slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  61  62  63  64  65  66  67  68  69  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Cau takze z nenadani ... z vteriny na vterinu sem se ocitl lidove v prdeli :-D rikam si ze se mrknu na tesneni u valce a nvm jak se mi to povedlo ( mozna uz to bylo) normalne se mi pod rukama rozsypal pistni krouzek.... rikam si to je ale v prd***** a byvaly majitel mi rekl ze ten motor respektive valec a pist nebyl nikdy na vybrusu (aspon v necem se mu dalo verit :-) ) tak sem zajel koupit pistni krouzek parada. Ptal sem se prodavace jestli neni lepsi koupit rovnou 2 krouzky (mam pist na 2) a on mi to potvrdil a dokonce byl tak ochoten ze mi rekl kdyz mi tam nepasnou ze mi je vymeni. Tak se mi je tam povedlo nastrkat a dokonce (na to ze je menim po 1. ) se mi zadny nezlomil :-) Horsi bylo to narvat zpatky do valce ale po promazani olejem M2T to slo jak po masle. Nejvetsi radost sem mel snad z toho ze ty krouzky byly spravnych rozmeru.Dalo se to do kupy a holt musim zajizdet co se da delat :-( ale vyhody to ma take ... nvm jestli je to normalni kdyz se zajizdej krouzky ale prijde mi ze ten fik ma i v tech nizkych otackach vetsi silu tak o 1/3 az 1/2... oni se stejne po zajeti trochu sjedou... Bohuzel je to 1km jizdy + 10-15 min cekani az to vychladne, jeste ze je takovy pocasi :-) v lete by to bylo horsi. Mazu asi 1:15 - 1:18 :-D M2t takze mobilni dymovnice :-D . Jak dlouho se mi bude jeste takhle prehrivat motor a kdy uz na tom muzu zacit jezdit delsi vzdalenosti? aspon 5 km bez zastavky? dnes sem najel zhruba 10km a pokud nekdo ma neco proti M2T jeho problem. Driv se zajizdelo pouze na tento olej ikdyz to zasira vejfuck a ,,spalovnu,, Az se to zajede tak se hlava + pist vycisti a bude se jezdit klasika 1:33 - 1: 35 co vy na to? Jak dlouho ste zajizdeli na M2T ? diky za rady a blahopreju tomu kdo tento sloh precetl az ke konci :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
roztahne se pist a jelikoz se uz jakoby nevejde do valce tak o steny dre...ano Vyspu ma pravdu ;-)
 
 
Datum: 28. října 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hobit>když se to přehřeje tak se rotáhne píst ve válci as začne dřít, začne strácet výkon a když pojedeš dál tak ho zadřes
 
 
Datum: 28. října 2008 2:51
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau hosi s tim prehrivanim.. tak kdyz je motor prehratej tak uz netahne protoze valec je moc roztahlej tak krouzky moc netesni. To si ja myslim prehrivaní.. jestli to neni dobre tak me opravte
 
 
Datum: 27. října 2008 22:55
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
Presne tak do kopce tahne ale kdyz sem to zkousel mistama trochu pritahnout tak se tomu moc nechtelo a myslim si ze je to tim olejem pac sem asi jako 1 vyrobyl z benzinu naftu :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 22:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
taky sem vytahl o prazkach pist vemu za krouzek co tam byl novej (pozor nekomunisticky! ten vydrzel at sem za nej bral jak chtel), vemu ho mezi 2 prsty a on se mi rozpadne koukal sem na to jak prdel z krovi...tak sem rovnou vymeni i pist za novej a novy krouzky a prvni km byly opravdu utrpeni...pist mel totiz na sobe napsano 38,00 tak newim jestli to byla skotecna velikost nebo kategorie 1. vybrusu ale do kopce tahal jak svin za to tocit se nechtel vubec...
 
 
Datum: 27. října 2008 19:56
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jinak na krouzky saci i tech 10km a i to je moc zalezi jak to zajedes sejo
 
 
Datum: 27. října 2008 19:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
klasika...tak po prvnich 5 km zadnes citit rozdil, po dalsich 10-20 zjistis ze uz tolik netahne a ze jde vic do rychlosti, vic toci...pokud ale mazes v takovym sibenicnim pomeru tak to nepoznas ppomalu nic jinak taky sem zajizdel na m2t a jednu doby ani nekouril (divny) ale dost se na nem zahriva to je pravda...gdyztak si jeste zvedni jehlu o zarez:-)
 
 
Datum: 27. října 2008 19:42
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
Hele ja též zajíždim a mažu 1:33 a v poho kouří to v normách ale zahřívá se každej motor me se taky zahreje po km cesty a mažu M2T a žádnej problém!
 
 
Datum: 27. října 2008 19:24
 
 
 
 
Jméno: Willi      IP: uživatel1020    
Vojta: proc bych dal vybrus kdyz mi praskl krouzek? mozna sem to blbe napsal nebo si to spatne pochopil Vyspu: no ten valec a hlava je dost zahratej na to ze na tom ujedu takovej kousek no uvidim .... dik za odpovedi...
 
 
Datum: 27. října 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nový kroužky zajížděl asi tak kilometr a pak sem mu dal normálně, rozdíl sem nepoznal, ale mažu motulem 510...., jo a podle čeho poznáš že se ti to přehřívá?
 
 
Datum: 27. října 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel3452    
Michej to normalne 1:33, a přehřívat se nebude, možná, ale většinou kroužky u starých výbrusů nemá cenu měnit, radši udělej vybrus.
 
 
Datum: 27. října 2008 18:52
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel1020    
1. Pistni krouzky jsou spravny 2. v zamkach to je 3.ten motor je zakakanej uz ted :-) (prevodovka pude na opravu) ale myslis si ze jak hori ten olej ze to ma tak velkou teplotu ze kvuli tomu se to hreje? no ted uz je to jedno mam plnou nadrz a v kanystru jeste tak 3 litry s pomerem 1:18
 
 
Datum: 27. října 2008 18:40
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm ses dobrej teda...... mel jsis zmerit pistni krouzky a pist! treba máš pist vetsi ale pist. krouzky mensi a kuli tomu se to hreje.. dalsi vec dal si to do zamku??? a dalsi vec jte ta ze se ti to muze prahrivat treba i tim, ze to extremne mažeš! a korat tim zakakáš motor :-D
 
 
Datum: 27. října 2008 18:32
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je tady nejakej drak co ma MZ 150 tak pls napiste co tam lijete za benal a cim to redite za olej co je nejlepsi a v jakym poemru dik za odpovedi draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
gdo maze ten jede:-)
 
 
Datum: 26. října 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4413    
proc bys mazal MZ v pomeru 1:33 ?? to je zbytecny ...staci 1:40 a kdyz budes mazat skoro 1:50 tak se taky nic nestane ...hlavne to neni staveny na nekvalitni oleje jako je M2T ...lej tam polosyntetiku s naturalem v pomeru 1:45 a neni co resit ...
 
 
Datum: 26. října 2008 14:30
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
1:33 je adekvatni, samo ze zalezi na oleji jak na tom je, dalo by se s dobrym olejem mazat i 1:40, 1:50 jen gdyz uz nemas olej nebo ho nechces dosit, ona to pro jednou prezije...samozrejme je to vysledek do budoucna, gdyz budes mazat vic (ne zas moc to taky skodi) tak budes mit zachovalejsi motor a stalejsi vykon...:-)
 
 
Datum: 25. října 2008 22:31
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50?:-OOO deda me rikal 1:33 :-O tak ja nvm
 
 
Datum: 25. října 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
já jsem jezdil na nákej kvalitnejší do motorovejch pil a normálka 1:50
 
 
Datum: 25. října 2008 22:15
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar,mohl bych davat do fichtla olej 15W40.Tata to dava do svyho Peugeota 405.Ono to totiz stoji 70,-kc/Litr,oproti M(M2T s tim mam dobry zkusenosti,ale zase stoji 100kc/Litr.Pac s polosyntetikama z benzinem mam dost spatny zkusenosti, zase se me do fichT je to polosyntetika.a nechcu lejt syntetiku.Je draha,sice dobra,ale do fichtla zbytecna.V navodu je napsany,ze je to do motoru s turbem nebo do dieselovych motoru.Ď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli chceš jezdit na motorák tak kup M6A to je snad ten nejlevnější olej, bez aditiv, mazací schopnost je asi stejná jako u M2T jen to víc zasírá motor než M2T, a vzhledem k tomu že M2T zasírá motor opravdu hooodně tak si dovedeš představit co to udělá....
 
 
Datum: 25. října 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4404    
kup si TSF a nevymejslej blbosti
 
 
Datum: 25. října 2008 12:59
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ale rozesmalo me to...asi takhle - to je pro 4takty, fichtl je dvoutak, to 15W40 neni konstruovana na spalovani (pac u ctyrdobyho je v klikovce olejova lazen a ne saci prostor jako u fichtla, u dvoutaktu se pod pist nasava pripravena smes a pak vhanena do valce pomoci prefuku kolem pistu X ctyrtakt ma na to ventily) takze uz jen konstrukci toho oleje to nedovoluje...navic by to bylo jeste mnohem horsi nez to tolik kritizovane M2T...
 
 
Datum: 25. října 2008 12:52
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
no to je ale na 4takty a ne do benzínu....
 
 
Datum: 25. října 2008 12:19
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
Zdravim draci byl by někdo té dobroty a vyfotil mě nádrž na Mustangu (ale s tím stříkaným nápisem pokud možno org) nějak rovně aby sem si s toho mohl udělat šablonu na nastříkání (už sem se kdysik na to ptal ale potom sem to odložil a ted začíná být zima tak se do toho pustim) - tá nálepka je až poslední řešení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
LOl co sem to napsal :-D * tu nálepku tu Sesa má ale o té šabloně nic nevim
 
 
Datum: 25. října 2008 11:48
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
e radši by setů nálepku jj alm to tam nastříkal to se mě líbí víc a o té šabloně nevim že by sa tu prodávala
 
 
Datum: 25. října 2008 11:46
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
a seza jí tady neprodává?
 
 
Datum: 25. října 2008 10:51
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
Zdarec koupil jsem si pro zkoušku na motor tmel Paulin , v navodu pišou že se mam dat asi 3mm nechat zaschnout a spojit kartery , ale když dám 3mm tak po zaschnutí to má tak 0,5mm :-D. To mám na to dat další vrstvy nebo jak to děláte vy ? Dám mezi to ještě papírový těsnění ale aby to totym neprotikalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
no ten kdo to měl předemnou to asi majzlikem rozdělava bohužel.
 
 
Datum: 23. října 2008 19:55
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
hh lol to si delas pr*el tak ono nestaci 0,5mm na zarovnani der? To jsi to rozdělával majzlíkem? Ty ''nerovnosti' jsou strasne mali a pokud mas ty nerovnosti 0,5mm vetsi kdyz ti to nestaci tak ten karter muzes vyhodit...
 
 
Datum: 23. října 2008 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pouzivej to jako kazdej jinej tmel,nanes,nech chvilicku zavadnout(ne zaschnout),pak dej druhej karter a srouby dotahni jenom tak decentne,az to bude zaschly(dej tomu tak den) tak to dotahni poradne
 
 
Datum: 23. října 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
no ne toto funguje jinak , je to napasný aj na te tubě , že nanest nechat zaschnout a pak mechanicky spojit. Ale když dám 3mm tak se to jakoby zhutní a to by ani ty nerovnosti nezahladilo.Tak leda vic vrstev.
 
 
Datum: 23. října 2008 19:10
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel4282    
NE...TO TAM MUSIS NANIES SPOJIT KARTRE A SLABUCKO DOTIAHNUT A KED TO VYSCHNE TAK POTOM DOTIAHNUT
 
 
Datum: 23. října 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: Jara 23      IP: uživatel4095    
pls lidi můžu dát jinej olej než m2t když sem na něj najel 600km po vybrusu??a co byste doporučily za olej????předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: kozidech      E-mail:      IP: uživatel4223    
tady je to samej imbecil olej m2t je to nejvetsi svinstvo co je ale kdyz nakej vul chce jezdit a rad cisti vejfuk a ma rad ten smradek tak budis jezdim 10 let na nejmenovanej volej urcenej pro zavodni dvoutakty nehuli to a vejfuk sem sedum let necistil a myslim ze este tak tri roky cistit ani nebudu a to mam najeto cca 90 000 km rocne .
 
 
Datum: 23. října 2008 22:05
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel3974    
ty pico nalej tam vodu ty magore
 
 
Datum: 22. října 2008 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4354    
5 řádků pod timhle je toasamy tema,je tam nekolik kloudných odpovědí,tak si to precti. Jinak vycisti hlavu,pist a valec od karbonu a jezdi si na co chces,to je na tobe,vyrobcu je mraky ...muzes na TS,TSF,cervenej Stihl,motul510,agip,shell,motorex,valvoline a dalsi......jakoukoliv polosyntetiku a nebo lepsi mineral...
 
 
Datum: 19. října 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: Jara 23      IP: uživatel4095    
tak jo ende už nepište:-(
 
 
Datum: 19. října 2008 16:00
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na tyhle otázky už se opravdu odpovídat nedá.....! To je pořád dokola...
 
 
Datum: 19. října 2008 15:12
 
 
 
 
Jméno: Jara 23      IP: uživatel4095    
hodněkrát zajímá měto
 
 
Datum: 19. října 2008 12:12
 
 
 
 
Jméno: Mrcin.M      IP: uživatel111    
kolikrát se ještě zeptáš ? na takovou kravinu
 
 
Datum: 19. října 2008 10:28
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel4324    
valvoline plnu sintetiku
 
 
Datum: 19. října 2008 8:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
pokud pouzivam olej castrol nebo nakej podobnej olej kterej doporucujou davat 1:50 tak kolik ho teda mam davat kdys nekdo tvrdi ze jeto malo?? ja si myslim ze mam davat to co pisou odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: javasil ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží co máš za mašinu!!jesi fáka,tak bych mazal tak 1:40..bo záleží,kolik určuje výrobce a pak sa to mění kvalitou oleje..já mám jawu 350 a výrobce píše 1:40 a mám kvalitní olej,tak si možu dovolit mazat 1:50...
 
 
Datum: 18. října 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel373    
Který minerální oleje jsou dobrý a levný?Teď jezdim na M2T,a chci přejít na něco lepšího,ale radši minerál,už tu někdo několikrát řikal že se nemaj míchat různý druhy olejů.Jaký jsou teda dobrý a levný? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel4118    
kdyš chceš minerál tak se mě osvědčil Mogul TSF - taky sem přecházel z M2T a je to celkem rozdíl ale mín než 1:40 to nemaž
 
 
Datum: 18. října 2008 22:47
 
 
 
 
Jméno: kocour      IP: uživatel849    
Jezdím též na castrol 2-t a naprostá spokojenost- téměř nekouří,žádné srágory z výfuku atd. Je ale dražší, asi 190 korun za litr.
 
 
Datum: 18. října 2008 21:30
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
míchat do fichtla jakejkoliv olej v poměru 1:50 je jistá smrt pro kliku....
 
 
Datum: 18. října 2008 21:10
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak treba still 1L stoji 95 Kc nevim jak jinde ceny jsou ruzny, ale dava se ho mnohem min a je kvalitnejsi takze to vyjde i mozna levnejc a hlavne to skoro vubec nekouri a motor chodi lip ja dal tetka dobabety podobnej olej castrol a tepla babeta na plnej kotel a nesel zvejfuku vubec kour takze se vyplati lesi olej doporucuju still ten je nastejno kvalitni jako kastrol ale levnejsi a dava se ho 1:50
 
 
Datum: 18. října 2008 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jara 23      IP: uživatel4095    
pls lidi můžu dát jinej olej než m2t když sem na něj najel 600km po vybrusu??a co byste doporučily za olej????předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2008 17:47
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
hlava, pist a igdyz uz budes v tom cisteni tak vycisti karbec a vypal vyfuk a muzes pak jezdit na cokoliv...jo este vypust zbytek staryho v nadrzi:-)
 
 
Datum: 18. října 2008 17:47
 
 
 
 
Jméno: Apliteree ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já jezdim už kolik měsíců na olej Wurth. Je to ve sprejia není to olej do motoru, ale na různý ozubený kolečka, a různý věci. Leju to tam dost dlouho, a suprově to jezdí... Ještě líp než s M2T... Vůbec no nečoudí, neplyve to olej z výfuku ... prostě nic... :-D
 
 
Datum: 18. října 2008 17:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4347    
vycisti hlavne pist a hlavu od karbonu a pak si jezdi na co chces
 
 
Datum: 18. října 2008 17:17
 
 
 
 
Jméno: Spara11      IP: uživatel1215    
No ono se to nedoporučuje rika se na co zabehnes na to uz pak jezdi takže buď bych presel na syntetiku a nebo zustal u m2t kazdopadne uz bych nedaval dalsi jinej mineral jko je m2t
 
 
Datum: 18. října 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: Jara 23      IP: uživatel4095    
pls lidi můžu dát jinej olej než m2t když sem na něj najel 600km po vybrusu??a co byste doporučily za olej????předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
jo,urcite .....vycisti pist,hlavu a valec od karbonu a muzes prejit na nejakou slusnou polosyntetiku a nebo lepsi mineral . Myslim ze zrovna mistr frikulin tu doporucoval olej shell advance sx(nebo nejak tak se to jmenovalo),mel by to byt lepsi mineralni olej o kvalite polosyntetiky ktery se lepe spaluje,vyborne maze,nekouri a splnuje i ruzne limity ...myslim ze cena byla okolo 100,- za litr ....az dojedu motorex tak tohle planuju urcite vyzkouset...to by bylo to uplne nejlepsi pro ty nase stary pekáče
 
 
Datum: 17. října 2008 23:20
 
 
 
 
Jméno: pepino      IP: uživatel4344    
než tam lejt m2t tak to snad radši budu tlačit to jako by do mě někdo cpal nudle s mákem motul nebo repsol a je to čistý je to sice dražší ale ta mašina ti to určitě vrátí Zdarec
 
 
Datum: 17. října 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: venca      E-mail:      IP: uživatel2868    
cus m2t je nejvetsi srac,maze to nahovno,hulí to jak.... a zasírá ti to vyfuk a kolem kliky a kliku karbonem.nevim preste co mas za motorku ale jestli mas nakou jawu nebo cz tak tam lej jakykoliv minerál nebo polosintetiku je jedno jake značky.Ale NE mogul.tythle oleje koupis od stovky do 3 stovek za litr oleje .podle toho kde.a lejt to tam muzes v pomeru 1:50.a to ze ti nekdo rekne ze mu to jezdi v pohode na m2t tak sehotaky zeptej kolik tam toho lije a jak mu to hulí.jinak preju hodne najetych km.
 
 
Datum: 17. října 2008 19:51
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš. Co tím chceš dosáhnout?
 
 
Datum: 17. října 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
neco o 2T olejich,clanek pochazi ze simson iglu,ale je pravdivý... http://www.simsonviglu.cz/?sekce=obecne_rozumy&clanek=4 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni obecně rozumný článek to je rozumě debilní článek,na co jinýho než na m2t se dřív jezdilo...já zatěžuju svůj motor řekl bych dostatečně a mažu m2t 1:50 a NIKDY jsem nepřidřel ani nezadřel,hold rozmazlenec je ten co to napsal
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se k tomu nevyjádří nějaký odborník v tribotechnice, nemá smysl se o tom dohadovat.
 
 
Datum: 18. října 2008 8:17
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kamarád maže lehce upravenej motor (točí asi o 1000ot. víc) M2T a nemá problémy s tim že by se mu i na delší trase přidíral, já neleju do fichtla M2T protože mě nebaví čistit pořád vejfuk...
 
 
Datum: 17. října 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
zase jsem se spatne vyjadril a hned mi nekdo chyt za slovo :-D samozrejmne ze sem myslel ze to s M2T spatne maze kdyz je to studený a když je to rozpálený jako hovado(to sem chtel rict) ....jinak pracovni teplota vzduchem chlazenyho dvoutaktu by sem mela pohybovat okolo 120° (jsem cetl) ...nechame to radsi byt....nema to stejne vyznam
 
 
Datum: 17. října 2008 17:31
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: U vzduchem chlazenýho motoru se teplota dost mění, takže se nadé moc mluvit o nějaký konkrétní provozní teplotě. Na prvním pístním kroužku jsou teploty přes 200°C. Takže podle tebe by se měl motor po krátkém chodu zadřít. Jak je tedy možné, že já pořád jezdím, ikdyř do benzínu leju jen M2t? Za nízkých teplot je špatně mazaný každý motor mazaný směsí, protože se benzín špatně odpařuje a tak je jim olej zředěn.
 
 
Datum: 17. října 2008 16:06
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Mam take jiste zkusenosti, driv sem jezdil na m2t(mazal sem 1:40) motor mel za urcite teploty, rekneme minutu na volnobeh pak mel velky vykon, ten nahle prudce klesl kdys jsem motor hnal, proto jsem vyzkousel motul 510, z prvu to o tolik lepsi nebylo, ale po nejakem case byla ta zmena silne znatelna... doporucuji
 
 
Datum: 17. října 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4338    
nevim....uz sem takovej....pro me sou to sracky (kolecko tomu rika nejlevnejsi brusná pasta :-D ) a dost lidi tim zbytecne zlikviduje novej vybrus a pak tady naříká,víš? proto to píšu !!! driv bych se za M2T pral,protoze mi taky vsichni tvrdili ze je to olej do fichtlů a starejch dvoutaktů a ze je pro ne nejlepsi....ale neni to pravda....dokud tem kecum budes verit a nepreneses se pres ne a opravdu nevyzkusis neco "dražšího " o 20,- tak tomu taky neuveris ..... a jen k poznamce pana Js ...M2T nemaze pri studenym motoru a zaroven pri teplote vyssi nez je provozni teplota motoru(120°) ...od 120° se ti na M2T zacne pridirat valec ....a sme tu u toho znova...ta kvalita ...a proc se ten valec tolik rozpali??? proc se ty motory nejcastejs upecou na M2T?? protoze rostoucí tření(jak to blbe maze) se mění na vnitřní energii(teplo) ....je to zacarovanej kruh ...proste jak si rek ty....at si kazdej jezdi na co chce....aspon vi na co dojede:-D
 
 
Datum: 17. října 2008 15:43
 
 
 
 
Jméno: Mara 2      IP: uživatel2669    
je to pořád dokola nevim stando proč to furt resis mne to jezdi na m2t celej život a staci mi to je to na to delany to že ty s nim mas problem neznamena že je spatnej každej at si jezdi na co uzna za vhodny pro jeho stroj
 
 
Datum: 17. října 2008 15:22
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že M2t při vyšších teplotách nemáže, taková blbost se jentak nevidí. Zajímalo by mě jak pozná, jak kterej olej maže.
 
 
Datum: 17. října 2008 15:05
 
 
 
 
Jméno: linkon250      IP: uživatel4114    
kolko ma it do 250 olej? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: ivoš      IP: uživatel934    
1litr oleje nejlépe m2t do 1litru benzínu a maže to super mužeš jí točit do extrému a nezadřeš nic.
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
a prevodak 1000ml myslim
 
 
Datum: 13. října 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4313    
ja leju do 250 peraka tak nejak v rozmezi 1:30 az 1:35 ...ono vzdycky to presne nestrelis,ale mazat radsi vic nez min
 
 
Datum: 13. října 2008 16:29
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
napraveni do 250 se leje 1:33!! nevim kde pedro vzal 1:40
 
 
Datum: 13. října 2008 15:26
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
norm. 1:40 bych tam lil
 
 
Datum: 13. října 2008 15:21
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši,jakej olej byste mi doporučily do jawy-čz 125/355??Myslim tim motorovej olej.Nesmí být nějak moc drahej.Doteď sem jezdil na M2T.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: Standais      IP: uživatel3091    
to je jasný lej tam dál m2t a až vylítnem tak zas zakouříme město :-D
 
 
Datum: 14. října 2008 16:23
 
 
 
 
Jméno: Sharky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Značky si může měnit jak chce, jen nesmí přejít z minerálního na polosyntetický nebo syntetický olej. Mohl by jen kdyby pořádně dekarbonizoval hlavu a píst...
 
 
Datum: 13. října 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi lil M2T tak ho lij dal protoze kdybys chtel zmenit znacku oleje bys musel vycistit valec,ale risknout to muzes!doporucuji Stihl olej takoví cerveny
 
 
Datum: 13. října 2008 14:10
 
 
 
 
Jméno: mjj      IP: uživatel1828    
http://www.netpraha.cz/produkt/m2t-sae-40 je to dobry olej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2008 12:05
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a kámoš mazal nějakym Castrol superTT 1:50 a přidřel a já za mejch 10let s m2t nic! :-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 12:05
 
 
 
 
Jméno: lukascz175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zamyslete se nad sebou....na co se asi v letech 65,70,,75,80,85 jezdilo?????no no na co?no přece M2T
 
 
Datum: 09. listopadu 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4320    
koukam dalsi blazen co se bude prát za M2T ......tvuj boj
 
 
Datum: 14. října 2008 15:58
 
 
 
 
Jméno: HONZA      IP: uživatel1653    
M2T do fichtla mormálně stačí a je to skoro jepší než hogofogo olej a hovno hovno. M2T udělá mazací film skoro lepší než extra oleje.
 
 
Datum: 13. října 2008 20:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4313    
fuj vylej to a k fichtlu se s tim ani nepriblizuj ...s tim tak jedine mazat retez...
 
 
Datum: 13. října 2008 16:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
klasika m2t cili brusna pasta do valcu jak rika standa:-D
 
 
Datum: 12. října 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to normalni m2t,vicemene to nejhorsi co se da sehnat (fritol se nepocita)
 
 
Datum: 12. října 2008 21:32
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel2818    
Zdarec jakej benzín je nejlepší lejt do jawy 555 a proč? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
i naftu bo naredenej olej sezere:-D
 
 
Datum: 12. října 2008 17:10
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs      IP: uživatel2818    
A jakej je teda rozdíl mezi natural 95 a special 91?kromě tech oktanů!
 
 
Datum: 12. října 2008 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4299    
redidlo,toluen,dentakryl,nafta,diava,iron,francovka,slivovice,technickej benzin,aceton,benzin + primerene mnozstvi oleje
 
 
Datum: 12. října 2008 13:33
 
 
 
 
Jméno: asd      IP: uživatel1201    
ty vole to je debilni otazka.jasně že naturál 95.oktanové číslo je 95 a leje se do každého benzínového motoru.a nebo v power shell 100 oktanový drahý.
 
 
Datum: 12. října 2008 13:23
 
 
 
 
Jméno: mirda      IP: uživatel1828    
hele stane se neco kdyz davam benzin:olej 1:50 motor mam uz mam zajetej (1200km) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při závodech dávám do mopeda Castrol TTS 1:25 ...... a bez kouře (jasně že vim, že je to přemazaný) Na běžný ježdění stačí 1:40
 
 
Datum: 10. listopadu 2008 23:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel1653    
Maž 1:30 ojej M2T nebo M2T super do fichtla bohatě stačí.
 
 
Datum: 15. října 2008 18:50
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
co si budem povidat...byli sice o dost horsi oleje ale s porovnanim s m2t sou ty stary tak na stejny, mozna lepsi urovni...a ten pomer 1:33 neni dano olejem ale konstrukci valce a soucastek...valec umazes syntetikou i treba 1:400 ale to bronzovy futro potrebuje 1:33...ale jinak na obycejnou klasickou jizdu 1:40 gdyz to nebude moc casto...
 
 
Datum: 12. října 2008 17:25
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já teda závodní motor mažu 1:30 klalitním olejem...! Takže si můžu dovolit i pár km po rozjetí výbrusu vytočit ho na 12 000... Ale to je extrém tam musí člověk mít jisotu že si to může dovolit. 1:40 mažu sériovku s bronz. futrem a polosyntetikou. Takže bych to viděl asi tak. Musíte si uvědomit že dříve se mazalo 1:33 protože ty oleje neměly prakticky aditiva. V dnešní době moderních 2T jde koupit olej a teplej motor ti nezakouří protože se olej 99,9% spaluje...! Na závodech je motor vytočenej k 10 000 nevidíš že by zakouřil....! Asi tak no..:-) Zhruba...:-)
 
 
Datum: 12. října 2008 14:37
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
ne nic se nestane jen az bude leto a ty si pofrcispo krasny rovince 65km/h zazijes neprijemnej defekt pri kterym se ti muze treba kousnout zadni kolo.... A zajima me kam vy na to pi*oviny chodite? Fichtl se odjakziva maze 1:33! Simpl se maze 1:50. A otazecka na konec: CO ma za vyhodu kdyz budes mazat 1:50? Krom usetreni na oleji...?
 
 
Datum: 12. října 2008 9:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
pokud tam mas bronzovy futro tak jisty je mazat 1:35 a 1:40 gdyz je to jenom na klasicky pouziti...1:50 se samozrejme da ale urcite bych to neriskoval na (konci) zajizdeni...sic by se nic asi nestalo (pokd bys to stale nehnal do vys. otacek) ale jistota je jistota...
 
 
Datum: 11. října 2008 20:53
 
 
 
 
Jméno: axo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych to neriskoval, maximálně 1:40 a kvalitní olej
 
 
Datum: 11. října 2008 20:07
 
 
 
 
Jméno: FiFi      IP: uživatel4294    
Zdravim hoši, hele co mám lejt do pařeza 555, special 91 nebo natural 95? A jeste jakej volej... Normal M2T od Parama? Nebo co nelejte? Může bej Hekra 2T pro vysokootáčkové sportovní motory? =D A jakej pomer.. Díkes ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: Bláznivej jezdec      E-mail:      IP: uživatel2594    
Já používám normal M2T od Hekry a jede super moc to nehuli a výfuk je zatim ok jezdim na to asi rok a skoro zadnej karbon jenom trosku bahna to mi upadl vejfuk a nes jsem stavil na bahne zastavit tak to do nej nateklo.
 
 
Datum: 12. října 2008 8:46
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lej tam natural a olej...M2T ne-e ale ten vysootáčkovej sportovní taky neni ideální. Doporučil bych ti něakou klidně polosyntetiku. Třeba od Shellu... Poměr...zajet 1:25 a pak klidně až 1:45
 
 
Datum: 11. října 2008 19:19
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ahoň panove dotaz: co se da vycist z koure vejfuku? barva, smrad, mnostvi atd... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
A co kuprikladu jak?
 
 
Datum: 11. října 2008 21:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4288    
joooo.....kdyz se čoudi z vyfuku a poradne to smrdi tak ten motor vrčíííí ....:-D:-D
 
 
Datum: 11. října 2008 17:45
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
treba: hodne mazes, malo mazes, spatna svicka, chuda smes, bohata smes, saje olej z prevodovky, kvalita oleje, zanesenost vyfuku je toho hafo
 
 
Datum: 11. října 2008 16:30
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
me to žralo volej z převodovky a to byl jinej smrad a hodne to hulilo
 
 
Datum: 11. října 2008 14:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel1653    
Můzu do fichtla 8,výbrus začít dávat olej stihl červený 1:50? Mam najeto 820km na M2T. Hul9 to a olej te4e z výfuku 1:33 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
jo ale nemaz to jeste 1:50 gdyz je v zabehu...vic zvlaste gdyz prechazis z mineralu na nejakou polosyntetiku(syntetiku ale to uz je zbytecnost na klasicky pouziti)...jinak to m2t dela ze se nespaluje(nebo hodne spatne) a kape z vyfuku nebo z kolena
 
 
Datum: 09. října 2008 19:53
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
i pomuze jen je treba si s tim dat praci to vycistit...hlava smirglem, valec hadrem a trochu ho maznout tim novym motorovym, pist zkouknout a taky vycistit...nejlip je taky i zbytek v karbeci, hadicce, nadrzi...navic fichtlik sezere naprosto secko s cimkoliv i tu brusnou pasu m2t a jeho rozpoustedlo ve forme novyho oleja...
 
 
Datum: 09. října 2008 19:50
 
 
 
 
Jméno: david3333      IP: uživatel4215    
ked si to uz zabehol na m2t tak ti uz ani svetena voda nepomoze
 
 
Datum: 09. října 2008 19:16
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      IP: uživatel2128    
jo ten stihl tám dát můžešale sundej hlavu vem jemnej šmirgl a trochu oškrab karbon z pístu a hlavy ...ale bacha ať to nepoškrabeš páč b ti to pak netěsnilo...
 
 
Datum: 09. října 2008 18:55
 
 
 
 
Jméno: kubiCZek      IP: uživatel1058    
takze maz 1:33 nemen to... snizis si zivotnost o hafo... a jestli ti to tak hodne cudi 1:33 tak bud neumis michat nebo ti to ke klikovce saje olej z prevodovky
 
 
Datum: 09. října 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4276    
doslova tak ....kdyz uz si to zajel na M2T tak na nej jezdi uz furt a nebo to rozeber a vycisti hlavu a pist a pak muzes prejit na ten Stihl....ale pomer zachovej nejmene 1:40,radsi 1:35 ale to je na tobe ...
 
 
Datum: 09. října 2008 15:01
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to neriskoval...Válec hlava i píst už budou mít na sobě karbon...a ten stihl karbon rozpouští...takže tim riskuješ zadření...
 
 
Datum: 09. října 2008 14:55
 
 
 
 
Jméno: mototrend      IP: uživatel4271    
Zdarec, chtel bych se zeptat jak mam dat do pincka gufero na klikovou hridel u spojky, jestli ho zatlacit az na doraz k lozisku a jestli to necemu nebude vadit, nebo jestli nechat malou vuli, ponevadz me to kdesi saje olej. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2008 14:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis tam nechat malou vuli,ale jen tak tak,kdyz to narazis az k lozisku tak muze lozisko drhnout o gufero
 
 
Datum: 08. října 2008 14:00
 
<  61  62  63  64  65  66  67  68  69  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 1:04:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu