichtlu driv nez na kole  )
Datum: 02. listopadu 2008 11:58
Jméno: standa
IP: uživatel4476
 fojtoslav: ja taky bydlim na vesnici a tu kaši u nas lejou do benzinu jen šupáci co nemaj na hulení a stary hladovy komunisticti zabrždenci ktery si furt myslej ze je normalizacni obdobi .... shodou okolností se jim to kazdou chvili vysype  a ja na ne kaslu....jejich problem ...ja na ty sracky driv taky jezdival a ty motory nic nevydrzeli...vecne se to zadiralo,nezvladalo to dlouhý jízdy,odchazeli futra a loziska na klice a krouzky zvonili po prvni půl minute na volnobeh  asi 20 roky jezdim vsim na motorex a vsechno je absolutne OK!! nic nezvoni,nic neodchazi.....akorat tenkrat sem tam nalil deci sracek na dva litry a dal mu trochu kross lesem jak sem byl nalitej a od ty doby trochu zvoní,ale to vydrzi jeste 10 let s dobrym olejem  a pro priste...ja se o oleji budu hadat klidne tisickrat....je mi to uplne jedno,protoze vim ze mam pravdu a vy mazete tim co je nejlevnejsi a jen aby ste si nemuseli koupit o 50,- drazsi olej tak se tu se mnou budete přít do krve ....nechapu to
Datum: 02. listopadu 2008 11:56
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 už to tady bylo 1000x a pořád sa nekdo bude hádat který je lepší/horší/dražší/lepší maže - byval sem zastáncem M2T ale přešel sem nedávno na TSF (pač to na M2T zvonilo jak kostel v nedělu rano  ) a je to rozdíl akorád že je o hodně dražší to je jediná nevýhoda
Datum: 01. listopadu 2008 16:17
 Stando,tak ja s tebou nemuzu souhlasit.Treba kdyz si fichtl pekne zezacatku zvykne na M2T a pak to krasne jezdi na M2T.Ty jsi mel zrovna pisty+valce.kteri nekdo zajizdel na lepsi olej nez je M6A a M2T,takze kdyz jsi tam nalil M2T tak je jasny,ze kdyz das z lepsiho oleje na horsi,tak to v drtive vetsine bude jezdit hur.Ja jsem zastancem M2T,a zase nedoporucuju mogul TSF,pac jsem zajizdel vybrus daval oleje,jak hovatko,nekourilo to,a aji kdyz to kourilo jak prasnica po porodu,tak stejne byl poskrabanej pist s valcem,takze ja jasem radsi pro ten cervenej olej ze STIHLU,ten je dobrej.Ja bydlim na vesnici a neznam nikoho,kdo by rikal,at kupuju lepsi ole do fichtla,kdyz M2T bohate staci.Kamos dokonce jezdil na M6A a redil 1:40 a jezdilo mu to bezva,jen teda jednou tam zapomnel dat olej a zadrel.Ale znovu od zacatku dam lil M6A.A do prevodovky,kdyz to tak vezmes,tak to je uplne jedno co tam das za olej,jen ne vyjetej z auta.
Datum: 01. listopadu 2008 16:08
Jméno: standa
IP: uživatel4469
 do prevodovky prevodak,treba PP90 a do benzinu,to zalezi na tobe...je dobry tam lejt alespon lepsi mineral jako je mogul TSF a nebo levnou polosyntetiku jako je treba cervenej stihl do motorovy pily...ty motory na to chodej hezky,nic se ti nezasírá,nic se ti nekurví....hlavne mazat nejmín 1:40!!! jsou i zastanci M2T,ale to jsou barbaři
Datum: 01. listopadu 2008 15:35
 čest hoši, jaký lejete benál do svýho fíka
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2008 11:36
 Vojta: běž si užívat dovolenou za cizí prachy ty blbečku! IP je sviňa, ale je spravedlivá
Datum: 29. října 2008 11:36
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Special...Driv se tam lil special kvuli nejakym specialnim prisadam, dneska uz tam ty prisady nejsou, takze je jedno jestli special nebo natural V-power atp... leju to tam jen proto ze to driv jezdilo na special a me to nic neudela kdyz sahnu o 20 cm vedle naturalu.
Datum: 29. října 2008 11:16
 natural 95 je to uplne jedno
Datum: 29. října 2008 10:31
Jméno: peater
IP: uživatel4430
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 20:34
Jméno: míra
IP: uživatel4532
 typ 632 je vlastně mezityp mezi 634 a 638: design 638, motor ze 634. 638 pak dostala motor s hliníkovými válci
Datum: 10. listopadu 2008 20:34
Jméno: peater
IP: uživatel4430
 ja to nechcu prodat chuc jen vedet jakej je v tom rozdíl
Datum: 31. října 2008 20:26
 a je to jedna z nich, nebo nejaká uplne jiná, taky to může bejt bizon, dej sem foto, kdyby to byl bizon, tak ho třebA KOUPIM
Datum: 29. října 2008 7:54
|



|