|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cau takze z nenadani ... z vteriny na vterinu sem se ocitl lidove v prdeli  rikam si ze se mrknu na tesneni u valce a nvm jak se mi to povedlo ( mozna uz to bylo) normalne se mi pod rukama rozsypal pistni krouzek.... rikam si to je ale v prd***** a byvaly majitel mi rekl ze ten motor respektive valec a pist nebyl nikdy na vybrusu (aspon v necem se mu dalo verit  ) tak sem zajel koupit pistni krouzek parada. Ptal sem se prodavace jestli neni lepsi koupit rovnou 2 krouzky (mam pist na 2) a on mi to potvrdil a dokonce byl tak ochoten ze mi rekl kdyz mi tam nepasnou ze mi je vymeni. Tak se mi je tam povedlo nastrkat a dokonce (na to ze je menim po 1. ) se mi zadny nezlomil  Horsi bylo to narvat zpatky do valce ale po promazani olejem M2T to slo jak po masle. Nejvetsi radost sem mel snad z toho ze ty krouzky byly spravnych rozmeru.Dalo se to do kupy a holt musim zajizdet co se da delat  ale vyhody to ma take ... nvm jestli je to normalni kdyz se zajizdej krouzky ale prijde mi ze ten fik ma i v tech nizkych otackach vetsi silu tak o 1/3 az 1/2... oni se stejne po zajeti trochu sjedou... Bohuzel je to 1km jizdy + 10-15 min cekani az to vychladne, jeste ze je takovy pocasi  v lete by to bylo horsi. Mazu asi 1:15 - 1:18  M2t takze mobilni dymovnice  . Jak dlouho se mi bude jeste takhle prehrivat motor a kdy uz na tom muzu zacit jezdit delsi vzdalenosti? aspon 5 km bez zastavky? dnes sem najel zhruba 10km a pokud nekdo ma neco proti M2T jeho problem. Driv se zajizdelo pouze na tento olej ikdyz to zasira vejfuck a ,,spalovnu,, Az se to zajede tak se hlava + pist vycisti a bude se jezdit klasika 1:33 - 1: 35 co vy na to? Jak dlouho ste zajizdeli na M2T ? diky za rady a blahopreju tomu kdo tento sloh precetl az ke konci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 roztahne se pist a jelikoz se uz jakoby nevejde do valce tak o steny dre...ano Vyspu ma pravdu
Datum: 28. října 2008 17:26
 hobit>když se to přehřeje tak se rotáhne píst ve válci as začne dřít, začne strácet výkon a když pojedeš dál tak ho zadřes
Datum: 28. října 2008 2:51
 cau hosi s tim prehrivanim.. tak kdyz je motor prehratej tak uz netahne protoze valec je moc roztahlej tak krouzky moc netesni. To si ja myslim prehrivaní.. jestli to neni dobre tak me opravte
Datum: 27. října 2008 22:55
 Presne tak do kopce tahne ale kdyz sem to zkousel mistama trochu pritahnout tak se tomu moc nechtelo a myslim si ze je to tim olejem pac sem asi jako 1 vyrobyl z benzinu naftu
Datum: 27. října 2008 22:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 taky sem vytahl o prazkach pist vemu za krouzek co tam byl novej (pozor nekomunisticky! ten vydrzel at sem za nej bral jak chtel), vemu ho mezi 2 prsty a on se mi rozpadne koukal sem na to jak prdel z krovi...tak sem rovnou vymeni i pist za novej a novy krouzky a prvni km byly opravdu utrpeni...pist mel totiz na sobe napsano 38,00 tak newim jestli to byla skotecna velikost nebo kategorie 1. vybrusu ale do kopce tahal jak svin za to tocit se nechtel vubec...
Datum: 27. října 2008 19:56
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jinak na krouzky saci i tech 10km a i to je moc zalezi jak to zajedes sejo
Datum: 27. října 2008 19:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 klasika...tak po prvnich 5 km zadnes citit rozdil, po dalsich 10-20 zjistis ze uz tolik netahne a ze jde vic do rychlosti, vic toci...pokud ale mazes v takovym sibenicnim pomeru tak to nepoznas ppomalu nic jinak taky sem zajizdel na m2t a jednu doby ani nekouril (divny) ale dost se na nem zahriva to je pravda...gdyztak si jeste zvedni jehlu o zarez
Datum: 27. října 2008 19:42
 Hele ja též zajíždim a mažu 1:33 a v poho kouří to v normách ale zahřívá se každej motor me se taky zahreje po km cesty a mažu M2T a žádnej problém!
Datum: 27. října 2008 19:24
Jméno: Willi
IP: uživatel1020
 Vojta: proc bych dal vybrus kdyz mi praskl krouzek? mozna sem to blbe napsal nebo si to spatne pochopil Vyspu: no ten valec a hlava je dost zahratej na to ze na tom ujedu takovej kousek no uvidim .... dik za odpovedi...
Datum: 27. října 2008 19:04
 já nový kroužky zajížděl asi tak kilometr a pak sem mu dal normálně, rozdíl sem nepoznal, ale mažu motulem 510...., jo a podle čeho poznáš že se ti to přehřívá?
Datum: 27. října 2008 18:54
 Michej to normalne 1:33, a přehřívat se nebude, možná, ale většinou kroužky u starých výbrusů nemá cenu měnit, radši udělej vybrus.
Datum: 27. října 2008 18:52
 1. Pistni krouzky jsou spravny 2. v zamkach to je 3.ten motor je zakakanej uz ted  (prevodovka pude na opravu) ale myslis si ze jak hori ten olej ze to ma tak velkou teplotu ze kvuli tomu se to hreje? no ted uz je to jedno mam plnou nadrz a v kanystru jeste tak 3 litry s pomerem 1:18
Datum: 27. října 2008 18:40
 hmm ses dobrej teda...... mel jsis zmerit pistni krouzky a pist! treba máš pist vetsi ale pist. krouzky mensi a kuli tomu se to hreje.. dalsi vec dal si to do zamku??? a dalsi vec jte ta ze se ti to muze prahrivat treba i tim, ze to extremne mažeš! a korat tim zakakáš motor
Datum: 27. října 2008 18:32
 Jestli je tady nejakej drak co ma MZ 150 tak pls napiste co tam lijete za benal a cim to redite za olej co je nejlepsi a v jakym poemru dik za odpovedi draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2008 16:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 gdo maze ten jede
Datum: 26. října 2008 16:44
Jméno: standa
IP: uživatel4413
 proc bys mazal MZ v pomeru 1:33 ?? to je zbytecny ...staci 1:40 a kdyz budes mazat skoro 1:50 tak se taky nic nestane ...hlavne to neni staveny na nekvalitni oleje jako je M2T ...lej tam polosyntetiku s naturalem v pomeru 1:45 a neni co resit ...
Datum: 26. října 2008 14:30
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 1:33 je adekvatni, samo ze zalezi na oleji jak na tom je, dalo by se s dobrym olejem mazat i 1:40, 1:50 jen gdyz uz nemas olej nebo ho nechces dosit, ona to pro jednou prezije...samozrejme je to vysledek do budoucna, gdyz budes mazat vic (ne zas moc to taky skodi) tak budes mit zachovalejsi motor a stalejsi vykon...
Datum: 25. října 2008 22:31
 1:50?:-OOO deda me rikal 1:33 :-O tak ja nvm
Datum: 25. října 2008 22:18
Jméno: motor
IP: uživatel680
 já jsem jezdil na nákej kvalitnejší do motorovejch pil a normálka 1:50
Datum: 25. října 2008 22:15
 Nazdar,mohl bych davat do fichtla olej 15W40.Tata to dava do svyho Peugeota 405.Ono to totiz stoji 70,-kc/Litr,oproti M(M2T s tim mam dobry zkusenosti,ale zase stoji 100kc/Litr.Pac s polosyntetikama z benzinem mam dost spatny zkusenosti, zase se me do fichT je to polosyntetika.a nechcu lejt syntetiku.Je draha,sice dobra,ale do fichtla zbytecna.V navodu je napsany,ze je to do motoru s turbem nebo do dieselovych motoru.Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 13:10
 jestli chceš jezdit na motorák tak kup M6A to je snad ten nejlevnější olej, bez aditiv, mazací schopnost je asi stejná jako u M2T jen to víc zasírá motor než M2T, a vzhledem k tomu že M2T zasírá motor opravdu hooodně tak si dovedeš představit co to udělá....
Datum: 25. října 2008 13:10
Jméno: standa
IP: uživatel4404
 kup si TSF a nevymejslej blbosti
Datum: 25. října 2008 12:59
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale rozesmalo me to...asi takhle - to je pro 4takty, fichtl je dvoutak, to 15W40 neni konstruovana na spalovani (pac u ctyrdobyho je v klikovce olejova lazen a ne saci prostor jako u fichtla, u dvoutaktu se pod pist nasava pripravena smes a pak vhanena do valce pomoci prefuku kolem pistu X ctyrtakt ma na to ventily) takze uz jen konstrukci toho oleje to nedovoluje...navic by to bylo jeste mnohem horsi nez to tolik kritizovane M2T...
Datum: 25. října 2008 12:52
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no to je ale na 4takty a ne do benzínu....
Datum: 25. října 2008 12:19
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 Zdravim draci byl by někdo té dobroty a vyfotil mě nádrž na Mustangu (ale s tím stříkaným nápisem pokud možno org) nějak rovně aby sem si s toho mohl udělat šablonu na nastříkání (už sem se kdysik na to ptal ale potom sem to odložil a ted začíná být zima tak se do toho pustim) - tá nálepka je až poslední řešení
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2008 11:48
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 LOl co sem to napsal  * tu nálepku tu Sesa má ale o té šabloně nic nevim
Datum: 25. října 2008 11:48
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 e radši by setů nálepku jj alm to tam nastříkal to se mě líbí víc a o té šabloně nevim že by sa tu prodávala
Datum: 25. října 2008 11:46
Jméno: motor
IP: uživatel680
 a seza jí tady neprodává?
Datum: 25. října 2008 10:51
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 Zdarec koupil jsem si pro zkoušku na motor tmel Paulin , v navodu pišou že se mam dat asi 3mm nechat zaschnout a spojit kartery , ale když dám 3mm tak po zaschnutí to má tak 0,5mm  . To mám na to dat další vrstvy nebo jak to děláte vy ? Dám mezi to ještě papírový těsnění ale aby to totym neprotikalo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 19:55
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no ten kdo to měl předemnou to asi majzlikem rozdělava bohužel.
Datum: 23. října 2008 19:55
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 hh lol to si delas pr*el tak ono nestaci 0,5mm na zarovnani der? To jsi to rozdělával majzlíkem? Ty ''nerovnosti' jsou strasne mali a pokud mas ty nerovnosti 0,5mm vetsi kdyz ti to nestaci tak ten karter muzes vyhodit...
Datum: 23. října 2008 19:18
 pouzivej to jako kazdej jinej tmel,nanes,nech chvilicku zavadnout(ne zaschnout),pak dej druhej karter a srouby dotahni jenom tak decentne,az to bude zaschly(dej tomu tak den) tak to dotahni poradne
Datum: 23. října 2008 19:16
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 no ne toto funguje jinak , je to napasný aj na te tubě , že nanest nechat zaschnout a pak mechanicky spojit. Ale když dám 3mm tak se to jakoby zhutní a to by ani ty nerovnosti nezahladilo.Tak leda vic vrstev.
Datum: 23. října 2008 19:10
Jméno: Tomas
IP: uživatel4282
 NE...TO TAM MUSIS NANIES SPOJIT KARTRE A SLABUCKO DOTIAHNUT A KED TO VYSCHNE TAK POTOM DOTIAHNUT
Datum: 23. října 2008 17:33
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 pls lidi můžu dát jinej olej než m2t když sem na něj najel 600km po vybrusu??a co byste doporučily za olej????předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2008 22:05
 tady je to samej imbecil olej m2t je to nejvetsi svinstvo co je ale kdyz nakej vul chce jezdit a rad cisti vejfuk a ma rad ten smradek tak budis jezdim 10 let na nejmenovanej volej urcenej pro zavodni dvoutakty nehuli to a vejfuk sem sedum let necistil a myslim ze este tak tri roky cistit ani nebudu a to mam najeto cca 90 000 km rocne .
Datum: 23. října 2008 22:05
Jméno: ja
IP: uživatel3974
 ty pico nalej tam vodu ty magore
Datum: 22. října 2008 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel4354
 5 řádků pod timhle je toasamy tema,je tam nekolik kloudných odpovědí,tak si to precti. Jinak vycisti hlavu,pist a valec od karbonu a jezdi si na co chces,to je na tobe,vyrobcu je mraky ...muzes na TS,TSF,cervenej Stihl,motul510,agip,shell,motorex,valvoline a dalsi......jakoukoliv polosyntetiku a nebo lepsi mineral...
Datum: 19. října 2008 17:17
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 tak jo ende už nepište
Datum: 19. října 2008 16:00
 Na tyhle otázky už se opravdu odpovídat nedá.....! To je pořád dokola...
Datum: 19. října 2008 15:12
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 hodněkrát zajímá měto
Datum: 19. října 2008 12:12
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 kolikrát se ještě zeptáš ? na takovou kravinu
Datum: 19. října 2008 10:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel4324
 valvoline plnu sintetiku
Datum: 19. října 2008 8:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pokud pouzivam olej castrol nebo nakej podobnej olej kterej doporucujou davat 1:50 tak kolik ho teda mam davat kdys nekdo tvrdi ze jeto malo?? ja si myslim ze mam davat to co pisou
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:36
 záleží co máš za mašinu!!jesi fáka,tak bych mazal tak 1:40..bo záleží,kolik určuje výrobce a pak sa to mění kvalitou oleje..já mám jawu 350 a výrobce píše 1:40 a mám kvalitní olej,tak si možu dovolit mazat 1:50...
Datum: 18. října 2008 22:36
Jméno: Franta
IP: uživatel373
 Který minerální oleje jsou dobrý a levný?Teď jezdim na M2T,a chci přejít na něco lepšího,ale radši minerál,už tu někdo několikrát řikal že se nemaj míchat různý druhy olejů.Jaký jsou teda dobrý a levný?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:47
Jméno: brisK
IP: uživatel4118
 kdyš chceš minerál tak se mě osvědčil Mogul TSF - taky sem přecházel z M2T a je to celkem rozdíl ale mín než 1:40 to nemaž
Datum: 18. října 2008 22:47
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Jezdím též na castrol 2-t a naprostá spokojenost- téměř nekouří,žádné srágory z výfuku atd. Je ale dražší, asi 190 korun za litr.
Datum: 18. října 2008 21:30
 míchat do fichtla jakejkoliv olej v poměru 1:50 je jistá smrt pro kliku....
Datum: 18. října 2008 21:10
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak treba still 1L stoji 95 Kc nevim jak jinde ceny jsou ruzny, ale dava se ho mnohem min a je kvalitnejsi takze to vyjde i mozna levnejc a hlavne to skoro vubec nekouri a motor chodi lip ja dal tetka dobabety podobnej olej castrol a tepla babeta na plnej kotel a nesel zvejfuku vubec kour takze se vyplati lesi olej doporucuju still ten je nastejno kvalitni jako kastrol ale levnejsi a dava se ho 1:50
Datum: 18. října 2008 20:18
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 pls lidi můžu dát jinej olej než m2t když sem na něj najel 600km po vybrusu??a co byste doporučily za olej????předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2008 17:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 hlava, pist a igdyz uz budes v tom cisteni tak vycisti karbec a vypal vyfuk a muzes pak jezdit na cokoliv...jo este vypust zbytek staryho v nadrzi
Datum: 18. října 2008 17:47
 No já jezdim už kolik měsíců na olej Wurth. Je to ve sprejia není to olej do motoru, ale na různý ozubený kolečka, a různý věci. Leju to tam dost dlouho, a suprově to jezdí... Ještě líp než s M2T... Vůbec no nečoudí, neplyve to olej z výfuku ... prostě nic...
Datum: 18. října 2008 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel4347
 vycisti hlavne pist a hlavu od karbonu a pak si jezdi na co chces
Datum: 18. října 2008 17:17
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 No ono se to nedoporučuje rika se na co zabehnes na to uz pak jezdi takže buď bych presel na syntetiku a nebo zustal u m2t kazdopadne uz bych nedaval dalsi jinej mineral jko je m2t
Datum: 18. října 2008 17:01
Jméno: Jara 23
IP: uživatel4095
 pls lidi můžu dát jinej olej než m2t když sem na něj najel 600km po vybrusu??a co byste doporučily za olej????předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2008 23:20
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 jo,urcite .....vycisti pist,hlavu a valec od karbonu a muzes prejit na nejakou slusnou polosyntetiku a nebo lepsi mineral . Myslim ze zrovna mistr frikulin tu doporucoval olej shell advance sx(nebo nejak tak se to jmenovalo),mel by to byt lepsi mineralni olej o kvalite polosyntetiky ktery se lepe spaluje,vyborne maze,nekouri a splnuje i ruzne limity ...myslim ze cena byla okolo 100,- za litr ....az dojedu motorex tak tohle planuju urcite vyzkouset...to by bylo to uplne nejlepsi pro ty nase stary pekáče
Datum: 17. října 2008 23:20
Jméno: pepino
IP: uživatel4344
 než tam lejt m2t tak to snad radši budu tlačit to jako by do mě někdo cpal nudle s mákem motul nebo repsol a je to čistý je to sice dražší ale ta mašina ti to určitě vrátí Zdarec
Datum: 17. října 2008 20:26
 cus m2t je nejvetsi srac,maze to nahovno,hulí to jak.... a zasírá ti to vyfuk a kolem kliky a kliku karbonem.nevim preste co mas za motorku ale jestli mas nakou jawu nebo cz tak tam lej jakykoliv minerál nebo polosintetiku je jedno jake značky.Ale NE mogul.tythle oleje koupis od stovky do 3 stovek za litr oleje .podle toho kde.a lejt to tam muzes v pomeru 1:50.a to ze ti nekdo rekne ze mu to jezdi v pohode na m2t tak sehotaky zeptej kolik tam toho lije a jak mu to hulí.jinak preju hodne najetych km.
Datum: 17. října 2008 19:51
 Můžeš. Co tím chceš dosáhnout?
Datum: 17. října 2008 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel4338
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 11:52
 to neni obecně rozumný článek to je rozumě debilní článek,na co jinýho než na m2t se dřív jezdilo...já zatěžuju svůj motor řekl bych dostatečně a mažu m2t 1:50 a NIKDY jsem nepřidřel ani nezadřel,hold rozmazlenec je ten co to napsal
Datum: 09. listopadu 2008 11:52
 Pokud se k tomu nevyjádří nějaký odborník v tribotechnice, nemá smysl se o tom dohadovat.
Datum: 18. října 2008 8:17
 Kamarád maže lehce upravenej motor (točí asi o 1000ot. víc) M2T a nemá problémy s tim že by se mu i na delší trase přidíral, já neleju do fichtla M2T protože mě nebaví čistit pořád vejfuk...
Datum: 17. října 2008 19:31
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 zase jsem se spatne vyjadril a hned mi nekdo chyt za slovo  samozrejmne ze sem myslel ze to s M2T spatne maze kdyz je to studený a když je to rozpálený jako hovado(to sem chtel rict) ....jinak pracovni teplota vzduchem chlazenyho dvoutaktu by sem mela pohybovat okolo 120° (jsem cetl) ...nechame to radsi byt....nema to stejne vyznam
Datum: 17. října 2008 17:31
 standa: U vzduchem chlazenýho motoru se teplota dost mění, takže se nadé moc mluvit o nějaký konkrétní provozní teplotě. Na prvním pístním kroužku jsou teploty přes 200°C. Takže podle tebe by se měl motor po krátkém chodu zadřít. Jak je tedy možné, že já pořád jezdím, ikdyř do benzínu leju jen M2t? Za nízkých teplot je špatně mazaný každý motor mazaný směsí, protože se benzín špatně odpařuje a tak je jim olej zředěn.
Datum: 17. října 2008 16:06
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Mam take jiste zkusenosti, driv sem jezdil na m2t(mazal sem 1:40) motor mel za urcite teploty, rekneme minutu na volnobeh pak mel velky vykon, ten nahle prudce klesl kdys jsem motor hnal, proto jsem vyzkousel motul 510, z prvu to o tolik lepsi nebylo, ale po nejakem case byla ta zmena silne znatelna... doporucuji
Datum: 17. října 2008 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel4338
 nevim....uz sem takovej....pro me sou to sracky (kolecko tomu rika nejlevnejsi brusná pasta  ) a dost lidi tim zbytecne zlikviduje novej vybrus a pak tady naříká,víš? proto to píšu !!! driv bych se za M2T pral,protoze mi taky vsichni tvrdili ze je to olej do fichtlů a starejch dvoutaktů a ze je pro ne nejlepsi....ale neni to pravda....dokud tem kecum budes verit a nepreneses se pres ne a opravdu nevyzkusis neco "dražšího " o 20,- tak tomu taky neuveris ..... a jen k poznamce pana Js ...M2T nemaze pri studenym motoru a zaroven pri teplote vyssi nez je provozni teplota motoru(120°) ...od 120° se ti na M2T zacne pridirat valec ....a sme tu u toho znova...ta kvalita ...a proc se ten valec tolik rozpali??? proc se ty motory nejcastejs upecou na M2T?? protoze rostoucí tření(jak to blbe maze) se mění na vnitřní energii(teplo) ....je to zacarovanej kruh ...proste jak si rek ty....at si kazdej jezdi na co chce....aspon vi na co dojede
Datum: 17. října 2008 15:43
Jméno: Mara 2
IP: uživatel2669
 je to pořád dokola nevim stando proč to furt resis mne to jezdi na m2t celej život a staci mi to je to na to delany to že ty s nim mas problem neznamena že je spatnej každej
at si jezdi na co uzna za vhodny pro jeho stroj
Datum: 17. října 2008 15:22
 Že M2t při vyšších teplotách nemáže, taková blbost se jentak nevidí. Zajímalo by mě jak pozná, jak kterej olej maže.
Datum: 17. října 2008 15:05
Jméno: linkon250
IP: uživatel4114
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 21:35
Jméno: ivoš
IP: uživatel934
 1litr oleje nejlépe m2t do 1litru benzínu a maže to super mužeš jí točit do extrému a nezadřeš nic.
Datum: 10. listopadu 2008 21:35
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
 a prevodak 1000ml myslim
Datum: 13. října 2008 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 ja leju do 250 peraka tak nejak v rozmezi 1:30 az 1:35 ...ono vzdycky to presne nestrelis,ale mazat radsi vic nez min
Datum: 13. října 2008 16:29
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 napraveni do 250 se leje 1:33!! nevim kde pedro vzal 1:40
Datum: 13. října 2008 15:26
 norm. 1:40 bych tam lil
Datum: 13. října 2008 15:21
 Zdarec hoši,jakej olej byste mi doporučily do jawy-čz 125/355??Myslim tim motorovej olej.Nesmí být nějak moc drahej.Doteď sem jezdil na M2T.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2008 16:23
Jméno: Standais
IP: uživatel3091
 to je jasný lej tam dál m2t a až vylítnem tak zas zakouříme město
Datum: 14. října 2008 16:23
 Značky si může měnit jak chce, jen nesmí přejít z minerálního na polosyntetický nebo syntetický olej. Mohl by jen kdyby pořádně dekarbonizoval hlavu a píst...
Datum: 13. října 2008 17:28
 pokud jsi lil M2T tak ho lij dal protoze kdybys chtel zmenit znacku oleje bys musel vycistit valec,ale risknout to muzes!doporucuji Stihl olej takoví cerveny
Datum: 13. října 2008 14:10
Jméno: mjj
IP: uživatel1828
 http://www.netpraha.cz/produkt/m2t-sae-40 je to dobry olej
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 12:05
 jo a kámoš mazal nějakym Castrol superTT 1:50 a přidřel a já za mejch 10let s m2t nic!
Datum: 09. listopadu 2008 12:05
 zamyslete se nad sebou....na co se asi v letech 65,70,,75,80,85 jezdilo?????no no na co?no přece M2T
Datum: 09. listopadu 2008 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel4320
 koukam dalsi blazen co se bude prát za M2T ......tvuj boj
Datum: 14. října 2008 15:58
Jméno: HONZA
IP: uživatel1653
 M2T do fichtla mormálně stačí a je to skoro jepší než hogofogo olej a hovno hovno. M2T udělá mazací film skoro lepší než extra oleje.
Datum: 13. října 2008 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel4313
 fuj vylej to a k fichtlu se s tim ani nepriblizuj ...s tim tak jedine mazat retez...
Datum: 13. října 2008 16:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 klasika m2t cili brusna pasta do valcu jak rika standa
Datum: 12. října 2008 22:27
 je to normalni m2t,vicemene to nejhorsi co se da sehnat (fritol se nepocita)
Datum: 12. října 2008 21:32
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 Zdarec jakej benzín je nejlepší lejt do jawy 555 a proč?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 17:10
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 i naftu bo naredenej olej sezere
Datum: 12. října 2008 17:10
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel2818
 A jakej je teda rozdíl mezi natural 95 a special 91?kromě tech oktanů!
Datum: 12. října 2008 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel4299
 redidlo,toluen,dentakryl,nafta,diava,iron,francovka,slivovice,technickej benzin,aceton,benzin + primerene mnozstvi oleje
Datum: 12. října 2008 13:33
Jméno: asd
IP: uživatel1201
 ty vole to je debilni otazka.jasně že naturál 95.oktanové číslo je 95 a leje se do každého benzínového motoru.a nebo v power shell 100 oktanový drahý.
Datum: 12. října 2008 13:23
Jméno: mirda
IP: uživatel1828
 hele stane se neco kdyz davam benzin:olej 1:50 motor mam uz mam zajetej (1200km)
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 23:28
 Při závodech dávám do mopeda Castrol TTS 1:25 ...... a bez kouře (jasně že vim, že je to přemazaný)
Na běžný ježdění stačí 1:40
Datum: 10. listopadu 2008 23:28
Jméno: honza
IP: uživatel1653
 Maž 1:30 ojej M2T nebo M2T super do fichtla bohatě stačí.
Datum: 15. října 2008 18:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 co si budem povidat...byli sice o dost horsi oleje ale s porovnanim s m2t sou ty stary tak na stejny, mozna lepsi urovni...a ten pomer 1:33 neni dano olejem ale konstrukci valce a soucastek...valec umazes syntetikou i treba 1:400 ale to bronzovy futro potrebuje 1:33...ale jinak na obycejnou klasickou jizdu 1:40 gdyz to nebude moc casto...
Datum: 12. října 2008 17:25
 Já teda závodní motor mažu 1:30 klalitním olejem...! Takže si můžu dovolit i pár km po rozjetí výbrusu vytočit ho na 12 000... Ale to je extrém tam musí člověk mít jisotu že si to může dovolit. 1:40 mažu sériovku s bronz. futrem a polosyntetikou. Takže bych to viděl asi tak. Musíte si uvědomit že dříve se mazalo 1:33 protože ty oleje neměly prakticky aditiva. V dnešní době moderních 2T jde koupit olej a teplej motor ti nezakouří protože se olej 99,9% spaluje...! Na závodech je motor vytočenej k 10 000 nevidíš že by zakouřil....! Asi tak no..  Zhruba...
Datum: 12. října 2008 14:37
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 ne nic se nestane jen az bude leto a ty si pofrcispo krasny rovince 65km/h zazijes neprijemnej defekt pri kterym se ti muze treba kousnout zadni kolo.... A zajima me kam vy na to pi*oviny chodite? Fichtl se odjakziva maze 1:33! Simpl se maze 1:50. A otazecka na konec: CO ma za vyhodu kdyz budes mazat 1:50? Krom usetreni na oleji...?
Datum: 12. října 2008 9:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pokud tam mas bronzovy futro tak jisty je mazat 1:35 a 1:40 gdyz je to jenom na klasicky pouziti...1:50 se samozrejme da ale urcite bych to neriskoval na (konci) zajizdeni...sic by se nic asi nestalo (pokd bys to stale nehnal do vys. otacek) ale jistota je jistota...
Datum: 11. října 2008 20:53
 já bych to neriskoval, maximálně 1:40 a kvalitní olej
Datum: 11. října 2008 20:07
Jméno: FiFi
IP: uživatel4294
 Zdravim hoši, hele co mám lejt do pařeza 555, special 91 nebo natural 95? A jeste jakej volej... Normal M2T od Parama? Nebo co nelejte? Může bej Hekra 2T pro vysokootáčkové sportovní motory? =D A jakej pomer.. Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2008 8:46
 Já používám normal M2T od Hekry a jede super moc to nehuli a výfuk je zatim ok jezdim na to asi rok a skoro zadnej karbon jenom trosku bahna to mi upadl vejfuk a nes jsem stavil na bahne zastavit tak to do nej nateklo.
Datum: 12. října 2008 8:46
 Lej tam natural a olej...M2T ne-e ale ten vysootáčkovej sportovní taky neni ideální. Doporučil bych ti něakou klidně polosyntetiku. Třeba od Shellu... Poměr...zajet 1:25 a pak klidně až 1:45
Datum: 11. října 2008 19:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ahoň panove dotaz: co se da vycist z koure vejfuku? barva, smrad, mnostvi atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2008 21:37
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 A co kuprikladu jak?
Datum: 11. října 2008 21:37
Jméno: standa
IP: uživatel4288
Datum: 11. října 2008 17:45
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 treba: hodne mazes, malo mazes, spatna svicka, chuda smes, bohata smes, saje olej z prevodovky, kvalita oleje, zanesenost vyfuku je toho hafo
Datum: 11. října 2008 16:30
Jméno: motor
IP: uživatel680
 me to žralo volej z převodovky a to byl jinej smrad a hodne to hulilo
Datum: 11. října 2008 14:52
Jméno: jirka
IP: uživatel1653
 Můzu do fichtla 8,výbrus začít dávat olej stihl červený 1:50? Mam najeto 820km na M2T. Hul9 to a olej te4e z výfuku 1:33
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo ale nemaz to jeste 1:50 gdyz je v zabehu...vic zvlaste gdyz prechazis z mineralu na nejakou polosyntetiku(syntetiku ale to uz je zbytecnost na klasicky pouziti)...jinak to m2t dela ze se nespaluje(nebo hodne spatne) a kape z vyfuku nebo z kolena
Datum: 09. října 2008 19:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 i pomuze jen je treba si s tim dat praci to vycistit...hlava smirglem, valec hadrem a trochu ho maznout tim novym motorovym, pist zkouknout a taky vycistit...nejlip je taky i zbytek v karbeci, hadicce, nadrzi...navic fichtlik sezere naprosto secko s cimkoliv i tu brusnou pasu m2t a jeho rozpoustedlo ve forme novyho oleja...
Datum: 09. října 2008 19:50
Jméno: david3333
IP: uživatel4215
 ked si to uz zabehol na m2t tak ti uz ani svetena voda nepomoze
Datum: 09. října 2008 19:16
Jméno: Mustaf
IP: uživatel2128
 jo ten stihl tám dát můžešale sundej hlavu vem jemnej šmirgl a trochu oškrab karbon z pístu a hlavy ...ale bacha ať to nepoškrabeš páč b ti to pak netěsnilo...
Datum: 09. října 2008 18:55
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 takze maz 1:33 nemen to... snizis si zivotnost o hafo... a jestli ti to tak hodne cudi 1:33 tak bud neumis michat nebo ti to ke klikovce saje olej z prevodovky
Datum: 09. října 2008 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel4276
 doslova tak ....kdyz uz si to zajel na M2T tak na nej jezdi uz furt a nebo to rozeber a vycisti hlavu a pist a pak muzes prejit na ten Stihl....ale pomer zachovej nejmene 1:40,radsi 1:35 ale to je na tobe ...
Datum: 09. října 2008 15:01
 Já bych to neriskoval...Válec hlava i píst už budou mít na sobě karbon...a ten stihl karbon rozpouští...takže tim riskuješ zadření...
Datum: 09. října 2008 14:55
Jméno: mototrend
IP: uživatel4271
 Zdarec, chtel bych se zeptat jak mam dat do pincka gufero na klikovou hridel u spojky, jestli ho zatlacit az na doraz k lozisku a jestli to necemu nebude vadit, nebo jestli nechat malou vuli, ponevadz me to kdesi saje olej. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2008 14:00
 musis tam nechat malou vuli,ale jen tak tak,kdyz to narazis az k lozisku tak muze lozisko drhnout o gufero
Datum: 08. října 2008 14:00
|



|